Ambient on/off
Join eRepublik

ПРЕКРАЈАЊЕ еИСТОРИЈЕ

107 Day 727, 09:02 Serbia
Пошто сам у коментарима на претходни оптужен за прекрајање еИсторије, а чланак који сам написао управо зато што се противим томе у чланку Ивана Живановића, морам да напишем нови пошто изгледа много људи овде не капира шта ја пишем. Пре свега цитат који ме натерао да напишем чак два чланка.

"Kada smo bili mali i nejaki ti isti grci su došli i pomogli eHrvatima da nas okupiraju. Oni kažu izašli su iz PEACE i otišli na drugu stranu zbog okupacije. Pa šta ako su prešli u ATLANTIS da li to znači da su trebali da nas gaze svom snagom na početku kada smo bili mali. Oni su nas tada gazili a eTurci su došli i dali sve od sebe da nam pomognu da nas ti isti eGrci ne bi sa eHrvatima gazili. Sada vi želite da izdate one koji su nam nesebično pomogli kada je bilo teško i pružite ruku onima koji su nas gazili zato što eto u RL mi smo dobri. Ovo je samo igra (jeste da je ona kao neka kopija RL ali je i dalje samo igra), a u ovoj igri za razliku od RL eGrci su na svaki način pokušavali i pružali podršku onima koji su nas gazili a eTurci su uvek bili u prvim redovima da nam pomognu.
Zbog svega toga kazem da zaboravite na savez sa eGrčkom i da ću ja uvek i u svakom pogledu pomagati eTurcima da unište eGrčku i vojno i ekonomski jer je eGrčka to isto nama radila.
Da nije bilo eGrka mi bi mnogo ranije bili slobodna ezemlja. Da nije bilo eGrka Slavonija bi bila naša a eHrvatska razorena.
"


Прво да разјасним питање да ли се ја залажем за савез са еГрцима. Да залажем се да се једног дана направи тај савез. Зато што мислим да је немогуће занемарити РЛ у овој игри. Много је овде РЛ сукоба, и тако ће и остати. Кратко и јасно. Да ли мислим да је тај савез могућ у овом тренутку. Не, није могућ јер они неће издати еХрвате који су их задужили једнако као и нас еМађари. А ми нећемо окренути леђе Мађарима, зар не?
Али ова игра неће престати да се игра сутра или за годину дана, стари играчи ће отићи, нови ће доћи, и промене су природан след ствари. Ако погледате учешће еРумуна у ослобађању Западног Сибира, а знате историју њихових односа, можда ће вам нешто бити јасно. И због тога се противим овој мржњи према еГрчкој, која се проповеда овде задњих дана. А сада нешто о мом прекрајању историје:

Кажу, кад смо ми били мали и нејаки, еГрци су нас газили?

1. Кад смо ми били млади и нејаки, еГрци су били још мањи и још слабији, под турском окупацијом.

2. еГрци НИСУ учествовали у ТО-у еСрбије и њеној окупацији.

3. еГрци СЕ ЈЕСУ борили против нас у ослобађању еСрбије.

4. еГрци ЈЕСУ дали велики допринос да не освојимо Славонију.

Видим да многи млади играчи наседају на пропаганду, и пуна су им уста следеће приче, цитирам: "Грци су нас уназадили", "Грци су нас газили" итд.
Е сад да разјаснимо неке ствари, пошто олако користите овакве речи.
Прво и основно! еСрбија је уназађена и еСрбија је гажена, захваљујући хрватском То-у крајем фебруара и почетком марта. То је довело до тога, да смо били окупирани све до краја јуна.
Грци нису учестовали у ТО-у еСрбије како се може закључити у горе цитираном чланку, чак шта више Хрвати су то извели сами, уз наше глупости.
После тога, након нашег ТО-а хрватског конгреса, уследило је ослобађање еСрбије. Готово у исто време почело је ослобађање еГрчке од истог онаквог гажења, какво смо ми доживели. Највећи допринос њиховом ослобађању од еТурске су дали еХрвати. Од тог тренутка почиње њихово право савезништво и они се масовно укључују у борбе на хрватској страни против нас. Учествују у борбама против нас, које смо ми водили за ослобађање еСрбије. еСрбија је ослобођена без проблема то је било већ виђено након ТО-а, па ми није јасно како су нас "уназадили" са тим. Оно што желим да кажем, је да је њихова организована борба против нас почела тих дана. Можда је било изузетака пре тога, али тек кад су их еХрвати ослободили они су почели да нам праве проблем.
Ако неко има друге доказе, да је еГрчка допринели окупацији еСрбије на неки други начин, молио бих да ми предоче исте. Пре свега оне који су, заједно са мном, били ту у то време.
Значи једина жеља ми је да овде ствари зовемо својим својим именом, и да разграничимо узроке и последице.

