Ambient on/off
Join eRepublik

Posły osły senatory a na torach tłok był spory!

88 Day 676, 08:03 Poland
Witam. Dawno już nie publikowałem, jednak nienormalność systemu głosowania w grze zmusiła mnie do tego. Przyglądam się kilku wyborom z rzędu i zjawisko to niestety narasta.

Chodzi mi mianowicie o – co by nie przebierać w słowach przekupywanie ludzi do oddania głosu na nich. Ktoś może mi zarzucić, że robię to w wyniku frustracji po przegranych wyborach. Cóż ja mu mogę odpowiedzieć… Nie. Gra (postrzegana jako mechanika) już dawno mi się znudziła, jednak społeczność skłania mnie do dalszego klikania przez przeglądarkę.
Aby nie być gołosłownym chciałbym przedstawić diagram donate’ów przedmiotów oraz pieniędzy w dniu wyborów dokonanych przez osoby, które zdobyły elekcję.


LINK

Teraz kilka moich wniosków. (oczywiście to jest tylko diagram z którego każdy może wyciągnąć inne spostrzeżenia)

Raz. Największymi wygranymi okazali się przegrani. Widać, że pomimo tych kilku brakujących głosów postanowili nie poniżać się i nie kupować głosów od ludzi, którzy ledwo przekroczyli wymagany poziom.


Dwa. Czy naprawdę chcecie aby tak właśnie wyglądała ePolska. Wiele osób nie różni się znacząco od posłów osłów senatorów znanych ze świata rzeczywistego. Chyba właśnie tworząc ten świat powinniśmy to zmienić.

Trzy. Chciałbym aby odbyła się POWAŻNA debata na temat demokracji w erepublik. Wersja demokracji zaprezentowana przez najpotężniejsze partie przeraziła mnie…

Jak wiadomo Republik nie oferuje uczciwego modelu wyborów do kongresu. Wyniki są publicznie dostępne przez cały czas co pozwala na manipulację wynikami wyborów. Chciałbym, aby kiedyś system ten upubliczniał wyniki wyborów o godzinie 00:00 dnia następnego co zamknęło by drogę machlojek widocznych na opracowanym przeze mnie diagramie.

Proszę o przemyślenie tej kwestii przez szefów partii, kongresmenów i wyborców. Czy to aby na pewno ma sens. Czy zwycięstwo i dominacja kongresu jest tak ważna dla największej partii. Czy mamy jeszcze jakieś resztki demokratycznych wartości wywalczonych przez nas nie tak dawno temu…

Odpowiedzi i pytania pozostawiam Wam, drodzy Obywatele.


Zauważone błędy: Nie orlov a Aeger jest przegranym.

 
Report comments
 
Manedhel
41
Manedhel Day 676, 08:12

ze tez ci sie chcialo... obrazki nie dzialaja, BTW

 
plunio7
30
plunio7 Day 676, 08:13

Porażające wyniki wielogodzinnej pracy ukazujące ciemną stronę polskiej polityki wewnętrznej niektórych partii. Szkoda, że demokracja jest w wersji demo.

 
aryss
33
aryss Day 676, 08:15

eee tam miesiac temu bylby jeszcze ciekawszy wykres szczegolnie jakby dolozyc donaty do 2-3 poziomu i "hierarchie" multi czyli ktore konta na ktore zsylaja golda itd;p
vote za ciezka prace ktora i tak nie zostanie nawet zauwazona bo artykul nie jest "modny i lekki"

 
PSP Mazovia
Or
PSP Mazovia Day 676, 08:16

Nic nie zmienisz puki admini nic nie zmienią. Bo zakładając, że jedna partia chciała by być uczciwa to oczywistym jest, że dostanie po dupie. Ale masz racje, też mi się marzą demokratyczne wybory w eRepublik.

 
Martinoz
32
Martinoz Day 676, 08:17

Vote, chętnie bym zobaczył jak to wyglądało miesiąc temu

 
DonC
40
DonC Day 676, 08:17

Parodia, a ja sie zastanawialem na czym polega fenomen PPP .Jakim cudem wygrywaja non stop wybory.


