Ambiente de fondo si/no
Join eRepublik

Srpsko-tursko bratstvo i ostale baljezgarije

122 Día 1,455, 15:40 Serbia Análisis de la guerra Análisis de la guerra
Igrao sam i u v1 ovaj krs od igre, mada je tad igra bila vrhunska!
Jedina braca su nam u to vreme bili Madjari i Indonezani, zatim postadose i Brazilci. Uvek smo ginuli za Slovence i oni su kad god je trebalo napadali Hrvate. Mala zemlja a lavovsko srce. Imali smo dosta prijatelja u Iranu, posle smo ih stekli i u UK... S Turcima smo uvek bili na tu i tamo, barem sam ja stekao takav osecaj... Jedino nam je balkanski krojac, tj Bugari na vreme zabili noz u ledja.

Ali vremena se promenise, ne igramo v1, igra je totalno bzv, Brazilci su nam neprijatelji, jedva smo ih prezalili. Rusi sklopise MPP sa Hrvatima, pa smo morali da ih obrisemo sa mape. Poljaci i Spanci su nam sad saveznici. Uvek sam se divio Madjarskoj diplomatiji!
Ako je neko obrnuo ovu igru u toj stvari to su bili oni.

Gde su Turci u celoj prici? Pomogli su nam da se oslobodimo od okupacije, a to bas davno bese. Posle smo i mi njima X puta pomagali i branili ih od Grka, a i pomagali im i da pokore te iste Grke, i ako nisu imali kapaciteta da na duze vreme drze njihove regije, posebno ne high iron u CG. Ali i to davno bese.


Ali se i dalje potencira ta prica o starom prijateljstvu!? Sta bi sa starim prijateljima Brazilcima ili Rusima? U cemu se oni danas razlikuju od Turaka?


Danas smo u nekom vBETA modulu, pa da vidimo kako stojimo sa Turcima:

1. Glasaju za nezavisno KiM sa 83%
2. Zatim 3x u parlamentu guraju donaciju od 1389cc
3. BattalGazi objavljuje clanak u kom nam otvoreno preti ako budemo ratovali protiv Turaka, mada je pretio i Poljacima. Zatim je nabio par miliona protiv nas (cini mi se da je u pitanju bila Slavonija ili neka FR regija), a clanak brise. A nekad nam je bio najveci prijatelj!
4. Masa njihovih igraca troluje i omalovazava nas po nasim i stranim medijima. Plus stavljaju avatere „KOSOVO IS KOSOVO”. Ali ajde da se pravimo ludi pa kazemo da su sve to bili INCI...
5. Sad traze da se izvinimo za PedjuT a oni i dalje cute

A valjda smo im mi prvi ponudili:
1. Novi MPP
2. Stavljali smo nekoliko puta da je Turska najveci prioritet u bitkama, sto CFH, sto PureBG
3. Udarale su nase jedinice o drzavnom trosku i branile ih od Rumuna
4. CFH im se [url=%20http://www.erepublik.com/es/article/zvanicno-objasnjenje-diplomatskog-incidenta-na-relaciji-srbija-turska-1883647/1/20%20]izvinuo[/url] u predsednickim novinama, ni sam ne znam iz kog razloga
5. PureBG im se od prvog dana mandata saginje

+ Turci nisu u nasem savezu
+ Imaju problem i sa Spanijom, pa ne vidim sto i dalje ulazimo Turcima u bulju
+ Ni Poljaci ih nesto ne vole
+ Da li su od referenduma udarali za nas i kad? Nisam video nijedan org udar i njihove avatare kako se nizu


Jedino sto smo dobili od ovolikog saginjanja je:
-da Turci ne udaraju protiv nas (izuzetak je BattalGazi, INCI...)
-da nece da potpisu MPP sa Albancima. Vau.


A sasvim je bilo dovoljno da ne potpisemo MPP sa njima i pustimo Rumune da ih pregaze i spuste na zemlju, posto su bili poprilicno uzleteli. Ali sta ces.

Cenio sam BattalGazija, ali ocigledno je lik prodao acc, nemam drugo objasnjenje za njegovo udaranje protiv nas i onaj clanak. Dakle, od starog prijatelja, vise ga nemamo. Toliko o njemu.

I dalje cenim Teknik-a i Lazokrate. Ali ta saka ljudi nije Turska?! I Max McFarland nas je obozavao, ali su nas zato Emerick i kompanija i dalje mrzeli. Da li nam je onda i USA prijatelj, brat, saveznik, keva i cale?


Spomenuo bih i ove nase iz orgaizacije „83%” sto udaraju organizovano protiv Turaka skoro svako vece. Cemu to? I ovako su i CFH i Pure jedva docekali da posalju vojsku i anuliraju te milione uticaja.
Na kraju imamo situaciju da se borimo protiv samih sebe, dok nam se drugi smeju. Ali sila smo, pa nam se moze. Cak i da spicimo po par desetina miliona bzv, necemo trpeti posledice.

Koliku paznju posvecujemo Turcima kao da su oni neki faktor u ovoj igri? Koga boli Q za tursku i od skora njihovih 83% ?

Nema potrebe da udaramo protiv njih i svetimo im se za „83%” za koje smo maltene i znali da ce biti. Samo treba da smekerski pustimo Rumune ili Bugare da ih sravne i cao zdravo. Ali jbg, nikad nismo mogli da budemo neutralni... Lepse je kad se sagnemo.

pfff

 
Informar sobre comentarios
 
Ice Killa
30
Ice Killa Día 1,455, 15:43

"Uvek smo ginuli za Slovence i oni su kad god je trebalo napadali Hrvate. Mala zemlja a lavovsko srce."
Ja kažem, da može Slovenija opet napraviti "Rhone Alps" - ovi put u Meksiku, ako ste Srbi za.

 
RazorSRB
30
RazorSRB Día 1,455, 15:45

^ Ja se uvek radujem nasim zajednickim i LUDIM akcijama xD

 
Jovan Tekelija
32
Jovan Tekelija Día 1,455, 15:47

MM2 је био лаф : )

нажалост, иако сам сагласан са доста реченог, нама је најпаметније да се засад бар држимо неког статус квоа са турцима.

