Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy
Resend email   |  Can't find the email? confirmation@erepublik.com

Resend the confirmation email to this address

Resend email Can't find the email? confirmation@erepublik.com

Párt/politika V.

Day 1,873, 05:18 by Ipath



Tisztelt eMagyar Polgárok,

Régen volt olyan a politikai helyzet, hogy érdemes legyen róla bármit is írni, de a napokban annyit jártattam a billentyűzetem a témában, hogy már össze akartam szedni a gondolataimat egy cikkbe (na, meg imádni fogom a flame-et ami a cikk alatt lesz - ebben számítok sokatok segítségére).

Január van, ez mindig egy szar hónap: az egyetemistáknak vizsgaidőszak van, az értelmesebbjét nem érdekli a játék, karácsonykor/szilveszterkor kellene kampányolni amihez szintén senkinek nincs kedve, hideg is van. Azt meg ugye mindenki megénekelte már, hogy alapból is milyen nehéz összefogdosni a jelölteket az elnökválasztásokra. Ebben a hónapban ez a következő képp néz ki:

Van egy jelöltünk Ernst von Jacob személyében, aki (más által kinyilatkoztatva) egy bug miatt indult. Gondolom a többségeteknek bejött az elnöksége, mert bármilyen cikk vagy egyéb hiányában is ő vezeti a választást. De ha igaz, amit az MKSZ vezetői állítanak ő aztán abszolút nem akar elnök lenni. Nem biztos, hogy rá kéne szavazni.

Van egy dnw599-ünk, aki a legutolsó választását nagyon csúnyán elbukta, a szimpatikus vesztes állásából indulhatott volna, kapott is hozzá egy szép nagy párt támogatását. De ahogy kommentben közölte “rajtam kívül álló okok miatt és személyes problémáim miatt a karácsony és szilveszter számomra depresszeiós, hetek, napok voltak és így elmaradt minden cikk és komoly készülés”. Erre csak azt tudom elismételni, amit a legjobb szándékkal szoktam a barátaimnak is: mindenki mélyen leszarja az RL problémáidat ilyen kérdésekben. Privátban abszolút meg tudom érteni, sőt még érdekelhet is a dolog, de NE indulj elnöknek, ha bajaid vannak, vagy ha vannak ne csinálj belőlük kifogást. Azt a véleményem is elismételném, hogy “Ez a 4.-én este kiadott 7 és fél sor és 8 név szerintem se nem kormányprogram, se nem kormánylista”.

És ezzel elérkeztünk a számomra legérdekesebb ponthoz (Hupi és Nomakur, most kimaradtok) a “nemzeti” oldalhoz. Srácok most olyan gyönyörű esélyetek lett volna elnökválasztást nyerni, eltakarítani az általatok tolvajnak, hazafiatlannak stb. tartott embereket, de le kell írnom: egyszerűen hülyék vagytok hozzá. Kampány, meghatározó ellenfél és komoly verseny nélkül se tudtok 20% fölé kerülni. Nem leszek álszent, nem lenne könnyű dolgotok. De ha most, amikor lényegesen könnyebb helyzetben vagytok nem tesztek szinte semmit a győzelemért, akkor nem érdemlitek meg. Egy cikk a pártújságban, egy a magánban, nulla kormánylista - ez kevés srácok. És tapasztalatból mondom, ettől csak nehezebb dolgotok lesz, mert ha egyszer még oda is jutnátok, hogy ekkora esélyetek van, amikor mindenki figyel és akar, egyszerűen lesöpörnének Titeket, mint leveleket a padról. Hogy akartok versenyezni fékseregekkel és adminokkal elcsalatott választásokkal (mert folyamatosan ezekről beszéltek), amikor egy fair választást se tudnátok megnyerni? És most lehet sírni kommentben, hogy mekkora gerinctelenek az ellenfelek és tolvajok, meg hogy mekkorák lesztek hamarosan - a választás MA van és csúnyán elbukjátok. Igazából akkora létjogosultsága lenne ennek a nemzeti dolognak ebben a játékban, hogy csak a komoly üldözési mánia és egymás permanens marcangolása az, ami sikeresen visszatartott titeket attól, hogy bármikor is elérjetek valamit. Fel kéne építeni egy embert, akit be lehet nyomni és ért is a dolgokhoz (nem Cimbalarra gondolok, ő ha tizenötödjére [jól számolom Cimbi?] elindul akkor is hatalmas zakóval megy haza).

