[eMK] Török NE
eMagyar Kormany
Tisztelt eMagyar Állampolgárok!
Rajk László elnök úr ma délután hosszas egyeztetés után Natural Enemy javaslatot adott be Törökország ellen. Ennek megszavazását hivatalosan is kéri a kormány a kongresszustól. Tehát minden kedves képviselő "IGEN"-t nyomjon, ha lehetséges!
Ezzel országunk csatlakozik egy, a törökök ellen zajló, többfrontos háborúhoz. A bolgárok már hetek óta hadakoznak velük, míg a szerbek nagyjából velünk egy időben nyújtották be a saját javaslatukat. Ahogy a linkre kattintva látható, elég simán el is fogadják majd déli barátaink.
A térképre nézve azt láthatjuk, hogy az előbb említetteken kívül további ország(ok) csatlakozhat(nak) még a hadművelethez. Mivel mi csak eredeti területeiken vagyunk határosak az oszmánokkal, siker esetén nagyon kemény felkelésekre kell majd számítanunk, hiszen az utóbbi egy hónapban semelyik rájuk támadó ország sem tudta megvédeni a területeket a felkelések során. Annyi előnyünk viszont már lesz, hogy a több front miatt megoszlik majd az erejük és talán nem ránk fognak koncentrálni, hanem az ázsiai gyarmataik megvédésére. Azokat ugyanis rendkívül nehéz lenne visszaszerezniük.
De egy hadjárat tervezése nem úgy zajlik, hogy feltesszük, hogy a legjobb eset fog bekövetkezni. Mindig a legrosszabbra kell felkészülni és akkor maximum könnyű dolgunk lesz és meglepetés ér minket!
A törökök kemény ellenfelek, ha ránk fókuszálnak. Több nagy tankjuk is van és a lakossági sebzésük is jelentős. Így hát fel kell készülnünk megfelelően a küzdelemre! A tartalékaink elvileg feltöltődtek a több hónapos gyűjtögetés során, így ebből elvileg nem lehet probléma. Az utóbbi időszakban egyetlen epikus csatát vívtunk, pont a törökök ellen Tauridában, amit hatalmas összefogással végül megnyertük. Ott bebizonyosodott, hogy legyőzhetőek, csak akarni kell!
Sokan már régóta mondogatják, hogy kellene egy izgalmas hadjárat. Most jött el erre az idő. Pontosan azért, mert most van lehetőség átjutni a törökökön. Az ugyanis mindenki számára világos lehet, hogy önmagában a törökökkel háborúzgatni értelmetlen. Rajtuk átjutni és valami távoli vidékre elkalandozni viszont nem!
Dolgozzunk hát ezért holnaptól! Jussunk el ismét Ázsiába és barangoljunk be olyan vidékeket, harcoljunk olyan ellenfelekkel, amik eddig ismeretlenek voltak számunkra! Ehhez az első lépést a törökök ellen kell megtenni, így hát harcra fel!
A lengyelek ott vannak biztosítékként egy régióra a törököktől, így komoly veszély nem fenyeget sem minket, sem az ukrán bónuszokat. Ha esetleg elvesztünk néhányat csatában, vagy felkelésben, a török hadjárat után azonnal vissza fogjuk venni, amint lehetőség nyílik rá.
Maradok tisztelettel:
Istencsaszar
kommunikációs miniszter
Comments
Y yo con estos pelos
Végre így másnaposan egy örömhír az erepen 😃
tauridát hozni kéne ehez a bulihoz...
Remélem a pofátokról lerohad a bőr az elmúlt 6 hét ukránok oldalán való harcaitok, a polákok törökök elleni buktája, és a permanens törököktől fosásotok kísérő bazseválásaként előadott hazugságainak ilyen látványos buktája után. Hamisan szól a klezmeretek, amikor az eddig értelmetlennek és zsákutcának nyilvánított törökök elleni háborút immár vágyott célként jelenik meg az újabb hazugságözönötökben.
