Fond on/off

S'inscrire

 

Continuer

Continuer En créant un compte, vous acceptez les Conditions d'utilisation & la Charte de confidentialité
Renvoyer un e-mail.   |  E-mail introuvable ? confirmation@erepublik.com

Resend the confirmation email to this address

Renvoyer un e-mail. E-mail introuvable ? confirmation@erepublik.com
eRepublik - Online Strategy Game

[inci] Döndük

1,817 jour, 13:13 de Kutluk Bilge Kul isotgg


Selam panpalar.

Bildiğiniz üzere şu makale ile dönüşümüzü duyurduk : http://www.erepublik.com/tr/newspaper/inci-siker-254884/1

Yaklaşık 1 hafta gibi kısa bir süre içinde OWLS un büyük çoğunluğunu etr ye taşımış bulunuyoruz.

Bu bir haftalık süreçte etr de inci partisi kuruldu ve 3 gün içinde top5 de 2. sıraya yükseldi.

Parti linki: http://www.erepublik.com/tr/party/ccc-inci-ccc-partiye-gelin-amk-4185/1

Göç henüz tamamlanmadı daha gelicek 40-50 civarı panpamız var usa de. onlar da en kısa sürede etr ye başvuru yapacaklar. mv karşimslerim geçişlerde yardımcı olurlarsa seviniriz.

Çoğunluk artık etr de olduğu için MU yu da buraya taşımak zorundayız haliyle. Do vs verirken sıkıntı oluyor. Ayrıca üye alımları için de artık usa değil etr vatandaşlığı zorunlu olucak. Doğal olarak MU nun amerika da olması saçma olurdu.

OWLS un yeni MU su : http://www.erepublik.com/tr/main/group-show/1027

Etr ye geçmiş olan panpalarım MU ya girsinler ayın 15 ine kadar. Kaptan vs seçimleri var önemli mevzular bunlar.

Mu ile diğer konu üye alımı. Beyler inci ye girmek çıkmak diye bir şey yok. Kendini incici hisseden herkes bizimle olabilir. Partide ve MU da bulunmanızda bir sakınca yoktur.

Fakat bizim için esas olan forumdur ve kim dost kim düşman bilemiceğimiz için yeni gelenlerin foruma erişiminde bir takım kısıtlamalar olacaktır. Bu konuda mesajlar alıyorum üye alımı için. Gerekli açıklamalar zaten forumda mevcut. Üyeliğiniz onaylandıktan sonra bi süre pro-inci takılırsınız. Grup sizi kabul eder ve arasına alırsa forumdaki sınırlandırmanız kalkar.

Forum linki : http://www.inciland.org/

Ek olarak citizenturk kardaşımın makalesine bi göz atmanız bizim etr ye karşı olan bakış açımız hakkında ufak da olsa bir fikir sahibi olmanızı sağlayacaktır :

çito nun makale: http://www.erepublik.com/tr/article/t-m-kardaslar-ma-2153622/1/20

Caps arayan karşimsler vote alert in makalesine geçsinler yorumda sebebini açıkladım xd

caps makalesi : http://www.erepublik.com/tr/article/sebepsiz-caps-2154199/1/20

Şimdilik bu kadar oçları

mu ya ve partiyi girmeyi unutmayın makaleyi de çeynleyin

isotgg

inci kölesi

o7
 

Commentaires

myurek
myurek 1,817 jour, 13:14

princ

Kutluk Bilge Kul Nukez
Kutluk Bilge Kul Nukez 1,817 jour, 13:17

EKLEYİN 20 ARKADASIM VAR

Kutluk Bilge Kul isotgg
Kutluk Bilge Kul isotgg 1,817 jour, 13:17

caps isteyenler vote alert in makalesine geçsin oçları kız arkdaşım var yanımda ekleyemiyorm makaleye caps xd

