Ambient on/off
Join eRepublik

The Buru's Burden

64 Day 898, 23:13 Romania
..so you say i'm wrong. ok, i agree.

Icon-arrowleft OMG
 
Report comments
 
Spiry
39
Spiry Day 898, 23:17

eh.. you cannot win them all! that's the game! live it or leave it!

 
Mihu Copilu
27
Mihu Copilu Day 898, 23:17

Sebah, if it wasn't for this month, I for one would have most likely been dead by now.

I admire what you did for this community, but these weeks have been the most fun I've had since the Matzanesia period when I was a little n00b.

 
Vit Ruzicka
24
Vit Ruzicka Day 898, 23:20

come on, this was the best thing that could happen. This game needs some war otherwise it is too boring!

 
Carr De Vaux
25
Carr De Vaux Day 898, 23:20

that;s a strong criticism. sebahmah for president!

 
ErvinB
35
ErvinB Day 898, 23:21

erau mancati daca croatia avea activat mpp-ul cu polonia

 
LeonteLiviu
32
LeonteLiviu Day 898, 23:21

hai sebah, nu se poate, iti tremura chilotii?

macar de scriai in romana, sa te auzim numa noi.

 
sebahmah
25
sebahmah Day 898, 23:23

I agree it was fun, but it's not fair to leave others to clean your mess.

New modules will be added and it's gonna be sad if we'll have the handicap of always fighting a ton of MPPs.

People will want to fully enjoy the new module.

 
sirdevil78
26
sirdevil78 Day 898, 23:25

o7 - sebahmah

 
sebahmah
25
sebahmah Day 898, 23:26

Ungaria era sa si-o ia dintr-un singur motiv:

MPPurile deschise cu Croatia, noi avem o situatie si mai proasta, si la fel ca sin cazul lor nu o sa ne-o luam acum sau maine ci in cateva luni.

Repet si euc red ca a fost o luna buna si provocatoare insa ar fi dragut sa strangem mizeria din urma noastra daca tot ne-am distrat.

 
LeonteLiviu
32
LeonteLiviu Day 898, 23:27

dap,
eu inca sper ca o sa ne terminam treaba inceputa.
sper, am incredere.
ca daca nu... o sa luptam pentru ziua independentei la un mom dat.

si nu sunt sigur ca vom avea nu stiu ce baby boom.

 
lucis29
27
lucis29 Day 898, 23:29

Sebah, I strongly disagree with you. We are here to have fun, not make worries. eRepublik is an escape from Real World. Nothing to lose, nothing to gain.
I appreciate buru for what he done. Look, he even woke you up!

 
Fondul Proprietatea
Or
Fondul Proprietatea Day 898, 23:29

Neverending wars - admins' dream.

 
ErvinB
35
ErvinB Day 898, 23:29

cu putina atentie daca reuseam sa nu fim blocati si sa atacam si noi central hungary in ultima lupta atunci aveam sanse f mari sa-i stergem pentru ca din nationalism maj userilor luptau in dmg drain-ul deschis de noi. sau varianta cu mpp-ul poloniei activat la croati cum am scris mai sus

 
demetzeu
30
demetzeu Day 898, 23:30

@sebahmah - si ce ai vrei? sa dai work+train zilnic, sa citesti presa si atat? a fost cea mai palpitanta perioade de cand joc eu eR si sper sa mai fie

 
demetzeu
30
demetzeu Day 898, 23:31

*ce ai "vrea"

 
Spiry
39
Spiry Day 898, 23:34

sebahmah... cum ai fi vrut sa stranga mizeria? daca lasa eRo in gaura de bani, nici asa nu era bine... nu?!

