Ambient on/off
Join eRepublik

İsyan

120 Day 731, 04:51 Turkey
To foreign subscribers this is about eTurkish citizens so i wrote it in Turkish, thank you for your understanding.
PS:If you want, you can use google translate

---

Pek çoğunuz nerden çıktı bu Haifa isyanı diyecektir.Ama önce okuyalım.

Dün Türkiye başkanı yayınladığı makalede İsrail savaşı ile ilgili bir halk yoklaması yaptığını ve bu yoklamanın savaşın bir sonraki adımında kendilerine yardımcı olacağını yazdı.
http://www.erepublik.com/en/article/-srail-savas-hakk-nda-halk-yoklamas--1041055/1/20

Yani buradan çıkardığım sonuç, çıkan sonuçlar doğrultusunda savaşın devam edip etmeyeceğine karar verilecek olmasıydı.

Fakat bir sorun vardı.Eğer bu yoklamada İsrailin büyük bir kısmının alınmasının istenmesi halinde şimdiki başkan devrileceğinden dolayı bu hamlenin gerçekleştirebilmesi imkansız hale gelecekti.Bu yoklama geç kalınmış bir yoklamaydı.

Veya sadece gelebilecek tepkileri azaltmak için yapılmış, öylesine bir yoklama.

Neden mi?

Çünkü bu yoklamadan sadece bir kaç saat sonra dışişleri bakanlığı İsrail'de bir makale açarak İsrail'e saldırmak gibi bir planlarının olmadığını açıkladı.
http://www.erepublik.com/en/article/greetings-from-turkiye--1041609/1/20

Peki bu ne demekti?

Eğer halk İsrail saldırısını istese bile ya bu istek görmezden gelinecek, ya da bir şekilde sonuçlar değiştirilerek sanki hiç bir şey olmamış gibi hükümet kendi bildiğini uygulamaya devam edecekti.

Buradan halkı bu yapılan göstermelik yoklamaya tepki göstermeye ve az sonra çıkacak olan Haifa isyanında kırmızı tarafta savaşmaya davet ediyorum.

BattalGazi

 
Report comments
 
Nicolas Carrasco
25
Nicolas Carrasco Day 731, 04:53

o.o

 
Ali Emami
37
Ali Emami Day 731, 04:53

...

 
Starina Novak
24
Starina Novak Day 731, 04:54

<a href="http://www.erepublik.com/en/article/hello-turkey-1042471/1/all" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/hell[..]/all</a>
<b>Article from eSerbian journalist to people of Turkey.</b>

VOTE BattalGazi!

 
Made in World
Or
Made in World Day 731, 04:55

Dikkat çektiğin konular güzelde... Birilerine kızıyoruz diye böyle ucuzdan toprak geri vermekte adet oldu (Örn. Lazokratlar). İsyan parasını bana ver daha hayırlı olur emin ol !

 
BattalGazi
51
BattalGazi Day 731, 05:00

@Made In World
Bu kadar barışcıl olduktan sonra bugun vermesek yarın masabasında veririz zaten İsrail'e iyi görünmek için.

 
kenan008
33
kenan008 Day 731, 05:00

vote

 
Emre Erdogan
22
Emre Erdogan Day 731, 05:01

bende savaşa karşıydım tabiki iç işler ne bilmiyorum ama hükümeti bu konuda haksız buluyorum

 
Lord Garfield
37
Lord Garfield Day 731, 05:03

Vote... Now to call dad to translate this... :DDD

 
Uzismrt
33
Uzismrt Day 731, 05:08

Vote!

 
yagizgures
22
yagizgures Day 731, 05:09

İsrailin ustune binildikten sonra olabilecek sonuç yada sonuçları hiç birimiz düşünmüyoruz.

Yunanistan 12 mitefiği ile uzerimize gelecektir ve bu bizi zayıflatacaktır.

Biz israille uğraşırken, bundan faydalanmak isteyecek ülkeler çıkacaktır.

Hırs'ı bir kenara bırakıp, mantıken düüşünmeye davet ederim. Aldığımız toprağı israile vermemeliyiz...

 
Kahraman1617
29
Kahraman1617 Day 731, 05:11

Bu olaya kısaca, durumdan faydalanmakta diyebiliriz.

 
tekebas
27
tekebas Day 731, 05:11

senin ben.. kimse kasmasın savaşa sallayın..


ben yeşilde savaşıcam tabiki de

 
Emre Erdogan
22
Emre Erdogan Day 731, 05:12

dün gece israile saldırılcakmış söylenen o

 
Tekirdag59
23
Tekirdag59 Day 731, 05:14

Kırmızı

 
Citizenturk
34
Citizenturk Day 731, 05:14

<b>Saçma bir karar, aga neden isyan çıkartalım neden savaşalım. </b><br />

 
burakkocamis
27
burakkocamis Day 731, 05:17

Battal hep aynı battal...

 
yagizgures
22
yagizgures Day 731, 05:18

İsrail yardım kampanyası başlattı. Siz isyan dıyorsunuz.?

