Ambient on/off
Join eRepublik

RO - HU "Acord de incetare a focului" | HU - RO "Ceasefire Agreement"

182 Day 1,439, 04:54 Romania Political debates and analysis Political debates and analysis
[RO]
eRomania vs. eHungary - Acord de incetare a razboiului.
Guvernele ambelor tari au ajuns la un acord temporar care cuprinde urmatoarele:

1. eRomania va oferi o garantie de 500.000 RON pentru teritoriile ocupate ale eUngariei. Aceasta suma va fi virata catre AThompson.

2. eRomania si eUngaria vor schimba “Natural Enemy” in acelasi timp.

3. Imediat dupa trecerea legilor de NE, eRomania si eUngaria vor propune lege de pace in razboiul dintre cele doua tari (http://www.erepublik.com/en/wars/show/10505), si vor vota cu DA aceasta lege.

4. Dupa votarea pacii, eUngaria isi va recastiga imediat regiunile inapoi, si eRomania va primi inapoi garantia in valoare de 500.000 RON. Daca eUngaria incalca una din prevederile din acest acord, eRomania va primi garantia inapoi pe loc. Daca eRomania va incalca una din prevederile acordului, eUngaria va pastra suma de 500.000 RON (AThompson va dona banii catre banca nationala: “eMagyar Nemzeti Bank”)

5. Niciuna dintre parti nu va propune NE pe cealalta, atat timp cat acest acord este in vigoare.
Acest acord este in vigoare pentru acest mandat prezidential, pana pe data de 06.11.2011, 06:00 hrs erepublik-time. Daca va exista intelegere si dorinta si intre viitoarele guverne ale eRomaniei si eUngariei, acest acord poate fi prelungit.
Guvernele actuale considera si sfatuiesc guvernele viitoare sa prelungeasca acest acord, sa schimbe daca au ceva de schimbat la acest acord, si sa faca ce cred de cuviinta ca e in interesul tarilor lor.

[HU]
Tűzszüneti megállapodás eRománia és eMagyarország között
A két ország kormánya az alábbi ideiglenes megállapodásra jutott:

1. eRománia letétbe helyez 500.000 RON -t, ameddig a jelenleg román fennhatóság alatt lévő magyar eredeti területek fel nem szabadulnak. A pénzt AThompsonnál fogják elhelyezni.

2. Mindkét ország egyszerre fog Natural Enemy-t változtatni.

3. Rögtön azután, hogy lezárultak az NE szavazások mindkét fél részéről, eRománia és eMagyarország beadja a békeszavazást a köztük fennálló háború lezárására (http://www.erepublik.com/en/wars/show/10505) és IGEN -el szavaz.

4. Miután a fenti passzusok sikeresen átmentek, eMagyarország azonnal visszakapja a területeit, majd eRománia is azonnal visszakapja az 500.000 RON-t. Ha eMagyarország megszegi az egyezmény bármelyik pontját, eRománia azonnal visszakapja a letétet. Ugyanígy ha eRománia megszegi a fenti lépéseket, eMagyarország megtartja a letétet. (AThompson átutalja az “eMagyar Nemzeti Bank”nak).

5. Egyik fél sem fog NE-t tenni egymásra, amíg az egyezmény hatályban van.

Ez a szerződés a jelenlegi elnöki ciklus végéig tart (2011.11.06. 6:00 eRepublik idő szerint), és igény esetén meghosszabítható a két fél jövendőbeli elnökei által.
A jelenlegi kormányok ajánlják a eMagyarország és eRománia jövőbeli kormányai számára , hogy jelen szerződés érvényességét meghosszabbítsák, módisítsák, vagy bármit megtegyenek ami a saját hazájuk számára hasznos.

[EN]
eRomania vs. eHungary - ceasefire agreement
Both governments have come to the following temporary agreement:


1. eRomania will offer a guarantee of 500.000 RON, for the remaining occupied hungarian core regions. This will be given to the warrant of this agreement, namely AThompson.

2. eRomania and eHungary will both change the Natural Enemy at the same time.

3. Immediately after both Natural Enemy laws have passed, eRomania and eHungary will issue peace laws in the eRomania vs. eHungary war (http://www.erepublik.com/en/wars/show/10505) and vote it with YES.

