Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy
Resend email   |  Can't find the email? confirmation@erepublik.com

Resend the confirmation email to this address

Resend email Can't find the email? confirmation@erepublik.com

Kukavice ili heroji, pitanje je sad?

Day 1,890, 06:10 by cukrov

Ja sam jedan od onih koji čak i na igrici ne može podnijeti pomisao da je rodna zemlja okupirana. Više od toga me jedino boli što naša vlast niti ne pokušava osloboditi naše originalne regije. Uvijek su puno važnije potrebe saveznika od naših. Činjenica je da je i suprotnoj strani jako stalo da im ne presječemo put do njihovih resursa pa obzirom na položaj u savezu, i nadmoć neprijatelja, to zahtijeva dugotrajnu borbu. Ali pravih oslobodilačkih akcija nema. Čak ni nikakve inicijative u tom smjeru nema. Mi smo ovce koje su odavno zaklane. Naša trupla služe kao opomena onima koji se suprostave moćnim komšijama.





Kao što možete vidjeti, okupatorskih igrača je 14 911, a na našoj strani je 6221 igrača, što znači da na jednog eHrvata dolazi 2.39 esrpskih igrača. Nisam čak ni uzeo u obzir da hrpa naših igrača igra pod stranim državljanstvom, u zemljama koje imaju 10/10 resursa, a radi firmi od vojnih jedinica i slično. S druge strane, srpski igrači nemaju potrebe za seljakanjem, osim kad preuzimaju manje državice, a obzirom da imaju sve resurse, zahvaljujući i našoj inertnosti.

Ono šta me zanima i što želim čuti od Vas koji ovo igrate i imate pravo na svoje mišljenje, je želite li i vi kao ja da komšijama konstantno zagorčavamo život, ili ćemo i dalje biti tetkice, i čekati da nam saveznici il neko drugi oslobodi našu Hrvatsku. Nek je i virtualna, naša je i nemamo druge.
Što se tiče mišljenja, svi ste slobodni, izađite iz usranih okova politike i sitnih interesa, i recite i vi DOSTA JE, ako se slažete s ovim. Mišljenje je kao *upak. Svako ga ima, ne mora Vam ga dati CP ili šef stranke(Vaš dobar prijatelj ), isto tako kako Vam se u većini stranaka nameće, za koga ćete glasat, jer ako ne glasate za njihovog kandidata kojeg su vam njih pet na tajnom kanalu odredili, stranka će zasigurno bit TO-ana(moš mislit). To je sad već druga priča, i moj razlog da više ne ulazim u politiku, al o tome ću drugi put malo opširnije.

U Indiji smo napravili koliko smo mogli i htjeli, i sad nekakve resurse imamo, i što radimo. Čekamo da komšije preskoče pola svijeta i izbace nas od tamo, ili da „strašni“ Indonežani opet krenu. A komšije se šetaju po mapi. Zašto? Zato jer mi, bosanci i drugi čije su regije okupirane, napadamo kao ovce, jedni u petak, jedni u subotu, a za nas bi rekao i nikako(najmrža riječ na erepu mi je drain bitka).

Kome takva situacija odgovara kod nas, to je pitanje? Po meni, radi se o nekoliko kategorija:
a) Plaćenici – oni koji saveznicima ili onima koji to trebaju prodaju dmg i dobro zarađuju(koliko virtualne love treba skupit da bi bilo dosta);
b) Oni koji love „jeftine“ BH medalje(ne računam dragovoljce koji pomažu bebama);
c) Oni koji idu niz struju
d) Kukavicama

Dosta igrača se tako bori i poistovjećuje sa svojim strankama da uđu u kongres, da vode stranku ili ne znam šta? Naši kandidati za preza pišu takve članke da se stvori uvjerenje da ga je dovoljno izabrati da nam se svi problemi riješe.
A mi? Obični građani. Šta imamo od toga? Iskreno, ne mogu se ni sjetit kad je zadnji put ijedna naša regija bila ofarbana našom bojom.