 
Fondul Proprietatea
Or
Fondul Proprietatea Day 898, 23:36

Shocking news!
American president fights bare handed for his best allies!
<a href="http://ereptools.net/battles/playerFights/id/1298146" target="_blank">http://ereptools.net/battles/playerFight[..]98146</a>

 
brouvi
40
brouvi Day 898, 23:36

sebamah mai intai de toate a fost FUN dupa aceea cred - sper ca ne vom descurca cu vecinii , poate o ofensiva in sud acum , ca ne-am invatat oamenii sa lupte la ordin , nu ar fi tocmai cea mai rea idee

 
Spiry
39
Spiry Day 898, 23:42

@fondul proprietatea... actually, with Q1!

 
Mesther
45
Mesther Day 898, 23:43

@sebah Refresh my memory nu tu ziceai ca e un zero end game? Nu poti sa castigi si nu poti sa pierzi... Ok mpp-urile alea o sa genereze o alta perioada de activitate crescuta in 2-3 luni, da poate ca nu o sa fie cea mai placuta activitate dar o sa tina core player base in joc si poate o sa aduca spike-uri temporare... De asta are nevoie comunitatea, nu de briliant moves care ne scade numarul de adversari directi, care ne face sa parem baieti buni...

Si ca un insider tip planul initial era complet diferit, discutam la un moment dat cu alpho ca noi planuiam WW5 si ne-am trezit in WW1 revisited. Alpho si Buru au avut una din cele mai reusite reactii si readaptari la evolutia situatiei pe care le-am vazut de pe vremea cand dinozaurii ca Han, Tavi, Dragos si Craciun faceau jocurile... Diferenta majora? Dinozaurii aveau una din cele mai puternice tari (daca nu chiar cea mai puternica) la dispozitie sa o conduca, alpho si buru au facut minuni cu un SMR neexperimentat si la primul mandat. Buru a zis ca nu mai are timp si s-a retras, alpho (personaj cel putin la fel de important in luna trecuta) si-a asumat un nou mandat in care poate o sa faca cleanup sau poate o sa ne uimeasca din nou.

Let the dice roll kids and see you on the flip side

 
sebahmah
25
sebahmah Day 898, 23:48

Da Mesther, exact asta ziceam.. da mai si ziceam ca trebuie sa jucam smart.

Si Karnataka a fost fun si provocatoare dar a creat mai multe frustrari din cauza cheaturilor decat buna dispozitie.

DEgeaba o sa ave treaba daca finalul va fi unul trist. Si repet pentru a 5a oara si eu apreciez si consider ce a facut buru excelent. Plaria jos, insa sunt suficiente neajunsuri care trebuie sa le lichidam pentru ca treaba sa fie buna.

Si nu vreau sa jignesc pe nimeni, si nici nu cred ca e vina vre-unui roman insa PHOENIX a jucat mult mai destept toata treaba. Noi aveam avantaj in man-power, cards to play, tempo, moral dar tot am dat busit-o. Sper ca atunci cand si noi vom fi &quot;on the endge&quot; sa lucram la fel de eficient si destept.

 
mihail.cazacu
36
mihail.cazacu Day 898, 23:49

Eu zic ca luna asta ii rezolvam...

In plus, ce conteaza cu adevarat e un razboi &quot;permanent&quot;. Sa zicem totusi ca le merge si ne ocupa (cam greu pentru ca EDEN + SUA &gt; Phoenix). Atunci pierdem pentru cateva zile niste pixeli galbeni si castigam un baby boom mai solid decat aia 4000 care au venit de Anul Nou.

Razboaiele cu Ungaria si Serbia au avut mize clare: Heilongjiang si Liaoning.

China e &quot;pe val&quot; si in plus e protejata de cel mai solid set de MPP-uri din istoria ei. De fapt, de cel mai solid set de MPP care exista in eRepublik. Asa ca odata ce-i zburam si pe sarbi din Asia nu prea mai au cum sa revina. Dupa aia o sa le fie nitel mai complicat sa ne faca vizite, ca deh, nici banii nu cresc in copaci.

