Ambient on/off
Join eRepublik

Romani, ajutati Turcia [BBC]

88 Day 792, 10:12 Romania
Voi fi scurt si concis, cum nu imi sta in fire.

1. Cred ca este o dovada de mojicie si slabiciune sa atacam Turcia in momentul asta. Este penibil si nedemn pentru o tara ca Romania.

2. Asa cum in viata reala suntem IN PRIMUL RAND OAMENI, dupa care romani sau turci, barbati sau femei, albi sau negri, etc, ar trebui sa avem si aici repere valorice corespunzatoare. IN PRIMUL RAND SUNTEM GAMERI, CETATENI AI LUMII NOI. Dupa care "Eden", "Phoenix", bla.

3. Nu comentez ceea ce au facut Adminii, asta nu depinde de noi. Nu faptele LOR ne caracterizeaza pe NOI. Doar faptele NOASTRE ne pot caracteriza.

4. Argumente de genul "da atunci cand ei ne-au f***t pe noi" sau "pe cine nu lasi sa moara.." sunt de-a dreptul oligofrene. Daca nu aveti nici un fel de repere sau de valori, puneti mana pe o carte, sau incercati macar sa le simulati. Repet, nu faptele ALTORA ne definesc pe noi, doar faptele NOASTRE.


Ce ar trebui sa facem acum? Sa ajutam Turcia sa treaca peste momentul acesta dificil, care nu are nici o legatura cu mecanica jocului.

Eu am plecat din Romania pentru ca am vrut sa fac altceva in Moldova. M-am bucurat ca am ajuns in Moldova, sper sa nu ajung sa ma bucur ca am plecat din Romania.

Atat am avut de spus.

dsalageanu

 
Report comments
 
macabis2
26
macabis2 Day 792, 10:13

1st

 
MungO
31
MungO Day 792, 10:14

ha?

 
Dragsolux
29
Dragsolux Day 792, 10:14

Absoult de acord Dragos.

 
NeO The Fury
24
NeO The Fury Day 792, 10:15

De acord, frumos zis.

 
Zoli
45
Zoli Day 792, 10:17

Respect

 
Dragos Nistor
23
Dragos Nistor Day 792, 10:18

poate ai alta treaba si te retin... apropo unsub

 
Dragos Nistor
23
Dragos Nistor Day 792, 10:19

propun un experiment: sa numai intre de maine niciun roman pt 3 zile sa vdm c mai gasim din tara noastra draga

 
dsalageanu
24
dsalageanu Day 792, 10:19

@Dragos Nistor: oh nu, te rog, nu da unsub! O sa ajunga BBC-ul ziar elitist!

 
Dragos Nistor
23
Dragos Nistor Day 792, 10:20

o sa ajunga dak o sa-l scrie altcineva:-j

 
realjjj
47
realjjj Day 792, 10:20

Cu conditia sa nu dea impeach (ceea ce deja fac) pentru ca cele 24h pentru impeach tin de mecanica jocului si nimeni nu se rusineaza sa profite de banarea unui presedinte.
Dar aici mai e o problema,este posibil ca banul pentru acel ISP sa stea mult si bine si atunci ce facem? Daca facem un NAP trebuie conditii clare ca nu putem oferi imunitate Turciei la infinit.

 
santa.zs
34
santa.zs Day 792, 10:21

respect....

 
dsalageanu
24
dsalageanu Day 792, 10:22

Nu, dar putem reactiona ELEGANT: sa le dam o saptamana, sau 5 zile, sau whatever. La modul oficial, o perioada rezonabila (cateva zile cred ca e suficient), dupa care ne spalam pe maini.

 
dsalageanu
24
dsalageanu Day 792, 10:23

@Dragos Nistor: misto ) de foarte mult timp nu m-a mai contrat cineva asa, cu tupeu "de borfas". E refreshing )

 
ct_gabriel
42
ct_gabriel Day 792, 10:23

Mai dsalageanule, dar ce te mai respecta Zoli asta pe tine...

