Ambient on/off
Join eRepublik

Teroristi de serviciu sau vanatoare de vrajitoare

80 Day 728, 02:00 Romania
Imi cer scuze daca am jignit pe cineva cu acest articol. Nu a fost intentia mea . Unele din presupunerile mele au fost gresite.

Se pare ca lucrurile s-au clarificat .


.................



“In urma discutiilor cu echipa an decis ca orice mentionare a Legiunii Secuiesti trebuie interzisa in concordanta cu legile eRepublik. Se pare ca in viata reala Legiuniea Secuiasca este o organizatie terorista care are organizatii locale in Romania si Bolivia. Ei au fost acuzati pentru o tentativa de asasinat incercata impotriva presedintelui Boliviei si obiectivul lor principal este crearea de haos in Romania. Statutul si actiunile lor sunt ilegale conform cu Constitutia Romaniei. Bineinteles ca nu putem permite existenta unei astfel de organizatii extremiste in Noua Lume, astfel incepand cu acest momentul orie avatar / organizatie / jucator care arata asemanare cu Legiunea Secuiasca va fi santionata conform legilor eRepublik.”

Nu, acesta nu este o gluma, ci este evenimentul care a bulversat saptamana trecuta comunitatea maghiara. Se pare ca Legiunea Secuiasca este o organizatie terorista conform adminilor / moderatorilor eRep.

Cum s-a intamplat acest lucru? Eu imi pot imagina 3 scenarii posibile:

1. Un moderator / admin care habar nu are de realitate a inghitit musca si a dat crez unui report trimis trimis de un jucator.

2. In echipa de moderatori / admini este o persoana foarte versata in drept, in special drept international si constitutional. In acest caz pot avea dreptate dar lipsesc dovezile pentru a sustine aceste acuzatii.

3. Avand in vedere contrele din ultima perioada dintre cativa membri ai Legiunii Secuiasca si Soimii Patriei, un soim si-a sunat un amic din echipa de admini / moderatori si a organizat o razbunare in stil mare.

Va las pe voi sa alegeti care este versiunea cea mai plauzibila.

Nu stiu daca trebuie sa rad sau trebuie sa plang in situatia de fata. Mai multi jucatori au fost avertizati cu FP si li s-a indepartat avatarul pe baza explicatiei de mai sus. Este foarte ciudat ca pana acum am intalnit cazuri de acest gen doar in randul jucatorilor maghiari, dar nu si jucatori romani care afiseaza acelasi avatar.

Legiunea Secuiasca din RL nu a fost trecuta pana in prezent pe lista organizatiilor teroriste dar probabil echipa de admini / moderatori a jocului au acces la informatii care nu sunt accesibile publicului larg.

Doresc sa mentionez ca avatarele folosite de secui in cadrul acestui joc sunt complet diferite fata de organizatia din RL exact pentru a se diferentia de acea organizatie si pentru a evita orice confuzie.

In orice caz exista o gramada de organizatii si jucatori care folosesc denumirile unor organizatii teroriste recunoscute atat in Romania cat si la nivel mondial, sau ar unor organizatii militare cu trecut dubios, dar se pare ca acest aspect nu a atras atentia adminilor / moderatorilor acestui joc.

In momentul de fata majoritatea avatarelor militare care au fost imprumutate din viata reala pot fi considerate ca si o incalcare a regurilor acestui joc. In fiecare razboi in care au fost implicate acele unitati militare s-au luptat 2 tabere. Astfel orice erou de razboi al unei natiuni este un criminal de razboi pentru oponentul lui.

Sincer recunosc ca am rescris acest de cel putin 3 ori. Prima varianta a fost comica, a doua varianta a fost ironica, acum am scos si ironia fiindca nu cred ca mai este cazul.

Doresc sa apelez la bunul simt al celor care au initiat aceasta actiune sa o incheiem acum. Poate ma adresez pe un canal gresit, dar sunt convins ca aceste neintelegeri se pot rezolva si pe cale amiabila.


Update - Am publicat un articol indreptat in atentia adminilor. Articolul a fost sters in mai putin de 10 minute. A devenit clar de unde bate vantul. Punctele 1 si 3 pot fi considerate irelevante. Ramane astfel punctul 2

Update 2 - Ca sa elimin orice discutie la punctul 2 am clarificat ca este posibil ca adminii sa aiba dreptate si acesta organizatie sa fie una terorista dar am dori niste lamuriri de unde sunt culese datele ca ei ar fi o organizatie terorista.


