Fond on/off

S'inscrire

 

Continuer

Continuer En créant un compte, vous acceptez les Conditions d'utilisation & la Charte de confidentialité
eRepublik - Online Strategy Game

PAME---pseutes--ypokrites--lamogia

1,430 jour, 16:12 de Wolfenstain




ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ 300 ΕΛΛΗΝΩΝ....

"Συλλυπητήρια στην οικογένεια του νεκρού αγωνιστή και να είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει.

Ας είναι καλά οι ηγεσίες των κομμάτων που κάνουν τα πάντα στο βωμό της ψήφου.

Αυτή την φορά θέλησε το ΚΚΕ να μονοπωλήσει τον τίτλο του «αγωνιστή» για να βάλει κανένα πρόβατο παραπάνω μέσα στο μαντρί.


Τα επεισόδια δεν έγιναν μεταξύ των αναρχικών και του ΠΑΜΕ αλλά μεταξύ του ΠΑΜΕ και ΟΛΩΝΝΝΝΝ των άλλων που ήταν στην πλατεία και ήθελαν να πάνε μπροστά στη Βουλή.

Δεν αφήναν ούτε τα ταξί ούτε την ΓΕΣΕΕ ούτε τα ΠΟΕ- ΟΤΑ ούτε το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ και όπως είναι λογικό έγιναν επεισόδια από τους αναρχικούς γιατί ήταν οι μονοί που μπορούσαν να χρησιμοποιούσουν βία ενάντια σε κομματόσκυλα...

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ τώρα πλέον εκτός από μπλε και πράσινους μπάτσους αποκτήσαμε και κόκκινους!

Ντροπή στο ΠΑΜΕ που ξεστόμισε το σύνθημα "εργάτη μπορείς χωρίς αφεντικά".

Δεν μπορεί να δρας σαν τσιφλικάς του συντάγματος και να λες αυτό το σύνθημα.
Δεν μπορεί να υποκρίνεσαι ότι διαμαρτύρεσαι για ότι συμβαίνει μέσα στην βουλή την στιγμή που συμμετέχεις σε αυτήν.
Δεν μπορεί να λες ότι ήρθες να διαμαρτυρηθείς όταν είσαι με την πλάτη στην βουλή.
Δεν μπορεί να μιλάς για κουκουλοφόρους όταν ξαφνικά εσύ είσαι που εμφανίζεσαι με μια στρατιά κρανοφόρων – ροπαλοφόρων και όχι οι "προβοκάτορες".
Δεν μπορεί να είσαι από την μία στο κομματικό μαντρί σου και από την άλλη να διακηρύσσεις ότι κάποιος άλλος μπορεί χωρίς αφεντικά...

Και έστω ότι έτσι είναι τα πράγματα, ποιος είναι η πρωτοπορία εδώ, ο εργάτης που μπορεί, ή ο ΚΝΙΤΗΣ που ΔΕΝ μπορεί;

Ντροπή και στην υπόλοιπη "αριστερά" που ανάμεσα στο να κάνει τον νταβατζή του Συντάγματος και στο να συγκρουστεί, προτίμησε να κάτσει σε μια γωνία παριστάνοντας τον "σοφό" παρατηρητή, τον παρατηρητή που πάντα εκτιμά ότι πότε δεν είναι ο λαός έτοιμος για σύγκρουση και ότι πότε δεν έχουν ωριμάσει οι συνθήκες. Τον παρατηρητή που και από την άλλη πλευρά τσιμπολογά και από το ούτως ή άλλος σάπιο κουφάρι του ΚΚΕ.