Једна ствар, коју нисам желео да објављујем, се тиче питања како нико од вас није приметио, да када је ЕДЕН слао бираче у еБиХ, да је било свих енација, али ниједног еГрка. Нису отишли иако су имали званичан позив свог савеза.
Да ли ће и ваши пријатељи еТурци, исто тако гледати на евентуални сукоб са еБиХ? Или су им обећали помоћ као што им је то својевремено ендонежанска МоФА обећала. И занимљиво је како више нема оне ароганције од еТурака, када смо се свађали око централне Грчке. Већ су нам сад велики пријатељи, када им прети опасност да буду избрисани са мапе.

Видим овде доста еСрба, који би да врате еГрцима за оно што су нас "уназадили", тако што ће помоћи турцима да их окупирају. Наравно уз сва уста трубе како не треба мешати РЛ и игру, али ће управо због тога, врло радо испунити турксе РЛ фрустрације. Фрустрације које су и довеле до тога, да Грци оду на другу страну, када их рођени савез није бранио веће се понео издајнички. Да Грци су оснивачи PEACE-a,
који их је издао и препустио турцима. Ово за оне млађе који не знају.

Е па кад се ви будете борили са Турцима против еГрчке, ја ћу бити на другој страни и тенковати као луд. И нећу бити једини Србин.

А шта мислим о освајању Централне Грчке, можете наслутити у мојој поруци коју сам упутио мом великом пријатељу, Che Greco-у, председнику еГрчке. Иначе човек је у задњем нападу на Славонију тенковао као луд, али у Словенији.

"About Croats. What would be if we propose to eGreeks to get along with eTurks? ) You get what I am saying.
But, maybe one day, I hope, we will make that god damn alliance.
And while we are waiting, we have good time.
BTW: If we keep going 400-500 new players every day, maybe we will unite, under the Serbian flag. "

Ја сам рекао шта сам имао у вези овога, а ви кад ударите са Турцима на еГрчку, видимо се преко енишана.

ПС: Питање Косова и Метохије у овј игри, нисам помињао јер мислим да нема потребе. Или има?


 
Report comments
 
Franco_X
25
Franco_X Day 727, 09:03

voted

P.S. I didn't understand anything

 
Narasinga
24
Narasinga Day 727, 09:03

prvi a

 
_Davor_
36
_Davor_ Day 727, 09:04

vote 3ci
sad cu citam

 
NemanjaUE
32
NemanjaUE Day 727, 09:05

Прррррв....Четврти

 
xivanzj
39
xivanzj Day 727, 09:07

pa normalno da ima. Kakav je to clanak ako ne spomenes Kosmet?
Jos malo fali open letter, ali dobro je i ovako...

 
Dejan Andjelic
26
Dejan Andjelic Day 727, 09:08

OK, super, idemo okrenuti ledja citavom PEACE zbog Grka koji su poceli da nam se uvlace kad su vidjeli da cemo uskoro biti najjaci

 
Slavko Kovacevic
22
Slavko Kovacevic Day 727, 09:09

Ja bi da se grcka osvoji ali jedino Srbija da je osvoji
Ako Turska krene u osvajanje Grcke brate racunaj na mene

 
Hostilian
32
Hostilian Day 727, 09:09

Грци су наша браћа.

еГрци нису, али би могли да буду у зависности од развоја ситуације.

 
Martin Davitkovski
25
Martin Davitkovski Day 727, 09:10

@ Једна ствар, коју нисам желео да објављујем, се тиче питања како нико од вас није приметио, да када је ЕДЕН слао бираче у еБиХ, да је било свих енација, али ниједног еГрка. Нису отишли иако су имали званичан позив свог савеза.

Laz, Grci nisu imali naredbu da prate igrace u Bosni, vec kad nesto ne znas bolje ne pricaj, a fakt e da su vas unazadili od 5 napada Slavonie, u 2 su bili Grci battle hero na stranu Hrvatske.

