Ефективність ЗСУ. День 1461.
Dead Forest
Подивився я на розпил дамагу ЕДЕНу і союзників та й жахнувся. Настільки недоцільні бої в нашому регіоні що нічого дивно що ми програєм по всіх фронтах
Тому я вирішив переглянути як же наш дамаг наносить така організація як ЗСУ, яка називає себе кращою за інші організації і єдиною регулярною армією еУкраїни. Дані статистики я брав з egov4you.info 1461 день*
* - так як точний час влиття дамагу невідомий статистика бралася починаючи з першої битви в статистиуці датованої 1461 днем і закінчується першою битвою датованою 1962 днем, такий підхід вважаю найповінше відображає саме статистику за цей конкретний день, з невеликою похибкою.
На цей час в ЗСУ згідно статистики числиться 268 бійці (10,8
😵з них 231 активний учасник (20,4
😵та тижневий дамаг 225,5 млн (48,1%).
Як бачимо дамаг цієї ефективної структури розкинувся на 39 битв. При тому практично всі битви проти союзників, або країн Терри (проТерри). Так багато в чому це повязано і з стратегією України, але можна побачити що є навіть битви за наших ворогів з альянсу ОНЕ. Показовую є битва за Louth, в якій влито 1,5 млн дамагу в рівних долях за кожну з сторін. Цікаво що за проонівську Британію вливав славнозвісний загін ЗСУ-ФАС ось ці герої:
Але це мабуть чергові хитроплани найефективнішої військової структури еУкраїни по зливанню дамагу.
А от ще один цікавий момент. Памятаєте такого персонажа як Тарасій? Так-так це той що є ідеологом державної Армії та ненависником нерегулярок. Так от Тарасій вирішив вчора забити на службу і набити трохи на медаль Зрадника, тому влаштував собі турне по азіатських країнах:
Ось така у нас армія. А взагалі я трохи шокований організацією військового процесу і ЗСУ, і України і навіть ЕДЕНу, неговорячи вже про союз з Террою.
П.С. Не розказуйте мені про вихідні. Армія повинна бути на сторожі інтересів країни 7 днів на тиждень 24 години на день.
Дякую за увагу.
З повагою Dead Forest.
Слава Україні!!!
Вступай в Нову Генерацію.
Comments
Вот)
и шо?
Я давно казав що це просто ще один попил грошей...Продовжуйте далі, ваш 'час' незагорами
V
лол "Дані статистики я брав з egov4you.info 1461 день" останнє обновлення 1454 тому цифри про загальний результат не актуальні це раз
а друге додай дамаги і порівняй. на важливі битви по 1.5-5 лям дамагу а решту "розпилення" додай і подивися скільки ЕМС влило в сіверії. можливо проясниться?
"найефективнішої військової структури еУкраїни"
Для того, чтоб это опровергнуть, в статье кой-чего нехватает..
перейменувати в Заберем Собі Україну
Ну-ну, скоро вибори, побачимо, що з того вийде : )
жирний вотед
перейменувати в Заберем Собі Україну x2
Ну, ефективними вони самі себе називають - більш неорганізованого загону в еУкраїні не було і РА/ЗСУ завжди в цьому плані пасло задніх о_О
+++
v
Так це і новачку, такому як я, зрозуміло. Мене це все в недоуміння приводило з самого початку. Українці - це насамперед менталітет. Те що в грі - те і в житті. І як казав Кравчук: "Маємо те що маємо". А Кучма: "Чого дурні - бо бідні, чого бідні - бо дурні"
За статтю вотед. Але, здається мені, зря старався... Все-одно хнайдеться стопіццот причин, що вони Д'Артан'яни, а ми, вибачте, ... Ну ви зрозуміли...
З.І.
Bungar Day 1,462, 07:53
14m ago
и шо?
_____________
х*й з'їв нашо, мля
2.4 ляма розпилено (проти союзників в тому числі) і 17.3 нанесено згідно наказів а скільки ЕМС влило в сіверії?
