Ambient on/off
Join eRepublik

Gestul unui presedinte de a face bani pe seama Unitatilor Militare

98 Day 1,535, 14:58 Romania Warfare analysis Warfare analysis
Multiple UM-uri din RO au ramas fara organizatii in urma deciziei de nationalizare luata de presedintele Tamas Vlad din Republica Moldova. Fara niciun fel de dialog prealabil a solicitat, in virtutea calitatii de presedinte, schimbarea e-mailurilor pentru toate organizatiile nationale, asa incat peste noapte multiple UM-uri, precum Legiunea Beretelor Verzi, Legiunea Umbrelor, Zimbrii TMD, s-au trezit fara unele dintre organizatiile care le apartineau si banii aflati pe acestea.

Atitudinea este una clar impotriva intereselor UM-urilor din Romania. In conditiile unui dialog prealabil in care s-ar fi tratat nationalizarea orgurilor, situatia nu ar fi escaladat intr-atat incat nemultumirile de ambele parti sa ajunga la stoparea oricarei forma de rezolvare si, mai mult, a dus la blocarea goldului si a celorlalte valori. Presedintele Tamas Vlad anunta in fiecare zi mutarea datei in care se va lua decizia finala probabil din dorinta ca alegerile prezidentiale sa treaca si el sa se spele pe maini de orice responsabilitate.

Gestul nu este unul scuzabil in conditiile in care ameninta UM-uri importante care aduc zilnic damage important RO si aliatilor EDEN si poate fi calificat ca furt colectiv. Mai mult el duce la sabotarea intereselor EDEN, lucru impardonabil. Ca un prim pas spre rezolvarea acestui conflict se solicita ca toate organizatiile apartinand UM-urilor sa fie inapoiate, proprietarilor de drept ale acestora.

Prin acest articol se atrage atentia asupra abuzurilor care le pot face presedintii impotriva “Inamicilor politici” si a Unitatilor Militare. Organizatiile UM-urilor au fost create din banii unitatii puse la dispozitie de catre membrii acesteia, si nu de o persoana anume (care la acea data era comandant sau trezorier al vreunui UM).

Avand in vedere ca in randul organizatiilor nationale sunt cuprinse, pe langa organizatiile apartinand statului si organizatii apartinand UM si Partidelor politice, este evident ca solicitarea de catre presedintele in functie, in orice tara, resetarii e-mailurilor lasa loc la abuzuri. Un astfel de lucru nu este insa admisibil!

Organizatiile nationale utilizate de catre UM si Partidele politice au fost create din banii acestora, asa incat ele nu apartin in realitate statului, caracterul lor de organizatii nationale fiindu-le atribuit doar pentru a fi pastrate anumite facilitati, iar in prezent pentru a le feri de desfiintare.

Astfel, este de dorit ca situatia organizatiilor nationale apartinand oricarei tari sa fie caracterizata de claritate. Acest lucru, inca o data, nu inseamna insa a pedepsi prin aceasta pe cei care nu sunt de acord cu tine sau a deposeda UM si Partide politice de bunurile proprii.

Ca atare, Republica Moldova are datoria de a rezolva situatia generata de masurile adoptate de presedintele in functie, Tamas Vlad, inainte ca efectele negative sa se rasfranga asupra capacitatii de lupta a UM-urilor implicate, capacitatii de lupta a Romaniei si in cele din urma asupra capacitatii de lupta a EDEN.

N. MoD: Recomand publicarea articolului in ziarele tuturor Unitatilor Militare din Romania.

 
Report comments
 
NailBomb
33
NailBomb Day 1,535, 15:02

1st?

 
SpecialKHouse
34
SpecialKHouse Day 1,535, 15:04

2nd?

 
NailBomb
33
NailBomb Day 1,535, 15:08

Fiind un articol oficial, al eRomaniei, merita mai multa atentie si cel putin o corectura serioasa...
Un singur exemplu: "Organizatiile UM-urilor au fost create din banii unitatii puse la dispozitie de catre membrii ei"
Eminescu sa ne judece - ca sa zic asa...

 
belzebut cel crunt
36
belzebut cel crunt Day 1,535, 15:12

nu vad cum s-ar putea rezolva problema, nu este primul abuz de putere nici in moldova nici pe alte meleaguri. in nod normal trebuiau scoase in intregimea alaturi de orgurile normale sau alipite intr-o forma sau alta unitatii militare

 
diuras
45
diuras Day 1,535, 15:14

Nu uit si nu iert!

 
Morphine
46
Morphine Day 1,535, 15:15

boobz?
ps: nici eu!

