Ambiente de fondo si/no

Regístrate

 

Continuar

Continuar Al crear una cuenta estás de acuerdo con las Condiciones de servicio y la Política de privacidad

Ne Mutlu Türküm Diyene

Día 1,825, 03:56 Published in Turkey Turquía por Capriss61
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

ARAP YALAKASI OLMAK MAZLUMUN YANINDA OLMAKSA EVET YALAKAYIM AMA BENİ BİLEN BİLİR BEN ZATEN ÜLKÜCÜYÜM

[img][/img]


Bu memleket tarihte Türk'tü, o halde Türk'tür ve ebediyen Türk olarak yaşayacaktır.


[img][/img]


[img][/img]

VE YENİ ZAMANIN YENİ LOGOSU:
[img][/img]



Ne Mutlu TÜRKüm diyene:
http://www.erepublik.com/tr/article/ne-mutlu-t-uuml-rk-uuml-m-diyene1-2159267/1/20
 

Comentarios

Drk Raiden
Drk Raiden Día 1,825, 03:58

pirinç.

Drk Raiden
Drk Raiden Día 1,825, 03:59

v2. tüyü bitmemiş yetimlerin öldürülmesi hangi inanç, hangi devlet, hangi millet olursa olsun birazcık vicdan sahibi herkesin kınaması gereken bir durumdur. Aksini düşünen insan olamaz.

Drk Raiden
Drk Raiden Día 1,825, 04:06

Bu da Filistinli mücahitlerin öldürdüğü İsrailli bebekler. http://i.ytimg.com/vi/31Yp3802CTA/0.jpg Bu caniliğin dini, imanı, rengi yok. Hepsini kınıyorum.

Tophaneli AlemdaR
Tophaneli AlemdaR Día 1,825, 04:09

V+S

CeSurKral
CeSurKral Día 1,825, 04:11

İkinç

malazgirt01
malazgirt01 Día 1,825, 04:16

voted

AlijaIzzetbegovic
AlijaIzzetbegovic Día 1,825, 04:21

Kahrolsun Siyonist israil!

komando67
komando67 Día 1,825, 04:54

v

kassva
kassva Día 1,825, 04:56

v

Wrath Of God Attila
Wrath Of God Attila Día 1,825, 05:17

kundaktaki bebeklere elbette her insan gibi üzülüyorum kundaktaki bebekler hariç geri kalanına üzüldüğüm pek söylenemez arapların tarihte ingiltereye yaptığı yardımlar aklıma geliyor

NoPanig
NoPanig Día 1,825, 05:20

Arapları bende sevmiyorum ama bu yapılan insanlık dışı.

Wrath Of God Attila
Wrath Of God Attila Día 1,825, 05:22

pakistanı severim

99dolar
99dolar Día 1,825, 05:33

v

Kutluk Bilge Kul Cito
Kutluk Bilge Kul Cito Día 1,825, 05:41

lol

The Examiner
The Examiner Día 1,825, 05:50

v

Nickholai A. Hel
Nickholai A. Hel Día 1,825, 06:08

tipik face guruhu -hadı tepkı verelım -napalım panpa ? -avatarlarımızı değiştirip auuuuuu yapalım ---oooo manyak fıkır -İSRAİLİ KINAYACAK 100000 KİŞİ BULARİLİRİM \o/

The Examiner
The Examiner Día 1,825, 07:05

@KEYSER bir inciciden insani konularda duyarlılık bekleyecek değiliz.

Shiro Yasha WD
Shiro Yasha WD Día 1,825, 07:12

v

Nickholai A. Hel
Nickholai A. Hel Día 1,825, 07:17

avatar degıstırerek oldukca duyarlı oluyosun karşim devam et

0smanlim
0smanlim Día 1,825, 07:17

v

Capriss61
Capriss61 Día 1,825, 07:18

hiç olmasa tepkisini ortaya koyuyor

Nickholai A. Hel
Nickholai A. Hel Día 1,825, 07:20

evet harika bir tepki tum dunya ınsanlarının bakıs acısı degıstı su an ...hanny sızın bu yaptıgınıza masturbasyon denır daha otesı degıl

The Examiner
The Examiner Día 1,825, 07:24

bu tarz bir masturbasyon yapmam anana olan saygımdandır.

Nickholai A. Hel
Nickholai A. Hel Día 1,825, 07:28

e sen bu kadar tahammulsuz ve yaptıgım dogrudur kafasındayken ınsanların dıger ınsanlara tahammul etmesını nasıl beklıyosun ama gordugum kadarı ıle ne yaptıgının dahı farkında degılsın yazık

Capriss61
Capriss61 Día 1,825, 07:30

keyser milletin beynini yıkamı yürü git...

