Ambient on/off
Join eRepublik

Cum se face un razboi de antrenament?

82 Day 469, 04:54 Romania
Articol updatat, vezi ultima parte.

Distractia Elvetiana (Elvetia-Italia), Anvil '09 (Norvegia-Finlanda), SUA-Mexic, Spania-Franta. Ce au in comun aceste conflagratii? Ei bine, toate sunt razboaie in care scopul principal este stimularea populatiei din punct de vedere social, economic si militar.

Presedintele dsalageanu a raspuns la aceste intamplari in urma carora o parte din PEACE si o parte din ATLANTIS se antreneaza de acasa cam in fiecare zi cu un articol in care propune repetarea exercitiului slovac in viitorul apropiat. Nu este destul! Eastern Slovakia ar trebui deschisa de cel putin doua sau trei ori pe saptamana pentru a ne putea cladi experienta, wellness, rank militar si rulaj al resurselor economice.

Nu voi detalia avantajele, voi incerca sa evidentiez dezavantajele si de ce sunt ele mai degraba inexistente.

1. Pericol - in cazul in care ne consumam luptele 'gratis' din ziua respectiva si suntem atacati spre sfarsit, ce se intampla?
Nu este niciun pericol! In cazul in care urmam un program imprevizibil de deschidere a luptelor, coordonarea impotriva noastra e mai putin probabila. De asemenea, o actiune 'de acasa' care sa ne strice razboiul de antrenament poate, momentan, surveni decat de la unguri, pe care ii putem bate oricand. In plus, ei insisi sunt angrenati in astfel de exercitii, deci si resursele lor sunt limitate. O armata care sa ne poata bate intr-un RW trebuie sa se mute cu totul pe teritoriul nostru. Am uitat ca suntem cea mai puternica armata din eRepublik? Daca stam si lancezim in timp ce altii se indoapa cu experienta si rank, nu o sa mai fim mult timp.

2. Alte actiuni ale eRomaniei care ar face un exercitiu inutil - care sunt alea?

3. Costuri - un RW in Eastern Slovakia costa 55 de gold. Chiar daca statul nu este de acord sa finanteze acest fel de actiuni (desi ar putea fi de acord cu ideea), pentru ca 660 de gold pe luna inseamna, totusi, cat declararea unui razboi cu Iranul, soldatii din structurile armate ale Romaniei pot face fata lejer unui asemenea cost! Pentru a nu pierde pasul cu soldatii PEACE care se distreaza zilnic, foarte multi soldati romani cer sa fie dati afara in fiecare zi, cheltuind doua bilete a cate ~ 15 RON (uneori chiar 4 bilete, daca trebuie sa treaca printr-o tara neutra) si 4 unitati de wellness a cate ~ 2.5 RON in plus, zilnic, fata de cat ar cheltui daca ar lupta de acasa. In total, 40 de RON, adica 0.8 GOLD. In concluzie, ar fi nevoie de o cheta care sa stranga bani de la 69 (!) de soldati, bani pe care acestia i-ar fi cheltuit oricum pentru a lupta, doar ca in loc de 69 de oameni, vor putea lupta 1000!

De ce sa mai asteptam, eromani, cu mainile in san, sa vedem cum isi fac ungurii sau indonezienii rank, cum se mentin cu wellness-ul peste 95 si cum isi folosesc resursele economice la maximum, cand putem foarte usor face si noi la fel?

________________________________________ ________________________________________


UPDATE: Planul ramane acelasi. Doar ca face statul cinste. Si nu mai luptam in Eastern Slovakia, ci in Xinjiang. Si nu mai este de antrenament, ci pe bune! Pastrati-va gold-ul pentru arme si wellness packs si asteptati ordine! Multumesc pentru deschidere, amanam cheta pentru urmatoarea perioada de plictiseala.

Donatori:
zzZZzz - 5 gold
Titu Maiorescu - 1 gold
dsalageanu - 12 gold
Asgard Weapons - 0.5 gold
Universal Exports - 1.7 gold
ghishae - 1.5 gold
polione - 1 gold
buru - 1 gold
ElTorque - 1 gold
Andrei Mocanu - 1 gold
Blaster2008 - 2 gold
bradutz24 - 1 gold
rodan - 0.5 gold
Skizz - 0.5 gold
Andrew McWilliams - 3 gold
RupeTot - 6 gold
IoMircea - 1 gold
decisiv - 1 gold
tzighy - 1 gold

 
Report comments
 
StrAl
23
StrAl Day 469, 04:57

votat

   
Romanian Tanks Fund
Or
Romanian Tanks Fund Day 469, 05:02

true..m-am saturat de cumparat bilete ))

 
ROYAL FOOD
Or
ROYAL FOOD Day 469, 05:03

Corect . Votat .

