Fond on/off

S'inscrire

 

Continuer

Continuer En créant un compte, vous acceptez les Conditions d'utilisation & la Charte de confidentialité
eRepublik - Online Strategy Game

W pale się nie mieści... a hajs się nie zgadza!

1,851 jour, 09:12 Published in Poland Pologne de Mustafa Kemal Atajerk

Przedwczoraj jeszcze wszystko pięknie, odcinamy Turków od bonusów i mają ich zaledwie 4/10, my się cieszymy full kompletem surowców, mimo nadprodukcji i spadających cen rawu jest naprawdę super. Do tego jeszcze Bułgarzy się włączyli, zapowiadało się pięknie.

Jednak to co nadrabialiśmy zaangażowaniem i poświęceniem, traciliśmy w organizacji. Już od poniedziałku było widać że jesteśmy 100 lat za Turkami jeśli chodzi o organizowanie supli oraz damage - deklasacja. Obecny system jest po prostu fatalny, wchodzimy na kanał IRC, wypełniamy arkusz i czekamy na broń... Tylko te czekanie nie wiadomo ile będzie trwało, na kanale trudno znaleźć ogarniającą osobę która się zainteresuje tym co jest na kanale, głównie osobami które jęczą “kiedy broń, kiedy, kiedy, kiedy??”. Teraz mieliśmy system dwóch kanałów z wydawaniem broni i o godzinie 11 burdelmama była na urlopie. W ogóle jak można przegrywać bitwę skoro wiemy kiedy ona się rozpocznie (w dogodnej o Nas porze o 9 rano) i wywołujemy powstania wcześniej aby podczas bitwy Nam nie przeszkadzano?



Przykład mój - wypełniłem arkusz po godzinie 11, wpisałem wszystko co trzeba na formularzu z #cot.supplies. Rezultat jest taki że przez te 7 godzin nic nie dostałem do walki. Dostać informacje kiedy będzie wydawana broń i na jakie dywizje? Czekaj jak głupi na mass slap i zmianę tematu, po chwili może się okazać że Twoja dywizja nie... Pisałem coś wcześniej o dwóch kanałach, a tak... Jest godzina 18, a na kanale #polish.tanks i #cot.supplies znowu nie ma kto ogarniać spójności informacji - tematy są zupełnie róźne, na ptanks wypełniamy formularz, z cot.supplies wynika że żadnych supli na dzisiaj nie ma. Burdel że ja pie****ę.



To co najbardziej zastanawia, czy tak szybko po prostu Nam się skończyły rezerwy finansowe na prowadzenie kampanii wojennej. Po 4-5 dniach walk skończyły Nam się suple, państwu które od dłuższego czasu posiada komplet surowców 10/10, nie przerwanych nawet na moment. Walczymy z państwem które co raz traci komplet surowców przez powstanie w Iranie, a od poniedziałku ma Nas na rdzennych.
Jak to jest możliwe że po 4 dniach walk skończyły się zapasy na prowadzenie wojny? Co powiedzieć tym którzy palili swoje rezerwy czy składali się po 1000CC na organizację powstań aby mieć je dzisiaj z głowy?


Jak można popełniać tak oczywiste faile? NO JAK SIĘ PYTAM?

 

Commentaires

Dryblas
Dryblas 1,851 jour, 09:14

http://prntscr.com/m67v9

\o/

Dryblas
Dryblas 1,851 jour, 09:15

/me bierze popcorn

Prophet009
Prophet009 1,851 jour, 09:16

To co najbardziej zastanawia, czy tak szybko po prostu Nam się skończyły rezerwy finansowe na prowadzenie kampanii wojennej. Po 4-5 dniach walk skończyły Nam się suple, państwu które od dłuższego czasu posiada komplet surowców 10/10, nie przerwanych nawet na moment

Dziwisz się? 95% daily income idzie na dofa, i jak tu cokolwiek odłożyć? 3-4k CC dziennie? Przecież to jest nic. Tak, Polska NIE MA pieniedzy na supple. Smutna prawda...