Talán a legjobb ötlet kimaradni ebből a választásból, de mobra shout-ja után (a HMSz dnw-t támogatja) úgy látom ez csak a KARD-nak sikerült és mielőtt a hazabeszélés (jogos) vádja érne, szinte biztos vagyok, hogy ez részükről is a “beleszarok politika” következménye volt, sem mint tudatos visszavonulás, hogy az ellenfelek egymást oráloztassák.

Remélem sikerült mindenkinek beszólni egy kicsit. : )


Korábbi cikkeim a témában:
Párt/politika IV.
Párt/politika III.
Párt/politika II.
Párt/politika I.




Tisztelettel:
Ipath
 

Comments

Rajk Laszlo
Rajk Laszlo Day 1,873, 05:22

hehe.

Linkinstile
Linkinstile Day 1,873, 05:25

true story

CyberPRP
CyberPRP Day 1,873, 05:32

95%-ig vote, valamint az MHP-t kihagytad a végéről.

Egy jelölt kérte támogatásunk, kinek a meghallgatása (program, kormánylista, kérdezz-felelek) után a párt jelenlévő tagjai a 'ne támogassuk' gombot nyomták.
Tömör indok a komolytalanság, felületesség volt.

Ennek ellenére osztom azt a véleményt, hogy egyedül neki van valamilyen elképzelése, melyet 'programban' leírt.

Thorongil
Thorongil Day 1,873, 05:33

popcorn

harcos012
harcos012 Day 1,873, 05:40

A cikkedet elolvastam, nagyrészével egyet is értek. Hogy miért nem indulok elnöknek?

Ain't nobody has time fo' dat!

rRonin
rRonin Day 1,873, 05:41

yesss

harcos012
harcos012 Day 1,873, 05:44

De most komolyan, ha még az időigényességet nem is nézzük, a régi motorosokon kívül senki sem olyan függő, hogy képes legyen egész nap az Erep előtt ülni és még jól is csinálja. Lassan meg már ők is megunják. Sarat dobálni másra viszont mindenki szeret, ezért van az, hogy bár senki sem indul elnöknek, mégis úton-útfélen fikázzák a kormányt :)

Kaliharan
Kaliharan Day 1,873, 05:45

Jól fújod te bicskás komancs rétijeti országeltöröltető tolvaj Ipath!



Sünt kívánok neked és a cenzorodnak is!

--
A komment az Eheslo személyeskedés generátorral készült!
http://www.erepublik.com/hu/article/2184377

Kaliharan
Kaliharan Day 1,873, 05:46

:]

DrFeherKonrad
DrFeherKonrad Day 1,873, 06:01

Hát, nem vagyok benne biztos, mi a rosszabb... felkészületlenül 1-2 kampánycikknek nevezett bejegyzéssel elindítani valakit, vagy tudomásul venni, hogy a 100+ fős pártomban nincs egy ember, és nem támogatni senkit.

Milyen alapon tartja magát (nagy)pártnak az, aki nem bír egy jelöltet kiállítani? Miért lepődünk meg azon, hogy olyan embereket küldenek a kongresszusba, amilyeneket?

Azt hiszem, ezen a téren igazán példát vehetnék a sűrűn lesajnált amerikaiaktól, (nézzétek meg, náluk milyen kampányok vannak) igaz ezt a permanens TO is megfűszerezi...

ZoltanB
ZoltanB Day 1,873, 06:09

Remek cikk, sajnos minden pontjával egyet kell értenem.Sajnos.

Qayl
Qayl Day 1,873, 06:18

Hupi4P! : )

sorihun
sorihun Day 1,873, 06:20

Január jó hónap: rl.. holnap lesz a születésnapom: )

ZoltanB
ZoltanB Day 1,873, 06:26

Isten éltessen sorihun! Remélem nem sértődsz meg ha emiatt továbbra sem lesz kedvesebb számomra a január

Istencsaszar
Istencsaszar Day 1,873, 06:35

Még van egy nagyon jellemző, mondhatni visszatérő jelenség, ami akkor szokott előfordulni, ha éppen nem a szokásos pártokból induló elnökjelöltek nyernek, hanem mondjuk a jobboldalinak nevezett pártok jelöltjei. Mivel ezek a pártok és tagságuk csak a maguk kis közösségükben aktívak, vagy ott sem, nem tudnak tapasztalatot szerezni egy nagy közösség, vagy az egész ország irányításában. Ha megnézzük az SZKSZ-t, az NF-et, de még ha ide soroljuk a MOVE-t is, a három nagy jobboldali pártból az elmúlt fél-egy évben összesen nem tudnék mondani 5 embert, aki kormánymunkát végzett. Tisztelet a kivételnek!