Treaba pe care am facut-o noi dupa ce am ramas fara imperiu (restructurarea economica) nu e usor de copiat, la fel cum nu e usor de copiat nici sistemul nostru militar. Daca ar fi fost simplu, ni-l copiau ungurii deja si nu mai putea Batranul Remesh si restul &quot;comandourilor&quot; sa se inarmeze pe cheltuiala ungurilor.

E la fel ca in Viata Reala: toata lumea are acces la aceleasi carti de management si marketing dar nu toate firmele care pornesc din garaj ajung multinationale

 
Mesther
45
Mesther Day 898, 23:53


Cazacule tu daca chiar te mai bazezi si dupa luna asta pe americani pentru ceva ai o mare problema.

Seba vad ca ai scos din nou capul vino cu input si ajuta-i pe oameni, inca ai mai multe relatii cu oamenii care fac cartile decat astia mici. Ma uitam ca luna asta s-au reactivat foarte multi dintre batrani... o sa avem un inceput de v2 interesant

 
Dante Alagherii
20
Dante Alagherii Day 898, 23:54

this war is glorious.

o7

 
Beltechi
23
Beltechi Day 898, 23:55

Ce te face sa crezi ca in V2 se vor pastra MPP-urile?
Poate se va incepe de la zero

 
xafania
40
xafania Day 898, 23:57

indiferent de parerea ta sebahmah....am simtit ca avem pentru ce intra pe erepublik.....ce va fi, vom vedea....mai bine ,mai rau asta e...vom merge inainte.

 
FrnM
34
FrnM Day 899, 00:06

+1 xafania, mai bine sa &quot;ne sinucidem&quot; nu ?

 
ghishae
43
ghishae Day 899, 00:19

somebody i knew used to say &quot;Bring it on &quot;.

And for the record: there is only one way to clean up the mpp mess: total annihilation of romania. And that means even more phun

dinozaur in rezerva reactivat

 
resita2009
46
resita2009 Day 899, 00:22

cea mai frumoasa perioada de cand marea majoritate joaca acest joc.

respecy sebahmah pt. ce-ai facut in trecut dar de data asta parerea mea este ca gresesti deoarece oricand prefer sa fiu sub ocupatie (in cel ma rau caz) si sa lupt pt. a teritoriile noastre decat sa ajung 2 clik.

 
The Brigadier
35
The Brigadier Day 899, 00:22

Deci ca sa inteleg si eu: &quot;Buru... ai facut o treaba &quot;extraordinara&quot; dar ai dat-o in bara lamentabil.&quot; C'mon bro')

Si care ar fi fost cealalta alternativa Sebahmah? Sa asteptam rabdatori in banca noastra si sa ne pregatim pt V2&quot;... nu?

Pai cum dracu sa ne pregatim? Cu ce economie?
Din cate stim razboiul genereaza bani. Nu?
Aaa da... aveam TW cu Moldovenii:)))

Azi pierdem maine castigam! Si tot asa. E o miscare ciclica. Chiar crezi ca ne-ai spus ceva nou?

 
ElTorque
26
ElTorque Day 899, 00:25

Nu, sebah, eu zic ca e bine. Din motive de Liaoning, sarbii se vor feri sa mai deschida mpp-uri contra lor. Dupa ce o sa ii scapam de grija asta (hahahaha), o sa traim vremuri cu adevarat interesante.

 
DDanica 2
39
DDanica 2 Day 899, 00:26

Este una dintre putinele dati cand sunt TOTAL in dezacord cu tine. De ce? Pt ca acesta e doar un joc, pt ca eRomania e doar o adunatura de pixeli. Singurele lucruri reale sunt oamenii din spatele avatarurilor. Aici nu conteaza ce culoare au pixelii aia, conteaza doar ca oamnii sa aiba de ce sa joace. Din placere, din ura, din nervi, din teroare, nu conteaza. Tate sunt senzatii, sentimente, trairi. Daca exista, jocul merita jucat. Daca nu exista, putem avea toti pixelii galbeni, ca tot ne vom lasa pagubasi. Asa ca te indemn la un lucru: fii VIU sau fii MORT, e alegera ta, dar nu fi ZOMBI!!!

