Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy
Resend email   |  Can't find the email? confirmation@erepublik.com

Resend the confirmation email to this address

Resend email Can't find the email? confirmation@erepublik.com

БХ медали ЧАСТ ТРЕТА

Day 2,069, 23:31 by The Battle Hero

Ето и третата, статия относно медалеенето. Ето и линкове към миналите две(1,2) статии. Вотвайте и шаутвайте яко статията, нека стигне до повече български играчи!

От спетември 2012 (когато започнах да играя играта с нов акаунт и тръгнах по пътя на медалиста) разбрах много неща за най-добрия начин за изкарване на ресурси в играта. Сега е момента да споделя най-важните от тях.

С времето при всяко едно нещо което правим, сваляме пички в дискотека, караме кола, цъкамее на цс или скачаме за медали в еРепублик, ние придобиваме опит, попадаме във всякакви ситуации като рано или късно откриваме така наречения правилен път, една оптимална стратегия която ни гарантира успех в дадена област от живота. (проба-грешка-опит-проба-грешка-опит-УСПЕХ) Всичко което мога да направя аз е да ви дам инструментите които ви трябват, от вас зависи дали ще ги научите и използвате правилно в битките.

В миналите две статии обяснявах терминологията на медаленето различните техники за скачане за медал, като всеки можеше да избере тази която най-много му харесва. Тази статия обаче ще бъде само за една стратегия, стратегията която аз лично ползвам в 90% от медалите които взимам.Стратегията която гарантира най-голям шанс за медал, най-малко разходи и още куп плюсове. На пук на повечето играчи не медалисти които казват „вие скачате в последните секунди и крадете медала” ще кажа че това определено не е най-добрата стратегия и не се отнася за повечето медалисти, не че в долните редове няма да крадем медали но няма да е в последните секунти или минута :Д освен това в различните ситуаци може дори да не се краде медал.


Всичко ще бъде обяснено на етапи, точка по точка.

1.Първо трябва да изберем битка.
1.1 Отиваме в този сайт http://www.erepublikanalyzer.com/BuscadorBH.aspx
1.2 Задаваме следните стойности (за Д2) битки до чиито край остават 30 мин максимална щета на бх 1 милион
1.3 Гледаме само битките при които стената е 20%-35% за губещата страна
1.4 И до края на битката да не остава по-малко от 8-10 минути

2. Допълнителни характеристики на битката (тези не са задължителни) но аз лично ви препоръчвам да ги спазвате освен ако не сте с 25к сила и не ви ебе колко щета ще налеете.
2.1 Битката трябва да е въстание
2.2 Битката не трябва да е между две силни страни, примерно България-Турция
2.3 Битка между Хърватия-Индия (силна-слаба страна) е опция
2.4 Най-добрата битка обаче е между две слаби страни: Чехия-Словакия

3.Местене и подготовка за скачане
3.1 Местим се към 7-8 мин мин преди края на рунда
3.2 Анализиране на топа
При следните ситуации ви съветвам да забравите за пътните които сте дали и да си убирате крушите от битката.
3.3 Времения бх е БГ играч.
3.4 В топ3 има играч който е на линия и има доста повече сила от вас.
3.5 В топ 3 тримата играча са с почти равна щета и тримата са на линия, това в повечето случа значи че накрая (а може и по-рано) стената ще бъде обърната.

4. Ако всичко е ок (не дошъл някой нууб който да удари 5 милионна бомба и да обърне стента, или да дойде някой медалист с много сила и да я обърне с няколко удара, или не дойдат двама трима кандидат бх-та то вече можем да преминем към финалния етап а имено взимането на медала.

4.1 Остават 5-6 мин преди края на битката започваме да наливаме
4.2 Наливаме докато стената стане 40%
4.3 Наблюдаваме дали няма някакво раздвижване в топа

5.Възможни усложнения.
5.1 Да кажем че сте налял, стената е 40% някой от другата страна удари една атомна бомба (5 милиона) и е ясно че не може да мръднете стената много, тогава единственото което може да направите е да рефрешвате яко в последните секудни и без значение дали стената мърда или не към 45 секунда да направите няколко кила. Има играчи които биха се пробвали с бомби и с няколко удара и те обикновенно не наливат много много над вас, така че ако сте наляли примерно 600к направете 850к (по-добре повече щета от колкото по-малко но без медал) Същата техника важи и ако от другата страна не е пусната бомба но някой е налял и стената е паднала (а на вас не ви се удря много че да я правите 40%, и все пак стената не трябва да пада под 25% защото шанса някой да реши да скочи от вашата страна ще се увеличи драстично.