Si daca nu de 3 ori / saptamana, macar 2

 
andyr
25
andyr Day 469, 05:04

@Titu, e unul din lucrurile pe care le-am intrebat si eu aici - http://www.erepublik.com/en/article/intrebari-pentru-guvernarea-eugd-745819/1/20 , faptul ca avem un singur razboi de antrenament initiat de noi intr-o luna intreaga.

 
Dr. Piftilian Ojdieru
26
Dr. Piftilian Ojdieru Day 469, 05:07

Votat.

 
Titu Maiorescu
25
Titu Maiorescu Day 469, 05:10

@ andyr: asa este, doar ca eu am propus si solutia.

 
zzZZzz
39
zzZZzz Day 469, 05:19

Votat ! Ajut cu 5 gold dar intai sa zica dsalageanu si tavitav ca e ok si apoi sa fie publicat articol cu data si ora ca sa stie lumea

 
ghishae
38
ghishae Day 469, 05:23

sustin

 
Zyklon_B
20
Zyklon_B Day 469, 05:25

votat

 
SkizZ
25
SkizZ Day 469, 05:27

Votat ! Sustin, donez si eu !

 
Citizen A.D. Davis
20
Citizen A.D. Davis Day 469, 05:30

votat!

 
cezyus
27
cezyus Day 469, 05:32

corect, votat, hai sa facem de o cheta deja

 
Tony Simion
38
Tony Simion Day 469, 05:44

votat

 
Blaster2008
29
Blaster2008 Day 469, 05:46

sunt total de acord si cu donatul...suntem foarte multi activi...juma` de gold daca dam cu totii si vom putea deschide de suficiente ori cate 1 regiune

 
Titu Maiorescu
25
Titu Maiorescu Day 469, 05:50

Daca se da cate jumatate de gold, atunci iesi chiar mai bine decat daca ai lupta afara.

In alta ordine de idei, pentru ca si conducerea tarii (vezi articolul lui dsalageanu) pare sa fie de acord cu o cheta pentru un RW, cred ca putem incepe sa strangem banii.

Pentru transparenta, propun un Org, si anume http://www.erepublik.com/en/organization/1283255 (numai eu am acces la el).

Desigur, daca planul pica, banii vor fi inapoiati intocmai.

 
Asgard Weapons
Or
Asgard Weapons Day 469, 05:55

Bun... daca se hotaraste mai multa lume ma bag si eu la donat;)
Cata055

 
Asgard Weapons
Or
Asgard Weapons Day 469, 05:56

Acum... sa stabilim o data si o ora...
Sunt aproape sigur ca im max 1 zi strangem banii!

 
dsalageanu
24
dsalageanu Day 469, 05:57

Donat 12 Gold.

 
Titu Maiorescu
25
Titu Maiorescu Day 469, 05:57

Data si ora o stabilesc cei de sus, sigur o sa ne binecuvanteze cu vreun comment/articol/update la un moment dat.

 
dsalageanu
24
dsalageanu Day 469, 05:58

Andyr: si antrenamentul cu ungurii a fost tot rezultatul unui acord guvernamental. Apropo, cate razboaie de antrenament a facut guvernarea PL luna trecuta?

 
Asgard Weapons
Or
Asgard Weapons Day 469, 05:59

Hopa... se pare ca dureaza si mai putin... maine putem sa-i dam drumul:))... acum dau si eu ceva!

 
zzZZzz
39
zzZZzz Day 469, 06:00

donat 5 gold

as propune in seara asta la 20:00 sau maine seara la aceeasi ora

 
Asgard Weapons
Or
Asgard Weapons Day 469, 06:02

Hmm... cum vedem ce donatii a primit si de la cine, ca mie nu-mi apare:(

 
zzZZzz
39
zzZZzz Day 469, 06:04

Nu poti vedea donatiile de pe organizatie

 
Buru Company
Or
Buru Company Day 469, 06:10

super tare!!!

 
cata055
38
cata055 Day 469, 06:13

Cu ocazia asta invit patronii companiilor de arme si gifts sa doneze si ei cat pot... doar noi scoatem profit!

 
andyr
25
andyr Day 469, 06:13

@dsalageanu, da, ne-am lamurit ce acord guvernamental a fost ) Cam cat timp a functionat modulul de razboi luna trecuta ?

