Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy

[MM] Orosz NE avagy szövetségi(ukrán) érdek UPDATE: NE nem

Day 2,048, 23:28 by M.Mateo

Yo embörök!

Nagyjából 1 órával ezelőtt(ahogy múlik az idő, ez egyre több lesz ám) elnökünk Malwin Hun, beadott egy NE javaslatot a ruszkik ellen.

Mit lehet most tudni a ruszkik háza tájáról?
Lassan de biztosan elfoglalják az ukránokat, akik túl sok segítséget nem kapnak, persze folyamatosan járnak sírni HM hölgyünkhöz (és gondolom minden más TWO hmhez), hogy segítsünk nekik a csatákban (na meg egy nagy l@f@ßt). Ami engem illet, amilyen gusztustalan mód kerültek be az ukránok a szövetségbe, jó volt nézni ahogy egyre csak veszik el a ruszkik a területeiket és szépen lassan de biztosan fogynak el.
Erre mi történik? Szövetségi érdeken alapuló orosz NE-t adunk be. Szövetségi... Tehát lássuk újra, vannak az oroszok, akik szépen elfoglalják az ukránokat. Mit tehetnek ezután? Ülhetnek a seggükön és örülhetnek, hogy a térképen vannak nem hogy még elindulnak más kisebb TWO országokat hódítgatni(vagy esetleg NEznének minket). Tehát nincs ebben semmi szövetségi érdek, hogy a ruszkik ne legyenek térképén egy nyomoronc érdek van ebben méghozzá a magukat a szövetségbe gusztustalanul benyaló ukránok érdeke. Megint ott tartunk, hogy az ukránok kisírtak valamit a TWO-nál, és annak mi isszuk meg a levét, nekünk kell mozdulni értük, ami már a pofátlanság ne továbbja nálam.

Plusz egy pár sor: Mi bajom az orosz NE-vel hát miért rossz nekünk, hogy újabb területeket hódítunk meg? Azért mert szerintem kezdjük elérni a sokat akar a szarka effektust, nem hiányzik nekünk még egy front. És igen, miután a ruszkik végeztek volna az ukránokkal, mint mondottam volt örülnek, hogy léteznek, nem azzal szarakodnának, hogy NEzzenek minket, így ezzel sem lett volna gond.

Lehet ezzel nem egyetérteni, azoknak akik még mindig vakon mennek azután amit a TWO mond, "javasol" nekünk, vagy szélesebb látókörben szemlélve a dolgot, el lehet gondolkozni azon, hogy kezd sok lenni az a viselkedés amit a TWO (ukránok) megenged velünk szemben.

Ez csak az én röpke véleményem, szösszenet így reggelre az ébredéshez.

Update: Megbeszélések után, a NE-t nem szavazza meg a kongresszus

Köszcsi, puszcsi
MM aka gondosbocs

 

Comments

rRonin
rRonin Day 2,048, 23:31

Hát elég fura, az biztos. Hiába öltöztetik szép ruhába, a tény az tény marad. Nekünk nem érdekünk most ez a harc...

BlooHawk01
BlooHawk01 Day 2,048, 23:33

Legalább bevonulunk az ukránokhoz az oroszok hátán és visszavesszük kijevet, az ősi magyar földet

Haszontalan
Haszontalan Day 2,048, 23:38

free ukrajna \o/

Joz76
Joz76 Day 2,048, 23:45

Szerintem nem baj, ha teszünk szívességet az ukránoknak. Ha eljön az idő, hogy vissza akarják kérni a területüket, ez egy jó pont lehet nálunk. És most ha minden jól megy az USA NE úgyis leesik, ráadásul ez nem plusz egy front, hisz orosz RW eddig is volt/lehetett volna.

M.Mateo
M.Mateo Day 2,048, 23:48

Jó pont lehet náluk? KI nem szarja le, hogy az ukránoknál jó pontunk van-e avagy sem? Az lenne az utolsó csepp a pohárba ha szövetségi nyomásra kéne visszaadnunk az ukrán területeket. Szívesség az ukránoknak, ne nevettessük már egymást...
De azért elfogadom nézőpontodat nyilván, csak az ukrán témára hevesen reagálok

Joz76
Joz76 Day 2,049, 00:02

Nem vagyunk egyformák... Azért gondolom, hogy nem baj ez, mert USA NE leesik, és ha csak az RW-kre koncentrálunk sem lesz sokkal jobb mint így. A sebzés ellenünk szerintem ugyanannyi lesz, csak nem 2 RW-ben, hanem 2 RW-ben, meg egy közvetlen fronton.

M.Mateo
M.Mateo Day 2,049, 00:05

Igen, csak szerintem ezt a helyzetet most meg lehetett volna oldani máshogy, az a bizonyos diplomáciai út. A ruszkik örülnek, hogy léteznek, a TWO nem akarja, hogy ugráljanak a ruszkik, erre nem feltétlenül megoldás, hogy na akkor essünk nekik, főleg, hogy eltörlésük után nem hiszem hogy nagy barátság lenne CoT és köztük, így simán hajoltak volna egy megállapodásra amiben, TWO békén hagyja őket, ők meg ülnek a seggükön(igen ukránokat megint csak leszarom, és maradjanak elfoglalva)

Dacicus Maximus
Dacicus Maximus Day 2,049, 00:09

Nem lehetsz ennyire naiv joz. En mar negy eve ismerem az ukranokat es egy sunyi arulo banda akikben nem lehet megbizni.