Még valami: ma izralex egy lopott állami orgból hazudozik. Ideje lenne tőle és a többi tolvajtól is visszaszerezni, mert orgok csak az állam tulajdonában lehetnek már több mint egy éve.
http://www.erepublik.com/en/economy/citizen-accounts/2117775
Az orgokon túl a többi lopott holmit is ideje lenne visszeszerezni a tolvajoktól és elszámolni azzal, miként került ez a közösséget illető vagyon tolvajok - a haverjaitok, cimboráitok - kezére.
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmGcAafw9tcEdG9VQXBmWmhSTUNiNktwT25QSUFtdFE#gid
a nyilvántartásban a ma izralex által ellopott org a valamikori Falka párt orgja volt, mely az állami tulajdonba került orgok listájának 112. sorában lelhető fel.
Elég volt a tolvajokból!
Javaslom elolvasni újra a cikket, mert láthatóan nem sikerült értelmezni. De segítek egy idézettel: "Most jött el erre az idő. Pontosan azért, mert most van lehetőség ÁTJUTNI a törökökön. Az ugyanis mindenki számára világos lehet, hogy önmagában a törökökkel háborúzgatni értelmetlen. Rajtuk átjutni és valami távoli vidékre elkalandozni viszont nem!" A lényegi részt kiemeltem. Sok sikert az értelmezéshez! 😉
Eheslo: csak annyit tennék hozzá, hogy a Falka nem állami org volt. Gondolom alex megvette tőlük, a tulajdonosától. És ezt már Laurh alatt is megírtam neked, a századok és pártok levédették az orgjaikat a működéshez. Pl a Kuruc org is ilyen volt. Ez nem azt jelenti, hogy ezek állami tulajdonúak voltak valaha is.
Még mielőtt hazudoznál itt: nem lehet magán és egyéb tulajdonban org több mint egy éve. Csak állami orgok fennmaradását engedélyezték. Ezek listáját találod ott.
Az állam adhat valakinek orgot - közösségi célokra - használatra.
Ezek lehetnek MU-k, pártok.
Magánszemélyek magánorgjai nem közösségi célokat szolgálnak, akárcsak az ellopott állmai cégek a licenszeikkel együtt.
Gondoltam ezt a pár dolgot nem árt tisztázni, mielőtt elhazudnátok, mit loptatok el a cimbikkel wisitencraft.
ics: hazudsz, mint mindig. Érdekes lehet szembesülnöd a saját korábbi cikkeiddel is amit ennek kapcsán hazudoztál:
http://www.erepublik.com/en/article/-ics-az-ukr-n-h-bor-nyitva-tart-s-nak-el-nyei-2169250/1/20
"...A hónap során volt olyan eset is, amikor a török háború elkerülése volt a célja a területfelszabadításoknak. ...... Arról nem is beszélve, hogy egy ilyen háború vagy költségvetési összeomlásba, vagy a területeink elvesztésébe vezetett volna...."
Érdekes, mert 3 - magyarok elleni harcokkal terhes, nektek játékélménnyel teli - hét telt csak el és máris kívánatos cél lett ami akkor bármi áron kerülendő volt.
No nézzünk régebbre, mit hazudtál 5 hete:
http://www.erepublik.com/en/article/-ics-g-r-g-h-bor-elnapolva-t-r-k-ne-2162593/1/20
"....Egy török háború ráadásul totálisan értelmetlen. Mindkét fél csak veszthet vele, mindkét félnél van egy jelentős réteg, aki szimpatizál a másikkal és nem szívesen ütne a másik ellen...."
ics. miért van, hogy nem kell 3 hét és a saját hazugságaitokat cáfoljátok ismét és ismét?
Mi változott?
Mi lettünk erősebbek, gazdagabbak mint a polákok?
Nálunk van 10/10 bónusz, mint a polákoknál, vagy a rácoknál?
