Ambient on/off
Join eRepublik

Fondul de Rezervă 2

37 Day 1,523, 05:15 Republic of Moldova Financial business Financial business
Stimaţi e-moldoveni,

odată cu desfiinţarea Organizaţiilor (ziua 1535), cu excepţia celor de stat, suntem obligaţi să lichidăm Fondul de Rezervă a eMoldovei.

Motivele creării acestuia le găsiţi AICI.

Mâine 22.01.2012 (day 1524) resursele Fondului (280.99 Gold) vor fi transferate în contul Băncii Centrale a Moldovei.


Hai noroc!


[UPDATE] Goldul a fost transferat cu succes.


 
Report comments
 
Norman Asante
45
Norman Asante Day 1,523, 05:20

unbelievable.

Hoții se căiesc?

   
Lady Indra
35
Lady Indra Day 1,523, 07:07

nu! nu se căiesc... nu au încotro... le ia Plato „jucăria”... un alt motiv pentru care îl iubesc... : )

 
ardei9
44
ardei9 Day 1,523, 07:13

Dacă aş avea obrazul ca tureatca as fi refuzat să transferul goldul Moldovei în contul BCM, precum o face LadyIndra, Tezaur ...

Vezi cine deţine şi refuză să cedeze firmele prihvatizate
http://www.erepublik.com/en/article/-cp-firmele-moldovei-2-1797449/1/20

 
Norman Asante
45
Norman Asante Day 1,523, 07:25

Aceste autojustificări îmi amintesc de cele ale lui Voronin de după 7 aprilie 2009 precum ca în Moldova nu a fost niciun fel de dictatura deoarece plecase de la putere benevol, respectând votul popular.

 
ardei9
44
ardei9 Day 1,523, 07:30

Norman, du-te şi te tratează, te vede lumea şi te dai de ruşine ...

 
Norman Asante
45
Norman Asante Day 1,523, 07:35

păcat ca nu se tratează și cleptomania cronica...

 
The_Form
44
The_Form Day 1,523, 07:36

tezaur dorea sa returneze firma, chiar s-o dizolve, insa pe-atunci nu se dorea dizolvare

acum, e pe moarte, n-o intrat in eR de citeva luni
cum revine, indata intoarce firma
http://egov4you.info/citizen/overview/2259764


si ardei, tu numai 1 argument ai, la toate problemele si intrebarile ridicate de "opozitie" . ..
incearca sa mai gasesti si altele ..

 
ardei9
44
ardei9 Day 1,523, 07:49

The_Form, nu prea înțeleg ce dorești să spui şi nici cine e "opoziția" despre care vorbeşti.

Poate nu-ţi convine că transfer Fondul în BCM? sau poate nu am dreptate când zic că aţi prihvatizat Firmele Moldovei? aici nu mă refer la toţi userii în contul cărora au ajuns Firmele Moldovei, pentru că aţi mai trimis câte un Q1 şi la alţi useri.

Sau poate greșesc când spun că aţi utilizat Firmele Moldovei mai mult de jumătate de an fără a cotiza ceva în visteria Moldovei? o mică excepţie fac cele câteva pâini donate de tine unor useri (cine îi cunoaşte?)

Poate greşesc când spun că Tezaur a împărţit firmele şi a ascuns acest lucru, până în momentul când eu am descoperit această măgărie?

Sau poate greşesc când spun că unii din cei care au primit firmele refuză să le întoarcă? Şi Tezar era "adormit" şi pe parcursul mandatului meu?, dar pe parcursul mandatului lui alllex85?

 
The_Form
44
The_Form Day 1,523, 08:03

deseori folosesti "Poate greşesc" (:
si iti spun, ca nu-i "poate", chiar gresesti (:

luna asta s-o decis a se dezolva firmele, si a se trimite banii la BCM, pina acu lumea(inclusiv eu) era impotriva dizolvarii.

