Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy
Resend email   |  Can't find the email? confirmation@erepublik.com

Resend the confirmation email to this address

Resend email Can't find the email? confirmation@erepublik.com

[Нова България] Заплата за помощ!

Day 2,075, 02:13 by GameOverForMe


Здравейте българи,

За последните няколко месеца българското население драстично намалява поради два много важни фактора:

1. Множество българи избягали в други по-финансово добре държави,
2. Значителен брой на отказващи се, най-вече в д4 или рестартирали.



Нова България е партия, която е извън топ 5 и за съжаление няма право да участва в конгрес. Това не означава, че активност в партията няма! След провелите се събрания, партията отчита един от най-важните проблеми на страната ни, а именно намаляващото население! Решения има стига обществото да е готово да работи по тях.
А те са:

1. Привличане на нови играчи в играта - БейбиБум.
2. Задържане на текущите граждани в играта.



За момента трудно бихме започнали работа по точка 1.

ПП Нова България е подготвила програма, за тези акаунти които трудно оцеляват сред "Титаните" в д4.

Финансово-Военна програма "Заплата за помощ"

Първи етап от започване на програмата:

Първият етап от започването на програмата, е да се намерят доброволци с к6 и к7 производствени фирми от д4. Желателно е повече хора да се отзоват, за да може и програмата да бъде успешна.

Втори етап от започване програмата:

Набиране на кандидати за финансиране.

Необходими изисквания за кандидатите.

1. Да са в д4.
2. Да нямат пълен ъпгрейд на първите 3 тренировъчни центрове.
3. Да са под 15 000 сила и да са в играта под 2 години.
4. Да са под 20 000 сила и да са в играта над 2 години.


*** за достоверност избраните кандидати ще трябва да пратят снимка на текущото състояние на тренировъчните си центрове, след като разберат че са одобрени ***

Важно условие за кандидатите, които получат финансиране е те да изпълняват следните задачи:

1. Да изпълняват ДО с к6 танкове (в Български битки, ако няма такива тогава в други), без да хабят излишни средства с цел опит за вземане на БХ медали.
2. Всички кандидати ще бъдат вкарани в общ чат канал, където ще бъдат координирани, по подобие на ракетните отряди. Съплай за важни български битки ще им се намери.
3. Да изготвят до 10-на реда кратък отчет с изразходените финансови средства, както и да посочат развитието си по отношението на тренировъчните площадки. Един отчет месечно е напълно достатъчен.
4. Програмата за кандидата важи до пълен ъпгрейд на първите 3 площадки до 4-то ниво.

Трети етап от започване на програмата:

Набиране на доброволци, които са съгласни да работят на минималната работна заплата от 4 сс, с цел да помогнат на слабите акаунти от д4.



Как ще действа програмата?

Ако един работодател с к7 производствена може да осигури работа на 10 работника. То 2 от тях трябва да са слаби "акаунти", а останалите 8 да са доброволци, които да работят на 4 сс дневно. По този начин средствата ще бъдат разпределяни в процентно съотношение:

1. Слаб акаунт - 80%
2. Доброволците - 20%


Ако погледнем сегашните заплати на пазара, които са около 15 сс. То разпределението би изглеждало така:

1. 5 човека по 15 сс = 75 сс, разходи за заплати в общия случай,
2. 4 човека по 4 сс = 16 сс, 75 сс (обща заплата) - 16 сс (заплата на доброволците)= 59 сс (заплата на слабия акаунт), разходи по програмата.


Заплатата на "слабия акаунт" ще бъде около 60 сс дневно. По този начин, постепенно той ще може да вдига своите тренировъчни центрове и да се включва активно в битките.

Програмата на всеки ще трае до момента в който той успее да ъпгрейдне първите 3 тренировъчни центрове до 4-то ниво.

Защото:

безплатна 4-то ниво: - 20 сила,
+0.19 4-то ниво: - 10 сила,
+0.89 4-то ниво: - 20 сила,
+1,79 4-то ниво: - 40 сила,

Тренираме с безплатна + 0.19 + 0.89 = 50 сила

250/50 = 5 дена до вземане на СС медал.
За месеца ще сме натрупали 6 медала.
6 медала ни носят 30 злато.