4. After the above laws have passed, eHungary will get all the occupied regions back immediately and after that eRomania will get back the 500.000 RON guarantee immediately. If eHungary fails to pass any of the above laws, eRomania will get back immediately the 500.000 RON guarantee. If eRomania fails the above steps, eHungary keeps the money (AThompson donates it to the “eMagyar Nemzeti Bank”).

5. None of the parts will NE each other until the end of this treat.

This agreement is valid for this presidential term, until 06.11.2011, 6.00 erepublik time and if there’s a will for it, can be extended by the next presidents of eRomania and eHungary.
Current governments are advising the future governments of eHUngary and eRomania to extend this agreement, change or add other stipulations, or do whatever they think its best for their own countries.


 
Report comments
 
Secrete Dany
25
Secrete Dany Day 1,439, 04:56

V 2 + 1071 S

 
mihoc
35
mihoc Day 1,439, 04:57

Nu vrem Trianon si in joc! BASTA!
JUSTICE FOR HUNGARY!

 
Dose027
35
Dose027 Day 1,439, 04:58

v

 
tzopaila
40
tzopaila Day 1,439, 04:59

Wake up man, it's Europe 2011 !

 
PMihai
46
PMihai Day 1,439, 05:01

o7

 
nagant895
41
nagant895 Day 1,439, 05:01

aia ar fi tb sa depuna si ei o garantie de 500k de ... gold

 
GeluRomanu
42
GeluRomanu Day 1,439, 05:02

good joob Alex Craciun! o miscare diplomatica ce trebuia facuta acum mult timp.

 
AbentaPrezentului
37
AbentaPrezentului Day 1,439, 05:04

tzopaila ...tot 2011 a fost si pana acum 1 luna....

 
Angelique Bourignon
32
Angelique Bourignon Day 1,439, 05:04

\o/

 
Vlad Sabau
37
Vlad Sabau Day 1,439, 05:05

ideea e buna, sunt sigur ca majoritatea ne-am plictisit de acest razboi dar ce garantie avem de la partea maghiara ?
ce garantie avem ca AThompson nu va fugi cu banii ?

 
Boggys
38
Boggys Day 1,439, 05:07

de dimineata pinga pong...

 
Lawrence of Arabia
48
Lawrence of Arabia Day 1,439, 05:08

Rusinos!

 
liviu2001
45
liviu2001 Day 1,439, 05:10

o buna miscare diplomatica! razboiul asta dureaza de prea mult timp, un razboi al nervilor, se toaca bani si de o parte si de alta si nu se ajunge nicaieri. Ar trebuia ca fiecare tara sa isi indrepte privirile catre alti NE si cred ca ar fi mai castigata! Vot pro acord!

 
Morphine
46
Morphine Day 1,439, 05:11

o7

 
AThompson
39
AThompson Day 1,439, 05:12

@Vlad Sabau : The fact that both parties know me RL, they even know my cell phone number, and after an RL check they thought I'm trustworthy enough for this role.

 
vladb
41
vladb Day 1,439, 05:16

I trust AThompson although I do not know him RL

 
Cipiotul
44
Cipiotul Day 1,439, 05:17

Am inceput sa joc eRepublik pentru ca mi-am dat seama ca pot sa bat unguri si sa nu fiu luat pe sus de politie

Pe de alta parte, m-am saturat de ei si de razboiul asta de cand lumea.

In concluzie, nu ma intereseaza.

 
Vlad Sabau
37
Vlad Sabau Day 1,439, 05:18

@AThompson: ok, if you say so.

But what will stop your side to violate the agreement ?

 
emanuel smith
47
emanuel smith Day 1,439, 05:18

let's go to Warsaw !

