Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy
Resend email   |  Can't find the email? confirmation@erepublik.com

Resend the confirmation email to this address

Resend email Can't find the email? confirmation@erepublik.com

[президентско] Равносметка!

Day 2,145, 04:26 by Government of eBulgaria



Здравейте, еБългари!

Тове е заключителната статия за президентският ми мандат. Мандат белязан с една дума - разочарование. Искам да се извиня на всички, които ми дадоха доверието си и сега се чувстат излъгани в очакванията си. Съжалявам, приятели!

В началото му обещах да концентрирам усилията си в три направления:

- осигуряване на региони - за жалост за пореден месец останахме изтрити и не можахме да проведем парламентарни избори. Със сигурност активните сред вас са добре запознати с развоя на събитията и всеки има своя истина за това, което (не)направихме. За себе си неизпълнението на тази част от програмата си считам за провал.

- бейби бум - вложихме време и усилия в изработването и отпечатването на флайъри, с които да се опитаме да проведем такъв. Техническата част отне около 20 дни. Миналата неделя група доброволци, на които благодаря за отделеното време проведоха акция по раздаването им, в която са успели да раздадат не повече от 300 брошури от общо 5000 отпечатани. Т.е. имаме все още голямо количество, с което да популяризираме играта. На база на опита от миналата седмица все още обмисляме как максимално ефективно можем да използваме останалото количество брошури. По отношение на ефекта от раздадените 300 - има ежедневен прираст от около 20 играча, но не е ясно дали това има връзка с акцията ни.

- армия - поне половината от мандата премина в събиране и техническа обработка на информация за предпочитанията на отрядите и отделните играчи. Също така бяха тествани различни методи за комуникация - ирц, скайп, съобщения в играта. В крайна сметка създадохме нов отряд: http://www.erepublik.com/en/main/group-show/3439?page=1 , който да бъде организиран на армейски принцип. Повече по темата може да видите в тази статия - http://www.erepublik.com/en/article/-1-2324509/1/20 . Работата по него тепърва предстой, но амбицията ни е да осигурява контролирана щета на всеки следващ президент. След различни опити да се оптимизира координацията между различните отряди и играчи за себе си твърдо съм убеден, че най-голяма ефективност се получава, когато те са в един отряд.

На кратко основните акценти от изминалия месец:

Започнахме с кампанията в Скандинавието. След успешно начало, къде с помощта на админите в играта, къде като резултат на смазващото превъзходство на противниковия съюз надеждата ни за по-трайно установяване в региона угасна.

След това взехме решение държавата да не призовава играчите за активни действия във въстанията ни, защото това щеше до доведе до изразходване на ценен ресурс и загуба на щита, които имаме. А те могат да се окажат много необходими в следващия ни опит да си осигурим конгрес.

По отношение на съюза - всички слухове за това колко сме незачитани в CoT се оказаха пълна спекулация. Когато това имаше значение бяхме основен приоритет на съюза и нашите планове получаваха необходимата подкрепа. Категорично мога да кажа, че в него имаме приятели, които са готови да се отзват, когато имаме нужда от това.

Хърватска - свързах се с техния президент още в началото на мандата за да видя какви са възможностите за съструдничество между нашите еДържави. Според него поради натрупано напрежение в отношенията ни в миналото сключването на MPP между нас е невъзможно. Допълнителна пречка е и позицията на еТурция, на която хърватите много държат.

Конфликта Индия-Хърватска - всички знаем, че Индия е наш най-добър приятел. За съжаление президентът им взе ясен курс в посока ДВЕ, в който няма как да ги последваме. Положихме много усилия да избегнем такова развитие със силата на дипломацията, но за съжаление силата в момента е на страната на противниковия съюз, с което лесно могат да манипулират решенията на по-слабите държави. Подобен развой се получи и с Ю. Корея. Времето ще покаже колко разумни са били решенията им, а към днешна дата приятелските ни отношения с тях са запазени.

Съжалявам, че не успях да мотивирам екипите на кабинета да направим нещо повече от посредствен мандат. Изключение правят единствените двама активни члена на министерството на младежта - Andromeda 11 (която в края пое функцията на министър) и NWNTMIM . Те свършиха отлична работа, за което им благодаря.


