Ambient on/off
Join eRepublik

Transilvania is known as Erdely?!

145 Day 581, 01:23 Romania
OK, don't shoot me! YET!

Ieri Ungaria a raportat cea mai mare victorie personala din istoria sa in eRepublik! Forget Podolia!
This is the NEW DEAL!
Ieri in Vojvodina trupele unguresti au defilat prin armatele reunite prin MPP aka Alliance ale, ATENTIE!!!:
CROATIA
SPANIA
FINLANDA
SUEDIA
POLONIA
ROMANIA
USA
ELVETIA
ISRAEL
GRECIA
!!! Nici mai mult nici mai putin de 10 tari au luptat cu trupele maghiare si acestia din urma au triumfat !!!
Si au facut-o intr-un mare stil!
OK, nu vreau sa ridic ode ungurilor sau conducatorilor acestora, dar tin sa mentionez ca ce au reusit ei sa faca este un lucru CEL PUTIN INCREDIBIL!
Avand in vedere conditiile actuale, PERMITETI-MI sa cred ca a fost pe bune.

Deci, ce inseamna asta?
Nimic, daca te gandesti ca acestia s-au luptat pe mai multe fronturi, avand deschise batalii si cu Polonia si au mai luptat si in razboiul de antrenament din Cuyo!
Sau inseamna multe!
Dupa mine inseamna clar, fara echivoc, ca armata maghiara este cea mai organizata, eficienta si puternica armata din lume, la acest moment, si nu imi este frica sa spun asta!
In schimb ma gandesc cu frica la urmatoarele:
Romania are 8 MPPuri, cam aceleasi care le are si Croatia.
Romania are un razboi deschis cu Ungaria.
Romania are jumatate dintre cetatenii Ungariei.
Romania are poate jumatate din jucatorii activi si cu skilluri mari si rankuri plecati in pribegie prin lume la cules capsuni, urmarind imbogatirea intr-o lume virtuala.
Romania nu are potenta financiara sa incarce 5 tankuri la full pentru lupta cu adevarat importanta.
Romania este devansata conform statisticilor eGovernment CLAR pe toate paliere importante intr-o lupta!

Romania vs Ungaria
XP
3.142.653 vs 6.049.471
Strength
37.444 vs 63.733
Damage
32.031.319 vs 52.821.161
Reserves
3.603 vs 3.954
Soldiers
3.105 vs 6.822
Marines
753 vs 1.519
Tanks
48 vs 39

Bine, avem si noi 9 tankuri mai mult, pacat ca nu le putem inarma corespunzator!
Data fiind situatia de mai sus, pot spune cu toata taria ca Romania se afla in pragul unui dezastru mai mare decat cel cu pierderea Podoliei, si anume unul cu pierderea unei regiuni originare romanesti!
DA DIN ACEST MOMENT AMENINTAREA ESTE REALA!
Daca acum cateva luni ne permiteam sa radem de acest lucru la o bere la intalnirile eRepublik, acum imi permit sa inghit in SEC!
Avand in vedere faptele prezentate mai sus, si luand in considerare faptul ca acum Ungaria este in pozitia Romaniei de acum cateva luni, si are pe deasupra la conducere cetateni din babyboom, care s-au nascut in Lumea Noua din ura catre Romania, va anunt ca acum este pe bune.
Daca ungurii si-au testat pe rand muschii cu suedezii, polonezii si croatii si au reusit sa invinga, nu cred ca mai este mult pana cand ... vor trece la adevarata incercare si anume batalia cu Romania!
Acel moment este aproape!
Daca eu speram ca voi reusi sa repatriez oamenii la timp pentru a putea ataca Podolia si cu sanse reale de reusite, va spun sincer ca acum nu pot spera ca se vor putea intoarce suficienti romani ca sa poata ajuta apara Romania si granita sa SFANTA!
Pentru ca acum avem cateva conditii TOTAL NEFAVORABILE!
Razboi activ cu Ungaria!
Razboi activ cu Ukraina, o papusa in mana maghiarilor!
4 regiuni basarabene, aduse la patria MAMA dupa o foarte lunga perioada de timp in care am fost despartitit de pamantul fratilor nostri de peste PRUT!
Asta se traduce pentru un STRATEG in deschiderea vulnerabila pe pana la 6 FRONTURI!
Daca Romania nu a putut sa faca fata pe 3 fronturi cu Ungaria, Rusia si Ukraina, va garantez ca acum, in conditiile actuale nu este posibil!

DE ACEEA LANSEZ UN APEL CATRE CETATENII ROMANI PLECATI SA SE INTOARCA IN TARA! ACUM CHIAR E NEVOIE DE VOI!
PENTRU CEI CARE SUNT PLECATI PE SALARII MULT MAI MARI, DAR CARE SUNT IN TARI ALIATE CU NOI PRIN MPP, PUTETI SA MAI INTARZIATI CA PUTETI LUPTA PRIN MPP-URI, DAR LUPTA SE DA DE ACASA PENTRU PAMANTUL PE CARE IL NUMIM ACASA!

