Ambient on/off
Join eRepublik

EDIT: wybory zakończone, k0stek tuż przed Magicem Hereosem o/

57 Day 1,538, 05:44 Poland Social interactions and entertainment Social interactions and entertainment
Wyniki: tutaj

W tych wyborach nie głosowałem na podstawie moich poglądów. Nie głosowałem z radością w sercu i ze śpiewem na ustach. Bynajmniej. Głos do wirtualnej urny wrzuciłem bez przekonania, ponieważ był to głos wymuszony.

Poparłem k0stka, ale tylko dlatego, że dzisiaj byliśmy świadkiem niebywałego wprost chamstwa politycznego. Shaql z PPP przejął kontrolę nad komitetem wyborczym odro i zmienił jego nazwę tak, by agitowała na rzecz Magica - jego kontrkandydata. Innymi słowy, gracz uważany przez wielu za faworyta został pokonany nie w demokratycznych wyborach, tylko przez krajowe PTO.

I wtedy po całym eRepie rozległ się śpiew. To chór niewiniątek z PPP i ND oraz reszta towarzystwa popierającego Magica zgodnie oświadczyła, że oni nic nie wiedzieli, są bardzo oburzeni i w ogóle to jeden wielki zbieg okoliczności. Jeśli ktoś gra od wczoraj, może uwierzyć. Niestety, w historię polityki ePL wpisany jest szereg przypadków, w których zawsze winna była jednostka - koronny przykład to impeachment Jeyla, wystawiony preziowi po 3 dniach, w nocy i pod mocnym wpływem. Jeyl też był wtedy związany z krytykującą prezia PPP, ale oczywiście nie działał na niczyje polecenie. To również był pełen zbieg okoliczności. Jak zwykle.

Nie wiem, co się stanie, jeśli k0stek wygra te wybory. Może sobie poradzi, może nie. Wiem natomiast, że jeśli dzisiaj przyklepiemy zagrywki cwaniaków i oszustów, to może nie za miesiąc, może nie za dwa - ale w końcu doczekamy się powtórki. Ludzi, którzy nie mają szacunku do uczciwej gry i rywalizacji, nie da się niczego nauczyć; trzeba im jasno wskazać, że ich metody są nieskuteczne. Dopiero wtedy zaprzestaną tego typu praktyk.

Aha, jeszcze jedno. W przypadku wygranej Magica ogłaszam, że z miejsca popieram jego impeachment z racji skandalicznego przebiegu wyborów i wypaczenia ostatecznego wyniku. Owszem, kolega może być niewinny. Być może faktycznie padł ofiarą szaqla, który w swoim bardzo, ale to bardzo umiarkowanym geniuszu postanowił mu pomóc. Nie zmienia to jednak faktu, że przyjął jego poparcie. Poza tym wobec polityków zawsze obowiązuje zasada ograniczonego zaufania - tak więc sorry Magic, ponosisz odpowiedzialność również za swoje zaplecze. Jeśli sam jesteś uczciwy, ale za Tobą stoją krętacze i oszuści - cóż, następnym razem poszukaj nieco lepszego komitetu poparcia. Takiego, od którego nie oberwiesz rykoszetem.

EDIT BONUS: oficjalna reakcja PPP z kanału rządowego na wynik wyborów:

[12:34] * Topic is 'k0stek - j****sz!'
[12:34] * Set by Mixliarder on Mon Feb 06 11:08:33

Sądzę, że Mix chciał dla zachęty napisać "k0stek - jedziesz!", tylko zanadto nabalsamowane paluszki mu się omsknęły.

 
Report comments
 
kemot87
37
kemot87 Day 1,538, 05:48

Oczywiście vote, Sztandar dobrze napisane.

 
wszystkiebylyzajete
31
wszystkiebylyzajete Day 1,538, 05:49

KOCHAM SZTANDARA

 
mordlulec
43
mordlulec Day 1,538, 05:49

Sztandar na prezydenta! \o/

 
mordlulec
43
mordlulec Day 1,538, 05:49

/me rzuca majtkami w Sztandarowego \o/

 
Sztandarowy
36
Sztandarowy Day 1,538, 05:51

Panowie dajcie spokój, bo siara

 
jajOi
39
jajOi Day 1,538, 05:54

Smutne wybory

 
DonMatteo
33
DonMatteo Day 1,538, 05:54

Tak!

 
kbss
35
kbss Day 1,538, 05:54

"Innymi słowy, gracz uważany przez wielu za faworyta został pokonany nie w demokratycznych wyborach, tylko przez krajowe PTO."

Gdyby nie szaql, glosy k0stka bylyby podzielone na niego i odro, tym samym MH wygralby bezproblemowo

 
Pietro999
37
Pietro999 Day 1,538, 05:55

o/

 
Garbolix
33
Garbolix Day 1,538, 06:00

kbss ma racjÄ™.