@ OK, super, idemo okrenuti ledja citavom PEACE zbog Grka koji su poceli da nam se uvlace kad su vidjeli da cemo uskoro biti najjaci [+1]

 
Hurin Thalion
24
Hurin Thalion Day 727, 09:10

Naravno da su vam Turci pomogli kad ste njihovi potomci

 
Junacina
22
Junacina Day 727, 09:11

Glas. ја ћу бити с тобом Аве, на грчкој страни!

 
Slavko Kovacevic
22
Slavko Kovacevic Day 727, 09:11

che greko je uvijek htio da smo zajedno martine ali nista od toga

 
Dejan Andjelic
26
Dejan Andjelic Day 727, 09:13

Hruin Thalion: Ahahahaha xD Mrsh na cas istorije -.-"

 
Chivas_regal
22
Chivas_regal Day 727, 09:14

ma dovoljno je samo da pomisle da nam urade nesto zlo,a ne da jos i urade sledece:
3. еГрци СЕ ЈЕСУ борили против нас у ослобађању еСрбије.
4. еГрци ЈЕСУ дали велики допринос да не освојимо Славонију.
e zato nam ne treba savez sa njima i treba ih zgaziti kao bubasvabe

 
aveSERBIA
29
aveSERBIA Day 727, 09:14

Мартине, ти то мене оптужујеш да лажем. Ти си можда главни човек ЕДЕН-а ?

 
Nikola Njagojevic-njaga
32
Nikola Njagojevic-njaga Day 727, 09:14

Bravo!

 
mafiozoGrc
22
mafiozoGrc Day 727, 09:15

VOTED OFC
at last,someone to tell the truth
i've said it before.
We are similar people.Loyal to allies,the worst enemies of our enemies,and we both won't let down our allies.
These god damn similarities will keep us for a long time at different alliances

 
ORTODOX 4 EVER
33
ORTODOX 4 EVER Day 727, 09:15

vidi ako je tako onda treba da osnujes sopstvenu drzavu i da radis po svom nahodjenju!
ako eSrbija udje u rat sa eGrckom i ti se boris na strani eGrka onda je naj bolje da se preselis tamo i da uzmes njihovo drzavljanstvo! makar to bilo i preko saveza sa Turskom!
jos uvek postoje formalni savezi kojima eSrbija pripada i ne vidim svrhu remecenja istih zarad tvog prijateljstva i dobrih odnosa sa Che Greco !!! postujem i njega kao igraca i tebe ali ne vidim zasto ispirati narodu pamet pricama kako su nam eGrci prijatelji u igri!! pokazali su se do sada i previse.....
da ponovim komentar od juce malo izmenjen: kad ponovo napadnemo Slavoniju neka grci iskuliraju i sve ce biti kako ti kazes !!! ako do toga ne dodje nemoj nas vise ubedjivati u nesto sto samo ti verujes...
** ponovo se izvinjavam zbog poduzeg komentara **

 
NemanjaUE
32
NemanjaUE Day 727, 09:15

Hruin Thalion: Ahahahaha xD Mrsh na cas istorije -.-" (+1)

 
ogy768
26
ogy768 Day 727, 09:16

Smo ti kroji i dalje

 
Slavko Kovacevic
22
Slavko Kovacevic Day 727, 09:16

haha cmartin pametan al zamalo

 
noisy43
31
noisy43 Day 727, 09:17

ovo je prvi tvoj članak koji nisam pročitao. Odustao sam negdje na početku. Ne znam zašto ti ovo treba

 
aveSERBIA
29
aveSERBIA Day 727, 09:18

"иspirati narodu pamet pricama kako su nam eGrci prijatelji u igri!! "

Где сам ја то рекао????????

 
CPB-IN
20
CPB-IN Day 727, 09:18

ГЛАС БРЕ!

 
Martin Davitkovski
25
Martin Davitkovski Day 727, 09:18

@ aveSerbia
Мартине, ти то мене оптужујеш да лажем. Ти си можда главни човек ЕДЕН-а ?

Jel nisi znao do sad, nemas informacija oko to vidi se da pricas samo nesto sto ti mislis, bolje raspitaj se i ces doznati.

 
aveSERBIA
29
aveSERBIA Day 727, 09:19

Ноизи, прочитај чланак па онда причај.

