Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy

[CP]eMoldova, directii

Day 2,257, 22:32 Published in Republic of Moldova Romania by direct x

eRepublik este un joc de strategie. Luand in considerare vecinii pe care ii avem, si dorintele de a avea „tarisoara” intacta, doar-doar vom avea 60 de paini in plus la fiecare firma , am considerat ca e mai bine sa-mi incep mandatul cu un tw cu eRomania. Am incercat sa suprapun tw-ul cu turneul tarilor mici, astfel incat, Moldova a castigat ca tara 45 gold ce vor fi returnati la BCM de catre mine si Alexandru Barbarosie in urmatoarele 3 zile. In plus, o Um a castigat echivalentul a aprox. 40 gold, iar unii vajnici luptatori, arme q7. O sa va rog sa coroborati articolul acesta si acesta. La acest capitol, Moldova a fost pe plus.

Partea a doua a mandatului pare sa-mi fie zadarnicita din mai multe motive.
1. Noi vrem nici calare, nici pe jos, nici in caruta, nici in teleguta. Sa explic:
Suntem vecini cu romanii si cu ungurii. Am ales sa mergem cu romanii. Am facut tw, o fost fun, a fost mobilizare maxima, 12-13 oameni pe chat. Dupa TW am refacut mpp cu ei. Suntem frati, eu sunt roman rl. Am zis ca am ales o directie, mi-am reasumat-o, din foarte multe considerente.

Ca sa avem un reviriment al societatii de aici, si pentru a avea parte de toata placerea jocului, trebuie sa avem razboi pe bune cu o tara/alianta care ne surclaseaza militar. Toate, dar absolut toate experientele mele anterioare, imi spun ca oamenii se mobilizeaza maxim atunci cand le este greu. Cu cat este mai greu, cu atat se mobilizeaza mai mult. Am refacut mpp cu Romania, mai avem ca vecini pe unguri.

Mi s-a sugerat sa pornesc spre ukraina. Mi se pare de porc sa fiu aliat cu romanii si sa ma dau smecher alaturi de unguri, dand in cap unora si asa vitregiti de soarta. Am avut discutii cu ukr despre un mpp cu ei. Parerile congresului Moldovei au fost in marea lor majoritate contra. Punctul meu de vedere este ca au platit destul pentru greselile din trecut. Am avut discutii si au diferit ca de la cer la pamant fata de discutiile ce le-am avut un an-doi in urma.

Situatia Moldovei de acum, este aceeasi cu cea a Romaniei de acum cativa ani cand era „in cusca” intreaga si fara posibilitatea de a lupta direct. Cei care au trait atunci situatia stiu cat de multe lucruri „bune” au adus asta comunitatii de acolo. Multi useri extrem de capabili „morti”, disolutia spiritului de echipa, a combaterii ideilor prin argumentatie, a orice. Cine au fost vinovati???
Moldova e acum in aceeasi situatie, fara exceptie.

2. Plato a optat sa creasca puterea celor mari in detrimentul celor mici. Detalii aici

In consecinta, maine, intre orele 6-8 pm GMT+2, voi trece la a doua parte a mandatului. Va las sa reflectati la ceea ce am spus. Daca legea nu trece, inseamna ca nu va reprezint si va rog sa actionati in consecinta.

edit. am fost sfatuit sa mai astept....mai astept atunci

direct x

 

Comments

Slevin07
Slevin07 Day 2,257, 22:55

Frumos explicat...sper ca o sa alegeti directia cea mai buna pt eMoldova.
o7
Slevin

direct x
direct x Day 2,257, 23:01

Moldova a ales directia Slevin07. e alaturi de Romania.

