Ambient on/off
Join eRepublik

Puterea maghiara vs Slabiciunea romaneasca

37 Day 466, 03:34 Romania
Ma uit la userul asta si ce vad? Un ungur de 17 zile ( adica putin peste 2 sapt ) are aproape 600 de subscriberi si un articol in top 3 international ( cu mari sperante sa ajunga pe primul loc ). Nu stiu ce spune userul respectiv in articol... dar faptul ca a fost votat de mai mult de 400 de persoane si continua sa creasca vertiginos spune multe despre spiritul nationalist al ungurilor, despre unitatea lor, despre faptul ca ei sunt mai intai unguri si apoi altceva. Ca si o comparatie programul initiat de mine GOLD PENTRU ROMANIA desi se bucura de aproape 400 de voturi in 2 zile de cand e pus, nu obtine acelasi interes din partea romanilor... Oare am uitat ce inseamna Romania pentru noi? Tara mama, tara in care ne-am nascut si in care am descoperit lumea? Oare am uitat ca suntem romani? Si daca noi nu ne ajutam intre noi cu siguranta nu ne vor ajuta altii care ne sunt straini...

OARE SUNT UNGURII MAI UNITI DE CAT NOI? Atunci noi, ca popor si comunitate in acest joc, esuam si poate ar trebui sa le oferim toate teritoriile lor, sa le guverneze... Altfel oricum le vor lua mai tarziu cand acest grup, aceasta COMUNITATE unita ( mult mai activa decat cea romaneasca si cu o crestere mai mare... ) ne vor cuceri atunci cand vor creste mari... e doar o problema de timp. Vreti inca un esec si pe plan virtual? Nu ajunge ca in realitate merg lucrurile cu viteza melcului? Nu v-ati saturat de ura fatza de fratii vostrii romani? De ce va uratzi atat de tare?Uratzi faptul ca sunteti romani? AICI mai mult decat oriunde putem sa facem lucrurile diferit de cum decurg in viata reala... AICI avem puterea sa facem o lume dupa placul si gustul nostru...

Daca lumea aceasta virtuala incepe sa se asemene foarte tare cu realitatea inseamna ca ne meritam soarta... inseamna ca astia suntem, un popor de-si pune singur betze in roate, "sa moara si capra vecinului"... un popor care si-a pierdut personalitatea.

Daca nici aici nu putem schimba ceva atunci UNDE?!?!

Sa LUPTAM, sa IZBAVIM, sa FIM, mereu IMPREUNA!

Impreuna pentru o Romanie Unita! Pentru ca UN OM CU UN VIS NU POATE FI INVINS . Visul meu e sa fim o tara unita, sa terminam cu ura si cu discordia dintre noi.

Felix-focus Congressman de Taurida si mandru membru al partidului Romania Unita

 
Report comments
 
dorin4ever
24
dorin4ever Day 466, 03:35

Raspuns: da, ungurii sunt mai uniti ca noi.

 
Adiemus
45
Adiemus Day 466, 03:35

Da, sunt si ar trebui sa ii respectam pentru asta.
Iar apoi sa luam exemplu si sa nu ramanem mai prejos!

 
rockets
26
rockets Day 466, 03:39

Respect lor, au identitate nationala si au de ca sa fie mandri.

 
dabestof
37
dabestof Day 466, 03:39

frate...deja ne plictisesti...si cred ca te-au platit ungurii sa le tot faci publicitate; mai zicea cineva intr-un comment: hai ca punem noi mana de la mana si-ti dam 5 gold, dar lasa-ne...

am impresia ca tare iti place sa scrii articole si sa apari in media, si pt ca e greu sa faci un articol destept, bati mereu apa in piua cu proiectul ala al tau cu media mogul-ul

eu am apreciat ideea, putea fi buna, m-am inscris, dar daca nu prinde la public las-o moarta; fii istet si accepta asta ca altfel o sa ai numa de pierdut

 
Sept
30
Sept Day 466, 03:40

Aşa e şi în viaţa reală. Ei ştiu să-şi ceară drepturile, ba chiar unele care nu li se cuvin. Unii zic să mergem peste ei cu toate forţele în timp ce alţii ne iau cu etica, cu principii. Uite unde ne-au dus principiile.

 
FoCuS Group
Or
FoCuS Group Day 466, 03:41

@dabestof tu ar trebui sa stii daca m-au platit sau nu... doar voi ( PL ) ati face si pact cu diavolul ca sa puneti mana pe putere...