 
Ministerul Apararii
Or
Ministerul Apararii Day 1,535, 15:16

modificat, NailBomb

 
turturica
43
turturica Day 1,535, 15:19

vot

 
PuiuCS
26
PuiuCS Day 1,535, 15:20

o7

 
Alina V
41
Alina V Day 1,535, 15:22

Mai bine mort decat comunist : )

 
Alina V
41
Alina V Day 1,535, 15:23

Ok, sa reformulez... scoate gheruta din buzunarul oamenilor, d-le presedinte ;; )

 
Sas Dragos
42
Sas Dragos Day 1,535, 15:30

Lucrurile au escaladat mult prea mult in Moldova.

 
oboj
70
oboj Day 1,535, 15:39

fiecare UM sa ridice ticket.
comunistul merita un permaban

 
Sherky
42
Sherky Day 1,535, 15:42

Partea nasoala e ca in eMoldova sunt o mana de orguri. Sa vezi distractie cand o sa apara problema asta in eRomania sau alta tara unde sunt cu cu sutele.

 
Darkslowstar
38
Darkslowstar Day 1,535, 15:44

Hot, nu presedinte

 
The Brigadier
35
The Brigadier Day 1,535, 15:44

Asta cu orgurile a fost cea mai mica magarie pe care a facut-o clanul ardei&kanto impotriva romanilor si a eRomaniei in ultimele 6 luni.

 
Claudiu976
31
Claudiu976 Day 1,535, 15:51

vot

 
Sunsetter
34
Sunsetter Day 1,535, 15:52

Sas Dragos - scoate echipamenul de escalada din dulap.

Sherky - de asta ma tem si eu.

 
Tamas Vlad
41
Tamas Vlad Day 1,535, 15:58

Presupun ca inainte de a da vreo explicatie ar fi indicat sa cititi urmatoarele articole.


http://www.erepublik.com/en/article/org-urile-nationale-ale-r-moldova-1957565/1/20
http://www.erepublik.com/en/article/sugestii-pentru-org-urile-nationale-ale-moldovei-1958832/1/20

La fel si raspunsul primit de la administratie cu privire la aceste ORG-uri

"Posted On: 01 Feb 2012 3:11 PM
Hello,

Those are the rules you already know. You cannot delete the national organizations and they will remain in the power of the country president until we, the administration, decide otherwise. The emails are changed and nobody else besides you can access them so I believe everything is fine.

Regards,"

Abia apoi puteti trage concluziile in cunostinta de cauza...

Pana una alta va urez spor la joc si sanatate.

 
Sas Dragos
42
Sas Dragos Day 1,535, 16:05

Raspunsul tau nu face altceva decat sa mai arunce cu noroi asupra cazului.

Lasa la o parte vanitatea si coboara de pe piedestal.

 
Tamas Vlad
41
Tamas Vlad Day 1,535, 16:06

Si apropo, acest articol al MAN cel mai probabil a aparut in urma amenintarilor primite in comentariile artic olelor mentionte mai sus, perecum si in PM-urile primite, sau abordarile de pe rizon, cu care ma pot justifica in caz de nevoie

 
Lady Indra
35
Lady Indra Day 1,535, 16:20

@TV: nu-ți cere nimeni să justifici ceva...

tot ceea ce dorim cu toții este un joc corect... sunt org-urile UM-urilor, înapoiază-le celor în drept...
de alefel, normal ar fi fost să dezbați problema asta înainte de a „fura” (reseta) org-urile....

măcar acum, în al 12-lea ceas ia și tu o decizie corectă și repară RĂUL pe care singur l-ai generat... sau, nu singur?

   
Tamas Vlad
41
Tamas Vlad Day 1,535, 16:33

Inafara de faptul ca 53 din 55 de ORG-uri nu au "proprietar" si unul din Comandantii de UM are 35 de ORG-uri (mai multe decat numarul de soldati - 25, din care 6 peste National Force) am cerut dezbatere publica in acest sens. Iar comentariile, alaturi de acuzatiile si insultele care mi-au fost adresate denota faptul ca nu a fost citit si sustras din toata povestea decat ceea ce a dorit fiecare si ce durea pe fiecare.

 
Tamas Vlad
41
Tamas Vlad Day 1,535, 16:34

Si revin, in mecanica jocului nu existaORG-urile UM-urilor, sau nu la asta se refera cu siguranta...