Поверхневий і неточний аналіз. Крім того висновки зовсім якісь сюрреалістичні. Треба з чимось порівнювати. Покажи хто краще організований. Порівняй. Собі пульс встанови, щоб ми на тебе глянули. Хтось транжирить дамаґ, а хтось б'є проти інтересів України.
Взагалі цілком ймовірно, що ЗСУ є куди вдосконалюватись, але так хочеться конструктивної і максимально об'єктивної критики.
Moywainua Day 1,462, 08:09
less then min. ago
2.4 ляма розпилено (проти союзників в тому числі) і 17.3 нанесено згідно наказів а скільки ЕМС влило в сіверії?
______________________
Хлопче, по-перше, річ йде не про ЕМС. По-друге, ЕМС б'є не за державний кошт, по-третє, от зайди і подивись, скільки ЕМС влило в інтересах еУкраїни
З.І. Для порівняння, те ж саме ЕМС ніколи не било за державний кошт (за вийнятком тих коштів, які видавалися від МО за компенсації дамагу всім нерегуляркам в рівній степені)
V
але так хочеться конструктивної і максимально об'єктивної критики.
______________________
Так куди ж ще більш конструктивно о_О. Це ж не крик "АААА, ЗСУ п*дараси, х*ярять де попало"... Автор навів лише факти. Навіть лише тільки факти. А потім і ще факти... А вам все не об'єктивно...
HEHbKODay 1,462, 08:12
Я про відсутність організації як такої. Це не організація коли один підрозділ ЗСУ вливає 0,75 млн за Ірландію а інший 0,75 проти ірландії в одній і тій же битві. В ЖОДНІЙ організації ти такого не знайдеш. І за ЦЕ ви берете гроші? Увас організація реально найгірша. І чим більша ця структура тим менше вона організована.
Moywainua
подивися скільки ЕМС влило в сіверії. можливо проясниться?
________________________________________
у нас трохи відрізняється статус від ЗСУ
"Хлопче, по-перше, річ йде не про ЕМС. По-друге, ЕМС б'є не за державний кошт, по-третє, от зайди і подивись, скільки ЕМС влило в інтересах еУкраїни"
добре і? просто тут ясно всім зрозумілий підтекст
"ЗСУ гавно а ЕМС(чи як там ви уже поділилися) найкращі"
"у нас трохи відрізняється статус від ЗСУ "
чудово) ви самі визнаєте що не претендує на фінансування
але порівняєте якось на дозвіллі як інші нерегулярки(які також не мають фінансування) в інших країнах бють
ЗСУ гавно а ЕМС(чи як там ви уже поділилися) найкращі
________________________
Так, це моя точка зору. Але ти проігнорував всі факти, які було надано, щоб довести це
А ще egov4you не завжди коректно рахує ...
"у нас трохи відрізняється статус від ЗСУ "
чудово) ви самі визнаєте що не претендує на фінансування
але порівняєте якось на дозвіллі як інші нерегулярки(які також не мають фінансування) в інших країнах бють
__________________________-
тобто ЗСУ визнає, що це лише нерегулярка і відмовляється від державного фінансування? о_О
сирун...
Gut.ViVa Day 1,462, 08:20
1m ago
А ще egov4you не завжди коректно рахує ..
____________________
Коли хтось з ЕМС вдарив "не там, де сказав МО", егов дуже навіть коректно рахує
"тобто ЗСУ визнає, що це лише нерегулярка і відмовляється від державного фінансування? о_О "
о_О ти де таке прочитав???
"При тому практично всі битви проти союзників, або країн Терри (проТерри)."
