Ambient on/off
Join eRepublik

Нове обличчя партії «Independent Ukraine». Програма: цілі та ідеї

50 Day 731, 02:24 Ukraine
Преамбула

Не будемо замовчувати факти. Рух під гордою назвою «Незалежна Україна» — одна з перших та найбільш чисельних політичних формацій в еУкраїні. За час нашого існування відбулось багато подій: незначних та дуже вагомих. Колись ми дали поштовх розвитку української політики, і заперечувати це буде лиш людина неосвічена. Ми виникли, як партія опозиційна, і з гаслами, що пропагували жорсткий контроль та порядок у владі, під проводом Alexis M. Pasichny, пішли вперед, долаючи складну дорогу, багату на перешкоди.

…А перешкоди дійсно були. Загроза політичного ТО для нас стала актуальною, румунській общині вдалось захопити керівництво партією, і «Незалежна Україна» занепала. Проте, через місяць, з появою у партії свіжої політичної думки, а щоб бути точнішим, завдяки примкненню до руху українського політексперта з Канади MAXHO, ми відродились. І відродження це яскраво демонструвала впевнена перемога на вересневих виборах до Конгресу. З того моменту Independent Ukraine вважається провладною партією, а її члени посідають високі пости в Парламенті та Уряді.

Але, разом із цим, на фоні виникнення нових радикально налаштованих партій, ми ставали все більш консервативними, та стриманими. Нам інкримінували мляву нейтральність, політичну інертність, абсолютну нединамічність та відсутність чітко окресленого курсу. Саме тому я, Milton Ericcsome, новообраний президент партії, з допомогою віце-президента Kibord, розробив концепцію розвитку партії Independent Ukraine, що якнайбільш репрезентує поточні настрої серед наших рядів, і служитиме вектором, якого притримуватиметься партія у подальшому своєму розвитку, на шляху до нових вершин та нових досягнень...

Маніфест політичного руху «Independent Ukraine»

Перш за все, категоричних змін стосовно заданого напрямку, окресленого наступним чином: center-left, libertarian, не відбудеться. Партія «Незалежна Україна» завжди пропагувала соціальну рівноправність та відносну свободу економіки. У цьому публічному документі я спробую якомога чіткіше сформулювати директиву альтернативного шляху розвитку, запропоновану партією . Це наш курс, наше бачення, наші переконання.

Соціальна орієнтованість: лібертаріанство

Свобода кожного громадянина, у повному розумінні слова «свобода». Кожен член партії, як і кожен громадянин еУкраїни, має право на висловлення власної думки, пропагування власних ідей, розвиток власного бізнесу під найменш можливим контролем держави. Всередині IU нам вдалось побудувати ідеальну модель народовладдя, де кожен голос рівнозначний та рівносильний, і, не зважаючи на мінімальні заходи, до яких довелось звернутись задля дотримання порядку, досягнено досконалої згуртованості між членами партії, тому що ідея важливіша, ніж особисті переконання, тому що тоталітарні режими породжують порядок завдяки підтриманню страху, а філософія лібертаріанства пропонує порядок, як функцію панування права, залежного від неписаного братерства, що виростає не з адміністративних обмежень, а з істинного рівноправ’я між нами.

Економічна спрямованість: неолібералізм, мілітаризація економіки

Вільний ринок — рушій економічного розвитку країни. Вільним, авжеж, не вважається чорний ринок. У ігровому розумінні: вільний ринок — це спілка незалежних підприємців, успішність бізнесу яких — пряма умова економічного розквіту країни. Роль держави зводиться до контролю за монополіями, врегулювання конкуренції на ринку та коректного розподілу прибутку, що надходить з податків. Коректний розподіл, перш за все, полягає у багаточисельних програмах кредитування та інвестування підприємницьких ініціатив, що, знову ж таки, дає новий поштовх до економічного розвитку держави.