………….

Megkerem azokat akik nem beszelnek romanul ne kommenteljek a cikket csak szavazzak. Koszonom

 
Report comments
 
flik
41
flik Day 728, 02:04

zoli - punctul 3 e penibil

 
clawy
43
clawy Day 728, 02:06

Faza cea mai faina e avatarul, care nu are nimic de a face cu organizatia RL.

Despre punctul 3: desi orice padure isi are uscaturile, nu cred ca soimii ar suporta un astfel de membru alaturi de ei. Refuz sa cred ca ar venii din partea lor.

 
flik
41
flik Day 728, 02:07

,,Este foarte ciudat ca pana acum am intalnit cazuri de acest gen doar in randul jucatorilor maghiari, dar nu si jucatori romani care afiseaza acelasi avatar.,,

l-am purtat si eu. iti pare rau ca atat timp cat l-am purtat nu au reusit sa ma vada si sa imi dea FP si ban? sau cum?

daca vrei atat de mult sa ia pedeapsa si un roman promit ca il pun la loc pana ma baneaza. ca sa fi tu multumit.

articolul e aiurea si in loc sa te razboiesti cu adminii dai in romani.

de data asta fara vot.

 
Mihu Copilu
27
Mihu Copilu Day 728, 02:08

Zau asa...e urat din partea ta. Problema cu SP s-a rezolvat de la sine si nu s-a mai escaladat in nici un fel.

FYI, cei care foloseau avatarele legiunii inainte de scandal nu mai sunt membrii Soimii Patriei sau au renuntat la ele.

 
Zoli
45
Zoli Day 728, 02:11

@Flik - nu doresc sa acuz pe nimeni dar am incercat sa explorez toate variantele. Desi nici eu nu doresc sa fie asa nu pot exclude punctul 3.

 
paul_voiclis
47
paul_voiclis Day 728, 02:11

"orice mentionare a Legiunii Secuiesti trebuie interzisa in concordanta cu legile eRepublik"
- poate avatarul nu are legatura, dar numele da
- poate mai cauti niste explicatii, nu cred ca alea 3 sunt singurele

 
clawy
43
clawy Day 728, 02:16

@paul_voiclis: pentru orice cuvant in lumea asta, gasesti ceva nasol daca cauti mult.
Legiunea Secuiasca de ex. e o fosta unitate miliatara din armata maghiar (cea din RL).
Organizatia actuala din RL (despre care aparent nu stia nimeni pana acum) are mai putini membrii decat unitatea militara de aici. Prin google mai intai dai de vreo 5 linkuri legate de joc, pana dai de un articol din Romania despre organizatia RL.

 
N.V.me
27
N.V.me Day 728, 02:20

Zoli this is low even for you. you just hit the rock bottom. Mesther (SP commander) excluded some members on the count of using that avatar and the "szekely legio" bussines from a week ago. You excluded the comedy and the irony but you left the hypocrisy in this 3rd version.

 
vladb
41
vladb Day 728, 02:20

Nu inteleg legatura cu comunitatea romaneasca
E razboiul vostru cu adminii .
Eu nu am venit sa postez articol in Ungaria cand modul vostru mi-a dat mie ban si unui ungur care a facut copy paste cu articolul meu nu i s-a intamplat nimic .

Nu suntem admini deci poti sa iti duci nemultumirile la admini .
Nu faci decat sa provoci comunitatea romaneasca cu aceste articole .
Daca asta vrei nu ai decat .