 
Eldarion Sionnodel
38
Eldarion Sionnodel Day 731, 05:18

Doğrudan yunanla israilde sınır olmamaya dikkat edilerek ( en azından 2 bölge daha alınabilir ) saldırmamızın yerinde olacağını düşünüyorum.

İsyan çıkartmanın da şu anda çözüm olmadığını düşünüyorum. Gerekirse ileride yapılabilir ama şu anda diyalog ile bir çözüm bulabileceğimiz kanaatindeyim.

 
Citizenturk
34
Citizenturk Day 731, 05:20

<b>Burakkocamis:</b><br />

&quot;Battal hep aynı battal...&quot;

ASDFSAG!

 
Made in World
Or
Made in World Day 731, 05:25

Yarın verelim battal o zaman. Bugün vermeye ne gerek var. 68 gold un bir turk ten çıkmasına ne gerek var! Hiç anlamadım. Sizin kadar eski değilim ama Lazokrat isyanındada aynıydı. Birilerine kızılıyor ve topraklar kendi elimizle geri veriliyor.

Benim oyum yeşilde

 
SeeStar
25
SeeStar Day 731, 05:28

Yeşilde vurun arkadaşlar...

 
Uluoz
27
Uluoz Day 731, 05:29

Isyan desteklemeye ne gerek vr ki??

 
BattalGazi
51
BattalGazi Day 731, 05:36

@Made In World,
Parası değil tepkiyi koyabilmek önemli olan.
Eğer 1 saat arayla hem halkın fikrini sormak için yoklama açılıp hem de bir saat sonra daha hiç bir şey netleşmeden halkın oylama sonucu önemsenmeden bir açıklama israile saldırılmayacak deniyorsa bu işte bir yanlışlık vardır, düzeltmek de halka düşer.

 
Tamonachan
33
Tamonachan Day 731, 05:37

Yeşilden vurdum ama makaleyi vote ladım. bu hükümete bir uyarıdır...

 
Neer
23
Neer Day 731, 05:41






yesil tarafa 'fight for defenders 'a tiklayin arkadaslar orda savasin












 
Made in World
Or
Made in World Day 731, 05:42

Tamam battal eşeltirinde haklı olabilirsin. Ama toprak vermeye ne gerek var?!

Dediğin konu ayrı platformda tartışılır cezasıda sandıkta verilir.

Tartışmaları bende okudum burak ın makalesinde. Hükümetin ne yapmaya çalıştığınıda anlamadım. Büyük ihtimal bir iletişim problemi olmuştur. Vs vs. Dediğin gibi sonuna kadar haklı olabilirsin. Önceden yazılarını okuduğum içinde güveniyorum fikirlerine. Ama tepkide bu olmamalı diye düşünüyorum.

 
Xeraph
23
Xeraph Day 731, 05:48

Viva Battal

The only verdict is vendetta, the vengeance..

 
teknik562
39
teknik562 Day 731, 05:51

Ben kırmızı taraftan vurup heroluğu alacam. amaç sadece heroluğu almaktır. tabi birazda tepkim var orası ayrı. beni eleştirmezseniz sevinirim. Hükümet adam gibi desinki biz israili fethedecez, haifa kaybedilirse geri almak için gereken tüm masrafı ben karşılarım, nokta.

 
BosniakTurk
37
BosniakTurk Day 731, 05:51

YESIL

 
teknik562
39
teknik562 Day 731, 05:52

boşuna kırmzıda tanklayıpta beni masrafa sokmayın ha, çöktüm ben madalyaya

 
Ferumer
30
Ferumer Day 731, 05:55

He ben alcem ahmet abi senden heroluğu du geliyom:D

 
Rangu
27
Rangu Day 731, 05:56

google translator is non-understadable

 
Merk103
29
Merk103 Day 731, 05:59

Zamanında yunanistanın geri verilmesi gibi,böle küserek tepki gösteremeyiz

 
teknik562 Holding
Or
teknik562 Holding Day 731, 05:59

yeşil taraftada bucanner hero olacakmış, ordada fazla tanklamayında bana masraf olmasın

 
Ferumer
30
Ferumer Day 731, 06:02

Yahu kardeşim hertarafta siz hero oluyonuz daha ben hiç hero olamadım az insaf:P

 
nonames39
39
nonames39 Day 731, 06:03

YEŞİL

 
dilsad
24
dilsad Day 731, 06:09

YEŞİL!!!