5.2 При обръщане на стената има няколко възможни сценария

5.2.1 Стената е обърната с малко НО НЕ ОТ ЧОВЕК КОЙТО СКАЧА ЗА МЕДАЛ а просто е наливал по друга причина, ако процента е под 52-55% и имате здраве може да ударите от другата страна и да я обърнете, но първо проверете дали бх-то от другата страна е на линия, ако е то изчакате 3-4 минути много е вероятно той да я обърне.

5.2.2 Ако стената е обърната от друг медалист целящ да ви вземе медала (обикновенно това са нубове) но има и изключения, то тази ситуация е почти най-лошия варянт, тогава първо се налага да чакате доста до края на рунда, второ не се знае дали няма да дойде някой с 5 милионна бома и заминавате. Съвата ми е ако решите да се борите да не наливате много и да спазвате същата стратегия от 5.1 (с няколко кила в поселдните секудни) ако не направите така а се цакате с опонента през целия рунд накрая ще сте наляли примерно 1.5-2 милиона и в най-добрия случай това ще е един МНОГО скъп медал, а в най-лошия някой с атомна ще вземе медала.

5.2.3 Последното възможно усложнение е ако от вашата страна се появи някой с 5 милионна бомба и естествено обърне стената, тогава просто затваряте прозореца на лисицата, крома, сафариту или там какъвто браузър ползвате.


Това определено е оптималната стратегия поради факта, че всеки един елемент който изпълнявате намалява шансовете някой да дойде и да се пробва за медала.

Това е от мен обясних всичко максимално точно кратко и ясно сега е ваш ред, пък може би скоро като отварям ерепа, стената ще е оспамена с спечелени бх медали :)


За шаут:
БХ медали ЧАСТ ТРЕТА
http://www.erepublik.com/en/article/-1-2294089/1/20
-/-/-/-/-The Battle Hero SHOUT-/-/-/-/-
 

Comments

No face No name No number
No face No name No number Day 2,069, 23:45

o7

kseb 2.0
kseb 2.0 Day 2,069, 23:46

о7

Vadisz
Vadisz Day 2,069, 23:57

кажи си предния ник

The Battle Hero
The Battle Hero Day 2,070, 00:00

Bulgarian god of war

Vadisz
Vadisz Day 2,070, 00:01

а реферал ли си на ямахата ?

The Battle Hero
The Battle Hero Day 2,070, 00:02

не на никой не съм реферал

Simonymous
Simonymous Day 2,070, 02:33

ЕГН, адрес, къде си пазиш златото от ряпата? ;е

Chaika7a
Chaika7a Day 2,070, 03:18

по важното ,как да ти вляза в мазето и къде по-точно е ракията?

Artiomov33
Artiomov33 Day 2,070, 05:06

dammmmm,klu4a moje da e pod 4erjeto

DanielGeorgiev2
DanielGeorgiev2 Day 2,070, 00:03

вот! Използвам подобна стратегия, но включвам и battle-watcher-а, за да не се местя толкова рано и си гледам хората в топа :Д

The Battle Hero
The Battle Hero Day 2,070, 00:06

и това си е опция но аз се местя (имам кинти бол)

DanielGeorgiev2
DanielGeorgiev2 Day 2,070, 00:11

Еми дай малко де :Д

The Battle Hero
The Battle Hero Day 2,070, 00:12

:Д достатъчно дадох 12000 за събове в вотер клуба

LosferatusI
LosferatusI Day 2,070, 00:58

ако решиш да правиш нов БХ акаунт . ползвай ме да ми станеш реферал - ще ти връщам 2/3 от реф златото . Пропуснал си да ощастливиш някой с 200 злато

DimDaTeNiama
DimDaTeNiama Day 2,070, 01:27

o7

Kukulast
Kukulast Day 2,070, 01:47

о7
Добра статия

Tervel 2
Tervel 2 Day 2,070, 02:02

верно и точно -ако имаш сила над средната за Д си и имаш запас за 1 мин 2ракети /за слабите на сила има друг начин за печелене -,,кражба '' с 3-4 ракети или бомба + к7 . Не крадете от българи!!!