Nickholai A. Hel
Nickholai A. Hel Día 1,825, 07:34

ben gıdeyım sıkıntı yokta bayrak takıp sanal vıcdan bosalması yasayıp kendı aynanızda ben ne kadar duyarlı bı ınsanım helal olsun bana dıyıp sıgara yaktınızmı ?

erisgen
erisgen Día 1,825, 07:34

v178

M.AZAK 1453
M.AZAK 1453 Día 1,825, 07:35

Kahrolsun Siyonist israil!

Yaşasın Müslüman FİLİSTİN.

stenleyipkis
stenleyipkis Día 1,825, 07:41

Israel ist über alles

Am ganzen Welt wird Juden sein!!1!!1!

The Examiner
The Examiner Día 1,825, 07:42

@KEYSER bu oyunda az da olsa dünyanın her yerinden oyuncular var. amacımız diğer ülkelerden bir iki kişi dahi olsa israil denen devletin yaptığının yanlış olduğunu görmeleri. burda iyi bir iş yaptık diyerek kendimizi tatmin etmiyoruz. Yaptığımızın orda ölenler için hiç bir faydası da yok. 3-5 kişi de olsa dünyanın farklı yerinden insanlar dünyanın güllük gülistanlık bir yer olmadığını anlasın. çünkü Batılı ülkelerde yaşayan insanlar israili çok medeni adaletli vs. iyi bir yer olarak biliyor.

stenleyipkis
stenleyipkis Día 1,825, 07:48

O zaman ingilizce yaz oç. Türke arap propagandası yapmayın aq.

O oynayan yabancıların senin yazdığın bu makaleyi anlayacağını mı düşünüyorsun.

The Examiner
The Examiner Día 1,825, 07:48

ben yazmadım

Kutluk Bilge Kul Bombacibaykus
Kutluk Bilge Kul Bombacibaykus Día 1,825, 07:49

türkçe makale yazıyor yoruma da yabancılar filan deiyon, neyin kafası ha avatar değiştirmeyle bu iş olsaydı dünyada çözülmemiş dikkat çekilmemiş sorun olmazdı öbüldün


kayzer panpam da adamı bağsur etmiş bu arada xd

The Examiner
The Examiner Día 1,825, 07:49

arap düşmanlığınızda türkiyenin ilk kurulduğu zaman ki politikacılarının yüzünden. ingiliz destekli yahudi politikacılar. maalesf cumhuriyetimizi kurma görevi onlara verilmiş..

KutlukBilgeKulKagan
KutlukBilgeKulKagan Día 1,825, 07:51

oyunla alakası yoksa makale silinir xd

mason YCK92
mason YCK92 Día 1,825, 07:51

plato bile bu makaleyi görse israil devam edecek aq kıç yırtmaya gerek yok xd ayrıca bu olayları nasıl engelleriz diye düşünmektense sanalda at koşturuyosunuz aq.

siz ilk önce pkk'yı bitirin , bu ülkeyi kalkınıp gelişinki , israil "filistine cephe açıyorum" dediği zaman "israil dur" diyebilesiniz. ( erep tarihinden ince bi espiri yaptım aq )

stenleyipkis
stenleyipkis Día 1,825, 07:52

Ya bi siktirin gidin cumhuriyetimizi kurma görevi verilen adamlar ananızı siksin sizin orospu evladı

İnşallah israel seni de bütün gerizekalı araplarıda yok eder amk. şakirtleri

Darkslowstar
Darkslowstar Día 1,825, 07:52

no condamnation of the terrorist from hamas who started this?

stenleyipkis
stenleyipkis Día 1,825, 07:53

Senin yüzünde az önce israil ordusuna online olarak 500€ yardım gönderdim

The Examiner
The Examiner Día 1,825, 07:59

ayrıca bu ülkedeki dindar gördüğünüz herkese şakirt demeyin.benim bildiğim şakirt nurculara denir..
Türkiyede şakirtten daha tehlikeli daha gerici adamlar da var. ben şayet onlardan biriyim. şakirt olsam amerika, israille iyi geçinmeye bakardım. hatta 500€ yardım bile gönderirdim..

