Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy

Gondolatok a NAP után

Day 1,919, 12:37 by szeku

A mai nap nagy híre, a román NAP megkötése döbbenettel töltötte el az ország lakosságát.
Talán nem is a NAP-pal volt a baj, hanem a benne foglaltakkal. Egy eltörölt ország diktálta a feltételeket. Stratégiára lehet hivatkozni, hogyne, 3 országból származó bónuszokon ülünk, de így, ebben a formában ez elfogadhatatlan.
Elfogadhatatlan minden katonának, aki (a cikkben fentebb esti órákra jegyzik a békekötést), ***os csatába tankolta el kevéske tartalékát.
Hogyan magyarázzuk meg a 17k erejű kiskatonának, hogy élte 3., igazán jóindulatú BHjára elvert 17 millió a lecsóba lett dobva? A hosszú hónapok napi jutalmából összegyűjtött csoki, a kilátástalan gazdaságból kifacsart fabatkákból vásárolt csokik, az rl pénzből vásárolt, s románok ellen eltankolt goldhegyek nem ezt érdemlik.
Felelősségteljes elnököt, kormányt.

Mert így lassan szégyen az 1 milliárdos Hazafi sebzésünk.

ps: most jön a mutyi rw medálok kora csókosoknak...

(jelen cikk magánvéleményemet, nem pedig a Hun Elit Unit állásfoglalását tükrözi).

 

Comments

classfighter
classfighter Day 1,919, 12:38

vote

Recsek
Recsek Day 1,919, 12:44

vote

AttilaTheHun13
AttilaTheHun13 Day 1,919, 12:45

ment a vote

NightwatcherHUN
NightwatcherHUN Day 1,919, 12:45

Vote

Kikericsy
Kikericsy Day 1,919, 12:45

szavazva

kovex
kovex Day 1,919, 12:45

signed by kovex, 2nd Commander of HunElit

santa.zs
santa.zs Day 1,919, 12:46

Ejj TETVEK!!!

Alexandross Day 1,919, 12:47

Comment deleted

NightwatcherHUN
NightwatcherHUN Day 1,919, 12:48

A Nemzeti Gárda véleményét is tükrözted.
Magam is 80 millát tankoltam Dobrogea felkelés utolsó körében, amit meg is nyertünk.
Szép volt jó volt elmúlt?
Fenét!.. ha tudom előre nem küzdök annyit.

szemi
szemi Day 1,919, 12:51

Bandi akkor lett volna egy BH-m

szemi
szemi Day 1,919, 12:52

: ) ezt meg lenyelte

NightwatcherHUN
NightwatcherHUN Day 1,919, 13:18

Sajnálom Szemi

szemi
szemi Day 1,919, 13:24

Bandi nem az első s nem az utolsó,h. ezt teszik velünk, mi vagyunk a hülék, h. így elragadtatjuk magunkat

Ben Sherman Mustafa
Ben Sherman Mustafa Day 1,920, 13:56

A Vérbulcsúét is.

vasmegye
vasmegye Day 1,919, 12:49

#ellenallas

pufiduci
pufiduci Day 1,919, 12:50

signed!

Gomboc.Artur
Gomboc.Artur Day 1,919, 12:50

vote

Eheslo
Eheslo Day 1,919, 12:58

Mit vártatok bolondok attól a mocsoktól, aki a haverjaival ezt már 40+ alkalommal megtette és nincs 10 napja, hogy megszívatott benneteket, sorról sorra ugyan így?
Akkor nem pampogtatok.
Támogattátok.
Megválasztottátok.

Most mi változott?

Ennyire telik tőle.
De tőletek se több ennyinél, mert még nincs ellene impícs eddig a percig.

Nincs egy tisztességes kongadroid se?

Ryan Prologik
Ryan Prologik Day 1,919, 12:58

Egyetértek.

Kheodum
Kheodum Day 1,919, 13:02

vote

Macskassy Gordon
Macskassy Gordon Day 1,919, 13:04

szeku szerintem nyugodtan mehet hivatalos hun elit véleményként is

Borharisnya
Borharisnya Day 1,919, 13:10

v+

Kero One
Kero One Day 1,919, 13:11

Pontosan a lényegét fogtad meg. Voted!

