Топ 10 мои любими сериали + Награди
Renny7
Здравейте, хора!
Представям ви моите "Топ 10 любими сериали". Ще ги означа с цифра, но това не значи, че последният ми е най-малко любим, а напротив, всички са уникални по свой си начин.
Към заглавието и рейтинга ще представя и малко ревю, в което вторият параграф винаги е моята гледна точка.
Надявам се да съм ви заинтригувала и да си изтеглите някой.
Напишете като коментар кои са вашите любими сериали.
П.П.: Първите 25 коментирали ще получат по 20 q7 танка. (заради мисията ми)
П.П2.: Утре (Сряда 29.04) в 22;00ч ще изтегля един произволен човек, който е коментирал, посредством сайта random.org и ще му пратя 400 q7 танка.
П.П3.: Да не сте посмели да ми върнете танковете - ще ви пляскам, ей!
Започваме със сериал №1:
1. Кухня
Сериалът „Кухня” е руска комедия. В него се разказва за Макс, който постъпва на работа като готвач в престижния ресторант „Клод Моне”. Заведението има двама шефове - арт-директорът Виктория Сергеевна и главният готвач Виктор Баринов. Когато двамата се карат, между чука и наковалнята се оказва целият персонал. Персоналът на главния готвач е пълен с шегаджии и често по време на работа си спретват номера, които вкарват героите в комични ситуации. Отделно, че Макс се влюбва във Виктория, арт-директорът, и по всякакъв начин се опитва да я спечели, но всеки път тя го хваща в неудобни ситуации, които за него са трагични, а за нас много смешни.
Който не го е гледал, трябва задължително да си го изтегли. Жалкото обаче е, че в zamunda вече не го намирам. Той има 4 сезона, като в момента се снима петият. Отделно имат направен и филм, който е препоръчително да се гледа след втория или третия сезон.
2. The Flash
Линк към IMDB
Ratings: 8,2/10 from 75 623 users
Сериалът "Светкавицата" се фокусира върху Бари Алън, който е ударен от светкавица и това му дава невероятната способност да се предвижва със скоростта на светлината.
Сериалът е интересен, защото всеки епизод ни сблъсква с различен и злонамерен „свръхчовек” (човек, който има невероятни способности, породени от експлозията на лабораторията S.T.A.R), a Бари Алън трябва да спаси града си.
Другата причина, поради която много харесвам този сериал, е защото продуцентите на The Flash са продуценти и на Arrow, и от време на време героите от единия сериал снимат епизод с тези от другия.
3. Arrow
Линк към IMDB
Ratings: 8,2/10 from 217 185 users
След бурно корабокрушение, милиардерът и плейбой Оливър Куин изчезва и пет години е смятан за мъртъв, преди да бъде открит жив на отдалечен остров в Тихия океан. Когато се връща у дома в Старлинг Сити, отдадената му майка Мойра, многообичана сестра Теа и най-добрият му приятел Томи го посрещат, но усещат, че изпитанието на острова е променило Оливър. Оливър намира надеждни и лоялни приятели, с които заедно работи, за да намали престъпността в града си. Те залавят престъпниците и ги оставят на полицията.
Интересно е как самият сериал е разделен на две части, които се преплитат. Едната разказва за петте години, през които Оливът е бил на острова, и как той е преживявал там, с какви трудности се е сблъсквал и как се е борил, за да оцелее. Другата част разкава за всичко, което се случва сега с него.
4. Teen Wolf
Линк към IMDB
Ratings: 7,8/10 from 65 326 users
Teen Wolf е американски сериал, който проследява Скот МакКол, гимназиален ученик и аутсайдер, който бива ухапан от върколак, докато търси убито момиче в гората. Скот се опитва да води нормален живот, пазейки в тайна факта, че е върколак от всички, освен своя най-добър приятел "Стайълс" Сталински, който му помага по време на промените на тялото и живота му.
Сериалът е с тийнейджъри, но никак не е лигав. В него има много убийства, а с всеки изминал сезон сериалът става все по-брутален и по-уникален от към ефекти и нови злодеи.
5. Dexter
Линк към IMDB
Ratings: 8,9/10 from 420 961 users
Базиран по романа "Darkly Dreaming Dexter" на Джеф Линдзи, този нов криминален трилър разказва за странникa Декстър Морган. Малтретиран като малък, днес Декстър е преуспяващ съдебен лекар, но под повърхността на обаятелната му личност се крие ужасна истина - Декстър е превърнал вродените си убийствени щения в пазено в дълбока тайна хоби - преследва и брутално убива жестоки престъпници, успели да се измъкнат от ръцете на закона.