Разхода за тренировки е - 32.4 злато на месец !

Общия ни разход излиза - 32.4 (тренировки) + 30 (СС медали) + 5 (HW медал) = + 2.6 злато.

По този начин той ще си покрива всички тренировки.

Резултата на програмата ще е успешен, ако:

1. Успеем да осигурим на повече слаби акаунти нужното финансиране,
2. Успеем да задържим повече хора в д4, като ги накараме да се чувстват полезни.


Апелирам повече хора да се включат за направим всички заедно една добра кауза.

Записването ще става с коментар както следва:

1. Желая да участвам в програмата, имам налична к6 или к7 производствена фирма.
2. Желая да участвам в програмата, имам нужда от финансиране.
3. Желая да участвам в програмата като доброволец и да работя за 4 сс дневно.

Програмата ще се ръководи от ПП на партията eMarked и неговият екип.
Право на участи имат всички граждани, от всякакви партии и юнити, но да отговарят на условията.


Моля шаут и вот за да може повече хора да видят статията и съответно да се отзоват.
 

Comments

GameOverForMe
GameOverForMe Day 2,075, 02:22

[Нова България] Заплата за помощ!

http://www.erepublik.com/en/article/-1-2296698/1/20

Imoenbg1
Imoenbg1 Day 2,075, 02:30

Похвална инициатива....

Обаче желая да не ме занимавате с партийни глупости - то напоследък и друго не се пише.

П.С - Ако за две години не е разбрал как работи тая игра - безнадежден е.....Няма смисъл да финансираме полуидиоти

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,075, 02:32

Здравей, мило

GameOverForMe
GameOverForMe Day 2,075, 02:32

Не бих казал, че са полуидиоти има много акаунти, които се озоваха в д4 след като Плато създаде 4-те дивизии.

Imoenbg1
Imoenbg1 Day 2,075, 02:33

4-те дивизии са от 2 години....или там някъде....

Следователно са си направо цели...

GameOverForMe
GameOverForMe Day 2,075, 02:34

Напротив от 1 година са! Аз нямам 2 години от както съм се регистрирал. А когато създадоха дивизиите бях в края на 2-ра. Тогава бях между 6-тия и 7-мия месец в играта.

Imoenbg1
Imoenbg1 Day 2,075, 03:25

Добре, нека не спорим за точни дати...
Дори и за една година - ако не са се оправили - значи са само 2/3 идиоти....

А аз когато ги въведоха бях 34-35 ниво....Така, че точното време не е много ясно...

И все пак - спасението на давещите се е дело на самите давещи се...

Да се оправят...Едва се оправям с моите еквилибристики и финансови драми, та да оправям и друг ....

GameOverForMe
GameOverForMe Day 2,075, 03:33

Сигурно и аз съм от групата на "полуидиотите", понеже от както съм се регнал съм изхарчил около 200 злато за програми за обществото.... Но нали трябва и идиоти като мен да има. Хем да помага, хем да го тролят.

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,075, 03:43

Аз па 1 стинка не съм дарил!
Ай стига де

Imoenbg1
Imoenbg1 Day 2,075, 02:32

А мултако неземен, Гавро зъл..спри да ми вотваш коментарите, че ще се наказваме пред строя

Освен ако не съм такъв гений, че всичките да те кефят...Знам, че съм си умен

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,075, 02:35

Умен си
АВАТАРНАО

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,075, 02:34

Извнявай сладур, ама "Ако един работодател с к7 производствена може да осигури работа на 20 работника."

Правиш сметки, които започваш с предположение
Па бивало и да не ти излезнат

GameOverForMe
GameOverForMe Day 2,075, 02:36

Добре оправих го на 10. Доволен ?

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,075, 02:41

КО?
НЕ.

