[HK] Donbas***; Guayana*
Hadugyminiszterium
Update: 2014.10.01. 10:40
Üdv!
A tegnapi nap folyamán ismét volt egy kis simogató rw-hullámunk, azonban köszönet a CO-nak nektek és az érkező szövetségeseknek, bónuszveszteség nélkül tudtunk ma reggel is felébredni. Egyedül a szlovák rw-t veszítettük el, azonban így legalább egy rw-felülettel kevesebb lesz.
Most beütöttem Donbast üssétek nyugodtan, "atomot a bestiáknak"
🙂
DO: Donbas
UPDATE: Felkelést inditottuk Siveria régióban. A felkelést le kell verni mindenki magyar oldalon harcoljon!
susususk
Üdvözlet bajtársak!
Röviden szeretném bemutatni a hadügyi eseményeket. A tegnapi napon sikeresen eltöröltük Ukrajnát. Sajnos nem tartott sokáig a törlés mivel Donbas régiót sikeresen felszabaditották az éjszaka folyamán. A felkelést mi inditottuk ugyanis el akartuk kerülni, hogy ők inditsák egy fontos bónuszrégiónkban. A felkelés elején rengeteg COt elhasználtunk, de még a D4es köröket sem tudtuk megnyerni. A törökök milliárdos tankolásait nem volt ki ellensúlyozza.
A reggeli órákban kaptunk egy Marche RW-t és egy Kelet-Szlovákia felkelést is. Marche nagyon fontos olaj régió ezért ezt mindenképpen meg kell védenünk. Sajnos Kelet-Szlovákiát az FF vadászok miatt már nem tudjuk megvédeni és költeni sem akarunk rá mivel van még két szarvas régiónk Ausztriában.
A közeljövőben több komoly csatánk lesz mivel várható egy ukrán és török NE ellenünk valamint egy ciprusi légicsapás. Ezért megkérek mindenkit, hogy figyelje a hadügy utasitásait.
Magyar csata [url=hhttp://www.erepublik.com/en/military/battlefield-choose-side/56061/13]Siveria[/url]
Magyar csata Marcsa
Comments
Enci (love)
köszi o7
Ha jól emlékszem ezt a régiót ti - magyarok ellen harcolva - adtátok az ukránok kezére, hogy a román gazdáitok bónuszokhoz juthassanak, a tolvaj jákob itt le is írja, mintha büszke lenne rá, mit meg nemrtetek tenni a jeti gazdáitokért a magyar játékosok ellen.
Minek foglaltátok el akkor, nem kevés fegyver és pénz árán, ha a jetiknek szánjátok azt, amit a magyarok megszereznek?
Miért volt jó nektek, hogy ukrán ellenségeitek kongához juthassanak és a magyar társaitok ezt ne érjék el eAusztriában?
Miért gyűlöltök a románok szolgálatában ennyire bármit, ami magyar?
Most minek veszitek vissza drága pénzen, sok fegyvert elverve azokat a területeket, amiket magyarok ellen harcolva ukránoknak adtatok, amikor majd holnap megint a jeti gazdáitoknak fogjátok adni, magyar játékosok ellen harcolva románok, ukránok oldalán?
Eheslo csak veled van ki mar mindenkinek a T...E, teveled akinek mindenki jeticsicska es hagy ne soroljam fel hogy milyen jelzokkel illetted eddig az emagyar jatekosokat.
Pont te sipolsz a legjobban mint egy plussmaci hogy mekkora Magyar vagy labanc kutya labanc szinekben.
Gyakran esnek a magadfajták - jetik csicskái, tolvajok, csalók, fékerek, sokadnickek és a haverjaik - a hibába, hogy "mindenkinek" gondoljátok magatokat.
Nem vagytok MINDENKI.
Senkik vagytok, morális zombik, akik még egy játékban is képtelenek becsülettel, a sajátjaitok átverése, meglopása elárulása nélkül játszani és szaros játékpénzért, játékgoldért meg a veletek vitába szállók eltiprásáért bármilyen aljasságra hajlandók vagytok.
De voltak és vannak is nem kevesen, akik számára a játék nem azt jelenti, mint a magadfajtáknak, jetik csicskája, horthys hülye.
Mikor lopás csalás, árulás után elégedetten hátra dőltök, hogy megint "győztetek", akkor csak arra gondolj, a 24+ ezerből mára alig 6600an maradtatok és minden aljas húzásotokat követően százak lépnek el ebből a szellemi és morális posványból, eAusztriába, eJapánba, vagy végleg a jeti fosból is.