Mesélj már, mert a cikkeidben semmi nincs arról miért nem lehetett őket legyőzni 6 héten át ugyan úgy mint most és miért lehetne holnap olcsóbban, könnyebben háborút vívni velük a semmiért, mint 6 héten keresztül...
Nagyon várom mit hazudozol még, mert szórakoztató nagyon látni, ahogy magatokat cáfoljátok...
Nem, tévedsz. A századok és pártok tulajdonában voltak orgok, amivel működtek. Amikor bejelentették, hogy megszüntetik őket, az állam kért egy listát minden párttól, századtól stb, hogy melyik orgokat védessék le, hogy tudjanak tovább működni. Ez egy formai procedúra volt, semmi több. Ezek az orgok sosem voltak állami tulajdonúak, védettséget kaptak csak tőle. Mint a Kurucok, vagy a Nemzeti Front org : )
Kutassuk fel az őshazát! 🙂
Nem tudok mást írni, csak azt, amit az előző kommentemben: a cikk értelmezése továbbra sem sikerült. Az összes kérdésedre ott a válasz a cikkben.
Nem is olyan régen mutattak nekem egy, az általános és középiskolákban néhány évvel ezelőtt készített kompetencia-felmérés adataiból készült kimutatást. Ennek a felmérésnek az egyik hangsúlyos pontja a szövegértés vizsgálata volt. Az eredmény alapján Magyarország ezen a területen az EU-n belül az utolsó harmadban tanyázik. Én ezt nem akartam elhinni első hallásra, de itt nap mint nap szembesülök vele, hogy bizony itt erepen is játszik néhány alak, akik, ha ott lettek volna a felmérésen, bizony erőteljesen lehúzták volna az átlagot.
ics: szerintem nem az én szavaim változnak hetente kétszer. Meg is mutattam.
Wisitencraft: nem mondasz igazat. Az állam birtokolhat orgokat, senki más. A megmentett közösségi orgokat az állam jelentette be, és használhatták azok a közösségek, melyek előtt is használták, de a tulajdonosuk az emagyar állam és nem izralex.
Ezt használta ki Rhual, amikor a lista alapján visszaszerezte a lenyúlt orgokat, amiket az eistenek visszaadtak: eMagyarországnak.
Olvasgass, mit írt egy tisztességes és sikeres gm erről pár hónapja:
http://www.erepublik.com/en/article/-gazdas-gi-miniszt-rium-besz-mol-1-2109533/1/20
Igen, Laurh a korábban is állami orgokként üzemelteket ticketelte vissza : D Ezt nem érted meg sokadszorra sem. De egy század által alapított org sosem volt az államé. Az állam csak elérte, hogy le legyenek védve a további használathoz. Ugyanígy a párt orgok. Ha nem így lenne, ti sem követeltétek volna vissza a Kuruc orgot, hiszen nem a tiétek lenne a te eszmefuttatásod alapján. Engem nem kell kioktatnod ebből, mert Laurhhal együtt írogattuk át az email címeket és a passokat a visszaszerzett orgoknak, hogy Szenti tudja azokat is használni gazdálkodásra.
A kuruc orgot hiába követeltük vissza, mert pont izralex játszotta azt praet kezére, pont úgy, ahogy most a kétfarkóak orgját lopta el.
Nos akkor nézzük mit ír erről az eredeti tulaj:
"...az adminok minden orgot töröltek, kivéve azokat, amik állami tulajdonban voltak. Így megkértük az akkori elnököt, hogy az MKKP újságot kiadó orgot (Kétfarkú Szervezet) és a Falka orgot nyilvánítsa államivá. Ezt nem csak nekünk, hanem minden pártnak és szervezetnek megtették.
A Falka orggal kapcsolatban: az orgot átadtuk Alexéknak pártcélra(egy új pártot hoztak létre, amihez szükségük volt egy orgra), mivel akkoriban nem lehetett újat alapítani, ellenben meglévőkkel kiválóan lehetett cikket írni....."
