[Egyetem]Előadás log - sybillak - Hogyan legyünk sikeresek a gerilla harcban?

Day 2,022, 12:59 Published in Hungary Hungary by eMagyar Egyetem

Kedves olvasók,

A mai napon a tegnap előtti előadás anyagát olvashatjátok. Az előadást sybillak tartotta, a "harcmodul" témájában, Hogyan legyünk sikeresek a gerilla harcban címmel.
A logot az alábbiakban olvashatjátok.



(20:10:06) o|afk: rarrrmaxxxxx
(20:10:0😎 Kisborok: sziasztok
(20:10:13) o|afk: hello Kisborok
(20:10:52) Mate1019: Sziasztok
(20:11:01) #egyetem: mód (+o sybillak) Hercegno által
(20:11:01) #egyetem: mód (-o sybillak) ChanServ által
(20:11:04) Gezuu: sziasztok
(20:11:33) #egyetem: mód (+v sybillak) Hercegno által
(20:11:50) Gezuu: hány kredites tárgy? 😃
(20:12:0😎 sybillak: csak aláírásért megy 🙂
(20:12:22) Idhren: hány gyakorlaton kell ott lenni? 😛
(20:12:33) Gezuu: zh lesz?
(20:13:02) Hercegno: 😃
(20:13:12) Hercegno: én most csak beurgo vagyok
(20:13:16) Hercegno: nem iratok tesztet
(20:13:17) Hercegno: 🙂
(20:14:21) CharlesG: o/
(20:14:49) Gezuu: értem 😃
(20:15:33) Gezuu: elmehetünk 10 perccel hamarabb?
(20:15:51) Hercegno: katalogus van, tehát ha aláirtad akkor elmehetsz igen 🙂
(20:16:04) Hercegno: És akkor lassan kezdenénk, az érkezők meg becsatlakoznak folyamatában
(20:16:05) Hercegno: 🙂
(20:16:06) robi2202: o/
(20:16:0😎 Gezuu: de ha óra végi katalógus van rábasztam
(20:16:11) Gezuu: 😃
(20:16:11) Hercegno: .mass Lassan kezdünk
(20:16:11) eRepublik: :: Mass :: paradoxx Kisborok Raistul robi2202 torta FarleyHavelock Grocsev gondosbocs Mate1019 Gluttony fischer2 rajk|bnc ZmCNkZ_bnc vasmegye o|afk Ava_bnc dnw_5912 eRepublik Vigoncalves86 Istencsaszar Aba_Agmad Bsandor Memphis|BNC TihomirTurzai sybillak drago14 Hercegno Idhren iMagination_ jggfk Gezuu FeNYeSNaP ::
(20:16:11) eRepublik: :: Mass [Lassan kezdünk] :: To opt-out from being highlighted in .mass, type /msg eRepublik nousermass ::
(20:16:13) Hercegno: 😃
(20:16:17) Hercegno: óravégi van igen 😃
(20:16:20) vasmegye: rektor asszony visszatért?
(20:16:21) Hercegno: előttem kell aláirni
(20:16:23) vasmegye: \o/
(20:16:30) Hercegno: nemám körbeadom
(20:16:32) Hercegno: Nos
(20:16:34) vasmegye: *kisasszony
(20:16:36) Hercegno: akkor
(20:17:0😎 Hercegno: én csak beugrottam ma estére, és igazán nem is vagyok felkészülve a témából, így az előadó sybillak igen nagy szabadságot kap az előadásában 🙂
(20:17:17) Hercegno: Az előadás a szokásos mederben zajlik majd
(20:17:26) Hercegno: az előadás idejére le lesz némítva a szoba
(20:17:39) Hercegno: előadás után, majd allozok, és lehet kérdezni az előadótól
(20:17:51) Hercegno: azonban tagolva lesz, és az időben is némitva lesz a szoba
(20:18:00) Hercegno: aki kérdezne, az nekem ir pmet és kap hangot majd
(20:18:09) Hercegno: de ezt az ujak miatt el fogom mondani még egyszer.
(20:18:40) Hercegno: No de nem szaporitom a szót, átadom a ma esti előadónknak, sybillaknak aki a PVPről fog beszélni
(20:18:45) Hercegno: s némitom a szobát
(20:18:53) #egyetem: mód (+m ) Hercegno által
(20:18:59) sybillak: sziasztok
(20:19:24) sybillak: mint az bevezetésre került, a gerillaharcról, vagyis a pvp-ről lesz szó
(20:19:39) sybillak: Mint tudjátok, annak érdekében, hogy népszerűsítsék a modult, a mostani küldik szerves eleme lett. Csakhogy ugye a szerver nem bírja, ez valószínűleg sokatokban rossz érzést kelt, de szerintem nem szabad leírni a dolgot ennyivel, mert sok előnye van. De erről majd később.
(20:2😇2) sybillak: még annyit kérek, hogy néha nézzetek a hunarmyra, hogy tudja, mikor üssön
(20:2😇😎 sybillak: szóval
(20:20:40) sybillak: Ugyan biztos erre is lenne igény, de most nem fogok széleskörűen az alapokról beszélni. Erről adtam ki cikket, akit érdekel, az itt találja: http://www.erepublik.com/hu/article/gerillaharci-gyorstalpal-oacute--2262641/1/20.