Пожелавам успех на следващия президент. Дано той успее там където аз се провалих!

За мен беше чест!





С уважение,

Президент на еБългария
 

Comments

Varnacore
Varnacore Day 2,145, 04:30

Кандидатирай се и продължавай армията!

C0RRAD0 BG
C0RRAD0 BG Day 2,145, 05:13

Тука не съм съгласен че мандата е провал, след като започна работа по новата армия.Ясно беше че ще ни затрият пак въпреки че имахме шанс в скандинавия(преди путьо да пусне мисията с 1000-та здраве в секунда)

Kpakpa
Kpakpa Day 2,145, 04:31

Трети!

Gosh0 RoshaviA
Gosh0 RoshaviA Day 2,145, 04:33

Браво на Андромеда и NWN половин танк

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,145, 04:34

Някъв луТ ми праща части почти цял е

Donnteo
Donnteo Day 2,145, 04:37

o7

Vadisz
Vadisz Day 2,145, 04:43

Таблов това е реалността за съжаление тя не е в наша полза .
Респект за положените усилия както от теб така и от целия ти екип .
о/

lioshi
lioshi Day 2,145, 04:45

o7

Ellybaby
Ellybaby Day 2,145, 05:07

Няма за какво да съжаляваш.При тази обстановка едва ли друг президент щеше да направи повече. 2 доминират с огромно превъзходство и докато те не се изпокарат сме обречени да сме в миманса. Респект за положените усилия.Кандитатирай се пак и продължавай с реформата в армията.

D4rkBg
D4rkBg Day 2,145, 05:13

o7

Andromeda 11
Andromeda 11 Day 2,145, 05:15

Таблов, не би трябвало обобщаващата думичка да е разочарование.
От много време се говори за бейби бум и реалната стъпка я направи ти в този мандат.
От много време се говори за нова армия и тук отнова има направена реална стъпка.
Какви ще са резултатите?- времето ще покаже, но аз лично ти благодаря за усилията, времето и средствата, които вложи за да се направят тези стъпки.
Много ми се иска да се получат нещата.
Аз в последните дни по цял ден си говоря с новорегистрирани играчи и има такива, които са дошли след като са видели брошурата. При условие, че повечето брошури все още не са раздадени, можем да очакваме добър резултат.
И последно- благодаря ти, че не се покри като видя номера, който ни свиват админите и на практика обрекоха опита ни за парламент на провал. Там просто не ни остана полезен ход.

Mike Varnenchik
Mike Varnenchik Day 2,145, 10:29

Откъде мога да изтегля template-a да разпечатам и аз 50-100 ?

RECTOR of TU Gabrovo
RECTOR of TU Gabrovo Day 2,146, 01:55

кажи им да ти пратявт от вече напечатаните - за какво да даваш още пари като тия не се знае кога ще бъдат раздадени изобщо...

malion
malion Day 2,145, 05:22

"- армия - поне половината от мандата премина в събиране и техническа обработка на информация за предпочитанията на отрядите и отделните играчи. "

Покъртителна ефективност завършила с лъжа и мишкуване. След великите усилия да се съберат мнения чрез гугъл анкета продължили не половин, а почти цял мандат, се оказа, че мненията са 23 в полза на запазване на старите отряди и 7 в полза на създаването на нов. Президентът обаче изтълкува това като пълно равенство и реши да си прави ново МУ. Не само, че излъга за резултатите, но и нямаше доблестта поне да постъпи мъжки и да каже - аз така смятам, че трябва, затова така правим нещата, а реши да се оправдава с мнението на другите. След умопомрачителните терзания от събиране на мнения и намиране на решение... в крайна сметка се направи едно МУ и започна да се спами да се влиза в него. Как ще е организирано това МУ, как ще се финансира, как ще се управлява, какви са плановете за неговия размер, каква щета ще гони, в кои дивизии... не е ясно. Общо взето единствено е ясно, че нищо не е ясно, но си имаме едно ново държавно МУ, с което следващите управляващи ще се чудят какво да правят.