Istencsaszar
Istencsaszar Day 1,919, 13:15

Az emberek, akik az adott pillanatban ütöttek a csatáért, az ország érdekéért tették, ami akkor érvényes volt. Akkor csinált volna hülyeséget a vezetőség, ha nem ütteti, majd esetleg nem jön össze a NAP és akkor buktunk feleslegesen egy csatát.

A feltételekről meg annyit, hogy lehetett volna kérni 100-200 ezer valutát, valóban, aláírom. De! Az egy megalázó béke lett volna, amit követően a kongresszusi választások után impícselik az azt megkötő román elnököt és az ellenzéki jelölt azonnal beüt minket, magyarul lett volna 5 napig NAP, illetve lett volna 100 ezer valutánk, amit a legelső csatába bele kell tolnunk, mert megint ott állunk a kétfrontos háború közepén.

Én tartós NAP-ot akartam kötni, ami szerintem mindkét ország érdeke. Ha legalább addig kitart, amíg az előző, akkor már megérte az, hogy nem kértünk pénzt.

CheDavid
CheDavid Day 1,919, 14:10

ICS eddig mindig maximálisan 1et értettem veled.Több régi cikkedben mindig elküldtem az érveléseiddel 1et nem értőket a fenébe. DE az amit te NAPnak nevezel 1 fekete lyuk! Őszintén szólva aszem a román ÁP-m végleges marad s max zászlózni fogok magyar csatákban mert tele a tököm azzal,h amikor tényleg végre "jól megy" eMOnak akkor mindig van 1 "f@sz@" döntés ami elveszi az itt lévő közösség hangulatát az egésztől. Ahol 1 vesztes fél diktál ott nincs miről beszélni.......

CheDavid
CheDavid Day 1,919, 14:12

román helyett Japán!!!!!!!!!!! az az Isten nem született még meg,h valaha is szőröstalpú ÁP-m legyen......

FureszOszkar
FureszOszkar Day 1,919, 14:17

Ha úgy gondolod, hogy tartós lesz ettől a NAP akkor vagy nagyon naiv vagy, vagy nagyon buta.... eddig sikerült valaha is tartós NAPot kötnünk a romulánokkal? Nem!!
Egyébként meg bazira nem valutát kellett volna kérni, hanem hogy 1-2 terület maradjon nálunk.
Pozícióból egyenrangú békét kötni háborúban, ami arról szól, hogy nem szeretjük egymást, ergo csak azért kötik meg velünk, mert muszáj, qrvára nagy hiba!!!

vasmegye
vasmegye Day 1,919, 14:27

Igen volt 5 hónap NAP az elmúlt fél évben. Pozícióból szar béke = vasvári béke 1664.

Hun Carpathia
Hun Carpathia Day 1,919, 14:25

Ez nem válasz a jogos felvetésre: miért kell nekünk felsegíteni azt, akit már térdre kényszerítettünk. Még két ütés és kifekszik, de mi még onnan is képesek vagyunk egyenlő félként tekinteni a másikra.
Hihetetlen, hogy ennyire megalázzuk magunkat. Nincs se becsületünk, se tartásunk, se hitünk ilyen politikai döntések miatt. Miért kell 6000 magyar állampolgárt és annak lelkületét meggyalázni???
Kedves politikusaink ennyire tisztelnek meg bennünket és általunk adott bizalmat ennyire nem veszik komolyan?
A kormány lehetett büszke a magyar katonákra, mert fegyelmezetten betartotta a HK szerinti parancsokat, ezzel eltörölve eRomániát.
Szerinted mi ezek után büszkék vagyunk rátok? Elvárjátok? Vagy nem?
El kell gondolkodni ezek után, hogy érdemes-e nektek ezek után egy országot irányítani... Elvárjátok tőlünk ezután is a szavazatokat... Vagy nem...

Hun Carpathia
Hun Carpathia Day 1,919, 14:29

Egy szarvas- és búza bónusz megtartása lett volna még realitás egy létrejövő NAP keretén belül. De ti ennyire sem voltatok képesek.
Még csak nem is sajnállak benneteket!

Istencsaszar
Istencsaszar Day 1,919, 15:15

Mindkét bónusz megtalálható jelenleg a készletünkben.