 
EgELiBOZKURT
22
EgELiBOZKURT Day 731, 06:13

eline saglik battal
kirmizidan giriorum
VOTED!

 
Veli Murat
20
Veli Murat Day 731, 06:18

yeşil vurun arkadaşlar vermeyelim toprağı bugün vereceğimize yarın veririz xD yeşil vurdum

 
BattalGazi
51
BattalGazi Day 731, 06:21

@VeliMurat
Bugun bu şekilde vermezsek yarın masabasında verilecektir, bence bu şekilde onurluca vermek yeğdir.

 
teknik562
39
teknik562 Day 731, 06:27

battalgaziye katılıyorum. niyetiniz israili fethetmek değildiyse neden saldırıp 2 MPP açtınız. demekki sizin için önemi yok. sizin için yoksa benim için hiç yok aq.

 
Xeraph
23
Xeraph Day 731, 06:32

battal, tekniğe katılıyorum.

şeffaf yönetim istiyoruz arkadaş. Madem sizin için önemi yoktu bu oylama falan ne ayak. Madem çok önemli neden israilde makaleler açıyorsunuz. hoş bu vakitten sonra yapılıcak bir şey yok.

 
suphi
26
suphi Day 731, 06:34

@battalgazi
bilgilendirme icin tesekkurler. umuyorum sirbistana silah ihraci ve bu konularda duzgun bir cevap alabiliriz. ayrica tw sansi icin de tesekkurler.

diger yandan, bolgenin devletlerarasi bir anlasma olmadan cikarilan bu tip bir isyanla verilmesini uygun ve avantajimiza bulmuyorum. ayrica res. hero madalyasi amaci guttugunu dusunuyorum. yesilde vuruyorum.

 
teknik562
39
teknik562 Day 731, 06:49

battalın rw madalyası amacı güttüğünü sanmıyorum. kendisi israilin işgali için gereken tüm planları yapmış, kişilerle görüşmüştü. hükümetin böyle bir tutarsızlık yapmasının kendisini kızdırdığını zannediyorum.

 
lantia
23
lantia Day 731, 06:51

eğer planlanıp her şey konuşulup sonradan bu karardan vazgeçilmişse gerçekten yazıktır neden korkuluyor bunu anlamadım

 
Siir Yarismasi
Or
Siir Yarismasi Day 731, 06:54

:d ismail yazıon yazıon cevap yok

 
Eldarion Sionnodel
38
Eldarion Sionnodel Day 731, 06:55

İsrail işgali için gerekli hamleleri yapmayan hükümeti kınamakla birlikte ülkenin yeniden bir içsavaşa sürüklenmesini en azından şık bulmadım.

Teoride bu protestoyu destekliyorum. Fakat fiili olarak gelip savaşmayı düşünmüyorum.

Battalın önerileri genelde mantıklı keşke hükümet en azından kulak arkası etmeden bir nebze düşünseydi.

Ayrıca karşınızdaki insanları aptal görmemeniz gerektiği kanaatindeyim. Bir yandan halk oylaması yapıyoruz diyip. Yaklaşık 1 saat içinde ( artık ne menem bir oylamaysa 1 saatte sonuçlanmışn) israilde biz savaş açmayacağız şeklinde bir makale açılması da şık olmamıştır.

Neyse, umarım hükümet gerekli dersi çıkartır. Ve bundan sonra gelecek hükümetler de gerekli dersi çıkartır. bir 3. iç savaşa sürüklemezler bizleri.

 
Made in World
Or
Made in World Day 731, 07:15

İşin kötüsü alan da verende türkler. Alanda da mantık yok veren dede kusura bakmayın. Beleşe train yapan israilliler mantıklı sanırım.

 
Hidayet Turkoglu
22
Hidayet Turkoglu Day 731, 07:16

Şimdi bu caanım tepkinin üstüne bir de birileri saldırsa ne sarar be...peh...

 
emekli
24
emekli Day 731, 07:19

Battal sen türksen sana yakıştıramadım bu davranışı

 
Maydos
29
Maydos Day 731, 07:35

Türk'ün Türkten Başka dostu Yoktur,Yorumum Yeşile tanklamaktır...

 
Saldiray
23
Saldiray Day 731, 07:37

Yeşil tabikide...

 
TuRK_HaRD
21
TuRK_HaRD Day 731, 07:39

Battalgazi her ne olursa olsun kendi ülkene karşı isyan etmek hiç hoş değil. Tanımıyorum seni fakat ünlü birisisin. Bu oyuna daha yeni başladım ama yazıklar olsun. Burada da huzur yok

 
decisiv
42
decisiv Day 731, 07:48

tarkan - dudu ?

/salute

 
decisiv
42
decisiv Day 731, 07:48

tarkan - dudu ?