Tehát itt egy állami bejegyzésű, köz(párt, mu stb..) célokra megmentett és ezeket szolgálni hivatott orgot lopott el magáncélra a takony izralex.
A folyamat világosan mutatja, hogyan lehet a köztulajdonból lopott magántulajdon, akárcsak a volt állami cégek és licenszeik esetében is történt.
A tolvajok a barátaitok, kormányon vannak itt osztják az eszet.
Nekem.
Mintha én loptam volna el a kétfarkóak orgját és nem izralex.
Mintha én loptam volna el állami cégek sorát és nem tolvajló és társai.
Nem velük kellene foglalkoznotok?
Visszaszerezni azt tőlük ami a közösséget illeti meg?
Nem.
Véditek őket. A barátaitok. Társaitok bármilyen rémtettben.
Miért?
"az orgot átadtuk(!!!!!) Alexéknak " akkor miről is beszélsz? És továbbra sem értem, akkor milyen alapon követeltétek magatoknak vissza a Kuruc orgot? Akkor az nem a tiétek volt szerinted.
ics ismét hazudsz és ezt Rhual is megmutatja.
http://www.erepublik.com/en/article/-mk-aacute-llami-c-eacute-gek-eacute-s-licenszek-2098894/1/20
Az orgokat és a cégeket is ellopták.
Az orgokat az eistenek adták vissza, mert a tolvajok nem adták, hiába kérte Rhual.
voltak olyan pofátlanok, akik még ezek után is fizettek volna értük.
Erről is írt Rhual.
Nos így kerültek a köz tulajdonából magántulajdonban az orgok és a cégek is.
Mutyiban, semmiért.
Szájbarágósan, mert még ezt is elhazudná😛
Senki másnak nem lehet orgja, csak az eállamoknak.
Érted?
Senkinek a birtokában nem lehetnek orgok, csak az államok birtokában lehetnek.
Tehát minden létező org. állami bejegyzésű, állami tulajdonú.
Használatra adhatja át bárkinek.
Érted a különbséget?
A használatát adhatja át valakinek, aki az államot, a közösséget szolgálja.
Ezt ti sem haboztatok megtenni, így jutottak hozzá jogszerűen közösségek: pártok, mu-k.
Eddig a dolog rendben van. De - közösségi célú - használatra kapták, nem adni venni izralexféléknek.
Szerencsésebb helyeken legalább is.
De nem nálatok, a tolvajoknál.
A tolvajok államában az orgok magánkézbe kerülhetnek használatra, mintha az orgok használatának joga őket - a kivételezetteket, holmi tolvaj izralexféléket - illetné.
Így kerültek mutyiban minden közösségi kontroll és nyilvánosság nélkül olyan aljas csalók - mint izralex és még jó pár magadfajta - kezére állami vagyontárgyak, amint a listán is írva van.
Ezek bizony tolvajok, olyan "kivételezettek" melyek az állam által birtokolt eszközöket ellopva használhatják azokat profitszerzésre.
Bármire.
Mint izralex.
Tehát még egyszer, hogy érts😛 nem érdekel ha mu, párt - mint közösség használja. Azt azonban, hogy egy csaló, tolvaj senki nyúlja le azt, ami a közössé- nos ezt hozzád és a havaerjaidhoz mérhető disznóságnak tartom.
A velejáró hazudozásotokkal együtt.
wisitencraft: talán mert a pártorgok és mu orgok HASZNÁLATA a pártokat, mu-kat, mint közösségeket illeti meg.
Nem engem.
Nem izralexet.
A pártot, mu-t.
Mint ahogy ics is próbálja összemazatolni a magánkézbe lopottakat a közösségnél maradtakkal.
Utóbbiakkal semmi gondom, bár a kurucokét izralex és praet. közösen az eistenekkel ellopta.