Εσείς τελικά ρε παιδιά θέλατε σύγκρουση ή όχι;

Αν θέλατε προς τι το κράξιμο προς το αναρχικό μπλοκ; Επειδή έκανε (ή τουλάχιστον προσπάθησε να κάνει) αυτό που είσαστε ανίκανοι να κάνετε οι ίδιοι;
Αν πάλι θέλατε να "διαφυλάξετε τον ειρηνικό χαρακτήρα της πορείας" γιατί δεν το κάνατε, όπως προσπάθησε να κάνει το ΠΑΜΕ;
Η μήπως το ζήτημα εδώ είναι να δακτυλοδείχνουμε πότε τους αναρχικούς, πότε το ΚΚΕ, για να μαζεύουμε ψηφαλάκια;
Αυτό που κατάλαβα είναι ότι ο "μη-έτοιμος" λαός, οι "αγανακτισμένοι", ο κόσμος που ήταν χύμα μέσα στο σύνταγμα χωρίς ιδιαίτερα πανό, αυτός ο κόσμος που είτε κατά το Κατασταλτικό Κόμμα Ελλάδος είτε κατά την "αριστερά" χρειάζονται καθοδηγητές και πρωτοπορίες, σε μεγάλο βαθμό τάχθηκε υπέρ της σύγκρουσης. Έτσι απλά. Χωρίς υπεκφυγές."

300ellines.net

 

Commentaires

kikooo
kikooo 1,430 jour, 16:19

to piran k auto ergolabeia opos tosa alla : D

-voted-

Crazygeorge13
Crazygeorge13 1,430 jour, 16:23

voted

Dreamchaser
Dreamchaser 1,430 jour, 16:25

ν

NekPaok
NekPaok 1,430 jour, 16:26

Ela re Wolf...

Atsalenios
Atsalenios 1,430 jour, 16:32

χθες το ΠΑ.ΜΕ δεν ήταν εκεί? Γιατί δεν μπήκατε μέσα τότε? η κάνουμε τους μάγκες μόνο όταν μας χωρίζει κάποιος? Κάτι σαν το κράτα με μην τον σπάσω στο ξύλο

Crazy Ivann
Crazy Ivann 1,430 jour, 16:33

Εύκολο ψέμα για οποιονδήποτε ήταν εκεί.
Στην ίδια ανακοίνωση που λέει για κόσμο ανένταχτο-χύμα που ήταν στην πλατεία, στην ίδια ανακοίνωση μιλάει για αποκλεισμό κόσμου από το ΠΑΜΕ? Και οι άλλοι δλδ πως πήγαν?
Τεσπα, το ΠΑΜΕ έχει 1000 κακά. Σήμερα έδειξε κάκαλα όμως.
Και όσο για τον κόσμο που γουστάρει σύγκρουση. Τις άλλες μέρες τι κάνει ακριβώς? Ξαφνικά θυμάται την σύγκρουση ΜΟΝΟ όταν έχει πορείες? Ή μήπως οι "αναρχικοί" δουλεύουν με ωράριο?
Ο Κόσμος θα το αποφασίσει μόνος του πότε θα συγκρουστεί. Δεν θα του το πει κανένα ΠΑΜΕ. Ούτε όμως θα τον υποχρεώσει σε σύγκρουση κάθε τσογλάνι. Εκτός και αν ο "αναρχικός" προστατέψει αυτός τον κόσμο από τους μπατσους....

Spiros Sidiropoulos
Spiros Sidiropoulos 1,430 jour, 16:37

Απαίσια ανακοίνωση...Πλήρης βιασμός και παραχάραξη των γεγονότων.

Δε θα σχολιάσω τα πολιτικά χαρακτηριστικά της ανακοίνωσης που θυμίζουν ανακοίνωση 15μελούς στο 2ο Λύκειο Γκράβας.

Αλλά μιλάμε εδώ έχετε κάνει μια απίστευτη παραχάραξη της πραγματικότητας.Οι "μπάχαλοι",μπλακμπλοκίτες είχαν προσυγκέντρωση σε 2 σημεία.Στην Ακαδημίας και στα Προπύλαια.Ανενόχλητοι και χωρίς καμία αστυνομική παρέμβαση έφτασαν στη συμβολή των οδών Σταδίου και Β.Γεωργίου όπου εισήχθησαν στο μπλόκ του κινήματος "Δεν Πληρώνω".Το κίνημα αυτό αγνοώντας την ύπαρξη τους ανηφόρισε την Γεωργίου για να παραταχθεί στο Σύνταγμα το οποίο είχε καταλάβει το ΠΑΜΕ απο τις 9 το πρωί.Το ΠΑΜΕ ορθώς παρεμπόδισε την ανέλιξη τους καθώς διέβλεψε τα στοιχεία που είχαν ενσωματωθεί στο μπλόκ του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ.

