Ambient on/off
Join eRepublik

Jaj de jo meleg van a kocsmaban

51 Day 728, 07:48 Hungary
<img src="http://erepmarket.com/counter/counter.php">

I would like to apoligize from my international subscribers but i will not provide and English translation as this article is related only to Hungarian politics.

....................

Jelen pillanatban a Szolidaritas Part iranyitja az orszagot. Sokan azt mondjak, hogy vegre. Ne gondoljatok, hogy csak szoli tagok gondoljak igy. Sokan mar helyet csereltek volna a Szolival mivel tudtak, hogy a kocsmaban jo a hangulat es hangoskodni is lehet.

A Szolidaritas Part honapok ota a legjobb programmal allt elo, es ezt senki sem cafolta. Azzal dicsekedett, hogy aktiv csapata van amely megvalositja ezt a programot.

Lassuk is mi tortent a megvalasztas ota eltelt 12 nap alatt.

Az eredetileg meghirdetett kormanyban is amelynek 44 tagja volt, 2 olyan ember is akadt akiket fel sem kertek a tisztsegre. Kozben a kormany tovabb fogyott, tobben kileptek a kormanybol: delibab – hadugyminiszter, frareg – hadugyi tanacsado, Marginaldefeat – PEACE kapcsolattartas, Kicsike – oktatasugy miniszterium alapoktato, Weis Mandferd Huba – Gazdasagi miniszter / elnokhelyettes is bejelentette a lemondasat.

A Szolidaritas Programja a Hat pont az orszagert is egy szep program volt. Nagyok az elvarasok, de lassuk nehany elemet:

Reális gazdaság – Errol annyit mondanek, hogy ki nem emlekszik Drith amokfutasara amikor 0 skillel rendelkezo jatekosokat 5 HUF-al fizette. Nem nagy osszeg, azonban elvi alapon utkozik a programmal.

A Gazdasagi elkepzeleseink kampany cikkben a szoli kihelyezett gazdasagrol beszelt, vagyis, hogy magyar land munkasok, magyar cegekben dolgozzanak kulfoldon HUF-ert, azonban a megvalasztas utan a Gazdasagi Kozlonyben az egyik celja a kormanynak a landos munkaero itthontartasa lett. Igeret es valosag kulonbozik.

Racionalizaltabb hadugy – Hat ennek a racionalis hadugynek koszonhetoen Magyarorszag elveszitett 2 strategiailag fontos regiot, Graubunden es Syddanmark olyan korulmenyek kozott, hogy a magyar oldal mindket csataban tobb mint 500.000 tobb damaget utott mint az ellenfeleink, de annyira racionalisak voltunk, hogy megis veszitettunk. Megemlitem, hogy a racionalis hadugyhoz az is hozzatartozik, hogy kulfoldi tankokat lat el az allam GOLD-al es fegyverekkel, sajat 20-as magyar tankjai pedig kapnak 3 Q3-as fegyvert. Hogy tevedes ne essek nem azt nehezmenyezem, hogy a kulfoldiek kapnak, hanem azt, hogy a magyar seregek nem voltak felkeszulve teljes mertekben a harcra. Nem hiszem, hogy a magyar FM-nek hianyzik a tankolas, de hianyzik a felkeszules a csatakra. Szamomra Poker, BattalGazi es Eupohonix magyarok, nem roluk beszelek.

Transzparens állam. Az állam egyes szektoraiban nyilvánosságra hozzuk a felelősöket.. Nem csak az általános, hanem az egyes minisztériumok és nagyobb cégek költségvetését is nyilvánosságra hozzuk.” 9 nap kellett ahhoz, hogy a felelosok listajat a kormany nyilvanossagra hozza. Ami az orgok hozzaferest illeti a miniszteriumok egymas orgjaihoz is hozzafernek. Kulugys szemelyek is hozzafernek a hadugy orgjaihoz, de nincs magyarazat miert is van ez. Az igert atlathato koltsegvetest meg a mai napig sem publikaltak, pedig mar 11 nap telt el.