Sztandar twój art jest śmieszny... odpowiedzialność zbiorowa?

Jeżeli ktoś z PERUNu uderzy przeciwko ePL to znaczy, że cały PERUN ma ponosić za niego odpowiedzialność?

 
vein78
34
vein78 Day 1,538, 06:00

Uwaga będę ziewał... Ziewnąłem. Tycia ta afera.
Skoro głosujesz "bez przekonania", to czemu nie zagłosowałeś na najbardziej poszkodowanego, czyli asxgvcośtam?

 
Emmanuel Kant
36
Emmanuel Kant Day 1,538, 06:02

brawo Sztandar:)

 
Leo Vince
43
Leo Vince Day 1,538, 06:03

Ja pie****e - zgadzam siÄ™ ze sztandarem...

 
Prophet009
39
Prophet009 Day 1,538, 06:04

No to w takim wypadku Perun jest odpowiedzialny za zdradę sojuszników rok temu ; )

 
Szekspir
35
Szekspir Day 1,538, 06:04

A dam vote

 
Nowaker
43
Nowaker Day 1,538, 06:08

Ale jaja.

Niech zgadnę - PPP oczywiście odetnie się od działań szaqla, ale co głosów uzbierali to ich ; )

 
WujekRemo
30
WujekRemo Day 1,538, 06:10

Zgadzam się, zagrywka nieprzyjemna, ale czy naprawdę aż tak wiele zmienia w wyniku wyborczym?

Może ze mną coś nie tak, ale kiedy zabieram się do głosowania, to mam wcześniej ustalony wybór, wynikający z artów przedwyborczych (tak, czytam wszystkie). Innymi słowy: ktokolwiek zwraca uwagę na nazwę komitetu wyborczego? Gdyby nie art odro, w ogóle bym nie zauważył zmiany, a przecież głosowałem i widziałem wszystkich kandydatów.

 
HookiePL
33
HookiePL Day 1,538, 06:10

Popieram.

 
szqlny
42
szqlny Day 1,538, 06:12

vein78 +1

a szaql dal du.y szkodzac wszystkim
wszystkim kandydatom zycze powodzenia, jest ogien o/

 
Sztandarowy
36
Sztandarowy Day 1,538, 06:12

kbss: Gdybanie. Nawet nie jesteśmy w stanie policzyć, ile głosów padło na Magica na początku, gdy nazwa komitetu odro była zmieniona.

Garbolix: odpowiedzialność zbiorowa w polityce to norma, podobnie zresztą jak manipulacja wyborcza, od której najbardziej odcinają się jej beneficjenci. Podany przez Ciebie przykład dotyczy bardziej militariów, ale owszem: jeśli ktoś z Peruna walnie przeciw ePL i zostanie jak gdyby nigdy nic w oddziale, to fatalnie świadczy to o całej grupie.

vein78: przeczytaj arta jeszcze raz. Chodzi o to, by Magic przegrał, wynik odro jest już bez znaczenia. Nie można premiować takich akcji wygraną w wyborach, ese.

 
Zgreg
27
Zgreg Day 1,538, 06:29

vote - dobry art - przerażają mnie sytuacje żywcem wycięte z reala, czy polacy/epolacy naprawdę muszą być zawsze kombinatorami ???

 
vein78
34
vein78 Day 1,538, 06:35

Przeczytałem, i wyczytałem, że Magica będziesz impiczował w przypadku wygranej. Więc czemu akurat głos na kostka? :]
Pisząc ten komentarz przyszło mi do głowy, że chcesz mu zabrać medalik. Cwana z Ciebie bestia.
W dalszym ciągu twierdzę, że to niewielka aferka jest.

 
Granatos
42
Granatos Day 1,538, 06:42

Popieram impicz MH

 
Thortom
36
Thortom Day 1,538, 06:55

tak więc sorry Magic, ponosisz odpowiedzialność również za swoje zaplecze.

no i tak samo mozna powiedziec o odro ...wystartowal z partii "nieodpowiedzialnych " ludzi wiec tez za to ponosi odpowiedzialnosc

 
staruszek
49
staruszek Day 1,538, 07:03

Magic Herteos - MC ktory pozwoli skasowac Serbie ...

 
ascx12
30
ascx12 Day 1,538, 07:17

zgadzam siÄ™ ze staruszkiem ;o

"Magic Herteos - MC ktory pozwoli skasowac Serbie ..." +1

 
Sztandarowy
36
Sztandarowy Day 1,538, 07:18

Nie Herteos. Hereos. Cokolwiek to znaczy

 
Griwes
30
Griwes Day 1,538, 07:18

staruszek, : D

 
Arbooz
39
Arbooz Day 1,538, 07:36

Gdyby nie szaql, glosy k0stka bylyby podzielone na niego i odro, tym samym MH wygralby bezproblemowo

x563655

 
Aniol Zaglady
36
Aniol Zaglady Day 1,538, 08:34

Oddaj Lwów Wilno i Podole złodzieju to pogadamy! ; D

 
Cavalekh
39
Cavalekh Day 1,538, 08:38

shaql nie przejął nad niczym kontroli. On był twórcą tego komitetu. I nie shaql z PPP, tylko shaql z Fanklubu Odro. Ale to takie szczegóły (?).

