Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy

[ICS] Ember tervez admin végez...

Day 1,874, 04:14 by Istencsaszar

Üdvözlöm a kedves olvasókat!

Ha valaki ma az aktív csatákra néz, azt is mondhatná, hogy milyen hülye volt ez az eMagyar Kormány, és az elnök, hogy úgy intézte, hogy egyszerre fusson mindkét csata, illetve több RW is. Nos, nem ez a helyzet.

Az eredeti tervünk az volt, hogy a román támadással kivárjuk a 72 órás autoattackot, addig pedig eltöröljük a törököket, a bolgárokkal karöltve, hogy lezáruljon az a háború és lehessen adni egyből az iráni NE-t, vagy ha nem nyertük volna meg az első csatát, akkor a románt. Nagyon szépen haladtunk is vele, mert kivédtük az első román támadást, két csatát nyertünk a törökök ellen simán, illetve megvédtük az összes fontos RW-t.

Ám ahogy a címben szereplő közmondásból is tudhatjuk, sosem csak rajtunk múlik a dolog. Már tegnap este félő volt, hogy közbejöhet valami, mert a bolgárok is hasonló, "automata" támadást kaptak ajándékba a görögök ellen. Ott további problémákat okozott az eset, mert a szerbek ugyebár NE-t adtak a hellének ellen, de csak két régióban voltak határosak. Az egyikben futó RW-t már az automata támadás előtt elkezdték felszabadítani, míg a másikat a bolgár auto ütötte be, így lezárták a szerb-görög háborút csata nélkül. Persze a bolgár ticketekre nagy ívben tettek az adminok és végigfutott a stratégiailag hátrányos csata.

Aztán ma reggel mi is arra ébredtünk, hogy valaki támadott helyettünk. Mivel a török háború lezárása az elsődleges prioritás, folytatnunk kellett az előre eltervezett menetrend szerint. A románok elleni támadást persze megpróbáljuk megnyerni, ugyanis a sikeres keleti áttöréshez szükség van a nyugalomra itthon.

Mondjuk azt kicsit inkorrektnek érzem az adminok részéről, hogy kiírják hivatalos, elnököknek szóló üzenetben, hogy január 7-ig marad a 72 órás autoattack szisztéma, erre 5-én, illetve 6-án random módon indulnak el a csaták. De mindegy, így alakult, nem tudunk vele mit csinálni, alkalmazkodni kell a helyzethez.

Adminisztratív jellegű kéréssel zárnám mai cikkemet: kérem a tisztelt képviselőket, hogy arra az esetre, ha ma este lezárulna a török háború, NE adjon senki román NE-t, mert elképzelhető, sőt, mi több, valószínű, hogy másik NE-t kell adnunk a továbbhaladás érdekében. Továbbá bármilyen NE kerül is beadásra, mindenképpen várjatok a szavazással a lehető legtovább! Köszönöm.

 

Comments

GregoryG
GregoryG Day 1,874, 04:20

Aki román NE-t mer adni azt kerékbetörjük.

HUpakolas
HUpakolas Day 1,874, 04:22

Phallosz

susususk
susususk Day 1,874, 04:35

PM-ezzétek végig a kongát, mert amúgy tuti beadja valaki, és még meg is szavazzák.

Jacques Cousteau
Jacques Cousteau Day 1,874, 04:55

A kérdésem az lenne, hogy miért szabadítjuk fel Podoliát? Oké, hogy kell a Lengyeleknek az út, de miért? Ezzel két bónusz elvész, plusz ha ma bukjuk a Fehérorosz régiót akkor az már három. Miért nem segítenek be a Szerbek ha már úgyis lezárult a Görög háborújuk? :]

Istencsaszar
Istencsaszar Day 1,874, 05:18

Jacques Cousteau: egy bónusz sem megy el podóliával, mert donbas határos tauridával. Így megmarad minden nyersanyag. Feltéve, ha meg tudjuk tartani Homelskaya-t. Ha nem tudjuk, még azzal sincs közvetlen baj, mert a török Black Sea Coast of Turkey régió szarvas bónuszt ad egyelőre.

