Romania - A bridge too far
andyr
Buna ziua Romania,
Inainte de a incepe propriu-zis acest articol, vreau sa clarific o anumita pozitie. Am fost si voi fi intotdeauna alaturi de conducerea Romaniei in toate actiunile care tin de siguranta si viitorul Romaniei in acest joc. Mi-am exprimat atat sprijinul teoretic, cat si practic, ocupandu-ma in ultimele zile de organizarea si recrutarea Vanatorilor de Munte(profit de ocazie pentru a va invita sa recititi acest articol si sa aplicati daca indepliniti conditiile necesare).
Totusi, uneori este necesar ca actuala guvernare UGD sa primeasca anumite atentionari cu privire la greselile pe care le face sau le-a facut, pentru ca viitoarele guvernari sa nu le mai repete si pentru ca Romania sa devina mai puternica prin eliminarea erorilor din procesele de decizie. Totodata, este necesar ca aceste atentionari sa ofere si solutii, nu doar sa sublinieze niste probleme. Este ceea ce eu numesc critica constructiva, si este ceea ce am vazut in articolele lui newcx7 si Hattor.
La declansarea operatiunii "Alexandru cel Mare", pe topicul de Sedinte inchise al Congresului Romaniei a fost postat planul operatiunii, precum si cateva detalii strategice, militare si financiare. In acel moment UGD detinea majoritatea absoluta in Guvern, necesara declararii razboiului, astfel incat replyurile la acel topic au fost doar de genu "de acord", "de acord". Am fost SINGURUL congressman care a pus intrebari cu privire la acel plan (intrebari ramase fara raspuns, pentru ca probabil nimeni din conducerea tarii nu s-a obosit sa se uite pe ele, singura incercare de a explica ceva venind de la ... un congressman PL) si am fost singurul care si-a manifestat public intentia de a se abtine de la acel vot. Abtinerea mea a venit ca urmare a lipsei raspunsurilor guvernului UGD, moment in care am considerat ca nu mi s-a oferit toate detaliile pentru a putea lua o decizie in cunostinta de cauza.
Aveti mai jos 2 linkuri spre 2 screenshoturi cu posturile mele (nu sunt accesibile tuturor, fiind pe topicul de Sedinte inchise al Guvernului); am cenzurat doar o anumita parte a postarii mele care se referea la o parte a planului care are inca sanse sa fie indeplinita si nu ar trebui facuta publica deocamdata.
http://www.flickr.com/photos/23965962@N05/3350600677/sizes/o/
http://www.flickr.com/photos/23965962@N05/3350600721/sizes/o/
Puteti observa, in cele ce urmeaza, corespondenta clara intre problemele pe care le-am ridicat atunci si problemele pe care le-am avut in ultima saptamana.
1) Lipsa de strategie
Ziceam atunci ca in orice manual de strategie militara, este o decizie proasta sa ataci intr-un singur loc, fara diversiuni sau atacuri secundare ale aliatilor, exceptand cazul in care ai o forta mult superioara inamicului (ceea ce nu era cazul). Deschiderea unor fronturi secundare (in Mexic, Franta, etc) sau deschiderea de RWuri, adica exact ceea ce se intampla acum, ar fi mutat o parte din forta PEACE pe acele fronturi.
Este de observat ca revigorarea Romaniei si echilibrarea frontului s-a produs exact cand s-a inceput lupta pe mai multe fronturi. Explicatia este simpla - este imposibil sa muti 5000 de americani sa lupte pentru Romania, dar le poti folosi forta deschizand un front in US si consumand resursele PEACE, situatia repetandu-se pentru Spania.
2) Lipsa de sustinere in ATLANTIS/lipsa de pregatire a aliatilor.
Avertizam tot atunci despre lipsa de sustinere a Statelor Unite, Canadei si UKului pentru aceasta actiune, cat si cu privire la lipsa de pregatire/lipsa capacitatii militare a unor aliati. Norvegia inca nu isi revenise dupa TOul rusesc, Polonia si Croatia (desi state destul de mari) nu au o armata care sa conteze intr-un conflict deschis cu PEACE. Motive pentru care am solicitat amanarea operatiunii cu cel putin 2 saptamani, care sa ne permita sa reglam aceste detalii si sa intram pregatiti in razboi. Propunere, inca o data, ignorata.