(20:21:14) sybillak: Éppen ezért a mai előadás a fegyverekről, stratégiáról, etikettről és némi népszerűsítésről fog szólni.
(20:21:26) sybillak: Akkor kezdjük is az elejéről:
(20:21:34) sybillak: Ugye leütsz öt ellenfelet (vigyázz, RW-ben soha nincs, a többiben csak most nincs). Ekkor eldöntöd, hogy mit is szeretnél. Felteszed magadnak a kérdést, hogy mi vagy? Bika tank, vagy bárány. Ha utóbbi mellett döntesz (17000 alatti erő), akkor eldöntöd, hogy szerencsére bízod a sorsod, ha valami nagyon kicsi jö, azt leütöd azzal, ami a kezed ügyébe kerül, vagy
(20:21:54) sybillak: harcolsz egy nehezebb ellen is. Ez utóbbi esetben a fókusz legyen a fegyvereken, amit veszel.
(20:22:14) sybillak: A bikáknak azt tanácsolom, hogy a fegyverek mellett a védelemre is költsenek. (vigyázz, az adott bakancs/mellény/sisak 3-szor használható). A dolog emiatt veszteséges, mert ugye akkor csak védelemre annyit költesz, mintha q7-tel harcolnál. Ha viszont nem veszel védelmet, akkor versenyhátrányban vagy… Ki van ez találva.
(20:22:31) sybillak: Ilyen módon az jár jól, aki nem költ rá semmit, mindig kikap, vagy plusz 20 sebzésnél pisztollyal veszi le valaki életét. Az országa viszont nem biztos, hogy jól jár ezzel…
(20:22:59) sybillak: Szóval, melyik fegyvert vegyük? Készítettem erről egy összefoglaló ábrát, ami azt mutatja, hogy 8 kör (szerintem általában ennyit foglalkozunk 20 kör alatt lövéssel, a többi járkálás, meg védekezés), mennyit sebez az adott fegyver adott távolságon csak a saját sebzést figyelembe véve (erre rakódik a bónusz sebzés).
(20:23:17) sybillak: Kép itt: http://prntscr.com/183u5q
(20:23:40) sybillak: Akkor kicsit értelmezve a képet, azt látjuk, hogy az alsó távolságokon a shotgun a menő, bár ez részben annak köszönhető, hogy a nyolc kör alatt 7-et lehet vele lőni (4 golyó a tárban). További előnye, hogy gyakran van critical hit-je, amikor majdnem a dupláját hozza a névleges sebzésének. Hátránya, hogy az optimális táv után meredeken csökken a sebzése.
(20:24:15) sybillak: Egy 150 méteres szűk távon, a géppisztoly (ER15) is hatékony, bár vegyük észre, hogy nincs az alatta levő kettő sem elmaradva tőle, arról nem is beszélve, hogy tapasztalatom szerint kevés a critical ezzel a fegyverrel.
(20:24:41) sybillak: 400 méter után viszont egyértelműen legtöbbet az aranyért vásárolható puska adja. Ennek az ára 0,09 arany, ami átszámítva 225-ös árfolyammal 20,25, 200-as árfolyammal 18 HuF. Sokan ódzkodnak, hogy aranyat adjanak ki ezért, de küldjetek nekem HuF-ot, adok érte aranyat, amit elkölthettek erre.
(20:24:52) sybillak: Szóval az átváltás működik, annyival nem drágább, viszont marhára megéri. Az ábra sokat mondt, bár hozzá kell tenni, hogy 4 lövést kapsz érte, míg a shotgunnál 24-et.
(20:25:06) sybillak: Oké, nem éri meg marhára, megint rájöttünk, hogy a játékvezetés jól működik…
(20:26:06) sybillak: Node, ha nyerni akarunk, akkor ez sajna nagyon jó fegyver. A játék készítőinek eloszlását a bazookákból ismerjük, itt is ez az érzésem néha. Mintha ezzel minden találna. És mindegyik fegyverhez adva van sokszor 2 critical is. Ezzel egy ilyen 22,5, de kaptam már 53-asat is. Na nekem az elég egyszerre...
(20:26:29) Mate1019 elhagyta a szobát.
(20:27:43) sybillak: Van itt még egy érdekesség, a gránát. Két féle van, az egyik 0,09 aranyért, a másik ára 8,67 HuF. Előbbi 10-et sebez (mozgó emberre 3-at!), utóbbi 5-öt (2!).
(20:28:04) sybillak: Ez hatalmas fegyvertény, szintén a játék készítőit dicséri, valamint azt is el tudom képzelni, hogy ha aranyért dobod a bombát, akkor tényleg véd a bújócskázás, ha nem, akkor találnak, pláne az aranyas sniperrel.
(20:28:29) sybillak: Mindazonáltal bármelyik gránát jó taktikai húzás, ha ellő melletted és még sebződik is, az demoralizáló, ezért ajánlom.
(20:28:32) sybillak: 😃
(20:29:05) sybillak: Szóval eldöntöd, hogy ezek közül mi kell. Ha nagyon nyerni akarnék, akkor én személy szerint a 4 helyet 2 Type X sniperrel, egy Mx3 pisztollyal (nehogy vedd, azt adnak az első győzelemnél kb, addig meg ott az alapból meglevő pisztoly) valamint egy shotgunnal vágnék neki.