Мілітаризація економіки. Чому виправдана? Всім відомо, що процвітання економіки на макро-рівні залежить виключно від наявності перманентних широкомасштабних воєнних дій. Війна породжує попит на зброю, і, відповідно, на залізо. Тому цілком очевидно, що саме цей напрямок і потрібно розвивати: запроваджувати державне кредитування, викуповувати мертві фірми та задіювати їх у виробничому процесі. Поділля — ½ прибутку держави, але маємо шанс отримати ще більше, вдаючись до правильної економічної політики.

Економічна глобалізація та єдиний міжнародний ринок. Жодних ембарго, економічна співпраця з країнами, не залежно від їх блокової приналежності. Націоналізація ринку лиш у випадку його абсолютної самодостатності (еУкраїна-залізо).

Зміцнення армії

Армія страждає від нестачі фінансування, цю проблему потрібно вирішувати усіма можливими шляхами. Армія повинна виконувати не лише оборонну функцію, а й функцію розвитку воєнної майстерності населення. Доцільним було б створення тимчасових навчальних відділень, які б забезпечували швидкісну прокачку новачків до певного рівня, скажімо Capitan. Необхідно, щоб боєспроможною було якомога більша частка населення.

Повинна забезпечуватись підтримка альтернативних воєнних формувань на державному рівні, але лише за умови, якщо їх діяльність не перечить офіційному курсу президента.

Співпраця з іншими партіями еУкраїни

Історично склалось, що Independent Ukraine та United Ukraine — найближчі відносно свого курсу партії. Наші спільні риси — це виваженість та дисципліна, нас зближують адекватність та порозуміння. Партія United Ukraine підтримувала нашого кандидата у президенти. Завдяки Vigil Vox United Ukraine поволі почала рухатись та досягла шалених темпів розвитку. Подальша аргументація причин бажання співпрацювати з UU зайва.

Співпрацю з іншими ж політичними силами наша партія не виключає, і негативного ставлення до жодної з них, насправді, нема і не було. Ми відкриті до кооперації.

еУкраїна на зовнішньополітичній арені: Жодної багатовекторності, лиш розумна політика

Часто ми чуємо у свою адресу звинувачення на подобі: «Сидите водночас на двох стільцях», особливо зі сторони прихильників альянсу PEACE GC. Останні міжнародні події, а саме вихід країн-засновників з альянсу, демонструють, що зовнішньополітична політика не може бути однобокою та прямолінійною. Пріорітетним є зближення еУкраїни з наступними державами: еРосія, еПольща та еРумунія. На даний момент, партія не виявляє прихильності до того чи іншого альянсу, але цілком довіряє президентові еУкраїни MAXHO, що є значимим її членом. Партія засуджує будь-яку агресію великих розвинутих держав стосовно менших, як у рамках певного блоку, так і поза ними.

Post scriptum. Партійний імідж

Новий президент, нові часи, новий імідж.



Нас багато, ми різні, проте — ми одне ціле. Ми формуємо стійку, стабільну конструкцію — фундамент держави.
Ви досі не в Independent Ukraine?

З повагою, президент партії, Milton Ericcsome.

 
Report comments
 
Johann von Babau
24
Johann von Babau Day 731, 02:26

Ave Milton !

 
Rednif Tap
27
Rednif Tap Day 731, 02:33

Попереднє лого краще було

 
Milton Ericcsome
23
Milton Ericcsome Day 731, 02:35

Rednif Tap, суворі часи вимагають радикальних змін )

 
Rednif Tap
27
Rednif Tap Day 731, 02:38

Ні, ну серйозно, ви переназвали партію в ІĽ?
І з чим пов'язаний вибір літер ДПУ для підсвітки кольором?

 
Sigmund Friend
40
Sigmund Friend Day 731, 02:42

милтон, ты забыл упомянуть 2 пункта нашей программы:
1. поход с россией идти через словению топтать греков.
2. захват венгрии и румынии с целью выдачи их компаниям льготных, 5 голдовых, лицензии на украину

 
Johann von Babau
24
Johann von Babau Day 731, 02:42

Прем'єр-міністр "на висоті" ще !