DYKTATURA

 
adios_pl
35
adios_pl Day 676, 08:17

@Matinoz zasmucę cię... miesiąc temu było jeszcze gorzej...

 
vhzzz
25
vhzzz Day 676, 08:18

Multikracja konstytucyjna

 
Leesaurk
24
Leesaurk Day 676, 08:19

Pokazuje to tylko tyle, że światy przenikają między sobą. W Rosji rozdają kaszankę i 0,5 za głosowanie na Putina (i było mówione o tym w wiadomościach w TV!) a tu daje się inne donaty (choć kto wie, może gdyby dawali 0,5 pocztą byłoby jeszcze więcej głosów?)
Uogólniam, bo nie mówię tu o nikim konkretnym, szczęśliwy tylko że głos poszedł na dobrego kandydata.

 
Rapidos
25
Rapidos Day 676, 08:20

Vote, bo Musiałeś włożyć w to kupę pracy, która swoją drogą jest ciekawa, ale wnioski już mnie nie przekonują. Większość donatów to zapewne bilety i tu należy rozważyć czy sponsorowanie biletów dla wyborcy jest moralne? Dla mnie jest. Poza samym głosem wyborca nie osiągnie z tego żadnej korzyści. No chyba, że obkupi się w ePolsce, lub planował powrót do kraju.
Chciałbym też zobaczyć jak wyglądałby ten wykres w przeciętnym szarym dniu.

 
Martinoz
32
Martinoz Day 676, 08:20

adios, możesz zrobić podobnie jak teraz ?

 
Ardneh90
11
Ardneh90 Day 676, 08:20

Doszedłem do jeszcze dalej idących wniosków, ale zostałem już "ostrzeżony" żeby się nie wychylać

 
aryss
33
aryss Day 676, 08:20

@Martinoz
moje ulubione kwiatki to byly konta ktore otrzymywaly bilety od partii i jednoczesnie jakis czas wczesniej po 5g od innych kont ktorym sie umarlo lub tez mialy bardzo niski wellness ( tak jakby przypadkiem zmartwychstaly przed wyborami ) albo konta otrzymujace bilety, pracujace w 1 firmie poza pl i donatujace goldem co pewien orkes ( pokrywajacy sie z otrzymyuwaneim medali za HW ) innemu graczowi ;p

 
adios_pl
35
adios_pl Day 676, 08:22

@Martinoz - kosztowało mnie to 5-6 godzin wytężonej pracy

 
Kernel_PL
26
Kernel_PL Day 676, 08:22

Dobra robota!

 
realfan
25
realfan Day 676, 08:25

Przepraszam ale czy jesli ktos chce na mnie zaglosowac ale nie ma biletu i ja mu go przesylam to zle jest??... Wg mnie nie ale coz kazdy moze miec swoje zdanie

 
Noizik
24
Noizik Day 676, 08:25

GJ ! vote and sub

 
inkwizytor
25
inkwizytor Day 676, 08:26

Zakaz/zablokowanie opcji przemieszczania się pomiędzy rejonami kraju w dniu wyborów mogłoby pomóc w kwestii zwalczania "kupowania" głosów.Tylko przyznam się szczerze - nie wiem czy jest to wykonalne z punktu widzenia twórców gry.No i gospodarka by na tym traciła

 
i3utch
24
i3utch Day 676, 08:30

Blokowanie przemieszczania w dniu wyborow nic nie da. Ludzie sie przeniosa dzien wczesniej. Kupowanie bylo, jest i bedzie. Najprostsza rzecz aby zrobic glosowanie nie jawne. Na pewno bedzie dalej zjawisko kupowania biletow dla kogos, ale duzo osob moze sie przejechac. Nikt nie bedzie wiedzial czy potrzebuje glosy czy juz nie. Skonczy sie tez cos czego ja nie znosze czyli tekst w avkach "Nie glosuj na mnie glosuj na..."

 
realfan
25
realfan Day 676, 08:32

i z kolega i3utch sie zgodze w zupelnosci ^^

 
Drzewiec
25
Drzewiec Day 676, 08:34

Kapitalna robota. To mówi wszystko o naszych wyborach... I o fenomenie najlepszych wyników. Rozumiem, że można wysłać bilety kilku znajomym, ale taka sieć powiązań, jaka jest między niektórymi naprawdę szokuje...