Kutluk Bilge Kul Jack4dam
Kutluk Bilge Kul Jack4dam 1,817 jour, 13:17

EKLEMEYİN ÇOK ARKADAŞIM VAR

Mr.Dolly
Mr.Dolly 1,817 jour, 13:17

yolla panpa xD

Kutluk Bilge Kul Kuyedi
Kutluk Bilge Kul Kuyedi 1,817 jour, 13:17

V

Sheriff Lloyd
Sheriff Lloyd 1,817 jour, 13:18

20 arkadaşım var arkadaş olarak ekleyin

Mierzejewski10
Mierzejewski10 1,817 jour, 13:19

31 arkadaşım var bu sayıyı bozmak için saatlerdir bekliyom lütfen ekleyin

HannyaTR
HannyaTR 1,817 jour, 13:20

20 tankım var arkadaşlık yollayın.

Kutluk Bilge Kul antiocha
Kutluk Bilge Kul antiocha 1,817 jour, 13:21

v

KutlukBilgeKulKagan
KutlukBilgeKulKagan 1,817 jour, 13:23

ÇOK HEYECANLIYIM, VATANIMIN BAYRAĞI ALTINDA DÜNYAYA DUYURACAZ İSMİMİZİ

ChrisGriffin
ChrisGriffin 1,817 jour, 13:23

v garedasım eline saglık

LiseIi
LiseIi 1,817 jour, 13:24

V

Kanavice
Kanavice 1,817 jour, 13:26

en az 20 kızla sohbetim var

Sir Chiral
Sir Chiral 1,817 jour, 13:29

o7

Glyphe
Glyphe 1,817 jour, 13:33

I am a slave for inci

Kutluk Bilge Kul Typeous
Kutluk Bilge Kul Typeous 1,817 jour, 13:33

o7

Kutluk Bilge Kul isotgg
Kutluk Bilge Kul isotgg 1,817 jour, 13:37

Bağırmayan taraftar siktirsin gitsin o/

metalikcry
metalikcry 1,817 jour, 13:37

v

Tngri
Tngri 1,817 jour, 13:39

ben de

CooLMasTR
CooLMasTR 1,817 jour, 13:42

hmpps hmpps

Kutluk Bilge Kul Cito
Kutluk Bilge Kul Cito 1,817 jour, 13:42

Beyler deliqanlı gibi siz etrli olsanız isotgg yazsa inci hakkında anti incici olmaz mısınıs ben olurum

pampuan reyis
pampuan reyis 1,817 jour, 13:44

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmoooomooo xdxd

Kutluk Bilge Kul azrail
Kutluk Bilge Kul azrail 1,817 jour, 13:45

allahu ekber wuhuu

kutluk bilge kul yalj12
kutluk bilge kul yalj12 1,817 jour, 13:58

v!

Kutluk Bilge Kul Papa Midnite
Kutluk Bilge Kul Papa Midnite 1,817 jour, 14:00

AUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

The Dream Back
The Dream Back 1,817 jour, 14:00

biri de ezan okusun lütfen rica edeceğim.

Kutluk Bilge Kul Nukez
Kutluk Bilge Kul Nukez 1,817 jour, 14:03

Lyrics:
Allâhu Ekber Allâhu Ekber. اللّهُ اَكْبَرُ اللّهُ اَكْبَرُ
Allâhu Ekber Allâhu Ekber. اللّهُ اَكْبَرُ اللّهُ اَكْبَرُ
Eşhedü en lâ ilâhe illâllah اَشْهَدُ اَنْ لا اِلَهَ اِلاَّ اللّهُ
Eşhedü en lâ ilâhe illâllah اَشْهَدُ اَنْ لا اِلَهَ اِلاَّ اللّهُ
Eşhedü enne Muhammeder-Resûlüllah اَشْهَدُ اَنَّ مُحَمَّدَاً رَسُولُ اللّه
Eşhedü enne Muhammeder-Resûlüllah اَشْهَدُ اَنَّ مُحَمَّدَاً رَسُولُ اللّه
Hayye ale's-Salâh حَىَّ عَلَى الصَّلاةِ
Hayye ale's-Salâh حَىَّ عَلَى الصَّلا

