[ICS] Lakosságszám, sebzés (MO a top5-ben!)
Istencsaszar
Üdvözlöm a kedves olvasókat!
Mivel engem érdekelnek az erepublikon zajló folyamatok, ezért néhány naponta, de hetente legalább egyszer, amikor van egy szabad félórám, órám a játékra, kikapcsolódásképpen végignézem az összes elérhető statisztikát, mind a sebzésekre, mind a divíziókra, mind pedig a demográfiai adatokra vonatkozóakat. Ennek részleteivel most nem untatnék senkit, viszont felhívnám a figyelmet egy adatra, ami mostanában aktuális lehet a magyar sajtóban:
A képen az országokat látjátok, népesség szerinti csökkenő sorrendbe állítva. Ahogy látjátok, ismét bekerültünk a top5-be a népességi rangsorban. Hogy lehetséges ez? Babyboomra került sor, amit nem vettünk észre? Egyáltalán nincs ilyenről szó. Bár az előző kormány által elindított hirdetéseknek köszönhetően minden nap érkezik 1-2 valódi játékos, akik esetleg meg is próbálják a játékot és nem lépnek ki az első betekintést követően, de ez jelenleg még nem alkalmas arra, hogy drasztikusan megváltoztassa a demográfiai helyzetünket. Mindössze arról van szó, hogy másoknál sokkal nagyobb ütemben fogy a népesség, mint nálunk.
Előzményként annyit érdemes megjegyezni, hogy a tavalyi boom során, a nagyszámú fb-ról jövő játékosnak köszönhetően bekerültünk a top5-be, de még, ha jól emlékszem a top2-be is. Ezt követően, ahogy az lenni szokott, az újonnan jövők nagy része a regisztrálás után abba is hagyta, mert nem fogta meg a kezelőfelület, vagy a játék biztosította lehetőségek tárháza (ami valljuk be, hogy tényleg nem túl bőséges). A játékelhagyók, avagy a játékot el sem kezdők, rendszerből való folyamatos törlése szépen lelökött minket a dobogóról és egészen a 8-9. helyig csúsztunk vissza, körülbelül a spanyolok, ukránok és az USA csoportjába. Ennek a három országnak a lakossága nagyjából azonosan mozog (fogy) és most is, 3000-3100 között állnak mindannyian.
Amikor mi bekerültünk ebbe a csoportba, nekik is olyan 3800-4000 lakosuk volt, mint nekünk a boom utóhatásainak törlése után. Viszont érdemes kihangsúlyozni, hogy nekünk mindenképpen jót tett ez a boom, mert nagyjából 100-150 új játékos valóban érkezett és ezeknek a többsége aktívan játszik azóta is, ami egy szép eredménynek mondható a játék jelen viszonyai között.
A lakosságszám beállása után egy stagnálás vette kezdetét, ami egy idő után átfordult egy nagyon lassú ütemű fogyásba. Látható, hogy a mai napon még mindig 3857 lakosunk van az erepublik adatai szerint, tehát a boom nettó eredményét követően megragadni látszik ebben 3800-4000 közötti sávban.
És igazából ez az a stagnálás, amivel sikerült újfent bekerülni a top5-be, hiszen mindenki másnál (a szerbeket kivéve) drasztikus fogyásról beszélhetünk. A lakosságszámban közvetlenül körülöttünk lévő országok polgárainak száma több százzal, egyes esetekben ezerrel csökkent a vizsgált időszakban, míg mi lényegében ugyanott maradtunk.
Az aktivitási és az ahhoz kapcsolódó egyéb mutatókban, mint például a sebzés, szintén jól állunk. Például a nálunk jóval nagyobb lélekszámmal bíró Brazíliánál ezen a héten 3-szor többet sebeztünk. Én a magam részéről úgy tippelem, hogy a fenntartható, tehát a nem tankolásból származó potenciál tekintetében nagyjából az 5. helyen állhatunk. Előttünk a szerbek, a lengyelek, a románok és a görögök találhatóak, míg közvetlenül mögöttünk a Chile-Argentína-Törökország-Horvátország négyes, közel azonos fenntartható sebzéssel.