Το ΠΑΜΕ όχι μόνο δε κτύπησε άλλο εργαζόμενο-διαδηλωτή-απεργό αλλά προστάτεψε και άλλους πολλούς απο τις παρακρατικές ορδές του ΠΑΣΟΚ και των μηχανισμών του.Για το αν το ΚΚΕ επιλέγει τη σύγκρουση ως μορφή πάλης αυτό θα το κρίνει η ιστορία και το κίνημα.Εγώ διαφωνώ μαζί του σε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ζητήματα αλλά ένα μεγάλο μπράβο για τη σημερινή του στάση.

Ένα μέλος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ που έχει άπειρες φορές συγκρουστεί με το ΚΚΕ.Το λαικό κίνημα έχει μνήμη έχει συνείδηση έχει καθαρό μυαλό και θα κόψει απο τη ρίζα το μακρύ κωλόχερο του παρακράτους.

VOREIOHPEIROTHS
VOREIOHPEIROTHS 1,430 jour, 16:40

Den symfonw. Alla ekana vote.

Wolfenstain
Wolfenstain 1,430 jour, 16:40

egw sas lew oti sas koroideuoune kai seis koimaste ton ypno tou dikaiou re paidia
pou tha paei tha ksypnhsete kai tha noiw8ete biasmenoi sas to eggywmai

Duncan the Immortal
Duncan the Immortal 1,430 jour, 16:40

>Αν θέλατε προς τι το κράξιμο προς το αναρχικό μπλοκ; Επειδή έκανε (ή τουλάχιστον προσπάθησε να κάνει) αυτό που είσαστε ανίκανοι να κάνετε οι ίδιοι;

Δεν το εχω δει το αναρχικο μπλοκ τοσο καιρο να κανει τιποτα αλλο απ'το να διαλυει πολυπληθεις διαδηλωσεις, να δινει πατημα στην αστυνομια για βιαιοπραγιες, να κανει καφριλες κτλ τα οποια δε μπορουν να αλλαξουν τιποτα γενικοτερα. Αν και δεν ειμαι ΠΑΜιτης, μπραβο στο ΠΑΜΕ, ηταν υποδειγματικο σημερα στο να αποτρεψει την επαφη μεταξυ αναρχικων και αστυνομικων που θα σημαινε εκτεταμενη χρηση δακρυγονων τα οποια θα διελυαν τη συγκεντρωση.

Crazy Ivann
Crazy Ivann 1,430 jour, 16:44

@Wolfenstain, και εμείς σου λέμε ότι είμασταν εκεί. Και δεν ανήκουμε στο ΠΑΜΕ. Πως στο καλό τα καταφέραμε να φτάσουμε εκεί αφού "αποκλείαν" τους άλλους? Μάγια κάναμε?
Και γιατί δεν απαντάς στο που είναι όλοι αυτοί τις άλλες μέρες? Γιατί δλδ αφού μπορούν δεν "καταλαμβάνουν" την Βουλή ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΜΕΡΕΣ?
Γιατί όχι χτες? Αφού στόχος τους δεν είναι να σπάσουν τις πορείες, αλλά να ανατρέψουν το σύστημα? Ή μήπως η ανατροπή του συστήματος γίνεται συγκεκριμένες μέρες και ώρες?
ΥΓ. Εσύ ήσουν σήμερα εκεί, και είδες αυτά που λέει η ανακοίνωση?