 
Zoli
45
Zoli Day 728, 02:22

vladb - nu doresc sa provoc pe nimeni. Am explorat o posibilitate. Oricum in "razboiul" cu admini urmeaza in curand un articol legat de acest subiect.

 
paul_voiclis
47
paul_voiclis Day 728, 02:23

@clawy: poate prea subtil a incercat sa sbubliniez ca de fapt denumirea are o problema (nu contest UM din istorie, dar numele organizatiei noi se suprapune -sa-i spunem ca au facut "furt" de nume sau si-au insusit o denumire din istorie aducand-ui prejudicii de imagine).
UM din istorie sunt sigur ca nu au fost troristi, ci doar de partea cealata a baricadei.

 
oarecare
27
oarecare Day 728, 02:24

No amu lasa mai zoli.Rules are rules.Cand am pierdut WSr am pierdut o gramada de jucatori puternici,banati pentru faptul ca afisau avatare cu erepublik dead.Lasa sa primiti si voi acum.Schimbati-va denumirea si gata,ati rezolvat problema.Ce tot atata fus.Referitor la variantele tale.
1.Bravo adminului ca nu sustine teroristii.
2.Bravo lor ca au juristi.
3.Trebuie sa recunosc ca seara a venit un UFO la mine-n gradina.

 
flik
41
flik Day 728, 02:24

,,@Flik - nu doresc sa acuz pe nimeni dar am incercat sa explorez toate variantele. Desi nici eu nu doresc sa fie asa nu pot exclude punctul 3.,,

zoli - daca erai OK la faza asta trebuia si punctul
4. Legiunea Secuiasca e o entitate terorista si adminii au dreptate.

asta doar daca intradevar explorezi toate variantele.

 
gyika
41
gyika Day 728, 02:27

"Este foarte ciudat ca pana acum am intalnit cazuri de acest gen doar in randul jucatorilor maghiari, dar nu si jucatori romani care afiseaza acelasi avatar."
cred ca Zoli vorbeste despre tipii care poarta varianta cu opinci, vezi <a href="http://www.erepublik.com/en/company-employees/rongyos-garda-204936/47/1" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/company-empl[..]47/1</a>
Eu personal i-i multumesc pt. fiecare care sprijineste cauza, printre care sant si foarte multi romani.
ps.: articul lui Mihu mi-a placut mult mai mult decat acesta, va recomand sa-l cititi: <a href="http://www.erepublik.com/en/newspaper/vantul-din-est-189905/all" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/newspaper/va[..]5/all</a>

 
Zam0lxe
34
Zam0lxe Day 728, 02:29

Va propun sa folositi avatarul meu

 
The Brigadir
22
The Brigadir Day 728, 02:31

@Zoli- am purtat cateva zile avatarul in semn de protest ba am si semnat cele doua petitii, pe froum si in articol. Vorba lui Flik: poate am avut noroc ca nu am primit FP sau poate ca adminii fac discriminari. Iti pare rau ca n-am primit FP?

@paul_voiclis- ce parere ai despre Partidul National Socialist? Iti spune ceva numele? N-ar trebui interzis si asta? Sa mai dau cateva exemple?

 
Maniu
30
Maniu Day 728, 02:32

Si ne miram ca in RL Kelemen Hunor cere respectarea Proclamatiei de la Alba Iulia
<a href="http://ro.wikipedia.org/wiki/Fi%C5%9Fier:Proclama%C5%A3ia_de_la_Alba_Iulia.jpg" target="_blank">http://ro.wikipedia.org/wiki/Fi%C5%9Fier[..].jpg</a>

Frumos scris Zoli.

 
borvizes
27
borvizes Day 728, 02:39

In primul rand va multumesc pt suport. flik are dreptate cu punctul 4, e o varianta si aia. Numai ca adminii nu au dat nici pana acum raspuns la intrebari, FPurile cad random, de parca un singur admin ar face toata treaba. Va dati seama ce se-ntampla? Ne fac teroristi intr-un simulator.

I just don't get it.

 
lightknight
28
lightknight Day 728, 02:43

ce va place voua sa faceti provocari ordinare. si aici, dar mai ales in RL, oare cat o sa va mai suporte lumea?

 
lightknight
28
lightknight Day 728, 02:44

PS. cand o sa vad o scrisoare gen: &quot;draghe europule, nenorocitii astia de romani nu respecta drepturile la noi...&quot;

 
Mihu Copilu
27
Mihu Copilu Day 728, 02:44

lightnight = lightwarrior ?

 
carpediem4life
43
carpediem4life Day 728, 02:45

@vladb de aceea a venit Zoli si a publicat aici aceasta articol pt. ca si admini sunt romani si poate asa poate sa informeaza mai multi admini/cititori etc.

