Fond on/off

S'inscrire

 

Continuer

Continuer En créant un compte, vous acceptez les Conditions d'utilisation & la Charte de confidentialité
eRepublik - Online Strategy Game

GOLD, SOCIALIZEM in TAJKUNI

1,821 jour, 12:20 Published in Slovenia Slovénie de Fight4
Pred kratkim sem spet začutil željo po pisanju, predvsem me je spodbudila bogata razprava v zadnjih dneh, kako ostati prostodušen ob tako zanimivih izjavah. Odločil sem, da spišem kratek članek v slogu Pezdirja ali Kovača (kdor bere RL Finance pozna njun slog), verjetno zato ker mi je tak slog blizu. Ker je minilo že nekaj časa od zadnjega konkretnega članka, sem za vstop v novo obdobje preimenoval časopis, sploh, ker je bilo predhodno ime izbrano bolj iz pomanjkanja ideje. No sedaj se že oddaljujem od teme, pa še začel nisem. Tema je nekaj, kar je znano vsakemu Slovencu /-ki, a obenem razumejo le redki. Na kratko, Slovenci in teorije o goldu, tajkunih, ter večni socializem na vsakem koraku.
OPOZORILO! NAKLJUČNA UJEMANJA Z RL SO ZGOLJ SLUČAJNOSTI in AVTOR NE PREVZEMA ODGOVORNOSTI ZANJE

Slovenija, dežela bogatih socialistov

Brez skrbi ne bom pisal o politiki, pisal bom o fenomenu Slovenije, edinemu kraju na svetu, kjer ljudje kritizirajo kapitalizem in pljuvajo po bogatih, obenem pa se sploh ne zavedajo, da nikoli sploh niso zares sprejeli kapitalizma in še vedno živijo v socializmu. Ah ta socializem, Slovenčev najboljši prijatelj. Brez skrbi, ne pišem o RL, pišem o eSloveniji oziroma bolj natančno o eSlovencih /-kah. Nekaj dni nazaj smo imeli referendum o donacijah golda od kongresnih medalj in kot je za našo državico pogosto, se je zgodila mini vojna. Ne, ta vojna ni temeljila na tem kdo bo bolje argumentiral svojo pozicijo, temeljila je bolj na tem kdo bo izjavil večjo bedarijo. Konkurence je bila spet močna in ne ta članek ne bo odgovor na 101 tak komentar, ampak bo poskus vnosa kančka inteligentnega razmišljanja v deželo s strani socializma spranih možganov. Gremo kar po vrsti!

Veliko smo slišali o tem, kako težko je določenim igralcem dati del golda državi in na drugi strani kako tajkuni zaslužijo to čez noč in lahko kar sami pokrijejo za vse. Ko sem ob branju takih neumnosti že mislil, da smo dosegli dno, je že sledilo poglabljanje dna, takoj za tem komentarjih istih oseb, koliko jim pomeni ta medalja in seveda zakaj država ne potrebuje golda, saj to vsoto zasluži v recimo 3 dneh. Samo jaz opažam ironijo pri ljudeh, ki se pritožujejo nad ljudmi, ki služijo veliko, istočasno pa zagovarjajo kako pomemben jim je gold od te medalje.

In pridemo do socializma ali z drugimi besedami, do največje bedarije v zgodovini človeštva. Slovenci, dajmo razčistiti neke napake, ki vam jih trosijo že celo življenje. Enakost med ljudmi ne obstaja, kot tudi ne obstaja pravičnost. Poglejmo samo primer kako si pravičnost zamišlja socialna država:

-ker si bogat, prispevaj več, seveda nikogar ne zanima koliko truda, dela in odrekanj je bilo vloženih v doseg tega bogastva,

-ter na drugi strani zgodbe oseb, ki jokajo kako malo imajo, po drugi strani pa je njihov maksimalni doseg izpolnjevanje dveh-treh obrazcev

Kakšno pravico si lahko nekdo vzame, da zahteva od nekoga, ki ima več, da naj to preprosto podari. Nesposobni nikoli niso imeli problemov z moralo, saj jo nikoli niso imeli, zato pa je realnost, da 1 oseba preživlja še 2,3 nesposobne. Ne, ne govorim o RL, ampak o našem malem kotičku eSveta. Predvsem mlajši igralci razmislite od kod denar za vaše dnevne subvencije in tako kot ste vi sedaj mladi, so bili tudi sedaj starejši nekoč tam, verjemite, da so bile subvencije prej izjema, kot pa pravilo.

