Fond on/off

S'inscrire

 

Continuer

Continuer En créant un compte, vous acceptez les Conditions d'utilisation & la Charte de confidentialité
Renvoyer un e-mail.   |  E-mail introuvable ? confirmation@erepublik.com

Resend the confirmation email to this address

Renvoyer un e-mail. E-mail introuvable ? confirmation@erepublik.com
eRepublik - Online Strategy Game

eTR - D3 ilk ve Tek GoW dağıtımı(bitti)

1,901 jour, 01:24 de YaTurksunYaHic

Değerli eTR halkı ve eDünya

Allah Affetsin Mar 28, 2012 tarihinde Habertürk babyboom u ile başladığım Erepublik macerasında GOW rütbesine Ulaşmış bulunmaktayım.





eTR - D3 de ilk ve tek Gow olmanın Haklı Gururunu yaşarken bu olayın bütün eTR ve ittifak kardeşlerimize Hayırlı olmasını temenni ederim.




eTR gelenek hale gelmiş GOW dağıtımı nedeni ile v s numaralarını yazan bütün arkadaşlarımıza Q7 tank dağıtımı yapacağım.




Saygı ve Sevgilerimle


YaTurksunYaHic

D3 de Bir Gow dağıtımı
http://www.erepublik.com/en/article/-etr-d3-ilk-ve-tek-gow-da-t-m--2205138/1/20

 

Commentaires

eevcuman
eevcuman 1,901 jour, 01:26

pirinç?

Cathereal
Cathereal 1,901 jour, 01:26

1

Qarisma35
Qarisma35 1,901 jour, 01:26

pirinç

Cathereal
Cathereal 1,901 jour, 01:27

vay amk sal gelsin

solukHAN
solukHAN 1,901 jour, 01:27

v2 s1011

plutoski
plutoski 1,901 jour, 01:28

sal sal sal
20 arkadaşım var ekleyin

Qarisma35
Qarisma35 1,901 jour, 01:28

ayrıca v4 s mevcut

plutoski
plutoski 1,901 jour, 01:28

ilk değil bu arada napan olmuştu ilk sallama xD

YaTurksunYaHic
YaTurksunYaHic 1,901 jour, 01:28

napan d4 de oldu

IIIMettallicAIII
IIIMettallicAIII 1,901 jour, 01:29

v6 s1013

turkm3n
turkm3n 1,901 jour, 01:29

v7 sub var ; ) hayırlı olsun : )

Hurricanee
Hurricanee 1,901 jour, 01:31

V+s hayırlı olsun

Cando46
Cando46 1,901 jour, 01:31

pirinç kaçmış

v9 s var hayırlı olsun

Finishimm
Finishimm 1,901 jour, 01:32

salsal

Ayrıca az kaldı geliyom Tek gow muşmuşda

Pablo Martin Batalla
Pablo Martin Batalla 1,901 jour, 01:32

v10 already sub.

başladığın günü hatırlıyorum. o babyboomdan çıkan ilk gow musun bilmiyorum ama helal olsun.

edybr
edybr 1,901 jour, 01:32

v11 s1015

karadon90
karadon90 1,901 jour, 01:32

v12 s1016 hayırlı olsun karşim

hampur
hampur 1,901 jour, 01:33

v15 s var tebrik hacı, hayırlı ola

YaTurksunYaHic
YaTurksunYaHic 1,901 jour, 01:33

@laidem eyvallah

@ulubatlı bekliyorum gel

zoka su
zoka su 1,901 jour, 01:33

tebriker.

KOSOVO IS KOSOVO
KOSOVO IS KOSOVO 1,901 jour, 01:33

sal artık, refinden sonra gow oldun bi de hava yapıyosun

Barbo Ispiro
Barbo Ispiro 1,901 jour, 01:34

v 16 s var

hayırlı işler bol güneşler

fotinos
fotinos 1,901 jour, 01:34

v hayırlı olsun

Pampa Invest Co
Pampa Invest Co 1,901 jour, 01:37

bence de napan oldu la

OsmanDumbuldek
OsmanDumbuldek 1,901 jour, 01:37

v17 svar -- cok tebrikler hocam!

CoskunYunusEmre
CoskunYunusEmre 1,901 jour, 01:38

v19 s1017

hayırlı olsun

o7

StealthWarrior
StealthWarrior 1,901 jour, 01:38

tebrikler kardeşim.

E r S a N
E r S a N 1,901 jour, 01:38

v 20 s var

Tebrikler

sailordeniz
sailordeniz 1,901 jour, 01:39

v21 s var tebrikler..

aero73
aero73 1,901 jour, 01:39

v22 s1018

YaTurksunYaHic
YaTurksunYaHic 1,901 jour, 01:40

buraya kadar tamam

Qarisma35
Qarisma35 1,901 jour, 01:41

tebrik edeceğinize kim oldu olmadı tartışıyorsunuz

Teo Reyiz
Teo Reyiz 1,901 jour, 01:42

v23 s 1019

tebrikler

Capar
Capar 1,901 jour, 01:44

v24+s1020

Sentin0
Sentin0 1,901 jour, 01:44

v 25 s var hayırlı olsun o7

mvcakir
mvcakir 1,901 jour, 01:45

v26 s var

tebrikler

sizin jenerasyon GoW olmaya başladı demek. bu iyi haber.

aklvicdan
aklvicdan 1,901 jour, 01:45

28+s var

Komodor64
Komodor64 1,901 jour, 01:46

v27 sub 1021 salmazsan taşakların kurusun

HMZKSP
HMZKSP 1,901 jour, 01:46

v29 + hayirlisi olsun

plutoski
plutoski 1,901 jour, 01:46

ben bu arkadaşı hiç sevmem o yüzden : p qarisma : P

Pampa Invest Co
Pampa Invest Co 1,901 jour, 01:47

bende sevmem ne tesadüf la xD
cc sal panpa cc xD

Hacoguz
Hacoguz 1,901 jour, 01:47

Tebrikler ve dediğin gibi Allah affetsin.)

Bi şey istemez.

DrBrTr
DrBrTr 1,901 jour, 01:48

v32 s mevcut tebrikler

inans
inans 1,901 jour, 01:48

v31 + sub var hayırlı olsun arkadaşım

yanyali
yanyali 1,901 jour, 01:49

v34 s1023 tebrikler, sal gelsin xdxd

NamelessHero
NamelessHero 1,901 jour, 01:50

v 35 s 1024

Elessarrr
Elessarrr 1,913 jour, 03:39

bu ne

Finishimm
Finishimm 1,901 jour, 01:54

buraya kadar tamam demişsin ama bana atmamışsın:D
hain GOW bende saaaa atmıcam

BatuHan38
BatuHan38 1,901 jour, 01:55

v36 s1025

Th3 Arrow
Th3 Arrow 1,901 jour, 01:55

v37 + s1026

tebrikler.

 
Publier ton commentaire

Qu'est-ce ?

Vous êtes en train de lire un article écrit par un citoyen d'eRepublik, un jeu de stratégie multijoueur immersif où l'on retrouve des pays réels. Créez votre propre personnage pour aider votre pays à atteindre la gloire et devenez un héros de guerre, un grand journaliste ou un magnat de la finance.