Exact lucrurile asupra carora avertizam s-au intamplat - singurii care ne-au sustinut au fost Suedia, Finlanda si Spania, dupa cum puteti vedea in articolul excelent al lui sebahmah.
3) Problema Ungariei
O a treia problema pe care am ridicat-o atunci a fost cea a Ungariei. Dupa prima pagina din manualul de strategie militara (mentionata la punctul a) ), la a doua pagina veti gasi propunerea de a nu iti imparti fortele in mai multe lupte. Granita de vest trebuia securizata INAINTE de atacul asupra Indoneziei. Am ales sa neglijam acea directie (citez din memorie, "noi nu ne batem cu astia micii, ne luam in piept cu fortele principale din PEACE"). Consecintele le-am vazut cu totii.
Intrebarea logica este "Cum rezolvam problema Ungariei ?". Au fost (daca nu ma insel) vreo 4 propuneri de pace, toate refuzate de Ungaria. Eu as fi pus o situatie simpla pe masa negocierilor : sunteti de acord cu o pace care sa insemne retrocedarea regiunilor maghiare contra sumei de (sa zicem) 5000 gold, sau va radem de pe harta. Eram - atunci - in pozitia de a face acest lucru. Toata forta existenta in WSR putea fi indreptata in acea directie, exista si Croatia (poate si Polonia) in zona.
Desigur, se pot discuta multe scenarii pe aceasta tema. Important este ca am fi luptat intr-o singura directie, Indonezia ar fi putut fi blocata de Pakistan, si poate lucrurile ar fi decurs altfel. De altfel, parerea mea este ca nici nu am fi ajuns aici, si ca, fiind pusi in fata unei decizii clare si ferme de "exterminare", Ungaria ar fi acceptat varianta pacii si a despagubirilor de razboi.
O ultima mentiune/problema identificata aici ar fi ca am fi avut cateva mii de unguri pe capul nostru. La inceput ar fi fost greu, dar eu as intreba cati din cei cateva mii (90% incepatori) ar fi supravietuit dupa o luna, fara tara, fara conexiuni intre ei, fara programe ale Ungariei de crestere si antrenament, samd. Facand o paralela cu precedentul Rusiei si cu ce s-a intamplat atunci, nu cred ca ar fi ramas mai mult de 200-300 de oameni dupa primele 2 luni. Da, ar fi fost nevoie de putina organizare la alegerile pentru congres/presedintie, dar pe termen mediu, problema ar fi fost rezolvata.
4) Lipsa implicarii populatiei in structuri militare
Intrebam intr-un articol precedent care este rezultatul recrutarii in echipele Bravo si de ce acest program nu a fost continuat si dezvoltat. Din nou, nu am primit un raspuns foarte clar. Situatia reala este ca structurile militare au ramas - in majoritatea lor - in aceeasi structura de acum cateva luni,
numarul oamenilor noi primiti in perioada 5 ianuarie - 5 martie fiind ~50, maxim 100 de oameni pentru toate organizatiile militare. Acest punct, alaturi de punctul b) care urmeaza, au dus la un adevarat haos in primele zile de lupte.
5) Lipsa unor ordine clare
De cele mai multe ori in primele zile, ordinele au lipsit, astfel incat lumea se intreba unde trebuie sa lupte si de ce. Nu vreau sa ajung sa condamn lipsa de interes a unor persoane, dar se puteau da ordine mult mai clare, precise, si am fi evitat pierderea a zeci de mii de damage pierdute pe regiuni neimportante doar din cauza ca oamenii nu erau informati. Ajunsesem chiar la un moment hilar cand in ziarul presedintelui oamenii erau indemnati sa lupte intr-o anumita regiune, iar in ziarului MoD erau indemnati sa lupte in alta regiune.
6) Lipsa unei unitati de ajutorare a populatiei.
Dupa banarea Crucii Rosii survenita in mandatul trecut, aceasta unitate si-a desfasurat activitatea in mod sporadic. Am solicitat trecerea acestei unitati in subordinea statului, urmand a fi considerata unitate de utilitate nationala. Din nou, am fost ignorat, Crucea Rosie ramanand o initiativa privata aproape moarta si ajungandu-se in situatia in care Crucea Rosie nu a oferit in peste o saptamana de lupte zilnice nici macar un gift. Spre deosebire de noi, indonezienii au avut o "Cruce Rosie" a ei, care a distribuit - dupa estimarile mele - peste 3000 de gifturi populatiei, rezultand in 6000 de wellness suplimentar pentru populatia indoneziana (nu stiu ce s-a intamplat in Ungaria si daca au avut si ei un program similar).