никад нисмо имали браћу.
брат може да буде само други србин, а не неки мајкедонци, турци или мађари(о русима и грцима да не причам...)

 
Nikola47
34
Nikola47 Día 1,455, 15:47

Pa ti si živ :)

 
RazorSRB
30
RazorSRB Día 1,455, 15:49

Jovane, to braca je u GEJmerskom smislu xD

Pa trebali smo da ih pustimo da sami sebe potope, ni sad nije kasno, osim ako stvarno ne krenu da udaraju za nas i dokazu nam koliki su nam saveznici...

 
Vladislav Milovanovic 83
42
Vladislav Milovanovic 83 Día 1,455, 15:52

Nije svako vece, nego svaki dan po citav dan kad ko stigne, a organizovani udari s vremena na vreme, a cemu, pa pokazujemo sve ono sto si ti upravo napisao, da Srbija ima dostojanstvo, sto je mnogo mnogo je, eto cemu rodjace

 
Jack Jockson
45
Jack Jockson Día 1,455, 15:54

tako je

 
Milosh Feldmarshal
34
Milosh Feldmarshal Día 1,455, 15:55

Dokle je isao Turski cinizam?
Srbija se izvinjavala za jednog igraca a Turci ne pruzaju nikakvo
opravdanje za poziciju citave drzave proslih meseci...

Razna udaranja protiv Spanije i protiv Srbije...uvrede koje su nanesene Spanskoj vladi odnosno njihovom predstavniku u pregovorima....nista?

Preko ovoga se ne moze lako preci

Da je upuceno izvinjenje mnogi bi prihvatili Turke kao saveznike ovako nece ici budite sigurni,ovo guranje problema pod tepih nece proci.

 
Koja 92
35
Koja 92 Día 1,455, 15:55

Potpis na svaku rec

 
SINDJEL
33
SINDJEL Día 1,455, 15:55

JA SAM DA OBJAVIMO RAT :
TURCIMA
SLOVENCIMA
MADJARIMA
I NARAVNO DUPLJI !!!

MPP SA :
RUMUNIMA
RUSIMA
KINEZIMA
BRAZILOM

MA BRE KADA GINEMO DA ZNAM ZA KOGA !!!

I NA KRAJU DA SE UVEDE MOGUL "GRADJASKI RAT"
NEMA RATA DOK NE UDARI BRAT NA BRATA !!!

 
Gambino_SSSS
37
Gambino_SSSS Día 1,455, 15:56

Batalgazi jeste prodat čak je to najskuplje prodat nalog ikad.

Slažem se da bi obe strane i naša vlada i 83% trebalo jednostavno da prepuste Tursku samim sebi, ali u situaciji kad bi to značilo da Turci potpisuju MPP sa Albanijom i Bosnom nama ne odgovara da im odrešimo ruke.

 
Uros07
32
Uros07 Día 1,455, 15:57

Dzabe pises sve ovo. Kao sto rece i ti sam, nasi predsednici vole da im se sagnu... Svi silni osvajaci, a ni jedan nema muda da povuce konkretan potez sto se tice turaka. Ovako nam se smeju svi zivi, jer im je zinulo dupe za nekoliko miliona turskog influensa, a gazi se po nasem ponosu i dostojanstvu. Serem im se na taj influens. epolitika Srbije sve visi lici na rl politiku. Samo sto smo ovde kao neki faktor. Al dzabe nam sve to....

 
Anominan
36
Anominan Día 1,455, 15:57

Навикли смо да гледамо наше власти како дишу на пертле.
Непотписивање задњег МПП са еТурском је могло да ријеши ситуацију око тог питања, али навикли предсједници на зрак кроз пертле, па то ти је.
; Д

 
streetfightersbl
37
streetfightersbl Día 1,455, 15:58

ma turke samo pustit niz vodu
MPP istice za 6 dana to nam je prilika

 
ipipro
37
ipipro Día 1,455, 16:00

Леп чланак али не делим твоје мишљење, тако да ћу сад да пуцам аргументима пред спавање :Д

Батал је продао свој акаунт, оно је неки клинац комплексаш што држи његов акаунт. Турци нам ЈЕСУ доста помагали најбоље сам то видео када су САМИ нудили помоћ у ноћним рундама док сам био министар спољних послова, док је савез мање више спавао. За она 3 месеца што сам био МОФА, најбољи одзив из про-ОНЕ земаља је био прво од Турака, па од Ирана и Пакистана (који деле друго место) па од Индонезије.

Аватар КосовоЈеКосово је направљен од стране Инција кога су и они највише користили, што не искључује могућност да су ''нормални'' турски грађани носили тај аватар.
Али то је нормално за не? У Србији има много више '' 83% ликова '' него у турској '' КосовоЈеКосово ликова ''. Акција - реакција, за то не постоји друго рационално објашњење.

За ово на крају,
'' Nema potrebe da udaramo protiv njih i svetimo im se za „83%” za koje smo malte ne i znali da ce biti. Samo treba da smekerski pustimo Rumune ili Bugare da ih sravne i cao zdravo. Ali jbg, nikad nismo mogli da budemo neutralni... Lepse je kad se sagnemo. ''
се у потпуности слажем са тобом. '

Ово са 83% није прави начин борбе против ''турског безобразног гласања'' зато што тиме директно помажемо противнику, прави вид борбе јесте оснивање 83% странке, извол'те представите програм странке, избаците кандидата за председника и видите колико ће људи гласати за ову опцију.

Немам ништа против тебе Владиславе, сам то знаш, али ово је само моје аргументовано мишљење које морам да изнесем ))

 
ipipro
37
ipipro Día 1,455, 16:04

Заборавио сам да напоменем да сам 2 пута присуствовао на састанку високе тајности (тада није смео ниједан лог да изађе са чета) где сам се и уверио какви су Шпанци у ствари. Према нама су скроз ок, то се неможе оспорити, али у формалном разговору испред целог савеза су се понашали крајње насилнички и безобразно према турским представницима (уз брдо ироније и сарказма, а сви знамо за шта та 2 служе) па су са друге стране Турци одговорили истом мером, што је донекле и логично, свако има свој праг толеранције.