GameOverForMe
GameOverForMe Day 2,075, 02:42

гаден трол си майна

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,075, 02:49

1.Ще ме извиниш, но в Д4 силата догонване няма, по добре ако се прави това да се изфермерят
2. Ако голям акаунт не може да направи 59cc и няма първите 3 тренировъчни за 2 две години, значи той е халхабер двуклек.
Като събере пари блъска и готово.
3. от горните 2 следва че има 85% 4-ма доброволци да се жертват, пък момчето като види толкоз пари да излее всичко за БХ, защото задължителното ДО е фафла

4. За да може този човек да блъска ДО всеки ден с К6 ще бъдат похабени 25/6*30 към 120 танка, които са 2 злато знаи момъка ще е на + 2.6 с дарения от 2

при 0.6 далавера злато на месец, по добре да се избере акаунт със К2 на макс и да му се плаща тренировката с К2 на 2/3, да няма набутани доброволци и ако става да става, ако не да повлича 5 акаунта назад и да заебе.

Смятам наум, ако имам грешка съм БХ, но просто е странно толкоз труд за нищо

GameOverForMe
GameOverForMe Day 2,075, 02:54

Пич кви философии ми развиваш 60 сс х 30 ти са около 8 злато + СС медалите + HW медала - 2 злато разходи. Спокойно може да си докарва 10-15 злато освен това ако барне и ТП медала още по-добре...

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,075, 03:18

Как се барва ТП медала от акаунт бил до 100 милиона.
ТИ луд ли си да го смяташ всеки месец?

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,075, 03:25

Чичо, аз не смятам заплатата като профит, защото тя от ущърба на другите.
2 Злато са танковете, т.е. финансирането.

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,075, 03:26

Нали правиш разлика между оборот и чиста далавера?

pompaeca88
pompaeca88 Day 2,075, 02:44

Вот за вота моля

HunterMedal
HunterMedal Day 2,075, 02:51

"След провелите се събрания, партията отчита един от най-важните проблеми на страната ни, а именно намаляващото население" Знаех си ,че все още има гениални мозъци в таз игра. Събрали са се 20 човека и са стигнали до този извод след 2 часов дебат на тема "какво куца".

Това е ясно на всички , не сте открили топлата вода Вижте за идеята ви прекалено дълга ми се стори да я чета. Интересно ми е само кой ще се навие да работи за 4цц за да подпомага другия Такива на пръсти се броят , накрая ще бъде съотношение 1:10. 5 работещи ще издържат 50 идиота

GameOverForMe
GameOverForMe Day 2,075, 02:56

С такива мисли и разсъждения ще стигнем дъното. Казах го и в статията има изход от ситуацията, ако обществото е готово да работи по решенията. Но явно ние не искаме промяна а вървим към дъното. Накрая и малкото останали българи пробващи с идеи и реализация ще се махнем и тогава ще "цъфнете". Успех!

HunterMedal
HunterMedal Day 2,075, 02:57

Аз не съм виновен за ситуацията. Това е истината ! Това е реалността ! Харесва или не , всеки си гони личния интерес.

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,075, 03:20

Да жертваш много хора за един с к6 танкове?
Ми раздавайте на всичките по к1 да не карат на ляп.
Няма да споря, Успех!

LL Aronoff
LL Aronoff Day 2,076, 09:27

Хънтър медал АЗ съм доброволец да работя за 4лв. Първи се записвам .

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,075, 02:53

А всъщност най-добрия вариант е всяко общество партия отряд да си има по един малък хрантутник, който след 1 година да е в Д4 с 40к сила.

Да ще губим Д4, защото всички реснаха, но след новото купуване на щета това ни е най-малкия проблем

GameOverForMe
GameOverForMe Day 2,075, 03:09

Ако сега един акаунт ресне и след 1 година е с 40к сила, то тези в д4 ще са с 100к сила. Каква файда от този с 40к сила?

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,075, 03:17

Ще се е издържал сам, ще е с повече отколкото ако ползва вашата програма, защото с К3 от месец 1 /което по програмата няма да стане/ са по 1500 сила на месец, което са 18000 сила.

Ако е почнал с 15к в най-добрия случай ще е с 33к, ако е почнал с 20к ще е с 38.

Ако почне от 0 и се налее като хората ще е с 40.