7) Subestimarea necesarului de Wellness Packs
In prezentarea planului Alexandru cel Mare, actuala guvernare a estimat necesarul de gold pentru wellness packs la 800 de gold pentru 7 zile de lupta continua impotriva Indoneziei. Am avertizat (din nou) ca este o estimare cel putin optimista, suma necesara fiind cel putin tripla. Din nou am fost ignorat, din nou am avut dreptate.
😎
Subestimarea necesarului de arme
Intrebam - din nou - care sunt stocurile de arme existente in companiile private si cam care e necesarul de arme pentru populatie pentru luptele zilnice. Aceasta intrebare a fost pusa degeaba - asa cum ziceam intr-un articol anterior, multe din companiile de arme sau de fier isi incetasera productia sau angajasera oameni cu skilluri mici din cauza lipsei razboaielor de antrenament (alta problema pe care nu mai insist). Ca si inainte, nu am primit nici un raspuns. Rezultatul a fost ca dupa maxim 2 zile de lupta piata de arme era aproape goala, preturile imense si multa lume care lupta cu mainile goale.
Nu mai intru in detalii referitor la alte erori facute in timpul razboiului, pentru ca au fost discutate si rediscutate. Tot ce v-am prezentat mai sus sunt probleme pe care le-am ridicat pe 21 februarie, INAINTE de inceperea intregii operatiuni. Daca orice responsabil din guvernarea UGD ar fi aruncat
macar o privire pe problemele de mai sus si s-ar fi gandit ca "Bai, poate omul asta are oarecare dreptate, chiar daca e din PL", ar fi incercat sa imi raspunda sau sa discutam anumite puncte de acolo, situatia ar fi fost - poate - cu totul alta.
In continuare, tot ce putem sa facem este sa ne reorganizam, sa incercam sa rezolvam problemele de mai sus (care pot fi rezolvate acum) si sa incercam sa ne indeplinim obiectivele - adica recuperarea teritoriilor cucerite de Indonezia. Exista un plan, exista niste obiective, exista oameni si actiuni care in sfarsit s-au pus in miscare, exista posibilitatea de a redeveni ce-am fost si, vorba unui clasic, mai mult decat atat.
Hai Romania !
andyr.
P.S. Cei care au vazut filmul la care fac referire in titlul vor intelege si legatura dintre titlu si continutul articolului. Pentru cei care nu l-au vazut, il recomand din toata inima 🙂
.
Comments
Am fost SINGURUL congressman care a pus intrebari cu privire la acel plan .....
Da ma si marmota invelea ciocolata in staniol, unicule , inegalabilule si tot asa.
O tu salvatorule, o tu tanara speranta ..o tu personaj enigmatic cand tara arde vi si ne prezinti cat de frumos esti si cate faceai tu daca te alegeau prostii presedinte.
Mai lasa`ma ma cu povestile , te dai mare cu ceva ce nu ai facut si nu faci nimic altceva decat sa cersesti voturi pentru dramele suferite de eRomania
Penibil.
Doamnelor si domnilor, Ochireci, nimic deosebit. Rog ignorati.
Comentez doar problema Ungariei, singura care ma atinge (desi in general iti dau dreptate).
Ati fi ras voi Ungaria de pe harta atunci cand va fi ras pe voi Ungaria, adica niciodata. Ungaria si Indonesia impreuna fac mai mult damage decat voi, fapt dovedit. Si mai adauge tot restul PEACEului la asta. Nu exista nici o tara pe eGlobul asta care e in stare sa lupte ca toata alianta adversa deodata. Si daca aceasta o sa apara vreodata, multi dintre aliatii sai vor trece pe partea cealalta.
Rezolvarea problemei voastre cu Ungaria e simple: redati toate regiunile, semnati un NAP si fiecare isi vede de treaba lui. Regiunile unguresti oricum vor fi cucerite, si nu e vorba de daca, e vorba de cand. Asta desigur daca nu va hotarati sa nu mai porniti niciodata un razboi.
