Ambient on/off
Join eRepublik

TO-ul lui sAsante

81 Day 1,485, 16:00 Republic of Moldova Political debates and analysis Political debates and analysis
Revenit după un tratament rapid la Codru, Morman sAsante a decis să-şi încerce norocul cu noul său anti-proiect "TO la Planeta Moldova".

Astfel, loser-ul nr.1 şi ex-Fail-preşedintele eMoldovei (doi în unu) Morman sAsante, inspirat de colegii de salon, a compus un Manifest pe care l-a expediat tuturor jucătorilor tineri. Expeditorul nu s-a sinchisit să se limiteze la membrii Planetei Moldova, el a expediat mesajul tuturor cetăţenilor, inclusiv membrilor celorlalte formaţiuni politice.



sAsante nu este interesat de "problemele majore" prin care mâine vor trece unele partide, el îşi urmăreşte visul său bolnav...

Aşa să-l ajute medicul şef!

 
Report comments
 
Tamas Vlad
41
Tamas Vlad Day 1,485, 16:05

) pe bune, uneori cand vad cat de serios pare in afirmatiile pe care le face am impresia ca traieste acele momente / sentimente si chiar crede ca e corect ceea ce face... In fine precum am spus, e liber sa candideze in orice partid, dar e jalnic sa candideze tocmai in acesta ...

 
ardei9
44
ardei9 Day 1,485, 16:11

Vlad, medicii au încercat toate metodele practicate în acest caz ... fără niciun efect, rămâne intervenția chirurgicală (asupra bostanului) : )

 
The Brigadier
35
The Brigadier Day 1,485, 20:55

Nu sustin si nu sunt de acord cu incercarea de PTO in Planeta Moldova si in nici un partid din Moldova.

Consider totusi ca si "domnul" ardei poate sa consulte aceeasi medici Imposibil sa nu-i gaseasca anumite "anomalii" sau excrescente la nivel cerebral.

Sau sa fie doar o problema de crestere? Mai exact al lipsei acesteia?

 
Ceaur
44
Ceaur Day 1,486, 23:33

Daca el si sustinatorii sai ar fi fost normali, erau sa incerce preluarea unui partid din josul topului

 
ardei9
44
ardei9 Day 1,486, 23:41

Dacă pe The Brigadier îl interesa soarta PUR-lui, acesta ar fi putut să-i recomande lui sAsante un medic şi ar fi încercat să-şi atragă votanţii în propriul partid ... însă dorinţa de a se erija în "jertfă", iar ulterior să publice articole lacrimogene după partidul preluat prevalează.

 
basar
42
basar Day 1,486, 00:02

Nu sustin si n-am sustinut TO-urile.
Ma intereseaza TO-ul lui Norman, tot asa cum pe ardei si pe ceaur ii intereseaza TO-ul in PUR si Zimbrii facut de Fornok.
Pacat numai de voturile imprastiate aiurea.

 
Alcide
36
Alcide Day 1,486, 00:36

Daca ar exista o farima de fair-play, mizeriile astea nu s-ar mai produce. Da', de unde nu-i...

 
Snaper
31
Snaper Day 1,486, 01:04

Parcă căutați stimulatoare, ar trebui să-l mulțumiți pe NA

 
Mircea Voda
26
Mircea Voda Day 1,486, 02:13

Atitudinea selectiva a Brigadierului si a Snaiperului ar trebui sa ma faca sa-mi dores ca partidele lor sa fie preluate de TOisti, dar eu nu pot sa ma bucur sau sustin astfel de magarii.

 
basar
42
basar Day 1,486, 02:19

Mircea Voda,
"Nu sustin si nu sunt de acord cu incercarea de PTO in Planeta Moldova si in nici un partid din Moldova." - asta a scris Brigadier, care e problema?

 
basar
42
basar Day 1,486, 02:23

"Revenit după un tratament rapid la Codru, Morman sAsante a decis să-şi încerce norocul cu noul său anti-proiect "TO la Planeta Moldova".

Vlad, medicii au încercat toate metodele practicate în acest caz ... fără niciun efect, rămâne intervenția chirurgicală (asupra bostanului) : ) " - la asta n-ai nimic de obiectat?

 
Mircea Voda
26
Mircea Voda Day 1,486, 02:36

nimeni nu la chemat la noi in partid, iar asupra tratamentului bolnavului nu ma pot pronunta - nu am calificarea necesara.

 
basar
42
basar Day 1,486, 02:54

atitudine selectiva...
Numai lipsa ta de discernamant iti acorda calificarea necesara sa-i invinuiesti pe altii de "atitudine selectiva".

 
SergiuSky
36
SergiuSky Day 1,486, 04:49

)

 
The Brigadier
35
The Brigadier Day 1,486, 04:50

Mai voda-n loboda - imi traduci si mie ce inseamna "atitudine selectiva?"

Nu de alta mai baiatule dar ca sa stiu si eu de ce suferi. Si daca tot ai un spirit de observatie asa de fin poate imi traduci si mie commentul stapanului tau ardei.

Serios acum... eu chiar nu inteleg ce legatura lui peste are Norman Asante cu mine si cu PUR? Sau ce legatura am eu cu PTO-ul vostru?