Hoćemo slobodu!!!

Šta bismo postigli oslobađanjem naših regija? Vratili bi sami sebi smisao igre i ponos jer smo porazili jačeg neprijatelja. Poručili bi komšijama da nas ne mogu imat bez borbe. Otežali bi im šetkanje po mapi kuda im se prohtije. Natjerali bismo ih da traže lakši prolaz do svojih resursa.

Na kraju krajeva, ko nam brani, za početak, da oslobodimo Istru i krenemo na Slovence. Čime su to oni u našim očima zaslužili status „svetih krava“ da ih toliko dugo puštamo na miru. Ko nam brani i da počnemo igrat ovu igru. Ne, sakrijmo se u Indiju i „plaćajmo najam regija“, čuvajmo dobrosusjedske odnose sa Indijom i Tajlandom, a u isto vrijeme, borimo se za saveznike i naš Eden, koji između ostalog i našom idealnom vanjskom politikom, tjeramo prema kraju postojanja. Eden je sve manji? Članice odlaze. A mi? Jel ikom jasno u kojem smjeru idemo? Koliko nelogičnosti? Koji *ebeni kupus? Ko nas uoće vodi? Ko odlučuje? Ko stoji iza svega?
Mislim da govorim u ime dosta igrača, a u komentarima će se i vidjeti jako dobro šta narod želi, da je vrijeme da okrenemo ploču. Želim EDEN, ali prije svega želim slobodu za naše originalne regije.
To je težak put, ali je jedini ispravan. Ako ćemo se usput i zaigrati i zabaviti, tim bolje.
Dosta je bilo inertnosti, dosta je bilo sakrivanja i kukavičluka. Ispričavam se šta ću umiješati RL, ali kad je počeo Domovinski rat, treća vojna sila tadašnje Evrope napala je nenaoružanu Hrvatsku, kojoj je bilo oduzeto čak i oružje teritorijalne obrane, pa smo ih pobijedili i oslobodili domovinu. Zašto bi na jednoj igrici vrijedila druga pravila?

DA NISMO MOŽDA POSTALI KOKOŠKE U KAVEZU?


Ili i u nama teče krv heroja, makar virtualnih. Jel ovo prije svega vojna igra, ili igra skrivača?

Ko smo i šta smo? Molim Vas za Vaše mišljenje.

 

Comments

SexyCicko
SexyCicko Day 1,890, 06:42

sad odvrtis film i citas clanke prije odlaska u indiju ili meksiko... di ljudi govore da im je dosta balkanskog kaveza i konstantnog ping pong rata sa srbijom

nexus2012
nexus2012 Day 1,890, 06:42

ima tuljanske krvi u tebi : )

vote

Big Fellah
Big Fellah Day 1,890, 06:44

Kad smo u eHr i stalno u ratu sa Cpbima onda bi svi da idemo u Meksiko/Indiju ili negdje dalje, a kad dodemo tamo, onda bi svi da se vratimo nazad u originalne regije.

Nama treba odluka kako cemo i sta cemo dugorocno, a ne ovako da idemo tamo-vamo svakih par mjeseci...

Mislim da je ovo sto se sada radi, nakon mira sa Indijom i zatvaranja vise-manje nebitnih drain ratova dobra stvar. Nadam se i vjerujem da je sljedeci potez nakon vracanja svih regija koje bi trebali vratiti indiji pokretanje inicijative za povratak kuci (ALI UZ TO DA ZADRZIMO INDIJSKI REGIJE)

4 zena
4 zena Day 1,890, 06:45

madjar ,,pa zeli eHr

)))))

Ferata
Ferata Day 1,890, 06:46

o7
Svaka čast cukrove!
Mislin da smo mi jedne obične p...e!