 
DrAkhoo
33
DrAkhoo Day 1,439, 05:19

Pace? wow

 
kispisti007
36
kispisti007 Day 1,439, 05:20

PEACE at home...PEACE in the world :DD

HAIL PEACE \o/

FAIL ATLANTIS xDDDD

 
clawy
43
clawy Day 1,439, 05:20

Stupid. Pentru ambele parti. Daca se dorea ceva serios, se semna un accord pe termen mai lung + se facea un schimb de regiuni profitabila (Crisana pentru SGP de ex.).
Dar na, se apropie campania electorala.

 
marshall2005
37
marshall2005 Day 1,439, 05:22

Ok...let's set our NE ...Moldova

 
booboolet
39
booboolet Day 1,439, 05:22

Foarte buna ideea. Felicitari, o pace bine-meritata (si muncita). Macar acum ne stiu si ungurii de frica si se vor gandi de 2 ori inainte sa ne atace.

Cam singura noastra directie va fi Turcia. De cand vroiam sa ajung acolo

 
TimeForRevenge
29
TimeForRevenge Day 1,439, 05:26

Let's give it a try... I'm tired of ping-ponging too...

 
Cosmin S
37
Cosmin S Day 1,439, 05:26

Avem 2 posibilitati: ori ajungem la Ankara, ori ne umplem de medalii Mercenary

 
vladb
41
vladb Day 1,439, 05:27

Eu as vrea o Slovacia si apoi stapanii lor tradatori.

 
Vlad Dracula Mike
36
Vlad Dracula Mike Day 1,439, 05:27

voi scrie in Engleza sa inteleaga si "fratii " Unguri.... ;o)

I totally agree that a treaty can br good for both Countries not just for one month. BUT... As we know it Hungary was not always willing to keep this treaty UP & RUNNING. So, They should pay the 500.000 and NOT us.

I CAN Respect anybody that RESPECTS me. Also it is interesting to see what Hungary is doing without their main allies.

IF HUNGARY CAN PAY A WARRANTY OF 1.000.000 THAT THEY WILL NEVER ATTACK eROMANIA. I PERSONALLY AGREE.

 
Cronoss
52
Cronoss Day 1,439, 05:29

In sfarsit s-a terminat cu razboiul asta de uzura.

Sa speram ca pacea va tine.

 
mihoc
35
mihoc Day 1,439, 05:33

Athompson: van egy pár orgom átváltani a ron-t aranyba, szivesen segítek bedönteni a román monetaryt

 
andcre
46
andcre Day 1,439, 05:34

in sfarsit ... o/

 
The5thElement
42
The5thElement Day 1,439, 05:36

Finally! o7

 
ale54
45
ale54 Day 1,439, 05:37

uraa sa sara trollii... trecand peste tot in sfarsit a venit si acordu asta. @clawy haide bre ca sti sa faci troll mai bun in general. pai cine isi poate asuma responsablitate pe termen lung cand luna viitoare vine alt cp pe care il doare in basca de acord? si swap de regiuni... deh nici numai zic ar fi un rw continu deci in dd non stop.

 
catajme
39
catajme Day 1,439, 05:38

Bai care e idiotul de a facut asta? Cum adica le dam teritoriile inapoi si tot noi platim pt asta? Suntem cretini si am luptat degeaba. Mi-e rusine cu mentalitatea asta de gaini proaste.

 
Dan Pop
42
Dan Pop Day 1,439, 05:38

[Huslayer mode (temporary) off]
Colegiul electoral NGP primeste cu urale decizia presedintilor si propune pecetluirea pactului cu un chef la cabinetul senatorului de Debrecen urmat de o baie la Hajduszoboszlo !

 
ale54
45
ale54 Day 1,439, 05:39

da Lawrence of Arabia e rusinos ca nu am fost in stare sa il facem de acum mult timp si nu e vb doar de cp romani ci si de cei huni un razboi care a cam tinut blocate astea 2 tari non stop intr-o lupta infinita intre ele

 
ADI CEP
44
ADI CEP Day 1,439, 05:43

o7

 
clawy
43
clawy Day 1,439, 05:45

ale54, am avut pana acum vreo 5 de intelegeri din astea.
E tot una ce vrea urmatorul CP. Decizia e in mana congresului, ales acum 4 zile. Eu trebuie sa dea NE cu 66%, tot ei pot schimba CP cu 66%.
Apoi sa zicem ca ipotetic e decizia CP: atunci se putea astepta cateva zile, si semnat acordul pe o luna.
Asa e praf in ochi, nimic mai mult.