Érted?
Nem az én orgomat lopták el, hanem a kurucokét.
A Teller orgok amik szintén fel lettek irva a listára, azokat a Teller alapította például. Nem az állam, tehát nem is az ő tulajdona. A lista, csak egy védelmi lista, nem egy tulajdon nyilvántartás.
Persze tibigrafix.
Akkor alapíts teller orgot holnapra kettőt.
mert jogod van rá, vagy az mu-nak.
Ha megvan akkor közkinccsé tesszük, hogyan kell legálisan orgra szert tenni, anélkül, hogy az állam által a saját céljaira bejegyeztetettek elvesznének a közösségek számára, mint emez is amit a mesüge izralex ellopott...
Várom a leírásodat.
Hagyjátok már a éheslóvat békén, ő osztrák, nem beszéli az magyart, így nem is értheti, amit ide ír, azt meg a google translater adja ki neki, ezért olyan egyszerű a stílusa 🙂
Kár vele vitatkozni.
"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Ha a haverom megkér, hogy berakhassa a kocsiját az udvaromba mert amugy elviszi a közútkezelő, akkor szerinted onnantól kezdve az én tulajdonom a kocsi?
"nem lehet magán és egyéb tulajdonban org több mint egy éve. Csak állami orgok fennmaradását engedélyezték." Ne hazudozz. A mi 2 orgunk MAGÁNpénzből van alapítva.
Remélem érted!
"Persze tibigrafix.
Akkor alapíts teller orgot holnapra kettőt.
mert jogod van rá, vagy az mu-nak."
Megint hazudsz, orgokat már nem lehet alapítani.
Nem érted mi?
"Az állam birtokolhat orgokat, senki más"
Nem mondod komolyan? Akkor miért kell nektek a Kuruc org??
milyen szép is ez a 2000 karakteres komment lehetőség : D : D
az anti retard script mit sem ér, ha minden válasz a retardáltról (hoz, nak, ért és ellen) szól.
xongorx +1
Ó, a francba, véletlenül kikapcsolva maradt az Eheslo-generátorról szóló cikk után az Anti Retard script!
Éhesló, már megint gátlástalunul hazudozol itt, szítod a széthúzást, úgy ahogy a román főnökeid diktálnak, Te románpénzen vett utólsó labanc senki, kotródj vissza oda ahova való vagy, messze a kárpátmedencén túlra!
Az orgok nem a ti birtokotokban vannak a szabályváltozás óta.
Ez a szabály ismert, ezért tette a közösségek birtokában lévő orgokat az eállam anno a SAJÁT ÁLLAMI ORGOKAT TARTALMAZÓ listájára.
Magánorgokkal nem tett ilyet (vagy talán mégis?).
Az eredménye az átalakítás és a szabályváltozás után az lett, hogy ezek az orgok az állam birtokába kerültek és ezeket adta tovább - nem magán, hanem közösségi célkora HASZNÁLATRA (legalább is remélem) mert a birtoklás joga az erepen továbbra sem a magánszemélyeké, hanem az államé.
Nos innentől kezdve nem a magadét árulod, nem a magadét adod tovább, hanem az államét.
Ez lopás (sikkasztás).
Alapíts orgot, add el akinek akarod.
Ha megteszed, jogosan teszed.
De nem tudod megtenni, mert ez a jog csak az államokat illeti meg az erepen.
Nos ekkor viszont ez joggal való visszaélés, pontosabban állami jogosultságok magáncélra való elmutyizása.
Kíváncsi vagyok kiknél dekkol a többi állami org. és ha én - bárki emagyar állampolgár, van vagy 5 ezer - akarna ilyen mutyit azt miként tehetné.
Sehogy, mert ez csak a tolvaj, hatalmával visszaélő bandán belül műxik.