/salute

 
Diabolus1907
42
Diabolus1907 Day 731, 07:58

Battal hakli! hükümetin dedikleri birbirni tutmuyor!!!

 
PowerSweden
25
PowerSweden Day 731, 07:59

@decisiv
Tarkan - Shikidim

 
TheYoshimitsu
24
TheYoshimitsu Day 731, 08:08

Ulan ne akıllı milletimiz var ha:) Kendinizi onların yerine koyun bakalım onlar bizim toprağımızı alsalardı böyle birşey yaparlarmıydı? Sizin yaptığınız harbi enayilik başka birşey değil.

 
Kahraman1617
29
Kahraman1617 Day 731, 08:11

Yoshimutsu son sözü sölemiş +9999999 :D

 
WesCraven
20
WesCraven Day 731, 08:19

aptal yerine kondugunu kabul ettiğin zaman, asıl aptal olursun.Yanar-döner hükümetlere karşıyım.

 
MyInsaneMind
22
MyInsaneMind Day 731, 08:29

ya allah aşkına herkes kafayı mı yedi?kusura bakmayın ama hükümete kızıldı diye ülke toprağı verilir mi hediye gibi yuhhh!!!oyunda daha yeniyim ve geçmişteki şeylerden pek haberim olmadı dolayısıyla böyle bi olayı ilk kez yaşıyorum!adamlar bize nasıl gülüyodur şimdi 'ehheehe mallar' diye.diyorum işin özünü öğrenmeden birşey yazmayayım olmaz diye ama tutamadım kendimi.İncittiğim birisi varsa özür dilerim belki biraz abartmış olabilirim ama bana çok aptalca geliyor böyle oyunlar kusura bakmayın...

 
chatsme22
21
chatsme22 Day 731, 08:40

MyInsaneMind 30 sanıyede alınan toprak simdi savaşılarak geri verilirse ki hükümetimiz sağolsun saçma bi saldırı yapıp 2 mpp yi aktif hale getirmiştir şimdi biz vermezsek adamlar savaşıp alır bu kadar basit onurluca vermek en iyisi...

 
Carcagone
24
Carcagone Day 731, 08:44

unsubbed

 
IGC Corp
Or
IGC Corp Day 731, 08:52

Train war olarak kullanabiliriz İsraille yeni işgaller yapılmayacağı garantisi vererek bu bölgeyi elimizde tutup. Zaten tamamını işgal etseniz ne olacak ki? Her tarafı çöl-kuraklık.

 
pink.floyd
22
pink.floyd Day 731, 08:57

yeşil..

 
MooN-StaR
37
MooN-StaR Day 731, 09:05

eğer olayı israil mi yoksa türkiye tarafında mı savaşmak olarak düşünecekseniz, kırmızı vurmak çok ağır laflara kol kanat germenizi gerektirir. Hükümeti eleştirebilirsiniz, icraatlerine katılmayabilirsiniz ancak sırf bu yüzden ülkenin sahip olduğu bir toprağı RW yapmak, hükümete millete haksızlık. O toprak hükümetin toprağı değil sonuç olarak.

Ayrıca başından beri bu savaşı planlayan kişinin hükümet beni dinlemedi diye tutup aynı bölgede RW çıkarmasına sadece gülüyorum. Amaç e-ülke menfaati değil sadece ve sadece şahsi menfaat! Aksini iddia eden varsa buyursun dinleyelim iddialarını!

YEŞİL VURUN!

 
kiralikadam
23
kiralikadam Day 731, 09:09

Israıle saldırmamak ayrı bı acızlık
turkun turklerın aldıgı toprakta ısyan cıkarması buda ayrı bı rezıllık

 
BosniakTurk
37
BosniakTurk Day 731, 09:12

Arkadaslar hukumete karsi olan tavirda kesinlikle haklisiniz bende bu konuda size kesinlikle katiliyorum ama soylermisiniz geri vermenin ne anlami var simdi ? Hukumete karsi tepki gostermeninin tek yolunun bu olmadigini bazilariniz benden cok daha iyi biliyorsunuz. Bide su baslik altindaki atismalarin disaridan bi nasil gozukecegini dusunun. Yani degermi sirf hukumete gosterilicek bi tepki icin ? Ayrica zaten egerki herkesde bizim gibi ayni tepkiye sahipse verilir bi impeach olur biter buna ne gerek var ? Kimse yanlis anlamasin ben burda kimseyi suclamak icin , hakaret etmek veya zan altinda birakmak icin soylemiyorum ama bu yaptiginizi gorunce utku ve onun capulcu tayfasi geldi aklima direk. Savasmayanlar vurmadan once &quot; yesil &quot; e mi yoksa &quot; kirmizi &quot; ya mi basacaklarini birkez daha dusunsunler lutfen !!!

 
chatsme22
21
chatsme22 Day 731, 09:17

Toprakları geri vermenin ne anlamı var diyorsunuz Bizim elimizde durmasının ne anlamı var peki zaten bi işe yaramıyo topraklar onların gelip almasından bizim geri vermemiz daha mantıklı.