Познавајући Пурета, пошто МПП истиче за пар дана, ако Турци не пошаљу први МПП овај пут, бога ми и нису заслужили наш МПП, то вам је моје тренутно мишљење о Турцима.


П.П.П.П.С. Најлакше је стопити се у мишљење масе, а најтеже имати своје, другачије мишљење.

Стрељајте ме сад! :ДД

 
Troter
43
Troter Día 1,455, 16:05

Verujem da ce se rokati za i protiv turske (organizovao) a i za druge saveznike i protiv njih (ali po neko i to veoma jak) i svuda po belom svetu a dokle ce to moci tako videcemo

 
Milosh Feldmarshal
34
Milosh Feldmarshal Día 1,455, 16:08

@Ipipro

Moram da se ponavljam

Jednostavan odgovor

Turski Cinizam
Srbija se izvinjavala za jednog igraca a Turci ne pruzaju nikakvo
opravdanje za poziciju citave drzave proslih meseci...
Da je upuceno izvinjenje mnogi bi prihvatili Turke kao saveznike ovako nece ici budite sigurni,ovo guranje problema pod tepih nece proci.

 
Alex.L
40
Alex.L Día 1,455, 16:09

1) Na RL pitanje se dobija RL odgovor, a znamo šta Turci misle o Kosovu u RL. Ja se zbog toga ne ljutim niti sam očekivao da glasaju za nas. Ajde iskreno, da li bi Srbija glasala za nezavisni Severni Kipar ili ne bi? :)
I što niko ne pominje to što je 50% Poljaka glasalo za Kosovo, 35% Mađara, 75% igrača iz baltičkih država ?

2) Zakon u kongresu može da postavi ko hoće, kao što mi imamo razne &#(%&" koji prodaju pasoše strancima, a ti im ne možeš ništa.
Koliko se samo puta kod nas desilo da zamalo prođu razni NE zakoni, a da vlast traži da se NE glasa za to.

3) Battalgazi je prodao acc tako da to nije više onaj kojeg svi znamo.

4) Koja to masa igrača? Ne mogu da kažem da su to sve iNCi jer ne bi bilo tačno, ali mora se uzeti u obzir da su iNCi spameri, uvek su i svuda pa deluje da ih je mnogo. A i mnogo EDEN/Terra igrača je stavilo takav avatar, možda i uzelo turski pasoš koji im je opet dao neki iNCi... možda... ne kažem da je tako, ali je moguće samo što ljudi ne razmišljaju u tom smeru.

5) Za PeđuT sad nemamo za šta da se izvinjavamo niti sam primetio da to iko traži. Ako se misli zbog one slike... ne možeš kontrolisati svakog igrača, mogu da ga osudim, ali ne i da se izvinim u njegovo ime.

6) Problem između Turske i Španije uopšte više nije toliko velik kao što se misli. Poljaci su prema njima u najgorem slučaju neutralni.


Evo, teknik sad sve radi da smiri strasti pa nešto ne vidim da se Turci bune protiv toga.
Masu je lako pobuniti protiv nečega, pogotovo ako ima veze sa RL osećanjima. Ne znam da li se sećaš (tj. da li si igrao tada) one pobune naroda (i nekih paravojnih jedinica) kad je ESR trebalo da se vrati na 24h, ništa više, da bi Poljaci imali povod da batale Hrvate i potpišu MPP sa nama.
Buka je trajala 3 dana, posle su to svi zaboravili.

Slično tome je i sa Turcima, pretpostavljam

 
joFilip
31
joFilip Día 1,455, 16:10

Razore brate ne znam sta da kazem, objasnio nebitni su

 
RazorSRB
30
RazorSRB Día 1,455, 16:13

@ipipro

Imali smo mi dobre odnose sa Spancima jos i u vreme v1 a ne samo sad.
Cak smo i udarali za njih protiv Francuza u par navrata i to o njihovom trosku xD

 
Troter
43
Troter Día 1,455, 16:21

@Alex.L

1) Na RL pitanje se dobija RL odgovor, a znamo šta Turci misle o Kosovu u RL. Ja se zbog toga ne ljutim niti sam očekivao da glasaju za nas. Ajde iskreno, da li bi Srbija glasala za nezavisni Severni Kipar ili ne bi?
I što niko ne pominje to što je 50% Poljaka glasalo za Kosovo, 35% Mađara, 75% igrača iz baltičkih država ?

Tacno, ni ja nisam ocekivao da ce njih 83% glasati za Kosovo u sastavu Srbije iskreno sam ocekivao 95-100 za nezavisno

 
Milan85
38
Milan85 Día 1,455, 16:22

Za pocetak, drago mi je da se stariji novinari vracaju pisanju i nadam se da ces nastaviti sa odlicnim analizama. \o/

Zanimljiv pogled na odnose sa Turcima, i kada se prisetim svega zaista jeste uvek bilo tako...imali smo uvek mlaku pomoc od strane Turaka, i mnogo puta sam se (kada sam tek poceo da igram) nervirao jer je pomoc njihovog stanovnistva izostajala. Istina je da smo uvek imali odlicne odnose sa njihovim najjacim igracima, ali ceo narod nas nikada nije podrzavao.

Mislim da je prava stvar ignorisati ih sada, uskoro istice MPP (za 6 dana) tako da mozemo nastaviti tako...nadam se da cemo ovoga puta izabrati tu politiku.

I za kraj, ipipro, prijatno sam iznenadjen tvojim odgovorom. : )
Ipak, to se i ocekuje od saveznika..pa i mi smo isto cinili za sve njih ako ne vise onda barem podjednako : D Mada, to je sve bilo nekada, bitna su trenutna desavanja...a u onom gidovom clanku sam saznao neke stvari koje nikako drugacije nisam mogao da znam ili pretpostavim i posle svega toga mislim da ih treba ignorisati dok se ne opamete.

 
kiril pabel
40
kiril pabel Día 1,455, 16:23

Razora za ujedinitelja!

