Ambient on/off
Join eRepublik

Info o stanju eRH na dan 608 - napisao predsjednik RH

65 Day 608, 07:24 Croatia
Poštovani građani eHrvatske!

Nakon burnog stanja oko svega u RH, a pogotovo moje burne reakcije, pokušati ću smiren i opušten objasniti neke stvari, jer podrška koju sam dobio na PM, na MSN, na IRC je jednostavno natjerala da zanemarim te napade i da i dalje gledam naprijed. Pa krenimo redom. Počevši od informacija za nove, odnosno Hrvate i Hrvatice u inozemstvu.

NOVI STE I NEMATE POSAO?

Onda se OBAVEZNO javite Hrvatskom Obrazovnom Centru (HOC) ili profesorima eŠkole, a to možete učiniti ili da slijedećoj organizaciji pošaljete privatnu poruku:
Hrvatski obrazovni centar - sav info za početnike
Ili, ukoliko nema odgovora, jer ipak ne mogu biti 24 sata online, jednostavno otiđite na eHrvatska chat i posjetiti kanal #eskola na kojem možete dobiti sve odgovore. Link do nacionalnog chata:
http://tinyurl.com/ldcaaz
Ili direktan link do kanala #eskola na nacionalnom chatu:
http://tinyurl.com/eskola

JA BI MALO RATOVAO
Nažalost, zbog trenutne situacije kakva je, ne postoji mogućnost borbi iz eHrvatske, a prvi trening rat koji će se moći voditi iz Hrvatske će biti ili 26. ili 27. srpnja.
GDJE SE BORITI?
Preporuka za ratovanje
KAKO SE BORITI?
Upute kako ratovati


Ekonomija
Odlaze na stotine tisuća kuna iz državne blagajne. Kolege konstantno spominju neku blokadu i sprečavanje odlaska tih kuna iz blagajne. Pokušati ću sada zbilja jednostavnim četverodnevnim prikazom (da shvati i web koji mrzi ekonomiju) pokazati što se radilo i zašto se to ne radi više.

Boldano su prijedlozi zakona koji su taj dan izglasavani:
DAN 1. - STANJE U BLAGAJNI 100 000 HRK
Predsjednik stavlja BUY CONSTRUCTION za maximalni iznos - 99 999 HRK; stanje 1 HRK
Doprinosi od poreza - novi građani - cca 5000 HRK, stanje 5001 HRK
RH Kongresnik stavlja DONATE na 5000 HRK za HNB, te se stanje vraća na 1 HRK
ISSUE MONEY - Štampa se 100 000 HRK za 500 jedinica zlata, stanje još uvijek 1 HRK
Cijena prvog dana: 500 G su potrošili kolege Mađari.

DAN 2. Prijedlog DONATE I BUY CONSTRUCTION su odbijeni, dok je ISSUE MONEY prihvaćen.
DAN 2. - STANJE U BLAGAJNI 205 000 HRK
Predsjednik stavlja BUY CONSTRUCTION za maximalni iznos - 99 999 HRK; stanje 105001 HRK
Doprinosi od poreza - novi građani - cca 5000 HRK, stanje 110001 HRK
Mađarski RH kongresnik stavlja DONATE na max iznos 99999 HRK za njihovu banku, stanje je 10002 HRK
ISSUE MONEY - Štampa se 100 000 HRK za 500 jedinica zlata, stanje još uvijek 10002 HRK
Cijena dan prvi + dan drugi: 1000 G su potrošili kolege Mađari.

DAN 3. Prijedlog BUY CONSTRUCTION je odbijen, dok su DONATE I ISSUE MONEY prihvaćeni.
DAN 3. - STANJE U BLAGAJNI 210 001 HRK
Predsjednik stavlja BUY CONSTRUCTION za maximalni iznos - 99 999 HRK; stanje 110002 HRK
Doprinosi od poreza - novi građani - cca 5000 HRK, stanje 115002 HRK
Mađarski RH kongresnik stavlja DONATE na max iznos 99999 HRK za njihovu banku, stanje je 16003 HRK
Cijena dan prvi + dan drugi + dan treći: 1000 G su potrošili kolege Mađari, a RH je oštećena za otprilike 1500 G.

