Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy

Kdo je tukaj neumen?

Day 2,169, 09:09 by Ice Killa

Če površno pogledamo nedavne pripetljaje, lahko za vse okrivimo trenutno vlado. A kaj ko zadeve niso tako enoznačne. Celoten konflikt se je začel z željo, da Slovenija podpiše sporazum s Švico, katerega so bojkotirali vsi izmed ti. slovenske opozicijske elite. Prav takrat so se zarisale smernice, ki so potem narekovale zdajšnje dogodke, torej padec italijanskih in švicarskih regij. Sicer glavni problem ni, da smo bili premagani, ker se po besedah bodočega švicarskega predsednika "zavedajo, da niso zmožni držati regij dlje časa", glavni problem je tisto, kar smo izgubili, možnost diplomatskega sporazuma. Švicarji so po osvoboditvi izpod slovenske okupacije zdaj ostali zgolj pri enem cilju; letati okrog Slovenije in postopoma izsrkati vso potrpljenje, ki ga premoremo.

Ne moti me, da so nekateri proti dogovoru s Švico, moti me, da se je v roku enega tedna njihova vizija, da je bolje okupirati švicarske regije in za to prejemati nič najemnine, izkazala za napačno. In sedaj ti osebki ohranjajo pozo, da so vseeno boljša alternativa, čeprav so bili prav oni (vsaj delno) krivi za stanje, kjer so nas Italijani in Švicarji premagali in posledično dobili kongres. Za nameček so Švicarji odleteli v Kanado, kar je popolnoma razblinilo karkšnekoli sanje o medsebojnem dogovoru, kjer bi lahko dobili najemnino za, verjeli ali ne, oddajo regij, ki jih ne rabimo in jih lahko vzamemo nazaj, kadar se nam zaljubi. Okvirna cena, katero bi bili pripravljeni plačevati, je bil pa gold, ki bi ga dobili od kongresniških volitev. Skoraj 200g in verjetno še dodatki za sporazum, ki bi ga morebiti lahko zahtevala Slovenija. Seveda če bi takrat, ko bi lahko, ponovno izpogajali nov sporazum.

Torej tukaj se ni pokazala nesposobnost trenutne vlade, predvsem se je pokazal idiotizem trenutne opozicije, ki je za nastalo situacijo v celoti okrivila zdajšnjo vlado. Predsednik je bil skrajno naiven in je neizkušeno odreagiral na dano situacijo. Soočen je bil z javnim pritiskom in podlegel, čeprav so bili njegovi nameni v osnovi pravilni. Da, pravilni so bili. Sporazum s Švico lahko Sloveniji zgolj koristi in omogoči dodaten priliv golda na naš račun. Česar se vsak razumen človek ne bi branil, če nam v zameno za to Švicarji obljubijo še mir in da se ne bodo borili proti Sloveniji. Lahko smo iskreni pri tem, da je zdajšnja vlada zahtevala premalo v zameno za osvoboditev švicarskih regij.

Računica je preprosta, bolje 200g na računu Slovenske banke kot porabiti tisočere goldov za obrambo regij, ki bi jih lahko diplomatsko obranili že pred časom. A kaj ko slovenski ponos ne pozna besede pamet.

Dogodki iz bližnje preteklosti so sicer tragikomični, a bolj problematični so nedavni članki z Exclusivom na čelu. Slednji je svoje nestrinjanje z vlado obeledanil v vladnem časopisju, s tem pa pokazal svojo nezrelost in namignil, da je celo prevzel organizacijo. Kdor to jemlje za šalo, da se kar tako jemlje vladne organizacije ter potem piše članke na njih, ne ve, kaj je humor. Še najmanj pa je to odraz, da je vlada tista, ki je slaba. Začeti je treba pri sebi.

Kako posameznik prenese sporočilo naprej, včasih pove več od sporočila samega.

Lepo vas pozdravljam,
Ice Killa aka Howly

 

Comments

Mr.CaCkO
Mr.CaCkO Day 2,169, 09:17

Da ti najprej odgovorim na vprašanje: TI!