interesant ca si eu numai at am primit un warning dupa ce am comentat articolul santa.zs in presa romana...dar deja port acest avatar de mult timp

si am increcat sa caut cu Googel Search si nu am gasit nici o referie legat de o Organizatie Terorista

e jalnic si fara bun simti ce au facut Admini iara si iara

 
clawy
43
clawy Day 728, 02:46

@oarecare: sa inteleg ca suporti violenta contra femeilor? <a href="http://vodpod.com/watch/1581996-women-geting-police-kiks-where-is-the-world-" target="_blank">http://vodpod.com/watch/1581996-women-ge[..]rld-</a>

@Maniu: ori totul, ori nimic.

 
flik
41
flik Day 728, 02:49

clawy - ) tare

 
fradigy
37
fradigy Day 728, 02:52

@paul_voiclis ce zici de Legiunea Arhanghelului Mihail?

 
Katz feldkurat
24
Katz feldkurat Day 728, 02:57

valaki lefordithatna ezt a cikket:) csak a terror szot ertem a cimbol:(

 
GoKnife
23
GoKnife Day 728, 02:58

Y Y Y..... LEMNARU IS RULES!!!!.... LA FAZA ASTA MIRCEA BADEA AR FI URLAT CA UN DESCREERAT..... DAAAAAAAAAAAAA DAAAAAAAAAAAAA...... DA YO MA ABTIN.....

 
Slider
43
Slider Day 728, 03:03

Ii multumesc lui clawy pentru increderea acordata. +1 respect!

Zoli, daca ai luat in calcul varianta 2 inseamna ca ai luat in calcul si varianta 4 propusa de flik. Si cu asta ti-ai cam raspuns singur.Asta asa, ca sa fiu la fel de &quot;subtil&quot; ca si tine.

Nu cunosc problema in detaliu asa ca ii voi lasa pe altii sa o rezolve. In schimb am cateva nelamuriri:
Cine/ce e Kolosvar ala din titlu?
Daca &quot;este evenimentul care a bulversat saptamana trecuta comunitatea maghiara&quot; nu inteleg de ce il publici in media romana?
Bun, dupa cum vezi comunitatea maghiara are si sprijin din partea comunitatii romane, lucru care ma bucura, dar articolul tau... imi suna a tentativa de flaming. Parerea mea.

Pot sa-mi imaginez si eu o multime de lucruri dar nu le voi publica/posta pentru ca nu doresc sa-ti dai tu cu parerea. Nu mi-ar fi de nici-un folos.

&quot;In momentul de fata majoritatea avatarelor militare care au fost imprumutate din viata reala pot fi considerate ca si o incalcare a regurilor acestui joc. In fiecare razboi in care au fost implicate acele unitati militare s-au luptat 2 tabere. Astfel orice erou de razboi al unei natiuni este un criminal de razboi pentru oponentul lui.&quot;
N-am inteles nimic din paragraful asta! Where's your logic? Reformuleaza, te rog!

&quot;Sincer recunosc&quot; si eu ca am scris comment-ul asta din prima.
Si tin sa mentionez ca nu e adresta secuilor, ci doar lui Zoli.

Sunt Soim al Patriei, tu esti secui, Zoli?


..............
anadam arkadash? Yok sansa, Rambo!

 
Manitou
45
Manitou Day 728, 03:10

Slider: faci parte intr-o organizatie comunista care le-a crescut pe tovarasii din Securitate?

 
Manitou
45
Manitou Day 728, 03:11

Or is it just a game?

 
oxygene
37
oxygene Day 728, 03:14

De ce nu ai pus si posibilitatea urmatoare?
4. Un e-ungur sa fi dat report pentru a nu fi manjita reputatia eUngariei sau a e-secuilor, etc.?
Esti partinitor.
Sau, la urma urmei, de ce sa nu fi dat report un e-bolivian?
Observ ca vrei sa agiti spiritele si sa contribui la mentinerea artificiala a unei stari de tensiune intre eUngaria si eRomania.
E doar un joc si daca va vom ataca o vom face pentru fun si nu altceva.

 
whitehawk
25
whitehawk Day 728, 03:18

@flik: &quot;Legiunea Secuiasca e o entitate terorista si adminii au dreptate.&quot;

sa aduca dovezi, flik, deoarece in general prezumtia de nevinovatie este valabila in tarile asa-zis civilizate.