 
Zoli
45
Zoli Day 466, 03:44

Ungurii au folosit alta metoda pentru a creste numarul de abonati, mult mai eficienta. Daca te uiti peste articolele tale mai vechi vei gasi un comentariu cum fac ei asta.

 
ghishae
43
ghishae Day 466, 03:46

felix, jocul asta nu se castiga pe subscribe-uri.

initiativa ta a contribuit in buna masura la cresterea spamului generalizat din media. ceea ce creeaza pana la urma probleme la nivelul comunicarii comenzilor militare si guvernamentale

romania nu va fi mai puternica prin spiritul de gloata.

 
Djquaky
18
Djquaky Day 466, 03:48

tu esti suparat de fapt k de 2 zile art tau n a ajuns in top 3 international....instigi la nationalism...sau de fapt vrei media mogul???

 
Adiemus
45
Adiemus Day 466, 03:49

@FoCuS Group
Nici tu nu crezi ce spui, si noi stim asta.
Si mai stim ca te afli in plina campanie interna pentru nominalizarea ca si candidat la prezidentiale, deci te intelegem si te lasam in pace. Bafta in lupta interna din RU, sper sa castigi!

 
relativ
14
relativ Day 466, 03:49

Locuiesc in Transilvania(RL) si nu-mi place sa spun, dar ungurii sunt mai uniti, mai civilizati, politicosi ca noi.
De 10 ori mai repede te-ar fura un roman decat un ungur.
Asta e.
Eu dau subscribe la fiecare ziar roman care cere asta pentru media mogul.

 
felix-focus
32
felix-focus Day 466, 03:51

@Djguaky se ajunge destul de usor media mogul prin scrierea unor anumite articole de interes international (articole cu statistici de interes general, harti, cersit subscribeuri etc ). Aici era vorba de a aduce 1000 de romani media mogul. Dupa cum vezi proiectul merge usor, usor dar sigur.

 
flik
41
flik Day 466, 04:08

da sunt mai uniti si mai determinati. si e normal. ei sunt cu spatele la zid acum.
daca o sa ajungem si noi in situatia lor probabil ca ne vom mobiliza mai bine.

 
dushmanu_sas
20
dushmanu_sas Day 466, 04:11

@ dabestof - o interventie mai ieftina nu am vazut de cand sunt in eRepublik. Probabil in RL te ocupi cu spartul semintelor comentand ce masini mai trec pe strada. Nu e vina ta pentru asta, esti doar un produs. Ca noi toti, de altfel. E vina ta in schimb nu te duce destul cat sa nu te mai complaci in situatia asta.

@djquaky - trist, prietene. In loc sa o faci pe psihologu si sa o arzi superior cu ce a vrut el de fapt sa spuna si sa obtina mai bine ai incerca sa vezi despre ce e de fapt articolul. Daca poti. In plus, instigarea la nationalism n-ar strica deloc in romania. Eventual in cantitati industriale,poate iesim din amorteala.

@felix - good point, maestre. De mare angajament. vot de la mine ca subscribe era deja. Nu suport cum ne dau clasa la chestiile astea mici care ar trebui sa nu conteze dar denota ce ar putea sa fie. Dar asta e. Noi suntem mai ocupati sa ne batem in politichia interna.

 
Rootz
38
Rootz Day 466, 04:22

Cum zicea si zoli, secretul e sa intri la ranking>>newspaper, si stai acolo ca nebunul o ora, dar daca nu cere presedintele chestia asta, o sa fie nevoie de mult spam din partea lui Focus.

Oricum, rusine pentru cei care comenteaza pe articolele astea, ungurii isi cladesc incet incet o natie mai buna decat a noastra, iar voi va certati aici pentru ca nu va suferiti.

 
flik
41
flik Day 466, 04:46

si inca ceva.
eu votez toate articolele care transmit ceva. ca sunt de acord sau nu total sau partial de la oricare partid, din respect ptr cei care au petrecut unii ore altii zile ptr a le construi votez respectivele articole. si cred ca asta e atitudinea normala.
dar problema noastra reala este ca sunt putine articole de calitate iar cele care sunt de calitate sunt votate de catre putini.
acum nu ne poti cere sa votam reclamele sau cum a aparut deunazi unu care scria doar: Votati-ma ptr ca vreau sa devin mogul. Sau mongol. dupa caz. si mai avea si nesimtirea sa ne bata obrazul celor care i-am dat cu flit.

si acum sa o luam pe aia dreapta. poate ca nu suntem buni la media da suntem buni la altele. de exemplu la TO (fara nici o urma de ironie). Si pana una alta suntem permanent pe locurile 1-3 deci inseamna ca la ceva totusi suntem buni.

deci poate nu e dracu atat de negru pe cum pare.

 
dsalageanu
24
dsalageanu Day 466, 04:52

Pentru numele lui eDumnezeu, chiar merita sa distrugem functiunea de subscribe ca sa facem Media Moguli? Cati au ungurii? 5? 6? Oau, au creat 30 Gold!