 
The Brigadier
35
The Brigadier Day 899, 00:37

&quot;...so you say i'm wrong. ok, i agree.&quot;

)))

Now I can vote!

 
ElTorque
26
ElTorque Day 899, 00:37

LOL @ new text

 
Maurits
26
Maurits Day 899, 00:59

Savuratu' noilor module se face indiferent de cantitatea de gold pe care o are țara, de numărul MPP-urilor sau provinciilor. În jocul ăsta majoritatea e motivată de război. Să refuzi lupta doar pentru că pleci cu șansa a doua duce doar la frustrare și stagnare, ori nu cred că pentru așa ceva suntem aici.

Până una alta prietenii nostri de la vest au pierdut o regiune high iron și luptă să-și refacă țara. Era mai bine dacă intram în v2 cu situația de dinainte?

Singurul &quot;burden&quot; e pentru noul președinte, a cărui activitate va fi comparată tot timpul cu cea a lui buru.

 
ErvinB
35
ErvinB Day 899, 01:04

Mesther se pare ca americanii vor ca de data asta sa cheltuiasca f mult gold pe Lioaning. daca fac asta + o cooperare f buna cu noi EDEN atunci exista mari sanse ca marea lovitura se se intample luna asta

 
mihail.cazacu
36
mihail.cazacu Day 899, 01:09

@Mesther: Da, eu sunt un optimist. Care in plus lucreaza ca lucrurile sa se intample.

Unde mai pui ca daca bataliile din V2 se deruleaza doar cu mutarea in provincia respectiva (nu se mai lupta de acasa) devine _extrem_ de important sa avem aliati puternicii pe fiecare fus orar principal.

La GMT + 8 avem pe chinezi, dar sunt inca prea mititei si deci trebuie sa mai suplimentam si cu Australia si cu ce s-o mai nimeri mic si prietenos prin zona (India, Japonia, poate Coreea de Sud daca o recupereza Theocratii).

La GMT - 8 avem de ales intre SUA si Brazilia. Nu stiu de ce dar mie America mi se pare un aliat mai interesant.

 
Maurits
26
Maurits Day 899, 01:28

@mihail.cazacu
&quot;Unde mai pui ca daca bataliile din V2 se deruleaza doar cu mutarea in provincia respectiva (nu se mai lupta de acasa)&quot;

Ai ceva info pe tema asta? Îmi pare foarte puțin probabil să se meargă pe un astfel de mecanism.

 
GLaDOS
26
GLaDOS Day 899, 01:30

SEBAH ADMITS HE IS WRONG???
MADNESS

 
faf.docs
36
faf.docs Day 899, 01:31

Interesante discutiile din comment-uri. Sebah, poate ne poti detalia putin varianta care consideri tu ca trebuia urmata de buru, a.i. sa iasa bine campania.

Personal consider un succes campania militara purtata de eRomania. In acelasi timp, sunt de acord cu tine Sebah ca avem activate multe MPP-uri impotriva noastra, insa nu vad cum altfel puteam sa jucam acest WW5.

 
mihail.cazacu
36
mihail.cazacu Day 899, 02:16

@Maurits: Au publicat in insider niste fraze dubioase care pot insemna ca nu mai putem lupta de acasa:

&quot;A battle is going and you want to enter the battlefield. What do you have to do? First of all, you will need to go to the battlefield just as you do it right now.&quot;

<a href="http://www.erepublik.com/en/article/-new-military-module-how-the-battle-goes-on-i--1288816/1/20" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/-new[..]1/20</a>

E in interesul lor sa ardem cat mai mult gold (ca doar asa vor pune mana pe card aia care baga bani reali in joc). Deci obligativitatea de a ne deplasa pentru ca sa luptam ar cam avea sens.

