Fond on/off

S'inscrire

 

Continuer

Continuer En créant un compte, vous acceptez les Conditions d'utilisation & la Charte de confidentialité
eRepublik - Online Strategy Game

Bunt (niektórych) PGB

1,976 jour, 02:13 de CaveoPoland

Kiedy ostatni raz pisałem artykuł odbił on się dość szerokim echem w e-polskiej prasie. Dziś postanowiłem że zrobię to jeszcze raz bo sytuacja mnie do tego "namawia". Przepraszam za wszelkie błędy ;)

UWAGA ŚCIANA TEKSTU!!

Po 2 miesiącach kadencji Sir Marvina mocno związanego z jedną bojówką nastąpiła zmiana i wybory wygrał jedyny kandydat z przeciwnej opcji politycznej(a raczej bojówkowej). Przez ten czas ja przewinąłem się przez kongres i niestety podczas 2 kadencji przy naszej wielkiej kampanii na Chiny popełniłem bardzo duży fail, za który kongres mnie ukarał co akurat uważam za słuszne. Nie będę się tutaj teraz tłumaczył bo i tak każdy już ma swoje wyrobione zdanie i cokolwiek nie powiem nic tego nie zmieni.

Znamienne tylko jest to że o ile pierwsza bitwa faktycznie była bez NE czyli tego upragnionego bonusu 10% do influe to już kolejne były „normalne”. Oczywiście kiedy bitwa się zaczynała czyli w godzinach 1:00 nie był to nasz prime time, ale 2 bitwa o ile pamiętam z rana o 9 miała wynik 40:12 to była by bitwa do wygrania gdyby nie to że Chiny tak czy siak były poza naszym zasięgiem, ponieważ my wykrwawiliśmy się w bitwach z Rosją.

Przechodząc teraz do sedna sprawy, kilka dni po wyborach zostałem poproszony o to żeby wspomóc MON na dosłownie 3 dni(do czasu powrotu Arka) w zbiórkach. Oczywiście wchodząc na kanał zostałem powitany gromkim flejmem i obrażaniem ze strony przedewszystkim dowódców Marynarki Wojennej, o ile flejm na #dowództwo.erepublik.pl nie jest czymś nowym o ile zachowanie to jednak to co oni robili przeszło już naprawde granice głupoty, dla zainteresowanych wszystkie logi z kanału: http://pokazywarka.pl/d706cb/ ; http://pokazywarka.pl/ozct0v/ ; http://pokazywarka.pl/qv0kf9/ . O ile do mnie można osobiście nie lubić tak jak i ja nie lubie wielu osób tak wypadło by by dowódcy najsilniejszej obecnie PGB zachowywali się choć trochę przyzwoicie.

Tego samego dnia dowódcy GB: GROM i MW podjeli decyzje o tym że strzelą focha na MON i nie będą uczestniczyli w ich zbiórkach. Nastepnego dnia poszły wzniosłe i patetyczne arty o tym że jeśli ktoś zrobi duży błąd będać kongresmenem to napewno też nie potrafi prowadzić zbiórek i że dopóki ja będe w MONie oni na zbiórkach bić nie będą. Następnego dnia CP wydał oświadczenie i wyjaśnił sprawe wrócił Arek i niby powinno wszystko wrócić do normy.

Jednak sprawa na dzień dzisiejszy wygląda jednak inaczej, pomimo zapewnień dowódców ,że jeśli mnie w MONie nie będzie(co sami podkreślali w swoich artach) GROMu i MW na zbiórkach znowu zacznie bić, jednak do wczoraj przeglądając mini na egovie nie zobaczymy tych grup bijących. Odbyłem także interesującą rozmowę z jednym z dowódców MW który jak zapytałem się go czemu nie biją na zbiórkach MONu odpowiedział mi tak:

[17:45] <CaveoPoland> co wam się teraz nie podoba?
[17:45] <CaveoPoland> kolor topicu?
[17:45] <kakawka> duzo rzeczy
[17:45] <kakawka> twoja japa XD
[17:45] <CaveoPoland> smutek
[17:45] <kakawka> nam sie nei podoba
[17:48] <kakawka> jakby kasa byla najwazniejsza to mielibysmy w dupie czy byles tym mudzinem w mon czy nie