 
GoKnife
23
GoKnife Day 728, 03:26

ah si inca ceva.... nu e vorba numai de extremism... da sa stiti ca problema secuiasca intereseaza mult mai mult partea cealalta a baricadei decat a noastra.... in consecinta atrage moghiori din patura mai inalta a societatii lor decat romulani de-a vostrii.... eu este slavic.... :D... ehehehe.... ofc it's just a game.... lalalal lalalala lalala.... tralalala.... wtf??.... ...

 
Zam0lxe
34
Zam0lxe Day 728, 03:28

Eu ma oftic cel mai tare &gt;&gt; ca nu mai pot parodia avatarurile

 
Slider
43
Slider Day 728, 03:32

@Manitou
Cel mai tare comment!
Fac parte dintr-o, nu &quot;intr-o&quot; organizatie care a ales numele pe care-l purtau copii in gradinita pe vremuri: Soimii Patriei. Pentru ca eram cei mai mici, ca dmg, din gruparile eRomaniei, comparativ cu VM, FAR, etc.
Cei care au prins Beta isi amintesc mai multe, la tine nu e cazul(09.02.2009 - Day 447 of the New World ), asa ca e oarecum scuzabila lipsa ta de cunostinte.

Nu stiu cati ani ai tu si cat cunosti despre gradinitele de pe vremea lui Ceasca dar esti... departe de adevar, cam pe orbita.
Mi-ai amintit de cuburile colorate, jocul de tip Mecano de care eram innebunit si de ceva gen Lego din care faceam masini de Formula 1. Mi-ai amintit de basmele frumoase de care eram imprsionat, citite de Educatoare. Vizitele la teatrul de papusi... Si multe altele...
Iti multumesc pentru asta si, daca nu ai avut parte de o gradinita frumoasa ca a mea si daca ai fost indoctrinat de mic copil, te compatimesc!, manitou!

Ma mai joc, si la varsta asta. E relaxant.
Numai bine!

 
The Brigadir
22
The Brigadir Day 728, 03:37

Votat Slider- amandoua commenturile.

 
dsalageanu
24
dsalageanu Day 728, 03:40

Ma rog, Zoli...

Un singur cuvant: d-e-c-r-e-d-i-b-i-l-i-z-a-r-e

 
flik
41
flik Day 728, 03:41

whitehawk - nu ai inteles ideea.
si zoli ar trebui sa aduca dovezi la punctul 3

 
whitehawk
25
whitehawk Day 728, 03:42

sunt de acord 100%

 
paul_voiclis
47
paul_voiclis Day 728, 03:49

@The Brigadir &amp; fradigy: DA, denumirea este o problema dar din cate stiu comunismul nu este interzis iar de LAM cred ca a-ti uitat ca s-a luat cineva de ei tocmai pentru imaginea din RL.

Cat despre Admini sunt si ei oameni, unii i-si fac treaba bine altii mai putin bine.

 
The Brigadir
22
The Brigadir Day 728, 03:55

@paul_voiclis- esti in ceata mai baiatule. Cine a pomenit ceva de comunisti? Partidul National Socialist din Germania a fost partidul lui Hitler, asa-numitii nazisti. Ori nici de astia n-ai auzit?

 
oarecare
27
oarecare Day 728, 03:56

@clawy.Nu te pune cu adminul.Atata am de zis.Daca adminul va hotara ca Black cat comando va fi o organizatie terorista(culmea,ca in erepublik chiar suntem o organizatie terorista:D,prin practicile noastre de a lucru sub 40% wellness)atunci schimbam denumirea in black cat snipers,nu-i mare branza.Tot asa si voi puteti schimba numele in armata secuilor.No big deal.