 
Slavko Kovacevic
22
Slavko Kovacevic Day 727, 09:19

haha ave sto se nerviras procitaju 2 reda i odma spamuju
Noisy kao sto je rekao u clanku da si citao tesko je odvojiti RL od erepa

 
aveSERBIA
29
aveSERBIA Day 727, 09:20

Мартине, ту информацију имам од пре два масеца. И молио бих те да ме не оптужујеш да лажем.

 
Tin Tin
29
Tin Tin Day 727, 09:21

Mante se ljudi grka... Pomogli su nam jednom , aj ok...
Al' zato udaraju na nas vec 200 puta...
JA KAZEM DA MI TO DMG-UJEMO KUME!

 
Meseriasu
29
Meseriasu Day 727, 09:23

Kao sto si rekao:"Vidimo se preko enisana aveSerbia"

 
fortes
25
fortes Day 727, 09:23

Ne razumem šta će ti sve ovo.
Oni su neprijatelji i ako mogu da pomognem u njihovom uništavanju to ću i uraditi.Tačka.

 
Milan Ivkovic
38
Milan Ivkovic Day 727, 09:24

Moje skromno misljenje je da nam ne treba savez sa eGrcima (kolko njima treba savez sa nama). Ukoliko vec imamo potrebu za high iron regiju (a admini nikako da nam ubace eKosovo kao takvo)najlaksi nacin za ostvarenje tog cilja je okupacija Grcke.
Inace vote(sub od ranije) i cestitke unapred na lvl 21

 
foksa
32
foksa Day 727, 09:24

@Hurin Thalion
Tom logikom bi i mi vama trebali da pomazemo

 
Askonac
24
Askonac Day 727, 09:25

Dobra lekcija iz novinarstva svaka cast!

 
Martin Davitkovski
25
Martin Davitkovski Day 727, 09:26

@ aveSerbia
Samo sam ti rekao da nije istina to kad se bolje raspitas doznaces sigurno, ali manje bitno ako Grci toliko hoce s vama neka udze u Peace i gotovo ili ne mogu zaradi Amerikance ?

I kao sto jas bar znam vi hocete Centralna Grcka (high iron regija) so alijansom nece dobiti to jel, mora da ih pokorite ako hocete da im uzmete.

   
aveSERBIA
29
aveSERBIA Day 727, 09:28

Мартине пусти те све остале приче, зашто ми причаш да лажем човече, кад имам проверену информацију??

 
Helm Hammerhand
34
Helm Hammerhand Day 727, 09:31

VOTE!!!

 
psyd
33
psyd Day 727, 09:37

Mogu eGrci da dodju kod nas, pod uslovom da nam daju high iron... ...a ne da mi okrecemo ledja Madjarima, zbog nekih eGrka...

...moje licno misljenje...

(Grci i eGrci nije isto)

 
Alpheus
35
Alpheus Day 727, 09:39

"Иначе човек је у задњем нападу на Славонију тенковао као луд, али у Словенији. "

Хехе, да је могао да узме BH медаљу у Славонији, можда би и тамо тенковао...

 
Lalos
25
Lalos Day 727, 09:40



Ja bih vrlo rado da udjemo u savez sa eGrcima cim naprave eHrvatskoj isti DMG koliki su napravili nama, i che greko pri tome bude bar jednom BH.

 
aveSERBIA
29
aveSERBIA Day 727, 09:46

Marko Krsmanović, kako sam te nazivao?

 
DaMaZz
32
DaMaZz Day 727, 09:48

3. еГрци СЕ ЈЕСУ борили против нас у ослобађању еСрбије.

4. еГрци ЈЕСУ дали велики допринос да не освојимо Славонију.

mi sa grcima u istom savezu - NIKADA!
kasno su se setili da nam budu drugari

 
Mediterranean Enterprises
Or
Mediterranean Enterprises Day 727, 09:53

great article as always aveSERBIA but...

there needs to be a clarification about eGreeec fighting against eSerbia.

when I start this game back in February we were maybe 100 people and we try to start RW every week almost. This was before we had any allies before ATLANTIS fell and when ATLANTIS was too busy caring about the superpowers only (the same thing that PEACE does now which is why it is collpasing)

so when we did these RW we saw many Serbs fighting against us. this was before we ever fought against any Serbs. later on, around April I believe, I dont know what Serbia was doing then because, like I said we were not involved, we started multiple RW and not only did we see Serbs fighting against us again but we saw Croatians helping us in these RWs WITHOUT even asking them to do so.