Pfff esti amuzant. Totusi tara arde si andyr se piaptana SAU pentru intelesul tau :
eRomania trece prin momente grele si tu vi si ne indrugi povesti, vi si ne prezinti cat de pe dinafara esti si nu in ultimul rand cersesti voturi si recunostinta dand cu parul.
Esti true monser, insa la ce sa ma astept doar tu cauti puterea cu orice pret de cand te`ai dat bine ca boc pe langa basescu , langa smif si ti se rupe de eRomania ..doar de tine.
ESTI UN SCANDALAGIU SI ATAT, nu ruga lumea sa ma ignore pentru ca din pacate nu vezi ca lumea te ignora pe tine chiar daca te zbati de 2 luni sa tot dai in stanga si`n dreapta cu parul si sa arunci cu tot felul de dejectii tot nu reusesti nimic.
Pentru ca eRomania e satula de clovni si din pacate tu nu faci exceptie
andyr, nu stiu ce'ai fi facut tu in locul lor insa e clar ce'au facut ei.
E clar ca nu au ascultat nici parlamentarii din ceea ce prezinti, e clar ca n'au ascultat nici cetatenii care au aratat erorile majore facute inca din timpul actiunilor si au prezentat modalitati de corectare(as putea posta f multe comentarii publice care demonstreaza asta).
N'au ascultat nimic si'au dus lucrurile in fundatura in care ne aflam.
PS andyr au romanii o vorba :
DUPA RAZBOI MULTI VITEJI SE ARATA.
Ai cateva luni bune de joc, ai firme de arme de atata timp si inca nu ai ajuns colonel 😁 Sau stai am uitat tu lupti doar daca`ti ba statul banii si arme ca na esti PATRIOT.
😁)))))) Amuzant esti pe BUNE
Andyr: apreciez feedback-ul, este clar ca s-au facut greseli.
Un singur amendament: in interpelarea facuta Congresului nu am prezentat toate detaliile tactice, including bugetul.
Lol , numai 100 gold ai scos din specula ma pe timpul razboiului 😁
de aia vindeai arme q3 numai la 50 ron 😁) aoleu presedinte cat ajuti tu poporul
@andyr - Foarte bun filmul.
@clawy - ai dreptate
Andyr, n-ai facut nimic in jocul asta decat gargara si ai profitat pe timpul razboiului prin vanzare de arme la pret ENORM.
Asa ca lasa-ne cu vrajelile astea ca PL-ul e salvatorul planetei, ca esti singurul care a spus ceva impotriva (bine, tu default ai setat sa scrii ceva impotriva a tot ce face UGD-ul) si cu toate ca o mai nimeresti cateodata, de cele mai multe ori o dai in bara.
Tu esti doar omul care vine la final si mai da o palma -nu asa se face.
Articolul asta e un atac politic, nimic mai mult. Defapt, pot sa am ceva pretentii de la tine? Doar atata stii face...
Se vede ca ai scoala politica a lui Adiemus.. musca si latra.
food Q3 - 5.2 ron. PM
@clawy ungaria nu va reusi sa faca fata romaniei, cat despre ungaria+indonezia eu zic ca amandoua la un loc pe un singur front si nu 3 o cam iau in goarna.
english
Arme q1 12 ron
Paine q2 2.5 ron
bun
Trecand peste euforia gretoasa a lui Ochireci, care nu e nici macar capabil sa vada ca toate observatiile mele au fost facute INAINTE de declansarea conflictului si spumega doar pe langa subiect, cei capabili sa priveasca obiectiv situatia, printre care si dsalageanu, au inteles mesajul articolului.
E tot ceea ce vroiam 🙂.
@Bogdan L, nu zic ca eu as fi facut mai bine. Intotdeauna pot aparea surprize (neplacute).
Mesajul articolului e unul singur - ascultati toate vocile (rationale), indiferent de culoarea politica. S-ar putea sa aiba dreptate cateodata.
@Star Grup Co: Ungaria de azi (si creste in cel mai rapid ritm, avand cea mai tanara populatie) + Indonesia + tancuri PEACE> Romania + tancuri Atlantis. E doevedit pe campul de lupta. Deschiderea de RWuri sau atacuri de la alte tari cu 100-200 populatie zic ca pot fi ignorate, tampiti care lupta acolo se gasesc in toate tarile. Dar majoritatea stiu deja mai bine (de ex. RWul pornit de diu in Burgenland a avut 218 luptatori, din care multi veniti pentru training).
