Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy
Resend email   |  Can't find the email? confirmation@erepublik.com

Resend the confirmation email to this address

Resend email Can't find the email? confirmation@erepublik.com

[EN]What happened yesterday? Кого защитаваха руснаците вчера?[БГ]

Day 1,936, 13:45 by Krum III


Българска версия по-долу

English version

The Russians deserve respect for what they did yesterday. It was impressive and unheard of - more than 4 times their regular damage. Even the Greeks have never achieved this.

Russian daily damage


But whom were the Russians trying to shield yesterday? These guys?

Chinese daily damage


They didn't even blink!

I totally understand the Russian-Chinese friendship but aren't these statistics weird?

At the same time, EDEN already took advantage of the situation. Despite the official neutrality, many Bulgarians were fighting in Kaliningrad for either of the two sides and Romania and Turkey were easily expanding on the Balkans gaining new resources. Greece liberated some of their regions.

The result of this war will be the opposite of the target announced - the revival of EDEN.

Българска версия

Руснаците направиха вчера нещо нечувано и впечатляващо, за което заслужават уважение - нанесоха над 4 пъти повече щета от нормалната за тях. Дори гърците не са танкирали толкова.

Щета на Русия за последните дни


Кого защитаваха руснаците с това показно? Тези ли?

Щета на Китай за последните дни


Те даже не са трепнали!

Напълно разбирам руско-китайското приятелство, но не е ли странно такова поведение?

В същото време, ЕДЕН вече се възползва от ситуацията. Въпреки официално обявения неутралитет, много българи се биеха в Калининград за двете страни, а Румъния и Турция се разшириха необезпокоявани на Балканите, печелейки нови ресурси. Гърците пък успяха да освободят някои свои региони.

Резултатът от войната ще е точно обратния на заявените цели - съживяването на ЕДЕН.
 

Comments

Di0mitko
Di0mitko Day 1,936, 14:04

Хипотетично:
А ние с хърватите приятели ли сме? И бихме ли позволили на турците да ни изтрият за да стигнат до териториите на хърватите(ако бяха на Балканите)? Би ли бил съгласен доброволно без да се бориш да ни завземат териториите турците???

Krum III
Krum III Day 1,936, 14:11

Опитай пак. В сравнението ти има доста неточности.

Di0mitko
Di0mitko Day 1,936, 14:15

Да естествено, че е неточен коментара ми затова написах, че е хипотетичен.... И все пак би ли позволил на турците да ни окупират, само и само за да си изпълнят тяхните неясни цели (защото полския външен министър е доста неясен в това какво точно иска)???

buba4ko
buba4ko Day 1,936, 16:00

бате, преди да пишеш такива сравнения помисли малко де!
руснаците са агресорите към поляците, както турците са агресори за нас!!! Мамка му, толкова ли е сложно да се про4ете 5 минути история?
Ако се пише сравнение, трябва да си турчин и българите да искат коридор през турция за да се бият някъде.
аман вече от хора дет ходят на училище и аз вече не знам що.

Di0mitko Day 1,936, 18:46

Comment deleted

Di0mitko
Di0mitko Day 1,936, 19:09

Да турците са били агресори спрямо нас, но и ние сме им обявявали война - 1912 примерно... От друг страна поляците са атакували русия в продължение на 600 години (чак до войната за полското наследство), като даже по времето на Лъжедимитрий са извършили доста жестокости... Така, че това не е конфликт в който едната или другата страна е агресор, враждата е толкова стара колкото тази между франсетата и англичаните (поне последните са се спогодили след Наполеон)...

Spiritis IV
Spiritis IV Day 1,936, 14:04

о7

DS_4Ka
DS_4Ka Day 1,936, 14:07

В крайна сметка се всички се бием за еден :Д

SmileBG
SmileBG Day 1,936, 14:09

хахахахахаха Ти си моят Бог на логиката! хДДДДДД

Мислех да пиша сериозен коментар, но...... хахаха
извинявай, нищо лично : ))))

Krum III
Krum III Day 1,936, 14:12

Логиката ми е много проста - двама се карат, трети печели.

SmileBG
SmileBG Day 1,936, 14:15

Ами обясни я тая твоя логика на полските ви дружки... и предполагам знаеш на кои наши Даже първо я обясни на нашите, че те май са по за бой и от поляците : )

Krum III
Krum III Day 1,936, 14:18

Di0mitko, задаваш ми същия въпрос, за който ти казах, че е неточен. Начертай ми аналогична ситуация като тази Полша-Русия-Китай и ще ти отговоря.

Krum III
Krum III Day 1,936, 14:22

SmileBG, войната щеше да приключи вчера, ако китайците се бяха вдигнали да помагат, но те си траеха. Защо? Да не би да НЕ се чувстват застрашени? Кого бранеха тогава руснаците?