Simonymous
Simonymous Day 2,070, 02:34

Предполагам статията е много хубава, ама ме загуби с първото изречение. Моля те да пишеш на български, а не на БГ. Защото какво, по дяволите, е "бъгъ" хени уей?

The Battle Hero
The Battle Hero Day 2,070, 02:38

готово

Simonymous
Simonymous Day 2,070, 05:03

Благодарско. о/

Fire from Hell
Fire from Hell Day 2,070, 02:41

о7

Robinklub
Robinklub Day 2,070, 03:32

Супер статия! Моля, вземете в предвид, че и аз съм към т. 3.3 (или ме пишете като т. 3.6 - http://prntscr.com/1gnqum)
Благодаря, Робин от Прага

Robinklub
Robinklub Day 2,070, 03:34

Като става въпрос за битка на Чехия

The Battle Hero
The Battle Hero Day 2,070, 03:36

хаха ти направо си запази държавата :Д както казах това е пример но 90% от случаите в битка между две слаби страни щетата е ниска

bgalex
bgalex Day 2,070, 11:29

много злато, бре Роби

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,071, 11:23

Прати малко на бедния студент бе Роби

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,071, 13:06

Robinklub иска да прехвърли 10 Gold към сметката ти. Приемаш ли това дарение? Имаш 3 дни за да вземеш решение. Приеми - Отхвърли

Bobuuu
Bobuuu Day 2,070, 03:48

ni mu kefi

The Battle Hero
The Battle Hero Day 2,070, 03:55

това е за д1 д2 и може би д3 за д4 е неприложимо

Bobuuu
Bobuuu Day 2,070, 07:47

absoliutno !

Tenkata The Great
Tenkata The Great Day 2,070, 05:18

1.Първо трябва да изберем битка.
1.1 Отиваме в този сайт http://www.erepublikanalyzer.com/BuscadorBH.aspx
1.2 Задаваме следните стойности (за Д2) битки до чиито край остават 30 мин максимална щета на бх 1 милион
1.3 Гледаме само битките при които стената е 20%-35% за губещата страна
1.4 И до края на битката да не остава по-малко от 8-10 минути

Защо да търсим битка, в която остават 30 минути, а след това да гледаме само тези, в които остават 10?

The Battle Hero
The Battle Hero Day 2,070, 05:25

защото често няма битки които да свършват до 10-15 мин а примерно ни трябва злато или искаме да вземем медал, така виждаме дали в следващте 30 мин (приемливо време за чакане) има битка и ако има влизаме 20 мин по-късно и действаме по плана

Bovc
Bovc Day 2,070, 05:43

Имам един въпрос?Губя вече трети пореден БХ.Държа си стената на около 48,49 %,идва някакъв хвърля 2 бомби и я обръща.Изчаквам си противника да си навакса отново и опитвам да хвърля една бомба в 50 секунда на последната минута.Но не ни позволява,В двата последни случая стената беше над 70% за противника и имах реален шанс да си взема медала.Къде бъркам? Някой може ли да ми разясни?
Благодаря предварително!

The Battle Hero
The Battle Hero Day 2,070, 05:49

като за начало държиш стената прекалено висока, умишлено казвам 40% защото има хора които наливат за дейлито или просто наливат по друга причина и ако стената е 48% шанса да я обърнат е по-голям, а в същото време за човек който иска да ти вземе медала няма значение дали стената е 35-40% или 48% ( и в трите случая той ще обърне стената ако удари) а малко хора имат желание това да става. А относно това че се опитваш да пуснеш бомбата в 50 сек да ти кажа битките свършват по различно време на мен ми се е случвало и до 53-55 секудни да удрям но най-добре (ако пускаш бомба) да е към 44-46 секунда

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,071, 11:25

Мята се в секунда 40.
Доста често тези дни закрива битката в 41

Bovc
Bovc Day 2,070, 05:55

Реално се опитвам да я пусна по рано.И в двата случая,брояча завърташе след 20 сек на минутата.Значи се опитвам да я пусна в 30 сек след превъртането на брояча преди да изтече минутата на брояча и не ми дава.Дали е някакъв бъг?