Sincer... va doare de PTO-ul din PUR? Eu nu cred. Ba din contra sunt sigur ca va frecati manutele de bucurie.
Nici pe mine nu ma doare de PTO-ul vostru dar eu cel putin nu ma bucur- Mi-e pur si simplu indiferent.

 
Snaper
31
Snaper Day 1,486, 06:00

Michea ce pretenții ai tu la NA, ce personal ți-a făcut ție? Tu ești rezultatul bolnăvicios al influenței liderilor haiduceilor

 
FreeEnough
30
FreeEnough Day 1,486, 09:27

Brigadier, nu fi atat de categoric. Eu, de exemplu, ca si multi alti haiduci, sper sa rezistati PTO-ului, asa ca ar fi mai bine sa eviti ”siguranta”, ca incep sa cred ca vorbim ca sa nu se lase praf pe taste.

 
ardei9
44
ardei9 Day 1,486, 09:43

Într-adevăr măi Skiletik... sau cum te numeşti, Snaper? nici zimbrii n-au putut rezista tentaţiei stimulatoarelor


A venit, a votat, însă a uitat să plece ...
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/2730823

 
basar
42
basar Day 1,486, 10:15

daca tu pe baza unui zimbru ii bagi pe toti intr-o oala, atunci cam ce parere ne-am face despre haiduci.

 
Ceaur
44
Ceaur Day 1,486, 10:17

marian47 - Garda Civila
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/1486723

 
Ceaur
44
Ceaur Day 1,486, 10:18

AdyC - Garda Civila
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/5270065

 
Ceaur
44
Ceaur Day 1,486, 10:19

Gheorghe Cebanu - Garda Civila
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/5342152

 
basar
42
basar Day 1,486, 10:19

Intra mai ceaur in Garda Civila si vezi ce-am scris pe pagina unitatii. N-o sa faci indigestie daca o sa stai 2 zile.

 
Ceaur
44
Ceaur Day 1,486, 10:21

Ziceam eu ca este complicat sa ai discutii serioase cu zimbaretii, nu sunt persoanele care ar respecta o intelegere.

 
ardei9
44
ardei9 Day 1,486, 10:21

basar, am menționat un singur zimbru care a decis să se alăture Familiei Planeta Moldova ... şi acest lucru ne bucură.

Aş fi putut să-i menționez şi pe membri Gărzii Civile care au decis să adere la partidul nostru ... şi pentru ei ne bucurăm şi sperăm să se integreze cu succes.

Să spun ceva de Sniper? Nu cred că merită ...

 
basar
42
basar Day 1,486, 10:24

ceaur, repet, intra in Garda Civila si vezi ce ordine is puse acolo. Apoi mai discutam.

   
FreeEnough
30
FreeEnough Day 1,486, 10:32

mda ) toromaci de toate partile baricadei

 
basar
42
basar Day 1,486, 10:33

Ce tine de Zimbrii: Nu vi se pare suspect ca un zimbru voteaza in Planeta Moldova atunci cand Fratia Zimbrilor e in pericol de a fi TO-ita?

De Garda Civila, ce sa va zic? Cautati clonele de-acolo, banati-le sa gata. Eu am dat afara cateva, dar m-am lasat de sportul asta, ca intra imediat inapo si 2 zile iara n-am ce sa le fac. Asa ca le tratez cu indiferenta.

Voi pareti baieti destepti, de ce faceti show-ul asta? Pe cine vreti sa induceti in eroare ca Planeta Moldova e in pericol de a fi TO-ita? Ori nu va pica bine Zimbrii si faceti si voi ce puteti ca sa-i mai discreditati putin.

Tu zi mai bine ceaure, de ce n-ai votat cu da impeach-ul? Chiar asa de drag ti-i fornok?

 
Ceaur
44
Ceaur Day 1,486, 10:34

basar, in eMd sunt 9 partide dintre care 2 sau 3 pot fi preluate cu usurinta.
Dar unii de dragul can-can-ului, creeaza scenete bine regizate.

 
basar
42
basar Day 1,486, 10:35

si eu m-am mirat ca la 2-3 partide nu-i nici un candidat real. De asta nu inteleg toate miscarile astea.

 
Snaper
31
Snaper Day 1,486, 10:43

basar în zadar pierzi timpul cu niște clouni ))))

 
ardei9
44
ardei9 Day 1,486, 10:46

basar, discursul tău mă convinge că Ceaur are dreptate (ce ține de capacitatea voastră de a vă respecta cuvântul / obligațiunile conform Convenţiei).

"Cautati clonele de-acolo, banati-le sa gata." - ai impresia că sunt admin?

Show!? - poate n-ai aflat că sAsante a încercat TO în Planeta Moldova şi nu Planeta Moldova în partidul lui sAsante sau cel al Zimbrilor (pe care vi l-am cedat în urma unei convenţii).



Tot mai mult mă conving că pe mulţi îi doare într-un loc de soarta partidelor sale, cel mai important / plăcut lucru este să "loveşti" în Planeta Moldova, dar se poate şi în Haiduci (se admite şi invers).

 
basar
42
basar Day 1,486, 11:06

ardei, discursul tau ma convinge ca tu cauti numai scandal.