DAN 4. Prijedlog BUY CONSTRUCTION je odbijen, dok je DONATE prihvaćen.
Cijena dan prvi + dan drugi + dan treći + dan četvrti: 1000 G su potrošili kolege Mađari, a RH je oštećena za otprilike 3000 G.

Malo nezgodno za članak, ali ukratko, svaki put kada ja zablokiram 99 999 HRK da ih ozmu, oni potroše 500 G (što je lijepo napomenuo kolega rocker) i naštampaju 100 000 HRK, koje si zatim prebace i tako oštete RH za 1500 G i još nam oduzmu ikakvu nadu za povratak tih 100 000 HRK.

Znači, svaki put NAS oštete za 1500 G, a potroše 500 G. Mislim da je računica jednostavna. Bolje im dopustiti da više ne štampaju kune, jer ćemo ih još teže vratiti, a ovako će se morati zadovoljiti sa puno manje HRKa, odnosno napraviti će nam puno manju štetu. GLEDAJUĆI DUGOROČNO. Recimo, sada im za prebačaj veće svote novca treba 1000 G i barem 2 dana.

S druge strane, kada bi se u ovom trenutku uništio tečaj kune, odnosno kada bi vrijednost koja je bila umanjili za malo više od 3 puta, sve cijene bi se u Hrvatskoj povečeale proporcionalno, odnosno za 3 puta, što bi ujedno značilo i veću cirkulaciju novca, odnosno više HRKa u državnoj blagajni za krađu.

A i ne razumijem, zar su zbilja Srbi i Mađari glupi da će oni prodavati navedeni HRK po najnižoj cijeni? Normalno da nisu. Oni će te pare strpljivo čuvati i u bilo kojem trenutku će moći sami korigirati tečaj kako žele jer imaju masu para. Tako da ti ovo s korekcijom tečaja sa 15000 HRK naprema njihovoj korekciji od 600 000 HRK, jednostavno NE drži vodu.

Ono što će se napraviti nakon kongresnih je definitivno mala korekcija tečaja, ali samo ne znam do koje mjere, pošto će nam gold biti potreban vjerojatno za malo druga područja.

Pakt o nenapadanju (NAP) između RH i Mađarske
Ono što sam napomenuo u zadnjem normalnom članku, danas u 20:00 će se ili ostvariti ili biti odbijeno. Naime, Mikrobi, MVP Mađarske, je napravio jedan NAP između naše dvije države na koji sam ja imao neke primjedbe jer nije baš optimalan za RH, pa ćemo večeras u 20 sati napraviti sastanak da vidimo šta ćemo i kako ćemo, ako ćemo naći neki normalan status.

Ono o čemu je ukratko riječ u NAPu je:
- traje mjesec dana, znači niti RH neće napasti Mađu, niti Mađa nas
- Mađari nas štite od napada Srba, ukoliko nas napadnu
- mi smijemo potpisati 2 MPPa sa članicama EDENa i to samo sa Španjolcima i Rumunjima
- nakon isteka od mjesec dana potpisujemo mir sa Srbijom (ukoliko ne potpišemo, penal je 50 G po danu zakašnjenja za nas)
- nakon potpisivanja mira sa Srbima, Mađari potpisuju mir s nama (ukoliko ne potpišu, penal je 50 G po danu zakašnjenja za njih)
- cijena ako ijedna strana prekrši dogovor je da jedna drugoj mora isplatiti 3000 G

Ono o čemu pregovaram je:
- veći broj MPPova sa članicama EDENa i FORTISA
- povratak dijela HRKa "ukradenog" od strane Mađara

O rezultatima pregovora ćete biti obavješteni već sutra tokom dana.