Більше як 19 мільйонів дамагу за країн Еден, в т.ч. майже 14 мільйонів в прямих битвах за наказами за Україну + 3,9кк за румунів на Буковині проти турків. Дед Форест, Геббельс і Анна Герман тобою пишаються
Занавіс
не вот совершенно, не взирая на немалую проделанную работу. во первых, как правильно говорит ненько, для объективной критики слишком много не хватает. во вторых, автор крайний противник самой идеи зсу, идеи объедения воинских формирований украны. по крайней мере если это не будет проект от емс. и в третьих, зсу никто не идеализирует, работать по улучшению ещё надо очень и очень много. но в статье не предложено никакого конструктива, вся статья сделана для того чтобы очернить саму идею зсу. замечу, при имеющихся недостатках, никакой альтернативы небыло предложено совсем.
"Так, це моя точка зору. Але ти проігнорував всі факти, які було надано, щоб довести це "
так ЗСУ просрало 2.4 ляма дамагу
а ЕМС таке круте і вдарило прямо проти інтересів України лямів 10 як мінімум
в ЗСУ шок, що хтось сміє вимагати від них ефективності взамін за розпил бюджету їхніми лідерами)
о_О ти де таке прочитав???
________
"але порівняєте якось на дозвіллі як інші нерегулярки(які також не мають фінансування) в інших країнах бють"
Очевидні факти, але є далі ідіоти, які постійно будуть віднєкуватися. Що тут скажеш? Провал панове!
hfskin, хватит ныть о распилах. мало того вы можете к ним присоединится. только сильно сомневаюсь что будете приятно удивлены суммой этих распилов )))
так ЗСУ просрало 2.4 ляма дамагу
а ЕМС таке круте і вдарило прямо проти інтересів України лямів 10 як мінімум
_________________
ключові слова "ЗСУ просрало".
З.І. Я вже тобі говорив, що НЕ РІВНЯЙ ЗСУ І ЕМС - ЕМС Б'Є НЕ ЗА ДЕРЖАВНИЙ КОШТ.
З.І.І. Ні, ну я йому говорив, чи не говорив о_О
Steaven_RaelaG, иди лучше в очередной раз ударь в сиверии предатель )
Arctirus Day 1,462, 08:29
less then min. ago
Steaven_RaelaG, иди лучше в очередной раз ударь в сиверии предатель )
__________________________
зате конструктивно...
zerocool91, конструктив закончился когда он назвал оппонентов идиотами
хунта має бути знищена
Зерокул - конструктивно писати, що практично всі битви проти союзників, якщо ЗА союзників влили 19кк, а проти - 2,4?
бий за Україну - зрадник, бий на медаль - зрадник, взагалі не бий - зрадник, боєць ЕМС - зрадник, ок бро! Ми зрозуміли один одного.
zerocool91, конструктив закончился когда он назвал оппонентов идиотами
_______________
а як можна назвати людей, які помічають тільки те, що хочуть помічати Арк?
Yuriy Matsula, так, я вважаю, що конструктивно робити висновок, що ЗСУ неорганізовані, виходячи з того факту, що набивається один і той же дамаг по різні сторони однієї битви
Dead Forest Ну я вотнув. Критикувати треба. Просто іформація в тебе підібрана тенденційно.
>>>> Увас організація реально найгірша.
От візьми і порівняй з ЕМС наприклад. Хто, куди, скільки дамаґу влив. Будь об'єктивним і за тебе проголосують.
Steaven_RaelaG, почитай определение взятое с википедии, и скажи чем отличаются твои ударв в сиверии от этого определения:
"Держа́вна зра́да — діяння, умисно вчинене громадянином на шкоду суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній, економічній чи інформаційній безпеці держави: перехід на бік ворога в умовах воєнного стану або в період збройного конфлікту, надання іноземній державі, іноземній організації або їх представникам допомоги в проведенні підривної діяльності проти держави."
еУКРАИНЕ нужна нормальная регулярная армия, а не куча нерегулярок.
Нерегулярки - ЗЛО!
Щодо битви в Louth - згоден. А ти згоден, що добра половина фраз в цій статті - пропаганда в стилі Анни Герман?