Nem tudok elsiklani a felett sem, hogy a Kongresszus elfogadta Szeptember 14.-en, hogy az eMagyar Nemzeti Bank a kormanytol fuggetlen allami szerv . Akkor miert is van az, hogy ugy Termetes Samu mind Huba is be tud lepni ide. Hol a fuggetlenseg? Hol van a hatalmak elkulonitese?

A racionalis hadugy es a transzparens allamhoz hozzatartozik az is, hogy a hadugyminiszter donteset katonai teren felulbiralta az oktatasi es a gazdasagi miniszter

Ezelott egy honappal Huba azert haborgott mert az elnok a sajat ujsagaban irt cikkeket es azzal vadolta, hogy igy probal Media Mogul medalt szerezni. Persze ezt nem akadalyozta meg a jelenlegi szolis hadugyminisztert, hogy ugyanugy a sajat ujsagaban publikaljaon hadugyi elemzeseket .

Lathato, hogy sokkal konnyebb a kocsmaban ulni es blamalni, mint barmit is tenni. A Szolidaritas rajott, hogy egy dolog az otthon felepitett terv, es teljesen mas az amit meg lehet valositani. Meg vagyok gyozodve, hogy mindent megtesznek ami toluk telik, azonban remelem ez alatt a honap alatt megtanuljak azt, hogy majd amikor ujbol a kocsmaban ulnek, vagyis 18 nap mulva, kicsit maskepp alljanak hozza az ellenzeki szerephez.

Addig is jo munkat kivanok a jelenlegi kormanynak es remelem, hogy bepotoljak a lemaradast.

Igyen sort mindenkinek a kocsmaba!



 
Report comments
 
kopariadam
26
kopariadam Day 728, 07:52

Zolit és Kampecet elnöknek!
Őszintén szólva a KARDos kormány jobban működött, mint Kampec óta bármelyik...

 
Dunedan
26
Dunedan Day 728, 07:52

Egyik link nem jó

 
Komjatius
24
Komjatius Day 728, 07:52

Nagyon nagy...

 
sauluss
25
sauluss Day 728, 07:52

Zoli, indulj már el elnöknek!!!!

 
Gomboc
27
Gomboc Day 728, 07:53

A politika már csak ilyen, arról szól ki tud nagyobbat igérni, hogy hatalomra kerüljön, persze utánna az igéretek 90% feledésbe szokott merülni...

 
Alecian
25
Alecian Day 728, 07:54

lolcats, they be everywhere

 
carpediem4life
38
carpediem4life Day 728, 07:57

vote Zoli jot szoltal

 
Tomjohnson
30
Tomjohnson Day 728, 07:57

a cikk reális mert ezt kb mindenki észrevette. Néhol talán nem igazságos, hiszen még a felénél se vagyunk a ciklusnak.
Viszont az ellenzéki szerepben én azt nem szeretem, hogy bírál de nem javasol, mert azt majd magának tartogatja. Pedig az ország érdekében lehetne pár tippet adni hogy mindenki tisztán lásson, miért is választott rosszul

 
Kovacskoko
26
Kovacskoko Day 728, 07:58

nagyon-nagyon

 
Hgmg's Co
Or
Hgmg's Co Day 728, 07:59

Basszus! Erről akartam írni..

Eleinte nem kritizáltam, mert most tanulják a vezetést, de ha nincs elég idejük, akkor legyenek megfelelő helyettesek vagy ne vállalják a munkát.. Voltak dolgok, melyek javultak (pl.:külügy), de a fontos dolgok nem mennek.. Az üvegzseb pl. elég fájó pont!

 
AaReE
31
AaReE Day 728, 07:59

12 nap alatt szétestek... és lassan az ország is szétesik...

 
Weisz Manfred Huba
33
Weisz Manfred Huba Day 728, 08:01

Köpni kell pfj köpni kell.
Éskurvára nincs itt a szerelem, meg egy kis hányinger is csiklandoza a torkom, és akkor finom voltam.