Винаги ми е било интересно да гледам сериали/филми с убийства и тяхното разрешаване. Начинът, по който действат убийците, за да извършат дадено деяние. Какво ги е подтикнало да го извършат и как работи мозъкът на убийците. От друга страна пък е интересно и как се разрешават убийствата. Този сериал задоволява нуждите ми, като самият Декстър изпълнява и двете роли, той е разследващият, който убива.
6. Orphan Black
Линк към IMDB
Ratings: 8,5/10 from 42 979 users
Сара е сирак и аутсайдерка, която става свидетел на самоубийството на жена, изглеждаща досущ като нея. Сара приема самоличността й, приятеля й и банковата й сметка – мисли си, че като я изпразни, ще реши проблемите си. Вместо това ги умножава – също като себе си. Героинята се оказва въвлечена в смъртоносна конспирация и грандиозна мистерия. Тя трябва да разбере коя е всъщност и колко нейни копия са пуснати из света.
Нещото, което интригува в този сериал, е начинът, по който актрисата Татяна Маслани играе 4-5 личности (копия на главната героиня Сара) като всяка една има свой си характер, държание и диалект. Единственото, което ги обединява е външният им вид. Сара трябва да разбере коя е всъщност и защо има толкова много жени, които са нейни копия.
7. Covert Affairs
Линк към IMDB
Ratings: 7,4/10 from 20 502 users
Тя е млада, секси, говори шест езика... Тя е Ани Уокър – най-новият агент в централата на ЦРУ. Тук тя ще трябва да се бори с лошите и да се справя със сложния, опасен и пълен с интриги свят на ЦРУ.
Ани е една от най-добрите в учебната школа и още преди да я е завършила, е избрана за агент. Защо точно тя? Оказва се, че причината не са само изключителните й лингвистични умения, но нещо или някой от нейното минало, когото шефовете й търсят.
В главната роля е една красива актриса, която ни развежда из света на тайните служби. Тя работи като агент, а неин ментор е с няколко години по-големият Оги, бивш агент, който е загубил зрението си по време на мисия.
8. Chicago Fire
Линк към IMDB
Ratings: 7,8/10 from 17 602 users
Никоя работа не е по-стресираща, опасна или вълнуваща от тази на пожарникарите, спасителните екипи и парамедици от пожарна 51 в Чикаго. Това се ежедневните герои на Америка – смелите мъже и жени, които скачат напред с главата в опасността, когато всички други бягат в другата посока. Но огромните задължения на работата искат лични жертви. Големи репутации и егота, заедно с натиска да работят и да вземат решения за части от секундата и става ясно, че в екипа ще има противоречия..
Това е другият ми любим сериал. Той показва в какви тежки ситуации може да изпадне всеки един от нас и как се спасява човешки живот.
9. Person of Interest
Линк към IMDB
Ratings: 8,5/10 from 93 765 users
В този сериал ще се срещнете с бивш агент на ЦРУ, който се съюзява с мистериозен милионер, за да предотвратяват престъпления, използвайки собственото си чувство за правосъдие. Рийз е специалист в тренирането за операции под прикритие, той се обръща към Финч, който е софтуерен гений, създател на програма, използвана за разпознаване на престъпници, още преди те да са извършили престъплението си. С помощта на тази технология, двамата работят извън закона, използвайки уменията на Рийз и огромното богатство на Финч, за да разрешават и предотвратяват престъпленията още преди да са се случили. Действията на Рийз привличат вниманието на полицията в Ню Йорк, включително и това на детектив Картър, която разследва убийства и Фъско - полицай, който Рийз използва в своя полза. С многобройните престъпления, които Рийз и Финч разследват, те откриват, че точния човек, с точната информация, в точното време може да промени всичко.
Това е един спиращ дъха сериал. Харесвам го поради играта на единия от главните герои, а именно Рийз. Той е винаги спокоен и говори тихо, на стане ли дума за бойни умения – той е непобедим. От друга страна, в един от сезоните се появява и една страхотна и красива актриса Sarah Shahi, чиято роля (Самийн Шоу) е уникална, поне за мен. Героинята й е също толкова спокойна и хладнокръвна, а начинът, по който актрисата играе може само да ви омае и да ви накара да си мечтаете за такава жена.