DIN ACEST MOMENT, DECLAR STAREA DE URGENTA IN ROMANIA!
Nu, nu voi face nici un regim dictatorial militar ca dsalageanu, dar vreau sa fie CLARA situatia si de asemenea sa fie CLARE obiectivele si anume intarirea in regim de urgenta a Armatei Romane, repatrierea soldatilor si realizarea de stockuri pentru arme.

Urmeaza sa mai ies azi, cel tarziu maine cu un articol in care voi puncta CLAR ce avem de facut, care sunt urmatorii pasi si cum trebuie sa ne pregatim pentru aparare.
Poate acum daca suntem nevoiti sa ne pregatim pentru aparare, vom reusi sa ne mobilizam mai bine, ca va spun sincer sunt FOARTE DEZAMAGIT de situatia actuala in care se afla odata brava ARMATA ROMANA!

Hai Romania!
smif,
Presedintele Romaniei

PS: Asta nu este un articol in care ne scapam pe noi de frica, este insa o palma destul de brutala data peste obrazul celor care inca vad altceva decat este de fapt in Romania. Nu este un articol nici demoralizator dar nici plin de motivatie, este menit sa aseze pe acelasi palier asteptarile cu realitatile momentului actual.
Si daca mai aud pe vreunu care spune ca sa fie atacata Romania de abia atunci o sa iasa la interval soldatii romani cu miile de GOLD si miile de arme ale lor. I-am vazut in Dnipro, unde nu am putut sa ne securizam Podolia, principala resursa de Iron a Romaniei.

 
Report comments
 
silviu24
30
silviu24 Day 581, 01:26

stai linsitit! Pana ajung la Bucuresti mai e.)

 
ebyeby
32
ebyeby Day 581, 01:26

sa vina toata lumea acasa! gata cu joaca!

 
silviu24
30
silviu24 Day 581, 01:28

Pai asta nu e un joc?^.^

 
Mihu Copilu
27
Mihu Copilu Day 581, 01:29

Pai si nu spuneai ca Romania are nevoie de razboi? Be careful what you wish for...you might just get it

 
ebyeby
32
ebyeby Day 581, 01:29

nu! e doua jocuri!
normal ca e un joc, dar de ce sa nu jucam frumos?

 
smif
38
smif Day 581, 01:29

silviu24, daca esti din Bucuresti si te uiti la zidul din Muntenia, iti zic ca nu e suficient.
Daca pentru tine conteaza doar Muntenia, eu iti spun ca pentru mine si pentru inca cel putin 5 mii de romani conteaza fiecare regiune romaneasca.
Nu cred ca ti-ar conveni sa vezi scris Banat, Hungary! Cu toata mistocareala ta.
Dar e posibil sa gresesc, si pe tine sa te intereseze cei 0.5 arginti care ii castigi zilnic in plus in ciuciumbezia!

 
santa.zs
31
santa.zs Day 581, 01:29

nu atacam Romania e fara de prisos

 
Bactan Ioan
23
Bactan Ioan Day 581, 01:30

Bine, vin.

 
micutzu
26
micutzu Day 581, 01:30

Transilvania is known as Ardeal not Erdely. Romania will be always Romania!!!

 
cocowho
26
cocowho Day 581, 01:32

e clara treaba..trebuie sa ne mobilizam!!

 
Szempy
44
Szempy Day 581, 01:32

Szabad Erdélyt

 
oarecare
25
oarecare Day 581, 01:36

smif. Nu te supara,dar eu am indoieli ca batalia din vojvodina a fost pe bune.
Cred ca inca mai exista arme si gold fake.

 
razeshu
29
razeshu Day 581, 01:38

voted

 
AlxxRO
31
AlxxRO Day 581, 01:38

cred ca se freaca pe maini admini
daca ne ataca Ungaria sunt sanse sa ne spulbere dar vom avea un baby-boom frumos

 
eBrainiacs
Or
eBrainiacs Day 581, 01:39

Votat!
Veniti acasa Frati Buzesti, pe noi nu ne-au cotropit hoarde intregi de huni, nici batalioane de turci. Veniti sa ne aparam tarisoara!

 
aniujual
32
aniujual Day 581, 01:40

Este un joc, dar jucam, nu ne jucam

 
belzebut cel crunt
33
belzebut cel crunt Day 581, 01:40

votat!

 
smif
38
smif Day 581, 01:42

Pentru baby-boom avem nevoie de promovare, de care nu putem face rost in cantitate si calitate suficienta.
Aici e problema noastra.

 
oarecare
25
oarecare Day 581, 01:43

si totusi,poate e mai bine sa vina sa ia transilvania.Sa ne gandim putin.Noi cand am luat budapesta,a avut loc acel babyboom.Daca ei ne ataca,putem sa avem si noi un babyboomde proportii epice.Si-apoi sa-i vedem ce fac.