Wolfenstain
Wolfenstain 1,430 jour, 16:44

to thema duncan einai oti o kosmos tha mpei mia mera sth boulh kai tha ta gamhsei ola oxi oi koukouloforoi.
to pame san organo tou Katastaltikou Kinhmatos Ellados ~~shmera~~ to apetrepse eskemena kai me kala organwmeno sxedio.
parte xampari oti apo thn idia koutala trwne oloi kai mhn pisteuete tis mpourdes pou sas lene..

LEFKADIAN
LEFKADIAN 1,430 jour, 16:45

+1 Dunkan of ikariam

mikroastos
mikroastos 1,430 jour, 16:47

Ούτε με την ανακοίνωση συμφωνώ αλλά ούτε και με τον σιδηρόπουλο στο "Το ΠΑΜΕ όχι μόνο δε κτύπησε άλλο εργαζόμενο-διαδηλωτή-απεργό..".

Αυτοί τι είναι?
http://tinyurl.com/69qw2qa
http://tinyurl.com/6ykvqde

Δεν ήμουν μπροστά αλλά κάπως έτσι λένε ότι άρχισαν
http://tinyurl.com/6a6ggpw
http://tinyurl.com/6c547b2

Atsalenios
Atsalenios 1,430 jour, 16:49

mikroastos isoun ekei konta? apo tin fwtografia den prokyptei me sigouria oti itan aploi diadilwtes

Spiros Sidiropoulos
Spiros Sidiropoulos 1,430 jour, 16:50

Παραχάραξη και αυτό που παρουσιάζεις mikroastos.Ειδικά τα δεύτερα βίντεο τα οποία στην επιχερηματολογία μου εντάσσω στην είσοδο των μπάχαλων στο μπλόκ του Δεν Πληρώνω.

Ήμουν απο τις 9:30 το πρωί και τα πράγματα ήταν πολύ πιο σοβαρά απο ότι καν μπορείτε να φανταστείτε.

panos323
panos323 1,430 jour, 16:51

ημουν εκει,μπραβο στο παμε.ολα τα αναρχιδια να πεθανουνε καμια μολοτοφ μετα απο τη μαρφιν
ξυλο και γ,,σι οπου τους βλεπετε

Johnoagrios
Johnoagrios 1,430 jour, 16:53

Μεταξύ μας τώρα. Βλέπω τους τρόμπες του πάμε. Είναι να μην τους πετάξεις κοτρώνι?

http://www.youtube.com/watch?v=Td1nOjqm3L4&feature=player_embedded

Atsalenios
Atsalenios 1,430 jour, 16:54

john νομίζω αυτά που ακολούθησαν μας δικαίωσαν. μόνο αυτό

Johnoagrios
Johnoagrios 1,430 jour, 16:54

@Spiros Sidiropoulos

Εσείς παραχαράζετε τα γεγονότα. Οι κόκκινοι φασίστες. Αφήστε τα παιδιά να πάνε στη Βουλή. ΤΟ ΠΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ.

Johnoagrios
Johnoagrios 1,430 jour, 16:55

@Atsalenios

Δεν μπορείς να αποτρέπεις κάποιον από το να ασκήσει το αναφαίρετο δικαίωμα του καίγεσθαι.

mikroastos
mikroastos 1,430 jour, 16:56

Κρατάνε κανά καδρόνι, αντιστέκονται ή τίποτα άλλο και δεν το πήρα πρέφα? Μιλάω για τις 2 πρώτες.

