Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy
Resend email   |  Can't find the email? confirmation@erepublik.com

Resend the confirmation email to this address

Resend email Can't find the email? confirmation@erepublik.com

BASKAN ADAYLIGIM [Hacoguz]

Day 1,930, 07:05 by Hacoguz
Merhabalar Sevgili Dostlar,

En son söyleyeceğimi en önce söyleyeyim: Yol arkadaşlarımla birlikte Mart ayında eTR yi yönetmeye yani hizmete talibiz.

Şimdi niçin aday olduğumuzu izah etmeye çalışalım.

Yakın geçmişte ülkemiz zor günler yaşadı, silindi ve kısa zaman içinde haritadaki yerini aldı. Bunda oyuncularımız arasındaki uyum eksikliği olduğu kadar e-dünya konjonktürünün ve EDEN in durumunun da etkisi vardı.

Herkes bilmeli ve kabul etmelidir ki bu böyle gitmez...!

Hem ülke içinde birlik ve beraberlik sağlanmalı... "Sen öyle yaptın, sen böyle dedin, ben burada vurdum, sen burada savaşmadın, o varsa biz yokuz" vs vs.lerle üj bej paralık hububatların oyuncağı olmaya devam ederiz.
Son 2-3 günde cephelerde kazandığımız zaferlerin kalıcı olmayacağı ortada.

Hem de dış dünyada mevcut ittifaklar ve ittifakların şu anki halleriyle bi yere varılamaz. Uzun zamandır işler EDEN'in aleyhine işliyor ve bunda sadece EDEN kabahatli değil. Bulgurun CoT operasyonuyla ortaya çıkan dengede daha dün esamesi okunmayan yeni yetme ülkeler koskoca devleri işgal etmeye başladılar.
Uluslararası arenada her şey çok ama çok önemli.

Sen savaşırsan kazanırsın, kazanamazsan müttefiğin kazanır, o da kazanamazsa bi'l-fiil çarpıştığın düşman kendi müttefiğine yardım edemez. O kendi müttefiğine yardım edemezse ittifak içi dengeler karışır vs vs bu böyle uzar gider.
Kısaca hiç bir emek boşa gitmez.

Özete geleyim: Beraber yola çıktığımız arkadaşlar kendi alanlarınla uzman, deneyimli ve gayretli kişiler... Yol arkadaşlarım kabineyle sınırlı değil. Kabinede ismi geçsin geçmesin ekibim, fedakarca çalışmayı göze almış kişilerden kuruldu.
Elbette eTR de başka çalışkan, dürüst ve temiz insanlar da var ama bu iş bir bayrak yarışı... Zamanı gelince onlar devralacaklar hizmet bayrağını.
Kimseye karşı veya kimsenin yanında değiliz. Tartışmayacağımız tek konu ülke çıkarlarıdır.

Geçmişle değil gelecekle ilgileniyoruz.
Memleket için kim çöpü çöpün üstüne koymaya gayret ediyorsa onunla birlikteyiz.

Zaten kim seçilirse seçilsin, yapılacaklar belli...
Asıl soru şu; kim ya da kimler yapabilir, kimler yapamaz...!

Yapılacaklara gelince:
>Mutlaka bir baby-boom gerçekleştirilmeli. Yarınlarımız risk altında.
>İçinde bulunduğumuz ittifakta bir gözden geçirme ve yeniden değerlendirme yapılmalı.(Burada şimdilik bu kadar söylemek kafi)
>İmkanlar elverdiğince MİNİ veya benzeri bir sistem kurulmalı.
>Her ne sebeple olursa olsun ülkeden uzaklaşmış dostlarımızın anavatana döndürecek ortam sağlanmalı.

Açıkçası kim seçilirse seçilsin, başkan ve ekibini zor günler bekliyor.
Seçimlere giremediğimizden DONATE yasası veremez durumdayız. Yani maddi olarak pek parlak sayılmayız.
___________________________________________________________________
Size boş vaatlerde bulunmak istemiyorum. Belki de hiç bir şeyi başaramayız ama BİLİNSİN Kİ NEYİ YAPARSAK İYİ YAPARIZ.