Със статията ми се опитвам да разбера какво става. Имам доста съмнения, и неслучайно съм подчертал една ключова думичка в текста.

panzer I
panzer I Day 1,936, 14:37

да дъвчем едно и също не виждам смисъл вече
ти си си наврял главата в гъзъ и нема сила дето да я извади а пък за доводи, логика , чест и морал въобще да не говорим

Krum III
Krum III Day 1,936, 14:46

Твоята е в задните части на руската мечка, така че ако нямаш какво да кажеш, не е задължително да коментираш.

TheManiacBG Day 1,936, 14:52

Comment deleted

invaluable
invaluable Day 1,937, 01:03

odpierdol sie, czarnuch

Tervel 2 Day 1,936, 14:43

Comment deleted

Tervel 2
Tervel 2 Day 1,936, 14:44

Да го у@ба -за пръв път от както съм в играта виждам българи са се бият срещу.............българи на ...........................руско.-полската граница , защитаващи в крайна сметка................китай ! май играта отново ще жетрва силна фигура (еБългария ) да възтанови динамиката .

Krum III Day 1,936, 14:45

Comment deleted

Krum III
Krum III Day 1,936, 14:49

Проблемът е, че има твърде много българи индоктринирани от социализма да мислят за Майка Русия и двойната освободителка и няма сила, която да ги накара да погледнат, че всичко в руската политика към нас е интереси - както тук, така и в РЖ.

Един велик човек е казал - който ни освободи, той ще ни пороби. Твърде много са тези с поробено мислене у нас.

panzer I
panzer I Day 1,936, 15:04

смесването на истини,полуистини и откровенни лъжи се нарича демагогия ,ама ти не си добър дори в това

Krum III
Krum III Day 1,936, 17:29

Прав си, въобще не ставам за демагог.

Di0mitko
Di0mitko Day 1,936, 18:50

Е тук се бъркаш, има хора в еБългария като мен, който не могат да понясят политиката на РСФР и предхождащата ги СеСеСеРе, но искат да се бият за тази Русия от играта...

Quellor
Quellor Day 1,936, 15:41

Круме, ти още ли не можеш да проумееш, че руснаците се биха за честта си и затова танкираха така? Явно човек като теб е трудно да разбере мотиви като чест, морал и достойнство. Всичките приказки и принципи, дето декларирахме при напускането на ЕДЕН вече са в миналото. Румънци и хървати ни се смеят, ама ти естествено не можеш да разбереш защо (напълно логично, с оглед нивото ти на разсъждение). Вчера СОТ загуби почти всички битки, ама затова не били виновни Полша и 2, че ни изоставиха, а руснаците, че си били защитавали територии (малее, какви били нагли).
По интересно е обаче ние какво правим. Айде, за войната с Гърция и криенето в Египет нормално и разбираемо, ама що бягаме всички битки и най-веч от бой с турците и доброволно им отстъпваме 3 бонуса? Като загубим всички оригинални доброволно - после какво? Ако си мислим, че сме се скрили и никой няма да ни търси - да не стане като миналия път, когато също се бяхме "скрили" в Иран и Индия.

buba4ko
buba4ko Day 1,936, 16:06

пич, според тебе заради "част и достойнство" руснаците са избивали милиони поляци през столетията...ако така мислиш...свий си килимчето и произнасяй думите "алах акбар" на друго място!
А това е една тъпа игра, кво толкова ако се даде един коридор, не може да се сравнява с избиването на 15 000 висши офицери от Сталин пред 40-те години на миналия век, нали?
опа, айде сега кажи - това е игра, недей вкарва РЖ...ми кат е игра що се впрягат братушките толкоз ?

Quellor
Quellor Day 1,936, 16:18

Нито имам килимче, нито произнасям "алах акбар", ама като намесваш РЖ - ако не беше Русия, можеше сега всички да го правим. Иначе голяма логика си извадил - де е Китай, де е Сталин, ава нали мовек трябва да се оправдава с нещо.
Колкото до въпроса ти - еми ние що се впрягахме на приемането на Турция в ЕДЕН? Сега постъпваме типично по ЕДЕН-ски и затова ни се смеят.

buba4ko
buba4ko Day 1,936, 16:22

добре де - а защо ние все искаме да сме във война с турците? ей това ми е много странно, щото аз съм притив война с турция, но все воюваме и не го проумявам...Замисли се за това? същата причината имат и поляците...щото руснаците са ги колили и бесили като пилета столетия наред и сега просто си търсят повод за атака.
сигурно си чувал за генерал Гурко? Същия тоя човек малко преди да дойде в БГ в Полша е правил това което е правил Осман паша при нас...

buba4ko
buba4ko Day 1,936, 16:25

обаче е най готино да знаеш малко - тогава си надъхан!
Мислиш че всичко знаеш и правдата е с теб.
Ама колкото по знаеш, толкова по объркан и пасивен ставаш.