Noi avem 6 spitale Q5 (aproape jumatate din infrastructura de spitale Q5 a planetei). Cred om fi facand si noi ceva bine in lumea asta noua...

 
eliberator
44
eliberator Day 466, 04:56

dsalageanu, ei ii au, noi nu-i avem. ei au mediamogulii intr-o saptamana, noi jucam de 12 luni ...

 
Romanian Tanks Fund
Or
Romanian Tanks Fund Day 466, 05:03

cea mai mare prostie, cel mai mare jaf care poate fi facut.. subscribe pentru tot poporul, subscribe pentru toti spamerii.. in numele unui proiect jenant...sa-mi fie cu iertare, eu am vreo 11 ziare la subscribe, dar selectate cu MARE grija, si asta in juma` de an..si nu am de gand sa citesc tampeniile a 1000 de "media moguli" pt a le da 5 gold la medalie..daca cineva scrie bine, sunt dispus sa ii dau 5 gold, daca am, numa` sa mai scrie in continuare..jenanta chestia asta, acum aud de ea, ca altfel reactionam mai demult

 
SerenuS
25
SerenuS Day 466, 05:05

Orice minoritate are tendinta sa fie unita!Orice ce e mic tinde sa creasca,ceea ce e mare,obligatoriu scade!
Dar romanii,mereu au fost speciali ...

 
silviu24
31
silviu24 Day 466, 05:07

Da, si calitatea unde mai e?

 
silviu24
31
silviu24 Day 466, 05:10

Oriucum in curand ca vrem sau nu vrem vom avea si congres ungur si presedinte ungur..si asa si ne trebuie.Bv lor.Ei sunt uniti iar ai nostri isi scot unul altuia ochii cu scrisorele..cu tradari si alte prostii.

 
Kaos AD
26
Kaos AD Day 466, 05:12

de acord cu moonlightshadow, sau cine se ascunde in spatele RTF.
deja devii penibil. dabestof are dreptate, era un proiect bun care nu a prins. get used to it si incearca sa-ti castigi medali de mogul in alt mod scriind ceva util care sa fie apreciat.
ungurii sunt asa de uniti pentru ca au un scop precis(sa-si recastige regiunile) si ii mana in lupta un sentiment nationalist foarte profund. pe noi ce ne uneste? mai nimic momentan pentru ca nu avem un scop precis

 
Quartzzz0
25
Quartzzz0 Day 466, 05:25

bai si noi am fi cel putin la fel de uniti ca ungurii daca am avea numai 2 regiuni si fiind pe punctul de a perde tara..

 
Quicksilver
25
Quicksilver Day 466, 05:31

We are united? Wow, I didn't notice that.

This stupid Media Mogul campaign made the media absolutely useless. Not that tons of advertisement articles are any better... the media system, just like a great many things in the game, is simply not designed with thousands in mind and so we struggle with it.

 
felix-focus
32
felix-focus Day 466, 05:38

@Kaos AD proiectul merge binisor, ar fi mers mult mai bine daca nu ar exista oameni cu atitudinea ta sau a lui dabestof, care au zis sa se inscrie dar mai apoi nu au continuat sa dea subscribe la cei care au intrat dupa ei in proiect...

In ceea ce-l priveste pe Moon el a fost mereu un tip mai "deosebit". Daca ai 11 ziare pe care le citesti constant cu siguranta le cunosti si le poti verifica si fara alerta de la subscribe... In alta ordine de idei tocmai pt ca exista conceptele astea si discordia care se naste intre noi, care ne indeparteaza ca oameni si asta se obserba si din exterior, de aia ungurii stiu foarte bine sa exploateze aceasta slabiciune romaneasca. Bravo lor pt asta! La unguri nu vezi unul care se plange ca e abonat la 1000 de ziare si nu mai poate urmari cu atentie pe cele interesante dintre cele 1000...