 
Evshan
20
Evshan Day 731, 02:47

voted, kruto!

 
Alexandr Sunbeliever II
20
Alexandr Sunbeliever II Day 731, 02:47

Зря вы поменяли лого.

 
Olesxander
34
Olesxander Day 731, 02:50

Здорово

 
Geka
27
Geka Day 731, 02:51

Почему вы просто в UU не вольетесь? Две абсолютно одинаковые партии ведь.

 
Milton Ericcsome
23
Milton Ericcsome Day 731, 02:52

Rednif Tap, зміст — важливіше, у статті пояснення. Відсутність одного кубика — для покращення дизайну. Розширюйте грацниці свідомості та сприйняття
Про ДПУ будемо вважати, що не зрозумів.

 
ookyrrei
24
ookyrrei Day 731, 02:52

Партія росте! вотед

 
Milton Ericcsome
23
Milton Ericcsome Day 731, 02:53

Geka, ну ви взагалі не партія. Двоє активних людей на шістдесят чоловік.
Як я розумію, співпрацювати ви не хочете. Що ж, ваша справа.

 
Rednif Tap
27
Rednif Tap Day 731, 02:57

Та ну, лого — це ж ваша особиста справа. Якщо вам важливіший зміст, то ок — тільки "покращення дизайну" зашкодило змісту. Але це лише мої скромні думки, я замовкаю.
А про літери — ну, ви на чорному напису виділили синім кольором літери d, p i U — це теж на покразення дизайну, чи має якийсь сакральний зміст?

 
odvis
28
odvis Day 731, 02:57

вітаю з цією подією!
voted

 
Erik_Shulichenco
20
Erik_Shulichenco Day 731, 02:58

Лого замечательное, наверное вступлю к вам, вотаю!!!

 
Tikhenko
37
Tikhenko Day 731, 03:01

Гарно

 
sumne_padlo
24
sumne_padlo Day 731, 03:02

З залізом зрозуміло.
Що будете робити з е_вітчизняним виробником зерна, який зараз на ладан дихає?

 
sikorscki
37
sikorscki Day 731, 03:02

вотед

 
Milton Ericcsome
23
Milton Ericcsome Day 731, 03:08

sumne_padlo, зараз цим займається економічне відомство при Уряді та економічний комітет Конгресу. Сподіваюся, вони зможуть щось зробити ще до виборів.
ми ще зараз розглядатимемо це запитання у партії і шукатимемо вихід.

 
sumne_padlo
24
sumne_padlo Day 731, 03:11

Milton Ericcsome, дякую за відповідь.

 
Babenko
33
Babenko Day 731, 03:31

А мне это лого больше нравится... дизайн что надо
Статья правда перенасыщена политиканскими оборотами.

 
Squall Lionheart I
21
Squall Lionheart I Day 731, 03:54

Тёма в ярости- iu не читается.

 
Cvyntar
29
Cvyntar Day 731, 03:57

Про армию - всегда приятно когда тебя (меня в смысле) цитируют
<a href="http://www.erepublik.com/ru/article/-1-1040826/1/20" target="_blank">http://www.erepublik.com/ru/article/-1-1[..]1/20</a>
Контроль над монополиями, свобода... Товарищи, теперь я вас только так буду называть, да вы анархо-коммунисты, просто мы вещи своими именами называем.

 
Milton Ericcsome
23
Milton Ericcsome Day 731, 04:03

Cvyntar, проголосував. Насправді, не бачив цієї статті, і запевняю, що маніфест писався виключно виходячи з власних бачень та настроїв у партії, без жодного посилання на роботи інших партій.