Hulyeur
Hulyeur Day 1,874, 05:19

Ráadásul mire a lengyelek eljutnának addig, hogy nekimehessenek a románoknak, az vagy 1 hét!

Nouvion
Nouvion Day 1,874, 05:30

Lengyel NE-t kellene beadni. Az tutira véget vetne az unalomnak.

GregoryG
GregoryG Day 1,874, 05:30

@Hulyeur: 2x24 óra NE, a mostani RW és az Ukrán csata, ez max 4 nap de optimális esetben akár 3.

ForradalmiMaki
ForradalmiMaki Day 1,874, 05:38

@Kulgar: 2x2cent unicum next 360 huf és az ukrán pálinkát még mindig nem issza meg senki, légyszíves kussolj a származásod tudatában, köszönjük

Galbeca
Galbeca Day 1,874, 06:05

A törökeket momentán elég nehéz eltörölni, mert az emirátusokban egy Umm al Quwain (azthiszem) nevű régiójuk van, ami körbe van fogva Irán által is...

Jacques Cousteau
Jacques Cousteau Day 1,874, 06:06

Így világos, nem láttam, hogy Donbas határos Tauridiával. ;P

Arkon Zaldor
Arkon Zaldor Day 1,874, 06:15

Itt is megkérdezem. Ennyi csata mellett nem ésszerűbb lett volna a török támadás megindítását húzni amíg csak lehet?

Istencsaszar
Istencsaszar Day 1,874, 06:28

Nem, mert minél hamarabb le kell zárni a török háborúnkat, hogy tudjunk továbbhaladni.

Hgmg
Hgmg Day 1,874, 06:32

megint a tartós bónusz ment a levesbe először.. Miért nem a román csatát adjuk fel?

Arkon Zaldor
Arkon Zaldor Day 1,874, 06:55

És mire lesz jó a továbbhaladás, ha itthon meg "szarban leszünk"?

Istencsaszar
Istencsaszar Day 1,874, 07:46

Még egyszer mondanám, a török régió átmenetileg adja ugyanazt a bónuszt, amit a fehérorosz. De ha elvesztenénk, majd visszaszerezzük később.

Arkon Zaldor: szarban nem leszünk. Miért lennénk? A lengyelek mennek rá a románokra, mi meg megtartjuk a kezdeményezést. És ezért nem adjuk fel a román csatát, mert fontos, hogy nálunk legyen a gyeplő, ne ők támadjanak akkor, amikor akarnak.

Egyébként meg eddig az volt a polémia oka, hogy a kajabónusz semmit sem ér, erre már most mindenki siratja Homelskaját, mikor el se vesztettük. Meg lett mondva előre, hogy a komoly háborúzás velejárója lehet az ideiglenes bónuszvesztés. Van két MPP-s háborúnk, és jelenleg 3 RW felületünk. Mit gondoltatok, hogy soha nem fogunk egyikben sem veszteni?

Egyébként a belarusz régió valószínűleg maradhatott volna, ha nem jön közbe ez az idióta automata támadás. Szóval köszönjétek az adminoknak.

Hgmg
Hgmg Day 1,874, 08:05

A kaja adóemelése már gáz volt, a bónusz bukás meg újabb pofon.. Tudod jól, hogy a török terület kb. semeddig nem lesz a miénk, már megy is a felkelés.. Nem értem, hogy miért kell a románokat fogni. A török háború zárul, jöhet egy iráni, ami nudli és akkor tudnánk a románokkal foglalkozni. A bónuszt majd visszaszerezzük? Mikor? soha.. a románoktól lehet majd időlegesen, de tartani azt sem fogjuk tudni.. Ugyanazt nyomjátok folyamatosan, csak tereltek mellé..