 
YoZ
32
YoZ Day 728, 04:07

Legiunea aia e o in RL, o fundatie PARAumanitara care apara florile de colt de veverite.
Zoli, aveai articole mai pertinente inainte.

 
paul_voiclis
47
paul_voiclis Day 728, 04:13

@The Brigadir: tinand cont ca socialismul este baza comunismului cat si a nazismului, te rog sa ma &quot;luminezi&quot; tu. Daca ai fi spus &quot;Partidul Muncitoresc German Naţional-Socialist, Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei, NSDAP sau Partidul Nazist era cu totul altceva.

 
vladb
41
vladb Day 728, 04:17

E un razboi pe care nu aveti cum sa il castigati .
Deja cererile voastre nu au nicio legatura cu faptul in sine ce a devenit un razboi emotional cu adminii .
Adminii nu vor ceda pentru ca scandalul a atins un asemenea nivel incat daca ar ceda toata lumea ar sti asta .
Voi nu vreti doar sa puteti sa folositi numele ci si ca adminii sa recunoasca ca au gresit si daca ati putea si ceva umilinta .
Iti dai seama ca asta ar submina mult autoritatea lor .

Si din nou :
Adminii nu sunt doar romani si nu inteleg ce legatura are comunitatea eromaneasca cu acest scandal .Nu reusesti decat sa pui gaz pe foc ,si slava domnului comunitatile noastre au destule conflicte deschise ..si nici nu vei reusi sa convingi adminii ca ai dreptate adresand un asemenea mesaj comnuitatii eromane .

 
oarecare
27
oarecare Day 728, 04:19

<a href="http://www.defencetalk.com/pictures/showphoto.php/photo/5471" target="_blank">http://www.defencetalk.com/pictures/show[..]5471</a>

Clawy.uita-te mai atent.Se pare ca black cat comando e o unitate de counter terorists.Asa ca nu putem fi sanctionati de legile erepublik.

 
The Brigadir
22
The Brigadir Day 728, 04:20

@paul_voiclis- nu mai trebuie sa te luminez. Are grija tata Google de asta. Oricum trebuia sa o faci inainte de a posta. Acum doar te invarti in jurul cozii.

 
paul_voiclis
47
paul_voiclis Day 728, 04:20

@The Brigadir: plus ca n-ai citit bine comentariul (sau a fost prea subtil): denumirea de Legiunea Secuiasca are in RL in momentul de fata 2 posibile asocieri:
1) UM ce a luptat impotriva VM
2) tentativa de org. terorista

Te las pe tine sa alegi la ce au facut referire Adminii.

 
paul_voiclis
47
paul_voiclis Day 728, 04:21

@Zoli: problema voastra nu se rezolva postand in eRomania

 
VAdrian
26
VAdrian Day 728, 04:21

Urat din partea ta Zoli ca transformi un razboi personal in unul cu eRo. Desi ai vrut sa fi subtil in intepaturi nu ai reusit deloc!

Low!

 
Zoli
45
Zoli Day 728, 04:24

@Slider - De exemplu unitatea US Airborne care a luptat in Irak este o unitate care poate fi acuzata de crime de razboi, deoarece membri ei au ucisi si violat civili. Hai sa ii interzicem si pe ei.

 
paul_voiclis
47
paul_voiclis Day 728, 04:29

@Zoli: puteai preciza si care dintre ele

 
whitehawk
25
whitehawk Day 728, 04:38

paul_voiclis: &quot;tentativa de org. terorista&quot;

inca odata: declaratiile de acest gen trebuie si dovedite.
In rest sunt de acord cu tine/cu voi, ca acest articol nu-si prea are rostul.

 
paul_voiclis
47
paul_voiclis Day 728, 04:53

@whitehawk: asta spuneam la inceput pana sa deturneze The Brigadir ideea: pe aceasta asociere s-au bazat adminii cand au dat justificarea aia -evenimentele din Bolivia.

P.S. &quot;Goagalu'&quot; e bun si el, nu cred ca umbla nimeni cu cartea de istorie in buzunar.

   
whitehawk
25
whitehawk Day 728, 05:00

evenimentele din Bolivia: nu cunosc detaliile, doar cele oficiale ale regimului bolivian, dar nu-mi amintesc nici o tentativa a niciunei grupari teroriste. 4 oameni au fost impuscati, 2 arestati intr-un hotel, dupa care au fost acuzati de complot, lucru nedovedit nici in prezent. Cat despre Legiune: ce treaba avem cu aceasta?

 
whitehawk
25
whitehawk Day 728, 05:03

@N.V. me: pot sa te intreb de ce m-ai facut trol?

 
paul_voiclis
47
paul_voiclis Day 728, 05:17

@whitehawk: in Bolivia tot Legiunea Secuiasca era.