 
Cipiotul
44
Cipiotul Day 1,535, 16:38

Vladutz, cel ce te-ai gandit sa faci un bine UM-urilor, tie cine iti da dreptul in afara celor 30 de zile de dat cu pumnul in piept ca eu-mi-s-CP sa pretinzi la proprietatea acelor organizatii?!

 
Darkslowstar
38
Darkslowstar Day 1,535, 16:42

Cred ca eMoldova lui TV si Kanto nu prea mai are ce cauta in Eden, chiar si in holul de la intrare.

 
Sas Dragos
42
Sas Dragos Day 1,535, 16:46

@Tamas Vlad: Daca mai esti arogant vin si te "plesnesc" .

 
Cipiotul
44
Cipiotul Day 1,535, 16:46

Oricum, o trec si asta pe lista DE CE SA MA LAS DE EREPUBLIK

 
Alina V
41
Alina V Day 1,535, 16:48

Vlad, sa iti traduc din engleza, poate asta e problema...
"... Nu poti dizolva organizatiile nationale si acestea raman la dispozitia (in cadrul puterii de decizie a) Presedintelui tarii pana cand noi, administratorii jocului modificam situatia (decidem ca va fi altfel). Email-urile sunt schimbate si nimeni in afara ta nu poate accesa conturile, deci credem ca totul e in regula."

Mai pe romaneste, doar tu poti decide ce se intampla cu organizatiile. Le-ai luat de la proprietari, le poti da inapoi sau... you name it. Nu te eschiva de la decizie sau responsabilitate. Iti apartine in intregime.

 
Norman Asante
45
Norman Asante Day 1,535, 16:53

Măcar dacă Tamas era rus sau uzbec sau tătar...

...dar asa tot e un băiat ”de al nostru”, din Ferentari....

 
Lady Indra
35
Lady Indra Day 1,535, 16:57

dacă e din Ferentari... încep să înțeleg câte ceva....

 
Cipiotul
44
Cipiotul Day 1,535, 16:59

: ))

 
Lady Indra
35
Lady Indra Day 1,535, 17:00

Alina V: de fapt problema gravă este că, indiferent cum a obținut accesul la aceste org-uri (conturi) care nu-i aparțin, primul lucru pe care l-a făcut a fost să le reseteze... apoi a pornit campania din presă, arătând „marea lui descoperire”... mie mi-e clară intenția lui necinstită...

dacă era un tip corect proceda cu totul altfel... asta nu face decât să confirme, o dată în plus, calitatea lui și a grupului din care face parte... toți, o apă și-un pământ... : (

 
Alina V
41
Alina V Day 1,535, 17:11

Incep sa epuizez toate fatelele prezumtiei de nevinovatie, in ciuda evidentelor. Copilul a vrut sa atraga atentia, asa cum chiar el afirma.
Ai intrat in eIstorie, Vlad, felicitari. Inca mai poti iesi cu fruntea sus, ce zici?

 
The Brigadier
35
The Brigadier Day 1,535, 17:20

tic, tac, tic, tac

 
zeusdinolimp
31
zeusdinolimp Day 1,535, 19:00

Shit happens...

 
MermaidPrincess
43
MermaidPrincess Day 1,535, 21:53

Tamas Vlad, poate TU iei decizii in urma amenintarilor, eu, ca MOD al Romaniei, am luat decizia dupa ce am discutat si am analizat faptele. Tot in calitate de MOD, iti comunic ca o astfel de actiune a presedintelui ar fi atras banarea lui de pe toate chaturile militare, precum si solicitarea de a i se da impeach. Ai noroc ca nu esti in Ro!

 
ardei9
44
ardei9 Day 1,535, 21:55

Acest articol scade șansele ca cineva să obțină ceva de la statul eMoldova.

Nu atacul, ci dialogul este cheia succesului.

   
Clara Alexandrescu
33
Clara Alexandrescu Day 1,535, 22:35

@ardei9: Si ce ar mai fi de dialogat pe tema? Nu ti se pare ca se dialogheaza cam mult in loc sa se faca ce trebuie? "Statul eMoldova" a atacat statul eRomania, furand bunurile unor importante unitati militare romanesti. Si apropos de comentariul de mai sus al presedintelui vostru, nu v-a cerut nimeni parerea in legatura cu cate orguri sau bani in cont, arme pe stoc, soldati samd ar trebui sa aiba o unitate militara. Atitudinile comuniste gen "un soldat trebuie sa aiba maxim o pereche de bocanci pentru a nu deveni chiabur" puteti sa le pastrati pentru voi insiva.

 
Mikael Kanto
38
Mikael Kanto Day 1,535, 22:48

Acest articol nu ne face decit sa exprimam si mai intens indiferenta fata de abordari ieftine..