 
CosteaH
41
CosteaH Day 792, 10:23

pai lasam turcii in pace , nu le facem nimic , declaram razboi pakistanului si luam marmara , de la ei(pakistanezi) sau de la sarbi . de turci nu ne luam .

 
simon santo
27
simon santo Day 792, 10:24

De acord 100% !

 
Husky
32
Husky Day 792, 10:24

Ia vezi ca esti cam penibil...
Cam usor pui diagnosticul de oligofrenie.
Cam prea agresiv tonul la articol.

No vote

 
AlxxRO
32
AlxxRO Day 792, 10:25

Sunt doua planuri distincte si cred ca nu s-a inteles.
Una este evetualitatea atacarea Turciei care nu cred nici eu ca ar trebui facuta.
Alta este legata de cei care au venit sa ne atraga atentia si sa se lamenteze cu privire la situatie. Nu accept lectii de la eUngaria sau de la eTurcia.

 
realjjj
47
realjjj Day 792, 10:25

Evident,solutia gasita de admini nu e ideala si e pacat sa atacam acum, dar ar trebui sa nu profite nici ei de bunavointa noastra.

 
Dragos Nistor
23
Dragos Nistor Day 792, 10:26

@dsalageanu: sper sa ai dreptate pt k ai mai multa experienta decat mn. dak te-au deranjat comentariile mele imi cer scuze. amandoi vrem binele Romaniei.

 
dragunov87
35
dragunov87 Day 792, 10:26

dsalagene, fii serios ) Chiar daca ii atacam, are cine sa lupte pentru ei: Ungaria, Russia, Serbia, Indonesia. E hilar, dar Turcia nu prea conteaza in razboiul asta )

 
Mistwalker
24
Mistwalker Day 792, 10:27

Script de clone, respect intre gameri ?

 
Dragos Nistor
23
Dragos Nistor Day 792, 10:29

si am dat iar sub doar k sa nu fie ziar elitist:))

 
Aoshy 2
20
Aoshy 2 Day 792, 10:30

Acordam clementa inamicilor . Asa ceva nu se face...
Nu imi pasa cat de "imoral" e...interesul national primeaza .
Trebuie sa profitam de orice sansa pe care o avem .

O simpla intrebare...daca maine cei care folosesc RDS nu mai pot intra pe eR crezi ca Pheonix ne-ar lasa in pace pana ne revenim ?
dsalageanu...cu tot respectul...trezirea ! Ai uitat ca pana si in ziua de revelion am fost atacati ? Lor vrei sa le aratam omenie ?

 
buru
26
buru Day 792, 10:30

jos cu talibanii!!!!

 
realjjj
47
realjjj Day 792, 10:30

Mistwalker nu uita de opinia publica in alte tari EDEN pentru ca Penix va profita la maxim si o sa inunde presa cu propaganda si pentru noi va fi greau sa bagam un spin pozitiv.

 
Cluj forever
24
Cluj forever Day 792, 10:31

dsalageanu! eram gata sa scriu eu despre asta, dar nu m-as fi descurcat mai bine.. prima data am fost politicos, dar acum... sunt sincer: bine ai venit. ma bucur ca ai aterizat la Chisinau.

 
Ganimede
32
Ganimede Day 792, 10:31

bai dsalegeanu de cand ti se face tie mila de cineva care te jigneste in cel mai josnic mod ? Se pare ca ai esti masochist omule !
Ia priveste aici : <a href="http://www.erepublik.com/en/article/admins-helping-eromania-to-pass-asia-1155384/1/20" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/admi[..]/1/20</a>

 
letconex
30
letconex Day 792, 10:32

Pragmatismul trebuie să fie mai important decât alte considerente, deci nu sun de acord cu motivaţia pentru a NU ataca Turcia. Considerentele legate de compasiune nu îşi au locul în jocul ăsta. Dacă este în interesul României să atace Turcia, atunci GO FOR IT!