Desigur pe termen scurt exista si cateva avantaje.
Romania castiga cateva regiuni pentru o zi, si poate ataca Turcia.
Ungaria scapa de un razboi de uzura pentru o saptamana, si trimite un mesaj foarte clar turcilor si unilor aliati care s-au plans ca trebuie ajutata de prea multe ori: ne-am chinuit noi in sah forta cea mai mare din EDEN, acum va puteti distra voi cu ei.
Dar fara un acord pe termen lung nu prea face sens mai nimic din toata povestea asta.

 
ale54
45
ale54 Day 1,439, 05:46

catajme e clar ca nu ai citit nimic. ce le platesti? banii sunt doar o siguranta pt ca romanii in cursu eistoriei au fost foarte "corecti" si mare credibilitate numai avem. iar regiunile... pai tre sa fi nebun sa ti regiuni in ungaria daca ai plan sa ataci alta tara sa cuceresti asa puteam tine si razboiu direct deschis daca suntem asa smecheri sa tinem 2 fronturi deschise non stop

 
Vlad Dracula Mike
36
Vlad Dracula Mike Day 1,439, 05:47

COLEGI -NU TIP DAR VREAU SA SE VADA BINE - FAC O PROFETIE.

NOI LE DAM BANII CA SA-I INARMAM SI PT CA MAI APOI SA NE CALCE PE CAP.

TERMINATI CU ASTFEL DE DECIZII DACA NOI LE DAM TERITORII .. EI TREBUIE SA PLATEASCA GARANTIE. NU NOI...

CINE A INVENTAT STARTEGIA ASTA DE CACAO?

NOI LE DAM TERITORII LE DAM SI GARANTIE? LOL DEFAPT LMAO...

E BUNA PACEA CU EI REPET IDEA E OK DAR EI TRE SA PLATEASCA NU NOI.
AVETI SI VOI COHONES...

Sau zic fara sa acuz.. - poate se face o afacere.. si cuiva ii trebuie doar 500.000

asta e alta socoteala.

respect la toti,
inclusiv celui cu initiativa - mai putin cu garantia platita de noi

Vlad Dracula MIke

 
NoAngels
34
NoAngels Day 1,439, 05:50

BOTE!

 
stefanzor
40
stefanzor Day 1,439, 05:52

Citesc titlul si imi spun "Ia uite frate, pana la urma s-ar putea sa zic ca AC a facut un lucru bun".
Apoi citesc punctul 1) si ma razgandesc.

 
Marius patrascu
29
Marius patrascu Day 1,439, 05:55

Pai si noi cu cine ne mai batem?

 
Ciscos
36
Ciscos Day 1,439, 05:55

sterge varianta in limba maghiara si lasa ro+eng

 
ePloiesti
35
ePloiesti Day 1,439, 05:55

cred ca 90% s-au saturat de razboi cu ungaria, la inceput imi placea... cred ca era buna o pace pe minimum 3 luni... sa avem timp sa ne distram cu turcii mai mult...

 
ale54
45
ale54 Day 1,439, 05:58

clawy ai dreptate in ceea ce spui din pacate sti mai bine ca mine din ce oameni e format congresu de multe ori si cum se "cumpara" voturi

 
Alexander_George
32
Alexander_George Day 1,439, 05:59

Suna... Out of the box, cel putin. Nu stiu sincer cat de buna este ideea.

 
Alex Milotin
38
Alex Milotin Day 1,439, 06:01

Eu nu inteleg, e pacea noastra cu ei sau a lor cu noi? Nu zic ca nu sunt de acord cu ea, ba chiar din contra, hurray ... Dar de ce garantia trebuie sa o platim numai noi?