""Cautati clonele de-acolo, banati-le sa gata." - ai impresia că sunt admin?" - ardei, spre deosebire de tine eu nu folosesc clone. Clonele voteaza la comanda, mananca la comanda si comenteaza la comanda. Clonele din Garda Civila nu sunt ale mele, deci nu eu ii conduc. Persoanele reale insa spre deosebire de clone, au capacitatea de a gandi singure si au libertatea de a vota cu cine vor ele. Cand o sa intelegi lucrul asta, o sa fie un pas inainte in dezvoltarea ta. Odata inteles acest lucru n-ai mai umbla cu acuzatii gratuite.

"Show!? - poate n-ai aflat că sAsante a încercat TO în Planeta Moldova şi nu Planeta Moldova în partidul lui sAsante sau cel al Zimbrilor (pe care vi l-am cedat în urma unei convenţii)."

Asante nu face parte din Zimbrii, face parte din Garda Civila. Dupa cum stii, eu nu sunt de acord cu actiunea lui Norman, dar nu pot sa-i interzic sa faca nimic, pentru ca nu e o clona, e un om care are dreptul la libera exprimare a votului.


"Tot mai mult mă conving că pe mulţi îi doare într-un loc de soarta partidelor sale, cel mai important / plăcut lucru este să "loveşti" în Planeta Moldova, dar se poate şi în Haiduci (se admite şi invers). "

Tu nu mai ai convingeri, tu ai stereotipe. Cand vei scapa de acestea vom putea discuta civilizat.


http://i42.tinypic.com/2zi6gi9.jpg
http://i42.tinypic.com/2zi6gi9.jpg

 
basar
42
basar Day 1,486, 11:09

Referitor la Norman

http://oi43.tinypic.com/25utel2.jpg

Referitor la ordinele UM Garda Civila

http://i42.tinypic.com/2zi6gi9.jpg

 
ardei9
44
ardei9 Day 1,486, 11:14

basar, acum reciteşte articolul şi ulterior, pas cu pas, comentariile plasate. S-ar putea să descoperi că articolul nu are nicio tangenţă cu tine sau alt membru al Zimbrilor (aşa consideram).

Ce ţine de "discuții civilizate", ar fi bine să vă maturizaţi şi să renunțați la steriote (vorba ta), după care s-ar putea să deveniți credibili şi acceptați la discuţii serioase.

 
Alcide
36
Alcide Day 1,486, 11:30

ardei9, mi-ai stirnit curiozitatea, as avea v'o doua intrebari:
1- ce conditii tre' sa indeplineasca un user ca sa fie acceptat la discutii serioase

si be) consideri ca actualul domn presedinte Michael Fornok este credibil si il accepti la discutii serioase?

 
ardei9
44
ardei9 Day 1,486, 11:44

Alcide, nu deţin adevărul, însă mie mi-ar place să discut cu persoane care:
1 - sunt capabile să înţeleagă ce le spun.
2 - sunt capabile să-şi respecte obligațiunile asumate
3 - nu mint şi nu fură.

 
Alcide
36
Alcide Day 1,486, 11:49

Perfect de acord pina aici. Asadar, se incadreaza actualul domn presedinte Michael Fornok?

 
ardei9
44
ardei9 Day 1,486, 11:53

şi ce doreşti să răspund? : ))

 
Alcide
36
Alcide Day 1,486, 11:53

da sau ba?

 
The_Form
44
The_Form Day 1,486, 12:10

of (:
bre, voi serios va temeti de TO-ul lui asante ?

miine cind o sa fie 30 - 5 .. o sa ziceti, ca inca putin, si va fura partidu ?

parca sinteti niste copii mici (:

 
webson
36
webson Day 1,486, 12:11

Alcide, citisem o discutie privata intre 2 persoane, una din ele fiind fornok si dupa spusele ultimului, ardei il respecta pe acesta foarte mult, deci raspunsul ori nu va fi, ori va incerca sa-l ocoleasca : )

 
ardei9
44
ardei9 Day 1,486, 12:20

Alcide, mai sus găsești o mostră a personajelor cu care nu-mi pot permite a purta o discuție serioasă.

 
basar
42
basar Day 1,486, 12:25

ardei, tu ai deviat subiectul spre zimbri: "nici zimbrii n-au putut rezista tentaţiei stimulatoarelor", invinuindu-i subtil ca sunt implicati in asa-zisa tentativa de TO a Planetei Moldova.apoi intervine ceaur cu probele incontestabile de la Garda Civila, in final tu inchei pledoria, ca eu si zimbrii inclusiv, nu suntem credibili.
Sincer, nici nu ma mira.
Oricine care are o intelegenta medie, isi poate da seama de ce se intampla si care e situatia reala. Cum nu te cred a fi lipsit de inteligenta, consider ca scopul acestui show pe care il regizezi este sa abati opinia publica de la problemele reale pe care le are azi Moldova, de la TO-urile reale la care sunt supuse PUR si Zimbrii, pentru a ascunde niste adevaruri care nu-ti pica bine.

O intrebare pentru toata lumea: De ce in Planeta Moldova nu se incearca nici un TO din partea lui Fornok a doua luna consecutiv, pe cand restul partidelor romanesti sunt supuse acestui pericol si au fost furate luna trecuta?