Kako bi bil lahko ta dogovor z Švicarji dober in bi od tega dobili (po tvoje) 200g, če je pa sam predsednik rekel da je bil (po njegovo) že od začetka plan da se ta dogovor (če bi bil podpisan) takoj čez par dni prekrši.....

S tem da je pa Ex objavil članek v vladnem časopisu se pa samo pokaže koliko neresna je vlada, da niti gesel org-jev ni zamenjala, čeprav se to ponavadi naredi takoj ob začetku mandata...
Sicer pa je fajn da je vsaj Ex kej v vladnem cajtngu objavu, ker drugače bi nam vrjetno org vzel zaradi neaktivnosti

Ice Killa
Ice Killa Day 2,169, 09:21

"Kako bi bil lahko ta dogovor z Švicarji dober in bi od tega dobili (po tvoje) 200g, če je pa sam predsednik rekel da je bil (po njegovo) že od začetka plan da se ta dogovor (če bi bil podpisan) takoj čez par dni prekrši....."
Pritisk negativno vpliva na človeško mentaliteto in takrat lahko delamo poteze, za katere mislimo, da so dobre, čeprav so slabe. Slab izgovor, kaj naj rečem.

Če ne bi hoteli dogovor s Švico, ga sploh ne bi iskali. Tako pa so ga.

"ker drugače bi nam vrjetno org vzel zaradi neaktivnosti "
SmoothZiga ti lahko pove o aktivnosti na informiranju pred nekaj meseci. Oh wait?

SmoothZiga
SmoothZiga Day 2,169, 10:22

A ti si resen? LoL
Je blo več člankov napisanih kot v tvojem mandatu... pa še tam si se sam nekaj jokal pri TWO = )

Ice Killa
Ice Killa Day 2,169, 10:25

Kaj pa tisto širjenje govoric vodilnim v TWO, kako je Howly neaktiven in vse vrste negativnih pridevnikov? Oops?

Prepuščam javnosti, da se odloči, ali je bila tisto spreminjanje statuta v TWOju jokanje ali zgolj nujna poteza, da se prepreči pretiran vpliv določenih nacij v HQju.

Ice Killa
Ice Killa Day 2,169, 10:27

Oh, pa mimogrede, tudi ti si podpiral tiste spremembe. Ha! Kakšna ironija.

Dunci
Dunci Day 2,169, 09:24

Sproščeno

cvicekk
cvicekk Day 2,169, 09:54

Še dobro, da je vse skupaj le igra.
V RL bi pri takih podtikanjih in podlostih raznih vlad in članov opozicij in stricev iz ozadja bili že zdavnaj izbrisani.
Neodgovorno, nesposobno ,neetično delovanje marsikoga dela to igro za "polje manipulacij", kjer lahko prav vsak, kateri je dovolj pokvarjen (in ima nekaj RL denarja, katerega vloži v to igro) dela kar hoče.

Ne v RL in niti v eRepu nismo neka celota članov slovenske skupnosti, katera bi se kljub različnim mnenjem spoštovala in sodelovala med seboj. Nimamo skupnega cilja. So le cilji ( po večini pokvarjenih in bogatih) posameznikov, kateri v tej igri sproščajo svoje bolne ideje in s tem rušijo enotnost oz. sodelovanje med nami. V svojo ekipo pa pritegnejo se del eSlovencev in potem se narod bori za "svoga vođo", namesto, da bi sodelovali. Večina člankov opisuje same manipulacije. Bolj malo jih je takih, kateri bi vlivali novo vizijo in sodelovanje.
Tako, da izgleda, skoraj edini plus te igr ostajao pikniki, kjer se ljudje med seboj spoznajo.
Ampak ob modrem vodstvu, in ob vsesplošnem spoštovanju bi nam ta igra nudila 80% več užitkov, kot nam nudi sedaj.
Govorim za običajne eDžavljane. Manipulanti so pa itaq prišli na svoj račun.
Več ali manj, če bi bil tujec, si eSlovenije ne bi izbral za bivanje. Verjetno prej Japonsko ali kakšno drugo složno eDržavo, kjer bi bili članki polni vzpodbud in medesebojno sodelovanje na višji ravni, kjer bi vsi imeli veliko več od tega vsega skupaj.
lp

