Sa mape na brojeve - šta je uzrok bledog izdanja?
Lunatic2903
Nakon nekoliko vezanih analiza te odmenjivanja MoD-a u poslu kojim oni nisu želeli/stizali/znali da se bave za danas sam se pozabavio drugačijom tematikom. Usko je vezana za bitke i ishode istih, ali sam ovoga puta igrajući se brojevima pokušao da pronađem konkretne razloge naših gubitaka.
Prethodna dva dana u ponoć "povlačio" sam podatke o dnevnim učincima država sa Maxihellas-a jer sam želeo da napravim mali statistički prikaz ovih bitaka. Odmah da vam kažem - brojevi jako lažu. Statistika govori sve, ali i ne govori ništa. Značaj ovih brojeva je umanjen budući da je raspodela influence-a po bitkama nepoznata, ali su to ujedno i najbolji podaci kojima se može baratati.
Primetićete da u daljoj analizi postoje samo dva generička saveza: ONE i EDEN. Kako ne bih komplikovao bez potrebe cela analiza je bipolarna, mada ni raspored snaga u Novom Svetu nije daleko od bipolarnog. U jednom "košu" su sve ONE i pro-ONE države, dok su u drugom sve države protivničkog tabora, bile one TERRA, odnosno bile one EDEN eksplicitno ili ne.
Kako drugačije početi ako ne od uzorka:
Kliknite na sliku za uvećanje. Podaci su u milionima influence-a.
U gornjoj tabeli dat je prikaz top 25 država. Slučajno, pogodilo se da su to ujedno i države koje prave preko 20 miliona dnevno, pa sam tu rešio da skratim spisak. U nastavku spiska situacija je nešto povoljnija po EDEN, ali su brojevi znatno manji nego ovi iz vrha tabele pa praktično nemaju većeg značaja.
Prvo što ste uočili nakon što ste se razočarali "slabim" drugim mestom eSrbije su verovatno kumulativni uticaji po savezima: EDEN pravi 992,66 miliona dnevno, dok ONE pravi čak 1.424,26 miliona (još jednom napominjem da se radi o generičkim savezima). Sam ONE savez (Srbija, Mađarska, Makedonija, Poljska, Španija i Švedska) pravi 1.040 miliona dnevno, čime je jači od top 12 EDEN/pro-EDEN/TERRA država koliko je gornjom tabelom obuhvaćeno.
Dakle, razlika između dva saveza u tabeli iznosi nešto više od 430 miliona dnevno, odnosno ONE je za skoro 45% jači. Tako brojke kažu.
Ipak, trenutno stanje "na terenu" radijalno je drugačije. Brisanje eSrbije, iako ona dnevno pravi uticaja koliko Hrvatska i Rumunija zajedno, ipak se dogodilo. Mađarska, iako članica daleko nadmoćnijeg bloka, ipak je ovih dana u velikim problemima.
Pravo pitanje je: šta je uzrok tome?
1. eSrbija ima blago narušene odnose sa eIndonezijom. Iako se o tome nije puno razmišljalo u trenutku kada je zbog Tajlanda došlo do sukoba interesa, ispostavilo se da Indonezija pravi skoro 90 miliona dnevno, čime je prevazišla i prema opšte prihvaćenom mišljenju izuzetno jaku Rumuniju (Napomena! Veliki broj Rumuna ima tuđa državljanstva, kao što je slučaj i sa srpskim igračima)
Primetan je bio izostanak Indonežana u našim bitkama, kao što je primetno i daleko veće njihovo angažovanje u mađarskim.
EDIT: Javljeno mi je da je problem u odnosima Tajland(Srbija)-Indonezija druge prirode, odnosno da do značajnijeg narušenja odnosa nije došlo i da je saradnja i dalje na dobrom nivou. Više o tome verovatno nekom drugom prilikom.
2. Olako smo dopustili i i dalje dopuštamo zahlađivanje odnosa sa eSlovenijom. Naše prisustvo u njihovoj štampi je minorno, kao i komunikacija na zvaničnom nivou, a to je posledica višemesečne zatvorenosti i odbojnosti ONE saveza prema relativno manjim državama. To je za nas svakako loše i to nije politika koja nas je dovela do liderske pozicije u nekadašnjem Phoenixu.
Lično sam se zalagao za proširenje saveza Turskom i Slovenijom pre nekoliko meseci, ali je bilo kakvo proširenje naišlo na zid u vidu netrpeljivosti Španaca i Turaka. Bilo kako bilo, pitanje je kako se danas raspoređuje slovenačkih 45 miliona na dan. Dopustili smo da se jedno vatreno savezništvo tiho ugasi.
3. Ipak, sa razlikom od 430 miliona dnevno u korist ONE saveza (40 miliona uzevši samo bazične ONE države), problemi moraju biti većih razmera. Ne postoji lepši način da se to kaže: problem je verovatno u raspodeli poljskog uticaja. Videli smo kako se nekoliko njihovih "pokušaja" da nam pristignu u pomoć neslavno završilo, te kako su se završili pokušaji da se na Balkan stigne u trenutku početka mađarske kampanje.