Bovc
Bovc Day 2,070, 06:29

За процентите си прав,но в тези случаи хвърлях по 1 или 2 бомби за да си заема челна позиция.

Imoenbg1
Imoenbg1 Day 2,071, 04:15

Не, не е бъг...

Горе -долу по това време брояча спира да отчита удари... между 10-тата секунда и 30-тата секунда.... на рандъм принцип

nekrofila
nekrofila Day 2,070, 14:22

На батко новоизлюпените медалистчета. :Д

NWNTMIM
NWNTMIM Day 2,071, 11:25

Дохай некро

gfsoak
gfsoak Day 2,070, 15:24

o7

ddt77
ddt77 Day 2,071, 02:14

В Д2 един медал е 3 злато, тоест 600лв. За да вземеш медал и да излезеш на печалба, тоест да изхарчиш по-малко отколкото си дал трябва или да не спиш посред нощите или да си роден късметлия. При така описания начин ако разчиташ само на танкиране, шанса да вземеш медал е едно на 10 опита някъде, ако ползваш ракети шанса е по-голям но и разходите също. Смисъл има ако някой ти плаща танковете и ракетите, макар че ако има кой да ти дава и ги продадеш ще спечелиш сигурно докато при медала през деня е трудна мисия. Особено като се вземат в предвид и мисиите на плато при които в 5 дена от седмицата е почти невъзможно. Като теглиш чертата на края се оказва че от толкова битки само си качил нивото а придобитото от медали злато е равно горе-долу на изразходваното за тяхното придобиване. Няма ли икономика няма шанс за развитие. Дори и да излизаш на малка печалба с този начин на медалеене в един момент отиваш в 3-4 девизия и без икономика отиваш на кино.Друг е въпроса дали Платинения иска да има икономически модул или се надява че ще има балъци да плащат всеки ден за да играят нещо, което дори не може да се нарече стратегия нищо че на първа страница е рекламирано като такова.

The Battle Hero
The Battle Hero Day 2,071, 02:30

зависи колко сила си, естествено че слабите играчи които правят малко щета ще има бъде по-трудно, но това е начина който е най-лесен независимо с колко сила всички други варянти увеличават шанса някой да те прецака

Imoenbg1
Imoenbg1 Day 2,071, 04:16

А, да ...

Махни онова за БХ от българска страна

Правил си го - просто не ти отива да се правиш на светец

ddt77
ddt77 Day 2,071, 04:49

съгласен съм че е най-правилният вариант, но това е като да избираш между бързата и бавната смърт. И двете не са вариант. Думата ми е че ако не се спазва написаното горе и се играе без даване на пари човек може да се откаже веднага, ако обаче тръгне по пътя на медалиста след много дни ще стигне пак до този избор - или налива реални пари или се отказва. По пътя на медалиста парите спечелени от медали отиват за спечелването на следващите медали. Докато идеш в трета девизия я спечелиш 50 злато повече отколкото си изразходвал я не. От трета до 4 девизия максимум още толкова. Със 100 злато в 4 девизия нямаш възможност за никаква икономика и т.н.

The Battle Hero
The Battle Hero Day 2,071, 05:13

ddt77 не съм съгласен с теб е примерно аз взех един начален заем и не се наложи да вложа реални пари (никога не съм давал пари за online игра няма и да дам) а към Imoenbg1 иобщо не ме ебе за случаката с "принцеста" беше кофти ситуаци но взех правилното за мен решение в крайна сметка човек гледа първо себе си, а и един откраднат медал от бг играч (ако това може да се нарече кражба) изобщо не може да се сравни с медалите които съм оставял и с милионите които съм наливал в тежки битки така че принцесата и тези които я защиставаха бегайте у лево

Imoenbg1
Imoenbg1 Day 2,071, 12:10

Батъл хиро, случая беше меко казано подъл...

Хубавото за теб е, че няма да доживееш 4-та.

Лошото е ако доживееш

Bulgarian Defender
Bulgarian Defender Day 2,071, 08:17

пичове, ако сте националисти харесайте страничката https://www.facebook.com/BulgarskataIdea още не е развита, но скоро това ще е промени!

Bogdan1982
Bogdan1982 Day 2,073, 07:04

sub

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.