 
BogdanH
24
BogdanH Day 581, 01:44

Hai sa ne vedem atacati si vom decide acum ce vom face. Sincer, ma uitam acum peste salarii, pai as fi somer de lux prin Romanica.
Prefer sa strang bani de arme si experienta si sa vin doar cand va fi cu adevarat nevoie.

Daca venim noi, cei aproape 1000 din Indonezia acasa vom duce la un somaj foarte ridicat.

Mai bine smif te-ai gandi cum sa luam o regiune high iron ca sa relansam economia.

 
elveon
35
elveon Day 581, 01:46

Au dat si ei jos un zid de 200k impreuna cu tot PEACE la un loc. Big deal.

 
Alpar90
33
Alpar90 Day 581, 01:46

Egyetertek...szabad Erdelyt.

 
Gibreel Farishta
25
Gibreel Farishta Day 581, 01:47

Sa ne apucam de invatat maghiara?

 
Adiemus
41
Adiemus Day 581, 01:48

Votati si asta in INDO:
<a href="http://www.erepublik.com/en/article/ultima-incercare-837073/1/20" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/ulti[..]1/20</a>
Apelul lui sebah

 
Epureanu Gheorghita
22
Epureanu Gheorghita Day 581, 01:48

smif cred ca esti cu capul, tu cred ca deja tremuri acolo pe scaunul de presedinte, stai linistit ca daca vin peste noi nu decapiteaza sefii de stat. articolul tau este de natura sa mareasca balaurul ungar si sa ne faca pe noi niste furnicute cu casa ravasita de potop. hai ma lasa ca nu e dreacu atat de negru. cu cat sunt mai sus ungurii cu atat vor cadea mai mult. ca presedinte in loc sa incurajezi si sa te gandesti la planuri tu te minunezi cat de mare este uraganul de la vest. ma dezamagesti. eu rad in fata dusmanului

 
do3in
21
do3in Day 581, 01:48

l-am votat, desi nu sint pe deplin de acord cu tot. Avea cineva o vorba (cred ca Han Solo, il mai tineti minte,nu?) zicea ceva de genul: Sintem o Natie care nu stim sa ne ridicam din mers. Trebuie sa fim zdrobiti la pamant ca sa ne putem enerva, aduna si ridica.
Nu stiu ce inseamna un atac in Muntenia... Dar ia sa vedem ce o sa se intample cand Banat, Transilvania, Crisana sau Maramures vor fi atacate de unguri. Poate ca doar atunci o vedem ce inseamna BabyBoom. Poate ca doar atunci o sa vedem ce inseamna ascultarea ordinelor..

 
Infinity13
38
Infinity13 Day 581, 01:49

smif acum nu avem bani sa echipam nici 5 tancuri dar totusi avem bani sa pornim rw-uri la 2 zile in conditiile in care oricum pot lupta romanii prin mpp-uri ?

spui ca romania nu are bani sa echipeze tancurile, dar totusi incerci sa aduci romanii in romania sa munceasca pe salarii de 10 ron la skill 6-7? pai daca romania nu are bani sa-i finanteze vrei sa-i faci si pe ei sa nu aiba bani sa se autofinanteze?!

 
wwwasea
25
wwwasea Day 581, 01:49

trebuie sa aducem cat mai multi noi jucatori, doar asa aducem in joc, respectiv in romania sute si mii de gold, care ne vor fi de folos pe viitor.
aduceti-va toate neamurile in erepublik si ajutati-tii sa inceapa jocul cum trebuie.

 
smif
38
smif Day 581, 01:49

BogdanH, Ungaria nu avea regiuni High si uite ce a ajuns.
De abia acum capitalizeaza regiunile High care le-a castigat, deci este doar inceputul.
Noi putem creste si fara regiuni High cum au facut-o si altii.
Suedia nu are nici o regiune HIGH!
Ti se pare putin ?!

 
Sharkanu
19
Sharkanu Day 581, 01:50

Cumpar gold cu 56.5 RON/GOLD

 
sorinradu
27
sorinradu Day 581, 01:51

No, io ma duc s-ascut toporisca.
De control, sa fie acolo.

 
Domyno
26
Domyno Day 581, 01:52

Totusi mai e un aspect ce reiese din cifre : Ungaria+Peace ar putea face un TO in Romania.

 
Sharkanu
19
Sharkanu Day 581, 01:54

Cumpar gold cu 56.5 RON/GOLD

 
Ionescu Dan
23
Ionescu Dan Day 581, 01:55

votat!

 
ciprian28
23
ciprian28 Day 581, 01:55

Ar trebui sa tacam ukraina cat mai rapid.
Oricum ei ne vor ataca , asa ca nu trebuie sa ne facem griji ca ii vom supara prea tare si vom lupta pe doua fronturi.