(20:29:32) sybillak: Kézbe pedig az egyik snipert venném. Ha nagyon kell a győzelem, akkor aranyas gránát, ha kicsit, akkor sima. Az előbbiekben leírtak szerint választanám a védelmet. Mielőtt belépsz, ellenőrizd, hogy mennyi golyó van betöltve, hány tárad van, mert az gáz, ha nincs elég…
(20:29:59) sybillak: Akkor belépsz, az első sokk, hogy mennyi bónusza van a másiknak. Nehéz megmondani, valamilyen fura formula alapján számítja ki, a gyengébbnek mindig 1. Ha az erő arány nézzük, kb másfélig 2, 2,2-ig 3, majd utána kb kiegyenlítődik a kettő arány. Alacsony erejűeknek tehát nem jó, vagyis szívás.
(2😇😇5) sybillak: Ugye azt mindenki tudja, hogy a bónusz sebzés hozzáadódik az alap sebzéshez...
(2😇0:57) sybillak: Ha ügyes vagy, és az ellenfeled nem a legjobb, valamint némi aranyat el akarsz verni, akkor 5-7 bónuszig van esélyed, felette a másik sniperrel is leüti a Type X-et. Meg lehet próbálni, de sokba kerül.
(2😇2:11) sybillak: Megkaptam a jelzést, hogy a bónusz kiszámítása érthetetlen
(2😇2:52) sybillak: szóval, ha lineáris lenne, akkor ha az egyiknek kétszer annyi ereje van, 2 lenne a bónusz sebzés
(2😇3:06) sybillak: háromszoros erőnél, akkor 3
(2😇3:59) sybillak: sajna nem ez a helyzet, kb másfélig 2, utána 2,2-ig 3, majd 4, utána meg ugye majdnem mindegy
(2😇4:34) sybillak: Viszont 10 másodperc után belép a felületre.
(2😇4:59) sybillak: Ekkor csekkold, hogy milyen fegyvere van, mekkora a távolság. Ehhez mérten kell taktikázni… Van egy városi legenda, mely szerint ha hamarabb nyomod a gombot, akkor hamarabb teszi meg a paracsot. Ezt sem cáfolni, sem megerősíteni nem tudom. Valószínűbb viszont, hogy mozgás közben nem sérülsz akkorát, illetve ritkábban talál el.
(2😇5:29) sybillak: Most pedig térjünk át kicsit a taktikázásra:
(2😇5:52) sybillak: Tegyük fel, hogy kiegyenlített erőviszonyok mellett az ellenfeled a Type X-et használja. 600 méteren léptek be, kezedben a Type X, mindketten lőttök, 15-16 élet megy le. Kövi kör, menj előre, tölt, 42-ról levesz 15 életet, 4 kört már 240-en kezded, ekkor hátrál/vált. Te cserélsz shotgunra, (6. kör) ha töltött, akkor lősz, ha hátrált, akkor mész előre. Ha sike
(2😇6:25) sybillak: Ha sikerül 380 alatt tartani a távot, és nála a sniper marad, akkor átlagos 280-as távnál nyerhetsz.
(2😇6:59) sybillak: Sajnos ez nem egyértelmű, okosan kell dobni a gránátot (lehetőleg maradjon a végére is egy, hogy meglepd), valamint ekkor sokat számít az, hogy kinek van szerencséje, de érezzük, hogy sokkal kisebb ráfordítással neccesen kijöhet. Ha vált, akkor rosszul járhatsz, mert sajna az, aki fegyvert pontosít és nem lépked, az időt nyer.
(2😇7:46) sybillak: Nagyon fontos tehát kitalálni, hogy mit tesz a másik. Akkor dobj bombát, mikor lő, ez gyakran nem az első a lövés után. Az nagyon necces taktika, és a szerencsésebbnek kedvez, ha szemben álltok egymással 100%-os sebzésen és folyamatosan lőttök.
(2😇8:45) sybillak: Mivel a játékban sok a kezdő, és a gerillaharc nem osztályoz sem erőben, sem divízióban, ezért fontos pár szabályt figyelembe venni...
(2😇9:03) sybillak: Mondhatni némi etikettet próbáltam alkotni:
(2😇9:27) sybillak: 1 Csak akkor kezdj ütni, ha van értelme. Ez jelzés, hogy nem kell levenni az egész welled, mivel ami marad, azt visszakapod . (Ha valaki nagyon lő, annak ellenére, hogy feladtad várasd meg, ha lesz 15 másodperce, talán gondolkodik kicsit, hogy gyorsabb, ha nem kinyír, hanem „üldözitek” egymást)
(2😇9:46) sybillak: 2 Kicsit ne üsd agyon, ha nem muszáj.
(20:40:16) sybillak: 3 Neked is olcsóbb, ha nem ütöd agyon azt, aki feladja… Vigyázz, ha hasonló életet hagysz neki, mint neked van, megremeghet.