Asa cum a avut sens si boarfa de Lana, care se transforma intr-un intreg bordel in V2.

 
Crista22
38
Crista22 Day 899, 02:26

E stupid sa razi de munca altora zicand &quot;oh da what a mess! lest clean it up boys!&quot;

*sigh*

 
Crista22
38
Crista22 Day 899, 02:28

lets*

 
YellowLibra
27
YellowLibra Day 899, 02:37

@mihail.cazacu

Asta probabil ar insemna ca MPP-urile sa dispara (pentru ca nu prea si-ar mai avea rostul) si nimeni n-a zis ceva de genul asta.

 
clawy
43
clawy Day 899, 02:55

Misi, in citat scrie &quot;just as you do rigth now&quot;
Varianta pe care am auzit-o eu e ca va conta distanta de la regiune in damage, si se bazeaza pe cateva linii la deia de project manager.


&quot;Cazacule tu daca chiar te mai bazezi si dupa luna asta pe americani pentru ceva ai o mare problema. &quot;
Couldn't agree more. Si inainte ca Misi sa zica ca e bine daca eu zic ca nu e bine, am zis acelasi lucru si cand se vorbea de posibila intrare a SUA in Phoenix. Sunt foarte curios ce o sa fie raspunsul daca ei o sa aiba high diamonds, si altcineva o sa vrea o regiune. Dar na, s-a vazut asta deja cand Polonia era la un pas de high iron

 
mihail.cazacu
36
mihail.cazacu Day 899, 03:00

@YellowLibra: Poate.

In acelasi timp ar putea insemna ca vor fi pierderi mai mici de welness cand mergem in regiunile unde avem MPP. Naiba stie!

Ce e sigur e faptul ca va trebui sa ne parcam hoiturile pe anumite hexagoane, ca nu toate vor fi la fel de importante. Asta mai inseamna ca avem nevoie ca hexagoanele importante sa fie protejate de aliati 24/24.

Si de acolo nevoia unor aliati treji cand noi dormim. Si potenti. Asta ne cam limiteaza posibilitatile de a fi mofturosi.

 
mihail.cazacu
36
mihail.cazacu Day 899, 03:06

@clawy: Sigur ca tie ti-ar conveni ca noi si americanii sa fim la cutite. La fel de bine te coafau si tensiunile dintre SUA si Polonia.

Deja marginaldefeat se straduieste sa bage ceva strambe. Numai ca e cam nepriceputa, ca toti &quot;diplomatii&quot; vostri de altfel. De-aia merge contra curentului, incercand sa-i rupa pe americani de...croati.

Genial! De-a dreptul genial! Imi aduce aminte de diplomatia voastra in Ucraina

 
clawy
43
clawy Day 899, 03:21

La un moment dat tot la cutite o sa ajungeti. Singura chestie ce va tine uniti e un dusman comun. Cand acesta dispare sau devine prea slab, atat a fost cu &quot;prietenia&quot;. Daca nu era baby-boomul maghiar, azi erati deja la cutite, fiindca invazia Nord-Americana a fi fost facuta de Atlantis. Planurile au existat.

Ca ungurii sunt bata la diplomatie? Nu am negat asta niciodata si nici nu o sa o fac. Sunt bate si la multe alte chestii. E de rasul lumii cum intro unitate militara de 30 de oameni suntem mereu cu 2 pasi inainte de conducerea tarii in mai tot ce facem.
Totusi daca iti trebuie propaganda intr-o tara pe care ai eliberat-o de vreo 3 ori, atunci nu merita sa te mai chinui, ca oricum iti va sarii din nou in spate.
Unul din lucririle pentru care iti multumesc mai mereu o modul in care ai abordat tu Ucraina. Romania ar fi putut avea high iron protejat de MPPuri in jur dupa acel TO, si era nasol. Dar na, ramane speranta ca poate-poate va lasa ei sa treceti odata intr-un atac comun contra Rusiei, nu?

