Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy

Reforma eHV-a dio prvi, mentori,kongres, Indija,mali zeleni

Day 1,876, 00:02 Published in Croatia Croatia by Hrcozgb

Drage eHrvatice i eHrvati,

Kao što sam obećao krećem sa objašnjenjem svog plana i programa za predstojeće predsjedničke izbore.

Krenimo redom.

Vatreni gušteri. Kao što sam napomenuo želja mi je sve nove igrače kao i postojeće d1-d2 poslati/preusmjeriti u jedan MU. Kako bi to lakše izveli, bio bi potreban dogovor više strana, Civilne brigade, brigada HV-a, paravojski i političkih stranaka da povise minimalan prag za ulazak u MU na General, ako se ne varam to je najveći čin koji se može postaviti kao uvjet za ulazak u MU.
Time smo dobili da u slučaju BB, svi novi igrači prilikom ulaska u igru dobijaju jedan ponuđeni MU a to je Vatreni gušteri. Ovdje dolazimo do mentora. Kako smo zadnjih dana imali pravu navalu novih igrača, jako je važno imati kvalitetan i neovisan tim koji će usmjeravati, mlade tek novopridošle igrače i pomoći im u savladavanju prvih koraka.

Što se tiće zapovjedništva, mehanizmi igre dozvoljavaju 1 zapa i 2 dozapovjednika, moj prijedlog je da se oni biraju iz redova HV-a i da ih potvrdi kongres sa dvotrećinskom većinom kako bi se spriječio utjecaj bilo koje interesne sfere na nove igrače. Mandat zapovjedništva bi trajao 30 dana gdje bi iste osobe mogle biti maksimalno dva mandata u zapovjedništvu kako bi se spriječio sindrom “kulta ličnosti”.

Sljedeća bitna stvar oko VG su mentori. Osim 3 koja su dozvoljena od admina okupio bih tim ljudi iz raznih stranaka, civila, paravojski i HV-a koji bi imali OP na njihovom chat kanalu. Broj ljudi iz iste političke stranke u tom timu nikada ne bi smio biti veći od 30% kako bi se spriječile predizborne manipulacije potencijalno jakog biračkog tijela. Dovoljno je baciti oko i vidjeti kako neki novaci nisu imali ni avatar ali je su već bili članovi stranke.

Kao što vidite, ovo je prijedlog koji se temelji na dogovoru cijele naše zajednice upravo zato da osim solidne vojne jedinice dobijemo i zajednicu mladjih igrača koji će se zadržati u igri a samim time i ojačati eRH.
Sve ove promjene bile bi unesene i novi pravilnik o Oružanim snagama.

Financiranje tako velike MU nije jednostavno. Zbog toga bi trebalo jedan državni org dati u funkciju guštera te početi vrtiti novce na MM. Takodjer, nadam se bi donatori dosadašnjih podjela koje organiziraju razne stranke i paravojske nastavili tu tradiciju i prema Vatrenim gušterima. Osim toga mogli bi uvesti doniranje golda od kongresnih medalja na org guštera. Okvirni mjesečni izračun za cca 200 aktivnih ljudi da pucaju sa q6 wepom je 200*15 (q6wepa)*30(dana)*4,32=388800. Mislim da bi se pametnim trošenjem novaca ova svota mogla pribaviti. Ako ste primjetili, nisam naveo nikakve firme za VG budući da je besmisleno da novi igrači rade za 1 HRK i ekonomski stagniraju. Ovako bi do prelaska u d3 trebali imati izgrađene izvore prihoda i bili ekonomski neovisni.

Ljudi, koji bi trebali ovo sprovesti. Osobno nisam razmišljao o nikome posebno. Nadam se da će ih zaintrigirati ideja zajedništva i boljitka ove naše zajednice te će se sami staviti na raspolaganje. Prateći novine i shoute, posebno nakon ovog našeg mini BB vidim da elana i entuzijazma ne nedostaje. Takodjer, čujem da i u civilnoj brigadi sjajno funkcionira jedna pukovnija sa novacima te vjerujem da ću do sljedećih izbora moći i predstaviti neka imena na koje mogu računati u slučaju pobjede.

