Fond on/off

S'inscrire

 

Continuer

Continuer En créant un compte, vous acceptez les Conditions d'utilisation & la Charte de confidentialité
Renvoyer un e-mail.   |  E-mail introuvable ? confirmation@erepublik.com

Resend the confirmation email to this address

Renvoyer un e-mail. E-mail introuvable ? confirmation@erepublik.com
eRepublik - Online Strategy Game

RH (Resistance Hero) medalja za vse

1,940 jour, 06:17 de Colonel Bruce

Pozdravljeni državljani in državljanke eSlovenije!

Vsakih nekaj dni, bi lahko takole do 10 srečnežev prejelo RH medalje

V današnjem članku bom objavil idejo, ki se je porodila že pred časom, vendar sem zaradi RL obveznosti, ter zaradi pričakovanega odpora tako imenovanih "stricov iz ozadja" in njihovih prisklednikov s projektom odlašal do sedaj. Ideja je, da bi lahko v bodoče medaljo RH (resistance hero) pridobili prav vsi, ki si to želijo!

Pred dnevi sem idejo predstavil v Generalštabu Slovenske vojske, takoj naletel na klasičen odziv. Debata je potekala v običajnem vzdušju, saj kot predstavnik vojaške enote Slovenian Division, ter splošno kot oseba, v tej skupini elitnih državljanov redno naletim na nasprotovanje. Verjetno sem zato delno kriv tudi sam, saj sem z časom v tej druščini razvil način komunikacije, nad katerim bi se mnogi zgražali. V vednost pa morate vzeti, da z časom človek ki je redno pod pritiskom javnega blatenja, kritiziranja in žaljenja, razvije svojevrsten obrambni mehanizem. V nasprotnem primeru bi lahko enostavno odnehal z igranjem!
Enoto Slovenian Division iz znanih in neznanih razlogov (beri nevoščljivost, zavidljivost) ravno ti, nekateri voditelji drugih vojaških enot, ki seveda tako kot povsod , niso vsi enaki, redno javno žalijo mene osebno ali enoto SD. Blatenje SD je v eni skupini teh povelnjikov postal nekakšen hobi, zato bodo ob vsaki priložnosti pristavili kakšno pikro, ne glede na kaj se beseda nanaša, tako je tudi ta IDEJA, ki bi omogočala RH medalje vsem državljanom naletela na neplodna tla. Osebno celo mislim, da bi v primeru, če bi to idejo objavil nekdo drug, zadeva bila že v polnem teku!

Pomembno je, da se zavedate, da v tem članku beseda ne teče o meni, temveč o zadevah ki so pomembne za prihodnost "majhnega" igralca. Zato idejo sprejmite objektivno, razmislite kaj bi prinesla uresničitev
te zamisli za igralce, ki niso tako zelo računalniško spretni, ne uporabljajo tako imenovanih "skript", ali pa niso aktivni ob urah npr. 3:12 zjutraj.

Doslej se je lahko z temi priznanji, ter seveda z pripadajočimi nagradami okitila le peščica slovenskega prebivalstva. Vsi brez izjem uporabljajo vsaj po mojem mnenju sporne skripte, saj le te omogočajo takojšnje osvežitve spletnih brskalnikov. Tako igralcem, ki imajo inštalirane te programe omogočajo bistveno večje možnosti za pridobitev priznanja Resistance Hero.
Sicer so ti igralci ki se teh skript poslužujejo dokaj spretni z računalnki, vendar pa lahko brez dvoma ugotovimo, da je velika večina (nad 99%) prebivalstva nad temi programi obupala, ter se več ne vključujejo v zagonu uporniških vojn.
Posledice so vidne, saj ima le 10-15 sloovencev med 30 in celo nad 200 teh RH medalj, preko 1500 državljanov pa nima niti ene same!!!!

Predlagam, da te zadeve spremenimo, možno je z časom omogočiti večini slovenskim igralcem, da do te tako težko pridobljene medalje z našo pomočjo tudi pridejo.