Chiar ma gandesc sa plang sau sa rad cand vad oameni care preting ca Romania > Ungaria + Indonesia + Turcia + Brazilia + Italia + Iran + Franta (na + Mexic sa fie si ei acolo). Daca chiar credeti asta, ati pierdut razboiul din start (desi stiu ca nu).
Sa fiu sincer, vad o prolema in asta. Daca e tara nu joaca extrem de prost, nimeni nu poate fi cucerit fara vreun TO. Vezi India, tara de 100 de omani, care matura cu Indonezia si chiar o putea scoate de tot din Asia. Mereu am fost de parare ca MPPurile trebuie sa fie active doar pana ataci teritorile tale originale.
Despre razboi, remarcile la vechimea in joc si gradele militare, lucrurile sunt mult mai simple.
dsalageanu - General
Southern Great Plain Hungary Romania Romania 6 0 870
Subcarpathia Ukraine Romania Ukraine 10 -1457 0
andyr - Capitan
Northern Region Indonesia Romania Indonesia 6 0 557
Southern Great Plain Hungary Romania Romania 5 0 532
Southern Great Plain Hungary Romania Romania 13 0 1227
Subcarpathia Ukraine Romania Ukraine 1 -25 0
bogdan_l - Sergent
Southern Great Plain Hungary Romania Hungary 1 0 10
Northern Region Indonesia Romania Indonesia 5 0 111
Southern Great Plain Hungary Romania Romania 4 0 86
West Siberian Region Indonesia Romania Indonesia 3 0 62
Southern Great Plain Hungary Romania Romania 5 0 89
Subcarpathia Ukraine Romania Ukraine 5 -89 0
(lipsesc ultimele batalii, insa nu cred sa schimbe ideea)
Probabil unii dintre noi au fost prea preocupati cu strategia.
Hopa a aparut si marele zoli cu impartitul dreptatii...
Daca nu dadeai tu dreptate Zoli, stateam noi ca pe ghimpi...
@andyr
"Mesajul articolului e unul singur - ascultati toate vocile (rationale), indiferent de culoarea politica."
Exact asta am spuneam si eu (din ce in ce mai vocal). Esti sigur ca este cine sa asculte?
@bogdan_l
explica-le si ca ai bagat in luptele alea toti banii tai, adica salariul luat pe o luna de joc, gold-ul de lvl 6, gold-ul de hard worker si ce mai primisei si tu din stanga si dreapta, de la jucatorii mai vechi si generosi. Explica-le la pereti sa vad daca poti?!
atac politic sau nu, pana si eu pot sa spun ca multe din lucrurile prezentate in articol sunt adevarate. la cat mai multe atacuri din astea politice!! ce e rau in privinta lor? va e frica sa nu reuseasca sa schimbe ceva? sau va mandriti cu ce a expus andyr mai sus?!!
@bogs, stii ce e mai dureros ? Ca unii (vezi mai sus) continua sa considere orice text "atac politic" in functie de autorul articolului, fara sa citeasca macar continutul. Adica exact modul de a reactiona care ne-a adus aici.
Unii nu invata niciodata...
Mai dureros e ca unii in timpul razboiului nu au facut nimic, nu au iesit in presa cu solutii ci doar acum, dupa razboi, si se autoproclama ca fiind solutia cea mai buna.
M-am saturat sa citesc aceleasi vrajeli de doi lei.
@diu1so,
Am comenturile in care atrageam atentia asupra erorilor care se fac:
-inventarea Ucrainei(pericol de TO maghiar)
-intrarea in morisca iraniana(era evidenta odata ce Pakistanul declarase razb Indoneziei)
-declaratia de razboi Indoneziei (lasand atacul la cheremul lor)
-apararea teritoriilor unguresti in detrimentul celorlalte pt ca pana la urma sa le pierdem pe toate
-finalmente faptul ca lupta in RWul din NorthernRegion era capitala in incercarea de a salva razboiul
Toate acestea le'am spus si pe ziarul presedintelui inca din timpul desfasurarii evenimentelor. Daca eu am realizat asta fara sa am acces la nici un fel de informatie "din interior", cred ca ar trebui sa avem asteptari cu muuuuult mai mari de la liderii nostri.