 
Mistwalker
24
Mistwalker Day 792, 10:36

Uite cam ce parere au adversarii nostri de respectul tau, ofera gold la cei care baneaza tancuri EDEN:

<a href="http://www.erepublik.com/en/article/-vote-reportoljuk-az-eden-tankjait-akci--1153106/1/all#" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/-vot[..]/all#</a>

 
elisavius
24
elisavius Day 792, 10:36

De acord. Nu-i frumos să dai în cineva fără apărare. Pentru domnii porniți pe arțag am un sfat: relax. Barem aici dacă în RL e mai greu.

 
paul_voiclis
47
paul_voiclis Day 792, 10:43

nu-s de acord asa ca n-o vote.
dar hai sa fabulam un pic.
1. presupunem ca y utilizatori rds ataca serverul. cum rezolvi problema rapid tinand cont ca x00.000 utilizatori sunt mai importanti decat x0.000? daca mai iei in calcul ca rds-ul aloca ip dinamic si nu-i poti bana ip-ul aluia de ataca descoperi ca solutia lor e cea mai eficienta.
pentru cei de buna-credinta totul depinde de isp-ul lor.
2. sa vina ungurii sa ne dea lectii de morala si conduita civica? poate in rl da, dar in er never ever cum ar spune francezul.

 
AlxxRO
32
AlxxRO Day 792, 10:43


&quot;We all know admins will keep helping eRomania for their gypsy brotherhood.&quot;

source : <a href="http://www.erepublik.com/en/article/admins-helping-eromania-to-pass-asia-1155384/1/20#comments" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/admi[..]ments</a>

 
resita2009
46
resita2009 Day 792, 10:45

ne umplem de respect

hai sa fim seriosi si sa jucam acest joc la victorie deoarece adversarii aub dat in noi ori de cate ori au putut.

acum ar trebui sa actionam atat noi cat si grecia

 
gil111
38
gil111 Day 792, 10:48

scuze, nu sunt la curent... ce s-a intimplat cu eTurcia?

 
Mistwalker
24
Mistwalker Day 792, 10:48

realjjj ideea nu e de opinia publica in EDEN, oricum nu atacam Turcia doar pentru ca nu poate face acel fantastic 5% damage din total ca de obicei.

Pe mine ma supara toti sfintii care s-au apucat sa tina predici fara sa fie in masura.

 
Radar.2
31
Radar.2 Day 792, 10:49

Acum am aflat si eu despre problema. Admini au blocat accesul la cele mai importante 2 retele de internet din Turcia. In acest moment 80% din jucatori turci nu mai au acces la joc. Nu stiu care este motivul sau de ce au facut-o. Ar fi frumos ca admini sa dea un raspuns la aceasta problema.

Iar noi ar trebui sa avem mai mult respect. Este un joc. Nu este sfarsitul lumi. Ce naiba mai oameni buni. Relax sau beti ceva. Sunteti prea stresati.

 
gil111
38
gil111 Day 792, 10:49

scuze, nu sunt la curent cu stirile, ce s-a intimplat cu eTurcia?

 
gil111
38
gil111 Day 792, 10:51

ce s-a intimplat cu Turcia?

 
paul_voiclis
47
paul_voiclis Day 792, 10:52

@Radar.2: partial corect, mai citeste inca o data articolul din eR Insider <a href="http://www.erepublik.com/en/article/erepublik-under-ddos-attacks-reloaded1-1153485/1/20" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/erep[..]/1/20</a>

 
gil111
38
gil111 Day 792, 10:53

ce este cu turcia?

 
abmaris
24
abmaris Day 792, 10:54

Is smecheri is hackeri sa suporte consecintele

 
leandros
25
leandros Day 792, 10:54

Din partea unor jucatori turci, s-a pornit un atac DDOS asupra siteului, in urma banarii celui mai important tanc al lor BattalGazi. Mai apoi a fost banat si presedintele, si poker, canavur etc.