(20:41:04) sybillak: A zárás előtt egy kis előny-hátrány összehasonlítás:
(20:41:25) sybillak: Kezdem a hátrányokkal, mert ugye én támogatom a rendszert... 😛
(20:41:34) sybillak: • Lassabban szerzed vele az ütést.
(20:41:49) sybillak: percekig eltart
(20:42:00) sybillak: • Az ellenfél is jól jár, aki a csata másik oldalán van.
(20:42:11) sybillak: • Drágább is lehet, mint egy q7-es.
(20:42:19) sybillak: • Néha bugos, érdemes mindig többször kattintani, pláne, ha nem a gránátot akarod dobni…
(20:43:23) sybillak: Ezzel szemben viszont szerintem jelentős előnyöket hordoz magában az eddigi harci modulhoz képest.
(20:43:46) sybillak: • Átlagosan kevesebb energiával minimum 10q7-es ütést kapsz.
(20:44:10) sybillak: • Nem kapsz tap pontot; kicsiknél ez fontos lehet.
(20:44:57) sybillak: • Ha mindig szándékosan kikapsz, olcsóbb, de figyelj, h a másik oldalon is megkapja valaki a 20 ütést...
(20:45:12) sybillak: • Izgalmas, nem csak kattintasz a harcoljra ezerszer…
(20:46:00) sybillak: Zárásként egy gondolatot szeretnék főleg a kisebbekkel megosztani, valamint pár érdekességet is leírok:
(20:46:13) sybillak: Ugyan Laurh szerint már az egész világból ad ellenfeled, érdemes megpróbálkozni azzal, hogy megvárod, míg a fentebbi divek egy csatában lemennek, már csak a tied és az alatta levő(k) vannak 1400 pont alatt, akkor kezdesz gerillázni, ekkor több esélyed van magadfajtához.
(20:46:46) sybillak: Lehetőleg kezdőként szétütött csatában harcolj, mert ugye az ellenfél is beviszi a 20 q7-es lövésért járó jutalmat, ami egy szoros csatánál sok.
(20:47:23) sybillak: Állítólag, nyilván ez tudományosan tesztelve nincs, a következő megállapítások igazak:
(20:47:30) sybillak: Az amcsik utolsó körben meglepnek.
(20:47:50) sybillak: Bárkit össze lehet zavarni, ha egy ideig ugyanazt csinálod, majv hirtelen változtatsz… Pl üldözitek egymást, hirtelen megállsz, váltasz, és lősz.
(20:48:47) sybillak: Biztos, hogyha kilép az ellenfél, mikor megindult a játék, akkor tuti a tied a győzelem, bár ezt nem írja jóvá győzelemként, csak az ütést kapod meg
(20:49:15) sybillak: Most megköszönöm a figyelmet, várom a kérdéseket, aki szeretné, töltse ki ezt a rövid formot :
(20:49:23) sybillak: https://docs.google.com/forms/d/1YFIlztESp8W1Rgnknw7ENmKcmAbApE4UGT8DlW9vyAQ/viewform
(20:50:11) Hercegno: .mass Jöhetnek a kérdések
(20:50:22) eRepublik: :: Mass :: Kisborok Idhren robi2202 FarleyHavelock Grocsev paradoxx Raistul sada987 torta Bsandor dnw_5912 gondosbocs eRepublik fischer2 rajk|bnc ZmCNkZ_bnc vasmegye Laislo Torony o|afk Ava_bnc sybillak Vigoncalves86 Istencsaszar BlooHawk Aba_Agmad GRaVe_VHM Memphis|BNC TihomirTurzai drago14 Hercegno FeNYeSNaP iMagination_ jggfk Gezuu Gluttony ::
(20:50:22) eRepublik: :: Mass [Jöhetnek a kérdések] :: To opt-out from being highlighted in .mass, type /msg eRepublik nousermass ::
(20:5😇5) Hercegno: A kérdések feltevése előtt irjatok nekem
(20:5😇9) Hercegno: Hercegno
(20:50:40) Hercegno: nek
(20:50:53) Hercegno: PMet és adok voicet és fel lehet tenni a kérdést az előadóhoz
(20:51:00) Hercegno: az előadással kapcsolatban természetesen 🙂
(20:51:11) Hercegno: tehát előbb nekem pm, én adok voicet és lehet kérdezni🙂
(20:51:36) Hercegno: .mass Lehet akkor kérdezni
(20:51:36) eRepublik: :: Mass :: Kisborok Idhren robi2202 FarleyHavelock Grocsev paradoxx Raistul sada987 torta Bsandor dnw_5912 eRepublik fischer2 rajk|bnc ZmCNkZ_bnc vasmegye Laislo Torony o|afk Ava_bnc sybillak Vigoncalves86 Istencsaszar BlooHawk Aba_Agmad GRaVe_VHM Memphis|BNC TihomirTurzai drago14 Hercegno FeNYeSNaP iMagination_ jggfk Gezuu Gluttony ::
(20:51:36) eRepublik: :: Mass [Lehet akkor kérdezni] :: To opt-out from being highlighted in .mass, type /msg eRepublik nousermass ::
(20:52:31) #egyetem: mód (+v Torony) Hercegno által
(20:52:3😎 Hercegno: Torony kérdése következik
(20:52:39) Hercegno: 🙂
(20:53:24) Torony: Sziasztok egy általános kérdésem lenne, lesz-e PVP ez után a bebukás után ?