Tutaj odsyłam do arykułu Comandera MW : http://www.erepublik.com/en/article/-mw-list-otwarty-do-prezydenta-polski-2244760/1/20
Możemy zauważyć tam taki wpis pod sam koniec : W związku z zaistniałą sytuacją chcielibyśmy poinformować Pana, że Marynarka Wojenna zawiesza współpracę z polskim Ministerstwem Obrony Narodowej do czasu wyjaśnienia sytuacji z graczem CaveoPoland. Uważamy, że nasza współpraca z tym ministrem jest po prostu niemożliwa.
Podobne oświadczenie możemy odszukać w arcie Kherego : http://www.erepublik.com/en/article/grom-list-otwarty-do-cp-2244758/1/20

Do chwili wydania oficjalnego oświadczenia Prezydenta w tej sprawie, z wyjaśnieniami dlaczego z premedytacją robi na złość PGB, karząc nas towarzystwem osoby której nikt z nas nie potrafi strawić, przemyca go do rządu na złość wyborców i stara się wybielić jego winy, GROM nie będzie brał udziału w zbiórkach MON. Liczymy na szybką reakcję!
Oczywiście nie oznacza to, że nie będziemy walczyli dla ePolski. Będziemy nadal wspierać eOjczyznę! Jednak będziemy to robić wyłącznie na zbiórkach GROM.


Jak widzimy sytuacja wygląda dość dziwnie bo pomimo tego że CP poszedł na ugode z PGB i pomimo tego że oni nic tak naprawde nie powinni mieć do powiedzenia w sprawie składu MON bądź też rządu to jednak ta straszna i okropna osoba w Ministerstwie Obrony Narodowej już sie nie znajduje, zostało też wydane oświadczenie w gazecie RR: http://www.erepublik.com/en/article/rzecznik-rz-du-2-r-oacute-owa-turcja-nowa-wojna-turniej-gier-o-wiadczenie-2244973/1/20 . Można więc pomyśleć że w poniedziałek sprawa została rozwiązana a GROM i MW powinny wrócić do normalnego bicia na zbiórkach, tak się jednak nie stało.

Pozostaje teraz wiele spraw niewyjaśnionych:
1. Skoro dowódca MW mówi o tym że nie podoba im się dużo rzeczy dlaczego w oficjalnym arcie tego nie ma?
2. Jeśli naprawde chodzi im o dobro o PL to dlaczego nie wrócą do zbiórkowania?
3. Jeśli nie chodzi o dobro ePL to o co chodzi naprawde?

Pozostaje troche nie wyjaśnionych kwestii, mam nadzieje że żołnierze MW i GROMu zdają sobie sprawe ,że przez takie działania robią tylko szkode Polski. I choć osobiście nie lubie tych dwóch bojówek to jednak wolałbym żeby one wróciły do PGB z zastrzeżeniem że obyło by się to bez niepotrzebnego spamu i flejmu który na kanale dowódczym jest tak ogromny że nie sposób tego ogarnąć a moje logi to tylko mała próbka tego.

Oświadczam również że jest to tylko i wyłącznie moje zdanie, prosiłbym żeby nie łączyć moje osobistego zdania ze zdaniem jakichkolwiek partii czy bojówek.

Pozdrawiam

 

Commentaires

Oblo
Oblo 1,976 jour, 02:20

its a game guys

tomekfaszcz
tomekfaszcz 1,976 jour, 02:30

"żołnierze MW i GROMu zdają sobie sprawe ,że przez takie działania robią tylko szkodę Polski"

możesz rozwinąć tę myśl?

Tak sie składa, że w skarbcu zostaje więcej kasy za dofa którego nie ma (epl zyskuje), my bijemy tak samo mocno z jeszcze większą mobilizacją (epl zyskuje), failzora nie ma przy władzy (epl zyskuje).

CaveoPoland 1,976 jour, 02:34

Commentaire supprimé

CaveoPoland
CaveoPoland 1,976 jour, 02:35

Zyskują inne GB. A influ wasze mogło by być lepiej spożytkowane gdybyście bili na zbiórkach.

tomekfaszcz
tomekfaszcz 1,976 jour, 02:38

Bijemy tam gdzie jesteśmy potrzebni a gdy ePL nas potrzebuje - zawsze jesteśmy tam pierwsi. Proponuję zapoznać się z formułą określającą wysokość dofa która przyjęta została przez kongres.