Nu ar fi normal ca garantia sa fie platita de ambele parti in moneda proprie ? Adica noi sa le dau 500k RON ei sa ne dea 500k Forinti? Sau poate nu am citit eu bine articolul ? ?

 
ale54
45
ale54 Day 1,439, 06:02

mai da voi cititi? ce ziceti atata ca le dam bani la astia? . Dupa votarea pacii, eUngaria isi va recastiga imediat regiunile inapoi, si eRomania va primi inapoi garantia in valoare de 500.000 RON. banii sunt returnati inapoi in cateva zile sunt doar o siguranta ca se face pacea atat pt ca cei care pot trage teapa acum suntem noi nu ungurii so cam inutil sa le ceri lor siguranta in bani din moment ce nu prea au cu ce sa iti dea teapa.

 
heavyRepublik
29
heavyRepublik Day 1,439, 06:03

bai asta trebuia facut atunci cand eram noi ocupati de ei.. dar daca nu santeti smecheri...Acum ca se vad ungurii ca se duc pe apa sambetei baga repede pacte sa scape de noi...si cand ne intrec in putere cade pactu si vin ei peste noi...Dar oricum si eu m-am cam plictisit de razboiu asta nesfarsit...Cam asta am avut de spus...

 
ale54
45
ale54 Day 1,439, 06:07

heavy ai urmarit luptele? ti se pare ca suntem asa peste ei noi? lupte echilibrate in care top 5 la ei au 6-7 milioane si top 5 nostru au 20-30 milioane ti se pare asa echilibru? pai cat crezi ca putem trage pe oamenii aia care baga in draci cu, cardul

 
heavyRepublik
29
heavyRepublik Day 1,439, 06:08

ale ...ba m-ai cam convins la fazaaia cu cardu:))...bine spui tu...

 
clawy
43
clawy Day 1,439, 06:12

ale54, degeaba incerci sa le explici asta. In Romania la istorie sa invata ca Romania a castigat mereu. Peste tot. Expecptia care confirma regula a parca Dimitrie Cantemir. Deci Romania e cea mai tare, punct, nu exista discutii.
Am zis mereu ca asta e unul din cauzele principale de ce tara o duce asa cum o duce, cine nu stie greselile trecutului, e condamnat sa le repete. Romanii moderati de obicei imi dau dreptate, cei cu tendinte spre extrema ma injura cand zic asta (:
Ma rog, asa era pe vremea mea, acum la istorie nu se mai invata nimic.

 
Mesther
45
Mesther Day 1,439, 06:12

Si a ajuns Craciun sa ofere garantii ungurilor... Unde e teama ca te tepuiesc astia din nou Craciune?

 
shawnkaa
44
shawnkaa Day 1,439, 06:14

cuvinte maghiare in ziarul lui AC, hmmm sa scimbat putin lumea:D
la alta parte, grat pace.

 
ale54
45
ale54 Day 1,439, 06:15

clawy cam ai dreptate dar uite eu am crescut in strainatate si peste tot e cat decat asa care mai mult care mai putin dar toti au tenta asta de a nu vedea realitatea. cred ca mai mult decat o caracteristica a romanilor e o caracteristica generala a oamenilor dar care ca deobicei la romani e dusa un pic mai in extrem

 
Tarta Valentin
31
Tarta Valentin Day 1,439, 06:16

Ii super buna pacea cu eungaria dar fara tribut, nu dam garantia aia, nu fiti fraieri, faceti pace dar fara bani!!!

 
maxu08
42
maxu08 Day 1,439, 06:22

abia astept stambulul sau varsovia ))

 
ILhan Ex
32
ILhan Ex Day 1,439, 06:22

Mi se pare o prostie ca pacea sa se faca in momentul in care noi detinem avantajul:

1. Avem tara pe harta...toata.
2. Avem in plus niste regiuni ungare.
3. Am pompat si cheltuit bani in lupte ptr regiunile sus numite.
3. Avem ceva liniste din partea sarbilor care nu-i ajuta pe unguri pt perioada urmatoare de timp, datorita poll-ului Kosovo.
4. Punem o garantie de 500.000 ron, iar ei ?...ei isi iau regiunile inapoi si ne promit ca nu ne ataca. Asta e o garantie verbala care are valoreaza fix pix...

Ce ne iese noua de aici ? In afara de pace si liniste ptr o perioada foarte scurta de timp, ce ne iese ? NIMIC !!
Ce le iese lor ? Tara recuperata in intregime si timp de recunostructie, timp pt mobilizare si mai mult ca sigur, la terminarea avortului, pardon...acordului, vor pune iar tunurile pe noi.