Joz76
Joz76 Day 2,049, 00:12

Ó, megbízni a legkevésbé sem bízok bennük. Úgy gondolom, hogy jelenleg nekünk mindegy, hogy adunk orosz NE-t vagy sem, az ukránoknak meg így jobb, akkor miért ne?

Dacicus Maximus
Dacicus Maximus Day 2,049, 00:13

Miert segitsuk azokat akik az elmult 1 evben folyamatosan ellenunk harcoltak?Jo kerdes.

Eheslo
Eheslo Day 2,049, 01:24

Akkor bújjatok ki a hártsójukból jákob.
De is-vel, gg-vel és persze veled aki már nem elsőre adja a, lecserélt elhasznált, nevét bármilyen mocsokhoz, ebből nem lesz semmi.
Csak haszontalan maszatolás.
Mint szoktátok: sunyi antimagyar mocsok.

nogHuMuTe CTEHKy 6JleaTb
nogHuMuTe CTEHKy 6JleaTb Day 2,049, 06:09

Exactly.

DrFeherKonrad
DrFeherKonrad Day 2,050, 04:08

Nagyon kellenek a jó pontok az ukránoknál. Szingapúr hátsójába mivel tudnánk belopni magunkat?

szenzorosintegracio
szenzorosintegracio Day 2,048, 23:45

szívemből szóltál
GÁTmaxx

Aba Agmad
Aba Agmad Day 2,049, 00:08

szarkeverés... egyébként miért ne törölhetnénk el őket, úgyse tudunk sehova se menni...

M.Mateo
M.Mateo Day 2,049, 00:11

Ja, ha egy helyben maradnánk nem lenne bajom, de világhódítósosat játszunk biztos lesz hova menni

M.Mateo
M.Mateo Day 2,049, 00:12

Ezt nem tudom értelmezni: szarkeverés részemről? Csak nekem tök egyértelmű, hogy az ukránok sírták ezt ki, és csak szerintem undorító ahogy TWO-ba kerültek?

Aba Agmad
Aba Agmad Day 2,049, 00:15

az USA-ból nem tudunk se keletnek se délnek menni, max marad Kína ami szerintem még nagyobb hiba lenne, én nem szeretem az ukránokat, nem tudom ki sírta ki és miért, de jelenleg egy alternatíva van hogy támadjunk az az oroszok

Eheslo
Eheslo Day 2,049, 01:26

A totális érdektelenségbe és unalomba fulladt győzedelmes usa hadjárat csúfos végét ki kavarta ki?
Mesélj már!
A nagy győzelem a 90" %-os csatákkal elvette az eszeteket végképp?

Dacicus Maximus
Dacicus Maximus Day 2,049, 00:10

Annyiban jo a dolog, hogy ezzel visszavesszuk az ukran regiokat mpp kieses nelkul : D

M.Mateo
M.Mateo Day 2,049, 00:13

Remélem vissza se adjuk

Haszontalan
Haszontalan Day 2,049, 00:14

még a végén csavarnak annyit, de hisz ott a szerződés:D

rRonin
rRonin Day 2,049, 00:45

Nem muszáj megújítani, vagy? xD

Eheslo
Eheslo Day 2,049, 01:27

Lesz még ebből jákob általad jegyzett ukrán RW melletti ütésre parancsot adó HK.
Tőled és a bandádtól bármi kitelik.

655321
655321 Day 2,049, 01:09

Az a lényeg, hogy mindig legyen NE csata. De az ukránoknak nem éri meg segíteni, az már biztos.

szenzorosintegracio
szenzorosintegracio Day 2,049, 01:48

ki engedte be az ukránokat a two-ba? ki volt akkor elnök? vagy ez még friss dolog? nincs veto jogunk ilyen kérdésekben? ki a felelős azért hogy ezek a "szövetségeseink"?

Hercegno
Hercegno Day 2,049, 03:55

nincsenek benne a szövetségben, a twoban sem. jelenleg nem jó dolog az, hogy az oroszok eurázsiában garázdálkodnak, mert rámehetnek az ukránok után más gyengébb TWO tagországre, ezt megelőzendő kapcsolódnánk be, biztosítva a hátsó részünk, míg megszerezzük a hidat a gumi régióig.