Tezaur o fost primu care o propus sa dizolvam firmele, si sa trimita banii la BCM, insa o fost refuzat.
si cum nu se gaseau cumparatori in MD la firma aia .. ce putea face ? doar sa astepte ..

acu nu cauta nod in papura, cind se intoarece, dizolva firma si gata.
of, numai cu vorba esti bun (:
si acelasi argument invalid de juma de an . .

pentru diversificare incearca sa acuzi si de altceva, nush spionaj, clonare . .etc



cu acelasi succes poti sa-l acuzi si pe Tamas, ca imparte firme "prietenilor" (:

 
The Brigadier
35
The Brigadier Day 1,523, 08:05

Gargara!
Fondurile se intorc pentru ca se dizolva organizatiile... stii... alea pe care le-ai sutit de la stat cand ai recuperat parolele.

Nu ai turnat fondurile pe cont propriu pentru ca stiai ca vei fi atacat in presa. Oricum... sunt in siguranta la BCM daca semnezi tratatul cu fratii ucraineni.

Cat priveste argumentul firmelor nereturnate esti deja demult penibil si denota doar frustrarea cauzata de lipsa altor argumente. Cum ziceai? Educatie securisto-ceausista?

Dap... stii care e echivalentul acesteia in MD. Nu?

 
ardei9
44
ardei9 Day 1,523, 08:08

The_Form, eşti prea plictisitor şi n-am chef să-ţi răspund punctual cu link-ri (dovezi) la fiecare afirmaţie incorectă, pe care le înşiri în comentarii.

Vezi dacă ceva din cele scrise anterior de mine nu corespund adevărului şi poţi veni cu probe că greşesc.

 
Norman Asante
45
Norman Asante Day 1,523, 08:08

Ca ai obrazul mai ceva ca tureatca ne-am convins si atunci când ai pus mana pe cei 280.99 Gold din buget si când ai speculat mai bine de 4 luni la rand cu banii publici pe piața monetara, însușind profitul.

Acum sa vedem ce se va discuta in presa si ce imagine veți avea împreuna cu Tamas după asa zisele ”proiecte” populiste care au secat bugetul pe 6 luni înainte...

 
Alexandru Barbarosie
34
Alexandru Barbarosie Day 1,523, 08:11

The_Form, este un autor bun Dale Carnegie, e psiholog de nivel mondial si are o serie de carti:
Part One: Fundamental Techniques in Handling People
Part Two: Six Ways to Make People Like You
Part Three: How to Win People to Your Way of Thinking
Part Four: Be a Leader - How to Change People Without Giving Offense or Arousing Resentment
Cred ca daca vei citi macar una vei intelege dc ardei spune "Poate greşesc".

 
The_Form
44
The_Form Day 1,523, 08:11

(:

 
The_Form
44
The_Form Day 1,523, 08:13

barbosu, "poate gresesti" in privinta lui ardei ? (:

 
Alexandru Barbarosie
34
Alexandru Barbarosie Day 1,523, 08:15

Nu, formă de om.

Vad ca de 2 minute ai gindit ce sa scrii (;

 
The_Form
44
The_Form Day 1,523, 08:17

eu controlez in fiecare 5 sec, daca cineva lasa comentarii (;

 
Alexandru Barbarosie
34
Alexandru Barbarosie Day 1,523, 08:18

"(:" Day 1,523, 08:11
"barbosu, "poate gresesti" in privinta lui ardei ? (:" Day 1,523, 08:13

Chiar nu intelegi? Sau te prefaci si tu?

 
The_Form
44
The_Form Day 1,523, 08:20

poate n-am observat ? sau te prefaci si tu ?

 
Snaper
31
Snaper Day 1,523, 08:34

Fondul de rezervă sau colțun pentru zilele mele negre. În cazul când un președinte va fi ,,neconstructiv,, imediat se va forma alt fond cu altă formă juridică ))))

 
The Brigadier
35
The Brigadier Day 1,523, 09:00

Snaper... de ce divulgi planul "mariei sale"?))))

El devine super-patriot atunci cand declara nonsalant si plin de patos ca a pus banii la adapost de talhari dar Lady, cand spune acelasi lucru... ca nu vinde firma si nu da banii atata timp cat gasca e la putere... ea devine hoata, ca si ceilalti care inca nu au returnat celebrele fonduri.