És ennek ellenére például az NF mostani kampányában is megjelent az az elem, hogy eltakarítjuk a régi elemeket, az eddig "elitet". Meg lehet csinálni, csak akkor ki fogja elvégezni a munkát? Eddig háromszor került jobboldali elnök hatalomra, ebből kétszer a kormány szinte teljesen a másik oldal embereiből állt, a harmadik esetben meg két nap után megbukott (akitlosz).

sorihun
sorihun Day 1,873, 06:44

Impi nem és kösz4 : ) és Ipathnak is az ajándékot : )

sorihun
sorihun Day 1,873, 06:44

Amúgy.. jó a cikk tényleg.

Nouvion
Nouvion Day 1,873, 06:49

Jemby for Pesident \o/

ZoltanB
ZoltanB Day 1,873, 06:58

Ics: tényleg sajnálom, hogy ma még veled is egyet kell értenem
Az e-jobboldal, ha beszélhetünk egyáltalán ilyenről valahogy csak ellenzéki szerepben tud működni. Fene tudja miért de a hiperaktív 'jobboldaliak' sem hajlandók kormánymunkát vállani. Nem azért mert lusták lennének, egész egyszerűen úgy alakult ki a dolog hogy el sem tudják képzelni magukat kormányposzton. Derogál nekik. Namost azon lehetne vitatkozni, hogy erről ki tehet: vagy a saját maga zárt rendszerében élő jobboldal vagy az hogy az 'ellenoldal' lejáratta a kormányzat intézményét.A mindenkori kormány mint ellenségkép él a jobboldali közgondolkodásban. Ha kormánymunkát vállalok olyan leszek mint ők..

Cimbalar
Cimbalar Day 1,873, 07:05

Hello Ipath! Van fontosabb dolgom is mint az erepublik. A primerán most választanak ismét elnökké, így nem érnék rá foglalkozni teljes mértékban az erepublikkal. Igazi nemzeti jelölt sohasem lehet mert a lakosság csak olyan embereket választ meg aki a hatalomhoz simulékony. Elég csak az SZKSZ elnököket nézni és Akitlosz véletlen győzelmén kívül nem találni mást ,aki a mi oldalunkat képviselte volna. Túl egyszerű és fos már az erep ahhoz hogy itt bármivel is próbálkozzak. Silányak a taktikai lehetőségek is.

Cimbalar
Cimbalar Day 1,873, 07:08

Az meg a másik dolog hogy 3 olyan ember végzi a fiatalok mentorálását ,akik mindvégig a hatalmon lévő bandához tartoztak. Közöttük vagy te is de azt hallottam rólad hogy nem végzel semmit a fiatalok tanításának, haladásának érdekében ,csak foglalod a helyet olyan emberektől akik még szeretnének tenni valamit.

Cimbalar
Cimbalar Day 1,873, 07:10

Amúgy megnéztelek volna Ipath más pártok jelöltjeként. Rajk sem lett elnök a kommunista párttal. Hiába értett a dolgokhoz.

Cimbalar
Cimbalar Day 1,873, 07:14

Pártpolitikai szinten egy nagy maszlag az egész. Már senki nem politizál, hanem az dönt kinek a baráti társasága kerül a kongába. És egy olyan párttal mint a sajátom nem lehet kezdeni már semmit csak támogatni valakit. Rajtam kívül mindenkit max. kétkattos szinten érdekelnek a dolgok. Az SZKSZ-ben csodálatos karriert lehetne befutni egy most aktív baráti társaságnak akik értenek is a dolgokhoz. De nem 2009-et vagy 2010-et írunk amikor még számított valami.

Ipath
Ipath Day 1,873, 07:19

Mondjuk Te 2009/10 -ben se nyertél.

Eheslo
Eheslo Day 1,873, 07:26

A féekrek mellett kamu bármilyen politikáról hazudozni.
Ennyit is ér a cikk és a cégtolvaj ipath is:
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmGcAafw9tcEdG9VQXBmWmhSTUNiNktwT25QSUFtdFE#gid=1

A fiataloknak: az UVVA egy alapítvány volt, amit sokan támogattoak golddal, cuccokkal, munkával.
Ami megmaradt azt ipath nyúlta le, az utolsó szegig, mint a guglidocban is írva van.

Ben Sherman Mustafa
Ben Sherman Mustafa Day 1,873, 07:26

Előbb jön el a világvége, minthogy a jobboldalinak titulált pártok összefogjanak.