Istencsaszar
Istencsaszar Day 1,874, 08:56

Hát például azért kellene nyerni az első két csatát a románok ellen, hogy ne tudjanak követni keletre. Ez az egyik. A másik meg, hogy gondolom ha leszarnánk a román csatákat és csak a többire koncentrálnánk, akkor előbb utóbb nem egy, hanem az összes bónusz elmenne, mert nyilván van eszük, és miután észreveszik, hogy keletre nem tudnak menni, hát mit támadnának meg? Kárpátalját. Az meg -4 bónusz. A lengyeleket majd megkérjük, hogy úgy támadjanak, hogy zárjanak el minket a románoktól, amint lehet.

Hgmg
Hgmg Day 1,874, 10:18

Bármikor csak 1 front lenne a románok ellen és csak 1 csatát kellene hozni. Most megy egy csomó, amiből azért a kaja nem lenne rossz, ha maradna, mert ez a régió tartható a környéken. Ha NE kell a fehéroroszokra, akkor kb. soha nem lesz már a miénk.. Mindenáron kalandozzunk, persze, de már megint a gazdálkodók rovására megy a dolog, pedig okosabb tervezéssel mindent meg lehetne tenni.. Jah, persze, majd lesz 50% az adó, aztán az államnak úgyis lesz bevétele..

Karlista
Karlista Day 1,874, 10:37

Ez hogy adminék két fronton csalnak, mi meg benyeljük a bránert elég furcsa hozzáállás...?! Semmi TWOCOT tiltakozás???

Ha mást nem minthogy propagandaszempontból felidegesítünk mindenkit a nemzetközi sajtóban a csaló senkiházik ellen, már az is értelmes lenne, így tényleg csak asszisztálunk az útonállóknak!

Kitsune Usureki
Kitsune Usureki Day 1,874, 10:43

V~

Hát igen, az adminok eJapán levesébe is többször beleköptek, aztán ugyanúgy tettek a mi fejünkre is. Azon csodálkozom, hogy ilyen admin csapat mellett, hogy maradt még fönt az eRepublik. Az emberek már inkább egymással játszanak, mintsem a játékkal magával...

Terkofy
Terkofy Day 1,874, 10:49

A csalókat szembesíteni kell saját galád tettükkel.

Istencsaszar
Istencsaszar Day 1,874, 11:28

Az elmúlt nagyjából fél évben a napok 90 %-ában 8 bónuszunk volt. Eddig a gazdálkodók érdekei érvényesültek. Mindig kerülve volt a komoly háború, nehogy a bónuszok veszélybe kerüljenek. Most eljött az idő és a lehetőség, hogy a kalandozás és hadjáratpártiaknak kedvezzünk. Az még hab a tortán, hogy a román háború pártiaknak is van mit csinálni most. Sajnos ilyen ez a játék. Időről időre változtatni kell a főbb irányvonalakon, különben valakik számára unalmas, egysíkú lesz a játék. Azt meg azért lássuk be, hogy nem a nagytőkés, cégezésből megélő réteg adja magyarország legnagyobb részét.

Hgmg
Hgmg Day 1,874, 12:25

ICS! Mikor is volt 90%-ban 8 bónuszunk? A lengyelek utaztatása alatt?

Hgmg
Hgmg Day 1,874, 12:26

kaját mindenki fogyaszt és a többség termel is, nem csak a nagytőkések!

Eheslo
Eheslo Day 1,874, 12:35

Nos ics még tegnap is arról habogtál, hogy ezekkel a csaló tolvaj jetikkel akartok békét kötni mielőbb.
Remélem a fékjeitek nem csak szavazni tudnak, hanem harcolni is mert bizony Isten nem ütök azért, és nem áldozok a továbbiakban egy fillért sem arra, hogy amit ma véres verítékkel megnyerünk azt a magadfajta antimagyar szemetek holnap a jetik kezére adjátk egy sunyi és mocskos alkuban.
Menjetek a jetik seggét nyalni egyedül!
Teszek rátok.