Samar
Samar 1,851 jour, 09:19

Martinoz znowu w formie

carbon
carbon 1,851 jour, 09:24

czas na reformy : )

Samar
Samar 1,851 jour, 09:26

@carbon twoje hasło wiecznie żywe

draho
draho 1,851 jour, 09:41

@Prophet009
Skoro nie ma kasy na walkę to o cholerę było sie pchać na ta Turcje? Żeby później mieli z nas pocisk, ze się od nich odbiliśmy?

WujekRemo
WujekRemo 1,851 jour, 09:43

draho, może po prostu uznano, że jesteśmy tak zajebiści, że suple nie będą potrzebne.

hesar
hesar 1,851 jour, 09:48

tak to jest jak populizm i rozdawnictwo przekraczaja magiczna bariere RL <-> virtual

all hail politycy

Aerys III Targaryen
Aerys III Targaryen 1,851 jour, 09:51

Niestety obecnie wygrywa bitwy ten, kto sprawniej wydaje suple. Bylo to widac np. w momencie gdy rozdawalismy tanki jednoczesnie na 2 kanalach albo gdy Turkom posuł sie bot. Dodatkowo mozna bylo jakos lepiej zorganizowac opalenie rw w northern netherlands, ale znalezienie 10 chetnych do wyłożenia 1k waluty z wlasnej kieszeni to chyba zbyt duze wyzwanie. Co do braku srodkow na prowadzenie wojny, to ja chetnie sie dolożę, jeśli będzie prowadzona jakaś zbiorka na ten cel.

Prophet009
Prophet009 1,851 jour, 09:51

@draho
Kampania byla przygotowywana i uzgadniana z paroma panstwami, to jest problem ze poszlismy SAMI mimo, iż trzeba bylo czekać na Serbie, Bulgarie, Wegry (z Wegrami moglibysmy isc 1 po 2). Mialo byc efektywnie, a nie efektownie przez 2-3dni : P

mpakosh
mpakosh 1,851 jour, 09:52

Przyczyny:
1. Defraudacja pieniędzy publicznych
2. Polacy nie mają mastercardów a jak mają to mieli wasze bitwy poniżej krzyża
3. Polacy mają wobec skarbu państwa pozycję roszczeniową
4. Polacy są amatorami w tworzeniu farm

Traficzek
Traficzek 1,851 jour, 09:53

maybe impicz ?

Frondysta
Frondysta 1,851 jour, 09:56

Golda nie ma.

Szym3k o7
Szym3k o7 1,851 jour, 10:00

kasa idzie na napka dla zasuloznych? a to przepraszam bardzo, ktorzy to sa ci zasluzeni i jakie dmg dali w bitwach ??
oraz drugie pytanie:
prophet jesli 3-4k dziennie jest odkladane (w jakims arcie czytalem ze NAWET pol roku sie szykowalismy na ta wojne) to prosze mi powiedziec gdzie do jasnej cholery jest ta kasa?? bo zakladajac 3,5k dziennie * 182 dni (pol roku) = 637000 cc !! a na kampanie poszlo niby ~200k... gdzie jest reszta? tyle nas kosztuje napek dla zasluzonych ????

Kherehabath
Kherehabath 1,851 jour, 10:05

To, że początkowo mieliśmy atakować za darmo (czyli bez żadnego funduszu), a o wszystko musiałem/musieliśmy sępić jak żydy to fakt nr 1. Ja rozumiem, że podział kasy wygląda tak, a nie inaczej ale według mnie w tym miesiącu nie trafi się już nic podobnego. W wojnie pokładaliśmy wielkie nadzieje, kosztowała nas mnóstwo pracy i żal było to odpuścić. Dwa dni temu atak poszedł na tyle łatwo, że byliśmy prawie pewni, że Turcji multi fundusze się skończyły. Dlatego nie oddaliśmy wojny bez walki...

Prophet009
Prophet009 1,851 jour, 10:06

poszlo 330k +sporo kasy danej przez CP z tego co wiem : )
Reszta jest w rezerwach (to ze jest odlozona nie oznacza ze trzeba to trwonić) i nie ma zasluzonych zadnych lol o_o nikt nie defrauduje pieniędzy...
Do tego macie koszt za przeloty (czasem cale pgb leci a koszt tego jest ogromny)

Serio kogoś pogięło ostro z tymi zasłużonymi xD
A jeżeli ktoś się uprze, że są to niby kto, dowody fakty a nie zwykle
KRADNĄ!!!