M.Mateo
M.Mateo Day 2,049, 04:00

Mert nyilván az oroszok miután befoglalták ukránokat elindulnak északra még pár országot befoglalni, hiszen akkor katonai potenciállal rendelkeznek. Hát ez szép történet

M.Mateo
M.Mateo Day 2,049, 04:01

Ja és nincsenek benne nyilván, azért sírnak állandóan nekünk, és azért üt ott a TWO mert közük nincs a szövetséghez

Hercegno
Hercegno Day 2,049, 04:05

hát ha ott ütött volna komolyabban a TWO akkor nem igy állna ukrajna és Oroszország. TWO szerbek rwire koncentrált és a szlovének csatáira az utóbbi időben. Ha volt oszts ukrán csatára akkor lett betéve a csata, egyébként, a szövi nem koncentrált rájuk, csak azok az országok ahol épp ráértek. És nem csak nekünk sirtak más országoknak is.

Oroszokat meg sose tudni, lehet hogy ukránok után minket támadnának drain miatt hogy az usa tudja hozni az rwket ellenünk, de az is lehet hogy nem, és mást tenne. Lehet hogy még megtapasztaljuk.

Dacicus Maximus
Dacicus Maximus Day 2,049, 11:09

Azert all igy mert hiaba reklamoztad te is hogy ussunk mellettuk mindenki utalja oket.

Haszontalan
Haszontalan Day 2,050, 08:00

van már lengyel ukrán mpp

Hercegno
Hercegno Day 2,050, 13:19

Azért voltak akik mentek ütni ukrán oldalon...

nogHuMuTe CTEHKy 6JleaTb
nogHuMuTe CTEHKy 6JleaTb Day 2,049, 06:08

Traitors gonna betray o/

Ahanybika
Ahanybika Day 2,049, 02:29

Béreljük ki az orosz frontot!

Laza Ede
Laza Ede Day 2,049, 07:47

legalább újra szerezhetünk ukrán területeket is

Istencsaszar
Istencsaszar Day 2,049, 09:07

Egyetértek, hogy diplomáciailag és hadügyileg sem a legjobb döntés az orosz NE.

rRonin
rRonin Day 2,049, 13:39

Lehet tudni miért NEM, és főleg miért ilyen elsietve? Orosz akár még meg is szavazhatja, így átadjuk nekik a kezdeményezést? Vagy miért?

Feco101
Feco101 Day 2,049, 14:55

Egy biztos nem jó,ha ilyen közel kerülnek hozzánk (hátha a COT keresztbe akar tenni, Ukránok miatt érzékeny lenne)
Ukránok mellett ütni ezerszer szarabb mint ruszkikat eltörölni. Idő most úgyis kell "mi lesz amcsikkal" legalább nem ülünk le annyira. Lefelé meg még nincs út.

Istencsaszar
Istencsaszar Day 2,049, 17:52

Még egy-két nap és elfogy az utolsó kis ország, Anglia utolsó régiója is az USÁ-ban, onnantól csak a lengyelek, szerbek és mi maradunk. de a mi háborúnk már ma lezárult. most érdemes várni néhány napot, hogy kiadja magát a helyzet és meglássuk, hogy kiket kezdenek el RW-zni az amcsik. Az első pár RW-t mindenképpen kell nyerni, hogy addig a lengyelek, szerbek törölni tudják a maradék pár régiót és sikerüljön a kitűzött célt (USA eltörlését) elérni.

A következő egy hétben úgyis kiderül, hogy tudunk-e tovább menni Mexikóba, vagy bármerre, folytatódhat-e a kalandozás. Ha nem és mellette még ki is penderítenek az USÁ-ból RW-vel, akkor van értelme orosz NE-t adni és elnyomva tartani őket, de addig nem szabad.

Tuzerjanos
Tuzerjanos Day 2,050, 00:41

nemtom,nekem se az ukránok,se az oroszok nem szimpik....

mind2ő eltörölve lenne a legjobb....

Attila Csak
Attila Csak Day 2,050, 10:15

Oriási igazság testvérem!

Stvvts
Stvvts Day 2,050, 11:37

mindenesetre : töröljük el a ruszkikat és az ukránokat is !!!!

Banfi Tibor
Banfi Tibor Day 2,050, 13:55

Szerintem várjunk ezzel az üggyel. Foglalkozzunk olyannal, ami kevésbé képlékeny. Itt úgyis minden pofon jó helyre megy. Hadd nyírják egymást.

Komjatius The Hun
Komjatius The Hun Day 2,050, 15:10

Értem amit írsz, de szerintem nem árt fenntartani az izgalmat, mert ez az amcsi hadjárat eléggé ellaposodott...

rRonin
rRonin Day 2,050, 18:00

Lehetett volna pár nappal eltolni még az USA -hadjáratunkat, ha nem így osztjuk fel a régiókat szerbekkel,lengyelekkel, hanem okosabban. Nem tudom miért így csinálták vezetők...

Eheslo
Eheslo Day 2,051, 10:44

Szimplán csak csicskák és szavuk nincs soha, sehol ahol a magyar érdekeket kellene védeni.

rRonin
rRonin Day 2,051, 10:56

Hát való igaz, erőteljesebben kérhették volna pl. Mexikóba az utat. Most a thai vagy tajvaniaknak van összeköttetése a mexikói régióikkal?
Adják át nekünk swapoljunk!

Eheslo
Eheslo Day 2,051, 11:03

Ne reménykedj sem eszük, sem merszük nincs ilyenre.

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.