Pitejro82
Pitejro82 1,976 jour, 02:55

"CaveoPoland jedźcie do Tajlandi czy gdzie tam chcecie. Daleko od PL. Same plusy bedą
14 hours ago·Vote"

ty już tak zaczynasz pi******, że nie wiesz chyba co gdzie piszesz i czego tak właściwie chcesz

CaveoPoland
CaveoPoland 1,976 jour, 03:01

No i ja bym wolał żebyście pojechali, jednak patrząć na dobro ePL na którym wam zależy podobno lepiej bedzie jak zostaniecie i będziecie bić na zbiórkach

staruszek
staruszek 1,976 jour, 04:15

@tomku "... zawsze jesteśmy tam pierwsi ..." akurat odwrotnosc tego jest jedna z genez mojego "konfliktu" z kherehapaczem ..

Kherehabath
Kherehabath 1,976 jour, 03:26

I tak żeby było jasno widac: Caveo bał się, że jego arta nikt nie przeczyta więc kupił votersów. Rozumiesz do czego pije?

Basowy
Basowy 1,976 jour, 03:40

Akurat z calym szacunkiem do ciebie bo cie szanuje, ale o ocenianiu kupna votow do arta to sie nie powieniens wypowiadac. Nikt kto uzywa votersow ktorzy sa zlem nie powinien zarzucac innym ich uzywanie. Ja nie kupuje votow i zyje.

Kherehabath
Kherehabath 1,976 jour, 03:45

Widzisz i nie zrozumiałeś. CaveoPoland tak często zwykł to wypominać, że nie powinien tego robić. Słowa które wypowiedziałem są wierną kopią jego słów.

Basowy
Basowy 1,976 jour, 03:47

Moze nie zrozumialem, bo nie sledxeco kto komu powiedzial. mam prywatna krucjate na votersow. Bo to samo zlo.

CaveoPoland
CaveoPoland 1,976 jour, 04:14

Nie używałem votersów bo nie pisałem artów. Proste. Kupiłem 150 votów żeby jak najwięcej ludzi przeczytało. Pozdro

Kherehabath
Kherehabath 1,976 jour, 04:15

Rozumiem czyli Tobie może przyświecać ten szczytny cel ale innym odmawiasz tego prawa. Dobrze, że doszliśmy do porozumienia.

Kherehabath
Kherehabath 1,976 jour, 02:38

Fajnie, a Ty zdajesz sobie sprawę, że przez takie działania przynosisz bardzo dużą szkodę ePolsce?

CaveoPoland
CaveoPoland 1,976 jour, 02:40

Takie czyli jakie?

Kherehabath 1,976 jour, 02:44

Commentaire supprimé

CaveoPoland
CaveoPoland 1,976 jour, 02:47

Otóż to nie GROM i MW decyduje kto ma być w MONie a MON a jeśli MON mnie chciał to myśle że sytuacja jest jasna. To wy narażacie Polske utratą dużej ilości(bo nie 50%) bo macie swoje foszki które teraz stały sie buntem.

Kherehabath
Kherehabath 1,976 jour, 02:50

Ależ to Ty naraziłeś swoim postępowaniem, Ty jesteś przyczyną, Ty wywołałeś skutki i jakbyś chciał to obrócić to i tak zawsze będzie Twoja wina.

CaveoPoland
CaveoPoland 1,976 jour, 02:52

Oczywiście, to moja wina że GROM i MW lubi się fochać. Przepraszam w takim razie, nie wiedziałem.

Kherehabath
Kherehabath 1,976 jour, 03:13

Podjąłeś działania i byłeś świadom skutków, zrobiłeś to z premedytacją, cieszyłeś się, że opuściliśmy kanał, Twoje wypowiedzi były poniżej krytyki. Nie wykręcaj się teraz kłamstwami bo Ci się to nie uda. Jesteś przyczyną, działałeś celowo to Ty osłabiasz ePolskę.

CaveoPoland
CaveoPoland 1,976 jour, 03:15

I znowu mieszasz, które wypowiedzi po tym jak wszedłem na kanał był takie. Wyżej są podane logi dla ułatwienia

Kherehabath
Kherehabath 1,976 jour, 03:18

Panie bądź dorosły. 330 osób zrzeszonych w MW i GROM powiedziało jasno, że nie będą wykonywać rozkazów osoby która obraża grupy jako całość. Pod artami podpisało się kolejne 100 z różnych bojówek, a Ty trolowałeś cieszyłeś się i ani nie myślałeś zmienić nastawienia. Celowo osłabiłeś ePolskę. Jesteś winny. Przyznaj się do błędu zamiast wciąż kłamać. Następnym razem naucz się ponosić porażkę.

Lambuzo 1,977 jour, 07:53

Commentaire supprimé

CaveoPoland
CaveoPoland 1,976 jour, 03:20

Pokaż mi ten troling i obrażenia całego MW. Umiejętnie rzucasz oskarżeniami, są one jednak bez pokrycia.