___________________________________________________________________
ADAYLIK ve MUHTEMEL KABİNE:

Başkan
Hacoguz

Başkan Yardımcıları ve Danışma Kurulu:
eklenecek

Dışişleri Ekibi:
Nenya
MightAndMagic
Ethel Rosenberg
Mokoena34

MSB Ekibi:
Haci.Muro
MassiveStroke
O.G.Loc
Kutluk Bilge Kul Typeous
LogiBes
CFovetS

MEB Ekibi:
tuPole Jr (çok tecrübeli bir beybi)
YaTurksunYaHic
eklenecek

İçişleri Ekibi:
Valide Sultan
BaTiqoN
eklenecek

Bütün adaylara başarılar dilerken ülke için hayırlısı olsun diyorum.

Hacoguz
eTR Başkan Adayı

______________ SHOUT
BASKAN ADAYLIGIM [Hacoguz]
erepublik.com/en/article/2221971
 

Comments

ByBLacK
ByBLacK Day 1,930, 07:06

pirinç

cCc KenanKomutan cCc
cCc KenanKomutan cCc Day 1,930, 15:43

Ekleyin

blkc Day 1,931, 10:29

Comment deleted

Hacoguz
Hacoguz Day 1,930, 07:08

Lutfen shoutlayalım fakirler.

kedi kesen satanist fare
kedi kesen satanist fare Day 1,930, 08:30

fakeler basmaya başladım reis anlaştığımız fiyattan alıyosun değilmi bak ona göre anam teşir oldum

MirzaMan
MirzaMan Day 1,930, 18:25

Hacoguz : (1930. gün)

Hem ülke içinde birlik ve beraberlik sağlanmalı... "Sen öyle yaptın, sen böyle dedin, ben burada vurdum, sen burada savaşmadın, o varsa biz yokuz" vs vs.lerle üj bej paralık hububatların oyuncağı olmaya devam ederiz.

MirzaMan : (1918.gün)

Vurmuyorsunuz hacı. Vurmazsan üj bej kişilik bulgur motorize gelir ezer gider bu kadar basit. Hem soruyorsun ülkenin bu hale nasıl geldiğini, hem gaza getirmeye çalışıyorsun milleti, diğer yandan ülkenin yüksek infli oyuncularını ülkeye küstürüyorsun. Oyuna başlamak isteyecek insan olsa bile ülkenin halini, bu anlaşmazlıkları gördüğü an bırakır. Biz, zamanının haberturk babylerinin çektiği kadar kimse sizin kahrınızı çekmez ; )

Benim yemediğim laf kalmadı : (
"üj bej" dedim diye unsub edildim ya la : (

Başarılar hocam Allah sabır versin : )

Tuzgun
Tuzgun Day 1,930, 07:08

v2 başarılar başkan o/

Kutluk Bilge Kul Typeous
Kutluk Bilge Kul Typeous Day 1,930, 07:10

voted

BAŞARILAR

M.AZAK 1453
M.AZAK 1453 Day 1,930, 07:12

V başarılar

DaddyCooL88
DaddyCooL88 Day 1,930, 07:13

Başarılar Hacoguz o7

O.G. Loc
O.G. Loc Day 1,930, 07:13

Hayırlı olsun

BilgeKurt
BilgeKurt Day 1,930, 07:13

başarılar

NamelessHero
NamelessHero Day 1,930, 07:14

başarılar hocam:)

Konjonktür den sonrasını okumadım xdxd

Halil Ibrahim K
Halil Ibrahim K Day 1,930, 07:15

Hayırlısı olur inş hacı

MQSey
MQSey Day 1,930, 07:15

Basarilar

LAltes26
LAltes26 Day 1,930, 07:15

v19 bşarılar

riverton
riverton Day 1,930, 07:16

Başarılar !!

aslanozkan
aslanozkan Day 1,930, 07:16

Hayırlısı olsun.

yusufts
yusufts Day 1,930, 07:16

hacam yanındayız yardıma hazırız

Epartizan
Epartizan Day 1,930, 07:20

vote

ulu onder gazi kamal
ulu onder gazi kamal Day 1,930, 07:20

hacoguz ne lan? TÜRKİYE HACILAR HOCALAR ÜLKESİ OLAMAZ!