Asta cu razboiul de uzura si oboseala survenita in urma luptei cu hungurii e un motiv si o scuza de doi lei. Momentan avem regiuni in plus care pe plan economic ne ajuta extraordinar de mult pe toti. Extra productie, extra bani, extra profit, plus o tara mai mare.
Noi cedam exact cand ne este mai bine. Exact cand detinem avantajul.

Pactul asta trebuia sa vina atunci cand eram noi calcati in picioare si stersi de pe harta, nu acum cand momentan ii dominam.

 
DDanica 2
39
DDanica 2 Day 1,439, 06:23

Total de acord. La inceput, nu-i uram pe unguri, doar si ei au tot doua picioare si nasu intre ochi ca si noi. Dar dupa un an de razboi am ajuns sa-i "urasc" deoarece imi aduc atata plictiseala.... E timpul sa mai gadilam si cate o turcoaica pe la subsuori, ba chiar si polonezele am auzit ca ar fi dragute...

 
8-3=1
42
8-3=1 Day 1,439, 06:26

votat.

o intrebare pt AC: cei 500.000 RON garantie sunt banii statului sau fonduri private? multumesc.

 
dromi
41
dromi Day 1,439, 06:27

Bun, si acum ungurii cu cine se mai bat? cu elvetienii sau supraputerea Austria?

 
Shaddy Djycka
41
Shaddy Djycka Day 1,439, 06:37

Acordul lui peste, pentru numai o saptamana. Oricum unguri alaturi de aliatii lor si-ar fi luat pana la urma regiunile inapoi, asa ca nu vad de ce am face pace cu ei si am imagina astfel de acorduri numai de dragul de face ceva.

 
Sas Dragos
42
Sas Dragos Day 1,439, 06:44

Polonia, VENIM!!!!

 
juNkie2
27
juNkie2 Day 1,439, 06:48

Ba io nu am nici o treaba dar chiar asa de idioti sa fim?

Poate am inteles eu gresit eu dar chiar asa, le dam regiunile inapoi, si mai si platim 500.000 RON? Doamne...

 
M Sorin
46
M Sorin Day 1,439, 06:50

... croatii au mare nevoie de noi ... asa ca, mi se pare OK !
(daca nu-mi scapa ceva ... )

 
Darkslowstar
38
Darkslowstar Day 1,439, 06:54

O groaza de oameni vorbesc fara sa citeasa integral articolul, probabil titlul si cateva randuri. Nu le dam un leu la unguri, e o garantie pt regiunile ocupate, ce-i asa greu de inteles?
Eu personal m-am saturat de razboiul acesta de uzura, care nu se mai sfarseste. E un acord foarte bun pt noi. Credeti ca vom fi mereu la fel de tari? Daca pleaca AC si vine un civil ca si CP mai toate tankurile vo reveni la vechile obiceiuri si in 10 zile o sa fim iar stersi.
Un acord pe o perioada mai lunga depinde de urmatorul CP, de aia prob este limitat pana la 6 nov. Sa speram ca urmatorii presedinti vor avea bunul simt sa-l prelungeasca.

Ca si congressman de Dobrogea AC va avea sprijinul si votul meu

Hungarian friends, let have a break a get back to our endless war in a few mounts. In the meen time there are alsoother things to do

 
Avram Iancu 2010
39
Avram Iancu 2010 Day 1,439, 06:57

Eu sunt mai greu de cap si nu ma prind : articolul este scris la misto sau este serios?

 
resita2009
46
resita2009 Day 1,439, 06:58

bun, ca oricum m-am saturat de aceasta lupta de uzuru.

acum hai sa mergem la turcoaice

 
oldmack
52
oldmack Day 1,439, 07:11

in sfarsit ceva nou in jocul asta. bine alex.

