Ambient on/off
Join eRepublik

O noua zi, o noua perspectiva

82 Day 749, 06:44 Romania

Bine v-am regasit!
A doua zi a trecut si ea.

Ce ne-a adus?
O noua sedinta de Stat Major Roman si o prima abordare a subiectului economie-finante. Sa le luam asadar pe rand.

* * *

I. Sedinta SMR din data de luni 7 decembrie, ziua 748 a eRepublik

Primul subiect de pe agenda l-a constituit propunerea de reglementare a primirii de noi unitati militare in cadrul SMR.
Cutuma spunea doar ca primirea se face prin votul majoritar al comandantilor unitatilor militare deja reprezentate in SMR.

Pentru a aduce un plus de rigoare si obiectivitate in acest proces am propus introducerea necesitatii indeplinirii de catre unitatile pretendente a unui set de criterii obiective, prealabil exprimarii votului de catre comandanti:

0. Conditie premergatoare
- existenta unei solicitari oficiale de inscriere din partea unitatii pretendente
1. Criterii cantitative
- vechime
- numar de soldati
- damage
2. Criterii calitative
- sa fie structurata (cu organizare interna)
- sa respecte "chian of command" (sa fie de acord la inscriere si sa dovedeasca in fapt dupa aceea)

Propunerea a fost discutata si apoi respinsa cu o larga majoritate.

Subiectul secund al agendei l-a constituit dezbaterea solicitarii de intrare in SMR a Romanian Tanks Fund - RTF.
Reprezentantul acestei unitati, Didey, a avut posibilitatea sa pledeze in favoarea obiectivului sau in fatza colegilor comandanti de unitati militare.

Solicitarea a fost dezbatuta si in final respinsa.

Pe acest subiect fac urmatoarea declaratie:
In calitate de persoana al carei principal comandament, in virtutea functiei publice ocupate, il constituie interesul national, sunt obligat sa trec peste considerente de ordin subiectiv.
In intelegerea mea, orice unitate militara romaneasca ce doreste sa contribuie la cresterea fortei de lupta a tarii si care indeplineste un set de criterii minimale cantitative si calitative (cele propuse la punctul unu) este indreptatita sa se bucure pe deplin si in mod egal de drepturile si obligatiile apartenentei la armata oficiala.
De aceea, mesajul meu catre RTF - si catre oricare alta unitate militara aflata la un moment dat in aceeasi situatie, este urmatorul: ramaneti alaturi de tara iar eu am sa raman alaturi de voi!

In continuare, agenda sedintei a atins o serie de subiecte cu caracter secret.


II. La munca pe economie si finante

Dupa primele zeci de ore ale mandatului in care prioritatea mea a constituit-o masina de razboi - Armata si Externele, mi-am permis in sfarsit sa imi indrept atentia si catre sistemul de impozitare in relatie cu obiectivul de insanatosire a economiei.

In acest sens am avut o prima intalnire online cu guvernatorul BNR si Ministrul Apararii. Am luat contact si cu principalele partide parlamentare (PL, eUGD, eLAM si eRBP) pentru a le consulta cu privire la oportunitatea modificarii sistemului de fiscalitate.

Un subiect perpetuu de analiza si interventie ramane administrarea bugetului statului.
Acest proces vizeaza numeroase aspecte:
- Activitatea BNR pe monetary market
- Impozitarea activitatii economice
- Soldele Armatei
- Firmele Ministerului Muncii destinate jucatorilor noi (lvl.>2)
- SN Constructii Speciale (DS+H)
- Romania Weapons Q5
- Evitarea/reducerea concurentei neloiale din partea statului
- Reglarea interventiei statului ca actor pe piata libera
- Proiectele sociale (case pentru jucatorii mici, vitaminizarea soldatilor mici etc)
- Semnarea aliantelor (va aduc aminte: 100 GOLD / bucata / luna)
- Asigurarea rezervelor financiare destinate raspunsului defensiv in caz de atac pe teritoriul national.

Pentru ca aceste subiecte sa poata fi abordate rapid si sa fie discutate in grupul cat mai larg al persoanelor cu interes si cu putere de decizie in domeniu, am infiintat chatul #CESOR - prescurtarea de la Consiliul Economic si Social Roman.

Ii rog pe urmatorii colegi sa isi faca obisnuinta de a intra zilnic pe acest chat pentru a comunica orice probleme aparute in domeniu, idei noi de actiune, solutii propuse:
Guvernatorul BNR, Presedintii partidelor parlamentare (si/sau sefii de grup parlamentar), Ministrul Apararii, Ministrul de Externe, Ministrul Muncii si administratorii proiectelor sociale, Ministrul Economiei si consilierul pe fiscalitate, Ministrul informatiilor publice ca persoana insarcinata si cu relatia Guvern-Congres, administratorii SN Constructii Speciale si Romania Weapons Q5.

* * *
Va multumesc!

Cu stima,
Adiemus

 
Report comments
 
AdrianHashu
24
AdrianHashu Day 749, 06:45

Tampaxxx:D

 
VladTheCount
32
VladTheCount Day 749, 06:45

Ai inceput foarte bine! Imi place un presedinte care comunica in fiecare zi ce se intampla! (chiar daca am votat OchiReci)

 
Odagescoo
22
Odagescoo Day 749, 06:50

fain asa
ai mai mult timp liber ca omae si asta e bine.

 
simon santo
27
simon santo Day 749, 06:51

votat !
keep it up ADIEMUS

 
Adiemus
45
Adiemus Day 749, 06:52

@Odagescoo
Care timp liber ....