 
Henryk Kwinto
39
Henryk Kwinto Day 1,538, 08:38

Sztandar - jesteś inteligentnym człowiekiem, ta zagrywka jest typowo dla k0stka ;] Przecież to logiczne, że zmiana nazwy kandydata nie popieranego przez żadną partię, zaszkodzi Magic Hereosowi i nie chce nikogo oskarżać bo nie mam dowodów na to i raczej nikt nie zdobędzie, ale mi to się wydaje logiczne, że szaql nie chciał tym pomóc MH.

 
vonKox
33
vonKox Day 1,538, 08:42

I tak o to właśnie Magic sam sobie strzelił w stopę. Nic dodać nić ując gratulujemy inteligencji.

 
Ogreshaman
31
Ogreshaman Day 1,538, 08:42

arbooz, sytuacja mogłaby być również taka, że to Odro i MH mieliby najwięcej głosów i wtedy k0stek dałby swoje głosy Odro. Często było tak, że przegrywający kandydat kazał głosować na jednego z tych mających realną szansę na zwycięstwo.
Tak czy inaczej to cios poniżej pasa. Jest spora szansa, że MH wiedział o planach szaqula, a jeśli wiedział, powinien ponieść za to konsekwencje.

 
Nawoj
26
Nawoj Day 1,538, 08:46

Nic się nie zmieniło. Nadal te same leszcze nadają i nadają : )

 
shaql
31
shaql Day 1,538, 08:48

'Shaql z PPP przejÄ…Å‚ kontrolÄ™ nad komitetem wyborczym odro' - ohohohjhahahahahahahahehehehehe
ROTFL : D PTO własnej partii zrobiłem, DOOOOBREEEEEE : D

 
lee-oon
36
lee-oon Day 1,538, 10:08

shaql: Nie, zachowałeś się jak świnia. Może wydawało Ci się to zabawne, a może genialne, ale chyba jednak nikt oprócz Ciebie i może Miksa, niczego takiego w tym nie dostrzegł:>

 
Tremeda
30
Tremeda Day 1,538, 10:24

"przypadku wygranej Magica ogłaszam, że z miejsca popieram jego impeachment z racji skandalicznego przebiegu wyborów i wypaczenia ostatecznego wyniku."

Bez sęsu.
Żeby jakieś machloje wyszły PO wyborach, to tak i jak najbardziej jestem za. Ale tutaj ludzie głosowali wiedząc po arcie odro, jaki był numer - a artem plus równaniem Magic=oszust shoutowano dzisiaj non stop.
Głosowali świadomie, więc niezależnie kogo wybiorą - uszanuj ich decyzję.

 
Ariakis
44
Ariakis Day 1,538, 10:41

Smutno mi - po raz trzeci w ciÄ…gu prawie trzech lat gry zgadzam siÄ™ ze Sztandarem...

 
DeJoT
45
DeJoT Day 1,538, 10:46

Erep - nie moja gra.

 
Glorfinder.Pl
30
Glorfinder.Pl Day 1,538, 10:53

Problemów parę.
1. Nie wiemy co się stało
2. MH wygrywał tym, że w wyborach właśnie startowali Odro i k0stek.
3. Wątpie żeby ktokolwiek świadomie z zaplecza MH by zrobił taka akcje bo jednak trzeba być ułomny, żeby stwierdzić, że wyeliminowanie jednego z kandydatów, którzy mają wspólny elektorat, w jakikolwiek sposób wzmocni pozycje MH.

 
szqlny
42
szqlny Day 1,538, 10:54

poniewaz jest sporo po 19 i dzieci powinny dawno spac wiec kilka slow z mojej strony
1. jak wczesniej napisalem shaql zaszkodzil wszystkim a najbardziej MH
2. osoby ktore nie popieraja k0stka teraz nawoluja do glosu na niego
3. w przypadku impicza kto zostalby preziem?
4. ja zmienilem zdanie co do poparcia odro przed wyborami, widze ze inni dopiero teraz sie ogarneli

Odro zapytal sie mnie (przed debata) czy bede mial cos przeciwko gdy wystartuje z PCP
- odpowiedzialem ze nie bo staram sie popierac OSOBE a nie partie
co sie stalo ze Odro nie wystartowal z PCP? dzis problemu by nie bylo

co stalo sie ze czesc dzis odpowiedzialnoscia obwinia MH a nie shaql, dlaczego nie obwinia sie ODRO
czy przed wyborami Odro nie wiedzial kim jest prezes komitetu z ktorego startuje?