Ne želim da ovo potenciram u javnosti, naročito ne u vreme kada su primetni pokušaji da se ONE savez napadne "iznutra", pa nek ovaj zaključak ostane kao nešto čime će se baviti referentniji i uticajniji od mene na sastancima saveza.
Pored ove male analize iz gornjih brojeva može se izvući još nekoliko interesantnih zaključaka:
1. Priče o turskoj podeljenosti i nestabilnosti su više maštarija i propaganda nego realnost. Inci (Kipar) ne prelazi 15 miliona na dan, dok ostatak Turske udara preko 135 miliona dnevno.
2. Problem u Aziji gde Kina napada Iran sve više se aktuelizuje, a brojevi su daleko naklonjeniji EDEN-u. Sa 120 miliona naspram iranskih 35 (računam samo ova dva usled zaokupljenosti ostalih država balkanskim frontom) Kina ima potencijal da nesmetano prođe kroz južnu Aziju i izbije na makedonsku granicu.
3. Slovenija i ABC (Alliance of Baltic Countries) prave oko 115.5 miliona dnevno, što je opasan potencijal. O tome se trenutno ne razmišlja, ali ako bi se toliki uticaj i formalno podveo pod ONE "zastavu" to bi stavilo nenormalno težak pritisak na slabije EDEN članice i pro-EDEN države (Ukrajinu, Finsku, Norvešku, Belorusiju, čak i Rusiju).
4. Ovo je posebno zanimljivo: eSrbija je zahvaljujući čistoj ograničenosti Dragana Brdara, DSS i ostalih kongresmena "potrošila" NE na državu koja pravi oko 8.5 miliona dnevno. 370 miliona naspram njihovih 8.5. Zaista, šta bismo radili bez tih 10% bonusa?
Eto, sa mape pređoh na brojeve. Ko zna, možda nam savez vodi neki matematički um koji stvari lakše sagledava kroz prizmu brojeva?
🙂Tu je još jedna pozitivna stvar - brojeve možete tumačiti kako vam je volja. Zato je statistika tako interesantna.
😉
Uživajte u brojevima i Coolinbunovim divajderima.
Pozdrav,
Lunatic2903
P.S. Možda vam je nakon ovoga očiglednija minornost nečijeg ulaganja RL novca u igru. Problem je, ipak, u (ne)organizaciji.
Comments
Prvi! Jovana, izvini!
VOTE VOTE VOTE Brdar ima kajganu umesto mozga!
Moze da bude a ne mora da znaci.............
o/
e moj Luni,pa ni na svom clanku ne mozes prvi da budes xD
btw. Valjalo bi o svemu ovome razmisliti,procitao sam clanak,zaista interesantne stvari se desavaju : /
Na ovome svetu, sto bih naglasio, da prapaganda, sto vecina kazu, da ovome- nije istina!
Glas.
8.5
miliona napravi samo eBiH Kinezi. nasi najjaci igraci nemaju eBiH cz. tako da to nije tacan br. al svejedno slazem se da je djevica ogranicena 😃
Ajde Luni bidi prv, si zasluzil \o/
I ja se cudam kako Grcka ne pobeduva, a pravime po 100 miliona plus sekoj den 😒s
Tarantula
Slažem se. Teško je baratati brojevima kad ništa u ovoj igri nije apsolutno i nepromenljivo, al je ideja čisto da se napravi nekakva ilustracija.. ; )
pa kad bismo bili bolje organizovaniji, opet bismo harali sa 10/10 resursa
Sve bi bilo dobro da nema tih ogavnih divajdera.
Možda vam je nakon ovoga očiglednija minornost nečijeg ulaganja RL novca u igru. Problem je, ipak, u (ne)organizaciji. x 2
"pa kad bismo bili bolje organizovaniji, opet bismo harali sa 10/10 resursa"
Ne bismo. EDEN više nije onako neorganizovan kao pre da svaku bitku gubi 8:0 sa najviše 30-40% zida u svoju korist, a guma nam je previše daleko. Dok sa druge strane, ONE je u primetnom padu.
Много пишеш.
Затрпаваш фифијеве и шабанове чланке ...
10/10 je nerealno. Ipak, 7/10 je moguće uz samo jedan RW/dan - rumunski. Eh, al tu se sad lomi između kompleksa i taktike...
Bice posla za sledeci kabinet, mnoooogo posla.
Sad cemo bar imati neke uputnije ljude za kormilom.
Tvoje erep ime mi je puno toga objasnilo.
Statistika, moja dika
Šta poželim, to naslika
xD
I ja se cudam kako Grcka ne pobeduva, a pravime po 100 miliona plus sekoj den 😒s
______
Many Greeks are with foreign citizenships, including ONE countries. Same is for Bulgarians and Romanians also. Those statistics don't show the full picture.