 
Ionut Panaitescu
21
Ionut Panaitescu Day 749, 06:52

Asteptam insa si rezultatele muncii.

 
Crazy Man
44
Crazy Man Day 749, 06:53

New citizens today 187

 
OmegWar
41
OmegWar Day 749, 06:53

In legatura cu partea economica, ati luat si decizii dupa discutiile alea? Si, daca da, poti sa ne spui care? M-ar interesa, si, probabil, nu doar pe mine.

 
MoshuXXL
33
MoshuXXL Day 749, 06:54

Bravo Adiemus! Si eu tot cu Ochi Reci am votat dar incepe sa imi placa de tine.

 
Adiemus
45
Adiemus Day 749, 06:56

@OmegWar
Pe aspectele care tin de autoritatea Congresului nu pot lua hotarari.
Avem propuneri si consultari initiate cu principalele partide parlamentare.

 
Unikul Sergiu
42
Unikul Sergiu Day 749, 06:56

e bineeee...n-au cum sa nu apara si rezultatele.

 
OmegWar
41
OmegWar Day 749, 06:58

Ok, inteleg. Succes!

 
Ionut Panaitescu
21
Ionut Panaitescu Day 749, 06:59

@CrazyMan: Insa populatia eRomaniei a scazut fata de ieri.

 
seeinvoices
38
seeinvoices Day 749, 07:01

pe ce motive a fost respins RTF? doar asa, sunt curios

 
Valentin Sandulescu
40
Valentin Sandulescu Day 749, 07:10

Pana la urma, de ce nu au fost primiti cei de la RTF in SMR?

 
YoZ
32
YoZ Day 749, 07:21

era mai fain sa raspunda Didey, daca tu nu mai esti prin rtf..

 
flik
41
flik Day 749, 07:24

AM SI EU 2 OBSERVATII.

1. referitor la criteriile de intrare pe SMR ale unei noi unitati.
adiemus vorbeste de o cutuma instaurata de mult timp prin care o noua unitate e acceptata pe SMR numai daca vrea muschii comandantilor si nu tinandu-se cont anumite criterii obiective. Acest lucru nu este corect. Chiar daca se face prin votul comandantilor totusi cei care voteaza tin cont de anumite criterii in momentul votului. Motivul respingerii a fost faptul ca stabilirea unor criterii stricte poate sa dexurajeze infiintarea unor noi unitati. Unitatea la care s-a facut referire (si imi car scuze ptr ca vb de ei fara acordul lor) a fost THE GRUP. o unitate mica ca damage si ca nr de soldati dar care a avut rezultate. Acesta a fost motivul respingerii instituirii unui set de criterii.
2. Referitor la RTF motivul respingerii a fost neincrederea. (nu spun ca am votat nu sau da ci ca imi asum impreuna cu colegii rezultatu; votului)

PS. CEL MAI IMPORTANT LUCRU DE SPUS AICI ESTE CA PRESEDINTELE ARE AUTORITATE DISCRETIONARA PE SMR SI DACA VREA EL POATE INSTRITUI CE CRITERII VREA PENTRU ACCESUL IN SMR SAU PTR REINTRAREA RTF IN SMR. UNITATILE MILITARE AU UN VOT CONSULTATIV DOAR.

 
Open_Minded
35
Open_Minded Day 749, 07:27

Deja mi se pare ca SMR se indreapta mai mult spre o activitate oculta.
In timpul mandatului lui JoaoSatan au respins propunerea mea preluta si de Congress de a exista un delegat al Congresului pe lanha SMR si nu orice persoana ci una care este deja acolo in calitate de comandant insa care sa exprime punctuld e vedere al Congresului.
Acum vad ca au respins propunerea de intrate in Armata Romana a unei unitati militare
UM mari din Armata fac concurenta cu produse pe piata fara ca SMR sa ia masuri

Daca asta e atitudinea SMR atunci poate o sa ne treaca prin cap sa intrebam in baza caror reglementari si dupa ce reguli lucreaza SMR. Caci e un organism care ar trebui sa lucreze dupa cele mai stricte regului, nu-i asa? Si daca o sa-l intrebam pe Presedinte daca are nu cumva trebuie sa existe si aprobare pentru finantarea UM. Si sa stabilim reguli. Daca SMR e independent de buget atunci sa decida ce vrea si pentru cine vrea caci se pare ca ei nu joaca cu noi. Din perspectiva mea si RTF si The Group sunt la fel de meritorii ca si alte UM si ar trebui finantate in egala masura de la buget.
Dar iata ca SMR se poate spune ca a luat astazi o hotarare. Singura din ultimile luni, deci lucreaza.

 
flik
41
flik Day 749, 07:27

MALIKA - asta e atitudinea care te tine pe tine si pe colegii tai departe de SMR.
au fost situatii in care pe filiera voastra (precum se intampla si acum) se dau in presa informatii interne din SMR.
continua in stilul asta si o sa ramaneti vesnic in afara lui.
Apropo ai idee cum a votat dracones in cazul vostru?