No i cieszę się, że przegrałem z honorem. Patrząc na tą statystykę stwierdzam, że wybory naprawdę powinny być tajne, co nie zlikwidowałoby tego procederu, ale utrudniło aż taką manipulację wynikami.

 
Sylwester Zwierz
29
Sylwester Zwierz Day 676, 08:35

o w morde! widac jak II legion wracał z akcji stal i proch w grecji

Ta akcja to rozkręcanie firmy iron q2 w grecji na bron dla II legionu. Moje donaty raczej nie miały nic wspolnego z wyborami

Dałem jednak troche biletow ze swojej firmy dla PI. Jak widac za bardzo sie nie przydały. Mogliśmy je wyslać do ppp- oni jak widac ich bardziej potrzebowali

PPP=POG to ładnie pojechał po bandzie

 
Onslow
24
Onslow Day 676, 08:38

aż tak wiele tych pączków znowu nie było... a i tak większość z nich to podarunki dla ludzi z własnej partii - a w tym nie widzę już zupełnie nic dziwnego. A nawet dobrze, że partie robią cokolwiek dla swoich członków, przez co jak by nie patrzeć urozmaicają im grę.
Natomiast Ci bez partyjni mogą być "partyjni" tylko przebywać w innym kraju

Zresztą nie łudźmy się tak jak w realu, tak i tu mało kto interesuje się polityką, chce głosować... a jak już głosuje to nie wie tak na prawdę na co i dlaczego (nie czytają programów itd). Więc trzeba ich jakoś zmotywować do głosowania... ale jak już pisałem wyżej, nie jestem pewien czy to było "motywowanie" czy tylko wewnątrz partyjne ułatwianie tegoż głosowania... i w razie przemieszczeń między okręgami wyborczymi - dobra taktyka, za co należy się uznanie - bo ktoś ma łeb na karku i robi coś więcej niż tylko work+train

 
Mescam
26
Mescam Day 676, 08:42

anglov złapany na donate 2PLN za gifta do mnie! Korupcja

 
Sztandarowy
36
Sztandarowy Day 676, 08:42

A na obrazku Sztandarowy z DeJoTem sami, opuszczeni, bez kolegów...

 
realfan
25
realfan Day 676, 08:45

Onslow - pytaja o program pytaja ;p

 
adios_pl
35
adios_pl Day 676, 08:46

@Mescam być może Wypisywałem donate'y i taka była metodologia.

Gdybym miał bardziej publiczne dane można by było powiedzieć coś więcej.

 
Unlimited LTD
Or
Unlimited LTD Day 676, 08:48

nie rozimuem jednego: dlaczego obok zielonego pola PI jest strzałka do PPP? My z nimi nie mamy nic wspólnego!!!

 
adios_pl
35
adios_pl Day 676, 08:50

@Unlimited LTD

Przepraszam - program lubił robić automatyczne strzałki... Niestety nie poprawię bo nie chcę mi się

 
Polok200
24
Polok200 Day 676, 08:51

Jestem xD a tak serio to w tym nic złego nie ma że ktoś dostaje bilet żeby mógł głosować moim zdaniem

 
Sylwester Zwierz
29
Sylwester Zwierz Day 676, 08:53

Unlimited LTD to ja. Nie chciało mi się przelogowywać

ale i tak jestem tym wzburzony

 
Ivan1
35
Ivan1 Day 676, 08:53

Czuję się obrażony :S przekręciłeś mój nick ;s jestem Ivan1 nie Iwan1
xD v i w to jednak różnica

 
Onslow
24
Onslow Day 676, 08:54

"Przepraszam - program lubił robić automatyczne strzałki... Niestety nie poprawię bo nie chcę mi się "

LOOOOOOL Psioczył na politykę, a teraz daje przykład jak manipulować ludźmi mogą media... jak mogą przeinaczać fakty i tworzyć zupełnie nowe fikcyjne powiązania... a potem sorry to program, ale nie zmienię, bo mam to gdzieś.
Rzetelne dziennikarstwo zanikło tak samo jak uczciwa polityka...