Silv1u20
Silv1u20 Day 2,257, 23:13

Bini di tat atunci

mcatalin
mcatalin Day 2,257, 23:24

La luptaaaaaa!
Pardon, la partyyyy

GringoLBV
GringoLBV Day 2,257, 23:44

Nu știu dacă e chiar corect spus că haholii au plătit pentru greșelile din trecut pentru că oricum rămîn haholi și maine îs capabili să facă ”greșeli” mai mari decît cele de pîn acum...
Treaba-i alta, noi eMoldova am jucat jocu ăsta cu capu nu cu forța pentru că suntem mici.. și trebuie să jucăm și în continuare la fel .. Acum Ukraina ne poate fi un aliat !! desigur, forțat de împrejurări dar aliat
Dacă noi... ăștia dea am avut gîlceavă directă și înjurături pe chaturi și mesaje cu ei putem trece peste, trebuie să treacă și restu și semnat acel MPP
Chiar și din motive cele mai simple un război cu UKR e neinteresant și depinde foarte mult de bozgori -dacă ăia ne permit să avem acel război sau n-au chef... dc deci să nu ne distrăm pe bune într-un război direct cu HU ??
O strategie în 3 RO-UKR-MD ar fi interesantă în zonă și potențial de distracție ridicat ..
Dece cineva n-ar vrea asta ??

dsturzoiu
dsturzoiu Day 2,258, 00:50

Păi, de exemplu Ro nu vrea asta. Ro are de creat o alianță. Nu de agitat apele cu aliații aliaților...

GringoLBV
GringoLBV Day 2,258, 00:55

și ai rămas tu strategul...
Nu ți-e ție rușine să zici că vrei alianță cu HU oare ???

dsturzoiu
dsturzoiu Day 2,258, 00:59

Eu vreau alianță cu Serbia

Darkslowstar
Darkslowstar Day 2,258, 01:08

cine ar vrea asta? si de ce? ar fi o alianta pierzatoare din start. prefer serbia si ungaria

Mentalist de Bucovina
Mentalist de Bucovina Day 2,257, 23:52

E un plan bun.

Cu un singur amendament: ucrainenii la un moment dat, ne-o vor "trage" (LUPUL ÎŞI SCHIMBĂ PĂRUL, DAR NĂRAVUL, BA).
Trebuie doar să fim pregătiţi pentru acel "moment".

În rest, LA LUPTĂ!!!

Darkslowstar
Darkslowstar Day 2,258, 01:08

e un plan foarte prost

DULTRIX
DULTRIX Day 2,258, 05:05

se vrea activitate pe plan militar, moldovenii duc dorul de un razboi mai pe bune care sa ii mai uneasca si uita faptul ca dupa 2-3 zile de lupta, o sa ramana doar cu vointa si fara bonusuri

Darkslowstar
Darkslowstar Day 2,258, 06:21

sariti pe Ukr atunci, nu ne straicati noua apele la o alianta buna (de care veti beneficia si voi apoi)

uxini
uxini Day 2,258, 00:20

Ca o recomandare: nu face tu primul pas, incă...

Osama Bri Gadier
Osama Bri Gadier Day 2,258, 00:39

Eu totusi nu inteleg ceva.

Moldova are 100 de jucatori activi. Nu? Si cand spun "activi" sunt optimist..
Ungaria nu stiu cati jucatori activi are dar stiu un lucru... tot a 2a zi e imperiu. E o distanta de la cer la pamant ca forta si capacitate.
Deci... mergem de la bun inceput pe premiza: atacam si dupa aia stam aplecati cu fundul in vant.

Si mama ce distractie va fi pe capul nostru sa ne recuperam regiunile timp de cateva luni. Nu zic... mai sunt si d'aia mazochisti sau amatori de jocuri gen slave&master dar nu cred ca toti cei 100 de moldoveni mari si lati sunt kinky:))

Si mai stiu un lucru... de aproape 5 ani joc jocul asta si tot timpul asta am fost faiantari si tigani in fata haholilor. Acum... s-a dezlantuit amorul subit in capul lor si au nevoie de ajutor. Dupa aia vom deveni iar faiantari si ne vor cere Basarabia de Nord amanet cu doi golzi ca sa ne scoata ochii. Ba o sa mai vina si un Cazacu si Nenya sa ne dea lectii de joc si sa ne tina la usa EDEN-ului.