Σπύρο εγώ απλά παρέθεσα το πως λένε ότι άρχισε. Είπα δεν ξέρω. Ναι το λέει το ίδιο το τσαντίρι ότι μόλις πήγαν μπάχαλοι άρχισε το ξύλο. Το οποίο όπως είπες φαίνεται. : )

Atsalenios
Atsalenios 1,430 jour, 16:56

οκ john αφού οι είστε επαναστάτες πηγαίντε αυριο να τα κανετε μπουρδέλο. μόνο να μην έχετε μπλοκ απο αντιεπαναστάτες και πουλημενους να σας φιλάνε. ότι κάνετε να το κάνετε με δικές πλάτες.

kefallonian
kefallonian 1,430 jour, 16:56

h alh8eia einai kapou anamesa se Wolfenstain kai se Crazy Ivann,
Bravo kai stous 2, o ka8enas gia tous dikous tou logous,,,,,

Atsalenios
Atsalenios 1,430 jour, 16:57

Πάνο, δες και τα βίντεο. δεν κρατούσαν όλοι καδρόνι. κάποιοι κρατούσαν αθώα πραγματάκια που εκτοξευονταν μόνο. ας πουμε την μολότοφ και τα μάρμαρα δεν τα κρατάς και χτυπάς.

Johnoagrios
Johnoagrios 1,430 jour, 16:59

Τώρα τελευταία γιατί κανείς δεν καταλαβαίνει ότι τον τρολλάρω?

Μια ο Σιδηρόπουλος και μία εσύ. Αράξτε.

Plaka Mekaneis
Plaka Mekaneis 1,430 jour, 16:59

Διακρίνω μία μισαλλοδοξία στο κείμενο των 300 ή μου φάνηκε?..

Πιασάρικο κατά τα άλλα, γιατί συνδέει έντεχνα πράγματα που όλοι έχουν σκεφτεί οδηγώντας σε αυθαίρετα συμπεράσματα: που το ξέρουν οτι όλοι στην πλατεία ήθελαν να συγκρουστούν???
Αποκλείεται να ήθελαν να ακουστούν??

Τα δικά σου συμπεράσματα δεν τα σχολιάζω..
Είναι μία απλοϊκή θεώρηση πολύ περίπλοκων πολιτικών συσχετισμών.
Από την άδεια κουτάλα, κανείς δεν τρώει. Για την ακρίβεια, κανείς δε θέλει καν να την κρατάει!
Είσαι μία δεκαετία πίσω..

panos323
panos323 1,430 jour, 17:02

εγω διπλα ημουν και ειδα
και τους αναρχικους απο κοντα,μεταναστες πρεζακια χουλιγκανια μαλλον ασφαλιτες μεσα και πολλα πιτσιρικια
Αλλα εφοσον εχουν μολοτοφ πρεπει να τρωνε αυτοματα ξυλο,σημερα καψανε παλι κοσμο καπου πρεπει να σταματησει αυτο το πραμα.
Εγω αν και διαφωνω με κκε σε πολλα σημερα κρατησαν σωστη σταση,μετα που εκατσα τρεχαμε ως ομονεια εξετιας των αναρχικων

Duncan the Immortal
Duncan the Immortal 1,430 jour, 17:02

>to thema duncan einai oti o kosmos tha mpei mia mera sth boulh kai tha ta gamhsei ola oxi oi koukouloforoi.

Μπορει να γινει και αυτο (μακαρι να γινει), αλλα γιατι δεν εγινε περυσι, φετος το Μαη, τον Ιουνη, το Σεπτεμβρη κτλ... τοτε που δεν ειχε ΠΑΜΕ? Γιατι πολυ απλα ο κοσμος με τα δακρυγονα "σπαει". Και ποιοι μενουν πισω? Οι μπαχαλοι. Οι οποιοι περιοριζονται σε κλεφτοπολεμο... δλδ να καψω κανα καδo, να σπασω καμμια βιτρινα, να πεταξω καμμια μολοτωφ - δλδ πραγματα που ειναι αντιπαραγωγικα.

> parte xampari oti apo thn idia koutala trwne oloi kai mhn pisteuete tis mpourdes pou sas lene..