 
LeonteLiviu
32
LeonteLiviu Day 899, 03:37

@clawy

tocmai disparitia dusmanului este urmarita. dac o realizam, plecam cu totii acasa fericiti!

 
Bogdan_L
48
Bogdan_L Day 899, 04:04

Singura chestie care ne'a tinut la cutie a fost teama de MPPurile adverse. Odata declansate nu avem de ce ne teme de mai rau. Putem oricand reseta situatia militara a Romaniei, fara MPPuri adverse, fara razboiaie. Insa daca am face'o ne'am intoarce in cutie.
Suntem liberi, de ce sa ne inchidem singuri?

Eu as zice ca mostenirea lui Buru(prin activarea MPPurilor adverse si frustrarea ungurilor de a se vedea in corzi) a lasat Romania in centrul conflictelor si intereselor eWorld. Suntem cea mai tentanta tinta a Phoenix si in acelasi timp unul dintre cei mai periculosi adversari.

Ce poate fi mai bine?

 
mihail.cazacu
36
mihail.cazacu Day 899, 04:09

@clawy:

Ucraina era prea populata ca sa o putem tine intr-un PTO permanent. Nu aveam suficiente voturi pentru impeachment si nici suficiente pasapoarte de dat cat sa castigam prezidentialele din septembrie.

Tot ce am fi obtinut ar fi fost sa sa fim complet inconjurati de inamici. Iar voi erati gard-in-gard cu Podolia (Dnipro si Siveria, remember?). Deci daca o luam nu va impiedicati de niciun MPP ca sa o anexati.

Iar dupa ce v-am scos din Dnipro si Siveria iar nu puteam sa facem nimic contra lor. Pentru ca atata vreme cat ar fi avut presedintele lor, ar fi dat retreat si v-ar fi adus iar la granita cu Podolia.

Ucraina era prea populata ca sa o putem controla, de-aia am mers pe parteneriat cu ei. Si au percutat favorabil pana s-au pus in miscare ru-botii si i-au coplesit.

Asa cum stau lucrurile acum, ru-botii or sa dispara curand de acolo (deja s-a inceput curatenia) iar adevaratii ucraineni abia asteapta sa se revanseze pentru &quot;gluma&quot; rusilor.

Asa ca stai sa va terminam pe voi si apoi vine si randul Rusiei.

 
clawy
43
clawy Day 899, 04:43

Pai sper sa imi permiti sa fiu de alta parere
Vorbim despre Ucraina, unde se dadeau in voie pasapoarte la oricine le cerea. Chiar in halul in care s-a ajuns la situatia de a nu mai avea cetatenii de dat atunci cand erau alegerile si oamenii voiau sa ajute.
Presedinte era Danylo, care fie era total incompetent, fie era spion de al vostru sau al americanilor. Am tendinta totusi spre a doua varianta.
Nu stiu cati uncrainieni adevarati sunt pe acolo, avand in vedere ca Ucraina nu a avut niciodata un baby boom. Toate au fost side-efects de boomuri rusesti (reale sau nu).
Cat despre disparitia botilor, cred ca visezi (frumos). In eRepublic sunt incet dar sigur mai multi boti si multi accounts decat jucatori reali. Si situatia nu devine mai buna, ci mai rea cu zi ce trece. Incet-incet se ajunge pragul psihologic in care si jucatorii reali o sa inceapa sa fabrice clone prin proxy, pe principiul &quot;toti o fac, de ce sa nu o fac si eu&quot;.