(20:54:09) sybillak: szerintem azért csinálták, hogy a harcban legyen egy olyan elem, amiben nemcsak a Mastercard számít
(20:54:19) Torony: Azaz adminlania fel van vagy fel lesz-e készülve a tömeges játékra ?
(20:55:00) sybillak: most nagyon sokakat elvesztették a bizalmat, szóval szerintem a jövő havi küldin megpróbálják újra benyomni ezt a modult, hogy nézzétek, már jó
(20:55:19) Torony: Reméljük 🙂
(20:55:2😎 sybillak: hiszen küldire úgyis sokan megpróbálják 🙂
(20:56:52) Torony: Többen lehurrogták már a szerepét egy csatában a PVP-nek szerintem igen is fontos ha nem kezdjük el minél többen használni lemaradunk.
(20:59:11) Torony: kösz kérdezzen más is 🙂
(20:59:21) sybillak: egy bika 🙂 szerintem elég jó sebzést tud magának, és a csatának is, bár abban sokaknak igaza van, hogy nagyon nagy szerepe lett a bombáknak
(20:59:33) Hercegno: Kisborok nak lenne még kérdése az előadáshoz kapcsolodoan
(21:00:07) Kisborok: köszönöm
(21:00:2😎 Kisborok: nem biztos, hogy kérdeznék, előbb mondanék véleményt
(21:01:01) Kisborok: a bajom az a pvp modullal, az az, hogy nincs gazdasági háttere
(21:01:12) Kisborok: amit veszünk, azt közvetlenül a játéktól vesszük
(21:01:39) Kisborok: valamint bár mostanában nem pvp-ztem, de korábban volt már olyan eset, hogy egy talán pár napos kezdőt adott nekem ellenfélnek
(21:01:45) Kisborok: neki volt kemény 1 bónusza
(21:01:4😎 Kisborok: nekem meg vagy 60
(21:01:5😎 Kisborok: ami nagyon nem fair
(21:02:24) sybillak: ebben teljesen igazad van
(21:02:4😎 Kisborok: de eleve az sem tetszik, hogy miért van a kicsinek mindig hátránya?
(21:02:55) sybillak: másfelől, ha nem csaptad agyon, akkor bevitt 10 ütésnyi q7-est
(21:02:56) Kisborok: hogyan lesz így megkedveltetve vele?
(21:03:44) Kisborok: az igazság az, hogy könyörtelen voltam
(21:03:45) sybillak: azt hiszem nyilvánvaló, hogy a full lanázásra biztat, bár én reménykedem, hogy ha sokan csinálják, szét lesz osztva divekre...
(21:04:00) sybillak: 😛
(21:04:16) Kisborok: leütöttem, mert már ideges voltam, hogy soha nem nyerek
(21:04:2😎 Kisborok: nem szép dolog, tudom, de ez van
(21:05:15) Kisborok: az pedig milyen dolog már, hogy "szemrehányja" a játék, hogy ejnye, miért nem lanáztál
(21:05:29) sybillak: azon ritka alkalmakkor, mikor én vagyok fölényben általában le akarnak lőni, szóval általában nekem is le kell ütni 🙁
(21:05:32) Kisborok: a divenkénti besorolás jobb lenne
(21:05:37) Kisborok: ahogy a bh-nál is...
(21:06:01) Kisborok: pontosabban a bh-nál létezik a divenkénti besorolás...
(21:06:26) sybillak: amúgy az adminok célja a hozzáférés a bankszámládhoz....
(21:07:01) sybillak: ezt nem szabad elfelejteni akkor sem, ha szeretünk játszani 🙂
(21:07:03) Kisborok: de ezt sokkal szebben is lehetne csinálni
(21:07:1😎 Hercegno: .mass Még kérdés az előadóhoz?
(21:07:1😎 eRepublik: :: Mass :: Kisborok Idhren robi2202 FarleyHavelock Grocsev paradoxx Raistul sada987 torta Bsandor dnw_5912 eRepublik fischer2 rajk|bnc vasmegye Laislo Torony o|afk Ava_bnc sybillak Vigoncalves86 Istencsaszar BlooHawk Aba_Agmad GRaVe_VHM Memphis|BNC TihomirTurzai drago14 Hercegno FeNYeSNaP iMagination_ jggfk Gezuu Gluttony ::
(21:07:1😎 eRepublik: :: Mass [Még kérdés az előadóhoz?] :: To opt-out from being highlighted in .mass, type /msg eRepublik nousermass ::
(21:07:41) Kisborok: jó lett volna, ha a pvp-s fegyvereket lehetne cégekben gyártani
(21:07:47) Kisborok: ez segítene a gazdaságnak
(21:08:00) CharlesG elhagyta a szobát.
(21:08:05) sybillak: annyira még nem fejlett a rendszer 🙂
(21:08:11) Kisborok: vagyis, ne közvetlenül költsük a pénzünket fegyóra, hanem előbb cégre, aztán fegyóra...
(21:09:20) sybillak: Kisborok: lehet a szó Hercegno-é?