BladeGT
BladeGT Day 2,145, 05:32

"След великите усилия да се съберат мнения"
А мога ли да попитам, защо мнениеята се събират само от началниците на отрядите? Те ли казват на всички останали как да мислят? Мнения трябва да се събират от всички и най-вероятно ще ни трябва референдум по темата. Нека да видим, какво иска обикновенния играч.

eDuH uDeoT
eDuH uDeoT Day 2,145, 05:35

такава ни е активността и сериозносста сами към себе си.
на който му пука е попълнил анкетата..
на който не му пука.... му е все тая дали ше има или не армия..
може би дори няма да разберат ; )
този проблем е избягване на проблема с главно П.

Tablov
Tablov Day 2,145, 05:36

Мненията, за които говоря са на отделните играчи. В анкетата за тях имаше въпрос как биха се включили в армията и около 2/3 са отговорили нов отряд или отряд включен в състава на армията. Нормално е сред командирите желанието за нов отряд са е много по-ниско, защото това означава да се откажат от собствените си. А следващите управляващи ще решат сами какво да правят с отряда. Ние ще работим върху ефективността му и организацията в него, а президента ще си решава има или не нужда от тази щета.

malion
malion Day 2,145, 05:45

T.e. ти какво направи? Цъкна 2 пъти с мишката и направи едно МУ. А следващите викаш да му мислят какво ще го правят. И кои сте тези вие, които ще работите? Нали е държавно МУ, пък даже и армия уж трябва да се води...

Tablov
Tablov Day 2,145, 05:52

Времето ще покаже дали създаването му е било грешка или не. И да споря с теб до никъде няма да я докараме. Факта, че за 3 дни има повече от 55 играча повярвали в идеята говори достатъчно.

malion
malion Day 2,145, 05:54

И като няма да се зачитат мненията на командирите и те са без значение... защо въобще ги питаш? За да може после ако ти харесат да ги ползваш и да се оправдаеш, че "така искат хората", а ако не ти харесат да са без значение?

malion
malion Day 2,145, 05:56

Времето го е показало вече, защото същата простотия, ама 1:1 я направи и Гриивас.

Tablov
Tablov Day 2,145, 05:57

Защото цялостното организиране на армия ще се случи тогава, когато бъдат обхванати всички големи отряди. Но това е процес зависещ от активността на много хора, а според мен скоро няма да се случи. А докато се случи можем да съберем хората, които имат желание да се бият по заповед на едно място, защото така много по-лесно ще може да бъдат организирани.

malion
malion Day 2,145, 06:00

А ти какво направи за да ги обхванеш големите отряди и поне да го започнеш този процес? 30 дни имаше. Какво свърши ти? Ок... по-слаби сме, бият ни, но това не пречи да си закърпваме нашата къщурка и да се организираме. Ти какво свърши по въпроса за 30 дни? Преди мандата изпляска 6 статии за обединения, армии, бейби бумове, конгреси и нам си какво си. Какво направи ти за да се случи някое от твоите обещания?

XaoC aJI4eH
XaoC aJI4eH Day 2,145, 06:46

"Защото цялостното организиране на армия ще се случи тогава, когато бъдат обхванати всички големи отряди. "

>>>Напротив, не големите отряди, а събирането на умиращи малки отряди. Наемниците са наемници, не стават, алчни и продажни са. Цивилните не стават защото са цивилни и защото нямат сила. Мечките не стават, защото обхващат твърде голям брой младежи. И разбира най подходящи са някои от т. нар. отпускари като тоя самуилец горе дето те дразни.

traptukan
traptukan Day 2,145, 05:22

Няма цици, няма вот.

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,145, 05:32

Дай вота!
http://prntscr.com/1v6mxg

eDuH uDeoT
eDuH uDeoT Day 2,145, 05:33

единствения смислен курс на еБГ и КоТ е бой за 2 и да обезмислим играта.
има ли смисъл румънци и гърци да ни се подиграват, когато ги сгъвахме и без помоща на 2 преди.
а след като лапнаха и засвириха на полците и сърбежите, станаха най-големите.
преди това обаче трябва да се подвземе кампания за изнасянето на хурватите от индийските територий. защото и те са сателитни курви на 2 по един или друг начин в това отношение.
след което да последва изкуствено затриване на всички територии на КоТ и обезмисляне на играта.
така админа ше си седне на задника и ше помисли как да се избягва такова струпване на над 3/4 от силата в играта в един съюз.
и ние можем да врътнем кранчето на админа ; )