nexus2012
nexus2012 Day 1,890, 06:49

nama treba promjena, u pravu ste i za indiju i za core regije

prvih par mjeseci nakon sto odemo iz core regija je super i sve stima. bonusi, kongres, divota. ali nakon toga popusti osjecaj zajednistva i cijelo drustvo je nekako monotono i flegmaticno. zatim se skupimo, osjetimo opet taj poriv za hrvatskom, vratimo u core regije, borimo, tesko je, blablabla, i nakon nekog vremena nam treba odmor i opet odemo u 3 pm...

to je to, nama trebaju ciklusi, par mjeseci u core regijama, par u kolonijama, a sad je sazrijelo vrijeme za core regije

cukrov
cukrov Day 1,890, 06:49

Pa ja nemam ništa protiv toga da zadržimo indijske regije. Ali bar se potrudimo vratiit naše

Deux Grey
Deux Grey Day 1,890, 06:50

FREEDOM!!!

Than77
Than77 Day 1,890, 06:53

Problem je sto kada i dodje do 'drzi gace' neki cuvaju ili rasipaju influence tko zna gdje. Eno primjer Juzne Dalmacije nedavno. Da su svi stisli maksimalno uzeli bi je, ali neki su kalkulirali. Rezultat znamo. Ono sto je najgore sto ce slijedeci put jos vise ljudi kalkulirati, jer se osjecaju 'prevareno'.

kucin
kucin Day 1,890, 06:56

vote

Zeko Peko
Zeko Peko Day 1,890, 06:59

Baš sam danas gledala kartu i nije mi baš bilo jasno zašto se borimo za sve i svakoga dok su naše regije tuđe...

Perezo
Perezo Day 1,890, 07:16

normalno da sam za akciju, al sta kad "glavesine" samo glavinjaju... puno zuje, malo meda daju... hrvati su izgleda samo za politiku, lopovluk i medjusobno podjebavanje

The Dark J0ker
The Dark J0ker Day 1,890, 07:19

"Eden je sve manji? Članice odlaze. A mi?"
"Želim EDEN, ali prije svega želim slobodu za naše originalne regije."

Sad pogledaj ostale EDEN članice i zapitaj se zašto odlaze?

One nemaju slobodu i kada vide da se ostale članice ne bore za njih po naredbama EDEN-a i zato i odlaze

Mi možemo biti sretni što imamo kongres, a i rekao sam, RWova će biti, nemožeš ih svaki dan organizirati, tj. ako želiš možeš, samo skupi 100-200k HRKa za njih ako želiš da budu ozbiljni (:

Bio je jedan ozbiljan RW prošli mjesec u NWCu, bio je prije 10ak dana u Južnoj Dalmaciji i bit će u slijedećih 10 dana sigurno još jedan

VIše od toga nema smisla jer neće proći

BacoST
BacoST Day 1,890, 07:32

o7 CUKROVE!

p.s Zbog karikatura baci SHOUT
http://www.erepublik.com/en/article/2198719/1/20

Riba Klaun
Riba Klaun Day 1,890, 07:33

To se ja pitan od prvog dana mog ePostojanja. Zar nije primarni cilj Xpbatcky pretvorit u Hrvatsku? Možda san epremlad

Riba Klaun
Riba Klaun Day 1,890, 07:36

Šta se tiće toga uvik imaš moj glas,.... o7 Zlarinski tjednik

Mara P
Mara P Day 1,890, 07:39

v28

DelyRius
DelyRius Day 1,890, 08:19

vote+sub

Shapoor Reporter
Shapoor Reporter Day 1,890, 08:32

svaki ozbiljan rw je voda na mlin srbima, mi se trosimo i dugorocno slabimo, a oni to bez problema obrane ako zele ... da sam na njihovom mjestu dao bi nam fore svaki put 70 bodova da nas navucem da se trosimo i onda bi nas odrao ko beba zvecku sa 83:82 ;) ... matematika je jbn stvar i nemres protiv nje.konstantnim ratovanjem protiv njih smo si napravili samo jos vece sranje, naime, po broju igraca su "samo" 2,4 puta jaci ali bojim se da su po razvijenosti samih igraca i finanancijski puno vise superiorniji jer dok su nasi igraci trosili sve zalihe, a neki cak rasprodavali i unistavali si acc lupajuci kamikaze, susjedi su se borili samo sa ff.mi potrosimo 200k na rw, a oni fino tih 200k uloze i naprave od njih 300k.ne zavrsava server sutra pa da se isplati bacati lovu na gluposti, igra ide konstantno naprijed i ako lovu potrosis na ratovanje neces imati za napredak i razlika izmedju njih i nas ce se sve vise i vise povecavati.