Če vse skupaj strnemo: Vaše bo kar boste zaslužili z delom!

Naslednja točka, TAJKUNI, žal za Slovence žaljivka. Za začetek naj povem, da tajkun ni beseda z negativnim pomenom in v izvoru pomeni bogato, premožno osebo poslovnega porekla.



Kako je sploh večina državljanov te državice sploh prišla do te besede? Od naših novinarjev seveda. Žal je znanje določenih novinarjev tako zelo omejeno, da so njihovi članki zares nevarni za vse bralce, ki prebranega ne interpretirajo, pač pa preprosto povzamejo.
Ne določene osebe v RL, ki se jih označuje s tajkuni to niso in nikoli niso bili, Slovenija nima tajkunov, žal je to samo pretiravanje za prodajo časopisov. Samo pomislite koliko teh zlobnih tajkunov po celem svetu zaposljuje milijone ljudi in jim s tem omogoča dostojno življenje, pra vsak od teh tajkunov bi lahko jutri rekel, da se mu ne da več in preprosto zaprl vse. Globoko razmislite ali je nekomu, ki ima milijarde premoženja res samo do denarja, umreti z milijardo gor dol njim ne pomeni veliko. Torej delajo zaradi nečesa drugega, kaj to je pa si odgovorite sami.

In na koncu, da povem kolikšna je pomembnost golda od kongresnih medalj za Slovenijo. Ali država brez tega golda ne more preživeti? Trenutno lahko, ampak prihodnost je tok dogodkov, ki ga ni možno predvideti. Seveda bi skeptiki rekli, da so neizkoriščena sredstva slaba naložba. V opomin tem skeptikom, veliko bolj slaba naložba je, če nimaš rezerv za čase, kjer se dogodki gibajo v nezaželjeno smer. GOLD je v tej igri edina stalnica, ne morete delati rezerv v valuti, kajti jutri je lahko vredna pol manj, tudi take stvari smo že videli v tej igri. Kaj pa se zgodi tistim, ki ne jemljejo resno rezerve, pa si lahko ogledate dnevno na TV. Od izgub tudi bogati ne morejo živeti!



Nekaj za vse, ki so v duši socialisti.

Vendar če se spomnite naslov enega iz filmov o Jamesu Bondu, potem vam bo ta komentar dal nekaj za razmiliti, zlato ni večno, diamanti so. Sreča le, da se adminom še ni posvetilo, da namesto, da služijo malo na konstantnih majhnih spremembah s tovarnami in trening centri, lahko preprosto zamenjajo najvišjo vrednost v igri z drugo še višjo. Zakaj spreminjati posamezne dele sistema, menjaj celoten sistem.
Kaj smo se danes naučili?
Brez dela ne boste prišli nikamor.
Biti bogat ali reven, oboje je dobro, če si to želiš.
Kako bogat je vaš sosed, koga briga, pomembni ste vi sami, obremenjujte se sabo in ne s tem kaj počnejo drugi.


 

Commentaires

Exclusive
Exclusive 1,821 jour, 12:27

BIG VOTE

P.I.N.C
P.I.N.C 1,821 jour, 12:28

Jaz vedno poudarjam tvoj zadnji stavek! vote itak, sub že od pamtiveka:D

mufekk
mufekk 1,821 jour, 12:46

hehehe, sedaj vsaj vem, zakaj garam pa 24h/dan Trolo furam....! -lol

...v začetku igre, kakšnih 2,5 let nazaj so bili v igrici tudi diamanti, vendar niso služili za naložbe, temveč kot surovina ( če se prav spomnim, seveda), za izdelavo darilc ( gift).
časi se spreminjajo! pa predolgo že klikam...!