P.S.
Niby zwykła strzałka, a w tym wypadku mówi więcej niż tysiąc słów... i zdziałać może pewnie też więcej niż 1000 pączków xD

 
BadToys PL
Or
BadToys PL Day 676, 08:57

Gratuluje jesli uwazasz, ze POG = PPP, tylko wychodzi na to ze zapomnaileś o 2 orgach POGu, a gdyby uwzglednic wczorajsza akcje, to doszło by z 30 osób ;o, wiec uwzglednianie orgów pog jest nie na miejscu ;p

co wiecej, ppp ze swojego orga przesylalo tylko bilety

pzdr

 
Adelante88
37
Adelante88 Day 676, 08:57

No cóż, multikracja i <a href="http://www.erepublik.com/en/article/-9-armia-aragorna-957569/1/20" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/-9-a[..]/1/20</a> - Armia Aragorna to pojecia znane i kultywowane od miesiecy.

Rapidos slusznie zauwazyl jednak, ze czescia z tych donate'ow mogly byc tickety.

Zgadzam sie, ze wybory powinny byc tajne, sadze ze wiekszosc PI w tym przypadku ma zdanie podobne do ND. Moze suggestion do adminow?

Tak btw, tytul arta skojarzyl mi sie z piosenka zespolu Akurat.

 
adios_pl
35
adios_pl Day 676, 08:57

@Onslow - proszę bardzo 6 godzin roboty. Chcesz, zrób lepsze bez strzałki z poprawionym Ivanem i bóg wie czym jeszcze.

 
adios_pl
35
adios_pl Day 676, 08:59

@BadToys PL

Cóż. Znaczna większość członków POGu to PPPowcy. Zresztą chyba ciężko temu zaprzeczyć. Takie założenie przyjąłem, gdyż nie będę wprowadzał jeszcze 7 nowych kolorów.

 
Mickiewicz
29
Mickiewicz Day 676, 09:00

@i3utch - racja
@adios_pl - dobra robota

 
Szkodniq
29
Szkodniq Day 676, 09:00

U mnie też niesłusznie jest strzałka od ala18 ale cuż :> wybaczam, bo to kosztowało Cie wiele godzin pracy za co masz vote.

I naprawdę żałuje że nie powstał taki wykres miesiąc temu

 
BadToys PL
Or
BadToys PL Day 676, 09:03

@adios, 40% POGowców przyznaje się do członkowstwa w PPP (badania sumaryczne POG + rabbits). PPP jest najwieksza partia, wiec to chyba zrozumiale.

To tak jamo jakby powiedzieć, że wszyscy Polacy należą do PPP, bo PPP jest największą partia

/eHiL

 
dawi62
26
dawi62 Day 676, 09:07

Brawo adios to pokazuje obraz Polskiej władzy i dziwić się że takie partie jak ND,NP,PPL nie mogą się nigdy dostać jak wszystko jest przekupione.

 
adios_pl
35
adios_pl Day 676, 09:07

@BadToys PL

A 80% brazylijczyków wierzy, że Pele to bóg...

Zaraz opublikuję poprawkę, mam nadzieję, że Was usatysfakcjonuje wszystkich.

 
Onslow
24
Onslow Day 676, 09:12

Gumka w paint'cie czyni cuda xD
Niby 5s roboty, a w ralu mogło by oszczędzić Twojej redakcji kilku klocków odszkodowania i sprostowania na pierwszej stronie

<a href="http://c.wrzuta.pl/wi2461/896c2bbc001b40024abe3b68/0/wybory" target="_blank">http://c.wrzuta.pl/wi2461/896c2bbc001b40[..]bory</a>

Wiesz niby to głupia kreska... ale wyborcom jednej z tych partii mogły by się nie spodobać powiązania z drugą partią... o skutkach nie muszę tu chyba pisać. Więc jak już ktoś Ci zwraca na to uwagę (w dodatku w artykule w którym sam wypominasz "krzywe akcje") to wypadało by to poprawić

 
adios_pl
35
adios_pl Day 676, 09:14

@Onslow

FAIL. Bo już chwilkę jest poprawiona wersja.