Тази ваша кауза иска прекалено много хора за 1.
Всеки ще иска точно той да е тоя един.

Идеята е много добра, но това все още е зародиш на идея, доста необмислен.

Пожелавам ви успех, не всеки се наема да прави нещо, каквото и да е то

Tussaud
Tussaud Day 2,075, 03:18

Ще има промени, няма друг начин. Те така могат да си карат и до 500к сила, но се обезсмисля нови играчи да се регистрират. Няма възможност за "наваксване" и всичко, което влезе в Д4, ще се отказва. Май вече е така, какво остава за след година.

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,075, 03:22

Казаха ли ти го?
Да забелязваш, че големите акаунти са на перма бан все по-често?
Търсят си повод.
Ще шибнат версия 8 и го духаме наред

GameOverForMe
GameOverForMe Day 2,075, 03:27

Аз само да ти кажа, може и да не си бил роден. Програма за развитие на акаунти до д4 имах и тя беше от първите. Сега резултатите са на лице. В д2 имаме акаунти с над 15к сила. А в д3 от 20к-35к сила. Просто мисля и за останалите....

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,075, 03:36

Обмисляйте го, аз ще си карам както досега без програма за развитие, все си мисля че се справям добре.

Дори и да намериш 100 навитаци за финансиране ще идат 400 злато за година. И ще ги даде един даващ К6.
Ми да му намерим 400 за да стане с К7 и ако е сигурен да дава излишното на слабите да млатят.

Ще трябва само 1 сериозен Д4.
Не 100.
Пък тези които взимат танкове ако се патладясат, ще дава по-малко и ще напредва.

За последен път казвам Успех!

SknS
SknS Day 2,075, 03:24

3. Да са под 15 000 сила и да са в играта под 2 години.
4. Да са под 20 000 сила и да са в играта над 2 години

Май тука нещо си объркал ....

Очител сам малку ас !

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,075, 03:32

Много са грешни сметките.
Не се подхожда от гледна точка на чистата полза.
И за да няма недоволни, освен ако нямате мултаци в Д4 това трябва да се повтори за всички участвали.
Сметни сега времето

NikolayMilev
NikolayMilev Day 2,075, 03:48

нищо няма да излезе, наречи ме скептик

Липсва главният елемент - устойчивост, базираш схема на к7 фирми (които се вдигат доста трудно и се избиват през цялата ти игра).

За да не прозвуча че само критикувам то ще ти дам и идея, метал 3ст, добив 500 при 100% => 15лв заплата в сектор метал. Вкарвай хората в к5 добивни, те поне никнат под път и над път

Другото което е - ще ми кандидатства някой защото е слаб акаунт? той ако го осъзнава значи ще да е помислил как да се развие ). Наскоро смятах нещата 100 злато ти трябват да имаш 20 танка дневно всеки ден. Ако тренираш с тренировки 1 и 2 печелиш към 15 месечно + 5 от работник = 20, за 5 месеца ставаш пушка.

Начини има, хубаво е всеки сам да ги достигне, подпомагане със заеми да има да връща за да разбере какво е постигнал и как го е постигнал. Ако е даром никога няма да разбере.

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,075, 03:51

Аз спрях, тоя почна да се заяжда.
ТИ КАКВО РАЗБИРАШ ТЕ ПИТАМ?
От танкове, развитие и пари?
А?

NikolayMilev
NikolayMilev Day 2,075, 03:53

ко?
не!

XaoC aJI4eH
XaoC aJI4eH Day 2,075, 04:49

Ха-ха-ха! Човече с нечленоразделното име. Ако не си играл преди 15-ти юни, моля те недей точно Ники да питаш какво разбира. Единият може да има малко остаряло мислене, ама ти пък точно какво разбираш от Д4? И знаеш ли че преди година нямаше тренировъчни?

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,075, 04:50

Все повече се убеждавам, че знам доста повече от половината тук.
ЗАЕБИ, бегай да почиваш!

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,075, 04:51

Забравих 9 сила 12000 танка

XaoC aJI4eH
XaoC aJI4eH Day 2,075, 04:52

имам предвид че нямаше нива на тренировъчните.