Hun Carpathia
Hun Carpathia Day 1,919, 15:20

Ez igaz, viszont be kéne biztosítani magunkat, jobb két bónuszrégió ugyanabból, kisebb az esélye, hogy elfoglalt területen egyszerre RW-zik ki alólunk.
Ilyen eshetőségre is gondolnunk kell, ha egy kiesik, még ott van a másik ugyanabból.

Istencsaszar
Istencsaszar Day 1,919, 15:23

Pontosan erre gondoltunk, amikor a NAP-ot aláírtuk a jelenlegi feltételekkel. Szerinted a románok nem utaztak volna ki hozzánk ütni a régiót, akármilyen szerződés is van róla? Ha román régiót akartunk volna bónusz-biztosításként megtartani, az többet ártott volna, mint használ, a drain miatt. Az ukrán RW-ket lehet simán tartani, egy kis odafigyeléssel.

FureszOszkar
FureszOszkar Day 1,919, 15:52

Ha ennyire előrelátóan és hosszú távra akartatok tervezni azzal, hogy nem kérünk a NAP-ért semmit, akkor lehet figyelembe kellett volna venni előrelátóan, a lakosság reakcióját is. Ezzel pont azt érted el amit nem akartál, mindenki ott köp bele a NAP-ba ahol csak lehetősége nyílik rá...

Istencsaszar
Istencsaszar Day 1,919, 16:15

Megmondom őszintén, azt hittem, hogy a lakosság nagyobbik része meg fogja érteni, hogy tartós NAP-ra csak akkor van esély, ha egyik fél sem köt ki megalázó feltételeket. Sajnos alulbecsültem a győzelmi szériánk erejét. Azt hittem, hogy tudjátok, hogy a csúcson érdemes kiszállni, amikor már látszik, hogy az RW-k tarthatatlanok. Ahonnan csak lefelé vezet az út. Így most az történik kvázi, hogy elveszítjük azokat a régiókat, amiket amúgy is elvesztettük volna, csak sokkal de sokkal több forrást elpazarolva egy fölösleges háborúban. Persze, értem én, hogy az jó lett volna, mert harcban esünk el meg hasonlók, de egy elnöknek nem az a feladata szerintem, hogy azt tervezze, hogyan esünk el harcban, hanem, hogy hogyan ne essünk el.

FureszOszkar
FureszOszkar Day 1,919, 16:38

Nincsen esélyed megváltoztatni a két nemzet egymás iránti érzelmeit, így teljesen felesleges hosszútávú békére még gondolni is. Nem szeretjük a románokat, ők se minket, és itt az eVilágban van is lehetőségünk egymásba rúgni. Ennyi.
Rövidtávú sikereket tudunk egymás ellen elérni, mert kiegyenlített a harc, ami most, amikor a mi szövetségünk az erősebb, a rendszeres lerohanást, és megsarcolást jelenti. Ez az ami a népnek kell, és nem a béke.
Remélem nem hiszed, hogy ezt a NAPot ők majd meghálálják nekünk amikor ők lesznek fölényben...
Átgondolva a fenti dolgokat, a lakosság reakcióját és közös múltunkat hiba volt ilyen NAP-ot kötni velük.

Istencsaszar
Istencsaszar Day 1,919, 16:50

Nem akarok én megváltoztatni semmit a lakosságok hozzáállásában, csak tudom azt, hogy nagyon sok játékostársunk van, aki unja a román háborút. A ciklusom első felében kedveztünk a román háború pártiaknak, eltöröltük őket, most kedvezni kívánok a másik tábornak is, akit más hoz lázba. Szerintem fair kérés, hogy akik esetleg a románok ütését tekintik célnak, az most üssön a másik oldal céljaiért, mert az is ütötte a románokat az elmúlt hetekben.

ktamas76
ktamas76 Day 1,919, 20:42

"ami akkor érvényes volt" - de azóta fordult a köpönyeg

"A feltételekről meg annyit, hogy lehetett volna kérni 100-200 ezer valutát" - ami 30.000 szétosztható Q7 fegyvert jelentene mikor megint hátbatámadnak

"De! Az egy megalázó béke lett volna" - Helyette lett egy még megalázóbb

Joz76
Joz76 Day 1,919, 20:42

Miért kellett volna azt a 100.000 cc-t elütni az első RW-ben? Nem kellett volna, és amit RW-ben hoznak, azt mi visszavesszük közvetlen csatában. Ha meg fogynak a területek, elég lett volna akkor békét kötni. 2 területük volt ICS, és mégis egy nekik kedvező békét kötöttünk!