Verjamem, da bi s tem projektom zelo osrečili na stotine slovenskih državljanov, predvidevam, da bi z izvajanjem te ideje zmanjšali celo osip igralcev ki je v tej igri neizbežen. Prenekateri bi si namreč v igri zastavili nove cilje (pridobitev RH medalje), saj so konec koncev ravno cilji tisto, kar mnoge še zadržuje v tej vedno slabši igri!

Takšen pošten način delitve RH medalij seveda ne ustreza tistim, ki so na račun ukazovanja državi, pridobili na desetine teh priznanj (tudi gold).
Tudi so ti igralci stalnica slovenskih vlad, tako da ostali nimamo besede in moramo hočeš nočeš te direktive ubogati, saj te v nasprotnem primeru javno "linčajo".

NAČRT KAKO BI V BODOČE USPEŠNO IZVEDLI TA PROJEKT

1.) V generaštabu slovenske vojske se določi vrsti red enot, ki bodo dobile pravico samoiniciativno sprožiti uporniško vojno (RW)
Primer...PVS, SD, SKV, WS, BP, druge vojaške enote pa bi zaradi svojega manjšega števila dobile pravico sodelovati združene, primer Pirati, SEKS, AA)
2.)Vlada določi regije v kateri je dovoljeno sprožit RW (zaradi gospodarskih bonusov)
3.)Enota ki je na vrsti ima časa 1-2 dni, da zažene RW, najde regijo kjer so prosta mesta ( 7-10)
4.)Kandidati ki jih določi enota (prednost morajo dobiti tisti, ki še nimajo RH medalje) se zberejo npr. na chatu enote, ter simultano v roku nekaj sekund sprožijo uporniško vojno.
5.)Vlada ukaže, da se regija vrača
6.)Po končani uporniški vojni je na vrsti naslednja vojaška enota na listi generalštaba.


To je predlog, ki se ga v določenih detajlih da še izboljšati. Predvidevam, da bi letno na tak način lahko pridobili tudi 100 in več državljanov, ki bi pridobili te medalje, vejamem da jih v nastrpotnem primeru 99% ne bi pridobila nikoli!

Ideja je do sedaj že z večih strani naletela na podporo, prepričan sem, da bo po izidu tega članka zasidranana v razmišljanje širšega prebivalstva. Verjetno se bo za izvedbo kaj takega potrebno poslužiti tudi kakšne radikalne poteze, saj je te veljake, ki so že leto dni neprekinoma del slovenske vladavine potrebno najprej "prepričat", kar pa verjamem, da ne bo lahko:(

V vodstvu Slovenian Division sem dobil podporo pri izvedbi tega projekta, zato bomo , dokler se naših zahtevam ne prisluhne, bojkotirali ukaze vlade pri vračanju italjanskih regij. Seveda bomo še naprej vestno sledili ukazom zavezništva TWO, borili se bomo za dobro države na vseh preostalih slovenskih bojjiščih, ter še z večjo vnemo.

CB

 

Commentaires

Colonel Bruce
Colonel Bruce 1,940 jour, 06:20

Prosim ne zdaj tisti, ki do mene gojite sovraštvo zaradi BH,jov , te ideje ki je dobra predvsem za vas zadeve poljuvat že na začetku;)

Ekfant
Ekfant 1,940 jour, 06:29

Vote, meni osebno ideja ni slaba, saj se trudim dobit RH že kar nekaj časa, na žalost neuspešno : )

Tittanos
Tittanos 1,940 jour, 06:46

Kot sem videl screenshote sporočil iz generalštaba, si najprej rekel za svojo enoto. Šele nato, ko si dobil negativne odzive, si predlagal enako stvar za ostale enote, po mojem mnenju zato, da se rešiš iz situacije v kateri si se znašel.

http://i.imgur.com/QjcKgWd.png

v začetku nisi nikoli predlagal za preostale enote. Zakaj zdaj v članku obračaš besede, ne vem, ampak predno drugič predlagaš takšne res bedne predloge, se posvetuj s svojo enoto (poljaki so mi rekli da bi za tako stvar kot si jo ti predlagal za svojo enoto, izobčli celotno enoto in vrgli vn iz države).

Glede tvojega NOVEGA predloga, da bi možnost dobile tudi ostale enote, pa bom ostal neopredeljen. Sam nimam nič proti takemu početju, konec koncev je to enako kot pri kongresniških medaljah.