Quellor
Quellor Day 1,936, 16:31

Нещо пак си объркал нещата - не съм чул поляците да са обявили, че нападат Русия, щото ги мразят заради миналото( нещо, което ние спокойно обявяваме за войната с Турция). Пък и това минало не им пречеше, когато едвам вземаха битка срещу Украйна и Германия да се помирят с руснаците (с помощтта на нашите дипломати тогава, за разлика от сегашните, дето нищо не направиха по въпроса), за да ни спечелят за съюзници.

buba4ko
buba4ko Day 1,936, 16:37

heh, кога ние сме обявали че нападаме турците щото ги мразим в РЖ? Винаги сме се оправдали с разни стратегически цели )
Винаги воюваме с турците - защоооо?
от година и половина постоянно сме във война с тях, айде стига ми говори че това е случайно
просто българите сме тъпи злобни пар4ета които оби4аме да мразим.
това е.

Quellor
Quellor Day 1,936, 16:43

Хахаха - направо уби рибата с това изказване - или не си чел преса и виковете, или ...
Направо не знам как някой може да твърди такива глупости, че никога никой не е обявявал турците за враг и не е свързвал това с миналото.

buba4ko
buba4ko Day 1,936, 16:50

дай линк към статия в която официално се казва - "нападаме турците щото ги мразим"
иначе ти ставаш смешен - стига си говорил с думи, дай малко факти - реални ))
много добре си спомням тоя период когато напдахме турците - бях бебок и си търсехме повод, но НИКОГА не сме казали че ги нападаме заради омраза от реалния живот.
Ама ти си по отворен - дай линк бе, пич?
или замълчи

Momchil
Momchil Day 1,936, 15:42

Такова, онакова - в крайна сметка за съжаление резултата май наистина е съживяване на еден. Но в случая повече виня поляците, щото ако имаха желание можеха да намерят и по-добро решение.

Yankul9
Yankul9 Day 1,936, 15:44

Аз имам други съмнения. Както се посочи и в една друга статия, Калининград е малко в страни от Китай. Май още не е ясно какво точно целят поляците, защото ме съмнява да тръгнат срещу Китай сами. Планът на 2 е ясен отдавна - или отварят 3/4 фронта, или чакат колкото е нужно и при никакви условия не си сдават бонусите. А нито Сърбия се задейства, нито Испания, само един странен закон от унгарците, който е по скоро конгресменска изцепка и така и не се прие. Плановете на 2 винаги са едни завъртяни и рядко съгласувани със СоТ, нас просто ни оставят да се оправяме на един, или повече фронта и да занимаваме ЕДЕН. Докато не се види, дали наистина поляците целят път до Китай, това си прилича на чисто разнообразяване на играта от тяхна страна, както го правеха с Асгард. Ако се окаже това, трябва сериозно да си преосмислим позицията. Иначе ако все пак поляците целят Китай е безсмислено да се пилее щета, защото Целият СоТ е оплетен във войните с Аржентина и на Балканите. Всяка намеса при това положение е само в наш ущърб, защото винаги е било ясно, че щом 2 тръгне към Китай, ЕДЕН надига глава в Европа. Просто 2 много добре са си направили сметката. Напоследък щетата на СоТ се изравни с тази на ЕДЕН и явно разчитат, че можем да ги неутрализираме, докато те се занимават с Китай и с въстанията си. И това щеше да е вярно, ако бяхме разпределени на по 1/2 фронта, а не както сега само еБългария на 3 фронта. Така няма да неутрализираме нищо, по скоро най вероятно ще ни изритат от Арабия. Но все пак, аз още имам съмнения, че тая полска атака е само проява на лигавщина от страна на новият им президент. И ако е така, нещата са даже още по сложни.

Gilmelon
Gilmelon Day 1,936, 20:04

Янкуле,
Калининград наистина е встрани и никога не е ясно кой какво точно цели, но доколкото знам нов ЕВ може да се гласува след като са минали поне 5 дни. Ако съм прав това е вероятното обяснение на заобиколния път. Хич няма да е умно от страна на полячетата ако стигнат до китайчетата за по малко от 5 дни без възможност да ги обявят за ЕВ.

Krum III
Krum III Day 1,937, 05:51

7 дни, не 5

buba4ko
buba4ko Day 1,936, 16:14

аз само да припомня за всички русофили, че руснаците твърдо са против обединението ивършено през 1885-а година.
Също така руснаците нямат възражения по време на Берлинския конгрес, който заличава постигнатото от Санстефанския договор.

Quellor
Quellor Day 1,936, 16:21

Вземи попрочети малко история, че се излагаш. Вероятно и не знаеш кой е инициатора и каква е причината за Берлинския конгрес.