MagyarHarcos1848
MagyarHarcos1848 Day 1,873, 07:28

Ne okoskodjatok más nevében. Pártelnöknek is úgy indultam, hogy soha előtte nem voltam az.
Egy hónap alatt olyan párt lett az NF, hogy komoly elnököt állít a választásokon.

Képzeld még nem voltam elnök, kevesen voltak azok. Ezt is játék közben tanulnám meg, hogy mi hogyan megy. Senki se lehet profi első alkalommal. De az ember idővel megtanulja.

Mekkora vicc, hogy elsöprően nyertem volna, ha kiadok egy kormánylistát? A sok őslibsi rögtön nemzeti színbe öltözne, mert én kiadtam egy kormánylistát.

Számomra a cél ezzel a választásokkal egyesíteni a nemzeti oldalt, Gondoltam, hogy olyan játékos vagyok aki maga mögött tudhatja a nemzeti tábort és nem tudom a többiek, hogy vannak vele, de számomra ez be is bizonyult.

ForradalmiMaki
ForradalmiMaki Day 1,873, 07:28

szánalmasak vagytok, majd ha az erepen is lesz értelme a wsad-nek akkor talán van jelentősége itt bárminek, addig marad a talpnélküli pohár esete

Nouvion
Nouvion Day 1,873, 07:28

Vadas is elnök egy másik klónon:D

Istencsaszar
Istencsaszar Day 1,873, 07:37

Impi: márpedig el kéne jutni oda, hogy belátja az önmaga zárt rendszerében élő e-jobboldal is, hogy nem megy ilyen irányú tapasztalat nélkül. És ettől a tapasztalattól nem zárja el senki őket. Ha valaki aktív és van egy minimális érzéke a dolgokhoz, akkor oda tud kerülni a kormánymunka közelébe, mert rendkívül kevés az aktív ember.

Már csak azért is érdemes embereket delegálni a kormányokba, mert a rendszer működésének, a közösség vezetésének ismerete nélkül nem lehet olyan konkrét javaslatokat megfogalmazni, ami egy kampánycikkben azt bizonyítaná be, hogy ez itt egy komoly indulás, nem csak egy protestjelölt, aki bár nem ért hozzá, az egyetlen célja, hogy az eddigiek ne.

ForradalmiMaki
ForradalmiMaki Day 1,873, 07:41

ICS nem kell hozzá tapasztalat, azért nem csinálják, mert nem akarják. azért nem segítenek kormánymunkában 1 napot sem mert csinálni kell valamit, nem kell itt fasságot beszélni tapasztalatokról, az ellenzéki kormányok azért buknak meg mert lusta szar majdminden tagjuk és csak pofázni tudnak

GregoryG
GregoryG Day 1,873, 08:28

^ EZ

Nagy +1

Alexandross
Alexandross Day 1,873, 08:44

Nagyon igaz

Eheslo
Eheslo Day 1,873, 08:51

Orgtolvaj izralex add vissza te is a lopott holmit!
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmGcAafw9tcEdG9VQXBmWmhSTUNiNktwT25QSUFtdFE#gid=1

A lopott orgod egy national org és a falka közösségét illeti, nem téged.

dnw599
dnw599 Day 1,873, 09:54

Ipath jó cikk csak annyit hogy nem magyarázkodásnak szántam, mivel a kommentben is leismertem hogy igazad van, csak elmondtam h miért, de igazad van abba amit írtál nekem. A másik hogy ettől függetlenül tisztában vagyok a jelenlegi helyzettel és ha megválasztanak felelőségteljesen végezném a munkám.

CyberPRP
CyberPRP Day 1,873, 10:53

ez jó pont ;)

Alexandross
Alexandross Day 1,873, 12:03

Éhesló, te kis huncut. Az org azt illeti, akinek a tulajdonában áll. Eladtam, így a Falkáé ismét, de remélem tudod, hogy nem miattad.

ZoltanB
ZoltanB Day 1,873, 12:18

lopótök

ForradalmiMaki
ForradalmiMaki Day 1,873, 12:35

A falkát még én vettem meg zsigertől és én adtam tovább a pdm-nek azaz alexnak, nem tudtam, hogy arról az orgról volt szó : D

Alexandross
Alexandross Day 1,873, 12:41

Pedig erről Maki, de tévedsz, nem te általad került hozzánk, hanem eltulajdonítottam az államtól Éhesló szerint ; )

Rajk Endre
Rajk Endre Day 1,882, 10:38

azért azt ne mondjuk, hogy megvetted mivel a vétel árból egyedül a sört fizetted ki a 100 goldból én nem láttam egy centet se.

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.