KEMİKLERİM SIZLIYOR LAN ADİLER!

Kartalizma1903
Kartalizma1903 Day 1,930, 07:21

Başarılar diliyorum abi o/
Allah utandırmasın.

bugüne kadar gördüğüm en samimi başkanlık makalesi

YOK3D1C1 TR
YOK3D1C1 TR Day 1,930, 07:27

Başarılar dilerim (:

Istanbul
Istanbul Day 1,930, 07:28

Oylandı!

pablo emilio
pablo emilio Day 1,930, 07:29

VOTED ! Başkanım

Arslan Tegin
Arslan Tegin Day 1,930, 07:30

Başarılar abi o/

Glyphe
Glyphe Day 1,930, 07:30

başarılar

Emorfa
Emorfa Day 1,930, 07:32

Başarılar Abim

Hayırlısı İnşallah

e1453
e1453 Day 1,930, 07:33

reyiz samimi ol canımızı ye

belki hiçbişey yolunda gitmeyebilir belki en dibe batabiliriz lakin samimi olursan, arkamızda durursan en dibe kadar seninleyiz bunu bil

YaTurksunYaHic
YaTurksunYaHic Day 1,930, 07:33

hayırlısı olsun başarılar

The Pun1SheR
The Pun1SheR Day 1,930, 07:38

başarılar

AttilaBleda
AttilaBleda Day 1,930, 07:39

İşte bu iyi haber
başarılar

Kartalizma1903
Kartalizma1903 Day 1,930, 07:51

nerlerdesin sen yaw

AttilaBleda
AttilaBleda Day 1,930, 07:56

anca vakit buldukça giriyorum ya

DOMDOM71
DOMDOM71 Day 1,930, 07:44

v

Luiz Marcelo Morais dos Reis
Luiz Marcelo Morais dos Reis Day 1,930, 07:45

ikinç oy satılır

LilyanaJenoTyel
LilyanaJenoTyel Day 1,930, 07:47

v basarilar

OzgZgr
OzgZgr Day 1,930, 07:47

başarılar.
v

bagaytug
bagaytug Day 1,930, 07:52

başarılar

cCc Pepelanka cCc
cCc Pepelanka cCc Day 1,930, 07:52

www.erepublik.com/en/article/2220702/1/20
FREE 25 Q7 Weapons Bedava 25 Q7 Silah

Lord Vaako
Lord Vaako Day 1,930, 07:54

Başarılar. Ülkenin yetkin olmayan ellerde ne hale geldiğini gördük. Bundan sonra saçma sapan fantazilere mahal vermeden doğru dürüst başkanlarla yola devam etmek kurtuluş reçetesinin birinci maddesi.

Kutluk Bilge Kul Bekir
Kutluk Bilge Kul Bekir Day 1,930, 08:22

kurtuluşun reçetesi senin gibi kenelerin e-tr yi kendi malı görmesinden vazgeçmesi

Lord Vaako
Lord Vaako Day 1,930, 08:30

Kurtarın benden o zaman.

KargaReyiz
KargaReyiz Day 1,930, 13:58

En iyisini ben bilirim simdi dagilin

zappa
zappa Day 1,930, 22:36

o zaman her ay kıvanç başkan olsun en teçrübeli o

Lord Vaako
Lord Vaako Day 1,930, 22:59

Yukarıda tecrübe kelimesi nerede geçiyor?

zappa
zappa Day 1,931, 23:10

ilker ordan bakınca su sığırınamı benziyorum

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.