 
Kahzad.r
39
Kahzad.r Day 676, 09:15

Kim jest Blueon? O_o
Niby go donowałem?
Każdy może sprawdzić na moim profilu, że nikogo takiego nie mam na liście donat.

Co do bana to jest fail, a nie ban.
Admini boty puszczają automatycznie banujących po IP.

W chwili obecnej to zwykłe obrzucanie błotem. Wręcz potwarz dla mnie.
Żądam satysfakcji!

 
adios_pl
35
adios_pl Day 676, 09:18

@Kahzad.r

Ja znam kilka osób współdzielących łącze i żadna nie została zbanowana.

Na wykresie może pojawić się kilka błędów. Jest to kilka godzin pracy, taki bloczek mógł się pojawić przez przypadek.

Zarzucacie mi błędy nieuniknione przy tak wielkim diagramie, a nie komentujecie zjawiska. Naprawdę smutne tłumaczenie.

 
Martinoz
32
Martinoz Day 676, 09:29

Zamiast whine'ować adiosa, byście whine'owali na tych sobie głosy kupują. Pomyliła mu się jedna wskazóweczka, odrazu wielki krzyk jaką to im krzywdę robi.

 
Kahzad.r
39
Kahzad.r Day 676, 09:29

Zalogowałem się ze znajomym z tego samego kompa, po kilku godzinach obaj mielismy bana za multi.
Odwołanie zostało oczywiście olane.
Nie dochodziło do ŻADNYCH przelewów pomiędzy kontami, historia IP wyraźnie pokazuje różnych właścicieli mieszkających na dwóch różnych końcach Polski.

"Nic to!" jak mawiał Pan Wołodyjowski. Trzeba grać dalej.

 
stoczek
28
stoczek Day 676, 09:38

vote
kupe pracy i pieknie przedstawione
mysle, ze moglbys sie nawet pokusic o to by do wielkich przegranych dorzucic jeszcze mnie

 
borys_ru
24
borys_ru Day 676, 09:46

vote za prace, daje to do myślenia

 
vingaer
40
vingaer Day 676, 09:48

dokładnie :] VOTOWAĆ, vivat polski kongres!

z org ppp idą głównie bilety, a do jakich czasami kont się je wysyła.. to załamka.

 
aVie
41
aVie Day 676, 10:03

Vote, dużo pracy, ciekawy rezultat. Więcej takich analiz dają do myślenia.

 
Elektram
21
Elektram Day 676, 10:03

@ Kahzad.r

Ja także grałem z bratem z tego samego konta, z tego samego IP i nic nam nie było. Znam wiele osób, które także grałby na jednym kompie, na tym samym numerku IP ale nie przesyłali sobie kasy, nie robili donatów, nie pracowali w swoich firmach.
Jeżeli akurat TY dostałeś bana, no to jesteś winny. Niby TY jeden masz takie szczęście że admini Ciebie zbanowali? To nie jest gra dla głupich, żeby utworzyć sobie 50 kont, zbodyć Society Builder'a i zgarnąć 250G za dobicie 6 levela. A w dniu wyborów uruchomić na wpół-obumarłe konta i zagłosować na siebie.

Pomyśl człowieku i uznaj swój błąd!!!

 
Kahzad.r
39
Kahzad.r Day 676, 10:10

Tyle że naprawdę jestem niewinny
I to jest najzabawniejsze, że nie jestem w stanie tego udowodnić. Nie ma dowodów na BRAK czegoś.
Jedyna co może przekonać to moja historia na innych tego typu grach, gdzie ZAWSZE miałem nieposzlakowaną opinię.
W całym internecie używam jednego nicku, więc sprawdzenie nie jest trudne.