 
Slider
43
Slider Day 792, 10:55

dsalagene, ai pus botu' la gargara unui ungur?
No offence, dar nu sunt de acord - no vote.

In principu, ce spui tu e corect. Sunt gamer, sunt om, sunt crestin... in ce ordine vrei.
Dar nu sunt de acord cu:
- hotii/cheater-ii
- intorsul obrazului pentru inca o palma - vai ce dragut mi-ai trantit-o pe prima!
- sa ma ia cineva de fraier.

Si nu am vazut nicaieri un razboi impotriva turcilor - doar RW-ul din Ruse. So... cum mama naibii ma acuza pe mine cineva ca n-am onoare si ca i-am atacat pe turci?!

Am sa ajut un bulgar cu placere, daca mi-o cere.

 
NOSHADEZS
28
NOSHADEZS Day 792, 10:55

no vote.
turcii nu se pot loga, pentru ca unii dintre ei au vrut sa beneficieze intr-un fel sau altul de DDoS, sau din cauza ca a fost prins batal gazi .


eu nu tolerez asa ceva.

 
Radar.2
31
Radar.2 Day 792, 10:57

Hmmm. Sper sa se rezolve problema. Pe ala nu-l citisem. Am dat unsubscribe la Insider de fooooooarte mult timp.

Este pacat ce se intampla.

Dar ca sa continui. Ce treaba are atacul DDOS cu banarea atator jucatori importanti turci? Situatia este foarte ciudata.

 
lucay
32
lucay Day 792, 11:07

fara tonul &quot;intzepator&quot; nu te ia nimeni in seama...
votat, cu respect!

@Radar.2: userii ce folosesc providerul banat nu au acces la joc

 
ZeuZo
35
ZeuZo Day 792, 11:07

Scopul scuza mijloacele.
Everyting in love and war its fair.(sau asa ceva)

Sa mai adaug cateva citate ? Oricum e o banalitate asta u respectu , hai pe ei sa ii calarim , ma doare undeva ca jumate de tara e banata , din partea mea sa fie toata atat timp cat imi sta in calea atingerii obiectivului si interesului national.

 
elisavius
24
elisavius Day 792, 11:10

NOSHADEZS, cum ar fi dacă vecinul tău ar ataca serverele eRep și ei te-ar bana la gramadă și pe tine? Atunci ai tolera situația? Nu-i corect să sufere cei mulți pentru prostiile unor haiduci.

 
seeinvoices
38
seeinvoices Day 792, 11:15

disagree

 
Braileanul
26
Braileanul Day 792, 11:20

good point sir!

 
vladb
41
vladb Day 792, 11:23

@dsalageanu:
Pentru care sa arat mai mult respect ?

<a href="http://www.erepublik.com/en/article/about-respect--1155632/1/20" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/abou[..]/1/20</a>

 
dsalageanu
24
dsalageanu Day 792, 11:32

@Dragos Nistor: experienta nu imi da aprioric dreptate. orice idee trebuie discutata, fie ea buna sau proasta. stai linistit, no harm done

 
dsalageanu
24
dsalageanu Day 792, 11:34

@vladb: de data asta nu ma iau de admini. plec de la premisa ca au luat o decizie grea, confruntati cu o situatie extrema.

 
rdbl
41
rdbl Day 792, 11:36

Hai sa fim seriosi....crezi ca daca eRomania se afla in locul eTurciei ne lasau in pace.
Exemplu: eUngaria a atacat eRomania de sarbatori, si de revelion, unde respectul fata de noi?
stiau foarte bine ca n-o sa fim on, pentru mine ceea ce au facut ei a fost o lovitura pe la spate.
eu zic sa profitam de aceasta ocazie.
scopul scuza mijloacele, asa a fost mereu

 
borvizes
27
borvizes Day 792, 11:43

rdbl come on. Ce tot va legati de sarbatori? De ce ar fi fost mai putini useri online decat pe partea adversa? Ca doar erau sarbatori in toata lumea. In plus ca Craciunul lumea o petrece acasa, unde e si net. Si haideti sa fim seriosi: daca nu intri de sarbatori in joc pt HW si train, atunci las-o balta. Iar daca intri, si nu ai inca 30 de sec pt cinci lovituri...