KONGRESNI IZBORI
Za kraj najbitnija stvar. KONGRESNI IZBORI SE ODRŽAVAJU 25. U MJESECU, ILI VAM U SUBOTU! Pošto su sve stranke Hrvatske, molio bih da se prije kandidature javite PREDSJEDNIKU STRANKE u kojoj se nalazite jer plan je slijedeći:

1. Svi kandidati se moraju prijaviti predsjedniku stranke do 22., odnosno srijede (TO JE PREKOSUTRA)
2. Predsjednik stranke će zatim javiti kandidatu kamo da se preseli i objavi kandidaturu.
3. Kandidat se mora prijaviti u toj regiji do 23., odnosno četvrtka
4. službena lista hrvatskih kandidata će biti objavljena 24., u petak
5. SUZDRŽITE SE OD GLASOVANJA KOLIKO GOD DUGO MOŽETE, odnosno pokušajte glasovati u subotu navečer, ili u nedjelju ujutro

Sada ću poslati svim našim predsjednicima jedan PM s dodatnim uputama za njih.

Hvala Vam svima na čitanju, i molim vas OPROSTITE MI što sam se naljutio u svom prošlom članku, jednostavno me neke stvari smetaju, bio sam još k tome malo ljut s RLom, i sve ju kulminiralo tim člankom. ISPRIČAVAM SE SVIMA KOJE SAM DIREKTNO ILI INDIREKTNO POVRIJEDIO. Više infa zašto ova isprika u ovom članku:
Najvažnija akcija u povijesti eHrvatske

AndyCro
Predsjednik Hrvatske

 
Report comments
 
Lleiko
23
Lleiko Day 608, 07:27

Mediamogulxxx

 
Darko Slayer
28
Darko Slayer Day 608, 07:29

Ma propali ste

 
Apachy
34
Apachy Day 608, 07:32

drzimo fige za kongres

 
Dado-fiuman
36
Dado-fiuman Day 608, 07:37

Umrijet cemo od dosade...bolje da nas osvoje nego da se ovako pokopamo i do kraja ezivota sudjelujemo samo u trening ratovima...ima stara uzrecica: Ili si pukovnik ili pokojnik (sve navedeno je moje osobno misljenje!)

 
Aston01
39
Aston01 Day 608, 07:39

Pohvale, ali za NAP dobro pet puta pročitaj! I bez ustupaka

 
ex_cali70
36
ex_cali70 Day 608, 07:40

i mene neke stvari smetaju, ali neću to ovdje na komentarima

 
dSoKre
55
dSoKre Day 608, 07:45

"Ono što će se napraviti nakon kongresnih je definitivno mala korekcija tečaja, ali samo ne znam do koje mjere, pošto će nam gold biti potreban vjerojatno za malo druga područja"

Može se znati koliko će biti korekcija tečaja, tj. na koliko će se probat držat tečaj, 1 gold = 75 HRK il 100 HRK il 125 HRK il 150 HRK

tako da znam stavit plaće zaposlenicima

moj savjet bi bio da s tim nekim probnim tečajem, preračunate ove plaće od prije u HRK i predložite plaće koje ćemo dati zaposlenicima, a tako i cijene proizvoda

<a href="http://spreadsheets.google.com/ccc?key=rOI0nPXYIfpybvlYNZZXfkg&hl=en" target="_blank">http://spreadsheets.google.com/ccc?key=r[..]hl=en</a>

 
dSoKre
55
dSoKre Day 608, 07:48

što se tiče NAP-a, vidiš da oni traže NAP, znači njima treba NAP, oni se boje nečega, moje razmišljanje je nemoj ništa s neprijateljima potpisivati

Ako nas napadnu, borit ćemo se do zadnjeg ispucanog Q5 weapona

 
Maaxxy
46
Maaxxy Day 608, 07:49

Andy, prihvatis li takav NAP ode Hrvatska u nepovrat, izostavit ces nas iz najveceg rata u povijesti erepublika.

Hrvatska za oporavak treba USA i Canada mppove, bez toga nema rijeci o nicemu.

(naravno treba nam i 600 k kuna nazad

 
Maaxxy
46
Maaxxy Day 608, 07:50

Bitke sa USA i Canada su svakim danom u 100k stete razlike....Hrvatska je u svoje vrijeme radila po 300k-500k....

 
-Jaro-
24
-Jaro- Day 608, 07:51

@Dado-fiuman: pa ovako smo propali...
Mozda nama sa vecim levelima nije bed, ali sad mi RL frend kaze da se prijavio nakon teksta u Vecernjaku i vidio da nemre nac posao i da je dobio linkove za pomoc i sve al da mu je glupo se seljakat i trosit vrijeme na igru za koju nezna oce ga zanimat... Dok god nemamo kongres, vecina novih ljudi ce odustajat jer ce im bit glupo selit se u BiH ili drugdje, jer im je i onako cijela igra nepoznanica, a ova situacija pogotovo...