P.S. Si comentariile multor "capitalisti" la fel..

 
Nimro
31
Nimro Day 1,535, 22:58

vorbarie multa..anexati eMoldova si gata

 
stanyk
35
stanyk Day 1,536, 23:17

Fii baiat destept si fura cat poti in timp cat mai scurt, pixelii astia se misca repede : ) .

 
Infatulus
37
Infatulus Day 1,536, 23:40

Tamas Vlad redă urgent orgurile respective proprietarilor lor!
Nu contează câte mai au, câţi soldaţi au UM-urile lor.
Ceea ce ai facut tu se numeşte HOŢIE şi, chiar şi virtual, se pedepseşte.

 
Mircea Voda
26
Mircea Voda Day 1,536, 23:41

s-a ajuns ca Ministerul Apararii al Romaniei sa intervina in activitatea altul stat si sa apere gainariile unor talhari ((:
ce face goldul din oameni!

 
The.Dark.Angel
40
The.Dark.Angel Day 1,536, 23:56

moldova NE

 
diuras
45
diuras Day 1,536, 00:51

@Mircea Voda sa-ti desenez pe un A4 ... aici este vorba de comunitatea eRo vs CP eMoldova ... iar eMoldova o sa plateasca aceasta aroganta!

 
Burlacu Cosmin
27
Burlacu Cosmin Day 1,536, 00:58

TO pe Moldova.Basarabia Pamant Romanesc!

 
M Bogdan
44
M Bogdan Day 1,536, 01:01

Ardei9: dar tu in ce calitate vorbesti in aceasta problema?? Ca nu aveai nici o "functie" oficiala.

Ardei9: dialogul trebuia sa il inceapa CP-ul inainte sa bage mana in buzunar, nu dupa.

 
diuras
45
diuras Day 1,536, 01:02

TO in eMoldova? Never! ... Se cheama UNIRE!

 
Mircea Voda
26
Mircea Voda Day 1,536, 01:13

@diuras poti sa pictezi ce doresti, in MD avem alta imagine - este vorba de comuniatea eMD si un grup de jucatori care au taharit Moldova.

 
diuras
45
diuras Day 1,536, 01:19

@Mircea si vrei sa vedem care are grupul mai mare? Orgurile back ... fast! Ca dabia mai pot tine ogarii in lesa!

 
Ceaur
44
Ceaur Day 1,536, 01:30

Implicare in treburile interne ale eMD si complici cu niste hotomani.
Bravo, mai mult ca nici nu se putea.

 
Mircea Voda
26
Mircea Voda Day 1,536, 01:32

UM din eRomania pretind la:
Zimbrii - 36 ORGri nationale ale Moldovei
Legiunea Umbrelor - 14 ORG nationale ale Moldovei
LBV - 5 ORGri nationale ale Moldovei

UM din Moldova NU detin si NU pretind la acreva ORGri nationale

nu gasiti nimic straniu?

Lista ORGlor Nationale a Moldovei
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ApmqwzV571PMdFlabTBJY0V4WGJ3dm13ZTFRc09Qanc&hl=en_US#gid=0


@diuras ma doare in pensula de amenintarile tale.

 
ghishae
43
ghishae Day 1,536, 01:39

Funny . bai adica inteleg eu, ca in numele unei tari virtuale, ale carei fraie virtuale le detineti e justificat sa ciordesti banii altuia. no pai bine hai treaca de la mine. da daca va dati si mari cu asta nu e greu sa va aratam cat de mici suntei. chiar va multumesc ca mi-ati dat un scop. : )

 
ghishae
43
ghishae Day 1,536, 01:42

Mirciulica pensula mica o ultima incercare: nu sunt orguri nwtionale, sunt orguri nationalizate din cauza lu plato. da las ca trec pe la voi si va explic

 
Ultimul Roman
42
Ultimul Roman Day 1,536, 01:50

LOL. Asta cu implicare in treburili interne de catre agenturili straine stiu ca era deseori invocata de Ceausescu la sfarsitul anilor 80. Vad ca inca mai prinde...