 
John_the_Brave
27
John_the_Brave Day 792, 11:45

In Turcia/Ungaria nu traiesc numai trisori.
Romanii nu sunt toti curati ca lacrima.

Diplomatia ar aduce mult mai multe avantaje pe termen lung decat castigul infim pe termen scurt ( pp ca am castiga ceva lovind un adversar la pamant ). Si in fond, nu e-turcii sunt dusmanii nostrii cei mari..

 
Crazy Man
44
Crazy Man Day 792, 11:45

De Revenilion ungurii nu au zis: &quot;e revenilion hai sa fim si noi mai buni&quot; cand am pierdut toate regiunile de 1 mai parca indonezia si ungaria nu a zis: &quot;e 1 mai si la ei hai sa ii lasam&quot;...

Deci si mie imi e mila de ei, dar cand ai o sansa ca asta nu trebuie sa o irosesti. Oricum stai linistit ca nu Turcia era miezu in zidu ala de mil de dmg... ci Ungaria etc etc etc.

 
John_the_Brave
27
John_the_Brave Day 792, 11:48

@borvizes: Majoritatea userilor din armata ( ambelor tari ) s-au trezit de dimineata pe 1 Ianuarie, sa prinda sfarsitul bataliei.
Sunt lucruri care nu se fac daca exista respect reciproc.. Atacul de revelion este unul din ele ( viata reala are prioritate ).

 
borvizes
27
borvizes Day 792, 11:49

btw: de Ramadan se tine cont?
rbdl: faza aia se cam baneaza.

 
borvizes
27
borvizes Day 792, 11:52

John_The_Brave ai dreptate intr-o mare masura, dar mai e si aspectul ca asta e un joc. Daca vrei s-o joci bine, atunci dai fight si de revelion. Oricum intrai in joc cel putin o data si fara lupta aia.
BTW io nici nu m-am culcat sa nu pierd batalia:p

 
FreedomFaction
Or
FreedomFaction Day 792, 12:01

@borvizes faza se baneaza doar daca pretenul caruia ii lasi contul are si el cont pe erep. Altfel e NoProblem

 
ElTorque
26
ElTorque Day 792, 12:04

N-am inteles, a ajuns Turcia este backbone-ul Phoenix si nu stiu eu?

&quot;Sa nu-i atacam ca sunt banati&quot; e o scuza puerila. Sunt 10 mpp-uri contra noastra, nu sta Turcia in cei 3 dinozauri si 4 useri plictisiti pe care ii are.

&quot;Nu ne atacati ca suntem banati&quot; e cea mai stupida scuza pe care am auzit-o vreodata. Pe bune. E un gest normal sa nu dai intr-un om care nu poate sa se apere, dar nu asta e situatia acum. O fi el incapabil sa se apere, dar oricum e un pirpiriu si e pazit de 10 haidamaci apti de lupta. Noi suntem singuri.

As intelege sa nu profitam &quot;strategic&quot; de o scapare a jocului (de exemplu daca siteul pica si adversarul nu poate ataca atunci cand a avut clar o fereastra de initiativa eu i-as lasa intiativa), dar aici nu o vad - poate doar daca mi-o explici.

 
fuzzy wuzzy
31
fuzzy wuzzy Day 792, 12:07

Nu am respect pentru scripturi de clone si cu atat mai mult pentru atacuri DDOS. Aleg respectul de sine si ma doare in cot de argumente &quot;oligofrene&quot;

 
paul_voiclis
47
paul_voiclis Day 792, 12:12

hai sa terminam cu gluma ca nu mai e hilar.
1. verificati <a href="http://www.erepublik.com/en/region/Plovdiv" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/region/Plovd[..]vdiv</a>
2. explicati-mi si mie cum am putea ataca turcia.

 
dsalageanu
24
dsalageanu Day 792, 13:00

@crom-vanadiu: nu cred ca lumea poate fi judecata in &quot;noi&quot; si &quot;ei&quot;. iti inteleg frustrarea, dar hai sa analizam putin logic niste chestii.