Takodjer, projekt mentori i ljudi koji sudjeluju u njemu trebaju biti u budućnosti predstavljeni ehrvatskoj javnosti jer se vidi koliko ta funkcija nosi odgvornosti i ima utjecaja na našu zajednicu. Ne smije se desiti da se kao do sada to spominjalo između redaka i da 90% građana nema pojma tko su i što rade. Naravno, posebno treba paziti da ne prevladavaju pripadnici iste interesne sfere.


Sigurno se pitate što kakve veze imaju kongres i Indija sa VG i reformom eHVa.
Krenimo redom. Naš predsjednik je putem privatne poruke obavijestio kongresnike da se stavljen MPP sa Kinom i da ne glasaju odmah nego da se čeka rasplet bitke za Northern Inda. Naravno da velika većina kongresnika nije razumjela dio oko pričekati već je po inerciji glasala YES i omogućila prolaz Zakona. Ono o čemu nitko nije razmišljao je Indijski MPP sa Kinom te u slučaju naše pobjede u toj bici i prolaska MPP Zakona mi imamo inicijativu i nakon što napadnemo Indiju gubimo isti. I prdnuli smo 10 000 cc u vjetar. Recimo, ako ne znate, Dobrovoljci za 35 golda dižu rubber firme za eHV a mi smo bacili skoro jednu rubber firmu. Možete se složiti sa mnom i reći, kongresnici njabovi.

Ali nisu samo oni krivi. Interesantna stvar je da u novinama sa naredbama se tri puta mijenjala naredba o toj bici i završna je bila Ignore N.India. Ignore i Nikako se ne bori je dosta različito. Ali nema veze. To je ionako prvi gaf u predsjednikovom mandatu pa ćemo mu oprostiti. Osim toga, neke MU su imale cijeli dan DO na toj bici pa ne bi škodilo da zapovjednici nekih od njih odu na tečaj kod mentora. Naravno, nisam vidio niti jedan od avatara eHVa u toj bici da udara za hrvatsku stranu te se slažem sa predsjednikom da će do reforme eHVa doći kada oni to zatraže.

Eto, toliko za sada od mene, u sljedećem članku ću probati obrazložiti promjene koje sam zamislio a vezane su uz eHVa i nadam se time pokrenuti javnu raspravu o tom pitanju.


E da mali zeleni. Oni ne postoje.

 

Comments

Tar von Zan
Tar von Zan Day 1,876, 09:51

mislim da ovu stvar sa malim zelenim treba uzeti veoma ozbiljno i posvetiti joj još koji članak.
ipak nas oni vrebaju iza onog nečeg...

draz2112
draz2112 Day 1,876, 09:52

odlicno svaka cast na prijedlozima i idejama i ako kojim slucajem postanes prezz i ako zatrebas nekakvu pomoc slobodno zovi

a za ove sta seruckaju, ako je covjek iz tigrova neznaci da je njab ko i pojedinci od tamo a stvarno se mora priznat niko nije napiso neke prijedloge u zadnje vrijeme a pogotovo ovako dobre

vote o7

tommy8878
tommy8878 Day 1,876, 09:52

Sve ok, al to s orgom ti ima jedan poveci problem, a to je cinjenica da se ne proda uvijek sav novac za golde i da je trenutno po goldu prihod jedva 10 kn - znaci, na 100 golda imas prihod od 1000 kn, sto je niti 3 golda. Iliti ugrubo nekih 450 tenkova. Ne znam kakva je kod njih podjela, al to mi se cini puno premalo za normalno funkcioniranje jedne jedinice kao sto su VG. Al slazem se da ne trebaju radit za minimalac jer i njima zelimo dati izvore prihoda, barem dok ne udju u HV i osjete sto znaci biti sirotnja