Még valami, ha ebben a helyzetben, nyakatokon a jetik késével még arra is telik a mocskos lelktekből, hogy ellenségeink az ukránok oldalán harcoltassatok magyarok ellen, hát tényleg értettek vagytok a pusztulásra mind egy szálig.

Arkon Zaldor
Arkon Zaldor Day 1,874, 12:58

ICS: Én épp azon csodálkozok, hogy húzós csatákat futtatunk párhuzamosan. Miközben lehetőségünk lett volna shiftelni a török csatát kb. a román csata első feléig. Erre inkább azt is elindítottuk. Na szerintem ez volt egy baki. DE én nem vagyok a kormány programja ellen! Csak nem értem, hogy a kb. fél napos késedelem a török fronton miért is lett volna gond...

Istencsaszar
Istencsaszar Day 1,874, 16:07

Azért nem kellett csúsztatni a török csatát, mert majdnem biztos volt, hogy minimális erőbefektetéssel megnyerjük simán. A román csata, ami húzós.

Éhesló: mindig sunyi békét emlegetsz. Miért volna sunyi? Én nyíltan megmondom neked, hogyha rajtam múlna, akkor én már holnap békét kötnék a románokkal, mert egész egyszerűen nincs értelme a harcnak és a háborúnak. Az ukránoknak meg azért lett felszabadítva a terület, hogy a lengyelek át tudjanak jönni rajtuk és a románok ellen besegítsenek. De tudod te ezt nagyon jól, csak bomlasztani akarod az elmúlt napokban összeállt, példaértékű összefogást.

Istencsaszar
Istencsaszar Day 1,874, 16:09

Hgmg: oké, mondom, hogy megértem, csak akkor ne legyen sírás, amikor hetekig, hónapokig nincs komoly csata, hadjárat. A komoly háború és a bónuszon való üldögélés fizikailag kizárja egymást.

Heidar
Heidar Day 1,874, 20:59

ICS, minden tiszteletem, hogy próbálsz minden kérdésre higgadtan válaszolni.

Hgmg
Hgmg Day 1,874, 21:35

Engem biztos nem láttál sírni komoly csatáért..

torres1992
torres1992 Day 1,874, 22:19

Aliensk azért ne nézd már ennyire hülyéknek a konga tagokat, azért, mert pár hónapja valaki hülye volt, nem biztos, hogy minden ciklusban van legalább 1 hülye.

rRonin
rRonin Day 1,875, 23:59

mindenki magából indul ki xD
ICS - le a kalappal, ahogy Heidar is írta volt.
Hozzuk ki a legtöbbet az adott helyzetből, ez a fő!

Hgmg
Hgmg Day 1,875, 00:03

+komoly háború mindig van, csak fel kell tüzelni a népet a szöviért történő ütésre..

kinagbo
kinagbo Day 1,875, 00:44

"Hgmg: Mindenáron kalandozzunk, persze, de már megint a gazdálkodók rovására megy a dolog, pedig okosabb tervezéssel mindent meg lehetne tenni.."
Tervezni lehet bármit, ha admin végez! A cikk után ilyet írni...

Istencsaszar
Istencsaszar Day 1,875, 02:21

Hgmg: nem mondtam, hogy konkrétan te sírtál, de azt azért láthattad, hogy rendszeresen ment a sajtóban, cikkek alatt a sírás-rívás, hogy miért nem indulunk már meg.

hadaved
hadaved Day 1,875, 02:54

-sírunk, hogy kell taurida, a kajabónusz le van baszva, meg amúgy is miért nem megyünk neki a törököknek?
-sírunk, hogy elveszett az "értékes" kajabónusz, minek mentünk neki a törököknek?!
Hgmg! miért is okozna gondot a fehérorosz NE? egyszer már felmostuk velük a padlót, még egyszer miért ne lehetne megtenni?