Di0mitko
Di0mitko Day 1,936, 19:05

Всъщност Русия и Автро-унгария подписват тайно споразумение в което австрийците са готови да ни дадат излаз на бяло море, но не и Санджак и Косово което си е много изгодно, но руснаците не настояват за тези отстъпки, а напротив в Англия предлагат на Солзбъри една разцепена България, но англичаните настояват ние да вземем Софииска кааза вместо руснаците да я дадат на Сърбия както са смятали да направят първоначално(естествено за да ограничат влиянито на австро-унгария, понеже сърбите тогава са били техни кученца). ГЛАВНИ виновници за Берлинския договор са руснаците и в по-малка степен англичаните.
Защото ако не бяха начертали така недодялано политически Санстесанска България и не искаха Бесарабия и Карс за себе си, сега можеше и да сме в по-големи граници от сегашните.
НЕ МИ ГОВОРИ КОЛКО Е ДОБРА РУСИЯ В РЕАЛНИЯ ЖИВОТ - НЕСА, АМА НИКАК...

buba4ko
buba4ko Day 1,936, 16:29

много ще се радвам ако ми посочиш източници в които пише че руснаците са защитавали обединението през 1885.
А за берлинския конгрес...кво да кажем - мъл4ат като п**** пред англия, но ако дадеш документ къдео пише 4е руснаците са се борили със зъби и нокти за санстефанския договор - ще се радвам!
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО

Quellor
Quellor Day 1,936, 16:39

Значи основната причина, за да успее съединението е била, че е подкрепено от Англия. А единствената причина, да го подкрепи Англия е била, че Русия е против и за да им натрият носа. Ха сега пробвай да помислиш какво би станало, ако Русия го бе подкрепила.
Сега за Санстефано и Берлин. След Кримската война Русия е започнала тая от 1877-1878 с подкрепата на Австро-Унгария и оттам и на Германия. След като става ясно, е Русия ще победи, Австро-унгария иска Босна и Херцеговина за подкрепата си. без нито 1 изстрел. Русия отказва, щото това се смятало за сръбска територия и щяла да се компрометира като зцащитник на славяните. След отказа Австро-Унгария подема кампания за ревизиране на още несключения договор и веднага намира за съюзник Англия....
Без съюзници на дипломатическото ниво, Русия няма шанс в Берлин и както горчиво съжалява по-късно Бисмарк - трябвало е да остави Англия и Русия да се изядат, а не да взема страна.

buba4ko
buba4ko Day 1,936, 16:44

ъъъъ, я пак обясни това "Значи основната причина, за да успее съединението е била, че е подкрепено от Англия. "
но ми дай източници с информация.
англия винаги са мразили това долно племе, и може би с право

Quellor
Quellor Day 1,936, 16:54

Хахаха - ама ти наистина нямаш грам понятие от история. Еми вземи попопрочети някоя (каква да е) история, например нарочно ще ти препоръчам история, издавана за пръв път през 1929г и допълвана по-късно за българската емиграция, за да не би случайно да ти хрумнат някакви комунистически глупости в главата:
Никола Станев "История на Нава България 1878-1941"

buba4ko
buba4ko Day 1,936, 16:58

дай линк?

buba4ko
buba4ko Day 1,936, 17:00

и дай ми линк с информация където се казва мнението на руснаците относно съединето - БЛАГОДАРЯ
лека от мен.
и недей да пишеш глупости като Бойко Борисов - дай линк с информация, недей да съчиняваш сега реферати )

Quellor
Quellor Day 1,936, 22:50

Ти луд ли си бе? Аз ти давам книгата, иди си я намери и я чети. Нямям друга работа, сега да ходя линкове да ти търся, ако не си чувал, преди да има интернет, имаше един друг източник на информация, наречен книги. Има едни заведения, библиотеки им се вика, потърси в интернет, може да разбереш за какво служат. Успех!

buba4ko
buba4ko Day 1,937, 03:46

ало, библиотикаря, беги в библиотеката да си 4етеш книгите и да комуникираш с тях явно интернет е нещо сложно за теб.
и недей да вкарваш обидни епитети, но явно някой хора като нямат доводи - обиждат

Quellor
Quellor Day 1,937, 05:13

Извинявам се, ако съм те обидил, ама ти искаш всичко да ти се смеле, сдъвче, даде наготово и ти никакво усилие да не положиш. То знанието си е за теб - като не го искаш - никой не може насила да ти го вкара в главата, най-малко пък аз ще тръгна да правя такова нещо. Помисли малко, дал съм ти достатъно инфо, както си толкова напред с интернета - едва ли ще има проблем за теб да го намериш. А пък ако не можеш - дал съм ти алтернатива.

buba4ko
buba4ko Day 1,936, 16:30

Иначе съм русофил, но не съм СЛЯП ДЕБИЛ че да си затварям очите за истината

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.