 
Sanshiro
26
Sanshiro Day 749, 07:29

@malika ela: de ce crezi tu ca noi (bratul de fier) suntem mercenari?

 
malika ela
26
malika ela Day 749, 07:29

@Yoz, Didey nu e acum la PC, cred ca apare diseara. Pana atunci mi-am arogat eu dreptul de a comenta putin in numele RTF.
Insa astept sa vina el acasa, el e mai suparat chiar decat sunt eu

 
hanchi
24
hanchi Day 749, 07:29

Bafta Adiemus!

 
flik
41
flik Day 749, 07:31

Open_Minded - pliticul nu are ce cauta pe SMR.
puteti ajunge la o alta forma de informare in care MoDul poate discuta cu membrii congresului despre actiunile trecute si in parte si viitoare ale armatei romane,
referitor la resingerea RTF si motivele care stau la baza respingerii ori nu esti informat ori esti informat dar vrei sa faci valuri.

 
seeinvoices
38
seeinvoices Day 749, 07:31

inca astept un raspuns oficial de la Adiemus cu privire la respingerea UM RTF din cadrul SMR si Armatei Romane

 
YoZ
32
YoZ Day 749, 07:36

malika,
cand l-am intrebat acum cateva zile pe Didey (cand se credea ca o sa candidezi) daca o sa fie un SMR roz, evident ca nu a inteles intrebarea si a raspuns ca in uniforma rtf-ului nu exista roz.


 
Crazy Man
44
Crazy Man Day 749, 07:36

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

ROMANIA MOARE DE PLICTISEALA !!!!!

SI VOI CE FACETI ??!?!?!?!?!??!?!

VA BATETI PE SMR CA NISTE ********** !!!!

_____________ RUSINE ___________

 
Open_Minded
35
Open_Minded Day 749, 07:37

@seeninvoice. e simplu, asa au votat in SMR. Motivul? Ca se presupune ca vor incurca butonul rosu cu cel verde, deci pe motiv de daltonism.

 
YoZ
32
YoZ Day 749, 07:39

Crazy Man, relax. Ne batem de plictiseala.

 
seeinvoices
38
seeinvoices Day 749, 07:39

probabil Open_Minded. de ce nu m-am gandit oare dinainte?

 
seeinvoices
38
seeinvoices Day 749, 07:42

sincer, nu vad niciun motiv pentru care RTF sa nu fie pe SMR si sa fie acceptata ca UM oficiala a eRomaniei. inteleg ca toti au ceva de impartit cu malika, insa nu cred ca e de bun simt sa excludem o gasca de oameni (RTF-ul) din SMR pt malika. acestia, inteleg, au alt comandant si cred ca merita o sansa de revenire, chiar cu o perioada de proba - sa zicem o saptamana.

 
YoZ
32
YoZ Day 749, 07:43

au fost in SMR in mandatul trecut, pe vremea lui AC?

 
PortaFTW
30
PortaFTW Day 749, 07:43

cum sa prescurtezi Consiliul Economic si Social Roman CESOR=))

concluzia on topic: aia resping tot=))
trista romanie

 
zzZZzz
43
zzZZzz Day 749, 07:46

Aseara l.am intrebat pe Didey de 3 ori daca or sa mai apara prin presa discutii preluate de pe SMR dar a preferat sa nu raspunda... nu mai am nevoie de raspuns acum

Si pentru cei care se intreaba de ce nu este acceptata RTF.ul puteti observa din comentarii ca RTF doar face scandal, lupta unde vrea si cand vrea, face publice discutii de pe SMR ... ce nu e clar ?

 
flik
41
flik Day 749, 07:48

,,seeinvoices 4 minutes ago sincer, nu vad niciun motiv pentru care RTF sa nu fie pe SMR si sa fie acceptata ca UM oficiala a eRomaniei. inteleg ca toti au ceva de impartit cu malika, insa nu cred ca e de bun simt sa excludem o gasca de oameni (RTF-ul) din SMR pt malika. acestia, inteleg, au alt comandant si cred ca merita o sansa de revenire, chiar cu o perioada de proba - sa zicem o saptamana.,,

din PACATE atitudinea malikai din comenturi (referitor la hansolo precum si la a da din casa) confirma votul SMR

 
Open_Minded
35
Open_Minded Day 749, 07:49

@flick. Greşesti fundamental. Politicul înseamna adminstrarea statală, imposiv politica externă şi cea de atac. Şi în congress se face destul de puţină gargară politică şi mai mult acte de administrare. Presupun că Congresul nu are treabă cu nimic ce se decide în SMR, nu trebuie să aibă nici un cuvânt de spus înainte de a se lua o decizie stategică, însă ar trebui să voteze legile de declarare a războiului şi cele fiscale pentru a face rost de resurse financiare necesare unui război plus transferul de bani către armată doar prin ordin de la SMR? Mi se pare că sunt ceva confuzii pe pe algorimul de decizie.

 
flik
41
flik Day 749, 07:49

,,YoZ 6 minutes ago au fost in SMR in mandatul trecut, pe vremea lui AC?,,

NU

 
Adrian Aurelian M. Panzariu
26
Adrian Aurelian M. Panzariu Day 749, 07:51

Personal pledez pentru o eRepublica Prezidentiala. Daca in RL mainile presedintelui sunt legate la spate, nu are de ce sa fie la fel aici. Presedintele este ales nominal de popor, si ar trebui sa poate lua foarte multe hotarari SINGUR. Fireste toate "comitetele si comitiile" exista, dar ele ar trebui sa aiba mai mult un rol consultativ dupa parerea mea.