 
Kratos
25
Kratos Day 731, 09:25

Hükümete, bazı planlar için yanlış yorumlar, yanlış fikirler edindi diye &quot;impeachment&quot; yasası vermek düşünülebilir, ancak bu yasayı verip vermeme konusunu tartışmak da gerekir. Başkan işgal etme ya da etmeme hakkında plan yapma ve uygulamada hata yapmış olabilir, tüm olaslıkları düşünememiş olabilir. Haklı yanınız var bence de, ama &quot;impeachment&quot; gerekip gerekmediği bile tartışılacak seviyede. Ama siz yetmezmiş gibi kendiniz bazı yargılara varıp asıp kesiyorsunuz, kendi başınıza buyruk iş yapıyorsunuz. Protestoyu başkana değil ülkeye yapıyorsunuz. Plansızca, milletin toprağını (sadece size ait değil orası) hiçbirşey karşılığında, hatta üzerine para vererek gözden çıkarıyorsunuz. Tepki vermek adına, makale açıp yorumlarında birbirinizle kapışma boyutundan, isyanla toprak verme boyutuna geçmişsiniz. Ya da canınız çok sıkılıyor, ya da egonuzu tatmin etmek istiyorsunuz, ya da çok zenginsiniz, ya da bunların birkaçı birden...

 
MyInsaneMind
22
MyInsaneMind Day 731, 09:25

Bence aldığımız yeri geri vermek onurluca bir davranış değil tam tersidir.Dediim gibi ülke liderine kızarsın lafını ona edersin ama ülke topraını vermek çok mantıksız.Özellikle de RW yi bir Türk ün çıkarmasız ayrı birşey.Bu bizim prestijimizi çok kötü etkileyecektir.Adamlar düşüneceği ne kadar onurlu olduğumuz değil aldığımız yeri sırf hükümete gıcıklık olsu diye başkalarına peşkeş çekecek kadar bölünmüş bunlar olacaktır.Ha bu benim düşünce tabi ki herkesin düşüncesine saygı duyarım.Ama size söyleyeceğim bu olay eğer o bölge elimizden giderse bizi iyi etkilemez.Kırmızı vuracakların tıklamadan önce bir kez daha düşünmelerini rica ediyorum.
Saygılarımla....

 
A. Batuhan  Bayraktar
23
A. Batuhan Bayraktar Day 731, 09:42

yesil

 
avshoo
24
avshoo Day 731, 09:53

Savaşı başlatan İsrail, ilk saldıran İsrail. Önce kendimizi savunuyoruz, sonra tek bir karşılık veriyoruz ve suçlu biz oluyoruz. Ben bunu anlamıyorum. Herhalde çok ince politik, stratejik meseleler var.

Sorumlu olmadığımız bir savaşta kazandığımız toprağı bile kendi ellerimizle geri vereceksek bize saldıran da sırtımıza binen de eksik olmaz.

Ayrıca, hükümete kızan varsa politika yapsın; dağa çıkmaya gerek yok. Bunun gerçek hayattaki karşılığı terörizmdir.

 
Adi Herif
32
Adi Herif Day 731, 09:56

Bi yeşil bi kırmızı Maksat Savaşmak olsun

 
reis kk
23
reis kk Day 731, 10:07

ne kadar saçma olaylar..
kendi içimizde hain çıkarıyoruz.vallahi bravo sizlere..
yeşil vuracam birazdan..
kırmızıların vatan haininden farkı yok gözümde..

 
afrotechno
36
afrotechno Day 731, 10:10

@ Adi Herif
Bi yeşil bi kırmızı Maksat Savaşmak olsun

hiçde öyle yapmadın
yalan söyleme


 
teknik562
39
teknik562 Day 731, 10:46

konu yine vatan toprağı kutsaldır, kırmızıda vuran hayindir muhabbetine döndü. Bravo! bu millettende bu beklenir. aptal bir haifa bölgesi için 2 büyük mpp aktif edilmiş. buna ses çıkaran yok. başlatılan operasyon yarıda kesilmiş buna ses çıkaran yok. referandum uyutması 3 gün geciktirilmiş buna ses çıkaran yok. battal isyan çıkarınca vay efendim vatan hayini. madalya için yaptı vs vs. o zaman sizin başkanınız da madalya için 2 mpp aktif etti derim kalırsınız öyle. ne deyim, bi fırın daha ekmek yiyin.