А щодо другого, то межа та різниця таки є )

 
Milton Ericcsome
23
Milton Ericcsome Day 731, 04:05

Тьома, для читабельності біля аватарки світиться назва партії: &quot;Independent Ukraine&quot;

 
Cvyntar
29
Cvyntar Day 731, 04:42

Ану цікаво яка між нами різниця? В тому що за вашою назвою нема поганого РЛ-іміджу? Я питаю, тому що для того щоб розуміти різницю треба вникнути в суть питання, зрозуміти наші ідеї.

 
SS_lviv
22
SS_lviv Day 731, 05:08

nice Logo

 
Milton Ericcsome
23
Milton Ericcsome Day 731, 05:31

Cvyntar, анархізм — це деструктивна форма безвладдя, що анулює будь-яке значення держави. Лібертаріанство ж передбачає правову основу, а отже й державу і певні інститути врегулювання багатьох аспектів життєдіяльності її.

 
Toshi Mkanata
24
Toshi Mkanata Day 731, 06:00

лібертаріанство - дрібнобуржуазний опіум для мізків несвідомих робочих. таких ми будемо гнати кнутами до самого вашингтона.

 
Hitze
20
Hitze Day 731, 08:39

что то раньше мне больше лого нравилось

 
Danylo Halytskyj
25
Danylo Halytskyj Day 731, 08:45

&quot;Повинна забезпечуватись підтримка альтернативних воєнних формувань на державному рівні&quot; - чи це означкає, що якщо я сформую свою приватну армію як дивізія Галичина я зможу також дістати державну підтримку??? Це глупо. Навпаки треба більше гроші вкладати в справжню державну армію, щоби було вигідніше людям в армії служити ніж у приватних військових угрупованнях.

 
Milton Ericcsome
23
Milton Ericcsome Day 731, 09:36

Danylo Halytskyj, серйозно? У вас є точка зору? Тоді ви маєте цілковите право описати її у газеті від вашої партії, а не критикувати усе, що бачите, в коментарях чужих статтей. Пробачте. Дякую.

 
Danylo Halytskyj
25
Danylo Halytskyj Day 731, 09:58

@Milton - чому саме я не иаю право як громадянин критикувати Вашу позицію? Чому я це мушу робити через партійну газету? Чи ти важаєш, що критика твоєї позиції лише повинна прийти від якоїсь інакшої партії. Коментарі існують лише для того, щоб робити коментарі... Я вважаю, що я нічого страшного не сказав і я думаю, що ця позиція яку я виставив є на користь держави а не на користь одної чи другої партії. Давай краще будемо вирішувати питання на користь держави а не на користь однієї партії або другої.

 
Milton Ericcsome
23
Milton Ericcsome Day 731, 10:07

Ні, я мав на увазі, що хотів побачити б прочитати вашу позицію у цілісному її варіанті, а бачу лиш критику стосовно всього, що робить влада, роблять інші партії та пишуть їх члени. Повірте, ви у такій ситуації дуже негарно виглядаєте, а виглядаєте ви, як провокатор. Бо конструктиву від вас не помітно. Якби ви забули про власні образи і взялись за роботу — було б добре.

Ви ж розумієте різницю між антиподами позиція/критика. критика/позиція. позиція/критика.

 
Danylo Halytskyj
25
Danylo Halytskyj Day 731, 10:18

@Milton - вибач але в мене не лише критика. Я завжди пояснюю свої повгляди й пропозиції, щодо вирішення питання - і в моєму коменті також це я зробив. Це не лише була критика а чітко сказав, що треба забезпечити офіційні збройні сили урядом так, що приватні не потрібні. Якщо це не зрозуміло можливо мені на інакші мові чи інакшим способом це сказати.

 
Milton Ericcsome
23
Milton Ericcsome Day 731, 10:21

&quot;Це глупо. Навпаки треба більше гроші вкладати в справжню державну армію, щоби було вигідніше людям в армії служити ніж у приватних військових угрупованнях.&quot;

Ця позиція абсолютно необґрунтована. До того ж, виставлена неадекватно, свою аргументацію зі слова &quot;глупо&quot; не розпочинають.

