Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy

Politikos apžvalga. Ar padės feniksas auksinį kiaušinį?

Day 1,891, 14:26 Published in Lithuania Lithuania by Mykolas O

Egipte gyvuoja legenda apie feniksą. Tai mitinis paukštis atgimstantis iš savo pelenų. Jo skrydis virš miesto simbolizuodavo aukso amžiaus pradžią. Šiame žaidime taip pat yra proga numirti ir prisikelti. Kartais kitu vardu, kartais tuo pačiu. Pomirtinį pasaulį čia valdo ne dievai su svarstyklėmis ir jam neįdomi ar tavo širdis lengvesnė už plunksną. Čia derybų ir pinigų klausimas. O pinigai, už kuriuos perkama reputacija visada nešvarūs. Bet nebūsiu ir aš teisėjas. Gliookas II atgimė antrą kartą, savo gerbėjų džiaugsmui, savo oponentų nelaimei. Atgimė dvejopai. Pirma, pakilo iš bano nuopolio, fizine prasme. Antra, jis grįžo į aktyvią veiklą. Nebuvo jis dingęs, bet komentarai nėra veikla. Kas nutiko?

Po CP rinkimų į VRM ministerijos pagrindinį krėslą grįžo Pantera. Paskui ją į vieną iš esminių postų LK auditą atėjo ir Gliookas II, kiek pamenu pakeitęs Giedrių. Galimybė audituoti nefunkcionuojančią LK yra kovinė pozicija šiuo metu. Kodėl? Vyksta LK reforma, LK rinkimuose CP ir LLS palaikomas kandidatas nelaimėjo. Nelaimėjo mūšio, bet karas tęsiasi. Ši Gliooko pozicija tai puikiai parodo. Parodo tai ir tonas, kuriuo buvo atliekamas auditas, nors iš tiesų tai mažai kuo skyrėsi nuo Giedriaus paskutinės audito ataskaitos. Tai agresyvus, politikuojantis tonas, kai bandoma paviešinti informaciją, kurios trūksta. LK visada buvo savotiškai slapta organizacija, su savo taryba, kelių pakopų vadovybe ir savo galia. Todėl tokie politikuojantys auditai atneša skaidrumo. Kadangi karo nėra, tai nebaisu, kad nutekės informacija. Kol kas Arius nesileidžia į pernelyg ilgus debatus. Tai galima vertinti teigiamai, jei su tyla bus ir darbai.


Skambi Bimbagalvio antraštė vertė suklusti. Taip greitai susitvarkė LK ? Bet perskaičius straipsnį ir komentarus klausimų iškilo tik daugiau. Kodėl man nepatiko tai, kas vyko? Pradėkime nuo to, kad komisijos pirmininku Bimbagalvis išsikėlė pats ir iki šiol yra nepatvirtintas. Jis aktyviausias diskusijų narys, bet ar nediskutuojama iš esmės su savimi? Toliau, pasirinktinas reformos kūrimo/realizavimo metodas yra anketinis. Pasirinkimai primena tarybinius laikus, tik tarybiniais laikais buvo vienas pasirinkimas, o čia du, bet vienas yra neteisingas/netinkamas. Anketos atsakymai parodo, kad nėra konflikto tarp dviejų pusių, reiškia nėra ir pusių, nes nėra kas jas skirtų. Pagal šios anketos duomenis galima teigti, kad reforma pavyko, nes nebėra prieštaravimų, bet ar buvo pajudėta į priekį? Arius taip ir nepateikė savo nuomonės po straipsniu, nepasirodė ir koreguotas statutas. Beje, skaičiau komentaruose, kad statutas nebegalioja. Todėl visa ši reforma priminė Prancūzijos revoliuciją, kai buvo sunaikinta iš esmės viskas, kas buvo ir pradėta nuo nulio. Kai sukurta sistema ir įteikta vadovui, be teisės prieštarauti ir nepriimti. Spaudoje irgi tai buvo pristatyta, kad reforma įvykdyta. Bet kareivinės tai tuščios.

Nepristatysiu savo LK vizijos. Žinau tik vieną, stiprybė žydi vienybėje. Vienybė neparemta tankais ir daviniais. Vienybė paremta pasitikėjimu ir bendra vizija. Kaip parodė paskutinės kovos eLietuvos MU yra pakankamai tvirti ir organizuoti, kad apgintų eLietuvą. O ar suras senieji vilkai ir naujieji lyderiai, marginalai ir autoritetai bendrą kalbą? Ne anketose, bet diskusijose.