 
Uros Radovanovic
26
Uros Radovanovic Día 1,455, 16:25

Razore, tvoje novine su institucija erepublika!
Znači, ne postoje bolje novine!

Sve to što ti pišeš ja sam dugo pokušavao da objasnim ljudima da Turci ne zaslužuju tu pažnju i da ih je potrebno neutralisati na drugačiji način, ali ekipa 83% se popalila i ne staju...

 
Uros Radovanovic
26
Uros Radovanovic Día 1,455, 16:30

Alex L. x2

 
Vladislav Milovanovic 83
42
Vladislav Milovanovic 83 Día 1,455, 16:31

Do kraja servera, kad i ako odu svi ostajem sam!

 
Petar Kocic
41
Petar Kocic Día 1,455, 16:40

У ал су вам аргументи.Немамо ми код турака много непријатеља,само 83% становништва плус ИНЦИ.А је ли Бога вам шта су ИНЦИ по националности?Јел су можда Срби,Нннннаркомани или турци?И није 83% већ 84% плус чини ми се 85% Кипра(који насељавају турци) плус један део турака из групе ИНЦИ која има држављанство Америке.

А да то је само за гласање.Ни један играч неће реаговати на провокације из стварног живота,зар не?Па ајмо лепо по званичним новинама(или по коментарима на те чланке) да пишемо Слободан Курдистан и за наше јужне савезнике БЈРМ-овци мислим да се нико неће наљутити.

Кажете овима из 83% освета да оснују странку.Па можда људи немају довољно мулти капацитета да је изгурају у топ5,нити имају довољно оружја и злата да нуде сваке конгресне изборе од претходних крађа као неки из топ 5.Не кажем ја да их подржавам,али аргумент вам је смешан.Ако за акције слИНЦА није одговорна турска влада зашто је наша влада одговорна за ове из 83% ?Какво је то лицИмУрје.

Следећи аргумент:морали смо да се извинимо турцима због Пеђе и да потпишемо мпп са њима да они не би потписали МПП са албанијом?!Па да се Срби не боре за Турску не би њих било на мапи,па не би имали са ким потписати мпп.Са турцима се треба преговарати кад буду на 1 територији и онда лепо питамо јел може сад једно извињење или не.

ipipro:"Најлакше је стопити се у мишљење масе, а најтеже имати своје, другачије мишљење.Стрељајте ме сад! :ДД"

Ма ти си већи мученик од Гадафија.

 
Tris Marko
36
Tris Marko Día 1,455, 16:48

Bravo razore.
A pokret 83% je bunt(odgovor) na odluke vlasti da ne postuju volju vecine!

 
Tris Marko
36
Tris Marko Día 1,455, 16:51

Petar Kocic Day 1,455, 16:40
Potpis

 
Brdar Dragan
38
Brdar Dragan Día 1,455, 16:55

Vladislav Milovanovic Day 1,455, 16:31
19m ago

Do kraja servera, kad i ako odu svi ostajem sam!

E pa nece moci Vladislave!
Mora neko bazuke da ti dodaje.

 
Norbengo
41
Norbengo Día 1,455, 17:03

RAZORA ZA PREDSEDNIKA!

inace pokret 83% je pokazao da neki od nas jos uvek imaju muda ; )

 
Deine Lakaien
47
Deine Lakaien Día 1,455, 17:11

hm...ovo je igra...
jeste...zasto bih se u igri druzio sa nekim cije su akcije ugrozile moj nalog, moju maticnu eDrzavu i moju eJebinicu?
dakle...izdudarao sam svoje proti turaka, uzeo 2 bh i 1 CH i to mi je bilo dovoljno.

ranije sam tursk uzastavicu uvek uzimao medju prvim..sada sam je uzeu u borbi koju ce sigurno dizgube...a...i rumunsku i ukrajinsku zastavicu sam uzeo bez problema...vise se necu ustezati dudaram protiv turske za rumune ili bilo koga zbog zastavice...

jos jednom..ovo je igra..zasto bih u igri trpeo nekog koga ne moram...

 
Jovan Tekelija
32
Jovan Tekelija Día 1,455, 17:15

милоше, па нико није рекао да је било уреду што су се наши извињавали турцима : )))
то је била грешка.
али све остало...

 
salamala
31
salamala Día 1,455, 17:27

Batalgazi je prodat nalog odavno, a što se tiče ostatka mislim da si potpuno u pravu...

 
CHika Bobe Roknic
31
CHika Bobe Roknic Día 1,455, 17:53

v+s daj tenak!


sala mala,drago mi je da Brigadir ponovo izlazi!!
o/

 
AdamSSSS
25
AdamSSSS Día 1,455, 19:36

u potpunosti se slazem.
"ja sam da mi to koljemo kume "

 
Fabius
36
Fabius Día 1,455, 20:45

Razor, zaboravio si nešto.

možete vi odhebat Turke, ali neće ONE odhebat Turke zbog vas, to se i pokazuje.
Ako neće ONE, neće ni CFH ni PureBG, niti ijedan vaš predsjednik.

A i Turci nemaju gdje, u EDEN ne nogu, nemaju šanse, nešto malo šanse imaju za u TERRU, ali TERRA neće ići kontra zahtjeva EDENa da ih ne prime.