Βρε εγω δε λεω οτι δε τρωνε... κοινοβουλευτικο κομμα ειναι και το ΚΚΕ, μπορεις να πεις οτι εχει μεχρι και συμφερον να προστατεψει το κοινοβουλιο απ'το οποιο "ζει"... αλλα το θεμα ειναι οτι οι διαδηλωσεις διαλυονται με τους γνωστους-αγνωστους λογω της συνηθους ιστοριας με το "εγω πεταω ταδε, εσεις πετατε δακρυγονα, το μερος αδειαζει". Και τι γινεται? Αν ηταν ο κοσμος ο κανονικος να ερθει κατω 1-1.5 ή 2 εκατομμυρια δε παταει ουτε το 30% επειδη ξερει οτι θα γινουν επεισοδια. Και ποιος τα προκαλει? Οι "αναρχικοι". Που προσωπικα απ'οσο εχω δει @@ αναρχικοι ειναι αλλα λεμε... ασφαλιτες εχει μεσα, αλλοδαπους, ανηλικα - οτι θες. Αν λοιπον υπαρξει περιφρουρηση και μηδενικα επεισοδια τοτε και ο κοσμος θα γινει 700.000, 1 μυριο κτλ. Ειναι τυχαιο οτι μεχρι προχθες η μεγαλυτερη διαδηλωση που ειχε γινει στη χωρα τις τελευταιες δεκαετιες ηταν αυτη της 5ης Ιουνη? (ειρηνικη, αγανακτισμενων)... Οι αγανακτισμενοι γιατι επιασαν τετοια νουμερα? Γιατι ηταν ειρηνικα ολα. Ατομα που δεν ειχαν επαφη σε τετοια event πηγαν για πρωτη φορα. Οι αναρχικοι, δηθεν αντιεξουσιαστες (παιζουν φουλ το παιχνιδι της εξουσιας στη καταστολη), προβοκατορες / ασφαλιτες κτλ εχουν κανει τεραστια ζημια στο λαϊκο κινημα (ειτε αυτο αποτελειται απο δεξιους, αριστερους, κοψοχερηδες πασοκους και νεοδημοκρατες κτλ).

panos323
panos323 1,430 jour, 17:04

βεβαια δεν λεω και για τα πιτσιρικια στους αναρχικους,νομιζουν οτι ετσι κατι θα αλλαξει αμα ριξουν πετρες στους μπατσους,ετσι τους λενε τα μεγαλα κεφαλια των αναρχικων που συμφωνα με wikileaks παιρνουν εντολες απο πασοκ και αμερικη...

kikooo
kikooo 1,430 jour, 17:09

ante bre.. peite tpt.. tsampa refresh kano? : D

Duncan the Immortal
Duncan the Immortal 1,430 jour, 17:10

LOL.... ειχες κατεβει?

kikooo
kikooo 1,430 jour, 17:12

moi? oxi, den eimai athina.. ta da online..

Duncan the Immortal
Duncan the Immortal 1,430 jour, 17:13

Εχασες... τη μυρωδια του "φρεσκου"... ολο ληγμενα και ληγμενα

Atsalenios
Atsalenios 1,430 jour, 17:14

lol kikoo ela kai sto diko mou an thes na deis kouventa : p

Chaos0
Chaos0 1,430 jour, 17:20

Αν θέλει κάποιος να δει το κέντρο από το οποίο κινούνται τα τελευταία χρόνια όλα αυτά τα νήματα, δεν θα πρέπει να προσανατολίζεται ούτε προς τα Εξάθλια, ούτε προς κάποιο άλλο από τα κέντρα συγκέντρωσης των διάφορων "αναρχοαυτόνομων" ή "χρυσαυγιτών".
Εκεί, είναι η απόληξη των νημάτων.
Το κέντρο το οποίο τα χειρίζεται εντοπίζεται - με κάποια προσπάθεια και γνώση - στην γωνία Πειραιώς 83 & Σαλαμίνος, 105 53 Αθήνα...

Mortal Death
Mortal Death 1,430 jour, 17:59

λυπαμαι,νιωθω οργη και μισος ...

θελω τον γιατρο μου !

Mortal Death
Mortal Death 1,430 jour, 18:47

κανετε μεγαλο λαθος οσοι του εθνικιστικου χωρου κατηγορητε το ΠΑΜΕ.