Z N Gorki
Z N Gorki Day 1,876, 09:59

dobar članak

ako nisi pobjedio na ovim izborima ne znači da ne možeš pokrenuti neku inicijativu koja se odnosi na cijelu eZajednicu

prijavi se
prijavi se Day 1,876, 09:59

tommy ja jesam mlad al 450 tekova nije nista

Karlo FTW
Karlo FTW Day 1,876, 10:19

prez sljedeci misec o7

super clanak i sve samo po meni HV treba jednu jako temeljitu reformu,al et ovo je prvi dio vidit cemo sto slijedi : )

Rebelsy
Rebelsy Day 1,876, 11:00

a tko je hrco?

Zrinkica
Zrinkica Day 1,876, 11:07

za 1 kn ili 13 kn i nije bas neka pretjerano bitna stavka jer kakve su place danas trebali bi raditi godinu dana da dodu do par stotina kuna sto je jedna medalja...

Goran L
Goran L Day 1,876, 11:09

kaj ne postoje zeleni... postoje, postoje, videl sam jednoga, samo kaj je bil sivi.... nekom ciganu na autu je bil i gledal me je, majke mi te velike crne oci nikad nem zaboravil

Jo Gaspar
Jo Gaspar Day 1,876, 11:20

predivno

dream cro
dream cro Day 1,876, 11:39

Rad za kunu nikad državi nije donio koristi, poanta istog je da se izbjegne plaćanje poreza državi i prvo su ga je uvela HV pa onda paravojske i na kraju svi egrađani tak da ne vidim uopće koristi istog rada za državu već samo štetu (samo sam ovdje čuo da je neplaćanje poreza u interesu države), što se mene osobno tiče najradije bih uveo neki minimalac pa nek svi plačaju porez a svakako oni kojima treba vrši se povrat istog.

Nadalje vojne firme su po meni bile čisti promašaj, dok su se iste mogle držati na orgovima bile su ok ali i tada su trebale biti u vlasništvu države a ne u vlasništvu MU, svaka vlada je trebala raspolagati sa istima i koristiti dobit od firmi. Samo dok je na orgovima bilo moguće raditi firme bilo je pametno od strane države višak novca ulagati u izgradnju kako bi država imala dobit od istih firmi. Ovako smo se doveli u situaciju gdje svi tvrde da država nije uložila ništa u imovinu niti jedne MU HV prelazi u paravojske pa onda i ta imovina koja "nije" djelom financirana od strane državna postaje privatna prčija a nerjetko se koristi kako bi se napravila šteta državi koja ju je izgradila.

Treba jednom razgraničiti što je državno što je privatno. Država nebi trebala ulagati u privatno bez jako dobri garancija da svoj ulog u svako doba može vratiti,

dream cro
dream cro Day 1,876, 11:53

btw što se tiče kandidature nikad nećeš imati moju podršku mada u ovom članku ima dosta dobroh prijedloga.

Razlog što nećeš imati podršku je da si u više navrata radio konta interesa eHr, ne prolazi mi opravdanje ovo što je nedavno rađeno od strane tigrova zbog tkz "odnosa" prema tigrovima.

Čisto da te podsjetim prije pola godine kad nam je kongres visio u zraku isto tako si lupao kontra interesa eHr i cilj ti je bio da eHr ostane bez kongresa. Ako si zaboravio evo ti link sa SSovima http://www.erepublik.com/en/article/da-li-e-salzburg-biti-pu-scaron-ten--2095495/1/20 i radi se o istim ljudima koji su nedavno najviše zagovarali lupanje kontra interesa eHr.

Kod tebe očigledno nije problem u orgovima i u nekakvom odnosu prema tigrovima. Mislim da ti je cilj da razhebeš i ovo malo pozitivnih stvari što imamo u eHr.