A jelenleg futó héten kicsit más a kép, de ennek magyarázata egyértelmű. A hét során az argentinok és a chileiek kölcsönösen puccsot kíséreltek meg egymás ellen, amelyek során, főleg a chilei puccs esetében, irtózatos tankolásokra került sor, amivel magyarázható, hogy miért előzött meg minket mindkét ország a referencia időszakban. Ennél a két országnál igen jelentős mastercard potenciál van, ami maitt hétről hétre ide-oda ugrál a sebzésadat, attól függően, hogy milyen éles csatáik voltak. A görögök fenntartható sebzése is valamivel kisebb, bár érdekes kérdés lehetne, hogy ne tekintsük inkább fenntarthatónak a terroristák tankolását, lévén, hogy minden egyes héten van olyan csata, ahol csak úgy repkednek a milliárdok a részükről.
A lakosságszámot (abból is elsősorban az aktív lakosság számát), illetve a sebzésadatokat azért is érdemes hétről hétre vizsgálni, mert fontos szerep hárul ezekre az információkra egy-egy hadjárat megtervezésénél. Általános szabály az MPP-s csata esetén, főleg, ha komoly ellenfelet akarunk beütni, ahol számítanunk kell rá, hogy ő is, mi is CO-zni fogunk, hogy a mi MPP-szettünk potenciálisan több emberhez és több potenciális sebzéshez érjen el, mint az övék. Persze lehet mondani, hogy ez mindegy, mert úgyis utaznak, ha több a pénz, ami egyes esetekben így van, de ha vesszük például a lengyel lakosságot, akkor egyértelműen cáfolja ezt. Utazni nagyon kevés lengyel utazik máshova ütni, de ha van olyan MPP-s csata, ahol vagy epik a kör, vagy magas a CO, akkor rengeteg sebzést raknak bele otthonról.
Jól megmutatkozott ez a jelenség a korábban, MPP-s csatában szinte legyőzhetetlen Horvátország esetében, akit a gyengének tartott Irán úgy vert ki Kanadából, hogy pontot sem vesztett a hadjárat során. Hogy volt ez lehetséges? Ugyanúgy, ahogy most az edzőháborúnak induló szlovén-horvát esetében, ahol a szlovénoknak könyörögni kell, hogy ne üssenek hozzájuk, mert simán elverik a teljes erővel küzdő horvátokat és szövetségeseiket. Mindkét országnak az MPP-szettjében rejlik a titok. Vessünk hát rá egy pillantást!
Ahogy látjuk, minden, az oldalukon lévő erős országgal és számos kisebb országgal van MPP-jük. Ha összeszámolnánk, hogy mennyi embert és mennyi sebzést ér el potenciálisan az ő MPP-szettjük, akkor valószínűleg kijönne, hogy a potenciálisan szóba jöhető ellenfelek egyikének sincs semmi esélye ellenük. Már persze, ha epik csatáról vagy CO-harcról lenne szó. Igazából ez csak egy elméleti kivétel, mert éles csaták esetén majdnem mindig epikbe jut, illetve CO-zzák a felek.
A jelenlegi kormánynak is így kell eljárnia, ha egy - a külügyi közlönyben beharangozott - nagy dobást akar előkészíteni. Meg kell nézni, hogy ki a célpont, meg kell nézni, hogy milyen MPP-i vannak, kiknek a segítségére számíthat, mennyi a tankolási potenciáljuk, kik utálnak minket, akik mindenképpen oda fognak ütni és nekik mennyi a sebzéspotenciáljuk. Ha megvan ez, akkor lehet összeállítani a saját oldalunkat. Mennyi a mi tankolási potenciálunk, mennyi embert és sebzést érne el a CO-nk, vagy az epik csatánk, ha arra kerülne sor? Kik jönnének nekünk segíteni a célország ellen? Kit tudunk érdekeltté tenni a mi sikerünkben? (Ez utóbbi lehet amiatt, hogy utálják ők is a célországot, vagy szeretnek minket, vagy stratégiai érdekük fűződik a sikerhez.) Ha mindez nincs végiggondolva, akkor fölösleges belevágni, mert nem fog sikerülni.