Alta intrebare: De ce nu-i consideri pe cei din Zimbri demni pentru discutii, si de ce Fornok e demn pentru aceste discutii. Pentru ca Zimbrii n-au clonele lui Fornok? Pentru ca numai Fornok iti poate livra clone?

Te mai intreb cate ceva, ori iti reconsideri pozitia ta fata de cei de la Zimbri?

 
The_Form
44
The_Form Day 1,486, 12:26

ardei, despre care discutie serioasa vorbesti ?
daca intri in panica ca o fata mare, cind e clar ca n-are nici o sansa norman .. + la toate incepi sa acuzi si zimbrii ..


ti-am zis mai demult, ca n-o sa ne implicam in viata politica a "planetei" .. ap nu mai fa zarva (:

 
webson
36
webson Day 1,486, 12:40

ardei, inchipuieti ca eu si The_Form nu suntem aici, raspunde la intrebarea lui Alcide

 
Tamas Vlad
41
Tamas Vlad Day 1,486, 12:47

Linistiti-va... Cine doreste raspunsuri despre TO-urile lui Fornok, probabil ar trebui sa-l intrebe direct pe acesta... E cel mai corect sa intrebi pe cineva de ce nu face el insusi ceva anumme...

Cat despre zimbrii eu cred ca sunt oameni si ei, unii mai buni alti mai rai, asa cum suntem cu totii de altfel... Deci nu merita ranchiuna si dispret, ura sau minimalizare...

Articolul reada de la inceput o actiune infantila, care de la inceputuri starnea mila si nicidecum panica, dar sa nu uitam ca scopul acestui articol a fost de fapt dezvaluirea publica a unei actiuni marsave care nu avea nici o sansa de castig, dar totodata putea mazgali imaginea publica a Partidului...

Cred ca lucrurile sunt clare si problemele reale raman incercarile de TO din PUR si de la Zimbrii... Nu are rost sa continuam dezbateri pe un subiect inutil...

 
basar
42
basar Day 1,486, 12:49

ardei, eu chiar n-am chef de cearta. Invartiti ce vreti acolo, numai nu ne mai acuzati atata de toate relele din erep.

 
FreeEnough
30
FreeEnough Day 1,486, 12:51

The_Form, eu cred ca nu e problema in posibilitatea realizarii unui TO, pentru ca , intr-adevar, e improbabil. Dar ce conteqaza e atitudinea; asta a suparat mai mult.
Si nu ma intereseaza(daca are o cat de mica importanta ce cred eu) daca e NA sau altcineva, daca e Planeta Moldova sau alt partid. Din moment ce criticam astfel de actiuni, trebuie sa incercam sa nu le practicam noi, nici in forma de gluma.( In contextul asta trebuie sa zic ca, daca era facut un apel,mergeam si eu in PUR pentru cateva minute ca sa oprim PTO-ul)

 
ardei9
44
ardei9 Day 1,486, 13:02

basar, îţi mai fac o analiză a celor scrise şi cu asta pun punct, deveniți plictisitori.

Comentariul meu a fost plasat mult mai târziu, în comparație cu cel plasat de Snaper (de exemplu). Astfel afirmațiile că eu am început acest "show" sunt false.

Când am menționat despre prezenţa unui zimbru şi a trei membri ai Gărzii Civice printre participanţii la TO, am menționat "ne bucurăm şi sperăm să se integreze cu succes". Ca şi în celelalte mesaje, am fost sincer şi sunt conștient că tineri au putut acționa în necunoștință de cauză, fiind manipulați de sAsante.

voi trece peste manipulări

Poate ai uitat, însă n-a existat nicio lună fără încercări de aplicare a TO-lui asupra Planetei Moldova. În precedentele luni am fost supuşi TO-lui UM Zimbrii, după semnarea Convenţiei şi cedarea partidului către Zimbri am considerat că TO-le se vor opri ... m-am înșelat.
De ce Fornok nu a încercat sau alt user n-a încercat TO? Ar fi fost interesant un dublu / triplu TO. Din întrebarea ta deduc că nu eşti mulțumit că TO-le asupra Planetei Moldova (încă) nu s-au încununat cu succes.
Totuși, consider că este (ai?) o dorinţă nu prea sănătoasă - încununarea cu succes a unui TO asupra Planetei Moldova.

Ce ţine de "discuţii serioase", încearcă să respecți (cel puţin) cele trei puncte specificate de mine în răspunsul către Alcide.
Iar încercările "de implicare" a mea în războiul clonelor o tratez ca pe o încercare de manipulare destul de stângace.

Propunerea să ne așezăm la o masă de discuţii, să identificăm soluţii paşnice de coabitare au fost formulate acum un an şi de nenumărate ori reformulate. Pe tot parcursul acestei perioade membrii UM Zimbrii au refuzat propunerile. Doreşti să vă aduc cu arcanul la discuții?

 
The_Form
44
The_Form Day 1,486, 13:03

free, nici nu eram sa comentez, daca nu erau sa fie zimbrii acuzati de TO in planeta moldova !! (:

ce tine de PUR, chiar e nevoie de un "apel", ca sa-i ajuti putin ? (:

 
Tamas Vlad
41
Tamas Vlad Day 1,486, 13:04

Si sa fim seriosi acum, odata ce se impune o oarecare prezenta la vot pentru partidul nostru e clar ca nici aportul nostru fata de eventuale stopari de TO in PUR sau in orice alt partid, devine limitat... Aici gresim, aici nu reusim sa ne intelegem... Nimeni nu are nevoie de nimeni si fiecare se plange ca nu se descurca in fata "pericolelor"...