 
Morphine
40
Morphine Day 581, 01:56

pai un baby-boom de 1500 de oameni nu cred ca ar putea recupera din diferenta de strength si xp dintre noi si unguri. una peste alta nu cred ca e vreo problema pentru ei in conditiile actuale sa cucereasca ce vor. dar asta e frumos intr-un joc... cazi jos > te ridici> te scuturi de praf > iar cazi si tot asa

 
smif
38
smif Day 581, 01:56

<a href="http://www.erepublik.com/en/article/statystyki-bitwy-836422/1/20" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/stat[..]1/20</a>
Asta e Romania pentru aliatul nostru de baza Croatia?
297k damage ?
Patetic!
Asta trebuie sa conteze!

 
silviu24
30
silviu24 Day 581, 01:57

smif prioritatea mea e Moldova.dar pana sa o atace mai e...Si apoi orice lucru in viata are un ciclu..ridicare si decadere..se pare ca am ajuns la decadere..dar sunt optimist. ne vom ridica.

 
BogdanH
24
BogdanH Day 581, 01:58

smif, si Ungaria si Suedia au crescut prin regiunile High de la altii, noi am fost obisnuiti cel putin cu o regiune high iron pentru a putea face fata. Am avut o gramada de timp Podolia, WSR-ul si Urals, unde firmele noastre de iron produceau indeajuns incat sa sustina o economie.
Le-am pierdut, am ramas maestrii brutari pe salarii mizere.

Eu cred ca ar trebui sa facem ceva sa avem cateva firme de iron in regiuni high in alte tari in care sa munceasca romani si sa poata exporta catre tara resursele.

De asemenea, trebuie sa avem un MPP cu tara unde ne plasam firmele pentru ca romanii de acolo sa poata lupta in tara si cu asta s-ar rezolva situatia de moment pana la recucerirea unei regiuni high iron.

 
smif
38
smif Day 581, 01:59

Romania are 7510 cetateni
Ungaria are 12975 cetateni.
Nici un babyboom de 1500 de insi nu va modifica nimic.
Un babyboom de 5000 de cetateni este tot mic si de abia peste vreo luna jumate 2 vom putea capitaliza acel babyboom!

 
hanchi
24
hanchi Day 581, 02:00

secuii pregatesc steagurile tricolore!(unguresti)

 
belzebut cel crunt
33
belzebut cel crunt Day 581, 02:02

cu voi in alte tari o sa luma ...

 
tomiii2582
25
tomiii2582 Day 581, 02:03

No-no, clam down.
We wont attack Transylvania!
At least I hope, because it would be a huuuuuge mistake.

 
belzebut cel crunt
33
belzebut cel crunt Day 581, 02:04

cu voi in alte tari o sa luma ... cuku ruku si degeaba o luam cand nu o putem apara in conditiile date,

 
smif
38
smif Day 581, 02:04

Bine ca ai rezolvat problema asta.
"De asemenea, trebuie sa avem un MPP cu tara unde ne plasam firmele pentru ca romanii de acolo sa poata lupta in tara si cu asta s-ar rezolva situatia de moment pana la recucerirea unei regiuni high iron."
NOTICE!
Romania are razboi deschis cu toate tarile care au resursele astea din abundenta: Rusia, Ungaria, Indonesia.
Si cum sacul de GOLD este la fund vreau sa vad de unde se mai strang mii de GOLD sa se deschida firme care sa exporte in RO.
Dar una e sa iti treaca ideea prin cap, si una e sa o aplici la situatia de fata.

 
calin dan
32
calin dan Day 581, 02:05

Bine zis Smif. Cei care vor sa faca gold in alte parti, sa stea acolo naibii sa ne lase in pace. Consumam prea multa energie pentru niste emigranti pusi pe imbogatire.
Eu unul sunt din Transilvania si nu o sa plec, ideea ca "si totusi,poate e mai bine sa vina sa ia transilvania" este stranie.
Hei, poate e mai bine sa ia Muntenia cu Bucuresti cu tot, ce zici de asta?? sau poate ca cel mai bine ar fi sa ne vedem de treaba si sa intarim Transilvania, Banatul, Moldova - orice zona atacabila imediat de unguri.
Bogdan: ma bucur ca te gandesti la teschereaua personala, tine-o tot asa.
Sper sa poti veni, daca te lasa seful tau ungur de la servici din Indo, cu banii macar la inmormantarea eRomaniei de catre maghiari. Sa cumperi o corana frumoasa si sa plangi putin cu lacrimi patriotice.
Cata demagogie. Ipocrizie. Egoism.
Felicitari, Romania, ai niste fii minunati pe care ii doare in cot de tine.
Smif, poate mai trezesti ceva constiinta nationala in mercenarii care contribuie la bunastarea dusmanilor eRO ca sa nu devina -vezi doamne- someri de lux.

 
Sharkanu
19
Sharkanu Day 581, 02:10

Aceasta problema trebuia sa se puna in momentul in care toata lumea s-a tirat in indo...