BIG VOTE za tajkune, ki ne zapro fabrk in garajo še naprej do 80 in več let starosti zato, da imajo namesto
100, 101 milion premoženja...! -loll

Solinar
Solinar 1,821 jour, 12:47

Denar je sveta vladar

Fight4
Fight4 1,821 jour, 12:53

Samo, da ne bo pomote, jaz tu ne zagovarjam bogatenje, preprosto želim sporočiti, da delo prinaša vrednost, kolikšna je ta vrednost je odvisno od osebe in če tudi je ta vrednost majhna, če si z njo zadovoljen je vse kar potrebuješ.

mufekk
mufekk 1,821 jour, 13:02

hehehe, saj jaz tudi nisem misli povedati, da tisti, ki gara do 80. gara za tisti milion več, ki ga tako ali tako ne
bo imel časa porabiti, ko je že 80 let star in mu je čisto vseeno, ali ga prisluži ali ne, temveč da gre za odnos do dela, za občutek neke dolžnosti ( do dediščine,recimo : njegovih prednikov, do delavcev, do družbe,do bogastva, ki ga bo on svojim dedičem zapustil za seboj, do družbe...)in do tega, kako naj bi se človek vedel/obnašal, ne glede na to ali je v službi kot

mufekk
mufekk 1,821 jour, 13:03

....vratar, ali kot milionar...!

LoCkSaW
LoCkSaW 1,821 jour, 13:17

vote, socializem ni propadu...

dkivi
dkivi 1,821 jour, 13:26

jebote a ti si se ziv?????????

p0luks
p0luks 1,821 jour, 13:33

2 vprasanja:

1. Koliko moras zasluzit na dan (v CC) da si smatran kot tajkun?

2. koliko zlata bi mogla met drzava da ma zadosti zaloge za kar koli se zgodi?

Novljan
Novljan 1,821 jour, 13:45

Dve vprašanji*

Pri Pezdirju si me zgubu in najdu spet pri zadnjem komentarju. Ta prekleti ritoliznik si zasluži smo topovsko kroglo u anus. Da časnika Finance sploh ne omenjam.

Fight4
Fight4 1,821 jour, 13:45

@p0luks

Dobri vprašanji, zelo preprosto za odgovorit v teoriji, v praksi zelo problematično

Ni možno definirati s številkami, preprosto poiščeš najvišjo trenutno točko in od nje odmeriš določen pas
Problem v praksi pa je kot poizkušam pojasnit, da najvišja točka danes, je že jutri lahko samo povprečje, prihodnosti ne moreš predvidevati

Koliko moraš zaslužiti je odvisno koliko zasluži prvi v vrsti in si ti recimo v 10% pasu, lahko je pas tudi manjši ali večji, odvisno od razmerja

Fight4
Fight4 1,821 jour, 13:51

Koliko zlata pa mora imeti država, je spet odvisno koliko ima najbogatejša država na prebivalca(aktivnega), koliko so stroški možnih predvidenih izgub, itd.

Ampak kot želim pojasniti, toka ni mogoče predvidevati, kar je danes dovolj, je že jutri lahko premalo, zato se je potrebno konstantno prilagajati

ne moremo trditi, da država potrebuje več golda, ampak niti ne moremo trditi, da ga ne potrebuje

ker so to špekulacije in špekulanti na koncu vedno izgubijo zato ker igrajo na vse ali nič

Fight4
Fight4 1,821 jour, 13:54

investitorji razumejo, da moraš biti vedno izpostavljen le toliko, kolikor si lahko privoščiš izgube, torej večji ko je kapital, večje so izgube, ki si jih lahko privoščiš, na dolgi rok lahko le tako obstaneš, tveganju pa se je nemogoče izogniti

Fight4
Fight4 1,821 jour, 13:56

@dkivi

Samo zato ker sem v ePokoju, še ne pomen, da sem za odpis.

Fidel Castro reborn
Fidel Castro reborn 1,821 jour, 14:01

Donacije golda državi pa pika....
NADZOR SE LAHKO IZVAJA !
Pa še manj "pohlepnih" kongresnikov bo....torej bojo kongresniki tudi "pametnejši". Ker ne bo edina fora biti kongresnik, da dobiš 5 golda....

TriglavSi
TriglavSi 1,821 jour, 14:55

kako pa se sploh donira državi?

Fight4
Fight4 1,821 jour, 15:08

donira se banki Slovenije

Igor Gregor
Igor Gregor 1,821 jour, 16:04

Incredibile !
Vote !

Koccco
Koccco 1,822 jour, 03:31

Vote seveda...

medicinec.si
medicinec.si 1,822 jour, 04:04

Ko šarlatan
Tvoja razlaga je na kratko taka:
- analiziramo trenutno stanje
- izvedba nasvetov strokovne analize (a.k.a. Black Box model, kjer se ne moremo zmeniti, kaj je boljše za prihodnost)
- posledice

PS: Vsakršna podobnost iz RL je zgolj naključna.

p0luks
p0luks 1,822 jour, 05:02

ok v igri ki jo poznamo je cilj vsakega posameznika (ki ne kupuje gold) dosect neko ekonomsko neodvisnost s katero si bo lahko kupoval vse tri treninge vsaki dan. Seveda kot pomagalo pri temu nam je tudi SS medalja.