T1M3K
T1M3K 1,940 jour, 06:49

Colonel že zaj majo vsi enake možnosti za medaljo, po enotah (no vsaj pri nas) se vedno shouta kak bo, skripta pa ni noben plus ker si jo lahko dol cukne VSAK ki si želi medaljo pa rabi glih eno minuto... če ''se jim ne da'' pa pač ni moj problem. Zraven tega sta ebutaljibson pa orinda napisala polno člankov z vodiči za medaljo...

Tittanos
Tittanos 1,940 jour, 06:54

Edini problem, ki ga js vidim je ta, da nekateri prezirajo skripte in jih nočejo uporabit. Po eni strani bi lahko rekli ''sami ste si krivi, če nočete uporabit skript samo ne jokat potem, da ne dobite medalje'', po drugi strani pa jih razumem, in če je to edina opcija, da brez skripte dobijo medaljo, pa naj... Ampak mene je zmotilo predvsem to, da skuša Colonel Bruce iz predloga, kjer je želel poskrbet SAMO za svoje člane (glej moj zgornji komentar-screenshot), obrnt situacijo v njegov prid kot da je predlagal to za vse že na začetku.

Ekfant
Ekfant 1,940 jour, 06:55

jaz mam vedno problem to, da ko hočem supportat (s skripto) mi vedno vse skupaj zablokira tik pred kak se začne RW in ko mi začne erep dalje delat je že supportano .. in nič ne morem, eno 5-6x se mi je to že zgodilo

Tittanos
Tittanos 1,940 jour, 06:57

Če ne delaš nekaj narobe (ker ostali nimajo nobenih takšnih težav) je potem razlog v tvojem internetu, očitno je slab oz. počasen.

Ekfant
Ekfant 1,941 jour, 04:07

tam nezaštopa, zaštopa mi tam kjer je več ljudi pripravlenih podpret RW, včeraj se mi je isto zgodilo zvečer za avstrijce, in polure sploh nisem mogel na erep

Ekfant
Ekfant 1,940 jour, 06:58

nevem, v študentu mam zelo dober,hiter internet, tako da ne vem v čem bi bil problem

Tittanos
Tittanos 1,940 jour, 07:10

Potem ti priporočam naslednje - pejdi še enkrat po postopku ki sem ga razložil za inštaliranje skripte itd. Nato imej manj kot 1000 SIT, in pojdi v eno regijo kjer se da supportat. In zaženi skripto. Potem boš vidu če še vedno štopa al ne

Andreychika
Andreychika 1,940 jour, 07:13

Če imaš skripto naloženo prek tampermonkeyja, je verjetno problem v tem.

Ekfant
Ekfant 1,940 jour, 07:15

ne, uporabljam kot je opisal 0rinda .. nikoli mi ne šteka, sam ko pride tisti čas ko se odpre RW takrat pa mi za 3 min zablokira celotni erepublik

Tittanos
Tittanos 1,941 jour, 04:05

to je pa zlo čudno.. probi kar sm ti predlagu zgoraj

PWhite
PWhite 1,940 jour, 06:49

kje je pa LED enota ? : o

Brigadier Roman
Brigadier Roman 1,940 jour, 07:09

Mi smo *Extraordinary*. Dobra roba se sama hvali tko, da nas nocejo posebej izpostavljat

kramp.ek
kramp.ek 1,940 jour, 11:49

tudi mi manjkamo

Solonazaj
Solonazaj 1,941 jour, 01:04

Al niste vi za Merc. specjalisti ? : P

PWhite
PWhite 1,941 jour, 01:05

mi smo specialisti za vse : P

Djuro Drljaca
Djuro Drljaca 1,941 jour, 06:31

zakaj pa mene nisi povabil ; (

PWhite
PWhite 1,941 jour, 06:37

ne morem jst povablat : D

Exclusive
Exclusive 1,940 jour, 06:55

SUPER ideja nevem samo zakaj si jo zdaj predstavil.. lahko bi jo npr predstvail kot del načrta ob kandidaturi za Predsednika.. ali pa npr eden izmed tvojih... ker zdaj vsi vemo da se tega ne bomo šli ;)

Andreychika
Andreychika 1,940 jour, 06:55

Pozabljaš, da je tako mogoče zastaviti samo prvi RW, preden se napove vojna. Ko je enkrat NE napovedan, pa pridejo zraven vsi mogoči skriptaši iz celega sveta. Kako pa nameravaš njim preprečiti sodelovanje?