Bagati si un "Alo, alo... Tovarasi stati la locurile voastre" sa para mai real nu de alta.

 
diuras
45
diuras Day 1,536, 01:53

@Mircea, my advice for u little brother ... Run, Forrest! Run! hihihihi

 
Andytig
44
Andytig Day 1,536, 02:39

atac asupra sigurantei nationale! TV a furat Org-urile, iar UM-urile pagubite nu mai pot apara tara! toata lumea sa se ascunda in WC. se trage cu nuci in pereti!

http://www.erepublik.com/en/article/org-urile-moldovei--1959159/1/20#comments

 
Andytig
44
Andytig Day 1,536, 03:27

Minister al apararii, uite cine atenteaza la siguranta nationala:

EpiCourious
42
EpiCourious Day 1,536, 03:01

You comment in your article:

"Such military units need money, resources, weapons, food, companies and so on. All this can be stored in organizations. Storing everything on a citizen account can give birth to mistrust and even theft in some cases."

If you do not trust the leading squad of your MU, there is a nice button called resign.

In my MU, there are 4 people that share all their storage and their wealth. We have a common cashier for Arch-angels. We have personal gold only if we need to tank for EDEN. All the rest we have, it belongs to my MU to make it not only strong but united.

Nevertheless, your rest article is fine.

Kind Regards,
Epicourious

 
Alina V
41
Alina V Day 1,536, 03:47

Andytig, ne spui si noua, cu ajutorul cuvintelor tale, in limba romana, ce intelegi tu din comentariul caruia tocmai i-ai dat copy/paste?
Este pro sau contra punctului tau de vedere? Este pro sau contra administrarii unitatilor militare cu ajutorul organizatiilor vs. citizen account? Ce intelegi prin "We have a common cashier for Arch-angels"?
Sesizezi diferenta intre "proprietate personala", "proprietate a grupului / asociatiei / unitatii militare" si "proprietate a statului"?

 
Andytig
44
Andytig Day 1,536, 03:59

"In my MU, there are 4 people that share all their storage and their wealth. We have a common cashier for Arch-angels. We have personal gold only if we need to tank for EDEN. All the rest we have, it belongs to my MU to make it not only strong but united."

asta e citatul exact. si spune ca 4 useri, nu Org-uri, isi folosesc depozitele pt arme si mancare, iar de bani se ocupa o singura persoana din UM-ul numit Arch-angels. tu ce ai inteles? vezi undeva spunand ca folosesc un ORG? dar 35?

 
Alina V
41
Alina V Day 1,536, 04:03

Nu, dar am citit si...

"Such military units need money, resources, weapons, food, companies and so on. All this can be stored in organizations. Storing everything on a citizen account can give birth to mistrust and even theft in some cases."

 
Alina V
41
Alina V Day 1,536, 04:06

Ce zici de acest citat - poate te ajuta cu tipurile de proprietate: "We have personal gold only if we need to tank for EDEN. All the rest we have, it belongs to my MU to make it not only strong but united."

 
Andytig
44
Andytig Day 1,536, 04:07

asta dintre ghilimele este un citat dintr-un alt articol scris de wallachian :http://www.erepublik.com/en/article/-eden-taking-a-stand-1959780/1/20#comments.

inteleg acum ce te-a indus in eroare si recunosc ca este vina mea ca nu am precizat acest lucru. m-am gandit ca ai citit articolul si ca textul fiind intre ghilimele, toata lumea va intelege. inca o data imi cer scuze si ma bucur ca ai inteles ce am vrut sa transmit!

 
Andytig
44
Andytig Day 1,536, 04:11

poate ar trebui sa-l intrebi pe el personal pt ca vad ca tot nu ai inteles! http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/3027219

 
Andytig
44
Andytig Day 1,536, 04:22

Alina, nu vreau sa intelegi ca doresc ca Org-urile sa fie administrate de CP. Este cea mai proasta varianta posibila. Variante sunt 2:

1. sa fie administrate de UM-uri (varianta sustinuta de Walachian) (eu nu sunt de aceeasi parere)

2. sa fie dizolvate, varianta care ar rezolva odata pt totdeauna problemele.

PS. am citat comentariul lui EpiCourious, pt a arata MA ca greseste cand afirma ca siguranta nationala este pusa in pericol. In pericol de afla integritatea morala a tuturor CP-ilor din intreaga eLume. A ne baza de acum incolo pe cinstea, bunatatea si spiritul civic al CP-ilor de peste tot, inseamna sa ne punem toti ochelari de cal si doape in urechi!

 
The_Form
44
The_Form Day 1,536, 04:25

andytig, si daca orgurile nu pot fi dizolvate ? si adminii vor refuza in ruptul capului sa le dizolve,

care-i cea mai buna varianta ?

 
Andytig
44
Andytig Day 1,536, 04:28

sa fie administrate de UM-uri. am spus The_Form ca nu sunt decat 2 variante!