@diu1so, esti amuzant.
Daca ies in presa si subliniez greselile sau ofer solutii, e atac politic si avem nevoie de unitate. Daca nu ies, atunci de ce n-am iesit in presa.
Am "iesit" acolo unde trebuia sa ies si cand trebuia sa ies, adica INAINTEA razboiului si pe topicul de Sedinte inchise pentru ca era vorba de informatii care tin de siguranta nationala.
Eu credeam ca orice cetatean are dreptul sa isi spuna punctul de vedere, iar ca cetatean, mi-am facut datoria. Am facut chiar mai mult decat atat, si vei vedea data viitoare cand vor intra Vanatorii de Munte in lupta mai exact ce.
Daca te-ai saturat, ai in dreapta sus un buton de Unsubscribe, foloseste-l cu incredere. Chiar as aprecia sa nu-mi mai spamezi articolele prin comentarii in care nu vad decat frustrare si care n-au nici o legatura cu articolul. Ai ceva de spus despre continut, esti invitatul meu. Vrei sa aberezi despre PL si vanzari de arme ? Fa un articol si publica-l in ziarul tau. Iti pot explica exact cat am investit in firma si cat am bagat in ultimele 2 luni, pana la ultimul cent.
@bogdan_L
Si ei nu o sa-ti insele asteptarile. Vei afla ca de fapt pericolul a fost infinit mai mare decat ce ai intrevazut tu. Vei afla ca acolo unde a fost degringolada, era de fapt organizare de ceasornic excelent camuflata. Vei afla ca acolo unde a fost infrangere dureroasa, a fost de fapt o manevra tactica stralucita in fata careia Napoleon ar fi ramas gura-casca. UGD sunt cei mai tari, dar numai la damage control politic.
Nu-mi da nimeni replica? Chiar asa de bine v-am ghicit scenariul? 🙂
@Big Discount: ai dreptate aici sa stii!! 😁
DE CE NU MA BAGATI IN SEAMA!!! NU VEDETI CA SUFAR DE IGNORANTA VOSTRA?NU VEDETI CAT SUNT DE CAPABIL? DEGEABA IMI SUFLA ADIEMUS SI SMIF CE SA ZIC , CA TOT NU SUNT PE PLACUL VOSTRU?
diu1so de data asta esti chiar nesimtit. Tu ce ai facut? Iti zic io, in calitate de (co)comandant VM, ca Andi face multe foarte multe, si tu nimic. Ai deschis un RW intr-o regiune ungureasca in care ai alergat dupa medalia de Hero in timp ce NOI ne luptam cu Indo si punct. Atat. In rest nimic, nimic, nimic.
De cand esti in joc despre tine am retinut doar ca ai folosit goldul obtinut de Eliberator din exploituri pentru care ai fost banat o vreme si ptr care ai facut scandal, ai fost in PL si faceai circ cu o faimoasa a vremii, e😜resedinta eUGD, apoi te-ai mutat in eUGD ca sa ai functie de conducere si atat. Esti un OchiReci leit, doar ca din alta parte a tarii. ATAT!
asa'i @bogs, ai sintetizat perfect situatia. Chiar sunt curios pe cine vor mai pacali.
Dreams - nesimtit sau nu iti recomand ziarul meu si vei afla ca am facut mult mai multe.
De exemplu acum sunt administrator la SN-uri ca tu sa te poti bucura de spitale facute cum trebuie, in timp util si cu bani putini.
Acum, in absenta altora, iti aduc la cunostinte ordine in MIP Romania si iti prezint cat ma lasa timpul ce se intampla in tara asta.
Am deschis defapt practic RW in Ungaria si in Indonezia. Ca nu ma laud precum face andyr cu fiecare lucru pe care-l fac asta nu inseamna ca nu fac.
Personajul asta pe care-l interpretez in jocul asta de strategie, diu1so, chiar a facut mult mai multe decat crezi.
Si m-am mutat in eUGD abia dupa ce m-am cunoscut personal cu baietii de aici, mi s-au parut mult mai ok decat cei din PL si pentru ca am refuzat sa fiu marioneta lui smif si adiemus in congres.
Acum, candidez la presedintia eUGD pentru ca am obiectiv sa-i schimb imaginea de partid mamut. Chiar nu e asa, si in acest moment eUGD e solutia cea mai buna pentru Romania.