Rastamaniek90
Rastamaniek90 1,976 jour, 05:05

Komuś znowu trzeba przypomnieć obrażone księżniczki z MW i Gromu to nie społeczeństwo tylko jej wycinek.

The Catcher in the Rye
The Catcher in the Rye 1,976 jour, 05:29

Nikt nigdzie nie napisał, że "obrażone księżniczki to całe społeczeństwo." Khere napisał, że jest to 330 osób zrzeszonych w bojówkach + 100 innych które je poparło, nie całe społeczeństwo. Proponuję opanować umiejętność czytania.

CaveoPoland
CaveoPoland 1,976 jour, 05:34

Te 330 osób to też przesadzone troche

Lambuzo
Lambuzo 1,977 jour, 07:53

330 przesadzone, zdecydowanie, dolaczajac do tego spora czesc TMowcow bedzie tego duzo wiecej

Hilandr Greg
Hilandr Greg 1,976 jour, 02:45

Ja tam słyszałem, że CP nie potrzebuje wsparcia niektórych grup bojowych.

Kherehabath
Kherehabath 1,976 jour, 02:46

I jest zadowolony z wymiany. Jak tu wspierać działania prezydenta, no jak.

kawa_89
kawa_89 1,976 jour, 02:45

Beka z japy i pociętych logów.

Beka też z tego, że trollowanie na irc traktuje jako oficjalne stanowisko MW.

BEKA FEST

Kherehabath
Kherehabath 1,976 jour, 02:47

Beka.

CaveoPoland
CaveoPoland 1,976 jour, 02:49

odpowiedź godna dowódcy MW Logi nie są pocięte. Tylko wybrane te najważniejsze jeśli chodzi o te z #polish.tanks reszta logów to całość

Pitejro82
Pitejro82 1,976 jour, 02:56

"logi nie są pocięte tylko wybrane"

ahahaha
made my day s**ker

CaveoPoland
CaveoPoland 1,976 jour, 02:58

Jeśli byś dobrze przeczytał to wiedziałbyś że chodzi tylko o logi z kanału #polish.tanks, a oto całość : [17:40] <kakawka> JapeoPoland
[17:43] <CaveoPoland> co tam kukawka
[17:43] <CaveoPoland> kiedy zaczniecie bić z monem?
[17:43] <CaveoPoland> nie kończy się kasiorka?
[17:44] <kakawka> nie sadze
[17:44] <CaveoPoland> wszyscy zastanawiają się
[17:44] <CaveoPoland> czemu mw nie bije
[17:44] <CaveoPoland> skoro od wczoraj mnie nie ma
[17:44] <CaveoPoland> może jakieś kompleksy?
[17:44] <CaveoPoland> xD
[17:45] <CaveoPoland> co wam się teraz nie podoba?
[17:45] <CaveoPoland> kolor topicu?
[17:45] <kakawka> duzo rzeczy
[17:45] <kakawka> twoja japa
[17:45] <CaveoPoland> smutek
[17:45] <kakawka> nam sie nei podoba
[17:46] <CaveoPoland> lepiej dla PL bedzie
[17:46] <CaveoPoland> jak MW nie bedzie bić
[17:46] <CaveoPoland> szybko się rozpadnie
[17:46] <CaveoPoland> i problem dowódców idiotów sie skończy
[17:46] <kakawka> przeciez my bijemy
[17:46] <CaveoPoland>
[17:46] <kakawka> codziennie mamy po 3 alinki
[17:46] <CaveoPoland> na zbiórkach monu
[17:47] <kakawka> a co za roznica kto robi zbiorke? my czy mon?
[17:47] <CaveoPoland> no fakt
[17:47] <CaveoPoland> nikt na tym nie cierpi
[17:47] <CaveoPoland> a inne PGB sie cieszą
[17:47] <CaveoPoland> więcej kasy dla nich
[17:48] <kakawka> jakby kasa byla najwazniejsza to mielibysmy w dupie czy byles tym mudzinem w mon czy nie
[17:49] <CaveoPoland> ciekawe
[17:49] <CaveoPoland> bo to Ty ostatnio dałeś super ustawe
[17:49] <CaveoPoland> o obniżenie pensji minimalnej
[17:49] <CaveoPoland> do 1 plna
[17:49] <CaveoPoland> więc jednak ta kasa ważniejsza jest
Session Close: Tue Apr 16 17:53:40 2013

hubertuses
hubertuses 1,976 jour, 03:00

No, teraz widać, że sam się do niego przypieprzyłeś. Czego oczekiwałeś?