 
Weisz Manfred Huba
33
Weisz Manfred Huba Day 728, 08:03

Atételes hazugságokat nem sorolom fel, pl a 20-as erős magyar tankjainkat nem tankoljuk, két cikkel hátrébb van, hogy igen.
Ha meg járnál kongreszusi ülésekre akkor tudnád, hogy van engedélyem hozzáférésre az MNB-hez.
A többi féreg hazugságodal nem vagyok hajlandó foglakozni.

Én nem hazudtam bele az emberek szemébe ellenzékből ez a különbség.
Egyébként van igazságod is, de ez így egy akkora féregség mint egy ház.

 
Karpat-Medence
25
Karpat-Medence Day 728, 08:03

Csapoljatok nekem is egy korsó Borsodit!

 
Zoli
39
Zoli Day 728, 08:04

@Tomjohnson - Nem azt mondtam, hogy rossz volt a valasztas. A program alapjan jo volt a valasztas de aki egy kicsit is az elozo kormanyok kozelebe kerult az tudta, hogy majdnem lehetetlen megvalositani.

Az uvegzsebbel kapcsolatban megemlitem, hogy az az eddigi kormanyok sem azert vetettek el mert sumakoltak a penzt hanem mert nem volt idejuk / erejuk kivitelezni. Jelenleg is ez a helyzet. Szep kezdemenyezes de nehez a kivetelezes.

Tudom, hogy meg 18 nap van a kovetkezo valasztasokig, de az uvegzseb lenyege, hogy hetente lassuk a koltsegvetest. A gazdasagi program a valasztas utan 3 nappal radikalisan megvaltozott.

Ha hibakat keresunk szerintem a jelenlegi kormany csak a hadugy teren kovetett el hibakat es azokrol mar eddig is irtam. Remelem PetiB-nak sikerulni fog jobban iranyitani a sereget es a damage elosztasat mint elodjenek.

 
Ernst von Jacob
34
Ernst von Jacob Day 728, 08:05

Hat igen ez szakertelmetlen kormany, hobbistak jobban mondva egy honapig elviseljuk....

 
lator
24
lator Day 728, 08:06

A programok alapján ez a kormány békegazdaságra készült, nem komoly harcokra. Spórolós gazdaság és tartalékerősítő tervek voltak, de hát harcolni kényszerültek. Teszik ahogy tudják.

 
Assyan
24
Assyan Day 728, 08:06

Komolyan mondom egyszer Zoli lenne az elnök, én vissza mennék 6 kattosból aktív játékosnak:D

 
Fatty Lumpkins
20
Fatty Lumpkins Day 728, 08:06

Boo

   
Ernst von Jacob
34
Ernst von Jacob Day 728, 08:10

Huba az anti-tank lovegunk...

 
Weisz Manfred Huba
33
Weisz Manfred Huba Day 728, 08:11

&quot;Ha hibakat keresunk szerintem a jelenlegi kormany csak a hadugy teren kovetett el hibakat es azokrol mar eddig is irtam. Remelem PetiB-nak sikerulni fog jobban iranyitani a sereget es a damage elosztasat mint elodjenek.&quot;
Akkor miről szól a cikked többi része?

 
Zoli
39
Zoli Day 728, 08:13

@Huba
1. Te a kormanyban vagy, nem a kocsmaban, tehat nem igy kell reagalni.
2. Ami a tobbi teren tortenik az nem hiba, nem tevedes. Az a keptelensegetek, hogy betartsatok az igereteiteket. Nem mert nem akarjatok, nem mert rosszul csinaltok valamit, hanem mert nehez. A hadugy teren ami tortent az mar hiba volt. Ott komoly bakik voltak.

 
DjQuicksilver
23
DjQuicksilver Day 728, 08:15

basszus elvesztettük Graubundent, monnyonle!

-.-

 
Moon-circle
Or
Moon-circle Day 728, 08:16

igaz. Mindig tudtuk, hogy a szoli programírásban jobb mint cselekvésben - emberek válogatásáról már inkább nem is beszélek.