Oricum, Adiemus, felicitarile mele pentru spiritul organizatoric si transparenta de care dai dovada.

 
seeinvoices
38
seeinvoices Day 749, 07:51

NU, copii, nu intelegeti. CE ARE MALIKA DE-A FACE ACUM CU RTF? voi chiar sunteti prosti? eu nu vad niciun avatar cu RTF la malika. deci?
@zzZZzz: te rog, cine din RTF face scandal? spune-mi o persoana din RTF care a comentat in articolul asta.
@flik: repet, poate nu intelegi. CE ARE DE-A FACE MALIKA ACUM CU RTF?
daca nu intelegeti intrebarea, o sa va desenez ca la elevii de clasa a III-a.
mersi

 
yonutz_torres
29
yonutz_torres Day 749, 07:53

Din pacate regreat faptu' ca am vot pro RTF...nu credeam ca se poate ajunge aici si ca aveti un astfel de comportament.
Si imi pare rau ca, colegi mei au avut dreptate....Eu am zis totusi ca meritati o sansa, da voi singuri aratati ca nu o meritati.

 
The Brigadir
22
The Brigadir Day 749, 07:54

In care sistemu lu peste s-a mai auzit ca presedintele si congresul nu au un cuvant de spus in statul major al unei tari?

Statul major al tarii este direct subordonat guvernului, congresului si presedintelui. Un sistem in care un grup de comandanti au drepturi depline si isi aroga un statut independent folosind in acelasi timp fonduri de stat pentru subzistenta le transforma in unitati militare care lupta contra cost. Toate acestea le da un statut de mercenariat.

In acest caz este cat se poate de natural ca orice unitate noua, pretendenta la un loc in SMR este privita ca o "gura-n plus de hranit" din bugetul statului. Buget pe care noi il platim- fraierii.

Armata este a noastra, a tarii, a congresului, guvernului deci trebuie sa execute ordine nu sa voteze. Noi platim. Sau nu?

Limitarea accesului in SMR pe alte considerente decat siguranta statului si cele de ordin disciplinar contravin interesului national.

De-a ce va jucati voi acolo sus Adiemus? Unde dracu ati mai vazut democratie in armata? SMR este un partid?

 
flik
41
flik Day 749, 07:55

Open_Minded - respingerea prezentei congresului pe SMR are 2 motive:

1. SMR e o structura militara in care nu se face politica
2. Securitatea informatiilor

referitor la 1. pe ce criterii introduceti voi un om in smr? sau vor fi mai multi de la mai multe partide?
si daca e 1 cum convinge el congresul ca tre sa voteze ceva fara sa le zica de ce?
iar acest lucru nu il poate face presedintele?
referitor la 2. informatiile secrete stiute de inca 40 de oameni printre care si spioni infiltrati sau binevoitori numai secrete nu mai raman.

propunerea noastar la ultimul vot cu privire la congres a fost ca Modul si/sau presedintele sa aiba periodic intalniri cu congresul prin care sa il informeze depsr eactiuni trecute si despre o parte a actiunilor viitoare.

Banii catre armata nu se platesc cu ordin de la SMR.

 
Open_Minded
35
Open_Minded Day 749, 07:57

@ zzZZzz, daca e asa e grav caci armată înseamnă ordine, subordonare şi disciplină. Dar de unde reiese că nu luptă unde li se spune din moment ce nu au fost în Armata Romana ci doar o unitate independenta si asa trebuia sa lupte, dupa cum considera? Poate ca logic ar fi sa sa vadem daca gresesc si apoi sa excludem nu sa se ia decizii pe ipoteze.

 
flik
41
flik Day 749, 07:57

seeinvoices - ce are a face malika cu RTF? glumesti?
ce legatura are prezenta unui avatar. eu am purtat zile in sir avatarul legiunii secuiesti.

 
flik
41
flik Day 749, 08:02

The Brigadir- concluzionezi gresit
prezenta unei unitati militare noi nu restrange finantele actuale ale celorlalte unitati militare.
deci nu se bate nimeni pe ciolan

SMR e la ordinul presedintelui prin intermediul MoDului.
SMR are rol consultativ - decizia finala apartine presedintelui.
CONGRESUL are control asupra presedintelui prin optiunea ,,impeach,,.

Oare crezi ca tu toti presedintii care s-au peridat au fost corupti sau amenintati de catre SMR si au jucat cum au vrut interesele acestuia?
eu unul aceasta intrebare mi-as pune-o. daca nici un presedinte nu a desfiintat SMR-ul pana acum poate dracului isi are si el rostul lui si functioneaza cat de bine poate in conditiile actuale.

 
seeinvoices
38
seeinvoices Day 749, 08:02

zzZZzz: mai traiesti? imi poti raspunde?
flik: ce legatura are? concret te rog

 
renegade_lg
24
renegade_lg Day 749, 08:02

Inrebarea lui Open_Minded referitoare la regulile si reglementarile dupa care lucreaza SMR mi se pare excelenta.
In principiu are aplicabilitate si asupra celorlalte organe si ministere ale statului.