Nickholai A. Hel
Nickholai A. Hel Día 1,825, 08:02

tabi senin amerika ve israille iyi gecinmemen bayagı bi zorluyo adamları takdir ettim ...sanaldan bayrak takıp,kullandıgın pc nın bıle ne marka olduguna dıkkat etmeyıp en klas malları kullanıp kahrolsun ısrael hödöhödö rereörö dıyosun cok tehlıkelısın karşim gurur duydum o7

ottomanos
ottomanos Día 1,825, 08:03

Israil'i kınamak kolay da kendi memleketini Suriye'deki akan kana çanak tuttuğu için, müslümanı müslümana kırdırdığı için kınadın mı bilader?

Birinin dediği gibi

"İyi olmak kolaydır, zor olan ise adil olmaktır."

İsrail öldürüyö, öldürür tabi, sikindirik ağabeylerinizin şimdi burda yaptığı gibi karış karış sattılar topraklarını fakirin fukaranın topraklarıydı onlar, ordaki krallar petrol zenginleri satıverdi.

The Examiner
The Examiner Día 1,825, 08:06

KEYSER sana açıkladım sen yine aynı şeyleri söylüyorsun evet hiçbir faydası yok. atarlı ergen gibi aynı soruyu yeniden soruyorsun bana.

ottomanos
ottomanos Día 1,825, 08:07

"arap düşmanlığınızda türkiyenin ilk kurulduğu zaman ki politikacılarının yüzünden. ingiliz destekli yahudi politikacılar. maalesf cumhuriyetimizi kurma görevi onlara verilmiş.."

senin ben soyunu sikiyim be. ne biçim adamsınız lan siz. ingiliz destekli yahudi dediğin senin soyundur, soysuz piç sen kimsin lan.

anasını sikiyim bunların soyunu zamanında asmamışlar hakkaten bu noktada çok eleştiriyorum o cumhuriyeti kuranları.

The Examiner
The Examiner Día 1,825, 08:11

@ottomans türkiyenin suriye politikasını doğru. suriyede nusayri esedin adamları müslümanları öldürüyor. (bilmeyen araştırsın nusayriler ali allahtır diyen sapıklardır.)

Burada ki sorun bizim yazdığımızın fayda sağlayıp sağlamaması değil. Sizin israilin yaptığı yanlışın eleştirilmesine dahi bu denli karşı olmanız. Evet bu beni deli ediyor ve bana nasıl bir ülkede nasıl insanlarla birarada yaşadığımı düşündürüyor, hayatı sorgulatıyor..

ottomanos
ottomanos Día 1,825, 08:20

siktir git lan muhattabım değilsin. bi sikten haberin yok yarak kürek konuşuyosun. hangi müslüman ali allah der öküz. Bide aklınca Şiilik üstünden sikik sikik konuşuyorsun.

Ha unutmadan Müslüman birine kafir demek, dinden çıkardığı gibi nikahı varsa nikahını da düşürür. Nikahını yenilemek istersen ara yardımcı oluruz.

The Examiner
The Examiner Día 1,825, 08:22

daha sen müslüman de mk. Vikipedi'den alıntı:

"Nusayrîler ya da Nusayrîyye; (Arapça: النصيرية Al-Nusayrīyah ya da العلوية Al-Alawīya) Suriye'nin Lazkiye, Baniyas ve Tartus illeriyle Türkiye'nin Hatay, Adana ve Mersin illerinde yaşayan; İsmâilîlik, Dürzîlik, Hıristiyanlık ile birlikte Suriye'deki mevcut diğer yerel inanışların İslâmiyet'in Şiîlik mezhebinin çatısı altında harmanlanması neticesinde ortaya çıkmış olan bir dinî inanç topluluğudur."

Murat Eryanmaz
Murat Eryanmaz Día 1,825, 08:46

nusayriler müslüman değil de kardeşim natoya destek olan müslüman olur mu?

The Examiner
The Examiner Día 1,825, 08:50

olur. bunlar stratejik şeylerdir devletler çıkar için ittifak yapabilirler. peygamber efendimiz sasanilere karşı bizansı desteklemiştir falan.
İslam devleti çinlilere karşı o zamanki müslüman olmayan türklerle ittifak yapmış.

Şimdi birde bunu tartışmayalım

The Examiner
The Examiner Día 1,825, 08:51

ayrıca keşke güçlü olsak da amerikanın falan onayını beklemeden birşeyler yapabilsek ama malesef..

 
Publicar tu comentario

¿Qué es esto?

Estás leyendo un artículo escrito por un ciudadano de eRepublik, un juego de estrategia multijugador inmersivo basado en países reales. Crea tu propio personaje y ayuda a tu país a alcanzar todo su esplendor mientras tú te consolidas como un héroe de guerra, un reconocido editor o un gurú de las finanzas.