 
Annulka
23
Annulka Day 676, 10:19

jest to żałosne i smutne...

 
Szlachta Polska
Or
Szlachta Polska Day 676, 10:57

Masz okojke.

 
Thomas Gorzkiewski
26
Thomas Gorzkiewski Day 676, 11:03

Idą wybory - zombie wychodzą z grobów.

 
anulkaczarna
24
anulkaczarna Day 676, 11:23

co najciekawsze - Hassan89 jest moim bratem i głosował na Sztandara a dla przykładu Wladi - to mój podopieczny z pragramu Mentor, chciał na mnie zagłosować, to dałam mu ticketa, żeby przyleciał do Little Poland normalnie popełniłam przestępstwo

 
anglov
32
anglov Day 676, 11:24

Wydało się - zostałem przyłapany za zapłatę 2 PLN za gifta! To już koniec...

A na poważnie - świetna robota. Gratuluję.

 
adios_pl
35
adios_pl Day 676, 11:25

@anulkaczarna - a co z pozostałą 16-stką ?

 
anulkaczarna
24
anulkaczarna Day 676, 11:36

adios_pl bardzo podobna sytuacja a jeden kolega z PPP tego samego dnia napisał do mnie wiadomość z zapytaniem, że chce na mnie głosować i czy może liczyć na ticket - ale widzę, że tego już nie zarejestrowałeś wszyscy, którym pomagałam, dostawali ode mnie chlebki, więc również liczyli na bilet. Zagłęb się w moją listę donate'ow, sam zobaczysz

 
adios_pl
35
adios_pl Day 676, 11:38

@anulkaczarna

Widziałem dzisiaj setki donateów i dziesiątki multi. Wystarczy mi...

 
anulkaczarna
24
anulkaczarna Day 676, 11:41

adios_pl ale uważasz, że byłabym taką małpą, żeby płacić za 43 głosy? Musiałabym być miliarderką wystarczy, że wspomagam tych ludzi chlebem a w dniu wyborów biletem zresztą, napiszcie do każdej osoby i zapytajcie, czy ten głos był kupiony czy oddany z szczerej chęci

 
Mixliarder
43
Mixliarder Day 676, 11:42

Wszystko pokazuje dobrą organizację.
A tak w ogóle, to najciekawsze są donate'y realfana, smaarka i anulki Ale to nie moja sprawa.

Też uważam, że wybory powinny być tajne. Ale jest tak od zawsze, więc wątpię by cokolwiek zmienili :p

 
anulkaczarna
24
anulkaczarna Day 676, 11:43

O właśnie <a href="http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/1659128" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/citizen/prof[..]59128</a> człowiek z PPP sam chciał na mnie zagłosować miałam nie dać mu ticketa? xD Jesteście śmieszni

 
Amral
25
Amral Day 676, 11:43

Smutne to, a najsmutniejsze że ja nie dostałem ani grosza za swój głos (

 
anulkaczarna
24
anulkaczarna Day 676, 11:45

ode mnie byś dostał ticketa na przelot i straciłbyś dwa pkt wellness - ciekawa perspektywa, nie?

 
Coleyash
25
Coleyash Day 676, 11:53

Widzę, że donate broni z firmy partyjnej też się załapał :rotfl

 
adios_pl
35
adios_pl Day 676, 11:55

@Coleyash:

"Aby nie być gołosłownym chciałbym przedstawić diagram donate’ów przedmiotów oraz pieniędzy w dniu wyborów dokonanych przez osoby, które zdobyły elekcję."