1. Tu esti super-suparat pe chestia ca inamicii Romaniei au exploatat la modul unfair anumite momente (chit ca aspectul este discutabil) si ca sunt cheateri (sunt destui si la noi, stai linistit). Dar, presupunem, de dragul demonstratiei, ca ai 100% dreptate.

2. Mai mult, consideri ca asemenea actiuni sunt demne de niste &quot;animale&quot;, care nu merita respectul nostru.

3. Pe de alta parte, sunt convins ca tu iti doresti respect (ca si mine dealtfel) si nu vrei sa te incadrezi in categoria &quot;animal&quot;.

4. Nu ar fi logic sa inveti din actiunile inamicilor nostri si sa ajungi la concluzia ca ESTE NASOL SA FACI CHESTIA PE CARE AU FACUT-O EI?

Trecand peste toate apelativele (care btw, s-ar putea sa nu dea bine la public, de admini nu mai zic), mi se pare absolut irationala pozitia ta.

 
xc90
46
xc90 Day 792, 13:10

Sper ca e ultimul meu articol pe care il citesc.....unsub..

 
Ochiul Dracului
Or
Ochiul Dracului Day 792, 13:15

@dsalageanu
Dar cine zice sa facem ce au facut ei? Zice cineva sa farmam gold sau sa dam de pamant cu server-ul eRep?

Nu vad asemanarea.

Pur si simplu se discuta de un atac (imposibil la momentul actual) asupra turciei.

Hai sa nu mai mancam carne decat daca e de urs si l-am omorat singuri cu mainile goale, asta daca tot veni vorba de fair si unfair.

 
malika ela
26
malika ela Day 792, 13:19

+1 dsalageanu.

 
crom-vanadiu
35
crom-vanadiu Day 792, 13:34

no, no, no, no , no, ia stai asa.

n-am fost avocatul stergerii turciei de pe harta in aceste vremuri.
m-au scandalizat doar apelurile la omenie catre niste cetateni pentru care omenia este o notiune straina.

si nu, nu cred ca trebuie sa ma inalt pe piedestalul superioritatii morale cand un adversar recurge la cele mai josnice manevre pentru a ma rapune. nu ai sanse daca lupti corect cu un adversar care lupta murdar.
trebuie sa &quot;get down and dirty&quot; si sa-l trosnesti peste bot cand ii e lumea mai draga daca vrei sa te respecte, iar daca nu poate/vrea sa te respecte, atunci SA-I FIE FRICA!

repet, nu sunt avocatul jihadului antiturcesc acum, dar ajunge cu apelurile la bun-simt prost directionat. d-aia suntem luati de fraieri mereu.

 
Alvin Diaspar
23
Alvin Diaspar Day 792, 14:42

intru totul de acord !

RESPECTA SA FII RESPECTAT !

toata stima mea dsalageanu

 
Lady Indra
35
Lady Indra Day 792, 14:47

apoi,am senzaţia că noi, de aici din eMoldova, ar fi cam greu să atacăm Turcia.... acum sau oricând...

de aceea,zic şi eu, poate am avea altele mai bune de scris şi de făcut...

în rest,
Toate cele bune!

 
clawy
43
clawy Day 792, 15:06

Daca un maghiar din Romania face niste scriptulete dragute si le ruleaza, oare e ok sa excluzi intreaga Romanie din joc? Un atac la momentul respectiv ar fi fair?
Am respect total pentru Greci, care (desi exista multe tensiuni RL si in joc) nu vor ataca Turcia intr-un astfel de moment.