Kherehabath
Kherehabath 1,851 jour, 10:07

... tylko staraliśmy się coś dzisiaj ugrać. Czy to wszystko było warte odebrania Turcji tych kilku regionów i okrojenie bonusów o połowę? Według mnie nie i należało by kampanie kontynuować na dotychczasowym poziomie. Ale decyzja nie należy tylko do MON.

Pozdrawiam

Rakorsky
Rakorsky 1,851 jour, 10:08

Ja osobiście nigdy nie rozumiałem idei supli. IMO jak trza bić to niech każdy wykłada z kieszeni a potem będzie mu zwrócone. Ja się wysrałem z supli zbieranych ponad 300 dni a na broń/chleb wydałem własny hajs zamiast czekać aż ktoś mi da czołgi czy chlebki. Chyba że jest tak tragicznie że ludzie nie mają z czego wykładać...

Szym3k o7
Szym3k o7 1,851 jour, 10:10

no to nadal mi brakuje ~400k (jesli liczyc przygotowanie przez pol roku), odejmijmy od tego ~200k na te wyloty (choc to GRUUUBA przesada bo tyle nie bylo). smiem twierdzic ze nasz bank wzbogacil sie o 200k ? (pamietaj ze nie doliczylem tej wspanialej kasy od CP...)

Prophet009
Prophet009 1,851 jour, 10:15

(jesli liczyc przygotowanie przez pol roku)
Giereo : D
Kampania powstala pod koniec mojej kadencji kiedy to GG, ówczesny prezydent Węgier poprosił mnie o obecność na spotkaniu z Turcja, kiedy kebaby powiedziały, że będą szły na Węgry to ułożyliśmy plan wyskoku na Turcję do któego dołączył się CoT.

Jest 30700 wg Twoich wyliczen, nie 400k (i wciaz jest to czysto teoretyczne). Dokładnie, odejmiesz od tego koszt przelotów, a reszta... reszta zostaje w skarbcu.

Takelbery
Takelbery 1,851 jour, 10:17

@draho

trzeba odróżnić planowany za czasów Propheta wspólny atak na Turcję od samotnej bezsensownej i kosztownej krucjaty w dodatku nieprzygotowanej organizacyjnie.
Jeżeli się nie ma sprawnie działającego MONu, na tak wymagającą wojnę się nie idzie. W niedziele widzieliśmy jak działało Ministerstwo, tak sprawnie, że CP groził podaniem się do impiczu jak nie znajdą się nowe osoby do ogarniania. Mam nadzieję, że ten czas za nami...

Takelbery
Takelbery 1,851 jour, 10:17

ePolska posiada rezerwy na obronę bonusów oraz rdzennych, jednak są to pieniądze których bezmyślnie nie powinien ruszać CP i żaden ja dotąd tego nie robił. Prawdą jest również, że mając 10/10 nie odkładamy praktycznie nic bo 5% dziennych przychodów zwane rezerwą jest przejadane na bieżące funkcjonowanie państwa. Pozostaje pytanie jak bardzo jesteśmy przyzwyczajeni do otrzymywanych dochodów i z czego jesteśmy skłonni zrezygnować w imię większej rezerwy.

Takelbery
Takelbery 1,851 jour, 10:18

"<Sztandar> bym sie nie zdziwil jak na suple brakowalo
<Sztandar> a gold wedrowal na napka na zasluzonych"

Aż zabrało mi słów... Zanim kogokolwiek się posądza o kradzież ma się na to niezbite dowody.
Słyszałam kiedyś, że o zrobienie danego czynu posądza często ten co ma nieczyste sumienie i sam winien jest czynów o które innych posądza, oby w Twoim przypadku się nie sprwadził...

Destriant
Destriant 1,851 jour, 10:20

Wygląda na to, że są ludzie, według których przez pół roku nie szły żadne supple, lol.
Przypomnijcie sobie sierpniową obronę naszych surowców, za mojej kadencji. Wtedy poszło ze 100k co najmniej, a to tylko jedno z kilku wydarzeń tego typu w ciągu ostatnich miesięcy.
A co z wojną z USA? Ta też była za darmo?
Takie jest życie, chcemy mieć 10/10, więc co jakiś czas musimy trochę kasy wydać. PGB + WP dostają 95% dziennego incomu, a później płaczą, że dof mały i suppli nie ma. Śmiechłem.