 
Marrius
28
Marrius Day 469, 06:14

votat, de acord

 
Pristanda
24
Pristanda Day 469, 06:14

Nici nu ma gandesc! Nu dau nici un RON pt asa ceva. Toate firmele mele vand produse doar prin market, pentru a plati impozite, toate armele si biletele mi le cumpar de la market pentru a sustine industria ro si a pati impozite. Pentru ce sa ajut eu statul cu donatii?
Armata e obligata sa munceasca in sistem scalavgist la firmele statului pentru a primi arme in caz de razboi, iar statul nu se mai ocupa cu nimic? Poate doar programe fancy cu premii pentru firmele puternice? Ah si razboaie inutile cu Iranul, uitasem...

 
Murariu Radu Ionut
29
Murariu Radu Ionut Day 469, 06:15

am avut dreptate titu nu?)

 
ghishae
38
ghishae Day 469, 06:15

donaat 2.5 gold

 
cata055
38
cata055 Day 469, 06:15

Daca va plangeti ca nu a functionat modului de razboi... dati si voi vreo 10 gold... in numele partidului bineinteles. Si nu, nu-s pupincurist.

 
cata055
38
cata055 Day 469, 06:17

@Pristanda... Si eu fac la fel... dar daca nu avem razboaie noi ramanem cu degetul in gura.

 
buru
26
buru Day 469, 06:19

donat si aici sa inceapa razboiul !!!

 
polione
30
polione Day 469, 06:20

Donat 1 Gold.

 
cata055
38
cata055 Day 469, 06:21

Uite ma... dau si useri cu nici 2 saptamani in joc bani:)... deci ii intereseaza razboiul.
Deja avem aproape juma' de suma... sa curga donatiile!

 
ElTorque
26
ElTorque Day 469, 06:21

1 gold dau si eu.

 
rockets
26
rockets Day 469, 06:25

Votat.

 
Blaster2008
29
Blaster2008 Day 469, 06:29

@pristanda....donatiile acestea nu sunt pt a ajuta statu...ci pt a ne ajuta pe noi...ca sa mergi sa lupti in alta tara dai minim juma de gold doar pe 2 bilete...plus ca mai pierzi si 4 well...pe care mai dai ink vreo 12 ron...enomisesti si tu...si ajuti si pe cei care abea au intrat sa creasca in rank si wellness

 
Universal Exports
Or
Universal Exports Day 469, 06:30

Daaa, hai cu razbelul!!!

 
cata055
38
cata055 Day 469, 06:31

Da... patriotism+ca de acolo ne scoatem painea, noi, patronii de firme de arme!
+ ca eu nu am mai luptat pe afara de vreo luna...

 
Titu Maiorescu
25
Titu Maiorescu Day 469, 06:31

Multumesc, Blaster

 
Pristanda
24
Pristanda Day 469, 06:36

@Blaster2008
Stiu exact cat cheltui zilnic ca sa ma deplasez in zonele de conflict, dar donatiile astea sunt pentru a ajuta statul sa nu bage mana in buzunar pentru a face in sfarsit si ceva util...

 
Blaster2008
29
Blaster2008 Day 469, 06:47

ai si tu dreptate...dar parerea mea e ca uneori e mai bine ca statu sa stranga acolo goldul pentru vremuri mai grele...ca cine stye cand vor veni...avem 9000 populatie...cel putin 2000 tot suntem activi...nu se simte la buzunar dak am scoate toti cate oleak...bnr daca deschide 2reg pe sapt deja e 110 gold...care se tot strang...in caz de necesitate e mai bine sa fie gold la bnr....cum am mai zis...la noi nu se simte prea mult

 
Andrei Mocanu
24
Andrei Mocanu Day 469, 06:47

Welcome back Titu.

Am donat modesta suma de 1 Gold.