Si nu inteleg comparatia cu anumite date, de ex. revelul sau 1 Mai (care sunt sarbatori oficiale la fel si in Ungaria, BTW). E o diferenta enorma intre cele doua situatii.

Cat despre respect si unele articole deplasate a turcilor, cititi comentul magnific facut de crom-vanadiu putin mai sus (search dupa cuvantul bozgor va ajuta sa il gasiti). Respect total pentru adversar, atat in joc, cat si in RL, sau mai bine spus lipsa lui. Asta inseamna ca trebuie sa ii consider ca toti romanii sunt ca el? Prefer sa nu fac asta.

 
Shadow Figure
29
Shadow Figure Day 792, 17:10

Deacord, sa ne respectam macar pe noi insine, daca cheaterii aia nu merita.

btw, ati auzit ca in Turcia a blocat accesul pe youtube?
<a href="http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/883362/Turcia-a-blocat-accesul-pe-YouTube/" target="_blank">http://www.evz.ro/articole/detalii-artic[..]Tube/</a>

 
claudiuL
25
claudiuL Day 792, 17:16

taci mha
sa profite toti de turcia acuma
asta merita

 
Ga-Raman
23
Ga-Raman Day 792, 21:49

Articolul ala referit mai sus a fost sters:
<a href="http://www.erepublik.com/en/article/admins-helping-eromania-to-pass-asia-1155384/1/20" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/admi[..]/1/20</a>

 
bedbone
23
bedbone Day 792, 22:17

Vot+Sub din Ungaria, vina adminurilos ne este vina voastra, ci numai adminurilor. Sint sigur ca voi nu ati cerut discriminarile acele pozitive, si este chiar nobil sati respecti adversarul in acest fel.

Bafta,
Bedbone

 
DacusDaniel
30
DacusDaniel Day 793, 23:53

Mă doare fix în Zoli de Turcia.
Ce le plângem atât de milă?

Articolul nu are suport. Nu văd nici o ofensivă română spre Anatolia.

E o treabă tehnică a adminilor legată de acel atac informatic.

@ Clawy. Dacă un maghiar din ro face scriptuleţe, se va bloca ISP-ul respectiv, nu toată ţara.
Cum de nu v-a trecut până acum prin minte? Uite o armă bună împotriva românilor din joc.
Nu mai vorbi tu de respect. Am citit şi noi ce scriau mulţi conecetăţenii tăi în presă.
La fel şi cu bulgarii. Una că le zicem noi castraveţi şi ei mămăligă (e acelaşi lucru cu broscarii francezi) şi alta să o dea cu gipsy în sus şi în jos.

 
dsalageanu
24
dsalageanu Day 793, 00:36

@DacusDaniel: wrong. Daca romanul respectiv foloseste o tona de proxy-uri si se plimba pe o gramada de clase de IP-uri, exista sansa sa nu ai de ales.

 
ionela
26
ionela Day 793, 00:54

+1 dsalageanu

 
elodian
42
elodian Day 793, 01:11

hai ma!ma lasi

 
Ovidiu3000
24
Ovidiu3000 Day 793, 06:27

Corect.

 
FRIENDS_of_FIRE
Or
FRIENDS_of_FIRE Day 793, 07:41

deci cand jucatori romani au fost banati au facut chef si si-au batut joc de noi

am pierdut WSR aiurea si-au batut joc de noi

Ungurii, turcii, serbi ne fac in presa lor tigani si caini ocupanti al teritoriilor lor originare (Transilvania)

Sunt total de acord cu tine asta ar trebui sa fie fair play, correct spus, dar ai vazut tu pe hitler sa opreasca atacurile sau pe stalin ca nu le-au ajuns la aliati trupe?