Dar deh... lucru si mentalitate romaneasca.

Si terminati cu prostiile... aici nu e vorba de mine e vorba de unitatea comunitatii noastre. Eu voi ajunge media mogul mai devreme sau mai tarziu... nu asta e ideea principala aici si se pare ca nu pricepeti imaginea de ansamblu si cu asta... I rest my case. Cine are ochi sa vada si minte sa priceapa, asta e imaginea Romaniei prin asemenea personalitati ( care cu aroganta, se cred mai buni si mai presus decat ceilalti... ).

Daca printr-un strigat la unitate a romanilor sunt penibil, atunci prefer sa fiu penibil.

Apoi ca s-o luam pe cea dreapta... dabestof si KaosAD de ce nu spuneti ca interventiile voastre pe acest topic sunt defapt datorita faptului ca m-am luat de PL? Haideti sa nu ne ascundem dupa deget... tot poporul stie ce manevra ati facut voi cu ungurii doar poate reusiti sa puneti mana pe putere... Si aveti tupeul sa ma faceti pe mine penibil? HA! Asta e ceva nou...

 
flik
41
flik Day 466, 05:43

Quicksilver8 minutes agoWe are united? Wow, I didn't notice that.

smoke and mirrors?

 
Quicksilver
25
Quicksilver Day 466, 05:53

flik: Sure, take it as that.

 
DacianI
39
DacianI Day 466, 05:54

Chiar daca am avea 1000 de media moguli numai ca sa satisfacem aceasta idee, ce garanteaza ca acel gold e folosit pt eRomania ?

In al doilea rand nu trebuie sa ne luam la intrecere in orice cu altii, numai sa aratam cvea de enul ca daca ei au 6 camere la vila, noi putem avea 8, desi nu ne trebuie decat 4.
In al treilea rand de ce trebuie sa distrugem ideea de presa bine facuta si votata corect cu intreceri de acest gen ? Daca vrem sa ramanem inteligenti, trebuie sa gasim cai diferite de a o dovedi si nu aruncand si noi 10 pietre, daca ne-a fost aruncata una...

Sa nu uitam ca atata vreme cat am lasat Ungaria pe harta, ori ne hotaram sa ii terminam, ori ni-i facem aliati.

 
Romanian Tanks Fund
Or
Romanian Tanks Fund Day 466, 05:57

@kaos ad: nu ma insulta, stiu foarte bine ce incerci sa faci..si stii si tu, si vor sti si astia micii de 15-20 de zile, cand vor mai creste

Daca tu nu doar ca nu te simti vinovat pentru articolele "daca iti smulgi un fir de par din fund, vei plange, va multumesc, acum dati subscribe ca sa devin si eu media mogul", ba din contra, mai ai si tupeul sa te simti mandru.. atunci iarta-ma, dar oscilez intre a te categorisi penibil, nebun, incredibil..

te folosesti de astia mici, care nu au habar ce inseamna spam-ul si importanta lui, si muncesti de zor sa faci cel mai mare spam posibil, de nici dusmanii romaniei nu au fost in stare sa ne ingroape.. ieri nu am putut citi presa, ultimele 50 de articole mergeau doar 10 ore in spate.. iti multumesc din inima, fii mandru de tine.. astept cu interes spam-ul media-mogulilor-wannabe.. asta care a inceput cu firu` de par din fund e promitator

Moon

 
Han Solo
24
Han Solo Day 466, 06:33

hmm..cand aud asta cu "ungurii sunt mai uniti ca noi si mai nu stiu cum" imi vine sa dau unsubscribe de la toate ziarele.

Daca ati citi putin presa lor si ati mai discuta si cu cativa de la ei, veti vedea ca ungurii au mari probleme la ora actuala pe multe planuri. Cine crede mitul cu 5000 de indexbabies care o sa ne taie si o sa ne spanzure, sigur nu joaca jocul asta.

- la ora actuala ungurii sunt mai divizati ca oricand. unii vor sa atace si sa cucereasca Austria motivand ca nu e corect ca 5000 de unguri sa se inghesuie in 2 regiuni fara resurse si 200 de austrieci sa stea in Lower Austria cu high-grain.
- altii deja fac strategii fara sa cunoasca inca bine mecanismele jocului. vor sa ne atace si culmea cred ca ne vor si bate.
- altii deja se plang ca au fost adusi in acest joc de articolul din index.hu dar in loc sa ajute la eliberarea Ungariei sunt pusi sa astepte. Ori asta nu le convine. Logic, intervine plictisul si lipsa de perspective specifica perioadei respective (pana in 2 luni de joc)
- si da, multi fac foamea la greu acolo.