 
Mucadele
28
Mucadele Day 731, 10:56

Yunanlılar Kırmızıda vuruyor .Bu sizin eseriniz:

<a href="http://img233.imageshack.us/img233/4826/72656517.jpg" target="_blank">http://img233.imageshack.us/img233/4826/[..]7.jpg</a>

 
Esat Niyetli
27
Esat Niyetli Day 731, 11:03

sarıda vurmayan haindir

 
Adi Herif
32
Adi Herif Day 731, 11:10

@ afrotechno Tamam öle yapacaktım ilk kırmızıyı vurunca baktım kırmızıda yunan var refleks olarak kalanı yeşile vurdum
Yunan karışmasa sakin sakin gidecektim. 15-20 de vursa yunan yunan.

 
ADEM KURSAT OZCAN
23
ADEM KURSAT OZCAN Day 731, 11:33

Battalgazi ve Ahmet abi çok şaşırdım inan. Oyuna ilk başladığımda Lazokratlara dahil olmayı düşünmüştüm, ülke için çok uğraşıyorlardı sırf zamanında hükümete karşı oldukları için isyan başlatıp ülke topraklarını yunanlılara verdiklerini öğrendim diye işim olmaz dedim. Şimdi yine aynı olay yaşanıyor. Hükümet ne olursa olsun, yanlış da yapsa doğru da yapsa ülke toprağını para ödeyerek başkasına vermek afedersiniz ama büyük bir yanlıştır. Yeşilde vurdum ve herkesin YEŞİL vurması gerektiğine inanıyorum. Kırmızıda vuranların; Amerika Irak'a girdiğinde Saddam heykelinin yıkılmasına alkış tutanlardan farkı yok gözümde. Hükümete karşı da olsanız milli birliği bozmamalısınız. Çok ayıp ettiniz

 
Mucadele
28
Mucadele Day 731, 11:39

teknik ,arkana Türk bayrağı değil macaristan bayrağı yakışır.

 
MyInsaneMind
22
MyInsaneMind Day 731, 11:43

ya başkana istediğinizi söyleyin tartışın yeri geldiğinde küfür edin(küfürün yeri yok ya kusura bakmayın) ama gidip de bilmem nerede isyan başlatmak olur mu kırmızıda vuran haindir yeşil vuran vatansever diye bir derdim yok isyan yanlıştır diyenlere genelleme yapmayın herkes aynı kafada değildir.burda benim gördüğüm battalın yanlış yaptığıdır madalya için yapmıştır veya hükümete sinirlenip yapmıştır ya da ülke için en hayırlısı bu diye yapmıştır o onun aklındaki şey.benim eleştirim biraz daha düşünmeniz daha önce dediklerimi tekrarlıyormuş gibi olacağım ama neyse söyleyelim bir kere daha bu isyan yanlış elin israil lisi yunanı bedava isyan buldu mis gibi vuruyolar şimdi ama gitmicek gibi görünüyor sanırım iyiki de öyle.neyse çok konuştum ben:)

Tekrar Saygılarımla...

 
chatsme22
21
chatsme22 Day 731, 11:48

@Mucadele

Koçum sen mi karar veriyon kimlerin arkasına ne yakıştığına?

 
Mucadele
28
Mucadele Day 731, 12:06

chatsme22 ;

Koçum, avukatlığını yapmak sanamı kaldı ?

 
atakanyilmaz152
19
atakanyilmaz152 Day 731, 13:22

arkadaşlar hükümete kızdık diye toprak mı verilir yaw.. ben o tapragı kanımla aldım:D ilelebet yeşil..

 
chatsme22
21
chatsme22 Day 731, 13:23

kanınlamı aldın o toprak 30 sanıyede alındı

 
equilibrium1907
25
equilibrium1907 Day 731, 13:29

Bunun bir oyun olduğunu idrak edemediğimiz sürece bizden cacık olmaz. Milliyetçilik güzeldir ve bünyeye faydalıdır ancak bunu sadece reelde tutmak lazım. Bu oyunda milliyetçilik falan sökmüyor, akıllı hamleler yapıp çevrenizi güçlendirmezseniz ABD olsanız fayda etmeyeceğinin örneiğini gördük.

Başkanın İsrail'e savaş ilan edip 2 MPP'yi aktif hale getirdikten sonra ülke içinde İsrail fethedilsin mi referandumu düzenleyip, karşı tarafta size asla saldırılmayacak mesajı verilmesi tutarsızlıktır. Burada iki taraftan biri kandırılıyor, yakında kim kandırılıyor öğreneceğiz.

 
MooN-StaR
37
MooN-StaR Day 731, 13:30

@chatsme22

ANCAK SAVAŞTA KENDİ ÜLKENE VURMANIN HİÇ BİR AÇIKLAMASI OLMAZ, OLAMAZ ...