Illetve megérheti, a szórakozás miatt. Bár nem tudom mennyire fér bele a just for fun fogalmába az, hogy előre tudjuk, hogy veszteni fogunk. Ezt mindenki döntse el maga.
Végezetül visszatérnék még pár mondat erejéig a lakosságszámra és annak okaira. Rengetegszer hallom azt érvként innen-onnan, hogy azért csökken a népesség, mert ilyen vagy olyan politikája van az országnak. Vagy, hogy azért hagyja rá a regisztrálók döntő többsége, mert nincs ilyen vagy olyan háború. Nos, mindkét érvelés hamis, mert nyilvánvalóan nem erről van szó.
Ahogy láttuk fentebb, másoknál sokkal, de sokkal durvábban fogy a lakosság (Magyarország élmezőnyben van a megtartás tekintetében), illetve az is kimondható, hogy a játék "izgalmai" és a játékosszám között nincs szignifikáns összefüggés, mert például az argentinok jó kétezerrel vannak kevesebben, mint fél-háromnegyed éve, pedig időközben eltörölték a lengyeleket, kivetették a horvátokat Indiából, majd Chilével hadakoznak, tehát mondhatjuk, hogy van kemény háborújuk. A játékot elhagyó regisztrálók pedig még azelőtt hagyják abba, hogy akárcsak megnyitnák a háborúk fület, szóval a második érv is fals. Rengeteg abbahagyó megmaradt a 0 xp-n, tehát semmit az ég világon nem csinált, miután belépett a játékba. Nyilván nem azért tette ezt meg, mert arra gondolt, hogy jajj, de rossz a mostani elnök irányvonala, inkább nem játszok tovább.
A társadalom fennmaradásának garanciája továbbra is az öreg, 4-5-6 éves generációk minél nagyobb mértékű játékban tartása. Akik jönnek fiatalok, évek múltán jutnának oda, hogy erős d2-d3asként számottevő részei legyenek a csatatérnek, de az is csak akkor, ha előtte racionálisan, a karakterépítés szempontjait figyelembe véve játszanak. Én viszont nem terveznék 3-4 évre előre, mert nagyon valószínű, hogy ez a játék nem fog már annyit kihúzni. Persze a közösségnek, a sajtónak, a politikai modulnak hasznos és fontos tagjai lehetnek az ifjoncok is, ezt nem győzöm hangsúlyozni.
Maradok tisztelettel:
ICS
Comments
1.
Egy.
Kettő, én nyertem!
öveket becsatolni
zuhanunk tovább
egész egyszerűen, nálunk olyan szerencsésen jött anno össze az index 1-2 bumm, majd a napiszar és a kuruc stb, hogy azonos érdeklődésű emberkék megtalálták egymást, és azóta is kis közösségben elvannak - plusz időben, a játék elején begyűjtöttük az igazi kockákat, akik - már csak a tamagocsi feeling miatt is - még mindig feljárnak.
puruttya is
tamagocsi rulz 😃
ja, emlékeztek a japán-magyar klikkháborúra, ami nem itt zajlott, de volt itt is "vetülete"?
Hajjaj, fél éven át nyomtam a kapcsákat és benne voltam a TOP15-ben.
Beszéljük meg, melyik játékot szálljuk meg, miután ez megszűnik. Travian kizárva.
Ez amúgy nem egy rossz ötlet.
Akkor ha eljön az idő, cikkezzünk róla. Sokat.
Ha eljön az idö, akkor azt onnan fogjuk tudni, hogy máról holnapra megszűnik. Ez azt jelenti, hogy nem fogunk tudni egymással kommunikálni.
Miért zárod ki a travit? 😃
Mert szánjon annyi időt egy játékra a rosseb 🙂
6 év erep után mi számít soknak? 😃
My little pony?
Felírom az esélyesek közé.
Van még olyan játék amely nemzetekre lenne osztva?
Az erep koppintásai például. De annak idején Shaok is cikkezett egy magyar fejlesztésű játékról, ahol meglepően nagy volt az országok népessége, ahhoz képest, hogy szintén klón. Viszont annak a nevére már nem emlékszem.