Mai am o intrebare pentru stimabilii nostri conducatori. Ce fac ei pentru a realiza acel necesar babyboom de care se tot vorbeste?

 
clawy
38
clawy Day 581, 02:15

@smif: Grecia e perfect pentru importul de high iron. Doar nu a fost eliberata degeaba de americani.

Personal consider ca Ungaria pierde jocul cand incepe sa atace pe baza RL. Pana acum am reusit sa ii tinem pe cei care vor asta in sah, practic partidul care vrea asta are cam 150 de membrii. Desi propaganda zice altceva, Ungaria e condusa in mare parte de gameri, care joaca cu pragmatism pentru tinte in-game, nu pentru a trai ura si posibilele frustrari RL.

Despre eRomania, cand m-am inscris eu, am gasit aici elita gamerilor pe care ii cunosteam din diferite jocuri. Tactica voastra de recrutare a fost insa total gresita, bazanduse pe mare parte pe propaganda anti-maghiara (mesajele pe Travian si articolele din Adevarul, doar ca exemplu). In timp ce recrutarea maghiara (exceptie facand poate primul articol de pe Index, dar unde se chema pentru eliberarea tarii, nu pentru altceva) s-au axat pe prezentarea jocului, pe prezentarea comunitatii.

 
BogdanH
24
BogdanH Day 581, 02:16

smif, Grecia si Spania au regiuni iron high. E drept ca sunt doar 1 in fiecare stat si aproape de atacatori.

Sacul de gold e la fund, dar ce ati facut frate cu banutii? Avem sau am avut datorie externa pentru ca cei care au fost inainte la putere au avut vise de a cuceri Karnataka si deschideau razboiaie in regiuni mici din Indonezia in loc sa puna banii la ciorap.

@calin dan: nu imi vorbi tu mie de teschereaua personala. Eu muncesc in Indonezia la un roman, e adevarat platesc taxele din salariu la ei, dar produsele le cumpar din tara prin sistemul de specula.
Am zis ca ma voi intoarce in secunda 2 cand Romania va fi atacata in regiunile istorice sau va incepe ofensiva pentru recuperarea unei regiuni high iron. Pana atunci prefer sa ajut cum pot Romania si in acelasi timp sa strang si ceva bani sau gold, bani care vor fi folositi pentru arme, ghici unde? In apararea unui obiectiv al romaniei (fie el defensiv sau ofensiv).

 
Ch3ly3
25
Ch3ly3 Day 581, 02:19

@oarecare au fost multi oameni care au crezut ca ca tine ca exista gold si arme si tot felult de fakeuri si au luat decizia de nu a mai lupta organizat si noi cetatenii ne-am luat p***. Trebuie sa ne organizam si trebuie sa ne adaptam conditiilor nu sa stam sa ne plangem ca aia au arme gold si tot felul de conturi ca nu rezolvam nimic !
@smif clar ai dreptate nimeni nu vrea sa scrie banat hungary si nici o alta regiune romaneasca !

 
Maniu
28
Maniu Day 581, 02:21

)
Tu vrei sa ii aduci pe Matzanesieni acasa.

 
Lythala
31
Lythala Day 581, 02:21

Erdély!!

 
CarbonBasedLifeforms Inc
Or
CarbonBasedLifeforms Inc Day 581, 02:25

pai da...

 
hanchi
24
hanchi Day 581, 02:25

kaky,nu mai mesteca rahat!noi mai bine murim aparandu-ne glia stramoseasca decat sa traim asupritzi...

 
Vrede
23
Vrede Day 581, 02:31

Sa agitam nitel spiritele... lol.
Pariaza pe bizonism si vei castiga cum ar veni. Basca 2 comentarii de la niste bizoni unguri frustrati ca sa arunce un pic de gaz pe foc si gata, functioneste de minune.

 
BogdanH
24
BogdanH Day 581, 02:32

Eu stiu ca riscam, dar unde sunt aliatii pe care ii ajutam acum ceva timp?

Eu mai ma gandesc la ceva si sigur ca o sa imi ridic toata lumea in cap: intrarea in Peace! Cred ca in felul asta am putea sa fim in postura sa ne negociem o regiune high.

 
cornelius_lupus
24
cornelius_lupus Day 581, 02:33

Smif, sugestie :
1) nu mai dam vina pe unii care sunt sau nu sunt in eRomanica ca vin sau ca nu pleaca
2) facem un plan de cucerire a Podoliei pe etape (nu trebuie sa stie tot muritorul de rand cand ce si cum)
3) "capsunarii" sa faca stoc de arme pana la momentul X, la fel si restul populatiei ne-capsunare
4) la momentul X se cucereste Podolia SI cu ajutorul capsunarilor care vin inapoi sa lupte
5) la momentul X+1 multi capsunari vor avea mai multe motive sa se intoarca in eRo (sau nu)
Altfel intram intr-un cerc vicios - pardon am intrat deja - din care trebuie sa iesim. Ma bazez pe faptul ca majoritatea capsunarilor pe care ii cunosc zic asa : daca e groasa, ne intoarcem si luptam.