Jeśli firma jest partyjna to ja z rzetelności dziennikarskiej muszę to uwzględnić. Naprawdę nie wiem co było w donate'ach (poza ilością pieniędzy).

 
realfan
25
realfan Day 676, 13:53

Mixiu ja caly jestem ciekawy a nie tylko moje donaty ;p

 
Coleyash
25
Coleyash Day 676, 14:46

@adios no jasne
Po prostu ucieszyłem się, że mój org załapał się na diagram

 
orlov
27
orlov Day 676, 15:34

O, w środku układu jestem. Czuję się wyróżniony. Master. ;]

Mały szok przeżyłem, kiedy zobaczyłem siebie jako największego przegranego i na dodatek donatującego coś do zupełnie mi nieznanej osoby. Dobrze, że zauważyłem tą malutką poprawkę na końcu arta. ;d

Tak szczerze mówiąc, to kupowaniem głosów nie można uznać donatowanie osób z partii, bo logicznym jest oddawanie głosu na partię, do której się przynależy i z którą się identyfikuje. Nawet w RL członkowie partii głosują tak jak chce tego zarząd partii (choć zdarzają się wyjątki). Co prawda tak być nie powinno, bo każdy powinien głosować zgodnie z własnym sumieniem i przekonaniami, ale nie jest to uznawane za złe, więc nikt o to pretensji nie ma. Tak już jest.
Co innego osoby niezrzeszone. Tutaj można domyślać się przekupstwa.

System głosowania jest zły, nie tylko człowiek. Wielkim błędem adminów było umożliwienie natychmiastowego podglądu wyników wyborów zaraz po zagłosowaniu lub z orga. Ukrycie tego i tak niczego nie zmieni. Nadal wszyscy będą "latać", tyle że zarządy partii będą ślepe i głuche.

 
Kudlacz PL
24
Kudlacz PL Day 676, 23:57

Jestem tam

 
cameleeck
25
cameleeck Day 677, 01:36

haha.. Nawet konta MON, i moje prywatne sie załapało - ale im posmarowałem łapę... Biedny Khartvin i kernelPL

 
LosKozakos
24
LosKozakos Day 677, 03:40

pfff... i jaka to rewelacja? ludzie i tak glosuja albo:
a) na znajomych
b) na partie
w przypadku gdy glosuja na partie to wykonuja to w taki sposob by jak najwiecej ludzi od nich sie dostalo i co w tym dziwnego? a donaty biletow to tylko zacheta, by oddali glos tam gdzie jest potrzebny. Zmien metalnosc ludzi by nie dzialali na rzecz swojej partii (chodz wg. mnie norma jest taka postawa). Polityka to rowniez woja, wygrywa ten kto ma najwieksza armie, najlepsza organizacje, i najwieksze srodki. I tak jest w rzeczywistosci i tu

 
Majkel87
26
Majkel87 Day 677, 03:56

ja sie cały czas zastanwiałem dlaczego PPP ma tyle głosów. Sam głosowałem na HT, najbardziej odpowiada mi ich program. Za aktywność w w grze cenię PI, PWL tez moze trafiac do niektórych swoimi postulatami. Ale PPP moim zdaniem zakłuca rozwój kraju. Patrząc na podatki oraz inne parametry gpsodarcze, bardzo zachowawczą politykę zewnętrzną uwazam, ze utrzymanie sie wladzy PPP w ePolsce nie bedzie dobre. Ale jak widac nie dobro, a chec utrzymania sie przy wladzy jest najwazniejsze dla PP (a to gra przecie, ludzie!). PPP zachowuje sie jakby to bylo nasze prawdziwe zycie. panowie, to gra! nawet tu nie uznajecie uczciwosci?

 
Mixliarder
43
Mixliarder Day 677, 06:30

Dowody, dowody, i jeszcze raz dowody. Nie masz ich? Nie wypowiadaj się. Majkel87, PPP wygrywa wybory do kongresu chyba od stycznia - czy uważasz, że Polska źle się rozwinęła? Jest jedynym 10tysięcznikiem bez regionu high. Jest jedynym silnym krajem w Europie zamkniętym we własnych granicach, który rozwija się dobrze (bo chyba nie powiecie mi, że Niemcy, Litwa, Łotwa, Estonia, Czechy, Słowacja, Austria, Ukraina, Włochy, Bułgaria, Turcja, i inne rozwijają się super? Są w okresie stagnacji).