Si-a facut si o lozinca penibila din asta pe care o vara in fata oricaruia dintre proprietarii acelor firme drept "argument" logic.

Patetic!

 
Turquoise
Or
Turquoise Day 1,523, 14:58

Era o aberatie sa scoata banii din BCM... acuma ca-i pune la loc e foarte bine ...
Si chestia cu firmele alea facute pe banii statului tot ar trebui solutionata.. deja a inceput sa puta problema asta mai tare decit se merita ..

 
Tamas Vlad
41
Tamas Vlad Day 1,523, 15:41

"cu acelasi succes poti sa-l acuzi si pe Tamas, ca imparte firme "prietenilor" (: "

The_Form nu cred ca exista vreo legatura intre una si alta. Aceste firme au sansa mult mai mare sa aduca un aport economic in acest stat decat cele impartite de Tezaur. De acord?
Plus daca mai punem si problema din alt punct de vedere eu nu am bagat pe gat nimanui vreo firma ca sa imi poata spune ca el nu si-a dorit-o. Proiectul a fost facut public si beneficiarii acestuia au fost cei care au dorit sa ajute economia tarii, consider ca sunt "prietenii" nostrii ai Moldovei.

 
Tamas Vlad
41
Tamas Vlad Day 1,523, 15:45

"Acum sa vedem ce se va discuta in presa si ce imagine veți avea împreuna cu Tamas după asa zisele ”proiecte” populiste care au secat bugetul pe 6 luni înainte... "

Norman te-as intreba despre ce vorbesti aici, dar imi e ca din nou vei incepe o explicatie, care nu cred ca are nici o logica sau vreo baza reala.

 
SergiuSky
36
SergiuSky Day 1,524, 23:19

V

 
The_Form
44
The_Form Day 1,524, 23:48

tamas, nu te-am acuzat de nimic (:
am zis doar ca daca se dorea, liber se puteau gasi tapi ispasitori ..

 
The Brigadier
35
The Brigadier Day 1,524, 01:40

"Acum sa vedem ce se va discuta in presa si ce imagine veți avea împreuna cu Tamas după asa zisele ”proiecte” populiste care au secat bugetul pe 6 luni înainte... "

Nu stiu cat vor seca sau nu vor seca bugetul aceste "proiecte populiste" dar un lucru e sigur... cei care nu vor vrea sau nu vor putea sa ramburseze imprumutul isi vor pierde dreptul de a mai comenta/critica regimul in viitor.

Orice comment al acestora va primi, invariabil, acelasi argument logic ca raspuns la critica:

Citez din memorie si din experienta trecuta:

"Tu nu ai ce comenta! Nu ai acest drept si esti mincinos pana ce nu vei returna firmele statului:
sau...
Cucoana... tu mai bine ti-ai vedea de firmele pe care le-ai furat de la statul moldovean, bla, bla...

http://www.erepublik.com/en/article/-cp-firmele-moldovei-2-1797449/1/20"

Sounds familiar?

Well done, boys:)))

 
Alcide
36
Alcide Day 1,524, 03:31

De data asta magareata pica pe girant:)

 
The Brigadier
35
The Brigadier Day 1,524, 04:27

Asa ar fi logic, Alcide.

Dar unde vezi tu logica in MD?))

 
Tamas Vlad
41
Tamas Vlad Day 1,524, 04:33

"Nu stiu cat vor seca sau nu vor seca bugetul aceste "proiecte populiste" dar un lucru e sigur... cei care nu vor vrea sau nu vor putea sa ramburseze imprumutul isi vor pierde dreptul de a mai comenta/critica regimul in viitor."

Brigadire am scris 4 articole la proiectul economic si tu inca esti departe de subiect...

Nimeni nu are obligatia de a returna aceste firme, ele sunt GRATUITE. Girantul are obligatia sa returneze aceste sume (in cazul in care nu o face beneficiarul benevol) DOAR in cazul in care beneficiarul nu respecta conditiile simple impuse de acest proiect, adica schimbarea cetateniei in urmatoarele 3 luni, stergerea firmei in urmatoarele 3 luni sau necrearea acesteia dupa finantare Deci nu vad de ce ar trebui sa piarda cineva careva drept. SA inteleg ca de-asta nu ai aplicat? pentru a putea critica in viitor ?)