 
Andrew McWilliams
25
Andrew McWilliams Day 469, 07:04

Votat & donat

 
SkizZ
25
SkizZ Day 469, 07:11

am donat si eu

 
infoservice
24
infoservice Day 469, 07:24

initiativa fara pic de organizare sau suport din partea statului apare fix ca o cerseala .... daca totul e individual si "un mare buton de DONATE" eu zic sa ne imprastiem prin lume si sa ne ajutam cu acest deosebit buton ...si ma intreb atunci unde este notiunea de stat roman? daca nu e cel mai mic efort din partea statului la intretinerea ecetatenilor atunci la ce folos optiunea de politic?
aduna banii statul ca sa ce?

 
rodan
27
rodan Day 469, 07:26

am donat si eu 0.5 gold

 
cata055
38
cata055 Day 469, 07:28

Organizarea nu conteaza din moment ce e razboi de antrenament.
Singurele date care conteaza sunt ora si data cand se va deschide!
Statul aduna bani pentru alte chestii... verifica presa mai atent si vei vedea;)

 
IoMircea
23
IoMircea Day 469, 07:59

Donat si votat.

 
decisiv
42
decisiv Day 469, 08:03

votat ! dar oricum dsalageanu promisese ca vor mai fi razboaie de antrenament oricum !

 
decisiv
42
decisiv Day 469, 08:05

PS : You have successfully donated 1 GOLD. The ammount will appear shortly in the Citizen/Organization account.

 
SASNECARG
18
SASNECARG Day 469, 08:07

Voted! Good luck!

 
RupeTot
27
RupeTot Day 469, 08:11

Razboiul ar trebui inceput de azi. Nu are rost sa pierdem inca o zi.

 
tzighy
33
tzighy Day 469, 08:18

donat ultimul meu galben

 
Titu Maiorescu
25
Titu Maiorescu Day 469, 08:22

Nu mai este nevoie sa donati, acum returnez ce s-a dat pana acum - se pare ca avem planuri mai marete.

Multumesc foarte mult!

 
Memo
25
Memo Day 469, 08:22

Buei, adica tot eu sa sar cu banu? Da' statu ce pazeste? ca amusi imi iau catrafusele si plec, si fac training GRATIS prin indonezia. Si sa vad atunci cat de multumit e statul. Noi in loc sa gandim programe coerente, venim cu cacaturi (scuzati expresia) de genul: vreti sa luptati, scoateti banul. BA NU Banul sa il scoata statul, ca vrea armata. Userul de rand o poate face si in alta parte. Dar noi, ca stat nu vrem asta nu? Vrem sa avem o armata puternica, crescuta in tara, loiala patriei, care va fi gata oricand sa lupte pentru tara. Dar noi ce facem? Noi ii luam si ultimul banut muritorului de foame ca sa faca alti "CE?" cu banul din buget? Loterii nationale?

 
flik
36
flik Day 469, 08:22

nu mi se pare ok ca 1 singura persoana sa controleze acest ORG. or sa apara discutii si suspiciuni.

eu vad acest ORG ca o entitate din care statul sa aiba 50@ si ptr fiecare gol/ron donat de catre ecetateni sa puna si statul 1 gold/ron. iar din partea statului sa fie in acest org presedintii partidelor din parlament precum si 1 persoana desemnata de catre presedinte.

sau pot fi gasite alte formule insa controlul efectuat de catre 1 singura persoana (si nu contest onestitatea lui titu) nu mi se pare fericita

 
Memo
25
Memo Day 469, 08:24

Update: parca mi s-au citit gandurile.

 
RupeTot
27
RupeTot Day 469, 08:27

@flik
Initiativa este privata, deci se merge pe incredere. Si nu prea au ce suspiciuni sa apara. Costul pentru un RW este usor de verificat.

 
IoMircea
23
IoMircea Day 469, 08:31

Facem cheta iar peste o sapt

 
flik
36
flik Day 469, 08:31

@RupeTot - am inteles ca e privata. eu am vrut sa subliniez ca probabil nu e cea mai fericita formula.
cand s-o termina increderea o sa iasa urat. si nu cred ca e cazul ca cineva sa fie balacarit la un moment dat doar ptr faptul ca la un moment dat a vrut sa faca un bine.
dupa vorba cantecului:
FACEREA DE BINE F.T.R. DE MAMA

 
Titu Maiorescu
25
Titu Maiorescu Day 469, 08:36

Toti banii au fost returnati, multumesc inca o data. Repetam cheta cu prima ocazie.

@ Memo: e mult mai rentabil sa luptam impreuna de acasa decat daca lupta fiecare pe cont propriu in strainatate, si am explicat de ce. Initiativa nu are nimic in comun cu statul, doar ca am avut bunul-simt sa cer aprobarea statului pentru aceasta actiune. Daca vroiam, puteam sa fac cheta pe cont propriu.