 
Moon-circle
Or
Moon-circle Day 728, 08:20

Huba, most kellene bemutatni, hogy szerinted hogyan kellene reagálnia egy felelős politikusnak a kritikákra - mindig szidtad a kormányt, hogy nem bírják elviselni a kritikát, hát, most te viseld el, nyugodtan, higgadtan.

 
Heidar
32
Heidar Day 728, 08:22

lator 13 minutes ago

&quot;A programok alapján ez a kormány békegazdaságra készült, nem komoly harcokra. Spórolós gazdaság és tartalékerősítő tervek voltak, de hát harcolni kényszerültek. Teszik ahogy tudják.&quot;

Két alkalommal voltak komoly hrcok és akkor sem nyúltak valami mélyen a zsebükbe, inkább az UVVA-ra lett a felelőség hárítva. A többi nap csatái meg inkább spórolás, ingyen tréning. Ráadásul Kolozs az eddigi trendekkel ellentétben nem üres kasszát adott át. A teszik ahogy tudják-ban egyet értek

Heidar, örök korcsmás

 
Levi Kay
33
Levi Kay Day 728, 08:28

Huba: azert illene belatni hogy tobb az igazsag a cikkben mint hazugsag, valamint azt is, hogy konyebb a szankat ellenzekkent jartatni es kritizalni, mint a kormany tagjakent megvalositani azt amit a kampany soran igertetek ... szerintem kellett ez a valtozas, hogy legyen vegre szolis elnok, de oszinten csodalkoznek ha az elkovetkezokben megegyszer megvalasztananak egyet, sot azon is ha termetes kihuzza 5.ig, sok a hozza nem erto ember a kormanyban es ez sajnos meg is latszik

 
Weisz Manfred Huba
33
Weisz Manfred Huba Day 728, 08:29

Zoli te invitáltátl meg a kocsmába, hát mi lenne ha protokol nyelven válaszolnék?
Elég gáz lenn, úgyhogy maradok a kocsma nyelven.

Nem történt tévedés, csak másra kelett forditanunk az energiánkat.

Nem látom a megoldási javaslatott a cikkedben, megette a kiscica vagy mivan?

 
F1End
25
F1End Day 728, 08:33

Lehet, hogy néhány dolgot elreontottak, de szerintem diplomáciai szempontból nagy előrelépést értünk el.

&quot;9 nap kellett ahhoz, hogy a felelosok listajat a kormany nyilvanossagra hozza&quot;
Nem láttam ugyan a jelentést, de amennyiben (egy kis késéssel ugyen), tényleg nyilvánosságra hozta ezeket, akkor jó úton halad az ígéretek megvalósítása terén, legalábbis ebből a szempontból.

 
Rains
29
Rains Day 728, 08:39

Hát Graubunden meg Syddanmark elvesztését kicsit erős felhozni. Az előző kormány meg elvesztette az ÖSSZES kanadai gyarmatot! Na akkor ki a béna? Én is tudok demagóg lenni.

 
Weisz Manfred Huba
33
Weisz Manfred Huba Day 728, 08:41

Levi Kay akkor megmondod, hol nyom az ellenzék konstruktiv krititkát?
Mert én nem látom, napok, hetek óta keresem de nem látom.

 
Levi Kay
33
Levi Kay Day 728, 08:42

&quot;Nem látom a megoldási javaslatott a cikkedben, megette a kiscica vagy mivan?&quot; by Huba

ezen most jot rohogtem, mintha nem te lettel volna eddig az akibol csak ugy omlott a kritika, meg az hogy &quot;egyszer oda jutunk majd mi megmutatjuk&quot;, erre tessek, itt vagytok, es megis tehetetlenek

 
Levi Kay
33
Levi Kay Day 728, 08:44

Az ellenzek dolga nem az, hogy megoldja a kormany problemajat hanem, hogy rajuk mutasson, de ezt te baromira tudhatnad, sokaig ultel abban a szekben, de ahogy latom neked sehol sem jo

 
Weisz Manfred Huba
33
Weisz Manfred Huba Day 728, 08:45

De én oda is írtam meg ís irtuk mit kéne tenni. Mellesleg tehetetlen a félábú kenyai futó.