Sact, az a játék meghalt, mert folyton sírtak a románok a magyar adminisztrátor miatt, és miután nagy tankolásokkal, egy nap alatt hét csatában szarrávertük őket, az adminisztrátor beohozott egy nekik kedvező fejlesztést, így a magyarok fele lelépett kb.
Scat*
Bocsi a névbotlásért.
Klánháború?
Bár ott az a sit, hogy meghátorozott ideig mennek a szerverek, a klánok területi uralma alapján.
A legtöbb játékkal szintén ez a baj (grepolis, stb.)
Valami normálisan fejlesztett klónt tényleg jó lenne találni, ha ez megszűnne, bár én még naivan reménykedek, hogy (valahogy) még sikerül visszarántani az erepet a zuhanásból.
De akkor érdemes lehet külföldieknek is szólni, elvégre kell valaki ellenfélnek is.
Vagy vegyük meg bagóért...
vPopulu s
még az erep is folyton cenzúrázza, azért nem tudtam egybe leírni 🙂
az eredeti erepublikot keltette életre, a munka skillest 🙂
Ott éppen most kezd újra feléledni az ország 🙂
Egyetértek, a Travian mellet nincs élet. 🙂
Amikor elkezdtük a babyboomot augusztus végén, kb 3800 an voltunk.
Az pedig tény, hogy sokan elmennek azért, mert a játék nem nyújt izgalmat számukra, mert nincsen normális csatánk és háborúnk, ezt maguk a távozók mondják. Lehet, hogy ha Argentína nem hadakozott volna ilyen aktívan akkor még többen fejezik be a játékot, ezt nem tudhatod, ergó nem vonhatod le az általad levont következtetést.
Az elnökválasztásokon szavazók számának alakulását is érdemes átnézni, az talán jobban mutatja az aktiv lakossagot🙂
Szerbia 1945
Lengyelország 1414
Románia 1321
Magyarország 1165
Argentína 1079
Törökország 840
Ukrajna 623
Brazília 462
Szerintem sokan vagyunk akik nagyon ritkán szavaznak, mert nincs kire, nincs miért. Ez alól a múlt heti szavazás sem volt kivétel...
de, Morden is indult a medalert, igy volt kire szavazni 🙂
Azt hiszem túl nagy szerepet tulajdonítasz ezeknek a statisztikáknak.
Egyrészt, mert ezek a számok egy cseppet sem hitelesek, kozmetikázottak. Az adminok huzigálják őket a saját céljaik érdekében. Gondolom lehet valami belső auditféléjük, számtalanszor támadtak fel karakterek ezrével hirtelen, egyszerre. Illetve titkolják, hogy a még aktív játékosállomány ne ijedjen meg és ne meneküljön el a jelenleginél is gyorsabban.
A másik ok a fakék. Ez a játék tele van fékekkel, amiket általában a maxbónuszos országokba regisztrálnak. tehát az argentin, a lengyel, brazil, kínai számadatok semmit sem érnek.
Harmadrészt a fakékat hullámokban irtják. Néha kitiltanak pár ezer karaktert valami automatizmussal. Ez vélhetően az első pont miatt van, adminok játszanak a számokkal. Erre mobra fékfarmja a bizonyíték, gyakran évekig hagyják működni őket, majd minden előzetes előjel nélkül kitörölnek egy csomót.
Tehát országok felemelkedéséről, játékosszám csökkenéséről hiteles infó nincs, országokra lebontva meg főleg nem. Érzésem szerint már minden csak Patyomkin falu itt, tehát nem érdemes nemzetkarakterisztikákat kutatni, abból cikkeket írni, következtetéseket levonni, főleg nem a messzemenő fajtákat.
Annyi biztos csak szerintem, hogy a hanyatlás gyorsul, és hogy minden adat kozmetikázott.
Igazából a lakosságszámra vonatkozó dolgot csak mint érdekességet hoztam be. Egyébként igazad van, hogy kozmetikázott és sokszor fals adatok kerülnek elő ebben a szegmensben.