PS Parerea mea

 
Matrix's World
Or
Matrix's World Day 581, 02:34

Smif, nu prea m-am implicat in discutii, dar de data asta tin sa te felicit pt. toate articolele. Mi se par bine gandite obiectiv, pertinente si pe intelesul tuturor.

BogdanH, tu ai dreptate, intr-un fel, cu acea posibila rata de somaj ridicata daca va intoarceti acasa. Dar...imi pun intrebarea: cum putem acapara o regiune high iron, cand ungurii ne bat la usa? Sa riscam sa deschidem noi fronturi de lupta pt. acea regiune? Merita acest sacrifiu ACUM?

 
Sme3dy
26
Sme3dy Day 581, 02:35

Votat!Multi romani cred ca foarte amuzant acest articol,lasa-ti mistocareala si veniti in tara.

 
Zyklon666B
21
Zyklon666B Day 581, 02:37

pff , ce de patrioti . ma simt in plus . v-am lasat
o zi buna va doresc

 
Cluj forever
24
Cluj forever Day 581, 02:39

@Maniu: acelasi lucru il vrei si tu, dupa cum scrii prin ziare.
@calin: cred ca tu ai dreptate, de fapt, desi esti cam patetic, sau panicat, nu stiu.
@bogdan: haide omule acasa, ca nu tin argumentele tale. Imi pare rau, dar nu tin deloc.
@smif: cred ca e bine sa mai bagi spaima in popor. Mai arata-ne si tu cateodata pisica, sa ne mai motivam sa facem ceva pentru eRomania - vorbesc de cei carora LE PASA.
Orice alt argument este fals.

 
silviu24
30
silviu24 Day 581, 02:42

@cornelius_lupus .Superb comentariul si adevarat.

 
BogdanH
24
BogdanH Day 581, 02:43

@Cluj forever: Te inteleg si am zis ca vin acasa. Doar ca nu e momentul ala acum cand nu avem niciun plan si nicio perspectiva.
Ca mine vor fi toti "capsunarii" cand vom fi atacati daca vom fi atacati. Toti vom veni sa luptam in caz ca suntem atacati in regiunile originale.

Pana una alta, tin nu tin argumentele mele, cred ca ceea ce spunem noi de prin Indonezia are o baza mult mai solida decat planurile pe care nu le avem prin Romania.

 
Cerescu Nicolai
33
Cerescu Nicolai Day 581, 02:44

deşi mă gândeam că vin în Ro după ce pun nişte bani la ciorap, acum e clar că vin ACASĂ, din indo îmi trebuie 2 bilete? dacă da păi aş avea nevoie de un bileţel, se găseşte un om bun la suflet?

 
Vrede
23
Vrede Day 581, 02:48

da, iti donez eu unul

 
Memo
25
Memo Day 581, 02:48

@cornelius_lupus, superb comentariul, si foarte adevarat. Dar ca sa lupti in Podolia, trebuie sa ai ceva ce Romania nu are acum: CETATENI ACTIVI!

Unul sau doi capsunari se pot muta foarte usor. Dar 1000 - 2000 - 3000 de capsunari sunt o masa mult prea mare de oameni, care nu poate fi mutata asa usor, pocnind din degete. Lasati comoditatea si nu mai fiti hapsani. Si eu am fost in Indonezia, se castiga bine acolo, a dracu de bine. Dar ce ma impiedica sa fac treaba aia in Romania? Aici fata de RL, nu simti foame, nici frig, nici frica. Aici suntem STAPANII LUMII! Asta daca suntem uniti, daca suntem imprastiati suntem fix pix. Nimeni nu va face ceva in locul vostru, vreti Podolia? Hai sa o luam. Aratati ca o vreti si sunteti dispusi sa luptati pentru ea! Haideti in Romania! Cine vrea sa vina ii recomand ca daca tot da banii pe bilet, sa cumpere bilet romanesc.

 
Cluj forever
24
Cluj forever Day 581, 02:53

bine, Bogdan. Cum spui.
sunt curios insa ce se va intampla cu majoritatea celor plecati. Intrebare: apararea Basarabiei este importanta sau nu? asimilam Basarabia Podoliei? Conteaza originea romaneasca istorica a regiunii sau conteaza numai ca adminii au trasat granita pe Prut?

 
Karpat-Medence
25
Karpat-Medence Day 581, 02:54

Lesz még Bukarest magyar falu!

 
Cluj forever
24
Cluj forever Day 581, 02:58

Memo! My man. Bine zis.
La cerere donez un bilet q1. Dar nu pricep, fratilor: daca se castiga asa de bine in Indo ce ati facut cu banii? aveti nevoie de donatii?
Haideti ca va dau eu -amarastean de fraier care lucrez pe salariu de mizerie in tara- un bilet. Poate chiar doua. Poate chiar trei.
dar HAIDET ODATA!