Trainingul gratis in Indonezia te costa biletele si wellnessul care trebuie recuperat. Deci nu e chiar asa gratis.

 
Memo
25
Memo Day 469, 08:42

Pai si aici ma costa wellnesul, ma costa armele, ce nu ma costa? Dar nimic nu ma impiedica sa imi cumpar un bilet si sa nu ma mai intorc, nu? in eR fie ca locuiesc in eRomania sau in eTurkmenistan, tot din fotoliul comod de acasa dau click-uri.

PS: carcotasii sa se abtina, vorbim ipotetic. Sunt cat se poate de "pentru" razboaiele duse de acasa, dar nu vreau ca lucrul asta sa depinda de faptul ca am scos sau nu ban din buzunar pentru donatie.

 
Bogdan_L
45
Bogdan_L Day 469, 09:01

Initiativa lui Titu(foarte buna!!!) se adreseaza altor aspecte decat eventualul razbel cu Indo. Prima presupunea dezvoltare/antrenament la pret minim(lucru ce trebui implementat cel putin saptamanal) in timp ce razbelul cu Indo este punctual si acopera probleme strategice, neavand de a face cu antrenamentul.

Parerea mea.

 
andyr
25
andyr Day 469, 09:05

@Titu, cred ca ideea lui Memo era simpla - in timp ce alte state pot sa cheltuiasca "imensa" suma de 50 de gold la fiecare cateva zile pentru beneficii extrem de concrete de wellness, XP si rank, noi trebuie sa facem cheta si sa colectam cate 1-2 gold de la fiecare ca sa facem o chestie ce e in beneficiul tuturor.

 
Titu Maiorescu
25
Titu Maiorescu Day 469, 09:06

Da, Bogdan, doar ca primim si antrenament de la razboiul cu Indonezia. Efect secundar, de data asta. Dar lasa ca ii batem asa de rau incat urmatoarele razboaie cu ei chiar o sa fie de antrenament...

 
Titu Maiorescu
25
Titu Maiorescu Day 469, 09:07

andyr, am motive foarte bune sa cred (si nu ma refer la contributia lui dsalageanu la cheta) ca daca planul cu Indo n-ar fi fost pus in aplicare, ar fi ajutat si statul aceasta initiativa intr-un mod destul de consistent.

 
Shadow Figure
27
Shadow Figure Day 469, 09:19

Iuhuu, articol de la Titu!

 
Damn Mexican
24
Damn Mexican Day 469, 11:55

eu am dat subscribe la tine tu sa dai subscribe la mine:D
http://www.erepublik.com/en/a[..]/en/a[..]/1/20
un program sustinut de Asociatia Mediamogulilor din eRomania

 
Damn Mexican
24
Damn Mexican Day 469, 11:58

intrebarea mea e de ce nu se tzine un RW mai multe zile?
daca tot il deschidem sa nu luptam ca si netotii. vedem ca zidu e mai sus intr-o parte luptam in cealalta si invers. asa economisim bani si putem avea un razboi care sa mearga si la nesfarsit daca suntem destul de destepti. sau nu?
il tzinem in limitele normalului si dam bataie

 
Mombassa
23
Mombassa Day 469, 12:17

I love the headline.

 
MC & CM
Or
MC & CM Day 469, 13:27

Eu as vrea si in fiecare zi, votat!

 
adleras
22
adleras Day 469, 17:06

welcome back Titu! faina ideea, votat si subscribed

 
Voicu
31
Voicu Day 469, 17:34

Voi sustine acest program. Votat

 
jemail
26
jemail Day 469, 22:47

Votat !
Super ideea

 
dragunov87
32
dragunov87 Day 470, 08:50

Bilete gratuite pentru userii mici care vor sa se mute in WSR:

http://www.erepublik.com/en/newspaper/basarabeanul-110122/1

 
GabrielP
27
GabrielP Day 470, 19:09

Nu e ciudata coincidenta ca se pune in aplicare ideea asta chiar in zi de alegeri prezidentiale?

pfff...

 
Marius Eisenstein
24
Marius Eisenstein Day 470, 23:16

Voted

 
Titu Maiorescu
25
Titu Maiorescu Day 471, 02:38

E ciudata, Gabriel, dar mai ales pentru unguri. Daca era mai devreme, se organizau altfel sa ia Ucraina. Daca era mai tarziu, Ucraina era useless.