Prophet009
Prophet009 1,851 jour, 10:20

A, że mówimi, że "nie mamy pieniędzy na supple" oznacza, że nei mamy na supplowanie przez caly czas, bo jak wyliczyles i ta kasa ktora poszla do rezerw skonczyla by sie za 3(?) dni.

Serio te 300-400k CC które jest po odlozeniu skonczyloby się tak szybko, że nie de facto nie stac nas na supple i mowie to o dluzszej perspektywie, a nie o kilku dniach. Koszt suppli jset niebotyczny i to co oszczedzalismy (przez pol roku!) poszloby w pare dni...

Destriant 1,851 jour, 10:22

Commentaire supprimé

hubertuses
hubertuses 1,851 jour, 10:23

"Dziwisz się? 95% daily income idzie na dofa, i jak tu cokolwiek odłożyć? 3-4k CC dziennie?"

Hmm... Powiem to pierwszy raz w e-życiu, ale należało by się wreszcie zastanowić nad całkowitym zniesieniem regularnego dofa. Części pobierających nie robi on nawet w portfelu większej różnicy (stawiając w odpowiednim czasie rawy q4, można się dorobić teraz kilku gold dziennie...), a MILIONY PLN zostały w międzyczasie wywalone na drugo- i trzeciorzędne bitwy oraz "wieczorne Aliny".

Destriant
Destriant 1,851 jour, 10:24

Dof powinien wynosić nie więcej niż 75% łącznie dla PGB i WP. Wy byście tego raczej nie odczuli, a do rezerw trafiałoby 5x więcej kasy.

hubertuses
hubertuses 1,851 jour, 10:25

cd.
System jest do zmiany i to szybkiej. Dof okazjonalny zamiast codziennego to wymóg obecnych czasów i struktury e-społeczeństwa. Coraz mniej przekonują mnie argumenty, że ludzie by się rozwalili po mercach, bo merc i tak średnio się opłaca. A jakakolwiek więź z sojusznikami większość graczy jednak łączy. Do zastanowienia.

Destriant
Destriant 1,851 jour, 10:25

Polać hubertusesowi.

Kolorowy
Kolorowy 1,851 jour, 10:28

LOL, jak zwykle chodzi o kase ;]

Takelbery
Takelbery 1,851 jour, 10:33

W lipcu-wrześniu kiedy byłam MONem a MGiF był Khere wielokrotnie nie było zwrotów za bilety i nie były to fanaberie MONu czy wymysły MGiF a zwyczajnie na tak duże koszty nie było nas stać. I nie dziwiłam się wtedy i nie dziwię się obecnie, że MGiF stara się ograniczać wydatki bo z pustej kasy i Salomon nie naleje…
Może nas czekać albo zmniejszenie i tak małego doffa albo liczenie na cud w postaci zmiany systemu ekonomicznego albo podniesienie podatków.

Iraninho
Iraninho 1,851 jour, 10:36

"Walczymy z państwem które co raz traci komplet surowców przez powstanie w Iranie" - dopiero wczorajszy Southwestern Iran coś urwał,wcześniejsze powstania na wskutek schizofrenii Iranu były nieudane od bardzo dawna.

Kolorowy
Kolorowy 1,851 jour, 10:36

"Zminejszenie i tak malego dofa" (95%) LOL ja pier.ole :]

Prophet009
Prophet009 1,851 jour, 10:42

Do tego tak jak napisał Marvin i Takelbery, to, że nie mieliśmy żadnej większej wojny przez pol roku, nie oznacza, że na nic nie była ta rezerwa potrzebna, ta cała reszta byla przeznaczana na obrone surkow, czy to w sierpniu jak Marvin pisal, czy we wrzesniu na poczatku prezydentury scyzora, czy też dwukrotnie za mojej (obrona RW), gdzie to skupowaliśmy najtańszych merców by bronili naszych surowców (w tym kilkukrotnie PRYWATNA Serbian Special Forces, które i tak czasem za darmo dla nas bilo)

Prophet009
Prophet009 1,851 jour, 10:43

Macie odpowiedź gdzie jest i na, co poszła kasa, zasłużeni... pff you wish.