Sve će se ići prema onom da vrijeme liječi sve rane, i čekat će se da se zabravi sve.
eturska je tumor svakog saveza, način na koji oni igraju, nitko drugi ne igra, uvjerio sam se u to zadnjih tjedana, doznao mnogo stvari.
A nitko ne želi izvaditi tumor iz neprijatelja i ugradit ga u svoje tkivo )

Bit će toga još. A INC i Lazokrate, vjeruj mi, surađuju bolje nego ijedan savez )

 
kowalski_afc
39
kowalski_afc Día 1,455, 21:36

Brigadir je opet na kioscima \o/
Alex L, Razor i (prvi put da se slozim sa poslednjim!) Ipi su objasnili. Mozda nije trebalo da potpisemo MPP, ali sad je kasno o tome razmisljati.
Da li je iko video ko je predlozio Teknika za CP i kako se taj isti covek opisuje i Gidovom clanku na koji se mnogi pozivaju? Ne kazem da je Gid spinovao pricu, kazem da nije sve znao...
A sto se tice 83%, za mene je sve jednostavno: smatram ih izdajnicima jer udaraju protiv interesa naseg saveza, protiv interesa eSrbije, pa makar to bilo i protiv eTurske. Ako ih podrzavaju bivse komsije - to je siguran znak da rade totalno pogresnu stvar. Svi mozemo da se igramo kako hocemo, medjutim, oni su, u mojim ocima, izgubili pravo da sebe nazivaju srpskim patriotama.

 
mogaba
50
mogaba Día 1,455, 21:37

>>> Rusi sklopise MPP sa Hrvatima, pa smo morali da ih obrisemo sa mape.

Russia signed MPP with Croatia only after it was invaded by Serbia.

 
ZeRo_CooL
40
ZeRo_CooL Día 1,455, 21:42

Potpis na sve što su Alex L i Fabius napisali.
@Razor
Majstore, uz svo dužno poštovanje (iako se slažem sa većinom napisanog), zaboravljaš jednu stvar. Mi u ONE nismo sami. Pita se tu još neko, Kakvi su odnosi i stavovi članica saveza pojedinačno prema Turskoj, to ni ti ni ja ne znamo pouzdano, ali sumnjam da su ostali spremni da se odreknu turske štete tek tako, posebno Makedonija.
I na kraju krajeva, to što ti je neko saveznik, ne mora nužno da znači da ti je i prijatelj. Politika je ku.., ovaj dama za poslovnu pratnju ; )

 
Fritz Klingenberg
35
Fritz Klingenberg Día 1,455, 22:40

You`re patetic as always.You seem to forgot fast the 83%.Serbs has no dignity at all : )

 
Maaxxy
46
Maaxxy Día 1,455, 22:59

Ajd jos koji mjesec i bit ce:

Rusija nas napala pa smo se morali branit

Jednostavno kazes: izdali smo svoju veliku dojuceranjsu bracu da bi mogli dobit sve bitke u velikom savezu.

 
name to short
27
name to short Día 1,456, 23:20

... e samo da sacekamo desetak dana pa da vidite sta ce da rade Vasi eTurci, nataknem i Vas i njih.
ETurska je nas prirodni neprijatelj, u V-1 smo ih branili od eGrka, vise smo ginuli od njih samih osim Batala.

Brigaduru, podrska potpuno si u pravu.

 
Mare Magare
35
Mare Magare Día 1,456, 23:39

Како ми се повраћа кад свакога називате браћом, људи ко вам је мозак избио из главе???
Турци и остала наша "браћа" нису неки фиктивни народи, из игрице, са њима свима имамо јако комплексне СЖ односе и само због игрице их тако звати је апсурдно, да не употребим и неку тежу реч.

За оне који нам пуно значе постоји реч ПРИЈАТЕЉ, научите се да је користите већ једном.

Само Србин је Србину брат!

 
The Other One
42
The Other One Día 1,456, 23:45

Potpis na clanak iako imas nekih malih propusta (zbog toga sto nisi igrao neko vreme...)
Kada ja kazem nesto ovako onda sam trol (<<< tako kazu "strucnjaci"), ali kada kaze neko ko je analiticar vojnih i strateskih desavanja u ovoj igri - onda to treba da ima i neku tezinu. Mada, ne bi me iznenadilo da dodje neki od ovih sto se saginje i da ti kaze da si njab i trolina...

Sve u svemu, Turke ignorisati - ni MPP, ni rat sa njima.
Ali, jbg, 500 godina pod njima... Jednom vazal - uvek vazal... ; )

 
Royal Lion
46
Royal Lion Día 1,456, 23:50

Razori

 
Dr.Lekar
40
Dr.Lekar Día 1,456, 23:55

U pravu si prodat je nalog... Nije isti lik... Istu stvar sam pitao ekipu na kanalu. Samo ta cinjenica nije prosla IQ test kod Pedje kada je krenuo da zakuvava...

 
shavo.
41
shavo. Día 1,456, 23:56

Necu vise da se upustam u razgovor na ovu temu. Ubila je vec.

Drago mi je da si ponovo sa nama o/

 
Servoja
32
Servoja Día 1,456, 00:04

Ipi objasnio

 
iKoren
44
iKoren Día 1,456, 00:05

RazorSRB veliki potpis na sve sto si napisao. Ima i par dobrih komentara ispod.

Sa Turcima treba lagano da raskrstimo puteve, razidjemo se kao sto smo se razisli sa Rusijom i Brazilom. To treba da se desi na nivou drzave a ne izdajnicke organizacije 83% koja bije protiv naredjenja svog predsednika i svoje vlade koju su sami birali.

Kazu da vecina ljudi podrzava taj njihov "bunt"? Pa ako je vecina, znaci nemaju problema da se skupe u stranku i dobiju izbore lagano. Vecina u Srbiji je oko 3.000 igraca, sto znaci da bi to bila najbrojnija stranka. Pa ako stojite iza svojih reci, pobedite legitmno... ili nije vecina iza vas?

Tuzno je koga sve primaju u SJeB sada. U vreme kada je komandant bio VeljkoKG svako ko i pomisli da udara protiv naredjenja bi izleteo iz jedinice brze nego sto stigne jedan metak da opali. Nedostaje mi ta nekadasnja jedinica...