 
Cluj forever
24
Cluj forever Day 581, 03:04

Karpat-Medence, please come and taste the eOlah axe. It has a wonderul taste: metal combined with broken teeth and tongue gulas.
I am waiting for you in Mathias Crowning Castle, in Kolosvar.
Bucharest will never be a Hungarian village, I am sorry to interrupt your dreams.
Nevertheless, Budapest was once a Romanian bidonville.
I only talk about e-World... although...

 
Paul T. Craciunescu
27
Paul T. Craciunescu Day 581, 03:04

Lucrurile o sa se schimbe cat de curand cu primire la populatie.. cat despre forta ungurilor.. mi se parea cam ciudat sincer cum dadeau toti dmg asa mare..

 
APATAC
30
APATAC Day 581, 03:05

domnu presedinte
tot ce poti sa faci, si esti printre putinii care o poate face, este sa mai faci niste aliante.
in privinta venitului acasa, s ar putea ca macroeconomic sa nu fie o idee buna: sunt sigur ca f multi romani din diaspora cumpara mancare, bilete etc din romania; daca s-ar intoarce in romania oferta de mina de lucru ar creste f mult si salariile s-ar micsora si mai mult, ba mai mult majoritatea au skill in land iar in romania nu sunt firme destule sa i preia pe toti , asa ca pana la urma lumea ar pleca iar dezamagita.
si banii pe care ii castiga pe capsuni o sa fie cheltuiti pe arme (de calitate) cand va fi nevoie
asa ca poate cel mai bine ar fi ca ungaria sa ne atace

 
RefDev
24
RefDev Day 581, 03:06

Domule ePresedinte Smif

cu tot respectul, n-are ninci un rost starea de urgenta

dupa cum ati vazut si in cazul germaniei eUgaria a eliberat deja 2 regiuni high,

pana cand eRomania nu va fii oprimata de vreo eTara, eUngaria nu intentioneaza sa inte pe teritoriile originale eRomanest

daca prin absurditate totusi se intampla ecest lucru, eUngaria va fii prima care va sare in ajutorul vecinei

cu stima,
un soldatel HUN

 
mpatia
25
mpatia Day 581, 03:09

Eh, what's the point to conquer Podolia if you are screaming for help to defend even Transilvania?

Somebody -wise enough-, please explain it to me, how would you keep Podolia without MPP's?

 
Alecsandru010
31
Alecsandru010 Day 581, 03:18

E foarte bine venita reactia conducerii la evenimentul petrecut aseara.Chiar ma gandeam cand vedem o pozitie oficiala,care sincer m-a socat putin.Adevarat grait-ai SMIF,suntem langa un lum pare si rau,iar noi in momentul in care scriu randurile astea avem forta unui iepure.

 
Sept
26
Sept Day 581, 03:25

Am scris un comentariu mai lung, dar am considerat că nu are rost să bat apă în piuă. Am skill 8 în Land şi primesc un salariu foarte mic. Veniţi acasă şi gata. Aşa cum eu pot să stau, şi voi puteţi. Simplu. Fără argumente. Aici e România. Ăsta e cel mai bun argument.

 
Moshu09
28
Moshu09 Day 581, 03:38

Smif..iar tu esti unul din primi vinovati. Nu ai gasit nici 3 oameni sa faci un guvern capabil, nu ai reformat deloc armata, ba mai mult ai tratat-o cu aroganta si acum mai si vii si ridici din umeri. Si in plus stii bine ca nimeni nu s-a omorat cu firea pentru croati pentru ca era greu de crezut ca o vor pierde si am tratat si mai ales ai tratat situatia cu indiferenta..

 
Mistwalker
24
Mistwalker Day 581, 03:52

"Transilvania is known as Erdely?!" - N E V E R !

 
DacianI
35
DacianI Day 581, 03:54

Ieri multi au luptat fara arme pentru ca s-a indus ideea ca e simplu, e antrenament, etc....
Unitatile militare cer de saptamani sa priemasca ajuor pentru a produce pe stoc. Ajutorul a fost dat doar partial. Cate zile fara a face stoc s-au pierdut ?
Problema nu e de a cuceri o regiune sau alta. putem gasi un moment propice si sa o facem. Problema e ca nu o putem pastra. Deci hai sa ne gospodarim in curtea noastra si apoi sa vedem daca putem ravni si la cea a vecinului.

 
Octogon SA
Or
Octogon SA Day 581, 04:06

Vom creste-n legi straine,
Sub stapaniri barbare,
Caci timpul care vine
Nu mangaie, ci doare.