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,075, 04:56

Така както видя на коя дата съм регнат, да беше видял и описанието ми. Милев ме тролна, ти подскачаш като ощипана булка?

XaoC aJI4eH
XaoC aJI4eH Day 2,075, 04:57

Младичък си... прегорял си да минеш мисията на Плато и ще влезеш с 3-4 к сила в д2. Там вече ще видиш за какво става дума, ще трябва да тренираш, ама медали и злато няма от къде... ще видиш какъв шит е. Преди година започнах с един такъв акаунт, само на бъзик, бях решил да не се бия и да не тренирам. После се оказа че е адска скука, акаунта за нищо не става в д2 и че трябва да започвам отначало.

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,075, 05:02

Ако цъкнеш на линка, ще видиш че съм бил в Д2 с 3000 сила и пак имах 10 медала
Ще си се забавлявам точно както искам!
ПИСНА МИ ОТ МНОГО УМНИ ДА МИ КАЗВАТ ЗА СИЛАТА.
Патриот щетата ми е 9 милиона повече и Топ щетата ми е 3 пъти повече?

И тук въобще не обсъждаме това?

XaoC aJI4eH
XaoC aJI4eH Day 2,075, 05:16

Гавро, не ти го казах за да си ги мерим. Аз можех да имам много повече, но не съм достатъчно активен. Бил съм в д2 с 4 к сила, знам че е шит. Играй си както искаш, но на Милев акъл да даваш е все едно яйцето да учи кокошката.

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,075, 06:11

Милев не се обиди, ти се посра да го защитаваш...

St.Russian
St.Russian Day 2,075, 04:17

Желая да участвам в програмата като доброволец и да работя за 4 сс дневно.

XaoC aJI4eH
XaoC aJI4eH Day 2,075, 05:12

И аз съм скептик че ще се получи нещо.. опитайте лошо няма. Но помислете и за други варианти.. Трябват ви и хора с чуждо гражданство, които са съгласни да си дадат фирмите и които да изкарват достатъчно че да тренират и да се бият на макс. И не знам какво е това правило от преди години че тренировъчните се вдигат последователно? Аз моите ги вдигнах в обратен ред.

Само ще вметна, че с един тренировъчен контракт се печели около 40 злато за 1 месец. Няма фирма която да е толкова производителна. По добре е един силен акаунт с фирми да даде дългосрочен заем или дарение с печалбата си над тази, необходима за биене и трениране.

Но най разумното е да се направи смислена държавна програма за вдигане на тренировъчни. За съжаление в държавните оргове още не е събрана сумата от 1 000 000. Но все пак сме близо до нея. Добре ще бъде с печалбата от държавните оргове да се инвестира в тренировъчни, но програмата трябва да бъде умно направена. Не да се дава по 6 злато на калпак, а да се финансират определени проекти, които са близко до максималните нива, и да се изисква част от сумата да бъде върната, за да се финансират други проекти.

Но хайде да не задълбаваме, наесен ще го нищим, сега всеки си пече дупето или нещо друго някъде си.

NikolayMilev
NikolayMilev Day 2,075, 05:35

Само да вметна че с контракт не се печели нищо
Напротив губи се 15 злато месечно в общите сметки

приемаме че имаш 4 центъра на ниво 4 и 100 злато в акаунта.
Не сключваш договор и тренираш само с център 1и 2 - 31 дни
- 5,89 разход за център 2 в злато 976,5 сила или закръглено 20 злато от медали, баланс 14 злато на плюс

тренираш с всички центрове и си на минус 4.8 злато за 31 тренировки. Обща разлика +14 до минус 5 = 19-20 злато ))

разликата идва че взимаш 60 сила в повече дневно 1860 за периода и след 5 месеца щетата е двойна :Д

Като цяло най-доброто за в момента за финансиране. Ако имаш доход 1 злато на ден но нямаш тренировъчните ще ти трябват 6-8 месеца да ги вдигнеш сам, ако някой помогне ще стане за 2 и почваш да връщаш парите защото доход имаш...

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.