A cikk lényege inkább a sebzésadatok, erőviszonyok és ezek szerepének bemutatása lett volna. Ezek az adatok viszont sokkal nagyobb hitelt érdemelnek, mint a lakosságra vonatkozók, így ezekből már talán lehet levonni dolgokat.
Tévedsz, nem bizonyíték semmire. Akkor sikerült lebukjak. Természetes hogy amint egy ilyent találnak, a pénzmozgásokat követve banolják az egészet. Ezért banolták szeredait is (sok pénzt utalt nekem pont banolásom előtt 1 nappal), és így banolták a többségükben idegen országokban levő jómunkásembereket is. Mag azokat is, amelyeket már korábban leépítettem (már eléggé untam, és folyamatosan csökkentettem a létszámukat).
A cikk alapvetően hazugságra s csúsztatásokra épül.
Ami egészen biztosan tény:
Az idetévedt antimagyarok már a korai fázisokban nyíltan gyűlöltek bármit ami jobber, vagy magyar:
http://www.erepublik.com/en/article/t-nyleg-a-kurucinfo-a-n-vekv-n-pess-g-oka--1033205/1/20
Ennek ellenére, nem volt olyan libbant bázis, ami eMagyarország nagyhatalmi státuszát magával a játékkal biztosíthatta volna.
Csak a nacionalista hangvételű toborzások után, első sorban a zindex (de)generációk (index1 és 2) csatlakozását követően érte el és a korfánkon a mai napig látszik a jetik bérén vett cenzor, bankalapácsos magyargyilkos kuvik toborzásának hatása, ahogy a későbbi tömegesebb belépések nyomai is jelen vannak:
http://index.hu/tech/net/2009/02/09/segitseg_az_eromanok_elfoglaltak_emagyarorszagot_/
http://index.hu/tech/net/2009/04/08/hogyan_lett_emagyarorszag_nagyhatalom_/
Ezekről Mandala sok érdekes és jól adatolt cikket írt anno: http://www.erepublik.com/en/newspaper/point-of-view--236604/1 ezért ezeket használom ics cáfolatára.
http://www.erepublik.com/en/article/emagyarorsz-g-t-rsadalmi-s-katonai-keresztmetszete-2479032/1/20
A régmúlt idők így néztek ki:
http://www.erepublik.com/en/article/sokan-vagyunk-m-eacute-gis-kevesen-az-uacute-j-rendszer-seg-iacute-thet-1491471/1/20
http://www.erepublik.com/en/article/-gazdas-aacute-g-eacute-rdekes-hazai-statisztik-aacute-k-1794487/1/20
Bármiféle tömeges beáramlás az RL magyar nacionalizmus a románok elleni harc prioritása alapján volt sikeres, aminek elsőként az őrvidéki polgárháború tett be, majd a románokkal kötött egyre aljasabb alkuk:
http://www.erepublik.com/en/article/mintha-pof-aacute-n-csaptak-volna-benn-uuml-nket-1912461/1/20
A baller és a jobber netes portálok nemzeti utánpótlási potenciálja eddigre totálisan kimerült, az erep bicskás-mhp-s antimagyar politikája, játékstílusa olyan rossz hírre tett szert az árulások, vérmagyarozások után, hogy a nacionalista toborzás háttere gyakorlatilag lenullázódott:
Folyt.köv.
https://kuruc.info/r/6/89995/
Az ország lakosságának megfiatalítása azóta sem sikerült, az utánpótlására a face felhasználása jelentett némi reményt, mint arra Mandala cikkének krofája is utalt.
A létszám azonban tovább zuhan.