Torej ce imas vse 4 treninge na lvl 4 moras zasluzit 3.5g v treh dneh + SS medalja in si skozi.

Seveda ostalih medalj ne vstejem v to saj ti ostale sluzijo za pridobitev golda za nadgradnjo treningov, ekonomije ....

p0luks
p0luks 1,822 jour, 05:07

torej igralec za 3.5g potrebuje pri menjavi 1g = 400 sit 1400 SIT.

se pravi mora igralec zasluzit 1400 sit v treh dneh, kar je pa roko na srce trenutno ze kar tezko, saj ce racunas ce je povprecni zasluzek nasih igralcev manager work v saltpettr podjetjih ki proizvedejo 280 zeleza ki ga pol prodas po recimo 0.08 sit , 22.4 sit na tovarno.

se pravi mora povprecen igralec met 62 saltpeter tovarn (ze sam vlozek za teh 62 tovaren je ogromen).

zdej pa pridemo do paradoksa:

p0luks
p0luks 1,822 jour, 05:11

malo zajebal:

torej ce potrebuje igralec 3 dni da zasluzi 1400 sit potrebuje 21 saltpeter tovarn in bo v treh dneh zasluzil 1400 sit.

torej se poraja tu vprasanje (paradoks ki sm ga omenjal)

je igralec ki na v treh dneh zasluzi 1400 sit tajkun? - menise zdi da ne

je igralec ki ima v lasti vsaj 21 saltpeter tovarn tajkun? - na prvi pogled ce ma tolk tovarn, itak da je tajkun, saj je vlozu not ogromno (178500 SIT), v koncni fazi ko pa gledas zasluzek pa niti ne.

p0luks
p0luks 1,822 jour, 05:16

torej kdo je zdej tajkun?

un ki daje svoj € v igro saj si tako zelo zmanjsa zgoraj opisane probleme?


pa nadaljujmo z Drzavo in njenimi zalogami:

kot pravis sam so gold rezerve odvisne od sorazmer globalnega trga in zalog ostalih drzav. Prav tako je zelo tezko napovedat oz dolocit neko zadostno kolicino zlata na drzavni blagajni, saj se raz,mere (pre)hitro menjavajo. Ampak se vedno do sedaj (zato tudi mamo zakone o davkih in podobne zadeve) se je vse to nekak resevalo sproti.

p0luks
p0luks 1,822 jour, 05:19

recimo v colonolovem mandatu se je porablo ogromne kolicine golda in to iz zalog saj je bila situacvija temu primerna (mislim da se je porablo okoli 1500g, ce je cifra drugacna naj me kdo popravi), ampaktakoj ko so se casi umirili se je le ta gold prinesu nazaj v roku 1-2 mesecov torej smo vedno z raznimi drzavnimi ukrepi vedno to hendlali in ne vidim razloga zakaj nebi le tega se naprej (pa se tudi takrat ni vec pobiralo kongresnega denarja).

in zakljucek:

p0luks
p0luks 1,822 jour, 05:21

Zakaj menis da 2500 zlata na banki ni zadosti? oz bo s teh 100g od kongresnikov 2600 kej naredilo razlike?

Glavni prihodek drzavi je atm itak dohodki od davkov in obracanja denarja prek MM. Ce bi bilo potrebno in volja bi drzava lahko proizvedla 5k g v cca dobre pol leta, samo prek MM.


PS: sm se malo razpisal ampak upam da razumete moj point

Fight4
Fight4 1,822 jour, 05:52

@medicinec.si

Jaz sem napisal precej jasen zaključek, ti ga samo nisi razumel. Tu ni kaj za razpravljati, kaj je pravilna rešitev. Pravilna smer je konstantno prilagajanje spreminjajočim se razmeram, torej tu ne moreš definirati številke, ki jo je potrebno imeti, definiraš procent potrebnih sredstev.