 
Moving_T
34
Moving_T Day 608, 08:01

Andy bolno sam svjestan situacije u kojoj se nalazimo, jasno mi je da nam želiš najbolje ali bolje ti je pitaj eHrvate bi li rađe da ih okupira eSrbija ili da pristanemo na to da Mađare pitamo s kim smijemo potpisati MPP!!! I još češ ih nagraditi mirom dok osvajaju ostatak slobodnog svijeta? Učiniš li to nisi ništa bolji od hrvatske marionetske vlada u WWII.

 
Moving_T
34
Moving_T Day 608, 08:03

Maxxy to ti se zove fine tuninng, čemu trošiti oružje i dmg kad ide bitka na novom polju idući dan. Samo pogledaj po bitki koliko ima ukupno dmga s obe strane milionski iznosi za veće bitke s MPPovima.

 
Girith1987
24
Girith1987 Day 608, 08:10

meni je trenutna situacija samo učinila igru zanimljivijom

 
Maks Pucho
25
Maks Pucho Day 608, 08:13

U svakom slučaju sviđa mi se članak i konačno znam što moj (odnosno naš) predsjednik radi

 
Pesoholicar
27
Pesoholicar Day 608, 08:19

mpp sa usa i canada ili nista od napa. to moras jednostavno trazit. vidis da se ukenjali madari.

 
Dado-fiuman
36
Dado-fiuman Day 608, 08:20

@dSoKre
slazem se u potpunosti oko tvog drugog commenta
nemaju oni vremena sad za tlacit se s nama...mi smo sitna riba u odnosu na USA a oni bi nas skinuli sa leda sa tim NAP-om. treba pokazat da si dovoljno hrabar i lud za ici drugim putem. Uostalom Srbi nam mogu biti putokaz kako se iscupat iz govan_ bez skidanja gaca!

 
Pesoholicar
27
Pesoholicar Day 608, 08:23

ako kad danas navecer dodem doma i vidim da ne smijemo imat mpp sa usa i canada odlazim iz igre! majke mi!!

 
Cro Ronin
47
Cro Ronin Day 608, 08:25

ako ne potpisemo mpp sa usa i canadom nema se smisla vracat u domovinu

 
Dorian Derezic
25
Dorian Derezic Day 608, 08:37

Ovaj NAP je uzas, Madjari ga potpisuju samo da bi zastitili sebe i Srbe, mi nemamo apsolutno nikakve koristi od toga.
O MPP-ima sa USA i Kanadom uopce ne moras raspravljati jer to nece dopustiti jer bi to ugrozilo njihovo napredovanje u Sjevernoj Americi.
Madjari nisu toliko glupi da nas napadnu, znaju da smo sposobni dovesti par tisuca ljudi i unistavati ih iznutra ako nam zauzmu regije, a i taj bi njihov eventualni napad na nas takodjer utjecao na rat u Sjevernoj Americi.
Moj savjet ti je da ne potpisujes, bez obzira na uvjete.

 
leshinari
28
leshinari Day 608, 08:38

mislim da smo svi svjesni toga da bez mpp sa USA i Canadom se nece nitko pametan vratiti u eHrvatsku i ovdje ziviti kao biljka. Meni je mjesec dana bilo dosta, necu si priustiti jos mjesec dana, a vi ostali kako hocete

 
raversONdope
34
raversONdope Day 608, 08:49

Nema NAPa sa Mađarima! Istrošit će svoje golde u ratu sa Amerima a sad je američki izolacionizam na 0! Svakim danom je EDEN sve jači, preživjeli smo to sa Rumunjskom i sada ćemo gledati kako će PISS odpizditi svoje!

 
Burin
26
Burin Day 608, 08:50

andy, kad će se doći do toga da nema smisla krpati rupe na sve strane.

treba dogovarati uzvratni udarac prema mađarima...