Tittanos
Tittanos 1,940 jour, 07:09

Mogoče bi blo pa fajn malo preurediti njegov strateški načrt. Recimo... Podprejo regijo, se vrne, napove se NE, zavzame se regijo in konča vojno. In potem znova - se podpre regijo, napove NE, itd...

Na tak način bi se po mojem mnenju izognili skriptašem iz celega sveta. Je pa res, da bi vzelo veliko več časa. Ta njegov plan je drugače malo zgrešen - 1,2 dni časa za pripravo enote da poišče regijo je veliko preveč - ko se vrne prvo regijo, se mora takoj napovedat NE in se more nova regija že vračat, da je potem dovolj časa za obračanje.

Andreychika
Andreychika 1,940 jour, 07:12

No, potem pa naj SD GŠ naredi celoten plan, pa bomo videli, koliko imamo potem sploh še bitk. Ne pozabimo, da se TW delajo predvsem za mlajše igralce, da lahko nabijajo TP in tako pridejo do golda. Pa bomo potem videli, koliko izgub BHjev bo na račun tega, da bo 10 folka dobilo RH in profitiralo tisti en gold.

VesnaPegaz
VesnaPegaz 1,940 jour, 06:57

0ridna ne vem zakaj se v take detajle spuščaš, razn zato da lohk spet neki slabga izvlečš iz tega. V našem HQ je bilo že od začetka govora o tem da se to uveljavi za vse enot.

Pa djte začet gledat mal šerš na to, ne pa sam da vidte, "aha, tale je SDjevc, gremo ga zatret takoj". Smo SLOVENIAN Division, in naša prioriteta je delat za Slovenijo, k pa vidm kva vse se govori okol o ns, se mi pa zdi k da smo odveč. Tvoji Poljaki bi pomoje naš doprinos cenil velik bol;)

Exclusive
Exclusive 1,940 jour, 06:58

Pomoje ja.. to je problem vseh "velikih" enot.. isto so Lazokrati pa INCI nevem kdo še vse... pač ko ti enkrat zraste ego je hudič... ;)

Tittanos
Tittanos 1,940 jour, 06:59

Ti zgleda to kot predlog za vse enote?

http://i.imgur.com/QjcKgWd.png

Meni deluje kot skrb za svojo rit oz. skrb za svojo enoto, in ne za ostale.

Tittanos
Tittanos 1,940 jour, 07:00

Potem imate očitno napako v komunkaciji med vašim vodstvom in vašim leaderjem, ker tisto kar ste se vi zmenili v vodstvu SD-ja, vaš vodja sigurno ni predstavil generalštabu.

VesnaPegaz
VesnaPegaz 1,940 jour, 07:02

Meni deluje kot jeza CBja in poun kufer usega. Ker stalno eni in isti vladajo in če ni po njihovo si nasledn dan v Shoutu, kako delaš neki narobe. Tole ni biu del načrta, sam tolk ,tale tvoj printscreen, vsaj tako si ga jst razlagam.

VesnaPegaz
VesnaPegaz 1,940 jour, 07:04

Kakrokol predstavi, vi vidte to tko kot vam paše in zmer skritizerate. vedno imate vi prou in basta, potem mi pa govorte tuki kdo ma EGO. V nasledni reklami za tist jogurt bi lahko nastopala naša trenutna vlada, ker vam ga definitivno ne manka;) Problem je k se sploh ni pogovarjal o ideji, ampak o tem kdo jo je podau in zakaj.

Tittanos
Tittanos 1,940 jour, 07:04

Sej je on začel debato v generalštabu s predlogom. Bilo bi veliko lažje če bi začel s predlogom da se to uvede za vse enote, ne pa da se to naredi samo za njegovo.