 
Mesther
45
Mesther Day 728, 05:20

@whitehawk te crezi prea important... nu cu tine avea NVme ceva de
impartit

@Zoli ma intreb cate FP iti iei pentru acuze nefondate (a se vedea punctul 3) si incalcarea legii 7 (tot punctul 3).

Ce poate nu ai realizat inca despre SP e ca avem destul sange in instalatie sa ne rezolvam conflictele personal...
Dupa/daca scapa de admini Legiunea o sa aiba de-a face cu mine pt faza cu avatarele... Si sigur o sa doara mai tare decat niste ban-uri luate pe avatare pentru ca eu nu o sa ii transform in martiri ci ii distrug frumos din interior... O sa dureze mai mult sau mai putin dar sunt un om incapatanat si care uita foarte greu greselile Datoriile nu se uita niciodata si intotdeauna se platesc integral si cu dobanda

Comandant Soimii Patriei,
Mesther

 
Mistwalker
24
Mistwalker Day 728, 05:21

&quot;sa aduca dovezi, flik, deoarece in general prezumtia de nevinovatie este valabila in tarile asa-zis civilizate.&quot;

Nu si in jocurile de browser din cate se pare.

 
whitehawk
25
whitehawk Day 728, 05:22

meshter: in articol este incadrat profilul meu. Si nu te teme, nu ma simt important deloc. Dar pentru acuzatii nefondate pot reporta si eu la randul meu. Si exact asta voi face daca nu dispare profilul din articol.

 
AlxxRO
32
AlxxRO Day 728, 05:24

Stiam eu ca sunteti teroristi ! Cand am fost prin HarCov mi-am rupt masina prin craterele facute de bombele voastre pe sosea. Probabil si de aia casele pareau ca stau sa cada iar padurile erau total defrisate....
Sunteti obositi din cauza exercitiilor paramilitare si de aia nu puneti mana pe munca mai baieti ?!

 
N.V.me
27
N.V.me Day 728, 05:47

@white - nu te-am facut troll, desi hmmm ... exemplu tau l-am luat asa: cineva care a fost implicat in razboi si nu s-a luat nici o masura impotriva lui. si te-am luat tocmai pe tine, pt ca am asta:
<a href="http://img266.imageshack.us/img266/3600/proofia.jpg" target="_blank">http://img266.imageshack.us/img266/3600/[..].jpg</a>
vezi ce vad si eu ?

 
paul_voiclis
47
paul_voiclis Day 728, 05:48

@NV: mai am si eu vre-o 4, da' degeaba (admina a spus ca nu vede nimic ofensator)

 
paul_voiclis
47
paul_voiclis Day 728, 05:51

btw, nu sunt membru SP, dar raspunsul SL la opinci e nesim...

 
N.V.me
27
N.V.me Day 728, 05:54

paul nu ma intereseaza asta, nu i-am dat report la vremea respectiva. doar stiam ca la un moment dat o sa vina cineva sa spuna ca noi, SP suntem de vina...si bla bla si nu ai dovada... dar ala e subiect vechi si de mult inchis pt noi. Motivul pt care am scos poza din arhive este faptul ca White m-a somat sa ii aduc dovezi ca el ar fi facut asa ceva vreodata...

 
paul_voiclis
47
paul_voiclis Day 728, 06:01

eu o vad doar ca pe o continuare la acel episod: SP face si nu ia ban/fp, LS face si ia ban/fp =&gt; eRo = Adminlandia =&gt; vrei sa rezolvi ceva, publici in eRo.

da' ce te faci ca unii eromani au luat fp pt incalcarea 7.2, asta cum se explica?

 
Komjatius
24
Komjatius Day 728, 06:14

I think Admins should be chosen with some minimal levels of knowledge and IQ.

 
N.V.me
27
N.V.me Day 728, 06:23

@komjatius e-mail erepublik team with that recommandation. again we can't help you.

 
Quartzzz0
25
Quartzzz0 Day 728, 06:23

cry my a river

 
ElTorque
26
ElTorque Day 728, 06:30

Omule, tu ai baut ceva inainte sa scrii articolul asta?