Trebao bi znati da se povjerenje gradi godinama a izgubi za tren,, tako da čisto sumnjam da će ti i kod sljedčih izbora pomoći ovo uvlačenje egrađanima..

d0nsherpa
d0nsherpa Day 1,876, 12:26

dream cro ti je jos na ircu postavio pitanje, istina naveo je CB a sad ti zamjeni CB sa bilokojom d3-d4 brigadom pa me zanima odgovor, jos ako dodam da tvoj preustroj HV-ja ide u smjeru samofinanciranja istog, i da u biti postajemo paravojska koja sama sebe oskrbljuje dali to znaci da bi i HV uskoro mogo poceti prodavat dmg naokolo ko ponudi novce (kao sto i vi radite? popravi me ako grijesim i niste nikada primili peneze ili opremu za lupanje negdje izvan nasih ordersa)

Za podsjetnik pitanje dream cro-a:

: Ako pobjedi i zbog planova preustroja HV i države naiđe na blokadu neke MU lupam recimo CB i ista počne lupati kontra interesa eHR u važnim bitkama što će učiniti odustati od namjera ili gubiti na vojnom polju kao što smo gubili kad je bila opstrukcija tigrova?

Hrcozgb
Hrcozgb Day 1,876, 12:42

na sva pitanja i primjedbe odgovoriću u slijedećem članku. Mislim da je to primjereniji oblik javne rasprave kako nitko ne bi bio uskraćen za odgovore

the goast rider
the goast rider Day 1,876, 12:53

nema vajrles nema vote

dream cro
dream cro Day 1,876, 12:57

preformulisat cu pitanje jer sam ga preformulisao i na IRCu a prvotno ili nije dobro shvačeno ili je izbjeegnut odgovor, pa evo jasnije

Ako recimo tigrovima padne na pamet da bi oni trebali imati 100 orgova odnosno da im je malo ovo što imaju i budu tražili od CP sve orgove sa kojim država raspolaže inače ako im se ne ispuni uvjet isti će lupati kontra interesa eHR što će poduzeti u toj situaciji ako budemo gubili važne bitke radi forsiranog sukoba sa neke strane. Isti slučaj da ne idemo u ekstreme recimo da bilo koja jača MU CB, ZDRUG traži još samo jedan org (ili nešto drugo od države) inače če raditi kontra interesa eHr što će poduzeti.

E sad drugo pitanje ovo sa orgovima zamjeni sa raznoraznim ucjenama, neče preustroj MU, neče ovo neče ovo šta češ uraditi pogotovo ako budu uporni sa ucjenama kao što je bio zadnji put odustaješ od svega što si zacrtao i što se nekome ne sviđa ili dovodiš da lupam 90% ehrvata lupa kontra eHr a ti sprovodiš ono što si zacrtao.

I nemoj da bude odgovor tigrovi podžavaju ovo i neče praviti opstrukcije, CB nema nikakve veze sa HVom oni su civili ili slično več konkretno odgovori bez obzira koliko misliš da do takve situacije neče doči.

Hrcozgb
Hrcozgb Day 1,876, 13:00

sve jasno, odgovoriću ti u slijedećem članku, kroz dan dva.

Obersoldat
Obersoldat Day 1,876, 15:16

d0nsherpa je postavio jedno izvrsno pitanje na koje bi se nadovezao.

Recimo da pobjediš.I ukineš financiranje HV-u čime on postaje paravojna organizacija.

Da li ti smatraš da bi bilo u redu da dok Hrvatska gubi mi svojim vojnicima kažemo ''ne trošite čokse,bombe,rakete,bazuke i ostalo na Hrvatsku,to ćemo prodati XY državi'' jer ''važnije je da mi možemo svojim vojnicima dati wepa za 240 FF dnevno nego Hrvatska'' kao što smo imali nedavno prilike vidjeti SS-ove sa MU feeda Tigrova?