VesnaPegaz
VesnaPegaz 1,940 jour, 07:08

Idejo je nato popraviu in kaj zdj? Kje je problem, pač je vidu svojo napako in jo tut popravu, čeprou ne verjamm sploh da je meu cilj samo za SD to, ker bi tko al tko bli mi proti, vsaj jst. More bit za vse enako. Ampak vi naredite prinscreen, fliknete neki iz konteksta in to potem mečete okol, dokler ns ne mine in gre ideja spet k vragu.

Colonel Bruce
Colonel Bruce 1,940 jour, 07:14

loboda, tokrat pač ne;)
stalno se moramo pokoravat tej diktaturi, kljub temu, da nas vedno mečejo pozobeh....dovolj je vaše diktature, čas je za spremembe!

Tittanos
Tittanos 1,940 jour, 07:14

A sm dal prvi, tretji, deseti screen vn, da sm vrgu iz konteksta? Ne, sem dal samo prvi screen s čimer je začel debato. Za ostale enote je napisal šele kasneje, ko je dodobra razjezil ostale člane generalštaba. Kako naj nek človek, ki ne ve za resničen plan, iz prvega screena razbere da je mislil tudi za ostale enote? Ne more. In tuki je izključno njegova napaka. Za popravo pa je bilo malo ksno, se ti ne zdi? A mu je težko rečt da je zafrknu da je predlagal samo za svojo enoto, in da bi moral že v začetku predlagat za vse?

VesnaPegaz
VesnaPegaz 1,940 jour, 07:18

Napisu je člank kjer je predtsvu idejo in ne morš verjet že v prvo je napisu da je za vse. In ne morš verjet tist kar se vi v GŠ pogoavrajate nm dol visi, važno je tist kar na konc vn pride. Nobena ideja ne gre taka vn kot je na začetku se more razvit in dodelat. Pač je dau predlog tak kot je dau. Glede na kritiko je dodelu in dau spet vn. Kje je problem?

Tittanos
Tittanos 1,940 jour, 07:25

Js nism v generalštabu drugače in kaj si mislim o sami ideji, si preberi tretji komentar (zadnji odstavek) v tem članku.

Zgleda pa, da tako kot nisi mojega komentarja prebral, nisi prebral niti tega članka v katerem je na začetku Colonel napisu:
"Pred dnevi sem idejo predstavil v Generalštabu Slovenske vojske, takoj naletel na klasičen odziv"

Predstavil je idejo kako naj njegova enota dobi RH medalje, in ne kako naj VSE enote dobijo Rh medalje. V tem je velika razlika.

Obračanje besed in predstavljanje javnosti drugačno plat kot se je v resnici zgodila, je lepa stvar.

VesnaPegaz
VesnaPegaz 1,940 jour, 09:41

ja, in ideja je biu samo tist prvi igm verjetno? Ne vem zakaj je potem še ostalo pisu, verjetn mu je blo douhčas. Zavrnil so CELO idejo, ti pa stokaš in mečeš naprej samo DEL ideje v razvoju. Povej mi v čem je ta ideja slaba, ker o tem se pogovarjamo, ne o tem kako jo je CB predstavu, ne kdo jo je predstavu ne iz katere enote je. zanima nas IDEJA, ostalo nima veze. Pr vladi je pa lih obratno, vse ostalo pred tem pride. In edin kar bi rabl je da vse enako obravnavajo;) In prebrau sm USE, in res USE kar je blo o tem povedanega;)

Sureback
Sureback 1,941 jour, 04:17

normalno so zavrnili CELO idejo..ker je bila ideja "DAJTE ČLANOM SD RW MEDALJE..ALI PA SEKAMO PROTI!" tako so to idejo razumeli prav vsi ki so brali članek..jaz bi jo tud zavrnil...da je stvar še hujša jo pa pol na 1253253 straneh goreče zagovarja zakaj je to prav...LOL

paziseme
paziseme 1,940 jour, 18:14

Ma kaksen SLOVENIAN Division ste vi, ce vas vodja pise da bosta bojkotirali ukaze vlade pri vračanju italjanskih regij. TO JE IZSILJEVANJE DEVIZION!