@p0luks + @medicinec.si

primer: imamo 2500g , ker pridejo izredne razmere in vlada določi, da bo porabila toliko in toliko sredstev, recimo da na koncu ta % porabljenih

Fight4
Fight4 1,822 jour, 05:59

sredstev pride 30%, 750g

država ima še 1750 golda in recimo, da pride do še ene krize, preden država povrne izgubljena sredstva
recimo da jih povrne 250 in je sedaj na 2000

in spet zaradi novih izrednih razmer država porabi 750g, kar je sedaj približno 38%
ista številka, procentualno pa bistveno večja poraba

Zdaj pa vzamemo, da se vlada zaveže, da bo porabljala le 10% rezerv, ali menite, da je 10% od 2500 dovolj, da reši prvo in drugo krizo

medicinec.si
medicinec.si 1,822 jour, 06:05

F4@
Danes je ta procent vreden 100 golda, čez mesec dni pa 1000 golda
Bodo pa po tvoje kongresniki darovali pač malo več recimo 20 golda, če bo taka potreba, ne?

Prilagajamo se vedno vsi igralci, ne samo 'izbranci' (od Ataturka recimo)

Fight4
Fight4 1,822 jour, 06:07

kaj želim tu razložit je upravljanje s kapitalom, nikoli se ne gleda številk, ampak procentov, ker so števila zavajujoča

naj tu dodam, da je 10% tveganje že zgornja meja in so ta tveganja v RL manjša

če sedaj vzamemo, da je 1500g največ, kar je država porabila naenkrat(v kratkem obdobju), potem bi morali imeti 15000g za tveganje v mejah razuma, seveda je to odvisno od vrednosti golda trenutno in takrat

medicinec.si
medicinec.si 1,822 jour, 06:08

Resnično se mi ne da kregat, zelo lepo pišeš, ne strinjam se s tvojimi idejami.

Ko pa boš uresničil kako svojo zamisel in bo ratala, pa boš dobil moj respekt.

Fight4
Fight4 1,822 jour, 06:11

@medicinec.si

Drži se medicine, v RL financah boš izgubil vse kar imaš.

Kolikokrat ti še moram napisati, da je bistvo prilagajanje, tvegaš le toliko kolikor lahko izgubiš, kot tudi načrtuješ v naprej lahko le toliko, kolikor lahko predvidiš s precejšno sigurnostjo( neznana spremenljivka = admini), država lahko predvidi ta gold od kongresnih medalj veliko bolj gotovo, kot pa prihodke davkov

Fight4
Fight4 1,822 jour, 06:17

@medicinec.si

Jaz se ne prepiram o ničemer, navajam ti dejstva, ki se dnevno odvijajo na svetovnih trgih RL. Saj mi ni treba verjeti, kupi časopis in si vsak dan zapiši ceno 3 delnic po lastni izbiri ali surovin, tvoja izbira, ter ob tem imej namišljenih 1000 €, ter vsak dan odloči katero od teh treh boš kupil/prodal, ter naslednji dan s tem ustvaril profit

Vse kar veš o tem kaj bo v bližnji prihodnosti, je smer gibanja delnice do sedaj, podobno tudi država ne ve nič več o prihodkih

p0luks
p0luks 1,822 jour, 07:10

ampak tudi ce upostevamo procentualno je dejstvo da je ta doniran gold o d kongresnikov, pa naj bo to 2.5 ali 5g dejasnko pljunek v morje

Fight4
Fight4 1,822 jour, 08:57

@p0luks

Država ima poleg prihodkov, tudi odhodke, kolikšen je dobiček na povprečen dan ne vem, to lahko pove finančni minister. Potem lahko to pomnožimo s 30 in dobimo rezultat iz katerega lahko šele izračunamo, kako velik del profita bi to predstavljalo državi.

Zdaj pa če pogledamo še z drugega vidika, 5g * 40 = 200 golda zagotovljenega dobička, kar je skoraj 8% vsega trenutnega kapitala ta mesec, seveda bi odstotek padal počasi, z vsakim mesecem donacij

to ni malo

iqxy55
iqxy55 1,822 jour, 10:18

BISTVENA RAZLIKA MED RL TAJKUNI IN EREP TAJKUNI:
- erep tajkuni skoraj nimajo pogojev, da postanejo kadarkoli RL tajkuni...
- erep tajkuni niso tega ustvarili na način, da izkoristijo ali ubijejo kogarkoli, kot to počnejo RL tajkuni
-erep tajkuni so preprosto iznajdljivi in razmišljajo nekaj korakov v naprej, ter ljudi v svojih podjetjih nadpovprečno plačujejo, za razliko od RL tajkunov, ki iščejo luknje v zakonu in ugotavljajo, kako uspet koga okrast...