CaveoPoland
CaveoPoland 1,976 jour, 03:02

Chciałem sie dowiedzieć, a żeby porozmawiać z kukawką trzeba niestety zejść do jego niskiego poziomu.

CaveoPoland
CaveoPoland 1,976 jour, 03:04

tuses, chyba patrzyliśmy na inną kampanie. Bo o ile pamiętam to u nas było naprawde ostre tankowanie i leciało dużo suppli a i tak jedną bitwe mieliśmy w plecy...

Lubo_90
Lubo_90 1,976 jour, 09:29

Tak, najlepiej kogoś sprowokować, obrazić, a później napisać "żeby porozmawiać z kukawką trzeba niestety zejść do jego niskiego poziomu". Facepalm.

lukas288
lukas288 1,976 jour, 18:32

Patrząc na te logi i zachwanie japy to rzygać się
skąd się biorą takie pajace

SWIESZEWO
SWIESZEWO 1,976 jour, 11:12

kawa = slawa

Insane in the brain
Insane in the brain 1,976 jour, 02:47

Ja bym na Twoim miejscu nawet nie wspominała o Chinach, gdyż albo to będzie najzwyklejsze kłamstwo, albo przejawianie ogromnej głupoty. Tutaj w arcie akurat mamy głupotę. Chiny zostały "odpuszczone" tylko i wyłącznie dlatego, iż bijąc się solo z wieloma innymi państwami nie mielibyśmy najmniejszych szans. Czemu sami biliśmy? Pewnie dlatego, że sojusznicy nie chcieli nam pomagać ze względu na pewne NE, którego nie było, a sami mając własne rw na głowie. Co do reszty niestety się nie ustosunkuję, gdyż Twe argumenty są po prostu śmieszne. Pozdrawiam lub nie

CaveoPoland
CaveoPoland 1,976 jour, 02:51

Z Chinamy nie mieliśmy szans już w połowie kampani Rosyjskiej. Widze że jakieś domysły snujemy bo nie wiemy dokładnie . Mi zależy zeby GROM i MW odpowiedziały dlaczego nie biją na zbiórkach skoro mnie w MONie nie ma bo jak narazie nie potrafią na to odpowiedzieć. Potrafią za to zarzucać kłamstwa i obrażać

Insane in the brain
Insane in the brain 1,976 jour, 02:57

Skoro chcesz się bawić w "co by było gdyby" to... Chiny zostałyby wymazane, gdyby zostały puszczone o 8 rano czasu polskiego z pomocą NE.

Gryzoniek
Gryzoniek 1,976 jour, 02:59

Odpowiedź masz już w 2-gim komentarzu. To że nie biją na zbiórkach MON jest przejawem ich patriotyzmu, bo nie dostają wynagrodzenia za brak współpracy.

hubertuses
hubertuses 1,976 jour, 02:59

Oficjalna wersja rządu jest taka, że przegraliśmy, bo po twoim failu sojusznicy uznali, że jesteśmy idiotami (pomijajac, że to oczywista bzdura). Mówiąc, że wystrzelaliśmy się na Rosji, ośmieszasz się jako ktoś ze stanowiskiem w MON w CV. Mało jeszcze widziałeś.

CaveoPoland
CaveoPoland 1,976 jour, 03:00

Nie co by było gdyby tylko każdy kto choć troche przyglądał się tamtym wydarzeniom wie jakby to wyglądało. Dalej jednak nie potrafisz mi odpowiedzieć na pytanie dlaczego nie bijecie na zbiórkach...

SyrkiusAFK
SyrkiusAFK 1,976 jour, 08:05

"Insane in the brain Skoro chcesz się bawić w "co by było gdyby" to... Chiny zostałyby wymazane, gdyby zostały puszczone o 8 rano czasu polskiego z pomocą NE."
"Pewnie dlatego, że sojusznicy nie chcieli nam pomagać ze względu na pewne NE, którego nie było, a sami mając własne rw na głowie. "
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA(...)HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Mixliarder
Mixliarder 1,976 jour, 02:48

No Natural Enemy has been proposed.

 
Publier ton commentaire

Qu'est-ce ?

Vous êtes en train de lire un article écrit par un citoyen d'eRepublik, un jeu de stratégie multijoueur immersif où l'on retrouve des pays réels. Créez votre propre personnage pour aider votre pays à atteindre la gloire et devenez un héros de guerre, un grand journaliste ou un magnat de la finance.