Sunt satul ca noi sa ne comportam ca niste oamenii de treaba, scrie aicea zoli si santas respect, da un respect pe care ungurii si aliatii lor nu ni l-au aratat niciodata noua, ne-au dat doar injuraturi si umilinta, ne-au tarat numele in noroi si ne-au facut si turcii cum le-a iesit pe gura, ungurii dau report pentru orice magarie ca sa fim banati asta ti se pare tie normal??? deci ei sa foloseasca toate trucurile mizerabile din joc, sa faca rost de bani, sa ne baneze jucatorii, sa ne jigneasca si umileasca.... eu unul sunt satul sincer!!! am un respect deosebit pentru persoana ta si ce ai facut tu in acest joc, dar de data aceasta e o diferenta de opinie, stiu ca vei intelege asta, dar eu sunt satul sa imi dau jos pantalonii sa fiu corect si dupa sa mi-o iau la ...

Problema e simpla, nu trebuiau sa TRISEZE, sunt un neam de clone si trisori, cum crezi ca au aparat HK e plin de clone acolo numai ca sa ridice zidul din oameni, ai vazut cati oamenii sunt acolo?

Strategia nu ar trebui modificata pentru un trisor din contra, e-lumea merge mai departe

 
dece
25
dece Day 793, 07:42

Joc sau nu rivalitatile din real life s-au transferat si in eLife.
Si apoi vii sa zici: Romani ajutati Turcia, pai ei ne-au ajutat vreodata, apare macar un 10x ca facem asta sau nu?
Romani ajutati Turcia... e bun vinul in Moldova! Asta era!
Maine dimineata o sa-mi pun tricoul cu Fair Play, de dragul tau si de dragu' lu' Stefan!

 
FRIENDS_of_FIRE
Or
FRIENDS_of_FIRE Day 793, 07:59

bedbone 9 hours ago

Vot+Sub din Ungaria, vina adminurilos ne este vina voastra, ci numai adminurilor. Sint sigur ca voi nu ati cerut discriminarile acele pozitive, si este chiar nobil sati respecti adversarul in acest fel.

Bafta,
Bedbon

asta primul ungur care merita felicitari, s-a chinuit sa scrie in romana, asta de apreciat... in rest am citit presa maghiara si suntem tarati prin noroi, ca deh admini nu stiu maghiara si cei care stiu nu cred ca ii doare in cot de noi

 
Jack-Black
23
Jack-Black Day 793, 11:09

ca sa o citez pe bunica malika: -2 dsalageanu

niste idei simple, pe care sunt sigur ca le intelege:
1. ei ataca serverele erep iar noi trebuie sa fim aia cumintzi sa nu ii atacam?
2. tu chiar crezi ca jucatorii aia din turcia chiar conteaza intr'o batalie?
3. astfel de gesturi de politetze vor fi interpretate doar ca semne de slabiciune.

note to self: nu mai citi articole...

 
Adrian Nicolae
23
Adrian Nicolae Day 793, 14:28

Tin sa amintesc tactica Blitzkrieg a armatei nemtesti in WW II, in care se foloseau de incapacitatea armatelor inamice de a se adapta, impreuna cu coordonarea eficienta a tuturor tipurilor de unitati. Sa nu mai zic ca momentul atacurilor a fost perfect.

Sau trebuiau nemtii sa le dea ragaz polonezilor, francezilor etc. ca sa-si puna si ei armata la punct? &quot;Nu e problema baieti, ne jucam de-a razboiul cand suntem cu totii de-acord&quot;

E doar o analogie strict militara, nu sociala sau ideologica, nici sa nu va bata gandul sa ziceti ca fac asemanari intre (fostii) nemti si romani.

 
alexsmarts
24
alexsmarts Day 794, 04:20

penibil
turcii sunt PHOENIX!!

 
kojakk1984
27
kojakk1984 Day 794, 04:48

Ce-ti veni? te-a cuprins spiritul sarbatorilor pascale mai devreme? Tocmai pt ca e un joc ar trebui sa facem ce ne taie capul cand ne taie capul, destul suntem slugi, pupincuristi si supusi in RL ce dracu numai asta nu aduceam aici