θα εμπαινε ο κοσμος στην Βουλη ; γιατι οι κουκουλοφοροι και τις πορτες να τους ανοιξεις δεν θα μπουν ... δεν ειναι αυτος ο σκοπος τους.

και αν ειναι να μπουν οι κουκουλοφοροι-μπαχαλακηδες στην Βουλη τοτε ας μην μπει ποτε κανεις ...

"Διαθέτει πλήρη σειρά της εφημερίδος των συζητήσεων της Βουλής και των πρακτικών της Βουλής και της Γερουσίας.
Επίσης φυλάσσονται σπάνια βιβλία της περιόδου 1471-1850, η συλλογή χαρτών και χαρακτικών, τα πρωτότυπα των Ελληνικών Συνταγμάτων, τα πρωτόκολλα ορκωμοσίας βασιλέων και προέδρων της Ελληνικής Δημοκρατίας, σπάνιες προεπαναστατικές εφημερίδες, παράνομος τύπος, χειρόγραφοι κώδικες και σημαντικά ιστορικά λυτά έγγραφα σχετικά με την Νεώτερη Ελληνική Ιστορία καθώς και οι προσωπικές βιβλιοθήκες πολιτικών όπως του Ι.Μεταξά, Αλ. Καφαντάρη, Ι.Σιδέρη, Π. Τσαλδάρη κ.α "

λιγα μονο απο αυτα που εχει η βιβλιοθηκη της Βουλης ... κατα καιρους φερνει και αλλα σπουδαια πρωτοτυπα πχ του Ρηγα.

ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΚΑΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΑΝΔΑΛΟΥΣ !!

μην αφηνουμε τον οποιο αντι-κομμουνισμο να μας τυφλωνει.
εκαναν πολυ καλα ... μακαρι και οι απλοι πολιτες οπου εβλεπαν λεχριτη να του επιτιθονταν !!

REDMANZX
REDMANZX 1,430 jour, 21:41

Προσπαθούμε να ξεχωρίσουμε τα σκατά απο τα απόσκατα..

PALOYKI
PALOYKI 1,430 jour, 22:34

Mortal Death x2

PALOYKI
PALOYKI 1,430 jour, 22:35

PAROLA AYTA, V+S

Efthymis7
Efthymis7 1,431 jour, 00:27

v + s

zizhulin08
zizhulin08 1,431 jour, 00:53

v48 s441

Bacalsaki
Bacalsaki 1,431 jour, 17:37

ωραια τωρα εθνικιστες καλυπτουν τους δολοφονους της μαρφιν, του συνταγματος ..τα παιδια με τις κουκουλες..

τελικα μηπως ειστε και φιλαρακια?

για θυμησου τι ελεγες εσυ προσωπικα οταν καηκαν οι εργαζομενο ιστην μαρφιν??

Γιατι τετοια κωλοτουμπα? επειδη ηταν του παμε οι τραυματιες?
τοσο κομπλεξ και μισος σε τυφλωνει?
δεν το περιμενα

τετοιο ιδεολογικο ξεπεσμο και αχταρμα 'αναρχικων' και 'εθνικιστων' μονο η δικη μας κοινωνια εχει

katsolinos
katsolinos 1,433 jour, 09:48

v

Chaos0
Chaos0 1,438 jour, 03:51

Άντε ακόμα 5 και το πήραμε το ΜΜΜ.
: )

GREEKARMEDFORCES
GREEKARMEDFORCES 1,493 jour, 08:46

Για τους δυσπιστους υπάρχουν και βιντεάκια.

 
Publier ton commentaire

Qu'est-ce ?

Vous êtes en train de lire un article écrit par un citoyen d'eRepublik, un jeu de stratégie multijoueur immersif où l'on retrouve des pays réels. Créez votre propre personnage pour aider votre pays à atteindre la gloire et devenez un héros de guerre, un grand journaliste ou un magnat de la finance.