(21:09:36) Kisborok: egy uccsó kérdés még, ha szabad 🙂
(21:09:42) sybillak: persze 🙂
(21:10:04) Kisborok: a cikkemben a 3 hozzászólásom melyikére szavaznál, és miért: http://www.erepublik.com/hu/article/-szavazz-akad-aacute-l-e-neked-a-gerilla-modul--2269689/1/20 😛
(21:10:06) Kisborok: ?
(21:10:19) sybillak: már szavaztam
(21:10:23) Kisborok: 1. Igen szükség van erre a gerilla modulra.
(21:10:27) Kisborok: 2. Nem nincs szükség erre a gerilla modulra.
(21:1😇3) Kisborok: 3. Újra kell gondolni a gerilla modult, mert jelen formájában nem felel meg nekünk.
(21:11:09) sybillak: szerintem a jelenlegi 2 probléma csak az, hogy nem bírja a terhelést, és nincs divekre osztás
(21:11:11) Kisborok: akkor csak a miért a kérdés 🙂
(21:11:21) sybillak: ezért én az egyesre 🙂
(21:11:30) Kisborok: értem
(21:11:39) Torony: 1
(21:11:44) sybillak: ez nem újragondolás, és nekem szükségem van arra, hogy a harcban legyen taktika
(21:11:53) Kisborok: aha
(21:11:56) Kisborok: köszönöm 🙂
(21:12:02) sybillak: szívesen 😛
(21:12:36) sybillak: én is köszönöm a kérdésed 🙂
(21:12:37) Kisborok: köszönöm a lehetőséget
(21:12:46) Kisborok: szívesen 🙂
(21:12:55) Kisborok: jöhet a következő
(21:12:56) sybillak: meg anyunak apunak és a házmester fiának 😛
(21:12:59) Kisborok: 😃
(21:13:19) sybillak: van még valakinek kérdése?
(21:13:31) Hercegno: .mass kérdése még valakinek? 🙂
(21:13:31) eRepublik: :: Mass :: Kisborok Idhren robi2202 FarleyHavelock Grocsev paradoxx Raistul sada987 torta Bsandor dnw_5912 eRepublik fischer2 rajk|bnc vasmegye Laislo Torony o|afk Ava_bnc sybillak Vigoncalves86 Istencsaszar BlooHawk Aba_Agmad GRaVe_VHM Memphis|BNC TihomirTurzai drago14 Hercegno FeNYeSNaP iMagination_ jggfk Gezuu Gluttony ::
(21:13:31) eRepublik: :: Mass [kérdése még valakinek? 🙂] :: To opt-out from being highlighted in .mass, type /msg eRepublik nousermass ::
(21:13:33) Hercegno: pm nekem
(21:14:43) sybillak: akkor légyszi töltsétek ki, nincs kötelező kérdés, bármit írhattok 🙂
(21:14:46) sybillak: https://docs.google.com/forms/d/1YFIlztESp8W1Rgnknw7ENmKcmAbApE4UGT8DlW9vyAQ/viewform
(21:15:0😎 #egyetem: mód (-m ) Hercegno által
(21:15:17) Hercegno: .mass a moderálást levettem
(21:15:17) eRepublik: :: Mass :: Kisborok Idhren robi2202 FarleyHavelock Grocsev paradoxx Raistul sada987 torta Bsandor dnw_5912 eRepublik fischer2 rajk|bnc vasmegye Laislo Torony o|afk Ava_bnc sybillak Vigoncalves86 Istencsaszar BlooHawk Aba_Agmad GRaVe_VHM Memphis|BNC TihomirTurzai drago14 Hercegno FeNYeSNaP iMagination_ jggfk Gezuu Gluttony ::
(21:15:17) eRepublik: :: Mass [a moderálást levettem] :: To opt-out from being highlighted in .mass, type /msg eRepublik nousermass ::
(21:15:23) Hercegno: most már bárki cseveghet
(21:15:30) Hercegno: megoszthatja a tapasztalatát pvpben
(21:15:31) Hercegno: 🙂
(21:15:36) Hercegno: akár tippeket is adhat
(21:15:47) vasmegye: airstrike-ban nincs pvp
(21:15:51) Hercegno: vagy jövöbeli pvp fejlesztést is lehet fejtegetni
(21:16:21) Torony: Akkor röviden pár trükk ha megengeditek 🙂
(21:16:54) sybillak: légyszi, érdekel 🙂
(21:16:56) Torony: Amit tanultam leírom Magyarhuszártól tanultam 🙂
(21:17:04) Hercegno: jogtiszta
(21:17:05) Hercegno: 😃
(21:17:25) Torony: belépés után én egyből ütök 🙂
(21:17:44) Torony: nem nézem a távolságot🙂
(21:17:56) Torony: 10-ből 8x bejön 🙂
(21:18:20) Torony: ütés után mindig elmozgok 🙂
(21:18:57) Torony: ha kicsit kapok várok mit szeretne 🙂
(21:19:5😎 Torony: Ha bika erős az ellenfél és USA vagy Román ki-ki harc lesz az tuti 🙂
(21:20:20) Torony: Ha Görög vigyázunk egymásra 🙂
(21:21:01) Torony: Ha maki akkor taktikai harcra számíts kevés well veszteséggel 🙂