medicinec.si
medicinec.si Day 2,169, 12:48

Zaj si upaš govorit ja, ko si councillor postal pri SPS

cvicekk
cvicekk Day 2,169, 12:55

sem moral iti gledat, kaj pomeni "councillor".
sem še daleč od naziva, katerega mi daješ.
edini zagovornik, oz. svetnik pri SPS sem samo v zagovarjanju pitja CVIČKA. Žal, ker bi mi položaj glavne svinje pri koritu sicer ustrezal. A nimam časa se s to igro ukvarjat.

Sureback
Sureback Day 2,170, 02:38

se popolnoma strinjam z napisanim..kor v RL so očitno tudi v Erepu ljudje ki ostajajo na vrhu in se okoriščajo z rajo..standard

hrvatino
hrvatino Day 2,169, 09:57

si se vprašal kako svoje sporočilo prenašaš naprej? ne pravim, da je vse kar si napisal neumnost, je pa tak odnos, da se kljub pokazani nesposobnosti skuša ljudi obdržati na površju in odgovornost prenašat na druge, tipično slovenska omejenost v razmišljanju...in več kot presenečen sem, da si tako močno omejen tudi sam...

zanimivo pa mi je, da se igralci te igre ne zavedajo, da je igra kompleksna in da je obvladanje vseh modulov igre nuja za ustreznost v politiki (dlje ko sem v igri bolj opažam to, nekateri pa po preživetih letih tukaj, tega še niso opazili)?!

Ice Killa
Ice Killa Day 2,169, 10:02

Če bi bil pozoren na moje izjave, bi vedel, kakšno je moje mnenje o vladi in opoziciji (izvzemajoč ta članek). Potemtakem bi tudi lahko uvidel, kako brezvezen je tvoj komentar.

hrvatino
hrvatino Day 2,169, 10:16

hmmm...nekam neaktiven sem bil zadnje čase zato ne vem o katerih izjavah je govora
jaz sm prebral ta članek in ga komentiral (kot sem napisal, me je tvoj izražen pogled v članku presenetil)...

Tittanos
Tittanos Day 2,169, 10:05

Aha, o tem si me spraševal. No, ne morem se povsem strinjati s teboj. Ko omenjaš opozicijsko elito, omenjaš večino slovenske populacije, kajti v prvem RW-ju se je samo vlada borila za Švicarje, ostali so se borili za Slovenijo. Torej kriviš večino Slovencev (čeprav je najlažje reči opozicijsko elito, da izvrednotiš (al kšna je že beseda) dejanje opozicije).

Sedaj se bom ponavljal - cilj TWOja je bil izbris CoT kongresa. Torej bi lahko naša vlada pritisnila na zavezništvo da pride pomagat. To ni naredila, kajti jaz nisem videl nobene zavezniške mobilne enote. Tudi denarja naj ne bi bilo več za COje, torej se sami ne moremo borit.

Sploh pa ne razumem tega...
"Ne moti me, da so nekateri proti dogovoru s Švico, moti me, da se je v roku enega tedna njihova vizija, da je bolje okupirati švicarske regije in za to prejemati nič najemnine, izkazala za napačno."

Oprosti, ampak vlada je sama priznala v članku da je nameravala brisat švicarje če ne bi dali več dnarja za regije. Naša vizija je bila neuspešna, ne pa napačna. Napačna je bila od vlade, napako so pa naredili že na začetku. Krivi tiste ki so s tem začeli, ne pa ostale ki so se temu uprli.
Raje imam tak potek kot se je zgodil (uspešen upor švicarjev in italjanov), kot pa da vsi v svetu vidijo kako izsiljujemo švicarje par dni pred kongresnimi. Še sam si komentiral na to, se spomniš?