Istencsaszar
Istencsaszar Day 1,875, 03:34

Mivel a fehéroroszok közeledtek a lengyelekhez, simán van rá esély, hogy a kieső MPP-iket kifizetve adnak ránk NE-t, ha sikerül letárgyalni.

Lixuskzs87
Lixuskzs87 Day 1,875, 05:09

Szerintem eddig zsír a 3-4 frontos háború. Szépen haladunk keletre, közben jetit is lehet ütni, hab a tortára.

Botyar
Botyar Day 1,875, 05:16

Hgmg: ezzel a gazdasagi rendszerrel ergo nincs ertelme barmit is termelni, barmit is eloallitani! sajnos fogadd el, hogy v1 odebb van mar es hagyd a fenebe az egeszet. minimalis haszonnal rl sem arulok semmit es nem is fogok itt sem! ar/ertek aranyban melyik q7 gyar eri meg? Egyik sem... de sajnos mas se nagyon!

Botyar
Botyar Day 1,875, 05:16

Heidar \o

Peter Palus
Peter Palus Day 1,875, 08:35

Miért a Körös vidéket támadjuk , az jól van , hogy ott lakik Ernst (ha jól tudom),de azért én az olajra mennék Muténiában...

Eheslo
Eheslo Day 1,875, 10:22

Jó kérdés Peter Palus.
De azt gondolom a jeti haverjaik zokon vennék, ha ott rúgnának beléjük, ahol nekik is fáj.
Ilyet csak a jetik tehetnek velünk.

Hgmg
Hgmg Day 1,875, 11:20

Botyar! Megtermelem azt, hogy tudjak edzeni és ott ütni, ahol kell. Ha nem termelnék, vagy az edzést kellene feladnom vagy menni kellene BH-kat ütni. Nekem csak ennyire fontos a gazdaság. Lehet nem jelentős a sebzésem, de néha azért jól jön : )

Istencsaszar
Istencsaszar Day 1,875, 11:41

Peter Palus: azért, mert most olyat kellett ütni, amivel talán "egyszerűbb" lesz megtartani a kezdeményezést, mert az a fontos jelenleg még. Ebből a szempontból a semleges Kőrös jó. Muntenia olyan náluk, mint nálunk CH. Mindenkinek minden rejtett forrása előkerül. Ott tuti nem nyertünk volna most. Ez az egyik. A másik, hogy az aktív román lakosság egy igen jelentős része, nagyjából ezer fő él ott, így, ha el is foglaljuk, akkor hirtelen igen kemény RW-kkel kellett volna szembenézni a többi területen. Márpedig ez nem jött volna túl jól a sokszáz török és a többszáz ukrán mellé. Lehet, hogy a térképen azt látod, hogy muntenia adna egy plusz bónuszt, de a valóságban ez inkább más bónuszok elbukását jelentette volna a megnövekedő ellenséges RW kapacitás miatt. Láthattuk ma, hogy milyen nehezen lehetett hozni Bassarabiát, pedig csak a törökök egy elhanyagolható részéről és az ukránokról van szó. Ehhez gondold még hozzá a többszáz (akár ezer) aktív románt. Na ezért nem ütöttük ma munteniát.

Istencsaszar
Istencsaszar Day 1,875, 11:42

Amint lezárul a török háború és megkezdődik a jóval könnyebb iráni, utána azt majdhogynem el lehet felejteni és lehet ütni a románt, ahol éred, de addig trükközni kell.

Arkon Zaldor
Arkon Zaldor Day 1,875, 12:57

ICS: Köszönöm a választ. De még mindig nem értem, hogy egy nehéz csata mellé minek behozni egy másikat - még ha az könnyű is...
Szerintem ez stratégiailag baki volt, de nem akarok kötekedni :]

Istencsaszar
Istencsaszar Day 1,875, 13:38

Végülis a lényeg a lényeg: mindkettőt nyertük. :]

Hofi73
Hofi73 Day 1,875, 22:42

Nem megyunk mi sehova.... Es roman NE-t!!!

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.