 
DDanica 2
39
DDanica 2 Day 899, 04:50

Comentariul lui Bogdan_L exprima in modul cel mai concis cu putinta toata situatia actuala. Daca dorim, curatenia de care vorbea seba se poate face in 25 de ore, cu pretul spitalelor si a DF-urilor, e drept, dar se poate. Insa de ce? Intotdeauna trebuie sa te temi nu de cel mai tare, ci de cel care nu are nimic de pierdut. Mai degraba te bati cu 10 sportivi decat cu un singur nebun. In momentul asta Romania nu are NIMIC de pierdut. Ungaria incepe sa nu mai aiba nici ea. Serbia in schimb are, insa in momentul in care nu va mai avea, va incepe hora. Si atunci sa vezi dezmatz Vor veni vremuri interesante, Insa daca la conducerea uneia dintre aceste tari va veni un lider care mai mult va calcula decat va actiona (cu alte cuvinte nu se va comporta in lupta ca ala care n-are nimic de pierdut), acea tara va fi condamnata si stearsa. Apoi ciclul se va relua

 
mihail.cazacu
36
mihail.cazacu Day 899, 05:16

@clawy:

Danylo e ucrainean emigrat in America. Maxho (presedintele care a venit dupa el) e ucrainean emigrat in Canada. Ivan Sirko (urmatorul dupa Danylo si Maxho) e ucrainean din partea de est, care vorbeste ruseste dar nu se considera rus si a rezistat tuturor presiunilor fratelui mai mare de a forma o &quot;uniune slava&quot;.

Niciunul din ei nu a jucat impotriva Ucrainei. Ar fi fost si culmea sa o faca. Numai voi jucati contra tarii voastre.

 
sebahmah
25
sebahmah Day 899, 06:09

@Crista

e stupid sa citezi intre ghilimele lucruri care nu au fost spuse asa

 
andyr
25
andyr Day 899, 06:18

Hmmm, Ucraina. Remember, sebah ?

 
Naufragiatu
41
Naufragiatu Day 899, 07:50

wtf....ori scrii articole ori nu..

 
Crista22
38
Crista22 Day 899, 07:53

Nu mai critica atat si candideaza iar! Cand ai fost CP eram un n00b asa ca nu se pune

 
buru
26
buru Day 899, 08:33

just relax sebah...enjoy the game

 
dark-nk
34
dark-nk Day 899, 08:59

sebah...don't follow the dark side
we live glorious times

 
andrei.m
36
andrei.m Day 899, 09:20

A fost una dintre cele mai bune luni din ultimul an. MPP-urile atrase pot fi transformate in oportunitati daca jucam destept. Am castigat inceredere, am avut activitate, ne-am reafirmat pe plan international si am intarit legaturile din EDEN. Si cel mai important am avut parte de distractie. Ungaria disperata sa isi apere ultima regiune - o imagine de nepretuit!!!
Implica-te, avem nevoie de tine!

 
marianion
15
marianion Day 899, 10:05

Am auzit de tine lucruri fantastice, Seba. Omul care m-a adus in joc vorbea de tine ca despre un zeu. Mi-e greu sa cred ca a gresit ... sau ca exista zei cazuti. Ti-am citit articolele vechi si erai entuziast, acum esti tare plictisit Pacat.
Eu ce sa zic: daca e sa ne bata, asta e. O luam in freza. Si dupa aia le dam noi cu bota in cap. Si apoi iar ne bat ei. Azi esti pe val, maine nu si etc.
Macar e jocul interesant.

 
LowRider Inc
Or
LowRider Inc Day 899, 16:16

sebahmah, the emo-list...remember that? Cum sa te treci primu pe lista tipand sus si tare ca ceri delete si dupa sa o lasi moale si sa o intorci ca la Ploiesti? Cat despre ce a facut buru...eh...sunt multe de zis...macar n-am mai fost in &quot;non-combat&quot;....cu fazele astea 2 au ras si curcile de noi atunci...
Numa' bine

 
Dacian_tarabostes
30
Dacian_tarabostes Day 1,043, 20:19

vot and sub!