 
Peterbond
36
Peterbond Day 728, 08:50

Rains: más kikapni Usa kétkattostól plusz Eden mobil seregtől úgy hogy ők hajnal 2-kor indítanak csatát ami nekik plusz sebzés lehetőséget jelent és más úgy hogy RW-ben kapsz ki este 8 és 10 között 500.000K felesleges sebzéssel.
Kanadai régiókat buktuk durva Eden tankolással szemben. ( nálunk 100-200K ha volt az esés csata végén. amcsiba meg 600K-k )

 
Levi Kay
33
Levi Kay Day 728, 08:50

Hja, most nagyon jol fogalmaztal, leirtad es leirtatok, csak nem hiszem, hogy valaki is megvalositotta volna a leirtakat akkor, vagy akar most ... oszinten ha, nem moldav allampolgarsagom lett volna 5.en en is tuti termetesre szavazok, mert kivancsi voltam mit tudtok produkalni, de eddig nem nagyon vittetek tulzasba az otletek megvalositasat, szet kell nezni a hazunk tajan aztan nekifogni csinalni dolgokat meg van ra lehetoseg, mert lehet legkozelebb nem lesz

 
Peterbond
36
Peterbond Day 728, 08:55

Huba:
- azt mondtátok ti majd elszámoltok. Mondtuk túl sok meló. Nem hittétek. most látjátok .
- Túl sokat vállaltatok és túl sok olyan embert tettetek pozícióba akiket nem kellett volna mert csak tanulták a dolgokat.
- Meg akartok mindent reformálni de látszik hogy nem lesz jobb mégse látjátok be.
- Mindig aktivitást kértetek, meg extra munkát. mondtátok hogy ti aktívak és tetre készek lesztek erre fel a hadügy bizonyítja hogy amikor kell akkor is képesek emberek fél napokra eltűnni ( nem egy mert az érthető hanem komplett vezetőség )

Ami nagy siker volt az a külügy. El kell ismerni aktívabb lett és jobban szervezett. Ne essen vissza a lelkesedés.

A gazdaság jól áll, de nagy változást én nem érzek a kormányváltás óta, de rosszabb se lett.

De több pozitívumot nem igen tudok most mondani.

 
Weisz Manfred Huba
33
Weisz Manfred Huba Day 728, 08:59

Szerintem abszolút nincs igazad, de most más dolgom van, anyit mondanék, hogy amit valaki 8 honap allat nem képes megcsinálni, hogyan is várod el mástól 12 nap allatt?
NEm azt igértük, hogy a 12. napra készen fogunk állni mindenel, hanem hogy a 30. napra.

 
Levi Kay
33
Levi Kay Day 728, 09:00

Peterbondnak igaza van: az hogy sajat embereket tettek olyan pozicioba ahol az egyetlen dolog amit feltudott mutatni az hogy mennyire inkompatibilis az nagy bakloves volt, tul kellett volna lepni a buszkesegen es olyan embereket rakni oda akiknek volt tapasztalata es azok melle a sajat hazunk tajarol olyat aki kepes lett volna kitanulni a dolgot. Egy jol mukodo kormanyal elnyertetek volna tobbek bizalmat es lehet kovetkezo valasztasokkor ismet nyertek ... igy csak adtatok a szarnak egy nagy pofont

 
Kovacskoko
26
Kovacskoko Day 728, 09:07

Huba: &quot;amit valaki 8 honap allat nem képes megcsinálni, hogyan is várod el mástól 12 nap allatt?&quot; Mire gondolsz bölcsészke?

 
reduit
33
reduit Day 728, 09:09

Zoli mondandója nem hozott semmi újat, hiszen biztos Ő is a kocsmában hülyítette le magát, s igy cikke üres locsifecsi.
Egy lényeges dolgot, azért odabökött, mégpedig:
&quot;megtanuljak azt, hogy majd amikor ujbol a kocsmaban ulnek, vagyis 18 nap mulva, kicsit maskepp alljanak hozza az ellenzeki szerephez.
&quot;

Tehát 18 nap múlva Ő szeretne igy bénázni.
Zoli a hatalom UGYE?
Kell?
KARDozzál érte.
Csak utána ne sikkasztás legyen a vége, oszt meg is lennénk.
Zoli a cikkírogatás még nem tesz alkalmassá a kormányzásra.