iqxy55
iqxy55 1,822 jour, 10:28

- erep tajkuni imajo v RL srce, za Hildo ne vem , če ga ima ravno, uspevajo predvsem samo na način da maksimalno izkoriščajo "nižji sloj", in jih strašno skrbi, da ne bi kam ta folk še prilezel...
- erep tajkuni imajo smisel za humor
- erep tajkuni so SIMBIOTI, rl tajkuni so PARAZITI
čist moje mnenje...ker kako lahk en s tolk premoženja, da še naslednjih 50 generacij tega ne more porabit, gleda otroke po svetu ki umirajo zarad lakote, vode...

Fight4
Fight4 1,822 jour, 11:49

@igxy55

A si sploh prebrala, kaj sem napisal v delu članka o tajkunih. V RL Sloveniji jih ni in jih nikoli ni bilo, to je tudi bistvo tega članka, da se prekine napačno uporabo besede, za ljudi ki to niso.

Dobrodelnost je samo ohranjanje slabega stanja in na dolgi rok škodljiva. Ljudem, ki živijo v pomanjkanju je potrebno omogočiti, da bodo sami skrbeli zase, ne pa da se izgublja kapital na humanitarne paketke, ki samo odlašajo neizbežno.

iqxy55
iqxy55 1,822 jour, 12:35

ti si napisal da se tajkun beseda "NAŽALOST JEMLJE NEGATIVNO", pa saj v RL je to negativno...ker če tudi Donalda Trumpa misliš...ima tolk, da bi celo afriko lahk oskrbel z cevmi za vodo in jo povezal na drugo stran sveta, pa še vedno mu ne bi nič manjkalo...ampak...ok tko pač jaz razmišljam, članek je dober, ampak pač drugače razmišljam, ker če jim ne bi blo sam do dnarja...zakaj je pol tako stanje po svetu???

Xvipery
Xvipery 1,822 jour, 13:01

@iqxy55 In zakaj bi Donald Trump to naredil? Je on komu v Afriki slučajno kaj dolžan? Kokr jst vem so Afričani sami krivi za svojo revščino (polno vojn, ni neke motivacije za delo ipd., lep primer je JAR in države S Afrike, ki so gospodarsko dobro razvite), zato ne vidim razloga, da bi neki tajkuni reševal njihove probleme. Donald Trump (in ostali tajkuni) definitvno niso slabi ker ne postavijo vodovoda po celotni Afriki.

ave-imperator
ave-imperator 1,822 jour, 13:40

pezdirc je navadn neoliberalist...

sicer članka nisem bral, mogoče ga še bom, se pa strinjam s tistim kar si povedal v komentarjih pod člankom mislim da o referendumu

Matrix Pegaz
Matrix Pegaz 1,822 jour, 22:31

bravo, vote

Autsaidr
Autsaidr 1,823 jour, 23:20

v+s

Tittanos
Tittanos 1,823 jour, 00:48

well done.

vote

Modri1
Modri1 1,823 jour, 03:55

Vote

Pepowsky
Pepowsky 1,823 jour, 04:10

Hm, zdaj boš pa še zatrdil, da tudi udbomafije pri nas nimamo

iqxy55
iqxy55 1,823 jour, 04:25

@Xvipery: a je slučajno kaj KAJ VEČ VREDEN od enga otroka, ki OPROSTI, AMPAK PO NOBENI LOGIKI NE MORE BIT SAM KRIV, v kakšnih razmerah umira...zelo ozko razmišljanje, sorry...
če bi bil sistem pravičnejši, bi bilo za vse vsega dovolj, ampak ravno onim bogatunom, to ne odgovarja, ker pol se ne bi čutli bogove, ker se folk, ki tako razmišlja, ne bi klanjali pred njim...

Ludislav
Ludislav 1,823 jour, 07:26

@Xvipery glede vojn v afriki... pomoje so si za zlo mal vojn v zadnem času krivi sami. prej kšna sumljiva ruda al pa kamni

 
Publier ton commentaire

Qu'est-ce ?

Vous êtes en train de lire un article écrit par un citoyen d'eRepublik, un jeu de stratégie multijoueur immersif où l'on retrouve des pays réels. Créez votre propre personnage pour aider votre pays à atteindre la gloire et devenez un héros de guerre, un grand journaliste ou un magnat de la finance.