We owe many to eCroatians for our liberation, maybe like you to the eTurks. This is why we fought with Croatians because
1)If it weren't for eCroatia eGreece would not be here where it is. with attica and macedonia (our largest RL populations) and central greece (our high iron) still occupied it would have been impossible to do baby boom since all new players would commit suicide when they join the game and see the Turkish flag
(can u blame them? )
2) Serbians fought against us in our RW but its how the game is played. Yes I was angry too in the beginning but then I got over it because its just a game after all.

Anyway im sure we would rather have Serbian flag than Turkish flag lol but woulndt you rather have Greek flag then Croatian flag too?

 
Mislilac
26
Mislilac Day 727, 09:56

Vote, i ja cu udarati na Turke...

 
Akasuna Itachi
36
Akasuna Itachi Day 727, 09:57

aveSERBIA 2 days ago

Да Косово и Метохија је ствар из стварног живота, а остало је игра. Али шта ја теби да причам како су Грци завршили на тој страни на којој су, кад си јуче дошао у игру. Немам намеру.

aveSERBIA 2 days ago

А видим гледао си "рашку"

Ниси користио те речи али то си покушао рећи... крајње детињасто и глупо...

 
Vladimir Zelenski
29
Vladimir Zelenski Day 727, 09:57

Ljudi nemojmo brkati kratkorocne saveze i interese sa dugorocnim. Mi smo usli u Peace jer nismo mogli u Atlantis, a Grci su otisli u Atlantis jer su porobljeni a da Peace nije mrdno prstom od buduce clanice Peacea. Udeo eSrba koji su preziveli egrcki teror ne cini vise od 1% sadasnje esrpske populacije, a isti je udeo i broj Grka koji su taj "teror" vrsili u odnosu na sadasnju grcku populaciju. Vecina i ne zna zasto smo na suprotnim stranama, a tamo smo jer smo zrtve okolnosti i tada nismo bili dovoljno jaki da sami odlucimo ko ce biti uz nas. Sad je drugacija slika.. Sasvim smo dovoljno jaki da stvorimo sebi ambijent kakav zelimo, da nama bude lepo i potaman.. Dugovi su nacinjeni i prepeglani u svim smerovima na sve strane i vise niko nikom nije duzan, i sta nam je ostalo? Ostali smo samo mi, nase bice i nase unutrasnje ja, koje bar meni kaze da je nas futur da se borimo rame uz rame sa Rusima,Grcima i Madjarima *koji su nas u igri jedini zaduzili, nikakvi Turci,Indonezani i ostali..njima svaka cast ali oni su samo pomagali kao i mi njima, ali su Madjari ti koji su vukli..



 
NSfreak
38
NSfreak Day 727, 09:57

grcku treba obrisati sa mape

 
Tin Tin
29
Tin Tin Day 727, 10:04

@Vladimir Zelenski: A sta su to bogati ucinili Grci za nas pa bi smo ih trebali "metnuti" u savez sa nama? Sta navijaju u RL-u za nas na kosarkaskim mecevima? Ne kontam sta ste zapeli za Grke?! Koje su oni da izvines mu*o? Indonezani su nam pomagali , jes' Madjari su vukli konce ali su Indonezani pomagali! Kao i Turci i ostatak clanica PEACE-a... A Grci? Sta su oni uradili za nas?(osim sto su prihvatili nasih 15 ljudi na samom pocetku igre da dodju da rade za njih , i pritom je to bila Byzantim Organization , a ne zvanicna vlada Grcke.) NISU URADILI/UCINILI NISTA! Sta vise mogli smo zbog iste takve gluposti Arcibalda da izletimo iz PEACE-a , kad je on brze bolje , zbog Marsovaca napravio glupi izbor...
To sto mi volimo Girose i po koju Grkinju ne znaci da trebamo da prodamo sve nase bivse saveznike , zbog istih...

 
aveSERBIA
29
aveSERBIA Day 727, 10:05

@Marko Krsmanović
Pa da, šta tebi imam da pričam kad Živanović napiše da su Grci pomogli Hrvatima da nas okupiraju. A čovek počeo da igra pre mene. A niko nije video ni jednog Grka ovde u to vreme.

 
aveSERBIA
29
aveSERBIA Day 727, 10:06

I ti misliš da je to tako.