Nem véletlen a sunyi kussolás róluk és a maszatolás a birtoklás és a használat joga körül.
tibigrafix terelsz és hazudsz
Elsőre talán alapíts telleres orgokat.
Ha sikerült meséld el miként megy, mert sok közösségnek, embernek lenne rá szüksége.
De nem megy, leírtam és te is tudod miért nem.
A hasonlatodról: ha valaki megkér, hogy átírathassa a kocsiját a tulajdonodba, mert amugy elviszi a közútkezelő (mármint ha nem a te tulajdonodba kerül, mert csak te tarthatsz valamelyo knál fogva a tulajdonodban autót), akkor szerintem onnantól kezdve a te tulajdonod a kocsi és a haverod nem adhatja el bárkinek, te viszont dönthetsz róla, hogy a haverod általi használat kockázatait és veszélyeit (objektív felelősség, felelősségbiztosítás,adók stb.) viseled-é és biztosítod-é néki a korlátlan használat a jogát.
El nem adhatja, mert nincs amit eladjon, mivel azért került hozzád, mert ő jogszerűen nem birtokolhatja.
Remélem érted a különbséget.
Az osztrák úriembernek az a problémája, hogy a magyar orgot használó belga úriember nagy jóindulattal sem felel meg a magyar párt vagy mu kritériumainak, pedig ha jól értem, akkor orgot az államon kívül ezek használhatnak. De ami igazán furcsa, hogy jópáran leírták ugyanezt kommentben, majd leordították az osztrák úriember fejét, hogy hülye, ami némi elfogultságra és következetlenségre utal irányában.
mustafa: itt nem én hazudok és nem én loptam el állami tulajdonú orgot, hanem izralex.
Az orgotok alapítása a kutyát nem érdekli.
Az enyém is a saját pénzemből lett alapítva és ment a levesbe a szabályváltozás miatt sok sok tízezer másikkal együtt.
A pártok és mu-k orgjait az állam megmentette amikor a saját nevére íratta őket közösségi célokra és nem a tolvajoknak és nem azért, hogy azokat adják-vegyék.
Ezért nincs a megmentett orgok között az enyém és másoké sem (legalább is remélem), mint maszek org.
Leírtam, megismétlem: a közösségi orgok nem magántulajdonban vannak, hanem az államéban. Ő jogosult ezek felett tualként rendelkezni, nem azok, akik ezeket használják.
Ez Rhual orgokat visszaszerző akciójából és ennek eisteni fogadtatásából világosan kiderült minden értelmes embernek.
A zenészek neked húzzák
azt éneklik, hogy Eheslo a király!
Eheslo, akkor ha jól értem azokkal az orgokkal nincs gondod, amit pártok vagy MU-k vagy az állam használ, csak azokkal amit "szerencsés" hazánkfiai elmutyiztak maguknak?
Ez esetben teljesen egyetértek.
Egyébként nem a levesbe ment az orgod, hanem visszakaptad az alapítási árát!
xongorx: igazad van, erre nem gondoltam. azt hiszem abba kell hagyjam a funolást.
Aba Agmad, örülök, hogy neked és talán még jó párotoknak világossá vált mi a gondom az izralex álatal ellopott - valaha a falka részére megmentett és állami tulajdonba került - orggal.
Ezek - mint minden állami vagyon és erőforrás - a (tágabb vagy szűkebb) közösséget kell szolgálják és nem egy vagy több tolvaj izralexfélét.
áh reménytelen vagy...
Am megjött a román NE. Helyükben én is most rugnám fel a temesvárit.
Kozben jon a Roman NE!
Román NE 17-0-ra áll.
Mit adunk bérbe nekik?
tibigrafix: nem csodálkozok, hogy egyenes kérdésre nem adsz egyenes választ.
Ez van.
ics-nek és a többi tolvajok barátja zombinak:
Szerintem túlbeszéltük és bár számos kérdésben nincs vitánk itt sok sok emberrel, a végkövetkeztetésünk eltérő.