Open_Minded: "Si daca o sa-l intrebam pe Presedinte daca are nu cumva trebuie sa existe si aprobare pentru finantarea UM. Si sa stabilim reguli. Daca SMR e independent de buget atunci sa decida ce vrea si pentru cine vrea caci se pare ca ei nu joaca cu noi. Din perspectiva mea si RTF si The Group sunt la fel de meritorii ca si alte UM si ar trebui finantate in egala masura de la buget."

O alta observatie excelenta in ensenta, dar se disting 2 aspecte:

1. Pentru a fi finantate de la buget, cele 2 grupari militare trebuie sa apartina statului si din cat inteleg sunt independente.
2. Daca s-au distins prin rezultate merituoase pe campul de lupta, de ce nu sunt primite in Armata Romana?

Plus de asta, am vazut la un moment dat intr-un articol, ca exista mai multe grupari militare care nu apartin de AR. In viata reala acestea ar fi catalogate drept grupari paramilitare sau contractori independenti (cu influente nefaste, cateodata, asupra statului de drept)...sper ca aici nu pot da lovituri de stat

Revenind la regulile si regulamentul dupa care se ghideaza institutiile statului, propun infintarea unui Corp de Control al Primului Ministru (daca jocul permite asta) format din cate un membru sau 2 din fiecare partid (daca ar fi format numai din membrii ai partidului aflat la putere, ar putea exista suspiciuni asupra rapoartelor inaintate). De asemenea, pentru transparenta, concluziile trebuie facute publice. In mod normal acest Corp de Control trebuie sa instituie verificari la solicitarea PM sau sa se autosesizeze (in cazul unei intrebari pertinente ca a lui Open_Minded).

Astept un raspuns de la El Presidente cu privire la propunerea mea.

Al dumneavoastra

renegade_lg

 
renegade_lg
24
renegade_lg Day 749, 08:09

@flik

Jeez...In orice democratie normala, presedintele este Comandantul Suprem al Fortelor Armate iar orice individ din armata poate fi audiat de o comisie a Congresului...Congresul poate respinge finantarile proiectelor care mananca banii statului si nu au rezultate, poate investiga operatiuni militare neautorizate, poate cerceta proveninta fondurilor...
La noi nu poate sa zica nici PAS !!!????

Armata e cumva stat in stat ????

renegade_lg

 
zzZZzz
43
zzZZzz Day 749, 08:14

@seeinvoices Daca Malika nu are nimic in comun cu RTF ma intreb cum stie cine era pe smr ... Si oricum Didey nu avea de ce sa spuna cine era pe acolo ... dar malika a primit toata conversatia despre RTF ... Deci Didey continua sa greseasca

Open_Minded RTF a fost pe SMR dar a fost dat afara pentru ca a luptat unde a vrut, a dat discutii de pe smr unor oameni care nu trebuiau sa aiba acces la acele discutii, cautau scandal cu orice ocazie ...

 
seeinvoices
38
seeinvoices Day 749, 08:19

adica, zzZZzz? faptul ca didey a zis ca Han Solo era pe SMR, a fost o greseala? si eu pot spune cine e pe smr. iti zic jumatate din cei ce sunt acolo. mare informatie ce-au facut-o publica. probabil or fi asteptat-o mult koppanel si ai lui. astea sunt baliverne... revin, cred ca merita o perioada de proba, pt a vedea cum se comporta.

 
The Brigadir
22
The Brigadir Day 749, 08:22

Admit Flik, dar asta nu schimba cu nimic starea lucrurilor. In acest sens consider mai departe ca SMR este un simplu "angajat" al statului si in mod logic nu are nici un drept de decizie in efectuarea de noi "angajari".

In contextul actual, si nu numai, interesul e-national este DAMAGE, concentrare numerica cat mai mare si atragerea cat mai multor unitati militare in aparatul de razboi al tarii si nu invers adica excluderea acestor unitati pe considerente subiective.

Cu o armata numeroasa si bine organizata, capabila sa execute ordine precise am putea face mai usor fata deficitului de cetateni cu care ne confruntam.

Eu nu vad nici un motiv real in a nu accepta o unitate militara si faptul ca ne agatam de motive personale tip Malika, vasile, gheorghe sau de tip istoric ma lasa rece.

Relatia e mult mai simpla. Eu sunt statul, platesc si armata joaca cum cant eu. Cine nu vrea nu primeste banu. Atat.

 
Didey
40
Didey Day 749, 08:30

1) YoZ nu am putut raspunde eu pentru ca am fost la facultate! Chiar nu pot sa stau 24/24 ore pe eRepublik sa raspund tot timpul! Desi ieri am plecat de la o pregatire pt licenta pentru a participa la sedinta de pe SMR(!).

2) Raspunsul meu pentru Adiemus si/sau Andyr(ca si MoD) este urmatorul: pe RTF va puteti baza ORICAND(!), va garantez un DMG minim de 20K in 10 oameni(!)