Si inca mai stiu un lucru... SINGURA tara care ne-a ajutat impotriva ucrainei a fost Ungaria. Si asta pentru ca eRomania era aliata cu Ucraina la inceput, iar dupa aceea nu a putut iesi din triunghiul-de-amor: Cazacu, Nenya si barbat'su(dracu mai tine minte cum il mai chema si p'ala)

Bun... sunt de acord... pentru unii este un joc si astia sunt "numai pixeli"(ca sa citez un clasic in viata), "azi ne uram de moarte si maine tre' sa ne pupam frantuzeste"... sunt de acord si ca unele bile de otel ruginesc daca nu "dai distractie la bobor pi mandatu, care este...", si asta cu orice chip si indiferent de urmari... "dupa noi potopul", Haideti sa atacam... sa ne distram "la maxim", sa ne iubim ca fratii, sa strigam numai zerosepte prin commenturi, sa aprindem spiritele, sa "ne mobilizam LA MAXIM" si, vorba ta: "sa avem un reviriment al acestei societati"... aaa... CAT TIMP?

O saptamana? Doua? Si apoi? Cateva luni revenim la ce stim noi sa facem mai bine: sa dam vina unul pe celalalt... sase luni?

Osama Bri Gadier
Osama Bri Gadier Day 2,258, 00:44

PS... te-ai gandit la faptul ca in eMoldova modulul de razboi trece pe un plan secund? Si ca cine alege sa stea aici nu este interesat nici de economie si nici de razboi?(ar fi nebun altfel)
In cazul asta iti dai seama ca regulile generale nu se aplica si la o tara de talia eMD... si cu asta ma refer la retentia in joc si la afirmatia conform careia daca nu avem "rezbel direct" ne pleaca musterii... Nu pleaca stai linsitit

direct x
direct x Day 2,258, 00:48

Briga, ungurii ne-au ajutat atunci doar pt. ca eram la acel moment pe partea de externe impotriva romanilor. asta a fost unicul lor motiv. sunt foarte ingrijiti sau erau pe partea ce tine de pr. eu astept. am fost sfatuit sa o fac. ai vazut discutiile de pe chat-ul militar si pana la urma mi s-o acrit. stii ce? incerc sa mentin o linie constanta in politica si cu voi mi-e din ce in ce mai greu. ramane pana la urma si varianta unui impici ca sa nu fie na singur.

GringoLBV
GringoLBV Day 2,258, 01:02

ne-a ajutat pe noi ???
Păi ei nici nu aveau alt ceva de făcut.. foloase n-au tras în nici un fel și nici nu le-am plătit ajutorul cu NB vreo 4 luni dîndu-le bonusul lipsă..

iar jucător activ nu e 2klikeru ... e ăla activ ce pentru eMD înseamnă în primu rînd să facă ”politică” sau să fie activ în presă .. și cred că în categoria de activi reali intră maxim 20 și sunt și eu foarte optimist..

Osama Bri Gadier
Osama Bri Gadier Day 2,258, 01:06

Nu inteleg de ce o dai in tragisme, directx. De ce iei in calcul varianta impeach-ului? Ai fost ales CP in mod democratic si cu majoritate de voturi de o comunitate nu de congres. Ai facut ceea ce puteai si ai facut-o bine. In orice caz cu mult mai mult decat alti CP-ei anteriori. Vrei neaparat sa ataci Ungaria? Atac-o frate! Fii responsabil pentru deciziile tale dar nu te astepta ca toti sa fie pinguini si sa aplaude la unison.

Ma doare-n basca ce motive au avut ungurii sa ne ajute. Important e ca ne-au ajutat. Si inca mult. Si fi sigur ca nu au fost obligati sa o faca. Nu suntem noi miezul din dodoasca si nu avem o asa mare importanta "pe partea de externe" incat sa cantarim in "relatiile" lor cu romanii. Fii realist...

"Balls of steel" nu trebuie sa ai doar cand apesi pe un buton impotriva e-dusmanului. Asta si un copil poate sa o faca. Termenul are un cu totul alt sens si tu, care-l folosesti atat de des ar trebui sa stii asta.

Hint: ataca ungaria si nu-ti mai fa atatea procese de constiinta. Ori la bal ori la spital... asta inseamna "balls of steel".

Ori... asteapta sa primesti o palma ca sa fi in legitima aparare cand le iei maul. Vezi ce zice uxini mai sus...

direct x
direct x Day 2,258, 01:10

ii bun,scuze te intelesesem gresit atunci...