 
Prottank
44
Prottank Day 1,439, 07:26

cu sarbii ne-am dat bine, cu ungurii vad ca facem pace ... macar cu polonezii sa ramanem certati, ca doar nu intram in ONE .

 
c05tel
38
c05tel Day 1,439, 07:29

1. idee de pace e f. buna
2. noi platim 500k, da ungurii? cu alte cuvinte doar noi romanii putem sa nu ne tinem de cuvant... unguri is sfinti prin definitie :D
3. aia 500k ai cui sunt ?(RO / AC)
4. parerea mea e ca daca pacea e pt. 1 saptamana e inutila...daca ar fi pe termen mediu-lung e OK

 
Musatinu
41
Musatinu Day 1,439, 07:31

hai pe rusi hai pe ei hai pe.........
eu tac dar hai sa-i batem

 
stefanzor
40
stefanzor Day 1,439, 07:37

Ce stupizi sunt unii. Argumente pro garantie exista asa cum sunt si argumente care justifica tot felul de situatii incorecte, dar asta nu le transforma in corecte.
M-am saturat de razboiul asta inutil cu ungurii, dar nici pace cum vor ei nu imi convine. Poate mai invatati un pic de istorie, despre cum negocia Decebal pacea cu romanii.

 
George07
37
George07 Day 1,439, 07:38

haida pe turci : D

Sarbii abia asteapta \o/

 
vasioooo
27
vasioooo Day 1,439, 07:39

I salute the peace ,finaly
AThompson is a trusty guarant
For romanian extremists ,this is a peace trety ,not a capitulation of Hungary,we have the advantage and the provinces, we need to make the guarancy ,to be trusty that we dont keep the provinces.

 
Requiem696
29
Requiem696 Day 1,439, 07:48

o shepte.... daca-i musai...

 
vasioooo
27
vasioooo Day 1,439, 07:49

apropo uite un presedinte al tuturor romanilor scrie si pentru mihoc sa inteleaga:)))

 
punctxx
40
punctxx Day 1,439, 07:50

o7, buna idee..sunt satul de razboiul asta ...

 
Weed Marley
33
Weed Marley Day 1,439, 07:59

mda ... intelegere cu hunii ... dupa cea cu sarbii .. ce urmeaza ? sa facem alianta cu polonia ? hai mai bine sa intram in ONE .. ..

 
Infatulus
37
Infatulus Day 1,439, 08:03

@Alex Craciun: Era logic ca si ei sa ofere o garantie materiala. Niste sute de mii de HUF.

Ma ofer voluntar sa-i tin in custodie!

 
123Est
30
123Est Day 1,439, 08:08

Daca va uitati la aliante observati ca ungurii sunt aliati si cu turci si cu sarbi si cu polonezi.
Cu rusi suntem noi aliati.

In aceste conditii cu cine ne vom mai lupta?

 
Darkslowstar
38
Darkslowstar Day 1,439, 08:11

Infatulus, ce garantie mai mare decat 2 regiuni vrei? Regiune pe care nu e sigur ca le-am pastra.

 
tzeapa006
37
tzeapa006 Day 1,439, 08:49

cred ca am sa emigrez

 
dark-nk
34
dark-nk Day 1,439, 08:51

Domnule e-presedinte,
putin imi pasa de ce vrei tu
EU vreau Budapesta, Romania !

O asemenea decizie se ia in urma unui REFERENDUM care nu a avut loc.
Deci poti sa iti bagi undeva planul tau diplomatic

 
123Est
30
123Est Day 1,439, 08:53

Exista garantii ca dupa ce se refac nu ne vor ataca din nou?
Cred ca acum cand avem 2 regiuni ar trebui sa depuna ei o garantie la noi si sa le-o restituim treptat 10% la fiecare 10 zile.

 
Tadomiki
35
Tadomiki Day 1,439, 09:01

Bai astia de la "putere". Voi nu aveti nici cele mai vagi cunostinte legate de politica internationala si de cum sa redactati/sa negociati un tratat de incheiere a oricarui tip de ostilitate.
Cum sa plateasca eRomania garantia, cand are la degetul mic Ungaria?
Acest tratat e o "crima" si o jignire adusa tuturor e-romanilor care au pus umarul la repunerea Romaniei pe harta.

Veniti cu acest articol, fara macar a puncta viitoarele intentii ale eRomaniei.

 
flik
41
flik Day 1,439, 09:03

@clawy +1

 
Alex Dima
40
Alex Dima Day 1,439, 09:07

@Tadomiki - In un razboi Romania - Ungaria nu se bat doar cele 2 tari. Se bat aliantele din care fac parte. Si, na belea, ei au cu mult mai mult influence zilnic fata de alianta noastra. Fara tanking masiv noi pierdem 99% din cazuri. Nu-i avem la degetul mic deloc.