 
Alina V
41
Alina V Day 1,536, 04:31

Andytig, corect, am citit commentul original.
EpiCourious a sugerat o modalitate de a pune proprietatile UM la adapost de eventualele abuzuri - subliniaza ca increderea intre membrii grupului, fara amestecul unei autoritati vremelnice (gen CP) ii face mai uniti si mai puternici. In actualele conditii ale jocului organizatiile sunt un accesoriu util dar activitatea unei UM se poate desfasura si in absenta lor.
Observ ca nu a uitat sa sublinieze ca restul articolului, cu respectiva precizare, este "fine".

 
The_Form
44
The_Form Day 1,536, 04:33

ok, in sfarsit ti-am inteles pozitia (:

 
Andytig
44
Andytig Day 1,536, 04:34

corect Alina. ma bucur ca te-ai lamurit! si eu am precizat in articolul meu ca este o varianta mult mai buna decat aceasta in care ne aflam acum!
http://www.erepublik.com/en/article/org-urile-moldovei--1959159/1/20#comments

 
Andytig
44
Andytig Day 1,536, 04:36

nu pari tocmai fericit ca ai inteles-o. oare chiar ai inteles-o?

 
Alina V
41
Alina V Day 1,536, 04:36

Cred ca ai citit raspunsul adminilor la cererea lui Tamas de a dizolva organizatiile. Nu se face.

 
Andytig
44
Andytig Day 1,536, 04:43

din pacate nici nu spune ca ele vor fi trecute in administrerea UM-urilor. asa ca puteti sa va certati cu CP-ii de acum incolo, sau sa aratati adminilor ca fara voi, noi cu totii, acest joc nu poate functiona. ca varianta actuala nu duce decat la ura si dezbinare, si ca trebuie gasita o alta varianta! tu cum vezi lucrurile?

 
Alina V
41
Alina V Day 1,536, 04:50

Eu le vad din perspectiva unui fost administrator al unei UM de STAT - GN Muntenia, a carei organizatie a fost sparta, s-au dizolvat 4 firme si s-a transferat goldul rezultat (adica 50% din valoarea investita in respectivele firme). Daca la acea ora organizatia respectiva ar fi fost oficial protejata gestul nu ar fi fost posibil. Nu pornesc de la ideea ca orice CP este un talhar, dimpotriva, m-as adresa presedintelui ca sa imi recupereze organizatia in caz ca parola este sparta si mailul schimbat. Un presedinte care joaca eRep pe harta lumii, nu doar pentru a castiga alegerile in tarisoara sa nu loveste in Unitatile Militare. Cam asa vad eu lucrurile.

 
Andytig
44
Andytig Day 1,536, 05:00

vezi foarte frumos lucrurile Alina, si nu pot sa nu ma gandesc ca ar fi minunat sa se intample asa. dar astfel de utopii nu le poti gasi nici in RL. ce te face sa crezi ca aici va fii altfel?

 
ramona.alexandra
32
ramona.alexandra Day 1,536, 05:03

) Nici in eRo nu ma poti scapa de scandalurile din eMoldova. Dar nu va puneti nici o intrebare despre ce s-a intamplat acolo? De ce unitatile militare romanesti aveau ORG-uri inregistrate ca fiind nationale in e Moldova? De ce dintre toate acele unitati din eMoldova doar una avea 35 de ORG-uri (simplu, era in acel moment la conducere), si ma scazati, una dintre cele mai mici si mai slabe unitati militare... Restul nimic. De ce s-a facut profit vanzand genul acesta de ORG-uri altora? Erau pt profitul unitatii, nu? De ce s-a tinut secret de catre cei ce au fost la putere in momentul nationalizarii lor si nu s-a scos o vorba. Nu s-a cedat unul singur catre alte UM-uri pentru a se putea ajuta si ele. Nu stiti nimic din spatele cortinei dar dati cu pietre intr-un om!

ORG-urile acelea sunt ale Republicii Moldova pentru a ajuta unitatile ei militare. Nu pentru interes personal. Daca tu ai fost baiat destept si ti-ai pus ORG-ul pe lista atunci, asta iti da drept permanent de a utiliza un org national? (cati dintre voi nu stiu ce beneficii aduce un org national?)

Va lasati manipulati, considerati ca eMoldova e a vostra, a romanilor, Nu stiti decat sa profitati de ea! Cu ce o ajutati? Daca stii rusa (foarte multi moldoveni stiu) esti rus. Nu ma desteptilor! Esti moldovean si probabil nu roman! Oare de ce cei mai multi moldoveni nu stau acolo? Pt ca sunt prea multi "moldoveni" care stiu ei cum e in RL in "Republioca Moldova" veniti acolo doar pt o medalie mai usoara, sau pt o iesi mai repede in fata reflectoarelor.