PozZ

 
The Other One
42
The Other One Día 1,456, 00:07

Tuzno je koga sve primaju u SJeB sada. x2

 
SerbianFenceJumper
39
SerbianFenceJumper Día 1,456, 00:14

RazorSRB.

 
mikagrubinen
46
mikagrubinen Día 1,456, 00:19

Meni je od samog ovog odnosa sa Turskom zanimljivije citati komentare i pratiti kakve su rekcije nas samih. Koliko tek tu grupacija ima ikako se slicni pronalaze, mada i padobranci potpuno iznenade. (nesto kao ja sa ovim komentarom)
: D

 
selasije
33
selasije Día 1,456, 00:33

"A sto se tice 83%, za mene je sve jednostavno: smatram ih izdajnicima jer udaraju protiv interesa naseg saveza, protiv interesa eSrbije, pa makar to bilo i protiv eTurske. Ako ih podrzavaju bivse komsije - to je siguran znak da rade totalno pogresnu stvar. Svi mozemo da se igramo kako hocemo, medjutim, oni su, u mojim ocima, izgubili pravo da sebe nazivaju srpskim patriotama." - lupi covek koji ima placenicku medalju!!! xD
Tuga. A gde si je osvojio,care?? Jel si udarao za hrvate,o veliki patrioto?? A za rumune?? Grke??
Ja nisam patriota,ja imam dostojanstvo,a turci su pljunuli na njega vise puta. O janicaru koji je predlozio MPP sa njima da i ne govorim. On i ne zna sta je dostojanstvo!! Tuzna je eSrbija sa vama!

 
Oply1389
39
Oply1389 Día 1,456, 00:35

Смарате невиђено.

 
kowalski_afc
39
kowalski_afc Día 1,456, 00:41

Selasije, evo ti mali hint: ako udaras npr. za eBugarsku protiv eRumunije u RWu, pa onda za eRumuniju protiv te iste eBugarske u tom istom RWu, desava se neverovatno cudo: dobijas 2 zastavice.

Uzmi, odstampaj ovaj komentar i citaj ga sve dok ga ne shvatis. A kada pomislis da si shvatio, uzmes i citas dalje, jer postoji velika verovatnoca da ga jos nisi shvatio
-.-

 
dalibor m
41
dalibor m Día 1,456, 00:41

Lepo je videti 83% avatare kako se nižu bojnim poljem uz bugarske i hrvatske avatare.

Tako da je moja dilema trajala ni delić sekunde.

Da me vide na istoj strani sa Bugarima i Grcima? Nikad. Nemam stomak za to, a imam i svoju čast.

Ok, drugi je nemaju, njima je svejedno, ali šta sad, oni misle da je ok čak i pohvaliti se time...Jbg, nismo svi isti.

 
Radivoj NS
38
Radivoj NS Día 1,456, 00:44

Заборавио си:

1) Хтели су да пусте Америку да прође кроз Турску и да нам удари слеђа.

2) Притиске на нас у вези еБиХ.



- Наша дипломатија никако да искористи позицију коју имамо, а она је савкако много боља од Турске.

- Сваком нашем савезнику, а и непријатељу се мора показати да акција против нас има једнак ОДГОВОР, а наша власт само погоршава наш положај и гура на све даље од позиције СИЛЕ, ИМПЕРИЈЕ.

 
Radivoj NS
38
Radivoj NS Día 1,456, 00:57

А наше војне јединице постављају одбрану Турске као приоритет...

Млитави смо бре ко и у РЛ-у...

 
selasije
33
selasije Día 1,456, 01:01

kowalski
druze ja imam 15 od 50 zastavica,sve za ONE ili proONE drzave,pa cak imam i tursku,pre ovog sra..a. Jedina EDEN zemlja je Rumunija i to isto "osvojena" posle ovog sra..a sa turcima.
I onda ti meni pricas o patriotizmu!! Smesno.
Nisi mi rekao,gde si udario za hrvate?? jel u meksiku?? ili mozda protiv spanije?? kao pravi janicar,po nalogu sultana! a za grke??
P.S. Kada budem bio placenik,kao ti,mozda i odstampam tvoj kom. pa ga i shvatim xD
I da kada ti bude trebala rumunska zastavica za drugu medalju,javi se slobodno da udaris sa nama protiv turaka,ja ti dajem tenkove i 'lebac,avatar ne moras da menjas,da ti ne zamere tvoji. : )

 
Dusan Nastasijevic
41
Dusan Nastasijevic Día 1,456, 01:08

Hajde pokušam da kažem nešto što nije toliko poznato do sada.
Pratio sam (po službenoj dužnosti tada) štampu u Turskoj neposredno pre spornog refenenduma. INCI-ji su organizovano spinovali javno mnjenje, bilo je mnogo malicioznih članaka sa RL referencama na Srebrenicu, Račak, Merkale ...i sl. Posle svega toga, iznenađen sam što se više turaka nije tako izjasnilo.
Kad sam se bolje raspitao, saznao sam da to zakuvavaju turci koji ne žive RL u turskoj (Citizenturk i ekipa) i naginju TERRA frakciji. Tu oni imaju mnogo većih problema od srba, ali to nije za širu javnost.

Dakle, i kod njih su uvek veće patriJote gasterbajteri.

 
iKoren
44
iKoren Día 1,456, 01:12

@selasije da li ti stvarno ne shvatas da uopste ne moras da udaris za Hrvate? Necu te udostojiti objasnjenja, pogledaj mapu sa zastavicama i sam shvati zasto za najjace EDEN zemlje ne moras da udaras. Ako ne mozes da shvatis, zao mi je, nastavices da igras u neznanju...

PozZ

 
kowalski_afc
39
kowalski_afc Día 1,456, 01:25

@ selasije
Citaj citaj, trebace ti ono sto sam ti rekao. Cak ti je iKoren dao jos jedan hint, upotrebi mozak x)
Evo ti jos jedan hint: Hrvatsku zastavicu sam dobio u RWu u eItaliji :] I to ne samo ja, nego ceo SSF i pola VeS-a.
Naravno, da bi shvatio, moras da citas i ucis :] Ja bar ne pravim stetu koju neki drugi eSrbin mora da ponisti da ne bi ispalo sr**e

 
Mobster90
38
Mobster90 Día 1,456, 01:26

Коначно неки нормалан и објективан чланак! Штета што наши председници немају 2 % мозга колико и ти, далеко би догурали али овако шипак...