Brdar
Ne bih rekao da je ime u korelaciji sa čovekom iza njega. Da je tako, ti bi se verovatno zvao Kompleksko (:
Nije on Dragan Brdar nego grdar balvan. Rekli su da ce da udare na juznu Dalmaciju a zavrsilo se tako sto se brise ceo BIH, iako je u nekom clanku rekao da se to nece dogoditi.
Wildrunner
Statistics are like bikini... ; )
Ja se zovem Dragan Brdar, ti si `neogranicen`, vidim da ti neogranicenost seze u buducnost, cak do 2093. godine.
BTW how did you calculate the damage of INCI? Only part of INCI are in Cyprus, many are in USA and many are in Turkey itself.
I tvoja je na nivou 2903. godine... pre nove ere...
Chuan Ce, kad izmisle teleport momentalno te vodim na Stradun. Do tad idemo redom.
dajem glas
Lunatic2903 Day 1,385, 08:49
less then min. ago
I tvoja je na nivou 2903. godine... pre nove ere...
Tacno, ja sam Faraon.
MCMOOX je bio ovde!!!!
Pa jeste...tao drugo traje...mozda i do 2093
Wildrunner
I calculated INCI's damage as 150% of Cyprus' damage. It is very difficult to calculate, but anyway it makes only a small part of actual Turkish influence.
elem nemam nista protiv tebe konkretno, samo protiv lazi i zamazivanja...
Ima se demidza na pretek, ali ga je nemoguce kvalitetno raspodijeliti zarad merc medalja, ganjanja rw-a, nezainteresovanosti i neinformisanosti kod dosta igraca...
Chuang Ce Day 1,385, 08:51
1m ago
elem nemam nista protiv tebe konkretno, samo protiv lazi i zamazivanja...
A sta sam ja to tebe slagao i zamazao?
I da, svaki NE na eBiH je dobar NE!
: D
Nemam ama bas nista sa tobom. Sve si nas obmanuo kad si rekao da se ide na Hrvatsku, a obrisali ste ceo BIH. Umesto da se iskoristi NE za Hrvate pa da lupaju i civili koji ne prate naredjenja mi kidamo Vehabije po Bosni. Ovde ima bar 200 igraca koji rasipaju damage na nepotreban NE i dizu zid na 80...
Jebote sta odnosi sa savezom...KO JE BIO MOFA OVAJ MESEC ??? TAJ JE SJEBAO STVAR !!!
Odlicno kao i uvek... vote...
Chuang Ce
U trenutku predlaganja NE, Hrvatsku nije bilo moguce predloziti za NE.
Najkraci put do Juzne Dalmacije vodi preko Republike Srpske.
Novi NE bice moguce predloziti tek kada se Republike Srpska kompletno oslobodi.
Nadam se da sam ti razjasnio neke nedoumice.
Pa bila je Slavonia tu...
Glas!
Brdar
Budi ljubazan pa meni razjasni nedoumicu: zašto NE nije odmah išao na Rumune? Trenutno rasterećenje mađarskog fronta i 7/10 eventualnih resursa nisu se poklopili sa ambicijama DSS-a?
Slavoniju su tada drzali Madjari.
Ako hoces da ovo razjasnimo dodji na chet
nik mi je
Brdar_Dragan
nije lepo da spamujemo ovu brilijantnu analizu `neogranicenog` analiticara.
CrazyBewbs x2 :😁
all hail Loonatic o7
On ne moze sebe da razjasni a kamoli zakon o NE.
Nego treba spisak kongresmena da se nahvata ko je glasao, to moze da bude vrlo pogubno ukoliko bolesna osoba predlozi nesto.
p.s. go Unihorn o/
p.p.s. Brdare, pusti nas u matici, da sami mucimo svoju muku...neka vas tamo...
Lunatic2903 Day 1,385, 09:01
1m ago
Brdar
Budi ljubazan pa meni razjasni nedoumicu: zašto NE nije odmah išao na Rumune? Trenutno rasterećenje mađarskog fronta i 7/10 eventualnih resursa nisu se poklopili sa ambicijama DSS-a?
Madjarska uvek moze da racuna na nas doprinos odbrani svojih regija kroz MPP.
Poljacima je misaona imenica proboj na Apenine.
Nama je najkraci put do Juzne Dalmacije i Like (presecanje hrvatskih resursa a zatim i brisanje) preko Republike Srpske.
Sad imas `neograniceno` materijala za razmisljanje, sve do 2093. godine.
Gillighan McGill Day 1,385, 09:05
less then min. ago
p.p.s. Brdare, pusti nas u matici, da sami mucimo svoju muku...neka vas tamo...
Vas, nas, tamo, vamo,...???
Sedi dole jedan. Ove godine ici ces na popravni iz geografije i istorije.
Crni ti ako to smatraš razmišljanjem. A 7 dana do novog NE + 24h za izglasavanje? I deca prave bolje taktike kad igraju žmurke, moj mudri Kompleksko.