Daca sunt orgurile lor 5 gold inapoi si gata. Restul dintre voi mai aveti ORG-uri? Ei de ce sunt favorizati? Apoi pot fi impartite cu folos si nu doar unui grup. eMoldova poate castiga din inchirierea lor (asa cum castiga si alte tari prin aceleasi demersuri)

Hotul Hotul? Si le-a bagat in buzunar? S-a folosit de ele?
Aveam un respect deosebit pentru unii dintre voi, dar faptul ca va lasati manipulati m-a scarbit. Tre sa plec undeva sa nu inteleg limba...

 
Andytig
44
Andytig Day 1,536, 05:05

de altfel te vei convinge singura, impreuna cu toata lumea! eu sunt mai pesimist. eu vad un scandal international. dar poate asta este defapt solutia. poate asta le va atrage adminilor atentia. ai dreptate Alina. hai sa avem incredere in oameni. hai sa speram ca traim intr-o lume perfecta!

eu am incredere in voi ca nu ma veti dezamagi!!!

 
Andytig
44
Andytig Day 1,536, 05:11

oops, ramona alexandra nu vede lucrurile la fel de frumos ca tine Alina. oare cine are dreptate? va spun eu, nu conteaza. ce conteaza este ca astfel de discutii in contradictoriu nu trebuie sa existe. din acest motiv Org-urile trebuie sa dispara. aaa, dar am uitat. nu se poate. bravo Plato, intarata-i drace!!

 
Cetateanu' turmentat
37
Cetateanu' turmentat Day 1,536, 05:28

@ramona.alexandra
in Republica Moldova se vorbeste moldoveneste sau limba moldoveana?
nu suntem toti destepti, lumineaza-ne tu

 
2electro
30
2electro Day 1,536, 05:51

@ramona.alexandra,
multumesc pentru comentariu !
in alte conditii i-asi fi trimis eu destul de departe pe toti cei care s-au deprins sa se alapteze din putinul pe care-l avem in Moldova

o singura precizare
moldovenii sint romani !
insa sint ai dracului de incapatanati si nu dau doi bani pe amenintarile unor frustrati

bai nesaturatilor !
voi stiti ce inseamna Afgan?
dar luptele de pe Nistru?

voi care ne-ati lasat parda rusilor ne numiti rusi si tradatori ?
voi stiti cum e sa rezisti in fata tancurilor sovietice ?

ati citit trei articole in cruce si o carte de SF
si acum o faceti pe marii patrioti ?

am sa-l citez pe Mircea Voda
"imi bag pensula in amenintarile voastre!"

 
ramona.alexandra
32
ramona.alexandra Day 1,536, 05:55

@ Cetateanu' turmentat : Tu sigur nu esti pe lista desteptilor, ci a turmentatilor daca asta e intrebarea ta la tot ce am spus eu...(a...da! stiu! sunt nesimtita...)

 
Sherky
42
Sherky Day 1,536, 06:11

@2electro: Tati, e doar un joc lasa RL-ul deoparte. Daca am judeca totul in modul asta, inseamna ca suntem bolnavi mintali. Si ca sa fie mai simplu pentru tine: problema din RL - rezolvare din RL cu argumente din RL; problema in eRepublik - rezolvare in eRepublik cu argumente din eRepublik

 
2electro
30
2electro Day 1,536, 06:26

Sherky,
ne sugerezi sa trecem cu vederea atacul bandei de nesatuli asupra Moldovei ?
ne sugerezi sa rabdam insultele repetate si interminabile asupra moldovenilor ?
ne sugerezi sa acceptam TOle asupra bunului simt ?

cum sa reactionam la spam-ul de insulte si amenintari publicat pe parcursul zile de astazi ?

cei de la conducerea MA nu cunosc moldovenii in RL ?
voi nu stiti ca urmarile pot fi destul de dure ?

calmati-va si jucati normal !
nu mai ciorditi din Moldova tot ce va cade sub maina !
comportativa ca egalii si nu ca superiorii !

 
The_Form
44
The_Form Day 1,536, 06:32

ramona, am vrut sa-ti raspund, insa am vazut ca esti in haidușii, si-am inteles ca n-are rost (:

 
2electro
30
2electro Day 1,536, 06:39

bai deformule,
bai nesatulule
nahrena tie 36 de ORGri ?
de ce nu le-ai permis si altor useri sa-si nationalizeze ORGle?

acum o faci pe victima ?