 
Han Solo 6
13
Han Solo 6 Day 728, 07:14

mda si care e problema ca nu o inteleg. Adminii din moive doar de ei stiute au decis sa baneze orice purtator de avatar din ala cu 82 si ce pisici mai e pe acolo. Foarte bine. E decizia lor asa ca nu vad ce te ataci mai Zolica asa de tare.
Din partea mea sa ii baneze pe toti. Vrei dovezi de la admini? ia-ti bilet de ordine si stai la rand ca nu suntem in stepa aici sa te bagi in fata

P.S. Kolosvar e vreo placinta tibetana sau ce e?

 
nicholas fire
23
nicholas fire Day 728, 07:26

<a href="http://www.ziua.net/display.php?id=214969&amp;data=2007-01-29" target="_blank">http://www.ziua.net/display.php?id=21496[..]1-29</a>


ia citeste aicea si uitate la data e datata 2007, de atuncea sunt probleme cu ei, legiunea secuiasca originala erau oameni, astia deja sunt buni de pacienti la socola si cam asta este, zoli cand un partid extremist la votarile pentru guvernul european ia 15% din voturi (asta s-a intamplat cu ungaria) deja toata europa v-a etichetat extremisti si ce vor sa evite adminii e ca acesta sa fie un mod de propraganda a unui ¨NUME¨ care are conotatii extremiste, si ar fi bine sa o lasam noi balta cu astea ca sunt destui adepti ai ungariei mari si de acolo se trag toate, chiar nu inteleg europa se uneste si desfinteaza granitele si nebunii vor sa infiinteze state in state nu uitam tara bascilor si catalunia si exemplele pot continua... deci nebuni avem peste tot acuma mai trebue sa ii si sprijinim direct sau indirect

PS eRepublik stie ca poate fi data in judecata pentru anumite chestii... din pacate strabunicu stia ce a insemnat legiunea secuiasca si vestiti huszari maghiari, si crede-ma se comportau ca si animalele din pacate...

 
Shadow_Man83
43
Shadow_Man83 Day 728, 07:29

Acesta e un joc, nu ai drepturi ca jucator.
DE MEMORAT:
Participarea in acest joc este un privilegiu nu un drept!

 
Alecsandru010-org
Or
Alecsandru010-org Day 728, 08:08

)))

la bun eu am auzti de organizatia asta terorista,cica isi face veacu` prin padurile din Transilvania si Maramures ))
Alecsandru010

   
Mogyi
33
Mogyi Day 728, 10:04

<a href="http://www.erepublik.com/en/article/victory1-1038189/1/20#comments" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/vict[..]ents</a>
Multumim pt suport

 
jemail
26
jemail Day 729, 00:09

Legiunea secuiască, o grupare nazisto-anarho-islamico-maghiară

Înfiinţată în anul 2002, Legiunea a strâns până acum 5000 de membri, după propriile declaraţii, însă cifra reală se apropie mai degrabă de câteva sute. Cu scopul de a reda secuilor din Harghita şi Covasna teritoriul străbun, organizaţia a strâns în rândurile sale oameni cu ideologii total diferite. Eduardo Rosza Flores, pe un sfert evreu, a devenit musulman, fapt dovedit şi de blogul său personal: <a href="http://eduardorozsaflores.blogspot.com/," target="_blank">http://eduardorozsaflores.blogspot.com/,</a> unde atitudinea “anti-nazistă” se poate observa cu uşurinţă. De asemenea, el este fondator şi al Partidului Naţional (!) Anarhist Maghiar.

În schimb, Tamas Horvath şi Tibor Revesz sunt membrii ai grupării neo-naziste “Blood and Honour”, cu toate că Horvath a participat la antrenamente de luptă în deşert tocmai în Israel.

Legiunea secuiască are statut legal şi este recunoscută de către statul Ungar, având chiar un sediu şi un depozit cu armament în localitatea Dunaujvaros.

 
YoZ
32
YoZ Day 729, 00:18

Cum ziceam. Se antreneaza ca sa culeaga flori de musetel din romania.Ttrebuie mult antrenament ca sa faci asta in siguranta.

 
NOVO ORDO
Or
NOVO ORDO Day 732, 01:41

ok, si zwastika se folosea inainte de primul razboi mondial, si este simbol hindus, sau asa ceva... daca indienii si-ar pune toti zwastici la avatare ?