 
Tamas Vlad
41
Tamas Vlad Day 1,486, 13:08

Ca sa nu se inteleaga gresit, prin impunere ma refer la dorinta noastra de a sustine candidatul Planetei Moldova si nicidecum "cererea" acestuia de a-l vota... Democratia...

 
Alcide
36
Alcide Day 1,486, 14:32

Tamas Vlad, matale zici asa :"Cine doreste raspunsuri despre TO-urile lui Fornok, probabil ar trebui sa-l intrebe direct pe acesta..."
Corect. Dar:

Asta ar presupune o discutie serioasa cu domnul deocamdata presedinte Michael Fornok.

Ca sa port o discutie serioasa cu cineva, acesta ar trebui sa fie credibil si, printre altele, sa nu minta si sa nu fure.

Actualul domn presedinte Michael Fornok a furat si inainte si incearca si acum sa fure PUR-ul.

Avind in vedere acestea, o discutie serioasa cu un asemenea om nu poate fi purtata. Asta in cazul in care tin la principiile enuntate mai sus si de ardei9; daca nu tin, inseamna ca si eu sint o lichea precum actualul domn presedinte Michael Fornok si ma pot aseza la masa cu el. Da' cu multa bagare de seama, ca-i in stare sa injunghie pe la spate.
Oare, sa tin au ba la acele principii?

 
Tamas Vlad
41
Tamas Vlad Day 1,486, 15:16

Inteleg ideea Alcide, eu incerc doar sa inteleg lucrurile, sa aplanez un conflict si sa evitam certuri si neantelegeri inutile...

Mai mult de atat...

 
The Brigadier
35
The Brigadier Day 1,486, 22:54

Tamas Vlad - intentiile sunt salutare si ai intregul meu respect pentru aceasta!

Problema este insa putin mai complexa. Nu pentru ca este, in sine, ci pentru ca asa o complica ardei.

Articolul in sine este provocator si, consider eu, are rolul de a abate privirile cetetanilor si a voastra a haiducilor, in special, de la adevaratele probleme: TO-ul in PUR a lui Fornok si a lui Chilimanjaro in FZ.

Este la mintea copilului ca Norman Asante nu are suportul PUR, Esperanto sau a altor oameni in aceasta gluma de PTO din Planeta Moldova. Si stiti bine asta.

Ardei umfla acest eveniment pentru a nu va da motive sa reactionati impotriva adevaratilor dusmani.

Discutia din commenturi a fost usor manipulata in mai multe directii. Si, daca la prima vedere, articolul lasa impresia ca autorul este doar un copil frustrat si care nu stie ce se intampla cu adevarat... in commenturi... demonstreaza ca e de fapt acelasi "vesnic ardei". Diplomatul amator care raspunde la cu totul alte intrebari decat cele care i se pun sau care sunt prea incomode.
Cel care acuza pe altii de manipulare cand el din asta traieste si asta e aerul pe care il respira.

Personl m-am lamurit si nu am sa-l intreb direct, asa cum a procedat Alcide. In schimb, am sa te intreb pe tine si pe ceilalti haiduci pe care ii respect:

1. "consideri ca actualul domn presedinte Michael Fornok este credibil si este acceptat de catre ardei la discutii serioase? "

si...

2. Ca mediator a unui conflict(asa cum sustii mai sus) nu este corect sa fii impartial si sa intrebi/convingi amandoua partile aflate in conflict?

Nu de alta dar vad ca te adresezi tuturor in afara de ardei. Sau poate o faci pe canalele private si nu stiu eu?!

 
Ceaur
44
Ceaur Day 1,487, 23:59

Cele 7 voturi, date lui Sasa(n)ti, ar fi fosr de mare ajutor in pur sau la zimbri, dar dupa cum se vede nu va intereseaza soarta propriilor partide.

 
ardei9
44
ardei9 Day 1,487, 00:10

De această dată, Brigadier ne demonstrează o mostră jalnică de manipulare.

În loc să "plângă" după voturile irosite de amicul său sAsante, care ar fi putut schimba soarta votului cel puţin într-un partid, el nu mai ştie ce să inventeze, doar să-i compromită şi să-i divizeze pe Haiduci. El speră că metoda testată de-a lungul istoriei (RL) ar putea da roade şi în eR.

Însă mă întreb, de ce "distrugerea" formaţiunilor organizate de subsemnat îi aduc o satisfacție mai mare decât fortificarea propriilor formațiuni?

Cât de multe şi cât de grave minciuni / acuzaţii poate inventa Brigadierul, doar să-şi aline propriul orgoliu?



PS Un lucru esenţial nu l-a înţeles Brigadiru, şi pare un băiat isteţ, pentru a fi respectat este necesar să respecţi.

 
basar
42
basar Day 1,487, 00:29

Ceaur si ardei, cu cine vorbiti si despre ce anume? Nu sunteti amatori, stiti tare bine ca fornok aducea 20 de clone in plus daca cerea stuatia.