 
Andytig
44
Andytig Day 1,536, 07:09

Hromoplast
31
Hromoplast Day 1,536, 06:38

Let me just remind you that you cannot donate to an org and thus orgs cannot be used as storage.

Cheers!

)) este adevarat ce spune acest om? e posibil ca MA sa nu stie acest lucru? incredibil )))

 
2electro
30
2electro Day 1,536, 07:15

Andyting,
ORGle sint utilizate pentru doua scopuri
1 - ziar
2 - tranzactii nelimitate pe Monetary

ghici, pentru ce se da lupta ?

 
Andytig
44
Andytig Day 1,536, 07:30

Pai MA si Walachian care scrie sub sigla EDEN, sustin ca UM-urile foloseau Org-uirle pt a stoca arme si food. Eu nu mai inteleg nimic. Este normala o astfel de dezinformare pe astfel de canale? Si apoi te intreb, voi pt ce sustineti ca vreti sa le impartiti pe la toate UM-urile? Pt ziar???

 
2electro
30
2electro Day 1,536, 07:37

Andyting,
goldul face din oameni neoameni !
nu vezi cum tremura dupa un gold in plus ?

 
webson
36
webson Day 1,536, 08:26

"Such military units need money, resources, weapons, food, companies and so on. All this can be stored in organizations. Storing everything on a citizen account can give birth to mistrust and even theft in some cases. This is what organizations were used for instead. "

Andyting, invata sa citesti tot, nu doar ce-ti convine : ) si intreaba daca intilnesti greutati in traducerea corecta, altfel te dezinformezi pe tine, pe cei din jur si plus la asta hranesti troll-ii

 
The_Form
44
The_Form Day 1,536, 08:41

(:

orgurile au storage 1000

si POTI depozita arme acolo
le cumperi de pe piata
dupa, le donezi soldatilor ..


asculta-l pe 2Oache asta .. (:

 
Dragsolux
29
Dragsolux Day 1,536, 12:05

WOW ardeimea sa vorbeste de dialog - LOL

 
Vlad Dracula Mike
35
Vlad Dracula Mike Day 1,537, 02:18

Dracula Blues

La curtea lui Vodă e şedinţă mare,
Stau boieri pe scaun, stau şi în picioare,
Se discută probleme, se analizează
Ce nu merge bine, ce incomodează;
În cap de masă, pe scaun, însuşi Vodă Ţepeş stă,
Boierul Velea face prezenţa şi numără.

Se ridică Vasile, zice: "Ţepeş Doamne,
Stăm bine cu producţia de cereale şi carne,
Am depăşit planul în industria de zgură
Şi-am fost informat că nici nu se mai fură;
În producţia de ţepe suntem, Doamne, pe primul loc în lume,
I-am depăşit pe-americani, fără ruşine, putem spune!"

"Dar există probleme şi in îndustria de ţepe!"
Se ridică în picioare boierul Şulea Trepe.
"Nu mai avem lemn de paltin, producţia stagnează de ieri,
Iar stejarul, Ţepeş Doamne, îl ţinem doar pentru boieri,
De aceea propun să facem ţepele din lemn de prun!
Vor fi beţivi mai puţini, iar lemnul e destul de bun..."

"E o propunere bună", zice Ţepeş, "Propun
Chiar de mâine să-nceapă producţia cu lemn de prun!
Totul să meargă bine, ţeapa să iasă fain,
Să nu se neglijeze problema de design,
Ţeapa să fie suplă, să satisfacă clientul,
Să se potrivească perfect cu clima şi ambientul,
Să se trimită cadre să se specializeze,
Economia de lemn să nu se neglijeze,
Printr-o reproiectare justă să se elimine orice sofism,
Astfel încât ţepele să reziste şi la seism!"

 
ILhan Ex
32
ILhan Ex Day 1,537, 07:34

Simplu: nu se returneaza org-urile ? De maine nu mai luptam in nici un fel pt eMold.
Simplu: daca nu luptam ptr eMold, putem lupta impotriva ei si sa o facem parte integranta a eRo.
Simplu: parte integranta a eRo, inseama beneficii ptr toata comunitatea eRo - niste regiuni in plus cu bonus.
Simplu.

 
wwerko96
27
wwerko96 Day 1,537, 12:05

Cu updateu asta nau facut decat sa incerce sa faca din EDEN un nou ONE.
Sa ajute userii prin ai tempta cu lacomie(presedintii etc) si sa ne destrame, ca tara si apoi ca alianta.
Pacat