(21:22:19) Torony: Fontos ha nyerni szeretnél öltözz fel és legyen nálad legalább 2 fegyver 🙂
(21:23:10) Torony: kb. ennyi 🙂
(21:23:39) Kisborok: és még egy extra tanács: legyen 30k erőd 😉
(21:23:56) BlooHawk: nem kell annyi Kisborok
(21:24:16) sybillak: ha érdekel, mostanában néztem, h kihez mennyit rak
(21:24:32) BlooHawk: pozitív a mérlegem, pedig 18k erőm van
(21:24:49) Torony: én 10 mecsből kb. 6-nál nálamnál erősebb elenfelet kapok 🙂
(21:25:00) sybillak: 19k vs 40k az neki 3
(21:25:10) Kisborok: BlooHawk: akkor 18k 😛
(21:25:21) Kisborok: nekem nincs annyim 🙂
(21:25:40) sybillak: kisborok, ne viccelj velem 🙂
(21:25:56) Kisborok: elnézést
(21:26:0😎 sybillak: mint írtam ma már 858 erőm volt
(21:26:24) Kisborok: nem szeretem a pvp modult, mert lehetne jobbá tenni, ami még nem történt meg
(21:26:29) sybillak: bár nincs is pozitív mérlegem 🙂
(21:27:01) Kisborok: 🙂
(21:27:09) sybillak: amúgy igen, megy vissza a kérdés, hogy szeretnéd jobbá tenni Kisborok (bocsi, h az előbb kis K-val írtam)
(21:27:22) Kisborok: egyébként hibának tartom, hogy nem dobtak be korábban küldetést a pvp modullal kapcsolatban...
(21:27:49) sybillak: bárcsak azt mondthatnám, h stresszteszt ment 😛
(21:28:20) Kisborok: az a kérdés, hogy hogyan szeretném jobbá tenni?
(21:28:26) sybillak: igen 🙂
(21:28:51) Kisborok: 1. ne csak adminéktól lehessen fegyvert, felszerelést venni
(21:28:56) Kisborok: hanem lehetnének cégek
(21:29:12) Kisborok: 2. berakni azt, hogy div-enként adjon ellenfeleket
(21:30:09) Kisborok: 3.
(21:30:44) Kisborok: na ez most nem jut eszember 😃
(21:30:4😎 Kisborok: -r
(21:30:52) sybillak: 🙂
(21:31:23) sybillak: amúgy nem rossz ez a cégezés, csak nehéz megsaccolni, h mit okozna, ha lenne elég gerillázó
(21:31:56) sybillak: csak ugye a világ rendszeres gerillázói elég apró számosságot képviselnek szerintem
(21:32:02) Kisborok: elegem van már abból, hogy nem engedig, hogy a pénz "átcsorogjon" a rendszeren
(21:32:22) Kisborok: mu versen jutalma: gold
(21:32:31) Kisborok: aranybányás verseny jutalma is gold
(21:33:02) Kisborok: na jó, nem jutalmat hozok példának
(21:33:4😎 Kisborok: csoki és gold akció van
(21:34:05) Kisborok: igényelnék szerintem az emberek, hogy csokit is lehessen gyártani
(21:34:19) Kisborok: mert jelenleg a kajának nagyon alacsony az ára, nem éri meg cégezni
(21:34:39) Grocsev ezentúl Grocsev|BNC néven szerepel
(21:34:44) Kisborok: a gerillázás tovább rontja a kajaipart, mert még kevesebbre van az embernek szüksége
(21:35:26) Kisborok: fegyvergyártásnak is árt, mert nincs szükség arra, hogy cégesektől vegyünk fegyvert, mert a gerillázás jobban megéri... 😒
(21:35:59) Kisborok: ha mondjuk lehetnek gerilla fegyókat a rendes fegyókból gyártani, akkor máris be tudna járni egy szép utat a pénz
(21:36:12) Kisborok: izgalmasabb lenne a játék
(21:36:36) Kisborok: nem csak arról szólna, hogy vegyél minél többmindent a játéktól, és üss, mint állat
(21:37:05) Kisborok: pvp egyik előnye, hogy izgalmasabb, mint az ész nélkül ütés
(21:37:06) sybillak: sajna erre csak azt tudom mondani, hogy nekik IRL pénz kell, nem elég az arany...
(21:37:2😎 Kisborok: IRL pénzért pedig adhatnának segédeket
(21:37:35) sybillak: de én is élvezném, ha lehetne meggazdagodni a játékban...
(21:37:3😎 sybillak: segédeket?
(21:38:15) Kisborok: például cégesek láthatnák, hogy mennyiért keltek el a cuccaik
(21:38:19) Kisborok: mennyiért vették a dolgokat
(21:38:27) sybillak: na az nagyon király lenne
(21:38:34) Kisborok: statisztika
(21:38:44) Kisborok: és lenne mondjuk havi vagy heti díja
(21:38:5😎 sybillak: bár pénzt nem adnék én érte, bár nekem egy fillérem nincs még a játékban 🙂
(21:39:12) Kisborok: de valaki adna érte pénzt...