Da nu-i fornok vinovatul, a asante, scuze. Felicitari ca a-ti gasit tapul ispasitor.

 
basar
42
basar Day 1,487, 00:32

ceaur, da-i cetatenie lui Mihai: http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/189742

 
ardei9
44
ardei9 Day 1,487, 00:34

basar, chiar sunteţi ... de neînțeles, organizați şi / sau susțineți TO-ul din Planeta Moldova şi ( ! ) în același timp vă plângeți că propriul partid a fost TOit.

Şi eu ce treabă am cu fățărnicia voastră?

 
basar
42
basar Day 1,487, 01:47

ardei, fatarnic esti tu. ti-am scris pe privat care e treaba cu TO-ul si tu tot te prefaci ca ploua. Cat timp crezi ca o sa-i poti prosti pe camarazii tai din Haiducii? Esti tu smecher, dar adevarul tot o sa iasa odata la suprafata, o sa te vad atunci ce zici.

Tre sa fii tare neted la creier daca crezi ca Zimbrii, Esperanto sau eu personal, avem vreun amestec cu asa zisa tentativa de TO la Planeta Moldova.

Fix asa pot acuza Zimbrii si PUR ca Haiducii au participat la TO-ul din partidele lor. Ce cautau in PUR personajele din lista lui Alcide? Dar ne dam seama, ca nu Haiducii is responsabili de asta. Sunt niste clone infiltrate in UM voastra. Desigur, cuvantul nostru e zero barat pentru tine. Mult mai greu e cuvantul lui Fornok, un aliat de nadejde.

Te las, n-are rost sa vorbesc cu tine, ai o capacitate extraordinara de a deforma realitatea in slujba propriilor interese. Care sunt interesele tale? Sa-mi pese oare? Poti sa faci bors cu ele.

 
ardei9
44
ardei9 Day 1,487, 02:02

basar, dacă eşti atât de "indiferent" de soarta Planetei Moldova, de ce te bagi "în borşul" nostru?
De ce tot încerci (şi nu eşti unicul) să divizezi formațiunea noastră?

Probabil ai uitat că acum vreo două săptămâni ţi-am cedat un partid, dorești să-ţi asigur şi viabilitatea acestuia?

Când o să realizezi că doar prin colaborare putem avea sorţi de izbândă, ai putea să mă anunţi.

 
basar
42
basar Day 1,487, 02:40

Ma gandesc serios s-o deleg pe baba Olea la discutii cu tine. Eu te cam pierd, dar cu ea cred ca te-ai intelege de minune. Amandoi va repetati, uitati lucrurile care nu va convin, le "broditi" pe toate ca sa iesiti bine in vazul lumii...

Sa-si aduca seminte, ori ai tu? )))

 
ardei9
44
ardei9 Day 1,487, 02:58

tună şi v-adună

 
The_Form
44
The_Form Day 1,487, 03:17

of (:
paranoia asta ..

toata moldova-i impotriva PM-ului .. si toti vroiau sa va faca TO si toti vor sa va dezbine ..

 
The Brigadier
35
The Brigadier Day 1,487, 03:18

Stimate ardei, mare capitan de osti, presedinte de partid si erou al muncii socialiste -

Ca sa demonstrezi ca eu incerc sa manipulez pe cineva nu era necesar sa o dai din nou invartita pe dupa bloc.
Nu era necesar sa aduci argumente puerile la o problema pe care si cea mai proasta clona ti-ar putea raspunde. Imi sugerezi sa ma implic in problemele din PUR cand stii foarte bine ca e munca pierduta in fata celor peste o suta de clone a lui fornok.

Ma asociezi cu Norman Asante cand stii foarte bine ca nu am nici in clin nici in maneca cu el.
Demonstreaza-mi ca eu sunt cel care manipuleaza raspunzand pe fata la intrebarea lui Alcide.
Cate commenturi ai irosit evitand un raspuns direct si ascunzandu-te dupa acuzatii copilaresti?

Nu ai nici o dovada ca incerc sa-i compromit pe TOTI haiducii. Degeaba vorbesti la plural. Singurul vizat esti tu. Si hai sa admitem (prin absurd) ca eu incerc sa ii divizez pe haiduci. Ce te opreste sa demonstrezi printr-o singura propozitie(raspuns) ca e asa cum spui?

Nu iti dai seama ca prin acuzatii in stanga si in dreapta nu mai convingi pe nimeni?
Personal ma lasa rece faptul ca multi haiduci traiesc in compromis si lasa impresia ca ii manipulezi. E problema lor. Nu a mea. Ce ma deranjeaza este ca ai tupeul sa acuzi pe altii de ceea ce suferi tocmai tu. Atat.

 
The Brigadier
35
The Brigadier Day 1,487, 03:33

PS.
In ceea ce priveste respectul si fragmentul asta:
"Un lucru esenţial nu l-a înţeles Brigadiru, şi pare un băiat isteţ, pentru a fi respectat este necesar să respecţi."

... am sa-ti fac o mica demonstratie de logica - ai peste 300 de subscriberi la ziar, 337 de prieteni in lista si... 227 de membri in cele doua unitati ale haiducilor.

Cu toate acestea ai reusit de ieri sa aduni numai 26 de voturi la acest "superb" articol:)
Nu crezi ca e si o chestiune de respect la mijloc?