Kaip jau minėjau, tai yra neužsakytas straipsnis, nederintas su jokia partijos ar MU vadovybe. Tai mano asmeninė, apžvalginė nuomonė. Straipsnis orientuotas į vyresnę publiką, todėl teksto daug ir nuogų merginų nėra, snoriukas. Gražaus laiko.
Mykolas O.

 

Comments

TheUnit pararam
TheUnit pararam Day 1,891, 14:34

kaip visada vote

kleitas
kleitas Day 1,891, 15:22

..tampu stabili šių apžvalgų gerbėja...

BlMBA
BlMBA Day 1,891, 20:24

Priminsiu ir tau Mykolai ir kitiems. LK apklausos anketa buvo paimta iš pateiktos D..C vizijos, kuri buvo pateikta prieš oficialiai paskelbiant LK reformą.
Ir nieko daugiau.
Po apklausos gal ir iškilo klausimų, bet pozicija ir tendencija yra aiški.
Esme, kad Airius Nesakysiu dabartinė pozicija visiškai paralyžiavo komisijos veiklą. O jo pozicija tokia - JOKIOS. Net žadėto naujo statuto projekto NĖRA.
Jeigu čia būtų sovietinė tvarka ar Prancūzijos revoliucija - senai viskas būtų buvę baigta.
Štai taip Mykolai.
Bet vote.

Ex Nihilo
Ex Nihilo Day 1,891, 20:58

Mykolai, per rimtai tu cia, bet gal erepas ir tinkamas poligonas pratyboms... nors mano nuomone (nepaisant kad erepe garantuotai turi skaitytoja) tusciai gaisti laika

WolfLT
WolfLT Day 1,891, 22:06

v+s

LS HQ
LS HQ Day 1,891, 23:07

Bezdaliau, kodel per rimtai? Nebent esi prates tik trololo str. skaityt. Paprastas trumpas grazus politologo(siuo atveju epolitologo) straipsnis. \Kiekvienas zaidziam pagal sugebejimus. Vieni temoka fight mygtuka paspaust, kiti dar straipsni apie ora paraso. Na o cia nrmalus str. kokie ir turetu but siame zaidime. Cia siaip ar taip geopolitinis zaidimas, o ne travian zombiu ar conterstrikeriu uzuoveja.

Udra
Udra Day 1,892, 00:00

" LK rinkimuose CP ir LLS palaikomas kandidatas nelaimėjo" LLS su LK nieko bendro neturi kaip ir. O šiaip, kaip visad geras straipsnis.

Funnyte
Funnyte Day 1,892, 01:43

Labai pritarčiau dėl vienybės. Stebint paskutiniuosius įvykius atrodytų, jog kažkuri pusė galutiniame rezultate turėtų "laimėti", tačiau nesuvokiama, kad nevystant konstruktyvios diskusijos visi liksime pralaimėtojais, nes skirtumas bus tik tas, kad pasikeisime vaidmenimis.

P.S. Paantrinsiu kleitui - visada smagu pamatyti, kad išėjo nauja apžvalga.

Ex Nihilo
Ex Nihilo Day 1,892, 02:15

na Giedriau turejau mintyje kad Mykolas gali drasiai apie rl peripetijas bandyt rasyti. Blogeriai pagaliau turi savo skaitytoja ir Lietuvoje..... bet kiekvienas žudom savo laisva laika taip kaip ismanom.

Mykolas O
Mykolas O Day 1,892, 02:27

RL politikos peripetijos man neįdomios, nes kai žaidime žmonės elgiasi kvailai ar primityviai, tai tik žaidimas, bet kai Lietuvos valdžioje žmonės nieko nenusimano apie politiką, visokios ūkio ministrės ar kai drąsutė seime visą laiką praleidžia kovoje dėl savo neliečiamybės, tai absurdas. Aš manau, kad blogeriai pradėjo piktnaudžiauti savo ruporu. Tiek užkalnis, tiek ramanauskas, tiek tas pats bendravardis kleckas ar račas. Jie turi plačias auditorijas, bet dauguma jų tekstų banalūs ir pikti. Aš irgi turiu blogą, bet jis nėra skaitomas, nes nerašau apie politiką ar Lietuvą, bet skaitytojų ratą irgi turiu, mane spausdina ir literatūros portalai. O čia yra smagu tuo, kad yra maža erdvė, mažai veiksmo vyksta, todėl neužima daug laiko jų apžvalga.