 
Loewy
24
Loewy Day 678, 01:49

"Dowody, dowody, i jeszcze raz dowody. Nie masz ich? Nie wypowiadaj się. Majkel87, PPP wygrywa wybory do kongresu chyba od stycznia - czy uważasz, że Polska źle się rozwinęła? Jest jedynym 10tysięcznikiem bez regionu high. Jest jedynym silnym krajem w Europie zamkniętym we własnych granicach, który rozwija się dobrze"

A te martwe konta kolegów z NW które są tajemnicą poliszynela? To tak jak z klonowaniem domków przez tego i owego, któremu potem zbanowano orga. Niby nie było a każdy wie ocb.

Po za tym chyba nie uważasz że to wasza zasługa, że rozwijamy się jak rozwijamy. Co może kongres? Babyboomy były organizowane prywatną inicjatywą, a większość roboty ostatnio z propagowaniem erepublik w necie robi Buzzy ze swoim portalem.

 
Gekoon
33
Gekoon Day 678, 01:52

A mnie Klo84 zapłaciła za oddanie na mnie głosu:)))))

 
adios_pl
35
adios_pl Day 678, 02:23

@Loewy

Muszę się z tobą zgodzić (co wydawało mi się nieprawdopodobne po akcji ze sweetbrokacikiem ^^)

 
TheSimon
20
TheSimon Day 678, 03:15

Przeklęci łapówkarze!

 
Septurion
40
Septurion Day 678, 03:16

kurde... a ja nie dostałem nic za mój głoooos!!! czuję się oszukany! xD

 
Whiteye
35
Whiteye Day 678, 03:21

kazde kolejne wybory w erepie pokazuja ze w tej grze, podobnie jak w prawdziwej polityce, nie trzeba byc geniuszem zeby odnosic sukcesy - wystarczy umiec kombinowac

 
adios_pl
35
adios_pl Day 678, 03:24

@Kahzad.r

<a href="http://tickets.erepublik.com/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=2&nav=0" target="_blank">http://tickets.erepublik.com/index.php?_[..]av=0</a>

Tyle na temat twojej niewinności. Kolejny multikongresmen...

 
Kombinat
Or
Kombinat Day 678, 04:14

MAŁE OŚWIADCZENIE:

Co do mnie i powiązania w diagramie donate-ów z ORG Kombinat:

ORG Kombinat jest moim komercyjno-finansowym alter ego: w 100% założony i kontrolowany przeze mnie: tam trzymam mój majątek, moje firmy, handluję na MM, dokonuję transakcji z innymi ORg-ami. Moje wszelkie "papiery wartościowe" (m.in. akcje spółki Dagdy) są przypisane na Org Kombinat. Również wszelkie produkty codziennego użytku (broń, gift, weapon, ticket) kupuję przez ORG Kombinat (na stałe rezydujący w ePolsce) i przesyłam sobie przez Donate.

Nie jest więc to podstawa do podejrzewania mnie o jakiekolwiek "kupowanie" wyborów lub inne niejasne działania opisane w tym artykule.

Muchozol
Polska Partia Libertariańska

 
FunkyKoval
24
FunkyKoval Day 678, 05:47

Powiem tak, byłem raz wybrany do kongresu i to co tam zobaczyłem tak mnie zszokowało że mam już dośc jakiegokolwiek udzielania się. Na pewno nie dopuki bedzie rządzić prywata. Było to jakis czas temu ale widze że niewiele sie zmieniło, chyba że na gorsze?

 
Mixliarder
43
Mixliarder Day 678, 06:48

"a większość roboty ostatnio z propagowaniem erepublik w necie robi Buzzy ze swoim portalem."

Rotfl, ciekawe gdzie ^^

 
mietek_sarenka
36
mietek_sarenka Day 679, 00:38

A ja się dziwię, że Wy się dziwicie. Przeraża mnie co innego: jeden z kandydatów w dniu wyborów wysłał mi PM z prośbą o głos. Okazało się, że on nawet programu wyborczego nie ma. Mandat kongresmena zdobył... Sposób jest prosty: trzeba ograniczyć ilość miejsc w kongresie.