Якщо ви зможете пояснити чому глупо, то ми з вами з радістю будемо продовжувати розмову.

Якщо ви не зрозуміли, то я проти тоталітаризму у грі. Навпаки, кількість її граней потрібно збільшувати.

 
Danylo Halytskyj
25
Danylo Halytskyj Day 731, 10:28

Добре, якщо тобі треба пояснити то поясню... Наразі людина яка керує угрупованням Дивізія Галичина має в своїх інтересах інтереси державні бо президент країни належить до партії цієї самої особи яка керує цим угрупованням. Якщо стане президентом представник інакшої партії й головно командувач вирішить, що він його не підтримує... Далі треба пояснувати...

Державна структура це не є тоталітаризм а держава. Ми або функціюнуєм як держава або як партії й приватні угруповання.

Качати населення дуже важлива справа але організовані приватні війська зовсім друга річ.

 
Cvyntar
29
Cvyntar Day 731, 10:52

2Milton Ericcsome:
1. Анархія - не деструктивна форма, просто це таке життя де вітсутні закони. Значить і нема законного президента, вірніше анархізм не виключає його існування, просто це трошки в іншій формі.
2. Анархо-коммунізм - це впорядкування і групування від низів до верхів, частково це існує і зараз в РЛ (селищна рада, районна..)
Вибачте, не люблю наговорів.
2Danylo Halytskyj:
Не &quot;приватні&quot;, а &quot;не державні&quot; військові формування. В еРепаблік воюють всі, кожен сам собі не_державне формування, просто дехто хоче об'єднатись, що в цьому поганого.

 
Danylo Halytskyj
25
Danylo Halytskyj Day 731, 10:59

@Cvyntar - я з тобою зовсім звідний, що кожна особа в цій грі може воювати як хоче. Це не погано, але якщо є приватні угруповання які не піпорядкуються державі й отримують державне фінансування тоді це я важаю проблемою. У цій програмі партії передбачено фінансування державою приватні військові угруповання. У цьому в мене проблема.

Якщо хочеш мати приватну армію будь ласка але не проси гроші в держави й не роби офіційною платформою фінансування цих військ. Якщо вони найманці держава сама вирішить чи їм варто пдатити за якусь битву.

 
Cvyntar
29
Cvyntar Day 731, 11:07

@Danylo Halytskyj:
Ти все все правильно сказав, в їхньому проекті стоїть слово &quot;підтримка&quot;, це не означає утримання. Підтримка за можливості, спільні навчання. Недержавні армії живуть на свої гроші.

 
Danylo Halytskyj
25
Danylo Halytskyj Day 731, 11:15

Саме основне, що їхня партія має немалі гроші й можуть самі себе отримувати але чомусь ще хочуть державну &quot;підтрику&quot;.

 
Milton Ericcsome
23
Milton Ericcsome Day 731, 11:24

Cvyntar, щиро дякую за прояснення.
Я радий, що ви порозумілись ) ІЮ обєднує )

 
Johann von Babau
24
Johann von Babau Day 731, 14:59

Ха-ха-ха ... молодець Мілтон!
Справді! ІУ - об'єднує!

 
Tsarus
24
Tsarus Day 732, 00:19

ужас-ужас

 
Cvyntar
29
Cvyntar Day 732, 00:38

Мілтонб сьоб прийнятий )
Я не буду критикувати свої ідеї тільки тому що їх взяла за основу інша партія )

 
mr_badguy
20
mr_badguy Day 732, 00:50

вотед

 
Alexis M. Pasichny
25
Alexis M. Pasichny Day 732, 01:54

Милтон - молодец.

 
loftedraptor
38
loftedraptor Day 732, 07:35

Voted!

 
Chuhaister
26
Chuhaister Day 732, 09:05

вотаємо!