praetorianus74
praetorianus74 Day 1,920, 00:03

Ugye vágod Istencsászár, hogy innentől TE nem mondhatod többet, hogy az ország érdeke?

amire te azt mondod, hogy az ország érdeke, ott a MOVE innentől a 180 fokkal ellentétes érdeket fogja támogatni

eljátszottad a tiszteleted többszáz aktív játékostársad szemében

Roland Air
Roland Air Day 1,920, 00:15

...és mi a Biztosíték hogy nem szegik meg a NAP-ot és támadnak meg?
Mint azt legutóbb tették!! Ugyan ott leszünk, csak anélkül a bizonyos 100-200 ezer valuta nélkül.

Naggyongonosz
Naggyongonosz Day 1,920, 00:56

Az, hogy mindenki háta mögött csináltatok egy második trianont egy hazaárulás! Ha már megvettek a jetik, legalább maradj kussban te kis falusi edényke...

SzalayLaszlo
SzalayLaszlo Day 1,920, 02:55

na most először nem értek egyet, hülyeséget csináltál. Akik akkor üttek a csatába kidobták az ablakon a tartalékaikat mivel ha pl. nem ütnek s a tárgyalás bukik akkor is 1 területet vesztünk nem egy rakat tartalékot.

A valuta pedig simán lehetett volna 500k is tekintettel arra, hogy még az RWk nagy részét is szopták ellenünk tehát jelenleg gyengébbek, vagy lenyelik vagy megbaszhatják.


Igy ha felrúgják a NAPot nem veszítenek semmit, ha pénz mellett rúgják fel akkor kidobtak az ablakon fél milla valutát.

ktamas76
ktamas76 Day 1,920, 05:17

De most még megszegni sem kellene, mivel 2 hétre kötik. Az meg jó lenne arra nekik, hogy kicsit összeszedjék magukat az ingyen visszaadott bónuszokon.

Gambit_2525
Gambit_2525 Day 1,920, 07:02

ICS: de nem lehetett volna legalább valami arany biztosítékot kialkudni? Letétbe helyeztetni a szerbeknél mondjuk, és ha felrúgják a szerződést, akkor bukják az aranyat. Mert én tényleg mindent megértek, de így iszonyatosan puhapöcsűnek tűnünk. A feltételeket a győztesek diktálják, nem a vesztesek. Ezt sajnos mi már IRL nagyon megtanultuk, és most lett volna lehetőségünk a romiknak is megmutatni.

FureszOszkar
FureszOszkar Day 1,920, 12:30

Értem én, hogy mind a két oldalnak kedvezni akartál, de így amellett, hogy kedveztél a románverőknek, a végén azért jól le is köpted őket. Ha hagyod hogy ellaposodjon a hadjárat, és a végén amikor már visszavették a romulánok a területeiket, békét kötsz velük, az lett volna talán a politikai siker. (bár inkább a rendszeres felprédálás lett volna a legjobb megoldás, mert az megy szövetségi segítséggel.)
Megint más kérdés, hogy akkor nem álltak volna szóba velünk, mert ha nincsenek vert helyzetben, akkor nem kötnek velünk békét soha, sőt most is fel fogják rúgni, amikor talpra álltak.

Kaliharan
Kaliharan Day 1,919, 13:21

Az a baja a népnek ICS , hogy nincs trófea. Egy-két területet meg kellett volna tartani !
Csakhogy lássák a románok hol a helyük.

csimporka
csimporka Day 1,920, 09:14

Pontosan!Nem a NAP baj hanem az hogy nincs konc!Egy megvert ellenféltől legalább egy régiót meg kellett volna tartani!Jelen esetben Máramarost legalább!A belorusz régiót kiválthattuk volna vele mert nem elég hogy béreljük még ütik a fehérmuszkák az RW-t is.
Ez a baj ICS!

GregoryG
GregoryG Day 1,919, 13:29

Jelezném, a kormány, az elnök, a szövetségi vezetés feladata nem az, hogy népszerű, hanem az, hogy helyes döntést hozzon.

[/discussion]

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.