 
The Brigadier
35
The Brigadier Day 1,487, 03:43

PS2. Si... ca sa-ti dau un subiect de atac la urmatorul comment am sa devin putin rautacios facand o observatie hazlie:
Numarul de commenturi in acest moment este 69. O cifra care chiar ca te pune pe ganduri:)))))

 
ardei9
44
ardei9 Day 1,487, 03:59

Brigadiere, dacă eşti atât de deştept, citit şi votat (din afara eMoldovei) de ce n-ai fost capabil să uneşti forţele de partea ta la precedentele alegeri ale CP-lui? Planeta Moldova nu şi-a înaintat candidat, PCM şi-a retras candidatul şi totul pentru aţi satisface orgoliul (medalia strălucitoare de CP) ... nici în aceste condiții n-ai fost capabil să asiguri un dialog.... "învingătorul".

Acum îţi verși frustrările asupra celor care sunt capabili să fie uniți şi refuză să danseze după placul tău.

Poţi să insulţi şi să intoxici jocul cu minciuni încă jumătate de ani, rezultatul va fi același, pentru Moldova ai fost şi vei rămâne un trol, un trol cu aere de mare manipulator, un trol care n-a adus nimic bun în viața eMoldovei.


69? Nu mă interesează jocul tău şi alui sAsante.

 
The Brigadier
35
The Brigadier Day 1,487, 04:57

Sunt votat atat din Moldova cat si din afara ei deoarece respectul nu tine cont de granite, ardei. Prutul uneste aceste doua tari... nu le desparte asa cum visezi tu.
Din 26 de voturi pe care le ai la articol cel putin 80% apartin DF-ului si GRAD-ului, stii bine. Ar trebui sa fii ingrijorat.

Recunosc ca nu am reusit sa unesc toate clonele sub conducerea mea ca si tine si kanto dar asta prin simplul fapt ca eu lupt impotriva lor si nu le tolerez, incurajez sau ma folosesc de ele.

Cat priveste medalia de CP si asa zisul orgoliu la care te referi dovada ca esti fals este tocmai pagina mea de profil. Un jucator nou si anonim are mai multe medalii decat mine:)

"Acum îţi verși frustrările asupra celor care sunt capabili să fie uniți şi refuză să danseze după placul tău."

Gresit! - confunzi frustrarea cu dispretul si... iar folosesti pluralul cand de fapt vorbesti despre tine. Dupa cum observi eu nu ma adresez mai multor oameni ci numai tie.

Si totusi... hai sa revenim la subiectul principal si sa lasam eschivarile! Ce zici?

Deci:

"Alcide Day 1,486, 11:30
............... consideri ca actualul domn presedinte Michael Fornok este credibil si il accepti la discutii serioase? "

Hai... curaj!
Macar din respectul la care faci trimitere ar trebui sa-i raspunzi lui Alcide. Nu crezi?

 
ardei9
44
ardei9 Day 1,487, 05:12

Subiectul articolului este încercarea de TO a lui aSasnte, care chiar cu susținerea ta tacită n-a putut fi realizat. Nu-ţi convine că combat măgăriile? Nu am ce-ţi face, poţi plimba ursul în continuare.

Acum poţi să pui până pe acordeon ...

 
The Brigadier
35
The Brigadier Day 1,487, 08:39

"sustinerea mea tacita"...))))

Iti dai seama ce penibil suna? Daca nu crezi intreaba-ti colegii:) Sunt sigur ca si printre cei care te respecta exista oameni care pot sa ti-o spuna in fata:))

Hai ca nu te mai chinui. Nu de alta dar dupa atata slalom printre eschivari puerile ai putea sa te accidentezi si nu vreau sa te am pe constiinta. Oricum incepi sa devii indescifrabil. Te-am stresat destul:))

Ce era de demonstrat s-a demonstrat oricum demult. As putea sa raspund eu in locul tau la intrebarea aia simpla dar e deja penibil. M-as cobora prea jos si ar insemna ca intr-adevar sa incerc sa manipulez pe cineva. Dar mai ales... nu dau niciodata in cei cazuti la pamant.

 
ardei9
44
ardei9 Day 1,487, 08:50

 
Tamas Vlad
41
Tamas Vlad Day 1,487, 12:33

1. "consideri ca actualul domn presedinte Michael Fornok este credibil si este acceptat de catre ardei la discutii serioase? "

Consider ca eu am acceptat sa ii pun intrebari actualului Presedinte, care au avut ca raspuns un joc de cuvinte care lasa de inteles si bune si rele, Deci pe anumite directii se poate, iar pe altele NU... Asa cum eu am putut macar incerca sunt convins ca pot si altii, daca poate Ardei? Cu siguranta poate... Conteaza despre ce anume... Si nu eu iti pot da raspunsul daca aceste discutii pot fi sau nu "serioase"...

si...

2. Ca mediator a unui conflict(asa cum sustii mai sus) nu este corect sa fii impartial si sa intrebi/convingi amandoua partile aflate in conflict?