Azokhoz szól a szavam, akik megértik amit magyarul írok.
Nem a magadfajtákhoz, mert benneteket ismerünk, mint a rossz pénzt.
A magyar nemzet nem rosenfeld és kohn keretlegényeiből állott, ahogy nem is szaljosánéból. Ti vagytok az erep löwingerei, appeljei és aki veletek és a mocskos tetteitekkel szembeszáll, nos az tisztességes játékos és normális ember, aki megveti a tolvajt, a csalót, az árulót és a velük kollaborálókat.
Nem én, nem a kurucok adtak a románoknak területeket, bónuszokat ingyen, nem a kurucok lopnak, csalnak, fékelnek hétről hétre, hanem a haverjaid. Nem eAusztria a románok szövetségese az asshole-ban több mint fél éve, az ezt megelőző two-ban több mint két éve, hanem ti és a jeticsicska haverjaitok.
Ez is igen jelentős különbség köztünk és nem, nem támogatta ezt az ámokfutásotokat MINDENKI.
Egy csaló, féker, erőszakos kisebbség vagytok, ami a legbecstelenebb eszközökkel uralja azt a romot ami eMagyarországból maradt.
Az az ostobaság, ha azt képzeled csaláson, lopáson, áruláson alapulhat sikeres közösség. Állampolgárságtól függetlenül ,mert oka van annak, amiért itt vagyok, vagyunk.
Nem érted, mi?
És milyen komolyan adták elő, hogy ezzel az országnak milyen jó lesz.
12-7 hm na hajrá
kell egy random csavo aki panaszkodik, mi van itt? nagy a csend !
@Seooshy. Nem jó ez így. Szar az egész.
e=w
25
Beszarábiamaxxx
o7
Jeticsicska Jákob, figyuzd ezt, miként loptátok meg a közt aljas szemét módon és miként lógtok még ma is százezrekkel aljas sokadnickes csaló tolvajként:
http://www.erepublik.com/hu/article/ernst-az-egyszem-eacute-lyes-hadsereg-update-layer-m-eacute-g-mindig-hazudik--2232850/1/20
"...Ezért engedd meg, hogy én hadd szidjam a szived csücskét, a drága Horty századod, bgabor tartozása miatt:
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AvUVIzPe0CIWdGowOGw5QjVld0hRMjdIdGRnRmNMS3c#gid=5
Oh csak nem 400k cc? Te álszent tolvaj Hortys Ernst, ezek után mocskolj be másokat, ezentúl remélem a te századod is úgy be lesz mocskolva, mint a Görgei.
Tolvaj Horty! Fizessétek vissza a 400k cc-t!! ..."
http://www.erepublik.com/en/article/ernst-fail-e4h-fail-update--2244703/1/20
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AvUVIzPe0CIWdGowOGw5QjVld0hRMjdIdGRnRmNMS3c#gid=5
http://www.erepublik.com/en/article/-gm-2014-06-h-oacute-iii-sz-k-ouml-zl-ouml-ny-ciklusz-aacute-r-oacute--2413845/1/20#comments
http://www.erepublik.com/en/article/-gm-quot-a-quot-hitel-eacute-s-ami-m-ouml-g-ouml-tte-van-updated--2233337/1/20
"...Dacicus Maximus Day 1,950, 08:15 Horthy visszafiezeti mind legyszives pontositsd a cikket.
Botyar 400k cc-t Erno csak hogy pontositsunk?
Dacicus Maximus 440kt kamattal egyutt ha kell sporolok 1 evig. "
Jöhetnek a kamatok is tolvaj hortis szemét!
Fel nem foghatom, hogy valakinek az a mániája és szán rá időt, energiát, hogy régi cikkeket ásson elő, shoutokat, kommenteket mentsen és szortírozzon, hogy aztán onnét idézgetve és linkelgetve folyton folyvást előálljon ugyanazon sipítozással és hurrogással, ezzel rombolva a közösséget, nemhogy építené...
Nem az a baj, hogy ezeket előszedi - a körítést küldhetné el az illetőknek PM-ben.
Így meg hiába van igazsága is imitt-amott, az átlag olvasónak visszatetsző a stílus és nem fogja kibogarászni, hogy az elmúlt x évben ez és ez okozta a jelenlegi megfogalmazást, hanem vagy letudja magában, vagy szóvá teszi - és akkor megint kezdődik az ördögi kör az erkölcs nevében előtörő felsőbbrendűségi komplexussal.