Tittanos
Tittanos Day 2,169, 10:09

Sploh pa ne vem kaj si mislil z 200 golda, glede na to, da je vlada sprejela sporazum za 7.500 SIT (kar je 37.5g).

Raje 500 golda kot pa porabiti tisoč za obrambo. Ampak to je brezveze govorit, ker je vlada pristala na 38g, kajneda?

Ice Killa
Ice Killa Day 2,169, 10:15

Imel sem pogovor z Thedillpicklom ...

Saj veš, kaj sem napisal pred dobrim tednom, da sem za dogovor, ampak sem mnenja, da je mesečni dotok golda v zameno premajhen.

Tittanos
Tittanos Day 2,169, 15:08

in kaj zdj mutiš o 200g? Kaj ima veze kaj je thedilpickl povedal v intervjuju? Vlada je celo znižala na lepe očke iz 8k na 7k najemnino, čeprav bi lahko zahtevali 1000 golda in ne samo 38.

Exclusive
Exclusive Day 2,170, 08:37

Ej Orinda no PA TI NIMAŠ POJMA NO.. on bi lahko iztržil 200 golda z lahkoto v 2 minutah...

Ice Killa
Ice Killa Day 2,169, 10:13

Neko jedro hujskačev je le prisotno, 0rinda.

Če Sloveniji ni v interesu, da izbriše Švico, lahko poskusi z diplomatskim pristopom v TWOju. Če sva lahko midva lastnoročno spreminjala statut alianse, je težko najti izgovore. Sicer pa je Cacko rekel, da je vplivnež, posledice njegovega vpliva so bile vidne v tej švicarski krizi.

Dejstvo je, da je vlada nesposobna. In dejstvo je, da se z večino izmed akcij ne strinjam, ampak osnovni princip, da se podpiše dogovor s Švico, je bil korekten, ampak slabo izveden.

Vizija nasprotnikov je bila napačna, vizija vlade je bila neuspešna, če te lahko popravim. Težko me boš prepričal v nasprotno, sploh po porabi ogromni količini golda s strani Slovencev v bitki proti Švicarjem.

Krivda je na obojih, sporočilo tega članka pa je, da ni zgolj vlada kriva, kot hoče prikazati določen krog ljudi.

hrvatino
hrvatino Day 2,169, 10:24

tukaj si vse skupaj na malo višji ravni napisal, kot pa zgoraj v članku...res, da se tudi tukaj s čim ne strinjam, ampak ti napisano veliko bolj pristaja, kot tisto zgoraj (tukaj se z večino strinjam!)...

Tittanos
Tittanos Day 2,169, 14:57

http://prntscr.com/20e7bs
http://prntscr.com/20e7m8

Tukaj imaš dva komentarja, ki sta super opisala dogovor s Švico.

Zgolj vlada je kriva za nastalo situacijo in noben drug.

Mr.CaCkO
Mr.CaCkO Day 2,169, 10:18

"Sicer pa je Cacko rekel, da je vplivnež, posledice njegovega vpliva so bile vidne v tej švicarski krizi."
??? WTF???
Kaj, kdaj, kako sem jaz rekel da sem vplivnež in kje v tej švicarski krizi so bile vidne posledice MOJEGA vpliva?
LOL

Ice Killa
Ice Killa Day 2,169, 10:22

Aha, potemtakem nimaš vpliva v TWO, kot si mi vehementno zagotavljal pred tednom? Ker če bi ga teoretično imel ...

hrvatino
hrvatino Day 2,169, 10:30

cacko, to da imaš vpliv je bilo pohvalno, samo ice tega ne bo priznal...hotel je rečt, da če bi bil ti CP bi bilo z TWO vse veliko bolj usklajeno, kot je bilo!

ice, v tem mescu cacko ni bil član vlade in zato njegov vpliv ni bil pogojen z uskladitvijo slovenije z zavezništvom...

Mr.CaCkO
Mr.CaCkO Day 2,169, 10:57

Mam dolocen renome v TWOju ja kot sm si ga sam ustvaru....ne vem pa kako bi to lahko vplivalo navse to z svico?