10. The Listener
Линк към IMDB
Ratings: 6,7/10 from 6 049 users
Телевизионната драма проследява живота на млад парамедик, Тоби Лоугън, който има уникалната дарба да чува мислите на хората. Той пази дарбата си в тайна, въпреки че бързо разбира, че тя му дава изключителната възможност да помага на хората в беда. Свръхестествената му дарба и желанието му да помага го поставят в доста рискови и застрашаващи живота ситуации.
Споделете ми и вашите любими сериали!!
Comments
1
2 o7
Най добривя сапунен сериал е:
"Аз знам какво направи миналия рунд!"
🙂
FarsCape №1 за мен 😛
Любимите ми са Под прикритие, Casting Couch X, I Know That Girl и др.
Също така много харесвам и Съдби на кръстопът, но то е документално реалити. Там нещата са сериозни.
АХахаха , това второто ме уби 😃
Рени , по-добре не проверявай какво е това второто. 😃
Що? На мен не ми ли е позволено да гледам п*рно? 😒
сама неможе :Д
PublicAgent,FakeAgentUK,FakeTaxi
9/23 Бих добавил и "24"
Браво!.Ще прочета и описанията да видя дали мога да си чопна нещо 🙂. Кухня е много свеж. Физрук (пак с Д. Ногиев) също често е забавен. Сред моята десятка са повече с фантастични (не съвсем) елементи. Сега се притеснявам, че остават само 2 серии от 4 тия сезон на Scandal. Но пък идва 2 ри сезон на Меч! Като гледам изборът ти, вероятно биха ти харесали - The 100, Forever, Flashback, Continuum. Мисля, че No 1 ми е Fringe.
Бях гледала първите 4 епизода на Физрук, но не ме грабна. Кухня вдигна много летвата, а Физрук не можа да я прескочи. 😃 Fringe е много хубав, а Continuum го гледам само когато другите сериали са в почивка, а и сега Continuum още снимат 4-ти сезон. На другите ще хвърля по едно око! 🙂]
А къде отиде "Дързост и красота" епизод 3645 ? 🙂
11/24
Кухня,Декстър и Тийн улф.Другите не ми говорят нищо!Не гледам сериали,риалити и т.н,рядко някой филм може да прикове вниманието ми!Може би това е естествена,подсъзнателна реакция за запазване на разсъдъка? 🙂
някои не ги знам други не съм гледал нито една серия но то всички които си написала Orphan Black става 😉
Иначе номер едно за всички времена си остава "Старгейт"
скоро гледах Континиум - добър е
сега съм захапал Грим - също е доста добър
Континуум и него следя, но малко взе да ми доскучава, а и го гледам само ако другите са в почивка. 😃
Да 3я сезон малко по инерция го минах 🙂 но първите два сезона са екстра
v14
o7
Chicago Fire
Добре, че съм ограничил телевизията - не става за нищо!
че кой гледа телевизия 🙂 като има замунда - аз даже телевизора си махнах 🙂
Моя съм го спрял от контакта и го пускам, само когато Лудогорец мачкат ЦСКА 😃
коментар да има 🙂
Пропуснах нарочно "Бягство от затвора" че коментари да има 🙂
Защо няма Star Gate?
Но иначе от тези на мен само кухня ми харесва.
Телетъбис : D
В едно друго време когато даваха "Робинята Изаура" и/или "Птиците умират сами" улиците бяха празни и за гамените като мен беше наслада за окото и предизвикателство към въображението каква простотия да сътворим.
Ду ю римембър?Лил ю стоп...дъ пейн.. 🙂
Наборе наборе... какви времена бяха.
Те като даваха робиняата Изаура, аз си падах по Седморката на Блейк и Бенджи, Закс и Звездният принц. Сега от тея бози само GoT ме грабна
Ми, аз сериали не гледам...🙂
Кухня си заслужава. 🙂
🙂
v27
9
Под прикритие, Forever, Family guy, Prison break, Two and a half men, Malcolm...
Як е и сериалът, където Рени пише мръсен шаут и да гледаш отдолу коментарите 😃
Two and a half men, Stargate, Big bang theory, Modern family, Farscape, Fringe, V, House M.D., Hot in Cleveland, Doctor Who
o7
№9 Брат ми!? ХD
o7
За мен номер едно е Game of Thrones.
v
v&s
/дай на следващия/
" Никита "до 4-я сериял от 1996 год. с Пета Уилсън. Някой серии са по действителни случаи. " Ало, Ало" голям майтап е. "Спартакус" много точно са показани порядките в древността.
[removed]
v39s29 Светкавицата но класиката от 90-та както и среднощен ездач класиката от едно време разбира се 🙂
40/30