Yukarıdaki satırlar 11 gün önce gazetende yayınladığın makalenden alıntıdır. Bu 11 günde neler değişti ki şimdi kendi ülkesine karşı vuranları savunur bir hale geldin? Önce bir tutarlı ol ki senin dediklerini dikkate alalım. Politikaya çok hızlı girdin ama politikanın kirli oyunlarına daha ziyade kaptırmışsın kendini.. Çok geç olmadan iyice bir düşünüp kendine bir duruş belirle derim. Yoksa çok kolay harcarlar adamı politik arenada..

merak edenler için link te işte bu:
<a href="http://www.erepublik.com/en/article/-quot-vatan-ha-n-olan-hang-m-z-acaba-quot--1025393/1/20" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/-quo[..]/1/20</a>

 
chatsme22
21
chatsme22 Day 731, 13:37

Moon-Star ben zaten yeşilde vurdum hatta ilk vurduğum için hero oldum ama kırmızıda vuranlar haklılar bunları belırtiyorum ve onların düşüncelerıne katıldığımı.

Ben hiç bir şekilde ülkeme vurmam ama adamların düşünceleri doğru diyorum anlatmak istediğim bu bi dahakine araştırmanı tam yap çamur siyaseti yapma.

 
MooN-StaR
37
MooN-StaR Day 731, 13:48

chatsme22,

Hiç bir siyasi partiye de mensup değilim şu anda! Milletvekili adaylığım yok.. her hangi bir siyasi hareketi gazetemde desteklemişliğim de yok.. Dolayısıyla çamur siyaseti yaptığım argümanın çok mesnetsiz ve gülünç olmuş

Yeşilde vurmuş olman kırmızıda vuranları desteklemeni gerektirmez. Hatta seni 2 bilinmeyenli bir denklem yapar.

Kırmızı da vuranlar kendilerine göre haklı sebepler öne süreceklerdir. Teknik'in sırf hero olmak istediği için vurması gibi.. Ama hükümete kızıp milletin sahip olduğu toprağı geri iade etmek kimsenin tasarrufunda değildir. Böyle siyaset olmaz! Böyle büyük hata yapılmaz. Dünya'ya karşı böyle gülünç duruma düşülmez!

Sözümü avatarına koyduğun yüce insanın sözleriyle bitiricem..
&quot;Hattâ bu iktidar sahipleri, şahsî menfaatlerini, müstevlîlerin siyasi emelleriyle tevhid edebilirler.&quot; iktidar derken kimi kastediyorum o okuyanların takdirine kalmış.

 
teknik562
39
teknik562 Day 731, 13:57

gerçek hayatı buraya karıştırıpta bana saçma sapan ithamlarda bulunduğunuz sürece Tr nin aldığı her toprakta isyan çıkarırım hiçbirinizde beni engelleyemezsiniz haberiniz olsun. sözlerinize dikkat edin. hiçbiriniz beni reelde tanımıyorsunuz.

 
chatsme22
21
chatsme22 Day 731, 14:06



Moonstar
Ben kırmızıda vuranların DÜŞÜNCELERİNİ bir daha tekrar ediyorum DÜŞÜNCELERİNİ desteklıyorum yani sen Türkiye Cumhuriyetinin Başbakanı hatta Cumhurbaşkanıysan böyle bir hataya düşmek gibi bir lüksün olmaz senin oturduğun makanım bir ağırlığı vardır yani bunu deyemezsin sonradan farkettik Yunanın bize saldıracağını. ki bıraksaydıkta saldırsaydı keske maddi olarak hem İsrail e hem Yunana çok büyük bir kayıp yaşatırdık.

Ayrıca 2 bilinmeyenli denklem demişsin. Ben 11 gün önceki sözlerimin arkasındayım kendi vatanına karşı vurmak biyik yanlıştır bu yüzden yeşilden vurdum bi daha olsa yıne yeşilden vururum tereddüt etmem karşımdakinin düşüncelerine ne kadar katılsamda SÖZ KONUSU VATAN OLUNCA GERİSİ TEFERRUATTIR benim için
ama tekrar söylüyorum isyanı çıkaranların fikirlerine katılıyorum.
ve araştırmalarını iyi yapmadan gelip haber yapman çamur siyaseti yaptığını karalama yaptığını gösterir siyasi olarak bir tarafta bulunmasanda siyasi olarak bır taraf tutan şahsımı &quot;döneklikle&quot; itham etmen karalamadır.