De meló utáni agyapasztónak tökéletesek ezek a komment warok. 😃
Egyébként is, "féker feka féreg" vagy rRonin, nem tudtad? 😃
rRonin: nem ez az egyetlen dolog amit képtelen vagy felfogni.
A közösséget felénk a tolvajok rombolják, a csalók, a fékerek, az ellenségekkel sunyiban megalkuvó árulók. A becstelen, gerinctelen gazemberek.
Nem boka a pozitív hőse a Pál utcának, hanem nemecsek.
Nem hegedűs a hőse Egernek, hanem Dobó és a 2000 harcosa, meg a várnép.
Nem azok a közösség rombolói, akik írni mernek a gazemberekről, akik emlékeztetni merik a társaikat, hogy milyen morális hulladékok ugatnak nekik dagályos hazugságokkal kevert igazságmaszlagot.
No ezt nem érted meg és nem értik meg a magadfajták sem ezen fos alakok oldaláról fikázva engem.
Sajnálom, ha a feka féker férgeknél a lopás, csalás, fékelés, árulás a jó tulajdonságok és az, aki a tolvajokkal, csalókkal, fékerekkel, árulókkal szembe száll a "közösségromboló".
Az a "közösség" ahol ez "rombolás", az rombolandó, beteg, morálisan lezülött, becstelen alakok kupaca.
Erre azonban nem lennék büszke a helyetekben, ahogy a ruptotnak eladott orgotokra, a féltucatnyi álrhualra, a burgipirosra és a fekák vs. eMagyarország 1:0-ra sem.
Ezek vagytok ti és ha ezek vagytok, akkor bármi ami ezzel szembe megy, ami ez ellen történik csak pozitív és közösséget erősítő, építő lehet.
akisora42: a stílus.
No persze.
A stílus az már csak olyan mint tettek, a tettesek. Mocskos.
De mitől van az, hogy a magadfajtákat olyannyira zavarja a stílusom amivel megemlékezek a mocsok alakok mocsok tetteiről, de még soha nem csóváltátok okos buksitokat, sosem csavarta érzékeny ormányotokat a tettesek és a tetteik bűze?
Most sem a tolvaj hothys jákobnak ugatsz sem te sem a szellemi vezetőd emitt fent.
Miért is?
Nos nem kell úgy tenni, mintha nem lenne tudható.
Sosem is zavartak ezek benneteket, vagy ha igen, akkor könnyen léptetek rajta át és feledni szeretnétek a tolvajjal, árulóval, fékerrel, csalóval együtt, mert mégiscsak ciki 400k közpénzt ellopni és utána hmvezérként osztani az eszet, hazudozni oroszok érdekében eltöröltetett országgal, románoknak adott bónuszokkal, sunyi románfelszabadításokkal, NAP-okkal bármilyen magyarságról, közösségről, hazafiasságról.
De ez nem nekem ciki, hanem nektek és a tolvaj, áruló jeticsicska, féker haverjaitoknak.
Ez van no.
Akkor ismét: "Így meg hiába van igazsága is imitt-amott, az átlag olvasónak visszatetsző a stílus "
Magyarán: NEM azért kötnek beléd jó néhányan, mert a mondanivalód sérti őket, HANEM az a módi, ahogyan ezt teszed. Ergo a stílusoddal riasztasz el embereket attól, hogy egyetértsenek a mondandóddal.
Jelzem, továbbra is egyedül vagyok a fejemben (nem kell többesszám, ha nekem írsz) és semmiféle szellemi vezetőre nincs szükségem. A magamfajták inkább a tettesek lelkiismeretére hagyják a büntetést, az előbb-utóbb mindekit utol ér. Nincs olyan jellegű vágyam, hogy mások felett ítélkezzek nyilvánosan, mert csak egyszer hibázzak...
De értem: ha nem írom tele a cikkek alatt a falat számonkérésekkel, akkor ugyanolyan tolvaj vagyok, mint az elkövetők - legalább is a Te szemedben, mert megengeded magadnak az efféle összemosásokat. Az persze egy pillanatig ne zavarjon, hogy a kiírások csak arra jók, hogy "de én megmondtam", érdemben nem javít a helyzeten. Bocs, de mi venne rá bárkit, hogy visszafizesse a lopott holmit, ha nem önmaga. Leírjuki neki akkor megteszi? És akkor legközelebb, ha alkalma níílik rá, nem él vissza a lehetőséggel?