3) @ Filk: lipsa de neincredere -> cand le'am zis de ultimile actiuni importante (Belgia si Jilin) mi s'a raspuns ca nu conteaza acelea si ca sunt irelevante pentru situatia de fata(desi eu zic ca am demonstrat ca se poate baza pe noi!)

4) Daca mai aveti intrebari sau neclaritati despre RTF va rog sa imi dati mie sau lui decisiv PM si va vom raspunde cat putem noi de bine si de repede(!)

O seara buna

 
Didey
40
Didey Day 749, 08:36

Un ultim lucru:

1) @zzZZzz: aseara am avut 1000 de intrebari si un timp foarte scurt,daca nu am putut sa iti raspund imi pare rau(!)

2) Cum am zis si mai sus daca mai aveti intrebari despre RTF (ce,unde,cand,cum .. ) va rog sa mi le trimiteti prin PM si sa nu mai facem aici spam in articolul omului(!). Fiecare vede cum vede si cum stie el din "bahtrani" ca este situatia RTF'ului si aceaste gandiri nu se pot schimba asa usor(pacat!) ...

 
Shadow Figure
29
Shadow Figure Day 749, 08:41

Sa faca bine SMR'ul sa organizeze o potera formata din cei mai puternici soldati si s-o trimita pe urmele infractorului de Han Solo

 
YoZ
32
YoZ Day 749, 09:46

Didey, seeinvoices si moo.. pardon, malika au inceput.

 
Vlad Trump
20
Vlad Trump Day 749, 09:47

Abia acum incep si eu sa ma prind de "drepturile catatenesti" pe care le am in eRomania, sunt inca la inceput. Oricum, sunt impresionat de seriozitatea cu care este tratat fiecare lucru care se-ntampla aici.
Felicitari pentru implicare si eficienta Adiemus si va felicit si pe voi, cei cu level mare, pt implicare!
Succes noua!

 
BBling
24
BBling Day 749, 10:01

Legat de RTF: Gandirea asta ne-a adus unde suntem, in loc sa primim orice ajutor posibil, noi stam mandrii cu pieptu in vant. Avem nevoie de RTF, lasati orgoliile astea...

 
pui de dakay
43
pui de dakay Day 749, 10:07

fara suparare malika...dar poate si'au adus aminte unii de ultima batalie pt podolia...cand armata romana a luptat pe branci...si rtf a dat din ucraina.."pt inamic"..pe motiv de "refacere de wellness"...

 
resita2009
46
resita2009 Day 749, 10:08

Intrebarea este de ce celelalte unitati militare nu doresc ca RTF-ul sa intre in SMR?

Au si ei bubele lor dar nici celelalte unitati nu sunt usa de biserica, mai ales ca mananca bani la greu.

Totusi RTF-ul are un anumit damage pe care multe uniati militare doar il viseaza cu toate ca sunt de 3-5 ori mai numeroase ca RTF.

Poate ar trebui sa lasati orgoliile la oparte si sa vedeti interesul national.


 
decisiv
48
decisiv Day 749, 10:08

Mda, interesant era sa stim si motivele pentru care s'a votat cu NU la cererea noastra de a ne alinia unitatior militare romane. Din cate stiu eu asa se face de obicei, adica NU ne vreti dar DE CE ? pe cine am deranjat noi ca si unitate in acest mandat si in ultima vreme si mai ales CU CE ? La urma urmei, si noi platim taxe la stat nu ? si noi dam dmg acolo unde ni se cere, ba chiar am fost in misiuni peste granite pe cheltuiala noastra. Am primit pentru asta o mentiune intr-un articol. Multumim pentru tot respectul acordat!

/salute

 
Shadow_Man83
43
Shadow_Man83 Day 749, 10:36

Adiemus ai facut un mare fass cu acest articol.....apar oameni care au cash in RL si cred ca vor pe aici cine stie ce accesse(stiu f bine catre cine tintesc) din pacate sper ca te-ai lamurit de ce sunt lucruri care stau muuuuult mai bine ascunse!

@restul:chill have a beer.....orice a-ti zice no politics in SMR

 
Dragsolux
29
Dragsolux Day 749, 11:52

Chiar si acest articol este una din explicatiile pentru care politica(congresul) nu are ce cauta in SMR. Dupa cum a spus flik s-a mai discutat subiectul asta si s-a propus o informare a congresului din partea presedintelui si a mod-ului, dar doar asuprea operatiilor incheiate si si in acel caz o dezvaluire limitata.
Cat despre RTF, eu zic ca prin atitudinea lor din viitor ne pot convinge ca isi au locul in SMR unde au fost si au facut si lucruri bune, dar din pacate efervescenta unor membrii ai RTF, din pacate chiar comdandanti, a facut sa fie exclusi.

 
seeinvoices
38
seeinvoices Day 749, 12:49

Dragsolux: chiar comandanti? poate fosti comandanti. eu nu cred ca Didey sau decisiv au facut ceva ca sa fie exlusi. lasati trecutul deoparte, uitati-va spre viitor. toata lumea zbiara baby-boom, baby-boom, dar cand e sa luam ceva bun, ca o unitate care da damage cat FAR si sunt un sfert cat ei, NU ca e malika. detasati-va de situatie si ganditi obiectiv. e pentru binele tarii.