Mielőtt rég lefolytatott vitákat újrakezdenénk, az alábbiakat szeretném ezek után rögzíteni:
- a sikeres toborzások alapja jellemzően az RL nacionalista érzelmekre ható szöveg, felhívás volt, aminek eredményeként 10000 feletti (papíron 24+ezernyi) stabil bázisra tett az ország szert,
- az erepes stratégia 2010 elejétől ezzel a nacionalista üzenettel totálisan ellentétes, majd a románokkal kötött sunyi békék és a romser megalakulása után kifejezetten magyarellenes volt,
- mindezek során NMO mint lehetséges játékcél sohasem szerepelt még a nacionalista jelképeket magukra öltő pártok konkrét taktikai, stratégiai tervei között sem,
- a "játéktechnikus" szemléletmód, az amoralitásuk és az RL érzelemeiket itt a játék keretén belül megélni akarók negligálása, kiszorítása és vérmagyarozása előbb erodálta, majd végletesen elpusztította a "vérmagyar" játékosbázist bent és kint is,
- a fogyó játékoslétszámon belül 1013 végére a fékerek és a játéktechnikusok kerültek meghatározó helyzetbe, de ez a stabil uralmi helyzetük a fogyást nem állította meg.
A fentiekkel nagyon nem állítom, hogy minden játékelhagyó ezek miatt az általam leírt okok miatt lépett le, marad távol.
De azt igen, hogy az RL nemzeti érzelmek ignorálása és semmibe vétele és ennek következményeként a fogyó létszám miatti erőcsökkenés jelentősen hozzájárult a jelen nyomorult helyzetetek kialakulásához és a hatalmi státuszotok (ha valaha volt is ilyen) elveszítéséhez, az friss utánpótlás lehetetlenségéhez.
A felelősség pedig ezért a tietek, a játéktechnikusoké első sorban, mert a ti vezetésetek volt meghatározó az eltelt 6 évben.
Mindez igaz is lehetne, ha kihagynánk azt a tényt, hogy a játékosszám két eseményt követően kezdett el drasztikusan esni: a 2010 nyarán történt v2 bevezetés, illetve 2011 tavaszán a románok sokszori eltörlése. Továbbá azt, hogy mialatt meredeken esett a játékosszám, végig volt román háború. Ezért én azt a teóriát fogalmazom meg, hogy a játékosok nagy része tényleg nacionalista okokból regisztrált (én is például), majd az első kör abbahagyta a modulváltásnál, mert nem tetszett neki a v2, a többiek meg azért hagyták rá 2011 tavaszától kezdve folyamatosan, mert a románok eltörlését, a nagy célt többször elértük és kezdetét vette a rutinszerű pingpong, ami már nem tetszett senkinek sem, csak az elnökök nem mertek változtatni pont amiatt, nehogy kommentwar legyen és nem tudtak új célt mutatni az embereknek, akik szépen lassan elhagyták a játékot.
Érdekes az, hogy a lakosságszám drasztikus esése akkor állt meg és fordult át egy szolíd és lassú ütemű csökkenésbe, helyenként stagnálásba, amikor megköttetett az első román NAP, 2012 augusztusában.
Határozottan emlékszem, hogy amikor én elnök voltam, 2013 februárjában, 5800 körül mozgott a lakosságszám. 2011 februárjában 12-13 ezer között. Ma 3800 körül van. Ez azt jelenti, hogy a román háború (és főként a pingpong) két évében a lakosság több mint 50%-a hagyta abba, míg a román háború nélküli 2 évben alig több, mint 34%-a. Ha megnézzük az aktív emberek számát, még sokkal nagyobb az eltérés.
Ez különösen alátámasztja az elméletemet az új cél szükségességéről.
Az, hogy a kívül maradók miért nem regisztráltak, vagy miért nem hirdették az oldalt, szintén valószínűbb, hogy azzal van összefüggésben, hogy maga a játék nem nyújt elég lehetőséget és szar az egész.
Ha meg igaz az, amit mondasz és elterjedt az, hogy itt "antimagyarizmus" tombol, akkor az csak és kizárólag a ti felelősségetek, mert biztos nem azok terjesztették el ezt, akiket ti antimagyarnak tartotok.
Mint azt írtam a lelépések általam felsorolt okai nem kizárólagosak, de nem elhanyagolhatók.
Ráadásul ezen nem elhanyagolható tényezők kapcsán a felelősség egyértelműen a lisztes-kuvik-tolvajló-kampec vonalat és epigonjaikat terheli, amely az idecsődített lelkes és "vérmagyar" tömegeket polgárháborúkkal, lopásokkal elidegenítette és elüldözte.