HladenSpricar
HladenSpricar Day 2,169, 10:09

Ice Killa for dvorna luda!

Ice Killa
Ice Killa Day 2,169, 10:16

Already taken by: *drum roll* HladenSpricar

RESN POBA
RESN POBA Day 2,169, 10:20

TI !

če že sprašuješ : )

PWhite
PWhite Day 2,169, 10:38

Vote. Lepo napisano. Kreganje pa vam prepuščam : )

Bostjan2011
Bostjan2011 Day 2,169, 10:44

kolikor vem je bila cena dogovora na pogodbi 8000 SIT kar je daleč od 200g na mesec... kaj kdo obljublja da bo naredil ko bo... itd je pa klasika vseh politikov v RL ali pa tukaj... ko je potrebno nekaj naredit pa se vidijo vse fige v žepu... Glede porabe tankov v RWjih s Švico v bodoče pa no ja saj v tem je čar igre al ne... al želimo samo tanke grmadit in grmadit pa po malo porabljat v Poljski in Argentini... če pa koga strah izbrisa pa halo tudi to je del igre in če se zgodi se bo pač zgodil... tudi TWO ne bo večen torej... samo malo vse skupaj poglejmo iz strani igre pa bo vsem lažje... to da pa vsi uživajo v igri kdo ma daljšega pa nič novega... vedno je bilo tako in vedno bo.... Pav ima tudi lepo perje a ne...

Ice Killa
Ice Killa Day 2,169, 10:46

Če bi prebral intervju s Švicarjem, bi vedel od kje 200g. On bi bil načeloma pripravljen plačevati najemnino od kongresnega golda, ki bi ga Švica dobila. Takrat ko sem imel intervju z njim seveda, zdaj to verjetno ni več aktualno.

Bostjan2011
Bostjan2011 Day 2,169, 11:03

to kaj bi bil če bi bil je vedno... baba rekla baba kazala.... če bom jest predsednik poljske bom sloveniji za eno nepomembno regijo placeval 1000 g... mislim na taksen stavek ne padam... leporečje v politiki... probaj kdaj v RL biti v politiki pa boš videl kako hitro dobiš obljubljeno zadevo s prstom v rit če ni na papirju podpisana in ta podpis je imel samo 8000 SIT... tako da teh kao 200g bi bile tudi ob sporazumu z njimi samo mokre sanje... me prav zanima kdo bi dal v sloveniji 5 g od kongresa nazaj v drzavo ze 2.5g je bila huda debata o tem... rad preberem tvoje sestavke ampak s tem si fejst brcnil mimo zato sem se sploh oglasil... drugace sem vecinoma tiho in si svoje mislim... pa kaksen pivcek spijem pa je dan lepsi...

cvicekk
cvicekk Day 2,169, 11:12

res je samo igra. Se popolnoma strinjam. In še sreča, da je samo igra....
....bi pa dodal, če si resnično želimo akcije, to storimo s kakšno močnejšo državo, ne pa s Švico, katera premore 1,5 državljana, oz 3 otroke....

Brisanje šibke Švice pa res ni neka velika adrenalinska "akcija."
Kdor želi akcijo, bi jo dobil, če bi pred časom mi napadli Francijo (kar sem tudi sam v nekem članku predlagal). Res nimamo nekih velikih sovražnikov na meji, katere bi lahko napadli. Vsake toliko časa se pa pojavi priložnost. Ko je priložnost, pa mi ne jamrat, kako se bojite posledic napada ne nekoga. V končni fai je vse skupaj le igra....

Solinar
Solinar Day 2,169, 11:00

Sam se s5 smejim

Bostjan2011
Bostjan2011 Day 2,169, 11:09

joga smeha vedno pase

System Shutdown
System Shutdown Day 2,169, 11:49

Vse je načeloma
200g ni nikjer omenjenih v pogodbi.
Vse kar sem pricakoval od vlade je, da se obrani svicarski napad, oz. na morebitni osvobojen rw odgovoriti z NE-jem.
Preprost ukrep, kako bi svicarji ostali brez kongresa. Ce seveda upostevamo, da bi v drugem rw-ju nastavili co in ignorirali italjane.
Tudi hitler je izgubil, ker se je boril na dveh frontah.