 
Cushalex
42
Cushalex Day 1,439, 09:12

dark-nkDay: ce atitudine de manelist... macar da uniforma jos cand vorbeste gura fara tine...

Mersi!

 
Florin D. Ilie
30
Florin D. Ilie Day 1,439, 09:16

Trebuie organizat un referendum.
Eu unul nu accept pacea in conditiile descrise mai sus.
Sigur fiind pe pozitia mai buna de negociere cei care au intocmit acesta plan de actiune au considerat ca trebuie sa dovedim cumva intentiile noastre serioase dar NU ASTA E METODA.

In primul rand in orice negociere fiecare parte trebuie sa participe activ. Ei ce ofera?

Pe plan ecnomic avand in vedere ca le cedam teritoriile, ar fi corect sa si platesca ceva, nu credeti?

 
Chuchi
37
Chuchi Day 1,439, 09:22

7-11-2011: both congress declare NE each other.

 
Nemo Bitzu
35
Nemo Bitzu Day 1,439, 09:27

frumos, gg

 
Wallachian
45
Wallachian Day 1,439, 09:27

pentru acest tratat trebuie felicitata diplomatia... maghiara

si-au luat provinciile inapoi fara lupta, au luat si bani, mai era ceva de obtinut? bravo

 
Fagiani
38
Fagiani Day 1,439, 09:31

N-am nimic impotriva acordului. Cred si eu ca oamenii cer garantie, dupa ce nu mai departe decat asta vara am incalcat tratatul cu Serbia. Din cate inteleg, am incalcat si alte intelegeri in trecut, deci cuvantul nostru nu valoreaza mare lucru. Iar viitorul presedinte trebuie sa inteleaga faptul ca are obligatia de a prelungi aceasta intelegere, avand in vedere ca majoritatea sintem de acord cu ea.

 
Marius Ciobotaru
27
Marius Ciobotaru Day 1,439, 09:35

Nasol, ne-au ars ungurii. Cereti niste pansamente pt aia 500.000.

 
Alex Craciun
54
Alex Craciun Day 1,439, 09:36

@Tadomiki: ia pune tu mana si apara NGP, daca tot ii avem la degetul mic. Tancheaza ca sa o aparam.

 
ale54
45
ale54 Day 1,439, 09:41

bre astia cu neau ars de 500k ron da voi ati citit articolul? ei bine daca nu va zic eu banii ni dau inapoi in cateva zile cand se semneaza pacea bre nu le dam nimic

 
ghishae
43
ghishae Day 1,439, 09:41

Florin,esti mai nou aici si imi pari cu picioarele pe pamant.
Intr-o negociere nu conteaza ce pierde contrapartea ci ce castigi tu.

Noi putem pierde 500000 roni garantie.
Ei pot pierde niste regiuni, care in momentul in care pacea ar fi parafata de congres, daca noi am uita de intelegere, ar cam ramane la noi. Cand luptam in razboi direct nu numai ca lupta toata ungaria cu noi, ci lupta toata alianta lor care e mult mai tare ca a noastra. cand se lupta intr-un razboi de rezistenta, vor lupta doar ungurii care se vor muta la noi, deci infinit mai greu sa castige.

pe plan economic, toti cei care ceva cunostiinte de game-play stiu ca regiunile alea nu sunt viabile, in sensul ca pretul pe care trebuie sa il platim ( cel putin unii din noi care atenteaza la card ) depasesc cu mult beneficiile.

cat despre problema garantului, in mod normal garantul ar fi trebuit sa fie din echipa care gestioneaza jocul, dar culmea aia sunt romani, si ungurii n-au incredere. asadar nu pot decat sa salut decizia lui craciun care spre deosebire de contraparte are incredere intr-un ungur.

daca decizia pacii e buna sau rea vom vedea in perioada urmatoare. cert este ca cine nu risca nu castiga.

 
Tadomiki
35
Tadomiki Day 1,439, 09:51

@Alex Craciun :eRo nu mai reprezinta nici un interes pentru mine in acest joc. Satul de tara lui Papura-Voda.
Eu doar am vrut sa evidentiez ceva:scopul scuza mijloacele, iar Romania momentan face jocul altora.