 
The Brigadier
35
The Brigadier Day 1,524, 08:25

1. Nu am aplicat, in primul rand pentru ca nu am nevoie si in al doilea rand nu-mi place pomana electorala. Atat. De criticat critic si din pozitia stand in maini... cu degetele de la picioare:))

2. Daca acestea ar fi GRATUITE atunci nu ar mai fi nevoie de giranti si conditii de rambursare. Nu? Ca sa nu mai spun ca prin aceste conditii il arestezi pe "beneficiar" pe o perioada de 3 luni. Nu folosi termeni pe care nu-i cunosti. Gratuit inseamna gratuit.

3. Comentariul meu se refera la altceva. La modalitatea de a profita ulterior, ca persoana fizica si partid, de pe urma unui IMPRUMUT din banii STATULUI(ai oamenilor). Prin santaj politic si scuipat in public. Cam asa cum procedeaza seful tau, ardei.

 
The Brigadier
35
The Brigadier Day 1,524, 08:31

PS

ardei9 Day 1,523, 04:48

"ce se va întâmpla cu "proiectul" peste 2 săptămâni?"

Cei care au obraz se vor ţine de cuvânt, cei care au fost educați pe "ciordeală" vor proceda ca şi în cazul Firmelor Moldovei.
http://www.erepublik.com/en/article/-cp-firmele-moldovei-2-1797449/1/20

 
Mikael Kanto
38
Mikael Kanto Day 1,524, 11:40

Bleah, si daca mai vine o data Fornok presedinte cu ajutorul nostru?
Colhoznicilor!

 
The Brigadier
35
The Brigadier Day 1,524, 12:19

E o amenintare sau o promisiune?

 
Tamas Vlad
41
Tamas Vlad Day 1,524, 13:12

Si totusi o vad ca o optiune gratuita in interesul economiei tarii...

Cine nu doreste sa raman in moldova nu are nevoie sa se lege la cap pe urmatoarele 3 luni.
Iar girantul e pentru a ma asigura de buna functionare a proiectului.

Nu e corect sa fie inmanate fara o responsabilizare, dar in acest context inafara de perioada de 3 luni "beneficiarul" nu are nimic de pierdut, nimic de rambursat, si mai mult, nu e dator actualei guvernari cu nimic de acum inainte. deci e GRATUIT.

 
The Brigadier
35
The Brigadier Day 1,524, 15:51

"Si totusi o vad ca o optiune gratuita in interesul economiei tarii..."
Conteaza mai putin cum o vezi tu. Important este cum ESTE in realitate. Nu ai tu calitatea necesara sa reinventezi limba romana.

GRATUÍT, -Ă, gratuiți, -te, adj. Care nu costă nimic, care este dat sau primit fără nici o plată. ♦ Fig. Care se dovedește inutil, nejustificat. – Din fr. gratuit, lat. gratuitus.

Exista vreo conditionare in dex? Oricum... asta conteaza mai putin si ma lasa rece felul in care manipulezi expresiile pentru a da un efect marit discursului politic.

Actiunea ta are si o denumire oficiala practicata la scara nationala si internationala. Ea se numeste: imprumut nerambursabil conditionat.

In fine... mesajul a fost altul si din nou eviti sa comentezi la ceea ce este evident facand slalom printre intrebarile incomode. Culmea... la fel ca si ardei:))))

Asa ca te intreb direct: poti garanta ca pe viitor cei care din diverse motive nu vor rambursa aceste "cadouri"(in cazul in care nu vor respecta conditiile)... nu vor fi atacati in presa de catre ardei sau altii pentru a li se inchide gura?

Avand in vedere commentul lui ardei de mai sus, esti de acord ca acest lucru poate fi perceput ca un act de santaj si motiv de scandal precum a fost si actiunea lui Tezaur?