 
The Duke
26
The Duke Day 608, 09:11

definitvno nisam za potpisivanje ovakvog sporazuma.
Pa necemo biti braca bez gaca. Inace andy imas moju potporu kao el presidente

 
ivan385
33
ivan385 Day 608, 09:25

Ovo je miješanje u unutarnju politiku zemlje kao da smo mi njima nešto dužni ovo mi lići kao da ćemo potpisat protektoriat sa Mađarskom.

 
Croatian Patriots
Or
Croatian Patriots Day 608, 10:05

"- Mađari nas štite od napada Srba, ukoliko nas napadnu"

Znači MPP sa Mađarima? A i tko se Srba boji, LOL, daj me nemoj nasmijavat.

/rocker-ma

 
Borza Magnificent
24
Borza Magnificent Day 608, 10:53

Zašto bi Mađari uopće pregovarali o nečemu s nama kad smo u tolikim govnima?

 
Damjan Grozni
31
Damjan Grozni Day 608, 11:41

zato jer nas dmg bude donosio onu prevagu u ratu. madjarima je sada hrvatska jako bitna i sada daju sve od sebe da nas onemoguce od potpisivanja MPPa sa USA

 
SMacher
24
SMacher Day 608, 11:47

Pozvan sam prije tjedan dana u pomoć eHrvatskoj kao i mnogi. To želim i raditi, evo "već" sam i tri bitke iz Španjolske odradio...
Zato neću da čujem za skidanje gaća ni pred kim!

 
Borza Magnificent
24
Borza Magnificent Day 608, 12:09

Ali ako oni ostanu na vlasti nećemo imat ni jedan mpp i teže ćemo se borit za saveznike, zar im to nije u interesu, a ne davat nam ovde neke paktove?

 
Yashurka
23
Yashurka Day 608, 12:24

Ajde malo dalje razmišljajte. Ako mi ne potpiše mir s mađarima, oni se mogu naljutit. Ako ste mislili da nas više nemogu uništit u ovih par dana, mogu. A moguće je da nam ponove TO, i di smo onda?

Boje se oni nas, ali i ja se boljim njih. Preveliki optimizam nikad nije dobar... Ako mislite da smo tolko jači da uništimo cijeli PEACE onda se varate.

 
Goles Company
Or
Goles Company Day 608, 12:41

taj dogovor nije od koristi ehrvatskoj
misli na povratak velikog broja ljudi ako ces imati MPP sa SAD i CAD, ja jedva cekam da svog lika vratim doma

 
fanatKupa
25
fanatKupa Day 608, 12:45

Mađari nas žele isključit iz S.Američke kampanje.

Mene ne mogu isključit. Ako leshinari strpljivo ćeka (svaka čast leshinari) ja neću.

Ko jebe Mađare. Ratujem protiv njih ili iz eHrvatske, ili iz eŠpanjolske, ili iz eUSA, ili iz eKanade, ili iz eMađarske. Makar ja sam protiv cile eMađarske.

ONI su oni, a mi smo MI. Nema se tu šta pregovarat.

Zvuči patetično, ali - bolje grob nego rob.

 
webstartm
46
webstartm Day 608, 12:54

BEZ mppa s USA I KANDAMO NAP nedolazi u obzir.

 
webstartm
46
webstartm Day 608, 12:55

Kanadom *

I koliko vidim vecina naroda je za to...

Andy ,ako odbiju jos ovaj uvjet ,reci in da nas napadnu i pokore ,pa ce vidit Boga svoga s novom promocijom i bar 5 k ljudi!

 
Zeljko Cirovic
22
Zeljko Cirovic Day 608, 13:13

ROFL

Mađari se plaše vas??? Pa s koje ste vi kruške pali? Kad vam istekne poslednji mpp onda ste na*ebali a vi vidite kako ćete posle.

 
ex_cali70
36
ex_cali70 Day 608, 13:24

vrlo rado ću vidjeti kako to izgleda kad nas mađari napadnu. bolje nego da se povlačimo.

 
rustweaver
26
rustweaver Day 608, 13:25

Potpis na weba, fanat kupu i sve ostale normalne ovdje

nema sanse pristati na takve uvjete, radje nek nas osvoje pa nek gledaju kako radimo promocije...