БОЙ за ТУ и да не ви пука!

eDuH uDeoT
eDuH uDeoT Day 2,145, 05:41

Докторе, единствения провал на мандата е това, че не успяхте да убедите КоТ в това което написах.
всичко друго е ясно защо не става и защо няма да става докато онова горе не стане ; )
o/

Tablov
Tablov Day 2,145, 05:42

Прав си. Но не е като да не опитахме и това.

eDuH uDeoT
eDuH uDeoT Day 2,145, 05:57

не сте опитали достатъчно.
Дори ако трябва да убием КоТ! Дори ако трябва да се бием с/у КоТ!
докато не убием смисъла на играта с позволените средства.
явно с бойкоти и пропаганда "не купувайте" не става. - банват.
Никой няма да ме банне за това че се бия за сърби, поляци, словенци, гърци, турци, или румънци.
Тренирам, правя си ДО, и остатъка го излизам за ТУ, че да не изоставам на ранг.
това правя лично аз от 1 месец горе долу.

Когато капана щракне, лисицата си прегризва крака за да оцелее!
капана щракна в момента в който ЕДЕН умря и курвите се сляха с ТУ. тогава беше ясно какво ще стане. и стана!
още тогава на главите трябваше да им светне лампичката. на пъкпи и мазоли лампичка обаче не светва.
Не, мерси. Аз в тая агония не участвам.

Sir Mort
Sir Mort Day 2,145, 08:49

Твърдо съм ЗА това Хърватия да бъде изгонена от Индия. Трябва на всички КоТ Държави да се каже да не подписват МПП-та с Хърватия да ги видим след това.

eDuH uDeoT
eDuH uDeoT Day 2,145, 08:53

тва е хейт и нема смисъл.. просто трява да ги чупят от Индия и може работата а тръгне нагоре
тогава ше имат хъс да възтановят част от еден.. а гърция и/или румъния, и турция ако се дръпнат от 2 тогава ше се балансира малко силата

Sir Mort
Sir Mort Day 2,145, 08:55

Гърция и Румъния винаги са избирали съюза с повече щета.

eDuH uDeoT
eDuH uDeoT Day 2,145, 13:13

на кой му пука?
: )

Sir Mort
Sir Mort Day 2,145, 13:31

На Стоич :Д:Д:Д

Biropiec
Biropiec Day 2,145, 06:35

о7

XaoC aJI4eH
XaoC aJI4eH Day 2,145, 06:36

Мисля че мандатът не беше толкова лош на фона на някои други. Но началото беше повече от слабо. Постави каруцата пред коня. Първо трябваше да обединиш народа с програма, после да се изградят някои структури и да се напрупат резерви (поне у хората, то е ясно че орговете са капут) и тогава да подготвиш хората за битка. Вероятно си очаквал, че като осигуриш интересна битка народът сам ще се обедини, независимо че собствената ти програма го разеднини. И че после всичко ще тръгне по мед и масло. Да, ама реалността е жестока. Вече не е достатъчно само министерствата да работят и всичко да върви. Трябва да си изградим отново държавата. А тя не е в просто една река. А ти не си директор на водопад, министрите не са началници на вади....

Въпреки политическите различия трябваше да се обединим. Но това не става с голи приказки, а с определени действия. И при всяко положение не може всичко това да стане за един мандат. А за да има някакви по забележими резултати трябва парламент. По тази точка се постъпи много наивно. Вероятно си се предоверил на "сестрата си", въпреки че този етикет не е много точен.