Engedd még meg, hogy egyet én is kérdezzek:
Milyen ember az, aki néhány gyökér viselt dolgai miatt egy egész közösséget képes alpárian mocskolni? /Pl. a jelentős, de elvesztett csaták után mindenki hülye, aki a HK-t követte és megérdemeltük - nézd el kérlek, hogy nem szó szerinti idézet./
Egyébként gondolod, hogy ha ÁP-t váltasz, akkor nem vagy ennek a közösségnek a része? De hát ide írsz nap mint nap. Nyomon követed az eseményeket. Akkor ha nem változnak a dolgok, felmerül, hogy a véleményeid ugyanolyan fenntartójává tettek Téged akaratlanul az általad szidott rendszernek, ahogy mondjuk a többieket a passzivitásuk.
Egyébként sajnálom, hogy nem kaptatok támogatást az osztrák TO-hoz. Ha a legközelebbinél kell a segítség, csak írj valahova jól látható helyre, én megyek szavazni, ha Neked ez játékélményt ad. Csak hogy értsük egymást. 😉
Maszatolsz.
Feleslegesen.
Nem kell szélmalomharcod vívnod, úgy játszol ahogy akarsz a te játékod a te életed.
De sokatmondó mi ellen szólsz és mi ellen nem.
Sokat mondó mi zavar mi nem.
A kollaborációtok nem megoldás semmire sem, ahogy az én szélmalomharcom nem oldott meg sok mindent, úgy a ti kollaborációtok sem old meg ennél többet.
Sőt, a mocskot erősíti, amellett áll ,ki mint most és itt is.
Miért vagyok itt, ahol?
Adót nem fizetek a tolvajaitoknak és nem a parancsaik szerint harcolok, nem a fékjeik által megválasztott mocskok uralognak rajtam.
Ennyi.
A támogatást - ha van, ha lesz - azokban az ügyekben amikben egyetértünk, köszönöm.
Én is eszerint próbálok eljárni, nem a személyt, az ügyet próbálom támogatni, vagy harcolni ellenük.
Nézd, én kikapcsolódni járok ide, nem azért, hogy másokon felhúzzam magam. Ha valaki megfújja a vagyont, az őt minősíti. Ez nem maszatolás, egész egyszerűen RL jobban érdekel, mint ez.
Továbbra is egyedül vagyok.
Nem kérdeztem, miért vagy ott, ahol, ez a Te döntésed. Az csak analógia volt, hogy a közösségi élet szempontjából az ÁP lényegtelen.
A többit megbeszéltük. 🙂
Szerintem hagyjuk rá Éheslóra, mert úgysem lehet senki másnak igaza.
rRonin, ebben tévedsz. Sosem voltam rest elismerni, ha tévedtem egy vitában és sosem töröltem a baromságomat, ami miatt elnézés kérésre kényzserültem, ez a jetICSicska és a haverjai szokása.
Szívesen beszélgetek, de ezt szeretem tárgyszerűen tenni.
Na korulbelul ez a bajom nekem is.
Ket szot tud mondani a tobbi idezet, de a jeticsicska csalo faker, na meg most elojott belole a hulye horty-s is 😃
Kesz vicc ez a madar, nem ismer de itelkezik sot meg szemelyeskedk is csak azt nem ertem miert es mire jo neki.
Meg valamit mondok neked, lehet sokan elmenekultek ebbol jatekbol a csalok miatt akik megloptak az orszagot, vagy eppen azert mert szovetsegre lepett a kormany a szorostalpuakkal, de szamszerint tudok 10 nem faket felsorolni akik pont az olyan bunkok miatt mentek innen el mint te vagy es ez csak 10 amirol tudok is, te is vagy olyan kartekony es karokozo az emagyar tarsadalomnak mint azok akikre sipolsz nap mint nap, de egyet ne felejts el minden karokozora elobb utobb megtalaljak a hatasos ellenszert, remelem rad kicsit hamarabb meglesz.
zsótika: A linkek végén írás van. többnyire nem az enyém. Kommentek is vannak. Ott már előfordulok ötvened.hatvanad magammal én is. A cikkek, kommentek tettekről, karakterekről és megettük álló emberekről, gazemberekről szólnak.
Amit írok nem két szó, nagy bánatotokra.
Nem ítélkezek, véleményt mondok.
A sajátomat.
Jogom van hozzá nem kevesebb mint a haverjaidnak lopni, csalni, románokkal szövetségre lépni, területeket románoknak, ellenségeknek adni, sunyiban megállapodni velük.