HANSINO
HANSINO Day 1,890, 09:31

cuki frende svaka je na mjestu i meni je više pun k...c pucat tamo vamo , a za Lijepu našu 0 dmg i igrica je sa ovakvim igranjem fakat s ..nj..e..

BorKan
BorKan Day 1,890, 10:17

Koja je korist plaćat najam nekih lijevih pokrajina u Indiji ako nemamo maksimalni bonus? A RW-ove u origigi regijama treba dizat svakodnevno i svuda te se fokusirat na 2 do 3 pa nek oni razmišljaju koji su u fokusu. Bolje imati jednu origigi regiju nego plaćat najam beskorisnim regijama koje nedaju bonus

BorKan
BorKan Day 1,890, 10:30

I da dodjem ponovo na vlast svi vi koji ste odlucili o tome da plaćate najam bezveznih regiji, svi vi bi platili odštetu za to. Svih 5 stranaka! Da zbog vaših 35 uhljeba u Kongresu dajemo svi mi kroz ogromne poreze 100 000 kuna(sada navodno 80 000 Kuna) za najam bezveznih regija kako bi vaši stričevi i tetke i lokalni šerifi sjedili u Kongresu i odlučivali o NAŠOJ lovi. Prvo bih pobrisao eHrvatsku da izgubimo Kongres i za to isto bih vam ispostavio dodatni račun, Za depolitizaciju vojske isto bi dobili odštetni zahtjev itd. itd. samo s tim novcem eHrvatska bi živjela ko bubreg u loju u originalnim regijama plus kolonije. Da o drugim ključnim reformama ne pričam

Citizen name already exists
Citizen name already exists Day 1,890, 10:33

dao sam sve za hrvatsku, a ne sječam se kad sam zadnji put dobio bh. nisam ne heroj ni kukavica, al sam ovca koja gine za kroejšu.

bože sačuvaj nas gladi, kuge i hrvata

cukrov
cukrov Day 1,890, 13:09

@Borkan ---- šta se čekaš kandidirati? Riješi to sve kirurški

Tomi65
Tomi65 Day 1,890, 13:10

borkan za CP-a o7

Dr_Revenue
Dr_Revenue Day 1,890, 13:14

Svaka cast za slovence, njih jedino vole u Dalmaciji. xD

AntimonCro
AntimonCro Day 1,890, 13:15

Želim EDEN, ali prije svega želim slobodu za naše originalne regije. x2

serhio buskez
serhio buskez Day 1,890, 13:16

dopizdila azija i bogu i vragu, jbg slazem se s onim sto nexus rece nama trebaju ciklusi sad smo vec 5,6 mjeseci u aziji dosta je ocemo nazad u europu

Samohajduk101
Samohajduk101 Day 1,890, 13:20

vote
al na žalost ništa jer su interesi pojedinaca ispred svega, zaboli njih za core regije i eHr

Street-soul Crew
Street-soul Crew Day 1,890, 13:24

mah sharpoor je u pravu.. ja volim svoju zemlju i rl i erep ali voliti zemlju i dizat uzaludne rwove dok je situacija ovakva gdje je 70 posto dmge usmjerena kontra edena, znači vodit državu u propast. razjebat svoje accounte na jedan rw što su neki učinili je glupo...a oni koji pozivaju na uspješne rwove i povratak doma .. istina moguće je ali pored ovakvog omjera snage moguće je samo na način da svi počnemo provlačiti kartice onda bi mogli imat i stabilne domaće regije..