Dok je Hrvatska bila nadomak brisanja od Indonezije i CoT/TWO, damage je prodavan i Tigrovima je naređeno da to ne troše na eHrvatsku.

Smatraš li da je u najmanju ruku licemjerno busati se patriotizmom kada dođe vrijeme izbora,a u međuvremenu prodavati dmg koji je HR prijeko potreban?

Baranac1
Baranac1 Day 1,876, 15:46

Imas nekih zanimljivih stvari u clanku koje bi se mogle primjeniti uz male prilagodbe, ali za to je potrebno zajednistvo cijele drzave ili barem vecega dijela iste.
Ovo sto se trenutno dogadja je euforija zbog BB-a, ali cim se ovo malo smiri svi ce se opet vratiti na svoje kanale i gledati svoje interese. Zalosno, ali istinito...
Da nije bilo ove nesretne epizode sa Tigrovima u bliskoj proslosti, dobio bi moj glas i lobiranje u Civilnoj za tebe, ali zbog katastrofalnih izjava i poteza Tigrova, gdje si ti bio cak najglasniji, to se nece dogoditi u skoroj buducnosti...

Z N Gorki
Z N Gorki Day 1,876, 16:17

donsherpa

prodati dmg ili svakodnevno loviti BH po pripizdinama ?

izbaci uljeza

Turbo Sperminator
Turbo Sperminator Day 1,876, 16:26

BeDva
Ne, ne upuštam se u politiku jer me ne zanima, ali isto tako ne serem po državi u kojoj sam, ne postavljam joj ultimatume, a dao sam za nju sigg više nego ti, jer uvijek sve dajem novim igračima dok vi drkate po svem i svačim, ovdje se netko igra i zbog prijateljstva a ne kao ti i tebi slični za neku virtualnu moć, i naravno da ću da kenjam po vama kad se toliko kenjali oko tih orgova i ostalih gluposti, nikad se nisam doticao ničega u komentarima na vaša prepucavanja ali ajde, mora i tome doć jednom kraj.

francek_2009
francek_2009 Day 1,876, 16:57

Potpisujem ovo sto su Ober i Sino301 rekli:

mentori su raznovrsni, a abs zanima politika ko pedera playboy.
org imaju, i ako treba lako im se da jos 3-5-10 (gugiji su najbitniji stavak ove drzave jer bez njih cemo izumrijet).

Isto citat Obera:
Što se tiče firmi,puno lakše i puno brže bi išlo da ljudi koji imaju q7 wep ili gume dadnu na korištenje dok je broj VG ovako velik dok gugiji ne porastu i rasporede se po ostalim MU-ovima.

E ovdje vec i sam sudjelujem i imam gugije u q7 wepari koji za svoj rad onda dobiju sve tenkove koje tog dana proizvedu. I sve jako lijepo funkcionira uz malo pozrtvovnosti.

bezicni
bezicni Day 1,876, 20:57

Vi.... mi . D bre sta ste se nadovezali ako imate kakvih pitanja u vezi lupanja tigrova obratite se zapovjednistvu tigrova,,nemojte lupetat bezveze po novinama.

Samohajduk101
Samohajduk101 Day 1,876, 23:05

vidi vidi kako se nađu zajednički interesi od lažova i muljatora, kad se nema argumenata onda je napad na
Hrcu samo zato šta je tigar, napravili su tigrovi sranja al manje nego pojedini koji pljuvaju, jel znate ono
ko je bez grijeha neka baci kamen prvi, pogotovo se nemaju šta javljat Zdrugovci, vi niste HV vi ste sramota, BH hunteri, budite ti i ne seruckajte okolo. Da napomenem izmjenjuje se CP vlade ostaju iste, isti ljudi vladaju konstatno i prodavaju nam priče o moralo i poštenju, ako puno puta ponoviš laž ljudi će povirovat da je istina, e neće svi ima nas koji imamo u glavi, iako ste beskičmenjaci, jadnici, manipulatori dno dna jer šta je čovik koji u virtualnoj igrici mora, lagat, muljat, podmećat i šta već ne. Borit ćemo se protiv takvih pošteno, jer da nije toga nebi ni igra erep

bbb_kambelovac
bbb_kambelovac Day 1,877, 01:00

dream cro
"MU HV prelazi u paravojske pa onda i ta imovina koja "nije" djelom financirana od strane državna postaje privatna prčija a nerjetko se koristi kako bi se napravila šteta državi koja ju je izgradila."