Akharat
Akharat Day 2,169, 12:11

vote za članek in avtorja, ki zadev ne opisuje na način črno-belo

Madafakr
Madafakr Day 2,169, 12:24

Lejga pa tak filozof si...Kako ni črno in belo? Žogico je iz ene strani, spet samo na drugo odbil. To ni članek o neki konstruktivni rešitvi, to je članek ki je krivdo iz ene strani spet samo prevalil na drugo.
Kaj je tu "barvnega" mi povej

Akharat
Akharat Day 2,169, 12:26

kolk plačaš, da ti razložim?

Madafakr
Madafakr Day 2,169, 12:28

Plačam ti če boš tih -.-

Akharat
Akharat Day 2,169, 12:45

ok bom prijazen pa ti bom vseeno na kratko odgovoril: v članku se pojavi kritika tako opozicije kot vlade (torej obeh strani; npr. citat "Predsednik je bil skrajno naiven in je neizkušeno odreagiral ...") in izpostavi nekaj prednosti diplomatskega dogovora s švico, čeprav nam vojaško niso kos (kompromis nam ni nujno potreben, bi pa lahko bil koristen na dolgi rok)

je pa res v tem članku bolj poudaril napake opozicije, ker je članek del trenutnega političnega konteksta in ni celovita analiza. trenutnih člankov o napakah vlade je že preveč in zadeve se tam pretiravajo, zato je jih je tudi delno opravičil.

Madafakr
Madafakr Day 2,169, 12:54

A je objektivna kritika da nekomu rečeš da je naiven in neizkušen, drugega pa v naslovu obtožiš da je neumen?
http://www.youtube.com/watch?v=kge2GkRWEmo

Ice Killa
Ice Killa Day 2,169, 16:05

Bodimo natančnejši, krivdo sem enakomerno pripisal vladi in opoziciji.

skofjaloka
skofjaloka Day 2,169, 12:38

komu je zdej v interesu pogrevanje te juhe, ki sej že davno skisala?

Madafakr
Madafakr Day 2,169, 12:51

Jaz dons špetir majstra špilam \o/

strok78
strok78 Day 2,170, 00:04

pogreta juha.........ne tisto je golaž
sranje

medicinec.si
medicinec.si Day 2,169, 12:58

Hm, ledeni je spet napol spremljal dogajanje in zaj piše šalabajzerizme (spet)

1. Vlada je hotela sporazum, ki bi ga švicarji sprejeli.
2. Nato pa je želela čez nekaj dni ta sporazum enostransko prekinit.

Zaj pa se vprašaj, zakaj je hotela vlada sploh sprve podpisat sporazum iz točke 1.?
Zakaj se niso RWji pač obranili in ne bi bilo treba sporazuma, ki je bil mišljen biti prekršen?
Katastrofa pač, nimam več besed...
Čudi me samo to, da ni v vladi bilo enega člana, ki bi rekel, da se mu to zdi čudno, kar so planirali :S

Še dober teden pa bo Saints to postavil nazaj na noge in se noben več ne bo sekiral, da se kaki taki šalabajzerizem dogodi.

Madafakr
Madafakr Day 2,169, 13:07

kdo je ta saints sploh? Mam ga na friendlisti ampak vem le to je to da rad je urugvajske ribe :o

Baby Anna
Baby Anna Day 2,169, 13:44

TI TI TI TI TI TI TI TI moja rožica

mufekk
mufekk Day 2,169, 13:46

a si ti neumen! saj nisem telekom, da bom sporočila okrog prenašal. pol me bojo pa še prodali in to po možnosti brez žic...! -lolll
niti besedice od mene o tej kregariji nisi in ne boš slišal.kdo ve zakaj? -lol

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.