Street-soul Crew
Street-soul Crew Day 1,890, 13:33

i ja želim i eden i core regije a i indijske bonuse..moguće je izborit to ali na koliko dugo to je već pitanje.. a i treba pametno to odradit ...a ne dignit rw pa ajmo sad probat.. situacija je takva da su srbija i njhovi saveznici prejaki..i treba nam samo jedna prava prilika da se sve poklopi, i isforsirat onda bi mogli nešto a ne svako malo dizat rwove na random pokušaje pa ako upali upali

Tom Tomasic
Tom Tomasic Day 1,890, 13:57

Ne, nije Shapoor u pravu. Jer razlika se povećava iz dana u dan i sad. I povećavat će se tako dugo dok im se ne presijeku maksimalni bonusi. I trebalo bi dizati RWove tako dugo dok jedan ne prođe. I samo mi jedno nije jasno - zbog čega smo mi to sretni jer nismo obrisani i imamo bar neke regije (za koje plaćamo najam?!?) odnosno imamo kongres???
Ja priznajem da me baš i ne interesiraju drugi moduli igre osim novina (barem onih duhovitihkao npr EL Ernestovih) i možda nisam shvatio taj dio igre ali ja sam bio uvjeren da se ne dobivaju nikakvi bonusi na proizvodnju ili trening ako imaš kongres. Vjerojatno sam u krivu. Ali jedno je sigurno nikad nismo složni dok nismo obrisani i lupamo za eHR...

Street-soul Crew
Street-soul Crew Day 1,890, 14:36

tom slažem se da bi valjalo im odcjepiti bonuse ali činjenica je da su brojke na njihovoj strani..i koliko god mi volili svoje i borili se srcem.. najviše bi nam pomogla rl lova..e kad bi svi bili spremni malo provuć karticu onda bi to bilo puno lakše ..ne triba 100 rwova pa dok jedan ne prođen neg jedan dobar koji će proći..ali kad se stvari slože pa da se stvori dobra prilika

Shapoor Reporter
Shapoor Reporter Day 1,890, 14:41

normalno da se povecava, na zalost to je trenutno neizbjezno :/ ali zasto bi se jos vise povecavala ?

podizanje jednog rw-a kosta 35g, eden prosjecno dnevno dize barem 7-8 rw-a, 35*7*30=7350g to je strasna cifra za samo jedan mjesec + seljakanje eden igraca, jer vise se ne moze stalno biti u okupiranoj regiji jer se treba svaki dan do rijesiti ;), to je min. 0,15g, a najcesce 0,42g svaki dan ... uzmite brojku od npr. 500 vojnika(ajmo reci da hr ima toliko igraca) pa to ispadne 0,15*500*30=2250g minimalno ... u trenutku kada je ekonomija takva da se treba fest potruditi ne bi li se zaradilo 1-2g dnevno(to uglavnom uspijevaju oni malo bogatiji igraci, dok velika vecina je sretna ako si uspije dnevno zaraditi samo za odradjivanje do-a) pozivanje na trosenje za oslobadjanje nama nebitnih regija, pa bile one cak i core regije, je meni totalna nebuloza.jedino ako mislite dosta rl para trositi i time kompenzirati ogromni nesrazmjer dmg-a ;) ... na botanje necu trositi rijeci

Shapoor Reporter
Shapoor Reporter Day 1,890, 14:48

shit, ovo sa seljakanjem da bi se do rijesio zanemarite :P, ali da se moramo vise seliti od njih stoji

nexus2012
nexus2012 Day 1,890, 17:50

oprosti Shapoor Reporter, ali sa takvim str i rankom bi trebao bolje poznavati bitke, sve ono sto si govorio u prvom komentaru je netocno...