Ex Nihilo
Ex Nihilo Day 1,892, 02:58

kas liecia tavo isvardintus blogerius sunku nesutikti. Is situ veikeju raccas (na dar tas cepilinas geras tryda) mano mylimiausias i kas antra savo skaitytoja kreipiasi pridurkas )) Keistas tipas ir nori demesio ir tuo paciu stumia nuo saves )) Gerai baigiu cia s.. malti. Sekmes Mykolai ))

jusufas
jusufas Day 1,892, 03:10

Vote+Subscribe

Tautis_LT
Tautis_LT Day 1,892, 04:01

ačiū už straipsnį ir mažą desertą komentaruose :]
visiškai pritariu dėl išsakytos pozicijos RL ir erep klausimu- pramogos ir turi būti pramogomis, o rimti dalykai rimtais. Reikalinga tiek viena tiek kita.

Tautis_LT
Tautis_LT Day 1,892, 04:03

p.s. rimti straipsniai erep taip pat yra pramogos dalis. Autoriaus pasirinkimas kaip jam pramogaut - leist trololo ar rimtus straipsnius. Rinkt True Patriot ar Mercenary medalius ir pnš. Kiekvienam savi malonumai

Povilas1989
Povilas1989 Day 1,892, 07:07

Bezddaliau. Kad Račas budulis aš pilnai sutinku, bet cepelinas čia prie ko? Jis vienas iš pakančiausiu diskutuotojų, kuriam pavydžiu jo kantrybes:)

Na o straipsnis tai super(: prisidedu ir aš prie skaitytoju fanklubo ((((:

Ex Nihilo
Ex Nihilo Day 1,892, 08:32

oi Poviliuk nepradekim )) tikrai musu nuomones nesutaps:))) apokalipses zenklu ieskotojas tas zepelinus kartais jo serijinis numeris ne LZ 129 Hindenburg ?

auris0
auris0 Day 1,892, 11:42

Vote

iPSiArt
iPSiArt Day 1,893, 00:42

Vote. Kol kas tame ir bėda, kad eLT kaip ir realioj Lietuvoj svarbiausiu tikslu išsikeliama "jamam valdžią", t.y. svarbiausia, kad laimėtų SAVAS kandidatas. Suprantu RL Lietuvą, nes bet koks valdžios postas leidžia priiimti sprendimus toje srityje (naudingus kažkam?), kontroliuoti ir skirstyti pinigus (naudingai kažkam?), sodinti į šiltas vietas (t.y. kur geros algos ir galimybė papildomai užsidirbt per otkatus ar dar ką) savus ir etc. privalumai.

O čia yra žaidimas. Galimybė savarankiškai priimti sprendimus - tik CP ir Seimas, CP beje daugiau sprendimo iniciatyvos teisė, o ne sprendžiamoji galia, nebent okupacijos atveju.

Ką gali savarankiškai spręsti eLT ministras, kokius sprendimus priimti, kokius pinigu kontroliuoti? Ir kas iš to, kad jis savus susisodins į virtualias pareigas, iš kurių nei virtualaus gold, nei virtualių LT?

Tas pats pasakytina apie LK vadą. Ne postas svarbus, o reforma ir jos išdavoje - tvarkingai funkcionuojanti ir maksimalaus eLT piliečių skaičiaus smūgio jėgą koordinuojanti jėga.

Ką matau dabar - iš vienos pusės tyla dėl RL užimtumo (?!) Iš kitos - krūva trolizmo komentaruose paauglių lygyje.

Norisi paklausti abiejų pusių - jūs sąžiningai jaučiatės tinkami tai (toms) kėdei (-ėms) kurias norite užimti (užimate)?

Jei taip - dirbkite. Sėkmės

Akviliutte
Akviliutte Day 1,893, 01:09

Nors vienas normalus straipsnis, su niekieno apkaltinimais, su niekieno smerkmais, paprasciausi apmastymai, ACIU TAU... (((((:

MrEdo123
MrEdo123 Day 1,893, 06:47

idomiai paskaiciau, aciu autoriui.

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.