(21:39:31) sybillak: igen 🙂
(21:39:37) Kisborok: régesrég, amikor csak max 20 hely volt a raktárunkban, akkor lehetett 1 hónapra bérelni plusz tárhelyet
(21:39:52) Kisborok: voltak akik rendszeresen éltek a lehetőséggel
(21:41:3😎 Kisborok: pvp-nél lehetne személyes statisztika
(21:42:2😎 sybillak: mondjuk azt az infót nem akarom feltétlenül tudni, h mennyit költöttem mostanság pvp-re 🙂
(21:42:30) Kisborok: hogy melyen módon sikerült győznunk
(21:42:35) sybillak: nyilván a készülés miatt
(21:42:3😎 sybillak: 😛
(21:42:55) sybillak: tényleg, az nem lenne semmit 🙂
(21:43:00) Kisborok: nyerő statisztikákat lehetne látni
(21:43:07) Kisborok: saját nyerő statisztikáinkat
(21:43:11) Kisborok: vagy akármelyiket
(21:43:23) Kisborok: tehát ilyen kényelmi dolgot
(21:43:25) Kisborok: dolgok
(21:43:37) sybillak: ebben igazad van
(21:44:03) Kisborok: mondjuk a céges statisztikát korábban sem sikerült rendesen megalkotni 😒
(21:44:13) Kisborok: volt régebben próbálkozás
(21:44:23) sybillak: és mi lett?
(21:44:29) Kisborok: kiszedték 🙂
(21:44:3😎 Kisborok: az a statisztika ingyenes volt
(21:44:44) Kisborok: csak nem működött jól
(21:45:07) Kisborok: akkor szedték ki, amikor furcsa módon az eRepublik jelent meg, mint vevő 😃
(21:45:13) Kisborok: amikor bevezették a botot 🙂
(21:45:14) o|afk ezentúl de|tox néven szerepel
(21:45:21) Kisborok: mind1
(21:45:34) sybillak: viszont már igazán értékelhetnéd az előadást is 🙂
(21:46:12) Kisborok: az előadás érdekes volt
(21:46:15) Kisborok: és hasznos
(21:46:24) sybillak: nem itt...
(21:46:27) Kisborok: a grafikonnal egyetlenegy bajom volt
(21:46:29) Kisborok: jaaa
(21:46:33) Torony: Én már értékeltem "Remek" 🙂
(21:46:41) Kisborok: mingyá
(21:46:42) sybillak: igen, láttam 🙂
(21:46:52) sybillak: amúgy a grafikonnal mi volt a baj?
(21:46:52) Kisborok: a grafikonnál vastagabbak is lehetnének a vonalak
(21:47:02) sybillak: oké
(21:47:07) Kisborok: mert nálam olyan vékonyak, hogy 2 színt nem tudok megkülönböztetni
(21:47:21) sybillak: de kinagyítottad ugye?
(21:47:24) Kisborok: 3-at sikerült felismernm
(21:47:34) Kisborok: igen, de nem sokkal lett jobb 😒
(21:48:21) sybillak: nagyon sokat szenvedtem az excellel
(21:48:5😎 Kisborok: vagy jobban eltérő színeket kellett volna használnod
(21:49:06) sybillak: amúgy, ha rákattintasz
(21:49:07) sybillak: http://kepfeltoltes.hu/130601/fegyverek_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
(21:49:22) sybillak: a close mellett van a pop out
(21:49:41) sybillak: na akkor egész oldalas lesz🙂
(21:49:50) Idhren: és még úgy se látszik rendesen
(21:49:5😎 Idhren: mert nem vastagítja ki a vonalakat
(21:50:12) sybillak: ja látom
(21:50:1😎 sybillak: igazad van
(21:50:52) Kisborok: nálam ilyen vastag szokott lenni a vonal: http://kepfeltoltes.hu/120221/0221ig_tuzero_www.kepfeltoltes.hu_.png
(21:50:5😎 sybillak: ha kiadom, akkor ezen javítok még 🙂
(21:51:04) Kisborok: oké
(21:52:00) sybillak: na jó, én szerintem lépek 🙂
(21:52:20) sybillak: kicsit rég ettem, az előadás vége felé szédültem már 😃
(21:52:43) sybillak: nem szabad sakat néznem ezt az átkot 🙂
(21:53:09) Kisborok: hajrá
(21:53:13) Kisborok: jó étvágyat
(21:53:27) sybillak: köszi, jó éjt
(21:54:19) sybillak elhagyta a szobát.
(22:08:23) Idhren elhagyta a szobát (quit: Quit: http://www.mibbit.com ajax IRC Client).
(22:24:26) Aba_Agma😛 bb
(22:24:41) Aba_Agmad elhagyta a szobát (quit: Quit: Nettalk6 - www.ntalk.de).
(22:42:5😎 ZmCNkZ ezentúl ZmCNkZ_bnc néven szerepel
(22:49:47) robi2202 elhagyta a szobát (quit: Quit: Leaving).
(22:52:07) BlooHawk elhagyta a szobát.
(23:0😇2) Gezuu elhagyta a szobát (quit: Quit: http://www.mibbit.com ajax IRC Client).
(23:28:2😎 vasmegye elhagyta a szobát.
(23:32:0😎 Hercegno elhagyta a szobát (quit: Quit: Hercegno).
(23:38:59) Kisborok: bye


Köszönöm, hogy olvastátok,

szabesz88