ratovat treba, 70 razlike je vodstvo koje vjerujem nitko nikada nije preokrenuo (da ne spominjem ako je drugoj strani imalo stalo do te bitke), a ti goldi koji se daju za rw, spominjes 35 i neka je, trosi se jako i druga strana, isplati se mnogostruko kao drain, gdje se potrosi na stotine golda u wepu, foodu, tenkanju, ali i jos bitnije, odvlacenju od bitnih frontova

sto se tice bitke za dalmaciju, srbi su se strasno istrosili taj dan i zamalo su pukli da nisu imali golemo iznenadjenje i ni sami nisu znali za njega, na samom kraju pojavili su se poljaci koji su slavili rodjendan i taj dan istenkali bolesnih 2,5 milijarde dmg

Shapoor Reporter
Shapoor Reporter Day 1,890, 21:58

da sam bar u krivu

BorKan
BorKan Day 1,891, 01:01

Cukrov, a preko koga da se kandidiram kad me ove gore spomenute stranke ne žele kandidirat. Oni sve odlučuju na stranačkim chatovima, izbori su farsa. Kao i u RL imaš privid demokracije i možeš izaći na izbore gdje ti tutnu listić sa imenima za koje nebi glasovao ni sa šenutim mozgom.

Samohajduk101
Samohajduk101 Day 1,891, 02:37

Borkan isto ti je da se i kandidiraš kad pobijeđuje onaj koji je dogovorija i platija pojedincima koji imaju masu botova. Kao u RL tamo glasaju mrtvi a odi glasaju botovi

Zvijer69
Zvijer69 Day 1,891, 04:22

Podrška!
Ali slažem se i s Shapoor-om da nema nekog smisla ići glavom kroz zid dok je ekonomija ovako posložena.
Treba malo počet po Slovencima, pa se uvalit u austriju i švicu : D
Barem ćemo tlačit neke druge zemlje i maknut se više od Indije gdje više nismo dobrodošli.

Gabrijelovic
Gabrijelovic Day 1,891, 11:47

Neki su dosli bas igrati jer je eHrv pod okupacijom smrda, ali realno komsije su mnogo jaki... a ti mlati praznu slamu ovdje i blebetaj koliko hoces jbga, ova igra se igra iz dosade inace. ePoliticari, gdje ste sada?

Tom Tomasic
Tom Tomasic Day 1,891, 17:23

Razlika se povećava uvijek isto taklo dugo dok imaju max bonuse a mi ne. Trošimo se mi dakako, al ni oni ne mogu luipati više nego imaju a nekako ne vjerujem da ih puno ima bezgranična skladišta ili zalihe golda. Ne vidim zbog čega bi se razlika povećavala ako pokušavamo RW?? Zbog plaćenog dizanja RWa? Hoće li inače ti novci (od poreza) biti podijeljeni da se mogu pojedinci bildati da smanje razliku? U veći minus pojedinci ne mogu ići, jer onaj koji nema niti se može seliti niti lupati,a ako dobije donacije samo se jača - on ne gubi. Nadalje ima još jedna sitnica, iako su protivnici brojniji moraju i braniti znatno više regija, dakle na koncu ispadne isto...

Konjica MMV
Konjica MMV Day 1,892, 01:25

"Koja je korist plaćat najam nekih lijevih pokrajina u Indiji ako nemamo maksimalni bonus? A RW-ove u origigi regijama treba dizat svakodnevno i svuda te se fokusirat na 2 do 3 pa nek oni razmišljaju koji su u fokusu. Bolje imati jednu origigi regiju nego plaćat najam beskorisnim regijama koje nedaju bonus " x100

BorKan objasnio

Zagrad United
Zagrad United Day 1,892, 02:59

e svaka cast cukrove, samo da jos nađemo muda koja smo izgubili i idemo doma

Gyurak
Gyurak Day 1,892, 05:04

Kao što su već naveli, dosta nam je ping pong rata sa srbima, sad se vamo zajebavamo sa Indijom pa opet nevalja, opet bi ping pong rat sa srbima.. Kako god okrenemo ništa nevalja..

BacoST
BacoST Day 1,892, 05:07

Borkane Dalmatinska je uz tebe svim srcem.....
idemo doma!
Borkana za preza!
doli fikusi i njiovi sateliti

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.