Vote Alert
Vote Alert 1,817 jour, 14:13

v

Paramedikserkan
Paramedikserkan 1,817 jour, 14:22

DİKKAT! Amerikalı bir kız okul çıkışında Bi karabasanla Tavla oynamış . Sonra Bilardo Topuyla futbol oynayıp , Kendisini Tırnak makasıyla dogramıştır ..Eyer sende bunu okumussan Gece karabasan senide ziyaret edicek demektir..Bu mesajı 9 ayrı video yada resime yapıştır.9 olmasının sebebi "KARABASAN" kelimesinden gelmektedir. ARKADAŞLAR BEN BUNU PAYLAŞMAYAN 1 ARKADAŞIMI TANIYORU 5 GÜN SONRA ÖLDÜ ARABA ÇARPmiş hay okumaz olaydm

grimgod
grimgod 1,817 jour, 14:23

nukez amuga koyim napıyorsun kuzum, o gamet.

kirmiziduman
kirmiziduman 1,817 jour, 14:36

@çito +yatık sekiz amk xd
kusura bakma isot kardeşim olmamış amk şu makale işini bırak diğer panpalarıma

Sakin Xewal
Sakin Xewal 1,817 jour, 14:38

: ' ( mutluluk gozyaslari bunlar ibneler : ' (

MrLobaLoba
MrLobaLoba 1,817 jour, 14:48

ekleyin orospu çocukları

Xrated IX
Xrated IX 1,817 jour, 14:48

hiç etr li arkadaşım yok ekleyin beni

inci jarlaxle
inci jarlaxle 1,817 jour, 15:24

20 arkadaşım var ve hiçbiri ETR'den değil

Secosepi
Secosepi 1,817 jour, 15:26

Congratulations, you are now a party member!

dış işleri bakanlığa inciye biat etmiştir ayıqss

KutlukBilgeKul incuvcuvwetrust
KutlukBilgeKul incuvcuvwetrust 1,817 jour, 15:56

20 arkadaşım var bekleme yapma ekleme yap (karşılıklı durum beğenilir...)

yalnizkartal
yalnizkartal 1,817 jour, 16:02

EYWAH İnci döndü.


Ekleyin looo beni.

Kutluk Bilge Kul udonmez
Kutluk Bilge Kul udonmez 1,817 jour, 16:46

çok uzun amk

PiLaV
PiLaV 1,817 jour, 18:06

genede bir alex değil

NoPanig
NoPanig 1,817 jour, 20:17

İnci sözlüğe nolmuş la öpücük atıp duruyo sözlük

NoPanig
NoPanig 1,817 jour, 20:18

Gerçi sorduğum yere bak mk burdaki incici geçinenlerin kaç tanesi inciye üyeki hııaaamına

Sheriff Lloyd
Sheriff Lloyd 1,817 jour, 21:55

@Nopanig %90 ı

Sebatay
Sebatay 1,818 jour, 23:35

kılıbık piç detected : /

ckkckkckk
ckkckkckk 1,818 jour, 00:11

eski inci erep ekibinin bir ferdi olarak v+s

ikinci nesil siker

T.K.N
T.K.N 1,818 jour, 01:08

o7 hoş geldiniz

yalnizkartal
yalnizkartal 1,818 jour, 01:11

Niye gitmiştiniz? Niye geldiniz?

KiLL2Live
KiLL2Live 1,818 jour, 01:12

Ekleyin 31 arkadaşım var

AnilCal
AnilCal 1,818 jour, 01:31

Birlik ve beraberliğe ihtiyacımız olduğu şu zor günlerde vatanımız için omuz omuza çarpışalım gardaşlar

 
Publier ton commentaire

Qu'est-ce ?

Vous êtes en train de lire un article écrit par un citoyen d'eRepublik, un jeu de stratégie multijoueur immersif où l'on retrouve des pays réels. Créez votre propre personnage pour aider votre pays à atteindre la gloire et devenez un héros de guerre, un grand journaliste ou un magnat de la finance.