1. Orgot csak eállamok birtokolhatnak, magánszemélyek, mu-k, pártok nem.
2. A közösségi vagyont az emagyar állam menteni próbálta azzal, hogy sajátjaként ismertette el azt adminlandiával. Erre csak kisközösségek kaptak lehetőséget az eállamtól, személyek nem. (Remélem legalább is.)
3. Ettől kezdve ezeket az orgokat adminlandia a magyar állam tulajdonaként tekinti, függetlenül attól ki használja őket. Ezt az érvemet támasztja alá Rhual kérésnek elfogadása és az állami orgok visszaszolgáltatása is.
Aki nem közösségi, hanem magáncélokra használja az így megmentett (állami, kisközösségi) orgvagyont, az tolvaj, aki a közösséget lopja meg és a játék szabályainak megsértésével tesz tisztességtelen előnyre szert a többi becsületes játékos előtt.
Izralex tehát tolvaj a törvények és a morál szerint is és ti ebben a partnerei voltatok és vagytok ma is.
Az orgokon túl az emagyar állam összes cégét és azok licenszeit is ellopták a tolvajok amiről itt szót sem ejt senki rajtam kívül.
Ezek visszaszerzése és közösségi célokra való felhasználása is nélkülözhetetlen az állam gazdasági erejének helyreállításához.
Na végre ! : ) Remélem nem csak elterelés , de ha az is azért csapjuk szét a köcsög baklava-evőket! : )
Tudom, hogy te legszívesebben mindent államosítanál kedves Eheslo, de továbbra sem értem miért lennének államik a fenti orgok? Mikor sem ők nem adták át az állam részére, sem az állam nem kérte el sosem. Mert attól, hogy másként nem lehetett megoldani, hogy a századok vagy pártok saját orgjai továbbra is megmaradjanak, se lemondás, se igénytartás nem volt senki részéről. Vagy majd az állam eldönti, hogy szerinte mi a közösségi érdek, és melyek működnek aszerint? Amelyiket meg nem tartják nekik tetszőnek azt vissza ticketelik? Te lennél az első aki itt magyarázna akkor habzó szájjal. Az meg, hogy az orgok tulajdonosai mit tesznek velük, az meg az ő dolguk. Ha átadják másnak, akkor átadják.
Szóval a törökök, akik hónapok óta mumusok voltak? Akik miatt hetekig nem volt Taurida és fegyverbónusz? Akiket úgyse győzünk le csak kegyetlen tankolásokkal amik kimerítik a kincstárat? És majd bekerül sokezer török az országba akik ki RW-zik az ukrán gyarmatokat?
Jaaaa, hogy most a szövetséges gazdáitok ezt adták ki parancsba? Hát értem, akkor haljunk meg értük, ha már a magyar játékosok gazdasági érdeke nem érte meg a török határ kockázatát se!
Most kéne brazilokkal szövetséget kötni. A román NE biztosan érdekelné őket is.
Fehér Konrád,
Remélem nem veszed zokon, hogy ha felvilágosítalak egy picit.
Nem mind1, hogy egy hasonló erejű országot akkor támadsz meg, mikor van más nyitott háborúja, vagy akkor amikor nincs lekötve az NE-je.
Jelen pillanatban nem hogy háborúznak a bolgárokkal, még szerb NE-t is kapnak, és az ő NE-jük is szerb, tehát mi azon felül, hogy 3. frontjuk vagyunk, rendelkezünk 10% sebzésbónusszal.
Ezt szerintem te is belátod, hogy nem mind1, hogy mikor támadunk. (akkor amikor nekik a legjobban fáj)
Erre jön rá az extra fűszerkeverék:
Román NE.
Erről meg majd lesz hivatalos tájékoztatás.
Mutyis+1
Török NE
román de
?
Eheslo, ezeket a kommenteket mar az Eheslo szemelyeskedes generatorral toltad?