Még akkor is ha nem értesz vele egyet, ha nem kedveled,.
Leszarom nagy ívben, hogy a tolvajok és gazemberek haverjai mit szeretnek és mit nem, ahogy ők-ti is leszarjátok évek óta nagy ívben mit szeretnek és mit nem azok akiket elárultok, megloptok, becsaptok, átvertek.
Az pedig egészen világos jelzés bárkinek, hogy kivel szájalsz, kivel pörölsz itt.
Nem a tolvajokkal, csalókkal, fékerekkel, jetik csicskáival, hanem velem.
Ahelyett, hogy az évekkel ezelőtt ellopott MU mutyihetelt visszacsengetnéd a tolvaj horthys jákobbal az élen.
Így igen sok lesz a kamatja, tolvaj!
Kuvikkal, tolvajlóval és a többi tolvaj csaló szeméttel együtt hamarabb leszel bosko halállistáján mint én. Ezt garantálom neked és a magadfajta tolvaj, csaló, féker áruló jeticsicska szemétnek.
Mindig ott leszek veletek szemben, amikor harcolni, emlékeztetni kell a polgárhábórúitokra, a lopásaitokra, a meghekkelt pulse zsoldrendszeretekre, a románoknak, bárki ellenségeknek adott magyar területekre, országra, a sunyi alkuitokra, árulásaitokra.
Örülök, ha zavar mesüge!
Teljesen egyetértek. Csak azt tudnám Ő mire hordja így fenn az orrát, és ítélkezik, vagdalkozik mások felett, olyanok felett is általánosításokban, akiknek köze nincs semmihez. De úgyis kiforgatja a szavainkat, kár leállni vitába vele, csak neki lehet igaza, meggyőzni meg lehetetlen. A beismerés nem a sajátja. De ha látnám, hogy letesz valamit az asztalra, akkor még fejcsóválva, de elfogadnám, de amióta én ismerem eRepet, nem csinál mást, mint ezt és soha nem láttam tenni az országunkért. (indok, tudom, ne írd le Éhes: jeticsicskákat nem segítesz.)
rRonin: tévedsz, vagy hazudsz.
Nem ítélkezek, véleményt mondok.
A sajátomat.
Jogom van hozzá nem kevesebb mint a haverjaidnak lopni, csalni, románokkal szövetségre lépni, területeket románoknak, ellenségeknek adni, sunyiban megállapodni velük.
Még akkor is ha nem értesz vele egyet, ha nem kedveled.
A tolvajok és gazemberek, no meg haverjaik egyszerűen azonosíthatók: olvasni kell a cikkeket, kommenteket és meg kell őket jegyezni, legyen mire hivatkozni, ne tudják letagadni, mert megteszik. Aki hazudik az lop is és vice versa.
Te az életedben nem ugattál ennyit, amit itt pampogsz, egy fékernek, csalónak, sokadnicknek, tolvajnak, jeticsicskának sem, a bandád, aminek a jelképeit viseled, meg tele van velük rogyásig és nekik sem ugatsz sosem.
Sosem voltam rest elismerni, ha tévedtem egy vitában és sosem töröltem a baromságomat, ami miatt elnézés kérésre kényzserültem, ez a jetICSicska és a haverjai szokása.
Szívesen beszélgetek, de ezt szeretem tárgyszerűen tenni.
Végül, de nem utolsó sörben: a közösségért itt mindenki önként teszi azt amit tesz, mert ez itt nem munka és nem törvényi kötelezettsége senkinek bármit is tenni.
De aki ezt önként, játékból teszi, az tegye tisztességgel, becsülettel. Aki a köz bizalmával visszaélve lop, csal, hazudik, az ellenségekkel tárgyal, alkudozik és sunyiban a saját játékostársait átveri, eladja az ellenségnek.
Amíg a magadfajta betegagyú, becstelen fékerek uralják a kongát és románokkal cimboráló cenzorok, árulók "mértékadó" véeményformálók, addig nnincs mit tennem, mert úgy járok, mint Akitlosz és Hupi.
Szétsz@patta őket a jeticsicska csaló fékerek által uralt konga és elszigetelték őket a szövetségesektől karaj, jetICscsika, álrhual, akik bármifékle meghatalmazás nélkül a hátuk megett tárgyalgattak ellenségekkel, bárkivel.
Erre nincs szükségem, megvárom, míg magatoktól buktok el a románok oldalán, mint tettétek, és fogjátok tenni ismét..