 
Hidi
23
Hidi Day 728, 09:16

Összefogást!!!
Mint a székely légió ügyében
<a href="http://www.erepublik.com/en/article/lev-l-k-n-b-l-cs-korsz-gba-1038112/1/20#comments" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/lev-[..]ments</a>

 
Kampec
40
Kampec Day 728, 10:10

reduit ha kicsit is képben lennél, pontosan tudnád, hogy Zoli nem szeretne elnök lenni, nem akarja az IRL élete elé helyezni olyan mértékben a játékot amit egy elnökség megkíván.

 
Mosit
26
Mosit Day 728, 10:15

Huba komentjeit bírom: beírja hogy mindenki hazudik rajta kívül mert ő ugye tévedhetetlen. Aztán szitkozódik egy kicsit, de az érdemi kulturált válasz valahogy mindig elmarad.

Zolit és Kampecet elnöknek!

vote ment sub már van

 
reduit
33
reduit Day 728, 10:29

Kampec!
Remélem olvasni tudsz azért, már meg ne bántódj!

Idézném magam: (bár tudom nem illendő, de muszály...)
&quot;Zoli a cikkírogatás még nem tesz alkalmassá a kormányzásra.&quot;

Nem elnökséget írtam, hanem kormányzást, akármilyen formában résztvevőként.
Nem is akarok képben lenni, mellesleg, de a maszlagolást nem csippantom.

 
Kampec
40
Kampec Day 728, 10:41

reduit továbbra sincs értelme annak amit írsz, Zoli nem akar kormányozni, de attól, hogy nem akar kormányozni véleménye még lehet róla nem? Egyébként elég sokat láthatott kormányt működni belülről/közelről is korábban, szóval mondhatni kiforrott véleménye lehet a dologról.

 
xongorx
32
xongorx Day 728, 12:19

 
Gil-games
28
Gil-games Day 729, 02:54

vote

 
Noel Guns of Brixton
25
Noel Guns of Brixton Day 729, 05:11

Ha zoli lesz az elnök nem elsz román harc

egyébként jobban jönnél ki ezekből az ellenzéki cikkekből ha nem sütne belőlük a csúsztatás és hogy találgatsz.
Mondjuk interjúkkal árnyaltabb volna a kép és talán el is gondolkoznék azon, hogy ez milyen kormány.
Alapvetően meg: 4 hét lókukira sem elég, nemhogy látványos változtatásokra.
Jómagam pedig azért fogok beleunni ebbe az egész játékba, mert már csak ilyen szar cikekket találok és már az olvasás sem köt le. Mert mindből az jön le, hogy kinek mi a véleménye, miközben a valóság meg kb valahol a hátsó öltözőben rejtőzik.
Na sok sikert a karakterhalmozáshoz...

 
reduit
33
reduit Day 730, 01:28

Kampec mára pontosan látható miben mesterkedtek.
A KARD+MHP kormányok bünökbe estek, a Szoli meg csak hangemberekből áll.Ezért az egyik alkalmatlanabb mint a másik.

Zoli szerepvállalása a kormány elleni puccsban nem véletlen, ezért az aljas szolgáltatásáért remélem a plebszként játszók elítélik majd.
Nyílván Te Burgenland Hőse és a Spanyol aranyherceg nem játszhattok kulcsszerepet a kormánybuktatásban, ezért Zolit toltátok előre!

Látatlanban letapogathatóak vagytok.