Ai dreptate... Discutiile se poarta si altundeva decat in comentariile articolelor... PM, chat... Dar nu intentionez sa impun niciuneia din parti nimic... Consider ca daca nu se poate cu vorba buna, nu se poate nici sub presiunea insistentelor... Ardei are o varsta si o maturitate care ii permite sa judece si singur daca e nevoie de a inceta un conflict sau nu... Faptul ca amandoi aveti mai multe lucruri de impartit dateaza de mult timp, si nu cred ca acesta poate inceta pana ce nu ii puneti voi capat... Imi pare rau ca totusi e adevarata expresia "Unde dai si unde crapa"

Repet. acest articol avea probabil un alt scop, si pana ce nu ne limitam sa comentam fata de articolul in sine, si "dezgropam mortii" nu o putem scoate la capat niciodata...

 
The Brigadier
35
The Brigadier Day 1,487, 16:17

TV - stii bine ca atunci cand am pus prima intrebare si foloseam expresia "discutii serioase" in nici un caz nu ma refeream la discutii despre vreme, fotbal sau femei.
Conform declaratiei lui ardei acesta nu este de acord sa poarte discutii"serioase" cu "anumite personaje". Prin aceasta face referire la persoanele de mai sus.
In schimb afirmi ca atat tu cat si el sunteti in stare sa purtati o discutie cu fornok conditionata, binenteles, de subiectul dicutiei.

Mda... un raspuns mai diplomatic nici ardei nu era in stare sa formuleze:)
Trebuia oare sa subliniez faptul ca subiectul de discutie este strict despre Moldova si rolul lui in aceasta comunitate? Despre TO-urile in 5 partide, la conducerea Moldovei si in PUR?
Din raspunsul tau si eschivarile lui Ardei am inteles perfect situatia. S-AU PURTAT DISCUTII DEJA. De aceea toata "diplomatia" asta ieftina. Nu ma refer la tine dar ardei este cel care l-a adus pe fornok in Moldova si unul dintre cei care il sustine cel putin moral in actiunile sale. Dar tu stii foarte bine asta altfel nu ai fi fost atat de grijuliu in formulare.

Cat priveste incercarea ta de a aplana un conflict mai vechi decat prezentul articol inclin sa-ti dau dreptate: nu ai nici o sansa.

Conflictele se rezolva prin dialog deschis intre barbati nu copii fricosi. Ori cand unul dintre interlocutori se ascunde dupa deget si fenteaza prin atacuri puerile gen: "nu ai dreptate pentru ca tu esti saten si mata-i grasa"... dialogul nu este posibil.

Este ca si cand ai incerca sa joci ping-pong cu peretele si in loc de minge sa folosesti un cub. Mai devreme sau mai tarziu te pocnesti singuri in fata.

 
Tamas Vlad
41
Tamas Vlad Day 1,487, 16:59

) eu ti-am dat un raspuns din care ai inteles... ce ai vrut de fapt... Ce rost are sa pui intrebari atata timp cat oricum storci din raspunsuri doar zeama ceea ce-ti ofera conturul potrivit raspunsului imaginat initial de tine?

Incepe sa imi para din nou rau ca mai comentez in articole pe care nu le public eu... Devine obositor sa incerci sa cauti a linistii lucrurile, atata timp cat se cauta a se face cat mai mult zgomot...

 
The Brigadier
35
The Brigadier Day 1,488, 01:53

Fie cum vrei tu Tamas Vlad.

Poate ca a fost greseala mea sa folosesc intrebarea lui Alcide ca raspuns la alte intrebari la care multi avem raspunsul iar altii... se prefac ca ploua. Acestea ar fi sunat cam asa:

- A avut ardei vreun rol in PTO-ul lui fornok asupra Moldovei?
- Haiducii(unii) au cunostinta de complotul regizat de catre kanto, fornok si ardei? Si... daca da... de ce nu reactioneaza din moment ce afirma ca lupta pentru "independenta Moldovei"?

Si sa nu-mi vii cu poezia cum ca nu au legatura cu articolul de fata cand acesta a avut doar rolul copilaresc de a abate privirile in alta parte.

PS. Nu e nevoie sa raspunzi. Oricum va fi un raspuns gen "ping-pong cu o minge cubica". Mai ales ca de cand ti-ai anuntat candidatura in ianuarie toate interventiile tale au aceeasi "linie melodica" electorala.

Oricum sunt intrebari retorice.

Succes in alegeri! "Aliatii" te vor vota:)

 
ardei9
44
ardei9 Day 1,488, 02:46

Încă odată mă conving că nu am greşit când i-am pus alături pe Brigadir şi sAsante - două minți bolnave, care sunt "disponibile" să inventeze şi debiteze orice poveste doar de dragul justificării propriei nulităţi şi inutilităţi.

Unicul lucru pe care mi-l pot reproşa, legat de evenimentele din ultimele două luni, este faptul că nu m-am implicat şi l-am lăsat pe Brigadir să-şi încerce norocul cu CP-ul. De 6 luni tot "merge" spre medalie şi am decis (ca şi cei din PCM) să-l las să-şi realizeze visul, dar nici în aceste condiţii n-a fost capabil să unească forţele.

Cel născut să distrugă, nu poate fi rugat să zidească.

 
The Brigadier
35
The Brigadier Day 1,488, 10:19

Asa e ardei Sa moara Bibi:)

Numai unul mai e care a vanat medalia aia de rahat un an de zile. Ghici cine?))

PS. Decat cu fornok si kanto mai bine cu unul ca Asante.