 
Apachy
34
Apachy Day 608, 13:42

MPP sa USA i Canadom....vote za

 
Hrvatska Novinarska Udruga
Or
Hrvatska Novinarska Udruga Day 608, 13:51

Puši kitu predsjedniče!

zašto si se kandidirao ako ti je teško to radit.

Šuti, radi i trpi i vozdra.

Sad bi suosjećanje... Naredi ljudima gdje da se bore i što da rade a ne propovijedaj pizdarije...

 
Dorian Derezic
25
Dorian Derezic Day 608, 13:59

Samo neka Madjari napadnu, ili Srbi, a mogu i zajedno, to ce nam samo dati jos jedan dodatni razlog da privucemo nove ljude.

 
Sucko
39
Sucko Day 608, 14:01

Toliko o pristojnosti Novinarske Udruge, tko god bio, ovo je sramota pisati sa ovom organizacijom!

 
veDR.o
23
veDR.o Day 608, 14:01

protiv sam NAP sa mađarima svakako!
ok je pregovarat sa eMađarima ali imamo mi i saveznike koji su nam prijatelji treba se njima posvetit, ako potpišemo ovaj NAP postat čemo marionetska eDržava PEACE-a i demoralizirat če se večina hrvatskih igrača.

 
Srbenda_Bre
17
Srbenda_Bre Day 608, 14:02

Croatia made a donation to Narodna Banka Srbije
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HVALA HVALA

 
andycroORG
Or
andycroORG Day 608, 14:09

Gospodin ili gospodična jak ili jaka na riječima (Hrvatska Novinarska Udruga), barem si se mogao potpisati.

Nakon dugotrajnih pregovora, čini se da ipak ništa od potpisivanja NAPa jer Mađari ne žele uopće razmotriti prijedlog vraćanja dijela HRKa koje su odnijeli. Samo svaljuju krivicu na Srbe, kao nemaju oni pare više.

Sutra tokom dana novi članak o svemu.

AndyCro

 
Nemanja187
25
Nemanja187 Day 608, 14:13

e sad ja vas da pitam dragi susedi.Da li vi stvarno mislite da ce neko pokusati TO kod vas?Ja mislim da nece.
Jos nesto.Zar niste mogli vi nama lepo vratiti teritorije i deo onih nastampanih RSDova i ja sam siguran da se ne bi pravio TO hrvatske.
To je pitanje za glavne ljude hrvatske.
Jel kolko vidim,mi se lepo unazadjujemo dok se drugi razvijaju.tako je i u RL, a tako je izgleda i ovde.

 
Trenk74
39
Trenk74 Day 608, 16:02

Kakvi j* pregoviri sa Madjarima?!?! Unistili su nam ekonomiju za sljedicih 6 mjeseci, sad jos i uvjetuju buduce MPP-ove??
NEMA PREGOVORA SA PISS-om!!!
S njima mozemo razgovarati, al samo preko nisana.

 
Mikrobi
44
Mikrobi Day 608, 16:04

Here is my explanation about the NAP:
<a href="http://www.erepublik.com/en/article/sugestija-ehrvatskoj-suggestion-for-croatia-864895/1/20" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/suge[..]/1/20</a>

 
Zvonimir McAndrews
20
Zvonimir McAndrews Day 608, 16:42

Po pitanju NAP-a. Je ovo samo igrica. Medjutim kurvinjski mi je sad da ispadamo pizde ko englezi prema dojucerasnjim saveznicima. Madjari ce nam odredjivati s kim ce se mpp potpisivati? penalty 50 golda? oni ce nas braniti od srba? WTF? Nisam ja ratoborno celjade...al ako razvlacimo supak drugima politicki gledano u RL jel to mora i ovdje biti? Ma radije izgoriti nego se pokoriti. Jer ovo nije mirovni ugovor ovo je jebote..."il ce bit onako kako mi kazemo il vas nece biti".

 
abc1810
25
abc1810 Day 608, 20:47

NE PREGOVARAMO SA TERORISTIMA!