Szym3k o7
Szym3k o7 1,851 jour, 10:49

powiedzcie mi prosze jakim cudem bulgaria wygrywa z kebabami do zera nie wydajac przy tym na supple, a my dostajemy po kieszeni i dupie ?

Destriant
Destriant 1,851 jour, 10:51

LOL, może dlatego, że biją tylko przeciwko nam, żeby nie dostali tap wpjerdl na obu frontach?

Kolorowy
Kolorowy 1,851 jour, 10:53

To idzmy na Turkow jeszcze raz :] RW na Wolyniu, wycieczka po Ukrainie i kolejne NE. Przeciez im o to chodzilo, zeby pozbawic sie jednego frontu, zaangazowali w to duzo sil i zasobow. Zdziwia, jak za chwile bedziemy tam znow :] beda musieli przygotowac portfele :]

Szym3k o7
Szym3k o7 1,851 jour, 10:55

zobaczymy w kolejnej kampanii jak bulgaria sobie poradzi...
Kolorowy, na kebaba pewnie dlugo juz nie pojdziemy...

Kolorowy
Kolorowy 1,851 jour, 10:55

LOL Giereo, "jakim cudem"? Tak jakbys nie znal taktyki EDENu, wygrac jedna bitwe na dzien i oglosic to wielkim zwyciestwem. ;]

Kolorowy
Kolorowy 1,851 jour, 10:59

A czemu mamy nie isc dlugo, zagrazaja nam jakos? Jak zaczaniemy przegrywac, to sie odetniemy. Zreszta nie sadze, zeby EDEN sie dlugo na nas skupial. Taki przyklad sprzed kilku dni, jak mielismy fale RW. Serbowie zorganizowali Chorwatom w Azji kilka RW, wygrali kilka punktow, to od razu patalachy sie wyprowadzily z PL z powrotem do Azji, bronic swoich surowcow :]

Sztandar
Sztandar 1,851 jour, 11:22

To jest jakaś sensacja, że MGiF kradnie? Rozumiem, jakby był uczciwy albo coś...:S

PS. Za to w MSZ hajs zawsze się zgadzał, Prophet potwierdzi.

Ariakis
Ariakis 1,851 jour, 12:19

I tak nie zniesiecie regularnego dofa.
Pierwszy kandydat, który to zaproponuje dostanie flejmem po ryju, pierwszy prezydent, który to wprowadzi po cichu dostanie impiczem po ryju.

mpakosh
mpakosh 1,851 jour, 12:22

Hahahah. Piszesz, jakby w MSZ kiedykolwiek był. Pamiętam jak byłem vice chyba u Pierre pod kierownictwem babci (dobre 1,5 roku temu), to wyciągnąłem 5 gold za orga aTOMu od jego właściciela, gold ten zaginął w następnej kadencji i nikt nigdy nie doszedł gdzie. Ale MSZ na rok to może obraca setką golda? Co innego MGiF. Dziennie tysiące CC - kto się w tym połapie bez nadzoru finansowego?

Aerys III Targaryen
Aerys III Targaryen 1,851 jour, 12:23

Co stoi na przeszkodzie żeby zbierać darowizny na dany cel, np. wojnę z Turcją? W ten sposób można by odzyskać część dofa od graczy, którym i tak wystarczy środków na inne cele. Być może znaleźliby się też tacy, co chcieliby przekazać nadwyżki tanków. Nie wszyscy grają po to żeby się wzbogacić.

much29
much29 1,851 jour, 13:10

..........na kazdym zebraniu jest cos takiego ze ktos musi zaczac...Dziekuje...

10 tankow q7 na wojne z turkami gdzie poslac???

Mixliarder
Mixliarder 1,851 jour, 13:26

nowość.

vejderr
vejderr 1,851 jour, 13:48

Kurwa, to ograniczcie jebanego dofa. Rok biłem bez dofów od MONu i żyłem :E

 
Publier ton commentaire

Qu'est-ce ?

Vous êtes en train de lire un article écrit par un citoyen d'eRepublik, un jeu de stratégie multijoueur immersif où l'on retrouve des pays réels. Créez votre propre personnage pour aider votre pays à atteindre la gloire et devenez un héros de guerre, un grand journaliste ou un magnat de la finance.