Ca urmare, ar fi indicat sa mai terminati cu marotele astea si sa incepem sa constientizam sau sa ne recastigam statutul de mare putere. Nu imi place deloc cand vad ca unii se tem doar pentru ca au intrat 5000 de unguri in joc din care mai sunt activi cam 1000 de ambele parti.

P.S. Legat de media mogul - ei bine cand ai 5000 de playeri noi aparuti intr-o saptamana si lipsiti de informatii e normal ca toti acestia sa dea subscribe la figurile proeminente de la ei (presedinte, minstrul apararii sau de externe, sau Zoli).

 
dabestof
37
dabestof Day 466, 08:34

@ dusmane...mai citeste odata ce ai scris la adresa mea si vezi daca intelegi ceva nu prea cred ca ai prins ideea...o fi fost de la seminte
tare as vrea sa ne intalnim si sa ne povestim ce facem in RL, sa vedem care "sparge semintele"

asa cum ziceam: putea fi un proiect de succes daca romanii se mobilizau si faceau miscarea asta 1-2 saptamani si apoi gata - dar n-a fost sa fie si pot sa pariez pe ce vreti voi ca nici n-o sa fie in urmatorul an;
asa cum zicea si moon: am dat subscribe in 7 luni la mai putin de 10 ziare, pt ca de la oamenii aia chiar am ce citi...cum drek sa dau la 1000 de insi pt niste amarati de 5 gold

nu mai vreau sa comentez pe subiectul asta...e jenibil

 
dabestof
37
dabestof Day 466, 08:47

@Han: total de acord cu tine:
1) ungurii n-au nici o sansa in fata noastra - militar, iar politic nu stiu daca sunt chiar atat de bine organizati;
2)apoi, daca nu fac ceva in scurt timp o sa aiba mari probleme: cei care au intrat in joc erau manati de un spirit patriotic si doreau sa ne capaceasca pe noi pt a-si recapata tara, fara sa stie nimic despre acest joc...in foarte scurt timp cu siguranta multi se vor lasa de joc, pt ca nu le place

aku stai ca nu citisem tot...chiar partea distractiva o sarisem:

@felix-hocus pocus jenibilus:
"Apoi ca s-o luam pe cea dreapta... dabestof si KaosAD de ce nu spuneti ca interventiile voastre pe acest topic sunt defapt datorita faptului ca m-am luat de PL? Haideti sa nu ne ascundem dupa deget..."
-> tinere, tu crezi ce spui? ia zi mataluta de cate ori ti-am zis IN PARTICULAR, PE MESS, sa o lasi mai moale cu spamurile de 2 lei si-o creta cu tente politice cu care ii tot plictisesti pe cei din lista ta, sau macar sa "ierti" si sa ma scoti din lista de spam?

Nu inteleg ce treaba are proiectul de media mogul cu partidele politice?...si din cate imi amintesc, eu nici nu prea am treaba cu politica, asa ca ai cam dat-o in bara AGAIN )

 
felix-focus
32
felix-focus Day 466, 11:33

@dabestof tare frustrat mai esti... drink something... daca te lasa maica'ta.

 
malika's Org
Or
malika's Org Day 466, 16:59

@felix, hai ma nu muri de ciuda ca nu ti-a iesit pasenta cu subiectul asta abordat. Asculta tu la astia mai mari
Nu e nevoie sa dai in stanga si-n dreapta. De altfel, eRomania este unde este acum...tocmai pentru ca E UNITA! Unitatea nu se masoara in numarul de voturi la un art. sau in numar de subscribersi. Se masoara in numarul de actiuni intreprinse de o natie pe parcursul existentei sale. Si noi am reusit sa ne unim atunci cand interesul tarii l-a cerut.

P.S. Apropo, nu erai tu Congressman-ul ala imoral care si-a propus lege in favoarea firmei lui?

 
dabestof
37
dabestof Day 467, 09:33

@ hocus-pocus: sunt foarte frustrat cand vad isteti d'astia d'alde tine

hai sa nu ne luam de mame, ca s-ar putea sa-ti agati dresurile.

 
felix-focus
32
felix-focus Day 468, 23:51

Tare trist trebuie sa fii... dincolo de comportamentul infantil de care dai dovada.