 
BeznaWarrior
32
BeznaWarrior Day 749, 12:55

Subscriu la:
The brigandir "Relatia e mult mai simpla. Eu sunt statul, platesc si armata joaca cum cant eu. Cine nu vrea nu primeste banu'" cu mentiunea ca "jucatul cum cant eu" inseamna
1. In calitate de UM, dai unde zice Mod-ul cand zice Mod-ul, ca reprezentant al presedintelui, care e, mai departe, reprezentantul nostru al tuturor
2. Ce se discuta in SMR e doar treaba membrilor (reprezentantilor UM, a mod-ului si-a presedintelui).Nu transpira nimic in presa sau catre terti.Incalcarea uneia dintre cele 2 conditii te trimite (ca UM) pe campii la pascut tancu'.

BBling "lasati orgoliile astea..." Avem nevoie de tot damage-ul existent.Sa avem un moment 0(zero) in eRep cand se sterg toate prostiile facute pe timpuri.

Iar pentru prezidentele in functiune: toata stima si mandria, daca vei continua asa in mod sigur aduni mai multe medalii de presedinte decat angajatii mei sud-africani,10 la numar, de la pokemonii junkisti
PS Comentariile le-am facut in nume propriu, nu ca membru al vreunei UM, congresman, ziarist, posesor de negri sud-africani etc

 
Adiemus
45
Adiemus Day 749, 14:56

Buna ziua si multumesc.
Am citit toate contributiile dumneavoastra.
Va rog sa nu va suparati pentru faptul ca nu voi raspunde aici fiecarei propuneri/intrebari in parte.
Bag la cutiutza tot si ce pot face, voi face.

Inca nu am terminat cu punerea pe roate a tuturor domeniilor. Le-am luat in ordinea prioritatilor. Armata-Externe-Finante-Economie-Munca-Ed ucatie. Sorry, coincidentza cu RL
... si sunt sigur ca pana ajung la coada sirului vor aparea probleme organizatorice de rezolvat la capul sau, acolo de unde am inceput.

Pe de alta parte, chestiunile organizatorice sunt doar planul pregatitor pentru activitatea adevarata, cea care trebuie si ea derulata / administrata / controlata / orientata / corectata / si derulata in continuare.

Maine sper la o zi mai linistita

 
Crazy Man
44
Crazy Man Day 749, 16:20

Eu sper la o zi cu razboaie.

 
TheImmortalOne
45
TheImmortalOne Day 749, 17:44

@seeinvoices: da' ce faci, tizule, un' ti-e echidistanta? Cam cand a dat RTFul cat FARul?

@Open_Minded: ti-a raspuns flik cat de clar s-a putut, scutindu-ne pe multi altii de raspunsuri (si ii multumesc, pe aceasta cale). Daca tu crezi ca un congressman maghiar (ca doar avem partid care maine-poimaine poate fi ales, nu?) si eventual propune un salariu minim de 10RON (rogu-te-as de fa un review la toate tampeniile de voturi de-au existat in ultimile cateva luni) trebuie pus la curent cu planurile intregii armate romane...im freaking speachless.

@all: SMRul e 'chatul unora'. Intocmai datorita oamenilor ce se prezinta acolo este atat de apreciat (sau blamat, dupa caz) si intocmai de aceea este 'luat in calcul' de catre presedinte. E eROul comandantilor de unitati, si nu cred ca exista vreo 'nevoie de desecretizare' a orice s-ar discuta acolo. Nu are factor decizional (nici macar cat congressmanul de la punctul de mai sus, de propune ce vrea brishca lui) si nu a avut niciodata decat in ceea ce priveste propria-i ograda.

 
Crista22
38
Crista22 Day 749, 18:13

FAR: 70 fighters
A: -234024 dmg, 921f, -254.10d/f

RTF beat that!


Asta pentru ca am sange'n bigudiuri!

 
TheImmortalOne
45
TheImmortalOne Day 749, 18:14

You always had, chief, you always had

 
OchiReci
39
OchiReci Day 749, 21:51

Importanta SMR-ului nu mai este demult la fel de ridicata. Un om ca Han Solo pe chatul ala e din punctul meu de vedere mult mai benefic decat unii oameni aflati acolo, in interes de serviciu (no ofense).

SMR a fost creat pentru a unii parerile tuturor celor implicati in special si ulterior a fost facut pentru intrunirile la varf ale membrilor armatelor romane.

Primul lucru dupa parerea mea care trebuie facut pe SMR este curatenia, de-politizarea si inlaturarea oricarei forme de manipulare politica asupra armatei. (din pacate)

Bafta Adiemus si spor!

 
TheImmortalOne
45
TheImmortalOne Day 750, 23:39

Maestre, vezi ca ai gresit poezia. Aici se cam cere intocmai 'politizarea' ei; cat despre depolitizare, ce Doamne iarta-ma sa-i facem daca nu exista decat un singur membru politic - si acela presedintele?