 
Vladaaa
27
Vladaaa Day 727, 10:06

Koliko ja razumem oni koji pozivaju na alijansu ili dobre odnose sa Grckom to rade zbog rl dobrih odnosa.

Nemojte mesati to. Super su Grci ali ovo je igra, ako nam bude u interesu da budemo u savezu sa njima onda ajde, ali meni se cini da sada nije tako.

Imam osecaj da nam je njihov predsednik bacio kosku i da je 1/3 esrbije glodje.

 
MaxHardcore
32
MaxHardcore Day 727, 10:08

"Видим овде доста еСрба, који би да врате еГрцима за оно што су нас "уназадили", тако што ће помоћи турцима да их окупирају. Наравно уз сва уста трубе како не треба мешати РЛ и игру, али ће управо због тога, врло радо испунити турксе РЛ фрустрације. "

Mislim kakva je ovo glupost...
Mi se borimo protiv eGrcke zato sto su to nasi neprijatlji, a ne zbog turskih "RL frustracija". Sta me briga za turske motive, moj motiv je taj sto su eGRci pokusali da zadrze moju ezemlju pod ustaskim jarmom, a ako se to slucajno poklapa sa necijim "RL frustracijama" sta me briga.

 
MaxHardcore
32
MaxHardcore Day 727, 10:09

"Imam osecaj da nam je njihov predsednik bacio kosku i da je 1/3 esrbije glodje."

Tako je.

 
Vladimir Zelenski
29
Vladimir Zelenski Day 727, 10:11

@Tin-Tin- Mi smo verovatno jedini romantican narod koji urodjeno voli neke stvari pa i druge nacije bez nekog preteranog razloga.. Zasto volimo Ruse? Silovali su pola Banata dok su nas oslobadjali na sva zvona, a pre toga jedino sto im priznajem je da su usli u Prvi Svetski rat zbog nas.. Tacnije zbog prijateljstva nasa dva vladara ali eto ipak su "uleteli" za nas.. Sve u svemu nema razloga pa ih volimo i volimo da mislimo da i oni vole nas.. I ja bih radije provodio vreme koje provodim dok igram ovu igru znajuci da sam na istoj strani sa nacijama koje inace volim, bez da ulazim u to zasto ih volim, vec mi jednostavno stvara dobar osecaj i dobru atmosferu i sama igra mi je nekako lepsa.. Da ne ulazim u strateske prednosti takvog saveza, sto smo preobratili jednog clana Edena na nasu stranu, pa samim tim i Hrvatima -milka dmg a nama +milka dmg iliti u prevodu pozitivni smo 2mil dmg u ratu sa hrckovima..

I necemo prodati nijednog bivseg saveznika, verujem da cemo kao vojska i dalje ici da pomazemo prijateljima u pomoci, samo cemo udovoljiti svoj cef da smo u krugu RL prijatelja..

 
Slauterovic Nikoslav
35
Slauterovic Nikoslav Day 727, 10:12

"Ако погледате учешће еРумуна у ослобађању Западног Сибира, а знате историју њихових односа, можда ће вам нешто бити јасно"

tada je peace placao rumunske tenkove, koliko ja znam, ako mislis na konacno vracanje wsr..ako mislis na prvi pokusaj dosta eden naroda je ucestvovalo kako bi povecali razdor stvoren ovim povodom..

 
Slavko Kovacevic
22
Slavko Kovacevic Day 727, 10:13

eGrcku treba razoriti
i samo da dodam eHrvatsku treba razoriti
i samo da dodam xDDD ako bi turska napala grcku otisao bi da ratujem na grckoj strani jer turke mrzim uhhhh

 
Vladimir Zelenski
29
Vladimir Zelenski Day 727, 10:14

PS: Brzo zaboravljamo cinjenicu da smo mi bili prvi koji su gusili grcke RWove za Turke.. Mozda i tu treba traziti uzrok toga sto su oni shopali za hrckove..

 
Tin Tin
29
Tin Tin Day 727, 10:16

Vladimire ne kontas... Ne zele oni sa nama... Nego zele da mi budemo sa njima... Nemam ja nista protiv da oni udju u PEACE.
Ali ne da mi izdamo svoje saveznike radi njih.
A Turci jesu nasi saveznici, dokazali su to milion puta.

ps: Ja ne gotivim Ruse nesto posebno.