 
Harleken
25
Harleken Day 609, 00:04

no way! trebamo ih sjebat dok su na koljenima!

 
mrgood
25
mrgood Day 609, 01:39

voted ... dobar clanaka

 
shampinjon
32
shampinjon Day 609, 02:38

NAP ne potpisivati!!! pogotovo ne s takvim uvijetima!!!

 
Sputnik_in_Hell
20
Sputnik_in_Hell Day 609, 03:27

"- Mađari nas štite od napada Srba, ukoliko nas napadnu"

Ti se šališ?!?!? LOL, Mađari na stranu, Srbi nam još uvijek nisu ni do koljena.

 
Doturluigi
26
Doturluigi Day 609, 04:32

Definitvno nisam za potpisivanje ovog sporazuma. A i sumnjam da si Madari mogu priustit da napadnu, ako se uzme u obzir koliko se tijesne sve bitke u Kanadi i Americi.

 
damdamzg
21
damdamzg Day 609, 05:17

Ne vidim neke posebne koristi od NAP-a. Ono što treba biti naš dugoročni cilj je mir sa Srbijom.

Što se tiče tečaja, mislim da bi bilo pametno devalvirati kunu koliko god se može. Budući da su mađari i srbi i srbi izvukli većinu kuna kod sebe, u prvim danima bi trebali što agresivnije izdati kune...recimo da ciljni tečaj bude 500HRK=1GOLD. Unaprijed bi trebalo objaviti koji je ciljni tečaj, tako da oni koji imaju golda mogu odmah ući na monetary market. Time će se anulirati i minimalna plaća. Poreze bi trebalo odmah spustiti na 25% i postepeno prema 10%.

Na taj način bi za manje od mjesec dana anulirali većinu nanesene štete. Kune koje bi držali mađari i srbi bi malo vrijedile, a firme bi brzo mogle nastaviti proizvodnju.

 
Arcibald Rajs
46
Arcibald Rajs Day 609, 05:26

Где су вам куне... !! ??? Хахахахах !! Живела СРБИЈА !!!

 
Arcibald Rajs
46
Arcibald Rajs Day 609, 05:26

Где су вам куне... !! ??? Хахахахах !! Живела СРБИЈА !!!

 
toni_vule
25
toni_vule Day 609, 05:53

NAP ne koristi nikome niti vojsci niti nasoj ekonomiji ovo je jos bolja situacija od trening ratova jer ce se vise trosit a to je vise love drzavi

 
PUNK BIBINJE
25
PUNK BIBINJE Day 609, 06:31

Dakle, JEDNOGLASNO!!! NEMA NAP-a!!

MAĐARI, MI VAMA DAJEMO ULTIMATUM!! VRATITE KUNE I ZABORAVIT ČEMO SVE ))))

P. S, rok ovog ultimatuma je vrlo kratak...

 
PUNK BIBINJE
25
PUNK BIBINJE Day 609, 06:33

Hungarians, we give you the ultimatum. Return the money and we'll forget everything. This offer valid for 15 days.

 
Arcibald Rajs
46
Arcibald Rajs Day 609, 06:34

Hungarians, we give you the ultimatum. Return the money and we'll forget everything. This offer valid for 15 days.

LOL ! LOL ! LOL !!!

 
Goran Popovic
32
Goran Popovic Day 609, 07:11

"što se tiče NAP-a, vidiš da oni traže NAP, znači njima treba NAP, oni se boje nečega, moje razmišljanje je nemoj ništa s neprijateljima potpisivati"

... baš tako !!! ... nisu Mađari odjednom toliko prijateljski postali prema nama ... ))

 
Crazy_Eyes
22
Crazy_Eyes Day 609, 07:35

Mi nismo prihvatali vaš ultimatum, pa ne vidim zašto biste vi prihvatali mađarski.

 
Klink
22
Klink Day 609, 10:49

poceo sam prije pet dana igrati i ako se dogodi nap ja odlazim iz igre a onda mi nema ni smisla zvat prijatelje da igraju.NAP nama netreba->oprostite ako vam smeta da noob poput mene se usudjuje imati misljenje.

 
ZNG| Sauron
24
ZNG| Sauron Day 609, 12:25

NAP jednostavno ne dloazi u obzir i točka. samo nas neka oni napadnu.