Colonel Bruce
Colonel Bruce 1,940 jour, 19:24

Paziseme...mi kot enota slepo poslušamo ukaze teh nekaj stricov že celo leto, oni si nabirajo medalje, mi pa lahko za vse nas zahtevamo nekaj teh medalij tudi zase, saj konec koncev brez bas ni mogoče teh regij vračat;)
Tudi je res, da smo kot enota bili žaljeni vsaj 100, v primerjavi z drugimi enotami vsaj 15 x več...zakaj že?
Kaki ZSILJEVANJE DEVIZION...ne ga srat, zase smo se potegnili po res predolgem času maltretiranja in to dokončno;)

StiH
StiH 1,941 jour, 02:15

Colonel, ne bluzi. Vse enote slepo poslušajo ukaze, tudi tvoje, ko si bil en izmed stricev, tako da niste v SD glede tega nič posebnega. V bistvu imate največkrat zanalašč kontra ukaze, sploh v RWjih, tako da tudi argument, da brez SD ne bi vrnili nobenih regij ne drži vode. V bistvu bi jih še lažje. Razen, če si mislil na svoje izsiljevanje, da boste tolkli kontra ukazom, ampak vi že niste taki, ane...
In to, da ste se potegnili za svoje je tudi ok? Ostale enote se pa ne smejo zase potegnit? Pa vlada mislit na vse, ne samo na SD? Ker pol so že strici in tete iz ozadja, ki se okoriščajo. Glede na screenshote si dobil košarico glede svojega sebičnega predloga, zdaj si pa s člankom kao razširil predlog na vse enote in so zdej vsi ostali grdi, ker tebe dobričino ku*cajo... Daj odrasti že enkrat.

Tittanos
Tittanos 1,941 jour, 04:06

stih x2

Sureback
Sureback 1,941 jour, 00:12

mr.Loboda ni samo Orinda razumel CBja da misli RH samo in izkljucno za pripadnike SD..sam sem dobil identicen obcutek pri CBjevem pisanju. Tako da če v vašem HQju že od samega začetka govorite za vse enote potem naj vaš predstavnik CB to tao tudi predstavi.

VesnaPegaz
VesnaPegaz 1,941 jour, 03:21

in, si prebrau ta članek ki ga komenteramo? Govori za use enote. Tist kar je blo v GŠ je biu samo osnutek ideje in zdj razglablamo o tej ideji ne tist kar je blo v GŠ

Tittanos
Tittanos 1,941 jour, 04:08

sureback, nima smisla, bodo še kar tupli svoje xD

Sureback
Sureback 1,941 jour, 04:13

sem preral vse članke povezane s tole zamislijo..in tist v GŠju ni bil samo osnutek glede na to da je CB goreče zagovarjal samo in le RW za SD..ne palamudi...namera o RW medaljah je bila rečena izkljucno za SD clane..ali pa bojkotirate RW bitke in celo sekate proti. Jaz (in nisem edini) sem CBjevo goreče zagovarjanje ideje razumel tako: Ali dajte SD clanom RW medalje..ali pa sekamo proti! Mas pa prav da sedaj razglabljamo o ideji ki je napisana v tem članku in se ZELO razlikuje o ideji ki jo je CB predstavil GŠju.

Tittanos
Tittanos 1,941 jour, 04:20

Amen.

v3s3lko
v3s3lko 1,940 jour, 07:17

o7
Pravijo ,da kdor molči vsem odgovori , http://prntscr.com/w5eif .

sesir
sesir 1,940 jour, 07:18

o7

Rakuscek
Rakuscek 1,940 jour, 07:20

Če si igralec zares želi to medaljo, more zanjo nekaj nardit (npr. vstati ob 3:12 zjutraj in imet skripto, ki ni le za računalniško spretne igralce)

 
Publier ton commentaire

Qu'est-ce ?

Vous êtes en train de lire un article écrit par un citoyen d'eRepublik, un jeu de stratégie multijoueur immersif où l'on retrouve des pays réels. Créez votre propre personnage pour aider votre pays à atteindre la gloire et devenez un héros de guerre, un grand journaliste ou un magnat de la finance.