 
Zumbi
24
Zumbi Day 750, 23:49

sa respecte 'chain of command'. Vorbesti destul de bine romaneste. Este surprinzator faptul ca nu ai gasit un echivalent in roamana!

 
seeinvoices
38
seeinvoices Day 750, 00:34

OK, nu vreau sa ma iau in clanta cu toti, insa cred ca sunteti de acord ca orice K de damage in plus in partea eRomaniei este binevenit.
@tizule: mda, nu da cat FAR-ul, dar nici de neglijat nu e. au 15-20 de oameni care dau numai cu 200+...
@Crista: te rog nu iti subtiliza succesul si realizarile altora. pe langa ce au facut oameni ca Anorien, Immo, robius, blaster, DacianI si altii, tu esti O (ZERO) pentru FAR.

 
seeinvoices
38
seeinvoices Day 750, 00:37

De asemenea, as mai veni cu o propunere. Pe langa cei consacrati din SMR (comandantii de UM), fiecare sa-si ia 2 locotenenti pe langa el, pe care-i considera ca avand calitati si ar fi oameni de viitor. in felul acesta, am putea aduce 'sange nou' in SMR si am putea promova oameni de calitate, care ar putea realiza o tranzitie si o schimbare de generatii.

 
seeinvoices
38
seeinvoices Day 750, 00:39

ps: stiu ca exista deja locotenenti, in SMR. vreau sa adaug ca in fiecare luna, acesti locotenenti sa fie schimbati...

 
TheImmortalOne
45
TheImmortalOne Day 750, 00:57

Crista 'e zero' pentru ca a luat parte la excluderea ta din FAR, la fel cum probabil ar fi fost si Anorien or Dacian daca ar fi propus asa ceva. Din punctul meu de vedere (si nu, nu prea obisnuiesc sa ma folosesc de limba pentru a sterge partile ascunse), se ridica cu brio la stacheta impusa de precedenti, si asta intr-o vreme cu acuta criza de oameni implicati.

Cat despre RTF, din moment ce O MAJORITATE a decis ceva, majoritate formata EXCLUSIV din oameni ai armatei (care, dupa cum bine banuiesti, cam au habar de cat damage e nevoie si ce semnificatie are fiecare K), inclin sa cred ca 'stiu aia de conduc unitatile destul de bine cu ce se mananca'. Si, nota bene (ca incheiere, totodata), RTFului i-a fost restrictionat MOMENTAN accessul in SMR, urmand ca, in functie de luptele ce va sa vie si comportamentul unitatii in raport cu armata romana, atat pe campul de lupta cat si in presa (!), o viitoare reevaluare sa aiba loc.

 
Didey
40
Didey Day 750, 01:44

@ Crista: da bine ca te lauzi cu 70 de oameni vs 20 ... ce tare esti tu!

@ TheImmortalOne: am inteles nu ne vreti ... nu e mare politica si nici de mirare, cand FAR si SP au cate 2 voturi in SMR!(de caciula)

 
TheImmortalOne
45
TheImmortalOne Day 750, 03:27

@Didey: nu-mi place sa ma bag in dezbateri pornite pe presupuneri si menite sa duca fix nicaieri. Nu e treaba mea sa stiu cum si cine a votat (exista Mod si Presedinte care supravegheaza procedura), insa as putea jura ca atat SP, cat si FAR au votat o singura data.

 
satelite
26
satelite Day 750, 07:03

Adiemus WTF is this ? Suntem toti egali sau nu ? Cu toata dragostea pe care o port acestei tari ... ca si in realitate ... mai marii tarii incep sa`mi provoace greata !

Nu sunt printre cei mai buni din Romania ca si soldat, dar in RTF suntem destui care uniti facem mult mai multe decat 1 simplu soldat bun !

Un grup de comandanti au votat NU si cu asta s-a decis impotriva intrarii RTF`ului in SMR ! Pai de ce au votat ei asa ? Raspunsul este simplu: MAI MULT GOLD PENTRU EI !


Pentru mine unul este clar NU VOI MAI LUPTA PENTRU ROMANIA ATATA TIMP CAND NU ESTE DREPTATE IN TARA ASTA !

 
malika ela
26
malika ela Day 750, 10:56

Disputa a escaladat cam mult. In final e decizia SMR-ului pe cine accepta si pe cine nu. Daca asta a fost decizia lor, nu putem decat sa ne conformam. La o adica ne putem mentine si singuri fara ajutoare de la stat.
Si fiind romani ar trebui sa luptam pentru eRomania neconditionat de niste bani sau de o primire pe nu stiu unde.
RTF a luat foarte putin timp bani de la stat in comparatie cu perioada lunga in care nu a fost subventionat, deci nu a murit nimeni.

Sa trecem peste moment, candva poate se vor aseza si lucrurile. In momentul actual avem alte prioritati.

 
Alvin Diaspar
23
Alvin Diaspar Day 750, 13:54

TOT RESPECTUL !!

 
YoZ
32
YoZ Day 750, 14:11

"Sa trecem peste moment, candva poate se vor aseza si lucrurile. In momentul actual avem alte prioritati."
malika ela, exact in timp ce scriai randurile de mai sus, aparea <a href="http://www.erepublik.com/en/article/comunicat-de-presa-1078919/1/20" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/comu[..]1/20</a>

 
malika ela
26
malika ela Day 750, 15:29

@Yoz, nu stiu care parte din ce ti-au explicat si altii ca eu nu mai am de-a face cu RTF nu ai inteles-o.
Eu nu stiam ca acel articol va aparea, nu am nimic de-a face cu el.
Sincer regret ca am mentionat ieri RTF...m-a costat mai mult decat iti poti tu inchipui. Scuzele mele.