A románok "soxori" eltörlése konkrétan 2 (kettő) volt, mindkettőt gyors és sunyi alkuban, harc nélküli felszabadításuk követte mobra és általad elkövetve. Mindkettő súlyosan romboló és kártékonyvolt.
a románokkal való harcról azt állítani, hogy "senkinek" nem tetszett, hazugság, minimum egyet tudok akinek - veletek szemben - nem okozott sosem gondot ez, de a ti hol titkos, hol nyílt terveitekben nem harc, hanem alku szerepelt.
Az "új célok" korszaka hozta el a romsert és tette eMagyarországot vezető hatalomból csicskává, de ennek a demográfiához már csak közvetett köze van, mert a pusztulás és a szétesésetek a fenti és az álatalad is említett okok miatt addigra már megállíthatatlan volt.
Ennek a mélypontja két időszak volt: izralex kettős országeltöröltetése és a two szétverése az exedennel együttműködve. Egyik sem történhetett volna meg nélkületek és ellenetekre.
Amit a magyarelenességról írsz nyilvánvalóan hazugság, mert egyik sunyi alkut sem a "vérmagyarok" kötötték, hanem azok, akik sosem haboztak ellenségekkel, senkikkel sunyiban alkukat kötni: ti, jetICSicska.
.
2011 tavaszán folyamatosan ment a románok eltörlése. Hol felszabadultak egy-két régióra, hol eltöröltük őket. Aztán több alkalommal sor került még egymás kölcsönös eltörlésére. 2011 őszén inkább mi voltunk fölényben, majd 2011 telén és 2012 tavaszán, a törökök átállása miatt inkább ők. 2012 tavaszának végén és nyarán egyenlőbe fordult az állás és megint pingpong kezdődött.
A "folyamatosan ment" az kettő 2! alkalmat jelentett, bár kétségtelenül bármiféle rászánás nélkül folyt ezek között a harcnak csúfolt aktuális semmi.
Mindkét (2!) alkalommal harc nélkül szabadítottátok fel őket, egyik alaklommal a féker mobra, másik alkalommal pedig te. A dolog szépséghibája csak annyi, hogy a te letörlésed előtt is megalkudtál velük - persze titokban, sunyi módon, csak átvertek a romi gazdáid és így nem maradt más választásod mint a harc ellenük, amit végül ismét árulással fejeztál be, másodjára is egy hónap alatt.
Ilyen aljas elnök - aki egy hónapban kétszer is átverte a magyar játéksokat a románokkal megalkudva, sunyiban - azóta sem volt eMagyarországon.
Nem hiszem el hogy mindig ki tudod belőlem csalogatni azt a 25 huf-ot! 😃
ICS, ICS, a jeticsicskaságodnak már globális hatása van, már nem csak a magyarok pusztulnak tőled, hanem az egész eVilág 😃
Az a fajta amoralitás ami a jetICsicskát és társait jellemezte és jellemzi ma is nem egyedi jelenség az erepen, ezért bár ilyet senki sehol nem írt le, de a felsorolt okok miatt ez vezethetett, vezet a régebbi baráti-emberi- szövetségesi kötelékek elvesztéséhez és totálisan érdekalapú, egymást is az a$$h@le-hoz hasonlóan eláruló, átverő, szívató "szövetségekhez" is.
Tehát ha pusztulnak mások is (nyilván pusztulnak) annak nem a jeticsicskaság, hanem az emögött álló amoralitás és kiüresedés is meghúzódik.
terjed ez az ICS, mint egy vírus, hogy fene a képét 😃
Látom nem érted a magyar szót.
Ha valamit nem értesz, inkább kérdezd a rebét!
Attól, hogy valaki hülyeségnek gondolja a véleményed, még érti a magyar szót.
Nem úgy tűnik. Olyasmire próbáltál reagálni mindkétszer, amit én sehol nem írtam.
Ebből joggal következtethetek arra, hogy nem érted meg amit ide írtam magyarul.
Pont ezért javasoltam, hogy ha nem érted a magyarok nyelvét, kérdezd a rebét, ő még a bennszülöttektől tanulta mielőtt a kibucotokba került.