Restul doar latra, noi facem. Si nu urlam in presa "vaaaaaaaiii, eu am facut, eu am spus, bla bla bla bla".
Te astept in eUGD.
diu1so, daca a fi numit intr-o functie pe care o poate face oricine, respectiv a deschide niste RW inutile, sunt realizari pentru tine, atunci ma inclin.
La fiecare articol pe care il scriu vad ca revii cu aceeasi placa obosita (vad ca ai invatat bine legea) : cum n-a facut andyr nimic si cum am facut eu multe. Scuza-ma, dar de ce e relevant asta ? E un concurs in care ne-o masuram (capacitatea, normal) ? Un cetatean normal, fara realizari, nu poate avea o opinie sau ridica niste probleme decat dupa ce a facut nu-stiu-cate lucruri ? Daca vrei, fac eu un articol in care imi expun realizarile si tu unul in care iti expui realizarile si vedem unde da cu minus. Dar nu cred ca asta e scopul. Iti povestesc si eu cum am pornit de la 0 si am ridicat 4 firme, cum am fost ales in Congres datorita programului si nu imaginii (pe care nu o aveam atunci), ce initiative am avut in Congres si cum le-am implementat, cum am fost ales a doua oara pentru ca oamenii au fost multumiti de ce au facut, cum am fost votat de cateva sute bune de oameni pentru presedintie, cum m-am ocupat si ma ocup de Vanatorii de Munte, samd, samd. Dar again, nu vad de ce la fiecare articol simti nevoia sa-ti masori realizarile cu mine.
Discuta articolul si ideile de acolo, nu omul.
Eu ti-am prezentat niste probleme pe care le-am ridicat la un anumit moment, si niste solutii care puteau fi implementate. dsalageanu a fost de acord cu mine ca erau niste probleme reale. Tu ce vrei practic sa demonstrezi prin zecile de posturi pe care le scrii la toate articolele mele ? Mai bine aduna-le pe toate, fa un articol "de ce nu-mi place mie andyr", linisteste-te si macar stiu ca pot discuta in comentarii despre articol, nu despre ce a visat diu1so asta-noapte.
Da, voi faceti. Vad foarte bine pe harta Romaniei (ce a mai ramas din ea) ce faceti.
@andyr,
Foarte corect tot ce spui. Erori au fost nenumarate, le'am precizat de atatea ori.
Principala problema a fost cea maghiara a carei rezolvare in ceasul al 12lea ar fi fost simpla schimbare a prioritatilor. Ei te ataca, tu te focusezi pe adversarii importanti, in speta Indonezia. Astazi am fi avut toate teritoriile mai putin cele maghiare, indonezienii ar fi urlat de disperare pentru resursele consumate fara a realiza nimic. Ungurii ar fi fost fericiti si'am fi scapat din clestele in care singuri ne'am bagat.
Citesc articole ale jucatorilor cu vechime care estimeaza reluarea ostilitatilor in cel mai scurt timp. Mi se pare ori o gluma ori o manipulare ordinara. Singura cale catre WSR este Rusia. Apropo de asta am publicat la vremea respectiva un articol in care aratam ca RWul din NorternRegion este vital pt continuarea si eventuala salvare a razboiului. A ascultat cineva?
Revenind la Rusia. Pt urmatoarele 22-23 de zile iata cine ar lupta de acasa daca i'am ataca:
Rusia
Iran
Indonesia
Brazil
Chile
Argentina
Italy
N'am fost in stare sa facem fata doar indonezienilor luptand de acasa si vom face fata atator tari? Ma indoiesc. Realitatea e ca pt o buna perioada de timp lucrurile sunt stabilizate in detrimentul nostru evident. Restul promisiunilor care ne sunt vanturate de liderii nostri sunt simple gogosi.
Dreams : "Esti un OchiReci leit, doar ca din alta parte a tarii. ATAT!"
Bine ca nu e un Dreams care inca viseaza 😛
@andyr
Problema e ca tu nu esti un cetatean normal, ci esti un fost si probabil viitor candidat la presedintie, de aceea ma astept la mai multe de la tine.
Ti-o spune un cetatean mai simplu decat tine 🙂
Szavazás teo99. Hunagary fog ma nyerni.