 
MooN-StaR
37
MooN-StaR Day 731, 14:14

Arkadaş dönüp dolaşıp aynı şeyleri söylüyorsun? Ne siyasetinden bahsediyorsun yahu?? Hangi partiye çamur atmışım? Hangi siyasi hareketi yüceltmişim, hangisini itini bi tarafına sokmuşum? Yapılanın yanlış olduğunu, dünya karşısında gülünç duruma düştüğümüzden bahsediyorum sen hala bana çamur atıyorsun diyorsun. Eğer çamur siyaseti yapıyorsam bunu hangi siyasi harekete karşı hangi siyasi hareketin çatısı altında yapıyorum? Yapılan yanlıştır! Senin dediğin gibi düşünceleri doğru olsa bile, tepki çok yanlış! Memnun değilsen verirsin impeachi alırsın başkanı aşşağı. Kolay yola kaçıp ülke toprağını altın tepside sunmak doğru olan yol değil.

 
Faati
20
Faati Day 731, 14:19

ne kadar saçma bir impeachment. hele kırmızı vurmak ne kadar da saçma, inanamıyorum.

aynı gerçek türkiye gibi, birbirimizle vuruşmasak süpergüç oluruz ama nerdee..

 
chatsme22
21
chatsme22 Day 731, 14:22

Moon-Star hep aynı şeyleri konusyoruz seninle bak senin bir partinin olup olmamasının önemi yok önemi olan senin yanardöner olmakla suçladığın kişinin bir partiye üye olması ve ben şuanda bir partiye üyeyim ve sen kanıtın olmadan beni HİÇBİR ŞEY ile suçlayamazsın suçlarsan bunun adı karalama olur. Anlatmaya calıştığım ama ısrarla anlamadığın şey bu yani senın değil itham ettiğin kişinin bir partiye üye olması


Ayrıca her impeach verildiğinde başkan aşağı alınsa ülkeye başkan dayanmazdı...

 
MooN-StaR
37
MooN-StaR Day 731, 14:35

*Ben seni yanardöner olmakla suçlamadım.
*Parti üyeliğini gündeme getirmedim.
*Herhangi bir şekilde partini kötüleyici tek laf dahi etmedim.

Sadece kırmızı tarafta vuranların en ateşli savunuculuğunu yaptığından, gazetende yazdığın makaleye atıf yaparak 11 gün içinde ne değişti diye sordum. Sen partin adına mı görüş bildiriyorsun burda ki benim yazdıklarım partini etkilesin?
Tekrar ediyorum; seni karaladığım veya sana çamur attığım yok. Sana çamur atarak elime herhangi birşey de geçmez. Ancak bu makalenin altında evvelce yaptığın iki yorumda toprakları onların almasındansa bizim vermemizin daha mantıklı olduğunu savunmuşsun. Tepkimi çekmenin başlıca nedeni budur. Karalayacak olsaydım bu iki yorumun kanıt olarak yeterdi sanırım.

Emin ol başkanın impeach edilmesi ülke toprağının israile teslim edilmesinden daha hayırlıdır. Ayrıca herkes çok iyi biliyor ki şu anki şartlarda başkanın impeach edilmesi imkansız.

 
chatsme22
21
chatsme22 Day 731, 14:55

Moon-Star bu tartışmaa uzaar gider böyle sabaha kadar
Ama &quot;ANCAK SAVAŞTA KENDİ ÜLKENE VURMANIN HİÇ BİR AÇIKLAMASI OLMAZ, OLAMAZ&quot; ...
bu metni verip 11 gunde ne değişti dersen ben şunu anlıyorum belki ben yanlış anlıyorum 360 derece dondun demek yani döneklik yani yaanrdönerlik

Ve kırmızı tarafın bu kadar savunucusu olsam kırmızı taraftan vururdum yada yeşil taraftan silahsız vurabilirdim ama 2 sınıde yapmadım yeşil taraftan sılha ile vurdum ben sadece onların ülke yönetimindeki tecrübeleri çok büyük biz bunu neden kullanmıyoruz diyorum israil örneğindede görüldüğü gibi sayın başkan onları dinlese suan yunanıstan israile cephe acar para kaybederdı sonra türkiye nin aldığı topraklara tek tek cephe acar ve paraları kaybederdı sonra bu aldığı yerleri israile geri vermek için isyanlar başlatırdı yine para kaybederdi he biz aldığımız bölgedeki savunma sısltmlerını hastanelerı yıkardık israil para kaybederdi yani bizim kaybedeceğimiz şey onların ki yanında devede kulak kalırdı ama büyük bir fırsat tepilmiş oldu ben bu düşünceyi savunuyorum sen savunmuyo olabilrisin. Saygı duyarım burası demakratik bir devlet.

 
Tasoli
20
Tasoli Day 731, 16:05

hay allahım sonra vatan haini falan desek kızıcaksınız ama sırf hükümete kızdınız diye israilden yanamı savaşacaksınız? nasıl bir mantıktır anlamadım

 
teknik562
39
teknik562 Day 731, 16:20

düz mantık.