Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy

Okumadan Geçmeyin[Dolandırılma][TR/EN]

Day 1,828, 07:11 by Jason05
Sevgili eTR Vatandaşları,
Size bugün başımdan geçen bir dolandırılma olayını icraa edicem.2 Aydır biriktirdiğim bir miktar para ile Q7 tank alacaktım.Alcağım tankların bir kısmını Yunan karşimlere bir kısmını Askeri Birliğim için almıştım.#iTrade kanalına girdim ve ilanı söyledim.Biri mesaj attı konuştuk ve anlaştık.Ardından ben ona parayı verdim.Ancak tankları atmadı ve birazdan gelicem dedi.Sonra baktım ki adam offline olmuş ve tek dolandırılan ben değil başka 3 kişi daha olmuştu.İşte Capsi:

Kanal hareketlendi ama Admin hiçbirşey yapmadı.Peki bu dolandıran şahıs kim hemen link vereyim.
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/5217533
Bunun üzerine çılgına döndüm bazı arkadaşlarımdan aldığım tavsiyelere göre bu kişinin bulunduğu MU nun komutanına mesaj attım.Bütün bunların dışında Keaver abimin olay ile ilgilendiği için ona ayrıca teşekkür ediyorum.Ve post attı işte o post:

Takdir Yüce Türk Milletinindir.
[EN]
Dear Respected Foes,
Today i wanna tell you about an incident. i am going to buy some q7 tanks with my money which i ve collected for 2 months.
those tanks wre formy greek bros and for my MU. i loged in the #itrade channel and shouted it. Somebody responded it and we had an agreement after some talks.
i gave him the money but cant take the q7 tanks. he said i will came later and signed out. i m the not one who scammed, 3 more people scammed by him.
thats the caps:

Channel's admin did nothing, lots of angry people talked abut that but at athe end i m the one who got damaged.
Thats the scammer:http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/5217533
I'm stil angry, some of my friends got me some advice about pm that indivudual's MU commander. Except frpm that thanks a lot to my dear bro Keaver for dealing with
that incident. Thats the post he shouted:
 

Comments

El Fuzuli
El Fuzuli Day 1,828, 07:12

prinç

SIKANDAL
SIKANDAL Day 1,828, 07:19

ikinç olm ya sem dolandırılacak insanmıydın ()

D.m.R
D.m.R Day 1,828, 07:21

abicim biraz uyanık olun. 100 goldluk tank alıyosun, adamı sorguladın mı? yok. adam zaten 15k str vasat altı bir oyuncu, ne idüğü belirsiz. kanalda voice'ı olan, bilmem kaç kere milletvekilliği yapmış, hatta onu da geç güvenilirliğiyle tanınmış milyon tane türk tank satıcısı var.

ya hiç olmadı parça parça alırsın, hepsini birden göndermezsin.

adam orço ona şüphe yok da aramızda türkçe konuşuyoruz diye söylüyorum

Jason05
Jason05 Day 1,828, 07:25

Yaptık bir hata artık:( Hele bi geçsin elime o

Shiro Yasha WD
Shiro Yasha WD Day 1,828, 07:34

17cc den satılık q7 weapon bulunur...

Josh Frost
Josh Frost Day 1,828, 07:35

vay oç : ( gecmıs olsun panpa

DeChain
DeChain Day 1,828, 07:35

ii ettin geçmiş olsun. int sokalım çeviri yapayım

Drk Raiden
Drk Raiden Day 1,828, 07:36

Geçmiş olsun çok..

HeavyInfantry
HeavyInfantry Day 1,828, 07:40

gecmis olsun kardesim o7

NoFeaR66
NoFeaR66 Day 1,828, 07:41

geçmiş olsun

KEAVER
KEAVER Day 1,828, 07:41

Bu makaleyi hızlı bir şekilde ingilizceye çevirene 5 gold. Lütfen bu çeviriyi Jason05'e iletin.

Walpole
Walpole Day 1,828, 07:43

Bu hikayelerin ardi arkasi kesilmez yaw. Ortalik oche dolu.

Hukumetimiz silah KDV'sini %2 yapsin. Hem insanlar bu dolandiricilara kurban olmadan gonul rahatligiyla alim satim yapsinlar, hem de devlet vergi geliri elde etsin.

Vergi gelirimiz zaten az, dahada duser diyenlere hatirlatiyim: Amerika 10 bonusla gecirdigi uzun aylar boyunca silahta KDV'yi %1 de tuttu. Tum dunya tankini amerikan pazarindan aliyordu. Bu sayede, amerikanin 30 milyon CC'den cok para rezervi vardi o donemin sonunda.

Walpole
Walpole Day 1,828, 07:45

Bizim 10 bonus yok ama 9 var. Dusuk KDV ile ayni sonucu alabilecegimizi dusunuyorum.

zappa
zappa Day 1,828, 07:52

çok iyi olmuş yapana aferim

lavuk elin gavurundan ne alıyon

Lord Vaako
Lord Vaako Day 1,828, 07:53

Parayı almadan mal göndermeyin. Kabul etmeyen adamdan da alışveriş yapmayın.

DeChain
DeChain Day 1,828, 07:54

etrden alın ya bidaha para bizde kalsın

Jason05
Jason05 Day 1,828, 07:58

Tamam abi anladım bi daha yapmam artık.

KEAVER
KEAVER Day 1,828, 08:02

The weps are related EDEN for Portqual, Ukarain and Greece.

MathJaN
MathJaN Day 1,828, 08:06

@Vaako hocu adam zaten önce parayı atmış, mal gelmemiş.

böyle durumlarda admin veya iki tarafın da güvenebileceği 3. bir kişi emanetçi olabilir.

M U R A T
M U R A T Day 1,828, 08:07

Yav yana yana south atıyoruz adımız sanimiz var o risk e niye giriyorsunuz. Gönder babam gönder tanklar hazir.

aslanozkan
aslanozkan Day 1,828, 10:52

v 31
Bütün sahtekarlardan hesap sorulacak.
bu ülkede namuslularda namussuzlarkadar gözü kara olacak!!!

KwancH
KwancH Day 1,828, 14:09

daha önce bize mudan bikaç arkadaşımıza yapılan bi saygısızlık oldu yine romenler tarafından. gereken cevabı verdik. ama dikkatli olmak lazım bu tip insanlara karşı.

Temir Beg
Temir Beg Day 1,829, 02:37

Pazardan alın. devletin vergi geliri artar. güvende olursunuz. dürüst satıcılar para kazanır.

blkc
blkc Day 1,829, 03:53

ehehe kerata

FurkanAG
FurkanAG Day 1,829, 03:56

jajajaja malsın lan harbiden

Kutluk Bilge Kul Typeous
Kutluk Bilge Kul Typeous Day 1,829, 10:36

amk böyle mallar hala var mı

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.