 
Strahinjic Banovan
38
Strahinjic Banovan Día 1,456, 01:29

Потпис на чланак.

ПС
Извинио, не извинуо : )

 
ea10
40
ea10 Día 1,456, 01:34

Prvi put da se ne mogu složiti sa tvojim razmišljanjima, druže iz hiljadu bitaka.

 
Mendela88
36
Mendela88 Día 1,456, 01:38

Ili ih zaboravite ili im objavite rat, ne moze svako kako mu se digne...jebem ti ja onda takvu drzavu

 
selasije
33
selasije Día 1,456, 01:39

koren
ne druze,nisi ti mene shvatio.
Ovo za mexiko i spance je bila samo glupa prozivka ; )
odlicno sam ja ukapirao kada se jure zastavice i bez ovog sto je kowalski napisao. poenta je da covek koji ima EDEN zastavice,kako god osvojene,ne moze da proziva na osnovi patriotizma. Meni je to prosto glupo.
toliko od mene
over and out
o/
83% OSVETA

 
betega
47
betega Día 1,456, 01:46

MPP sa Turskom imate jer su jedinice - vojska eSrbije ( VeS i PV ) u banani
aktivnost vojnika im je smesna disciplina 0 a komadanti sve manje vremena provode na chatu.
Nema vise onih jakih udara VeS-a u jednoj a PV u drugoj borbi.
Ima ih jedva po 20tak na zajednickom udaranju.
Zakljucak dobili ste MPP iz cistog pragmatizma,
i bice produzen 100%.

 
sasa55555
38
sasa55555 Día 1,456, 01:50

potpisujem...

 
CrazyDule
36
CrazyDule Día 1,456, 01:50

Ovo su bre novine!
Potpis na svaku rec!

 
bg-pobednik
41
bg-pobednik Día 1,456, 01:53

A ferhunde!??

 
Novost
36
Novost Día 1,456, 01:56

shta reci.. obraz, ponos, dostojanstvo.. da li to josh uvek imamo kao nacija?

 
Cvorovic Ilija
39
Cvorovic Ilija Día 1,456, 03:16

"Da li su od referenduma udarali za nas i kad? Nisam video nijedan org udar i njihove avatare kako se nizu" X 100010100010010

 
Cookies Revenge
30
Cookies Revenge Día 1,456, 03:18

Nikako mi nije jasno kako moze neka tamo Turska ,koja cak i nije u nasem savezu, da bude vaznije od Spanije.Jos kada dodamo da Spanci stalno udaraju za nas,da su verni saveznici,da ne zaboravljaju kada im neko pomogne.Dok Turci ne porpustaju priliku da nas troluju, prete (cak i preko drzavnih novina)i naravno stalnot traze izvinjenja.
A tuzna stvar je sto im se mi(vlada)kao sto si rekao saginjemo.

 
zeka2501
29
zeka2501 Día 1,456, 03:27

Ne kazu ljudi dzabe...
Turci ko k..ci!!!!

 
zeka2501
29
zeka2501 Día 1,456, 03:30

... ja bih da mi to koljemo kume!

 
Nemaanjaa
44
Nemaanjaa Día 1,456, 03:41

BattalGazi je prodao nalog..Ovo neko dete preti sa njegovog acc..

 
m-e-pTaB
32
m-e-pTaB Día 1,456, 03:46

Око игнорисања воље народа --- Колико се сећам, на последњим председничким изборима и ови 83% су имали свог кандидата, али ето .. опет ништа.
Изгледа да имамо превише слепаца који су и даље у трипу да ако је неко најгласнији, то аутоматски значи и да је у већини ...

 
m-e-pTaB
32
m-e-pTaB Día 1,456, 03:48

И да, не мислим да је већина за сарадњу са Турцима, мислим да је већини мало мука од овог пренемагања ... Али не хистерише по новинама сваки дан, па се то не види ...

 
Uros07
32
Uros07 Día 1,456, 03:55

Ajde i da im covek oprosti to sto su glasali za nezavisni KosMet. imaju svoje misljenje o tome, smatraju da je nezavisnost jedino resenje, dza bu. Tu su i argumenti da je pola poljske glasalo isto za nezavisni KosMet kao i neke balticke zemlje. Ali te iste zemlje ne pljuju po nama na najpodmukliji, najcinicniji nacin. Je l' ste vi svi zaboravili na 1389 zakon??? Nisam nacista, ali sam nacionalista, volim svoje - tudje postujem. Ali takva provokacija je najvise i pecnula sve ove ljude u zivac. Znaju oni dobro sta nama znaci ta godina i namerno su tu udarili, i oni i izmisljena nacija ''bosnjaci''. Ako mi mozemo da se izvinjavamo zbog Pedje, boga mi, oni imaju da se izvine zbog uvrede nacionalnog ponosa nacije.

 
Strahinjic Banovan
38
Strahinjic Banovan Día 1,456, 04:16

Ko je био кандидат Групе 83% на прошлим изборима, нисам приметио да је било ко од кандидата подржао ту групу?

 
Radivoj NS
38
Radivoj NS Día 1,456, 04:17

Ситуација је врло проста.

Турци мисле да су сила и тако се и понашају...

Ми смо сила која се тако не понаша већ пузи около и извињава се и мрав... преговара са еБиХ... мислим стварно. :}}}}



Иначе понеки еБиханци знају и турски.. и ОДУВЕК су закувавали сукоб Турске и Србије. ;}

 
Lord Garfield
41
Lord Garfield Día 1,456, 04:33

1. Glasaju za nezavisno KiM sa 83% < njihovo pravo da glasaju kako zele, pucketa mi realno za to.

2. Zatim 3x u parlamentu guraju donaciju od 1389cc < INCI pripadnici predlazu, normalna grupa odbija

3. BattalGazi nije isti kao onaj pre godinu dana, nalog je prodat x)

4. INCI

5. Realno, za pedju nema izvinjenja svi znamo da je mentalno obolela osoba nista vise.





p.s.
Razoreeee skidaj sa vpopa garfielda sa slike ! xDDDDDDDDDD

 
dalibor m
41
dalibor m Día 1,456, 04:41

"Ko je био кандидат Групе 83% на прошлим изборима, нисам приметио да је било ко од кандидата подржао ту групу?"