wstyd mi za was
a szczegolnie za tych co daja sie teraz manipulowac
gdybyscie przeczekali wybory i dali impicza i ladnie go uzasadnili to prawdopodobnie bym go poparl

sztandar teraz tak starasz sie zdobywac suby?

 
plunio7
30
plunio7 Day 1,538, 11:15

Hej, hej, hej. Płaczecie wszyscy, że wybory zmanipulowane albo was samych zmanipulowali albo w ogóle to spisek admina, żeby trochę osłabić Polskę i Rumunia zyskała.

Dlaczego wypowiadają się tylko pokrzywdzeni, a nie widziałem nikogo, kto w komentarzu przyznałby, że ta akcja zmieniła los jego głosu?

 
prometeusz
31
prometeusz Day 1,538, 11:40

GOND pamięta!!!! k0stek na prezydenta!!

@DeJoT to oddaj walute:>

 
Granowo
35
Granowo Day 1,538, 12:31

Znam jedynie z irca obydwu kandydatów i nic do nich nie miałem, a po całym zajściu nic nie zamierzam w tej kwestii zmieniać, są ok,a teraz przez to wszystko połowa powiesi psy na MH czy na kimkolwiek innym bo padli ofiarą głupoty spowodowanej przez 1-2 osoby. Smutne .

 
renholder
38
renholder Day 1,538, 13:01

...anboliwiból...

 
foTOMen
36
foTOMen Day 1,538, 13:18

a ja myślę że zmiana nazwy miała być tylko "żartem" równie dobrze mogło tam pisać "głosujcie na k0stka" wtedy MH walnął by żałobnego arta o zmowie i oszustwie. Myślę że to był przypadek a jeżeli MH serio wpadł na taki "genialny" pomysł to z takim sprytem nie powinien być preziem ... robicie z igły widły już prędzej uwierzę że kostek na to wpadł bo to by była oznaka inteligencji i sprytu ...

 
leporis
34
leporis Day 1,538, 13:24

Jeśli kostek się nie sprawdzi jako CP, to będzie impcz. Osobiście wolę żeby on wygrał, bo będzie osoba spoza "układu", tzn. nie miał wiele wspólnego z wcześniejszymi władzami, nie był w rządzie, nie ma znajomości jako siakich w PPP czy ND, nie jest w elytarnej grupie graczy z IRC, które nie informują w pełni obywateli. Ponadto widać że działał aktywnie (wydawanie tanków itp.), czego nie mogę powiedzieć o MagicHeroes. Niby jest tym SC? ONE, ale jego działalności szczególnie nie widać, także nie wiem czy jego decyzje jako SC są dobre.

Sztandarowi szczerze życzę, żeby przestał pisać takie artykuły i wrócił do trolololo i pisania swoich "sztandarowych" artów

 
SyrkiusAFK
38
SyrkiusAFK Day 1,538, 13:39

foTOMen, bo beka w wuj. Odro sie posikal ze smiechu, tylko zgrywa twardego.
Shaql nie powinien zmieniac nazwy partii bez uzgodnienia teog z Odro, tak? No chyba tak.

 
vingaer
40
vingaer Day 1,538, 22:21

lol, plunio7 jeszcze żyje!

 
ogniwo
35
ogniwo Day 1,539, 23:11

eeetam, po tym jak parę miesięcy temu k0stek posprzedawał cs-y jakimś pieprzonym grekom, to wolę, żeby na tronie zasiadł cwaniaczek, niż facecik, który daje się złapać na parę goldów...

 
PanFloras
31
PanFloras Day 1,539, 00:50

Gdyby żył dobrze z GOND zapewne by te wybory wygrał nawet po zmianie nazwy partii shaql'a

 
KOR_Sohn
32
KOR_Sohn Day 1,539, 01:05

Hello our allies. I'm doing an event that might help you guys
Newest Free tank/bread/money EVENT!!!
http://www.erepublik.com/en/article/i-m-back-for-another-free-event--1962084/1/20

 
WSNR89
27
WSNR89 Day 1,539, 06:35

kostek wygrał wybory i zobaczymy czy sobie poradzi jako prezydent. O której jutro rozpocznie atak na na kolejny region rosyjski

 
kulczykPL
40
kulczykPL Day 1,539, 08:48

no kostek dajesz dajesz, 58 regionów do przejęcia nie ma opierd....

 
wazniakos
33
wazniakos Day 1,539, 16:48

o/

 
Mr QRCZEBLADE
36
Mr QRCZEBLADE Day 1,540, 01:33

w imiÄ™ zasad