bre njabe u tigrove drzavna kuna nije ulozena ,a kamoli gold...
odjebi i uvati se botanja...


d0nsherpa

znaci tebi je problem ako se rijesi pitanje samofinanciranje brigada tj Zdruga...
jebeno... jadan nebi imao za boost jer nebi bio na sisi drzave

berinnii
berinnii Day 1,877, 01:25

Tigrovi nisu sveci, al ne cveta cveće ni u Vaše preduzeće !

resoperka
resoperka Day 1,877, 03:40

dream cro - uza svo poštovanje ti kao pripadnik CB triba bi zašutit o orgovima i tkz. ucjenama. isto tako o lupanju u interesima eHR jer kao dugogodišnji član triba bi dobro znat koja je krilatica civila. u slučaju skleroze kontaktiraj me na pm
dodatno : ako nisi bia dio mog kruznog mejla s svim komanderima CB (dok je bero bia prez) di san pokusava usmjerit dmg civila kao posrednik izmedju CPa i CB u inetersu eHRVATSKE, takodjer možeš dobit koju natuknicu. a ako si bia komander a nisi ništa reka (jer nije nijedan od 15ak), onda također nemaš pravo moraliziranja hrci, tigrovima, tuljanima ili bilo kojoj drugoj paravojsci. ja CB volin ka svoju prvu brigadu, isto tako način igranja i prioritete ljudi (iako sad više nema ekonomije, a više se isplati bit u paravojskama nego radit za 1q7 dnevno) u CB, al brate mili, nemojte vi pametovat i moralizirat
o orgovima je sve vec receno tako i odgovor na tvoje pitanje. zna se zasto, kako i zbog koga je nastala situacija i koj e šta tražia.

Marko Grozni
Marko Grozni Day 1,877, 05:05

nece sigurno neki izdajnik (tigar) odlucivati gdje ce ZDRUG lupati bio on CP MOD ili sve funkcije zajedno. a vi sad slobodno lajte koliko god vas volje.
i to nije predmet rasprave niti pregovora sigurno i .

Giove
Giove Day 1,877, 05:15

hahahahahahahha, vidi nam heroja šta se uspjenio. jel ti to ovdje javno kazes da ces biti izdajnik?

Marko Grozni
Marko Grozni Day 1,877, 05:18

ovo ti je garantirano sto sam napisao gore.
a ti slobodno interpretiraj ovo kako god zelis. vi ste stoka edrzave i tako se prema vama treba ponasati, nema se potrebe objasnjavati.
necu vise tu tipkati.
z

Giove
Giove Day 1,877, 05:21

kog boli kiki za tebe. a ako ce drzava bit bez ganjaca bh-a po vukokoitusima izdrzat ce, a posebno ce izdrzat bez tvog dmg-a.

nookie_hookie
nookie_hookie Day 1,877, 05:47

e moji tgrovi, trebali bi manje svakom loncu poklopac biti..
PS kupite vajrlesu bon za mob

Matija Kovacevic
Matija Kovacevic Day 1,877, 06:29

go go hrco o/

dream cro
dream cro Day 1,877, 11:13

@resoperka bio sam u kružnoj i znam da su se mnogi i iz kružne bunii oko usmjeravanja dmg-a jer i sam znaš da nismo ni vojska ni paravojska i da uvjet članstva u CB nije lupanje po zapovjedima. Ono što sam napisa je da CB nikada nije organizirano tukla suprotno zapovjedima (bilo je bojkota pa smo između bitki za eHR ili za saveznika lupali za saveznika ali nikada suprotno zapovjedima) a pogotovo organizirano. Znaš koji su uvjeti za pripadnost CB tak onda znaš da se u CB nemože sprovesti organizirano udaranje bilo gdje jer nema nikakvih sankcija da bi nekoga natjerali da lupa negdje.