Av1t0hol
Av1t0hol Day 2,145, 07:08

Интересно - мандатът на бате Боби - пулен провал, на Таблов - разочарование. А уж от НАПРЕД бяха виновни за всичко. Поне на Мира да се извинят ония мишки дето толкова я плюха

eDuH uDeoT
eDuH uDeoT Day 2,145, 08:51

хахаха
ти си смешен ве
на Боби не беше провал, а на Таблов не е разочарование
или играеш една друга игра
естествено че всичко започна и свърши с НАПРЕД
кой друг е виновен?
тия риби трябваше след разпада на ЕДЕН да прогледнат и да засмучат еденци в кот, а не да се дърлим и да ги оставят от зор да идат в 2 и да ни ебат мамата
ай трий си акаунта че си смешен и за нищо не ставаш вече
а Мира че се издъни кат президент.. издъни се.. и по-голяма издънка няма последните 2 години

Mrs NoLimit
Mrs NoLimit Day 2,145, 09:33

Мчи и това си е постижение, щом и Грийвас минах : D

XaoC aJI4eH
XaoC aJI4eH Day 2,145, 09:57

Идиоте, тия простотии дето си ги написал мислиш ли ги? На батето мандатът беше най големият провал! Разедини народа, изложи ни пред съюзници, изхарчи една камара кинти и постигна една кръгла 0. Накрая се покри и ни заряза ни в калта. Че и за Таблов ерърстрайк изхарчи! А това със засмукването на еденци в КоТ е виц ли е? Сега сме си така заради такива като тебе дето не ги бърка с кого ще се скарат и си мислят че другите с които сме се скарали завинаги ще дойдат ей така при нас. И ТУРСИТЕ ЛИ ДА ПОКАНИМ ДА ДОЙДАТ?

Ама ти винаги си си бил кух! Спомням си и преди какви глупости дрънкаше!

eDuH uDeoT
eDuH uDeoT Day 2,145, 10:24

Котко, аз с теб не се заяждам.. издумка един въздушен за нищо, а по програмата си като президент нищо не направи.
по време на Гривъса имахме региони.. по твое време нямахме парламент.
просто нито една от целите ти не беше постигната.. съжалявам
; )

Хаосе.. с теб няма кво а си говорим.

На Боби мандата не беше провал.. виж програмата, виж постиженията. изобщо не ми излитай ; )

забравете го тав НАПРЕД и постиженията му.. полвината живот на НАПРЕД беше инреция след мандатите на Крис.

XaoC aJI4eH
XaoC aJI4eH Day 2,145, 10:41

Да какво ли споря с неадекватник като тебе. И преди си писал подобни политически "анализи" или по скоро анали или анални секрети. Това с еденци обаче е най големия виц който съм чувал от човек който претендира за обективност.

Av1t0hol
Av1t0hol Day 2,145, 11:37

Освен че не направи нищо, бате ти Боби изпука на вятъра точно 1,2 милиона лева или над 5к. злато от орговете - как да го нарека освен провал това нещо - да ни пресуши единствения източник на някакви пари. А Таблов сам си казва, че мандата му бил разочарование, аз само го цитирам.
Айде и ти не чупи глупомера - как точно щеше да замучеш гърци, турци и мамалиги след разпада на ЕДЕН? То вярно, че на тебе всъщност щяха да ти дадат нещо да засмучеш

eDuH uDeoT
eDuH uDeoT Day 2,145, 13:12

и двамата пишете глупости и си вярвате : )
ще е интересно след като се рестартирате отново ; )
но.. както казах и двамата за нищо не ставате
аз моята игра си я играя

Kristiqn Krustev
Kristiqn Krustev Day 2,145, 08:34

mandata nqma da go komentiram. Shte komentiram loshiq izbor na ekip. V nachaloto ti kazah da si namerish mv ti ne me poslusha. Kazah sushto che djambazov vliza udarno za dva dni i posle drugi mu vurshat rabotata. I za dvete bqh prav. Dano horata sa se ubedili che pravilniq izbor na hora za ekipite sa nai vajnite neshta a ne programata... Primeri kolkoto iskate. Mira i tablov bqha podvedeni ot ekipite dokato kris specheli glavno zaradi tqh. Dano i novite sa razbrali che ot vsqko durvo svirka ne stava. I che ot vchera reg i utre ministur sushto e prichina za provalen cp

NWNTMIM Day 2,145, 09:44

Comment deleted

NoLimit
NoLimit Day 2,145, 09:45

Става , чудни свирки при това

Kristiqn Krustev
Kristiqn Krustev Day 2,145, 09:50

gavro da ne se kompleksira be pile?

NWNTMIM Day 2,145, 10:31

Comment deleted

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.