Osama Bri Gadier
Osama Bri Gadier Day 2,258, 01:17

gandeste-te si la ce zice dark mai jos in ideea ca abia am stabilit(insfarsit) niste relatii oficiale de toata frumusetea cu eRO... sau, iar tre sa dam cu capul in zid?

Darkslowstar
Darkslowstar Day 2,258, 01:10

Pt noi ar fi un dezastru daca ati face asa ceva si ar dauna foarte mult relatiilor noastre. Trebuie sa va ganditi un pic si la consecinte si la momentul ales (cel mai prost ever)

ardei9
ardei9 Day 2,258, 01:23

Atacul asupra eUngariei ar fi fost justificat doar din dorinţa plasării eMoldovei sub ocupaţie pe o perioadă relativ îndelungată. Astfel am fi scăpat de armata de vânâtori de medalii de CM.


Am verificat WEEKLY LEADERBOARDS şi am descoperit că în această săptămână avem doar 89 de jucători care au luptat în D4 (pentru mulţi este prea mult spus "au luptat").

PutereMare
PutereMare Day 2,258, 03:17

vote)

PutereMare
PutereMare Day 2,258, 03:26

Imi pare rau ca congresul moldovenesc este contra.
Cred ca intalegerea intre tarile noastre va fi)

Traiasca Romania
Traiasca Moldova
Traiasca Ucraina
o7

Norman Asante
Norman Asante Day 2,258, 04:18

Cu toții suntem cu ochii pe Ucraina în aceste zile...

Ne pare rău pentru oamenii simpli din Ucraina, pentru cei peste un milion de Români din regiunile istorice românești: Bucovina, Basarabia și Transnistria, care acum fac parte din țara vecină și că situația a escaladat până într-atât.

Pastorul zimbrilor
Pastorul zimbrilor Day 2,258, 03:43

faptul ca Girngo sustine frenetic propunerea de atac a Ungariei demonstreaza ca propunerea este proasta

Riyusaky
Riyusaky Day 2,258, 05:12

"eRepublik este un joc de strategie." - WRONG
Ai vreun plan bun ? Eu nu cred ca ai dar stii sa dai impresia asta...cam to asa cum ti-ai asumat si mareata decizie de a face un TW cu eRomania.Fii serios si pune-te pe treaba !

DULTRIX
DULTRIX Day 2,258, 05:41

Scrii dupa dictarea lui Morman sau esti orb?

Riyusaky
Riyusaky Day 2,258, 05:45

Mai stii sa vorbesti romana ? Whoa

direct x
direct x Day 2,258, 05:51

. spor la zarit icebergul...http://www.youtube.com/watch?v=x9uw0GPDHO4
nimic nu e intamplator aici. si totul e strategie. si concursul lui na e strategie...

mcatalin
mcatalin Day 2,258, 06:41

Intamplator a fost momentul cand ne-am facut conturile pe eR. In rest e doar voia lui Plato ... sau nevoia lui

Madalin.13
Madalin.13 Day 2,259, 11:22

Daca e asa de bun la strategie cum de nu a ajuns presedinte?

ValErYa2_mD
ValErYa2_mD Day 2,258, 14:27

Succesuri! )

NEMURICIUL
NEMURICIUL Day 2,259, 02:20

o7
spor
vot

Madalin.13
Madalin.13 Day 2,259, 06:40

Atacam si noi o tara ca Malaezia?

Madalin.13
Madalin.13 Day 2,259, 06:58

Sau eliberam Bassarabia din eUcraina si apoi o atacam .

Jean Luk Picard1
Jean Luk Picard1 Day 2,259, 20:41

vai, vai! Ce lamentabil!
Dupa ce faci un aranjament cu Romania ceea ce e la fel de rău cu a avea clone, acum te gandesti tot la smecherii de doi bani dar nu ai curaj sa-ti iei raspunderea!
Te-ai vazut pe tron si nu sti cum sa faci sa impaci si capra si varza! Asta s-ar vindeca cu un impici pentru ca esti depasit de situatie!:)

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.