Što se tiče tigrova niste na državnoj sisi tak da se ni Vama ne može narediti gdje da se lupate niti Vas se može sankcionirati več samo postoji osuda javnosti kak za pojedince tako i za poteze MU.

Što se tiče pitanja nadam se da ću dobiti odgovor jer su tigrovi doveli dva CP u nezgodan položaj pogotovo dSoKrea koji objektivno nije ništa imao sa sukobom tigrova i države, pa je pitanje postavljeno čisto informtivno da znam kako bi se hrco ponašao u situaciji da njega netko ucijenjuje i da mora birati između dva zla. Uopće ne potenciram tko je u pravu što se tiče isti niti znam točno o čemu se radi (jedna strana govori da je tigrovima malo jedan org i da hoće još dok tigrovi pišu da sukob nije zbog orgova nego zbog odnosa CPa prema njima, premda je meni više logična prva varijanta s obzirom da i ako ste imali loš odnos CP neznam što je sukob nastavljen istim intezitetom i nakon promjene CPa nakon prošlih izbora)

NoviTigar91
NoviTigar91 Day 1,877, 11:32

A meni su rekli da mali zeleni ne postoje, da su to obični električari

Drke John
Drke John Day 1,877, 12:11

šta nije Maradona mali zeleni?

vkristijan
vkristijan Day 1,877, 12:35

otvorim članak zbog malih zelenih i sve o njima je da ne postoje

369th regimenten
369th regimenten Day 1,877, 13:11

ne možete i nećete se nikad oprat dok se ne ispričate.
uz sve pohvale konstruktivnim prijedlozima, pitanje je da li e-narod želi arogantne, samoljubive, nepopustljive ljude kakvima si hrco okruzen. komentraima u clanku dokazujete.
da nebi bija flamming i trolling, opet.
par pitanja.
ko ce vas kontrolirat kad odlučite uzet jos 3 orga, jer su bila vasa, kad okrenete cijevi kontra interesa države.
kao ćete uspostavit kontrolu nad jedinicama koje se zbog nekog razloga odmetnu i udru parolu, i krv svoju za jedinicu moju.
ocete li ustrojit mlade snage da im budete uzor, pa kad zatriba rade sta i vi, vec navedeno i dobro poznato.
ocete ih ucit da preuzimaju druge stranke i izruguju im se, a ka nagradu poslqt ih u kongres.
uglavnom, opet trolling, flejming, hejting, i jos neke druge nove rječice.
nikad nećete imat moju podršku.
i mali zeleni vas nikad neće podržat

Zdravko Mamic 1959
Zdravko Mamic 1959 Day 1,877, 14:21

ako svak misli na sebi,onda se na svakoga misli.

The Ultimate Croatian
The Ultimate Croatian Day 1,877, 14:21

Kult ličnosti je nešto izrazito vezano uz tvoju stranku, zašto ga sada zatireš?

resoperka
resoperka Day 1,878, 03:32

@dream cro - e niste ni paravojska ni vojska a niti su "hr interesi" - "naši interesi" kako se to znalo često govorit. ali su zato pojedinci iz CB najglasniji oko toga di će, koliko, za koga i kad tigrovi udarat (uz uhljebe državnih brigada koji lovaju medalje di im prne). ja poštujem način igre CB i interese i prioritete, ali dajte bar začepite o stvarima o kojima nemate pravo zucnit (ovo se odnosi i na orgove)

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.