Ne-om balaci in mlastini
Si-n miselii marunte
Pan`va urca in datini
El, Lupul Alb din Munte.

 
eDany
27
eDany Day 581, 04:09

nu ti-am votat articolul, pentru asta: "Nici mai mult nici mai putin de 10 tari au luptat cu trupele maghiare si acestia din urma au triumfat"
Ce faci? Le dai apa la moara? te-ai uitat in battle history sa vezi cat de "singuri" au fost ungurii in razboiu' ala?
Da, de acord ca sunt o amenintare reala ... Dar la fel de adevarat ca in croatia nu a luptat nici jumatate din Atlantis (ca trupe, nu ca tari). Daca va fi cazul, o sa ne intoarcem in tara. Dar nu inca ...

 
diu2so
19
diu2so Day 581, 04:17

Ungaria joaca frumos si nu ataca decat tarile care au "atacat" alte tari.
E practic elibaratorul tarilor mici din zona. Ca isi mai opresc cate o regiune high, e partea a doua, dar repet, JOACA FRUMOS.

 
Mistwalker
24
Mistwalker Day 581, 04:17

eDany e adevarat ca au luptat ajutati puternic de aliati dar la fel au facut si Croatii.

REZULTA: nu au primit destul ajutor de la nimeni.

Cand o sa fie acum atacate tarile cu care au MPP crezi ca o sa se mai chinuie si ei sa ii apere daca nu sunt ajutati la randul lor cand au nevoie ? Romania are cale lunga de facut sa dea pentru Croatia tot damage-ul care l-au dat ei pentru noi, asa sa stii.

 
an_drey_curent
21
an_drey_curent Day 581, 04:29

votat

 
eDany
27
eDany Day 581, 04:35

@Mist: aici sunt de acord cu tine. M-a deranjat doar faptul ca se incearca creearea unei imagini suprarealiste a eUngarie ca sa ii convinga pe cei de afara sa se intoarca

 
Dyly Make
23
Dyly Make Day 581, 04:59

si da ne iau transilvania ce?

rezultatul este unul ivevitabil: baby-boom! Ii crestem, ii instruim....si o luam inapoi.
Dar acum trebuie sa stam linistiti, e momentul ungurilor asa cum noi l-am avut pe al nostru.

 
catalica
20
catalica Day 581, 05:09

haideti romanilor!veniti in tara ca avem mare nevoie de voi!!

 
jemail
26
jemail Day 581, 05:12

edany@ imaginea aceea nu este departe de adevar...din pacate
la o discutie face-to-face cu smif se intampla exact ce am presupus atunci
noi down- ungurii up..so up...to much ?
vom vedea si cred ca nu vom face fata unui atac direct al ungurilor ...cu toti capsunarii nostri acasa si toate trupele prezente...nu facem fata
poate doar cu o singura conditie sa ne putem descurca...gradul de echipare (armele de q mare) sa fie marit
altfel....

 
Rootz
33
Rootz Day 581, 05:14

Dramatic news )

 
Shadowman Fza
35
Shadowman Fza Day 581, 05:22

Am citi comentariile , nu zic nimic, articolul este pertinent, bine realizat isi atinge scopul foarte bine si arata o situatie reala in care puterea armata a Romaniei si aliatilor nu mai este ce a fost , motivarea si mobilizarea in stare de urgenta lasa foarte mult de dorit, chiar daca in unele corpuri armate romanesti s-au inregistrat prezente destul de mari, chiar foarte de nu au mai fost de mult timp asa, dar nu mai exista interesul pentru joc la fel de mare. Un singur comentariu a fost inteligent si mi-a placut si a venit de la un ungur care intelege ce se vrea prin acest articol. Keep up the good work Smif.

 
Shadowman Fza
35
Shadowman Fza Day 581, 05:27

Si opriti visatul asta la baby boom-uri ca nu o sa se intample asa, ii cresteti voi, aveti voi resursele , nici macar nu stiti ce inseamna dar va aruncati in declaratii luate cu copy paste.

 
Ungurul
30
Ungurul Day 581, 05:37

mda sunt multe opini si pana cand treaba nu este clara nu prea vad multi sa se intoarca din eindonezia egrecia esuedia epolonia si mai stiu eu pe unde sunt plecati toti .Eu cred ca trebuie mai multi cu influenta sa se decida (ex pt mine si poate ca multi sebamah are cea mai mare influenta ) .Este nevoie de un lider puternic nu vreau sa supar dar putina putere de convingere .
Parerea mea .

 
alina popescu
20
alina popescu Day 581, 06:08

luptam si cu suedia ,in ungaria

si invingem peste tot

 
CyprusTM
26
CyprusTM Day 581, 06:34

bv ma silviu24 ai vb ca un adevarat mitic.

 
tamaske
38
tamaske Day 581, 06:45

lets make peace between eRomania and eHungary!
I think this is the high time we make peace once and forever!

 
Agabey
30
Agabey Day 581, 07:10

don't worry dear neighbors, there is nothing valuable in eRomania

 
HUN-Cimbye
27
HUN-Cimbye Day 581, 07:12

Yes Transylvania is known as Erdély

 
gabriel serban
31
gabriel serban Day 581, 07:20

Fiti siguri ca ne vom sacrifica. E vorba de tara!

   
zagado26
33
zagado26 Day 581, 07:42

votat