Normalno da ih nije nijedan podržao. Onaj ko bi to uradio bi sigurno izgubilo izbore, a nijedan od njih se nije kandidovao da izgubi.

Ti bi to morao znati, i dalje ti pamte lizanje Grčkih zadnjica. I pamtiće ti do kraja. A ovo šlihtanje Bugarima i Hrvatima je još bednije. Čak to nazivaju "svojim ponosom"...

Koja beda čoveče...

 
Binary Mind
32
Binary Mind Día 1,456, 05:08

Potpis na svaku rec! Svaka cast za ovo.
shta reci.. obraz, ponos, dostojanstvo.. da li to josh uvek imamo kao nacija? x2
A o udaranju za Tursku, bolje i da ne govorim... Svaki drugi dan, CoD Turska... Samo moja jedinica 1 metak za njih nije ispalila... niti ce! o7

 
Xye.
43
Xye. Día 1,456, 05:54

>>> Rusi sklopise MPP sa Hrvatima, pa smo morali da ih obrisemo sa mape.

Russia signed MPP with Croatia only after it was invaded by Serbia. x2

 
Darko_Trnavac
34
Darko_Trnavac Día 1,456, 06:05

udaram bre protiv njih od svojih para! da mi niste vi dali pare?
drugo: svi kao pustite 83% pokret oni prave male stetice...pa sta vam toliko smetamo onda?!
trece:vladislav nikada nece ostati sam imace mene i jos 10-ak ljudi koji nikada nece napustiti!
a i uvek ce se naci ljudi koji dele nase ideje a njih nije malo!
cetvrto: mi se svetimo a i ujedno se ZABAVLJAMO U OVOJ IGRICI sto su neki od vas ocigledno zaboravili...cemu je svrha da tucemo po tamo nekoj americi ZBOG CEGA! resursa nema!
ovde udaram zato sto VOLIM HOCU i MOGU : )
razor svaka cast

 
TheCr3at0r
35
TheCr3at0r Día 1,456, 07:44

Нисам читао коментаре (нити ћу), али само ћу рећи:

КАКО СЕ СЛАЖЕМ са текстом који си написао!!! : )

Понекад, потребна је и мудрост, а највећа мудрост је у ћутању.

 
banovani
36
banovani Día 1,456, 07:57

Ne mogu da čitam kilometre komentara.
Trebalo je da vaskrsneš kako bi neko rekao: "Ignorišite Turke!"

 
salamala
31
salamala Día 1,456, 08:09

"Ajde i da im covek oprosti to sto su glasali za nezavisni KosMet. imaju svoje misljenje o tome, smatraju da je nezavisnost jedino resenje, dza bu. Tu su i argumenti da je pola poljske glasalo isto za nezavisni KosMet kao i neke balticke zemlje. Ali te iste zemlje ne pljuju po nama na najpodmukliji, najcinicniji nacin. Je l' ste vi svi zaboravili na 1389 zakon??? Nisam nacista, ali sam nacionalista, volim svoje - tudje postujem. Ali takva provokacija je najvise i pecnula sve ove ljude u zivac. Znaju oni dobro sta nama znaci ta godina i namerno su tu udarili, i oni i izmisljena nacija ''bosnjaci''. Ako mi mozemo da se izvinjavamo zbog Pedje, boga mi, oni imaju da se izvine zbog uvrede nacionalnog ponosa nacije."

Potpis na svaku tačku i crticu u komentaru.
btw ne podržavam grupu 83%

 
Vojvoda_Prica
27
Vojvoda_Prica Día 1,456, 08:57

Разоре краљино! ГЛАС БРЕ !

 
Zeka-Peka
36
Zeka-Peka Día 1,456, 09:15

ВОТЕ МОГАБА!!!

 
Zaeban Covek
30
Zaeban Covek Día 1,456, 09:48

kaže se "izvinio"

 
Watan Tanka
40
Watan Tanka Día 1,456, 09:51

За јаничаре само .!. :)

 
RazorSRB
30
RazorSRB Día 1,456, 10:22

ZeRo_CooL

Ne znam sta ce nam Turci u savezu i da li se secas da su oni jedno vreme bili u Terri!
Ali ih je EDEN clanica okupirala (Grcka) i drzali ih duuugo pod okupacijom.
Posto je PHX bilo bas briga za Turke i njihovu izdaju, Turci su bili bespomocni. A Terra nije htela da narusava odnose sa EDEN-om zbog "preletaca"

Zatim su se opametili i opet poceli da koketiraju sa PHX-om tj njegovim "naslednicama" i evo danas imamo Turke koji nisu u ONE, postoji neka saradnja, ali ih ni mi ni Spanci ni Poljaci ne volimo preterano ili barem imamo neutralan stav.

I na kraju, sta ce nama takva Turska u ONE?
Mislis da bi Terra rado prihvatila UK da im se vrati?

 
Srk33
29
Srk33 Día 1,456, 10:49

Auu, kad se setim kad sam citao ove novine jos pre nekih godinu dana na starom acc-u. Podrska razore, v+s

 
UjkaVaso
30
UjkaVaso Día 1,456, 10:52

5. PureBG im se od prvog dana mandata saginje

Heheheheheeheheheheheh

Možda je samo poguren,pa to samo tako izgleda!

 
Ifke
42
Ifke Día 1,456, 10:55

3. BattalGazi objavljuje clanak u kom nam otvoreno preti ako budemo ratovali protiv Turaka, mada je pretio i Poljacima. Zatim je nabio par miliona protiv nas (cini mi se da je u pitanju bila Slavonija ili neka FR regija), a clanak brise. A nekad nam je bio najveci prijatelj!

To nije isti lik na profilu. Isti je profil ali ne i igrac, profil je kupljen. Tako da to da nam je bio najveci prijatelj nema nikakve logike