 
Vuk01
29
Vuk01 Day 727, 10:17

Neigram toliko dugo ali sam shvatio da su nam eTurci mnogo,ali mnogo veliki prijatelji za razliku od eGrka koji su uvek na suprotnoj-ali uvek na suprotnoj strani od nas.
Trebali jos nesto reci.

 
EliminatorSERBIA
36
EliminatorSERBIA Day 727, 10:20

Vote!

 
Vladimir Zelenski
29
Vladimir Zelenski Day 727, 10:21

@Tin Tin koliko sam ja shvatio alijansa koja se predlaze jeste Srbija ,Grcka i Rusija?

 
aco2108
34
aco2108 Day 727, 10:23

ono sto je napisao ORTODOX 4 EVER da se ne ponavljamo

 
CPB-IN
20
CPB-IN Day 727, 10:24

Аве, Срби су уз тебе!

 
Tin Tin
29
Tin Tin Day 727, 10:24

Vladimire , da. Time zakljucujemo sta?

 
Radovan Knelcevic
22
Radovan Knelcevic Day 727, 10:28

Због тог гвожђа у Централној Грчкој ми и еГрци никада нећемо бити у истом савезу!!!

То се неће десити aveSERBIA, ма колико год ти или било ко то желео.

Једноставно, нећемо израсти у праву силу док не добијемо ту регију, а најближа је у еГрчкој.

Једина алтернатива би могла да буде она моја &quot;идеја&quot; о економској унији са еРусијом, јер нам Админи неће дати HIGH IRON на Косову и Метохији. Ево ти чланак ако ниси видео <a href="http://www.erepublik.com/en/article/-brainstorming--1022343/1/20" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/-bra[..]1/20</a>

Ми и еГрци ћемо увек бити еНепријатељи и по мом мишљењу, они су нам већи еНепријатељи од Хрвата, (уколико наравно не добијемо то гвожђе неким другим путем, а мале су шансе за то)

 
Chopp
28
Chopp Day 727, 10:33

A zašto ljudi potenciraju taj savez sa eGrcima?!?!?!?!

To nam ništa dobro ne bi donelo, sem zadovoljstva da smo u savezu sa Grcima...

 
fortes
25
fortes Day 727, 10:35

Kakvo je bre to zadovoljstvo?

Menjam harem Grkinja za jednu Mađaricu

 
Chopp
28
Chopp Day 727, 10:38

@ fortes
ma kakvi, menjam harem Grkinja i Mađarica za jednu Ruskinju....

 
noisy43
31
noisy43 Day 727, 10:38

evo, pročitao sam. I ponavljam, zašto ti je ovo trebalo?
Pozdrav, i vidimo se preko nišana

 
Sinisac
24
Sinisac Day 727, 10:47

Ljudi, a da probamo malo leciti kompleks nize vrednosti...alooooo!!!
Ima nas 18 'iljada, breeee...
Je*es Grke, je*es Turke...
I jedni i drugi rade za sebe a sta mi radimo???
AVE ce na jednu stranu neki drugi na drugu i UDRI!
Srbin na Srbina jel?
Imamo mi mnogo vecih problema od Grka, odnosi sa njima ce doci na red malo kasnije, a sad bi trebali da se bavimo nekim drugim stvarima.
Recimo, kad ce to ova zemlja da pokaze da je respektabilna snaga koja ce da bude pokretac neke obimne akcije u PEACE savezu?
To ne mora biti vojna akcija, naravno, ali mislim da je krajnje vreme da pokazemo da smo prerasli pubertet i da cemo uskoro biti sila koje ce se neprijatelji plasiti a prijatelji gledati otvorenih usta...
Zivela eSrbija!!!

 
Volim Partizan Org
Or
Volim Partizan Org Day 727, 10:47

&quot;Е па кад се ви будете борили са Турцима против еГрчке, ја ћу бити на другој страни и тенковати као луд. И нећу бити једини Србин. &quot;

Vidimo se preko nisana!

 
Che Greco
27
Che Greco Day 727, 10:53

mediterranean enterprises +100 lol

voted as always . I think the trolls from vardaska are getting upset at you aveSERBIA lol

h

 
sekimix 2501 serbia
32
sekimix 2501 serbia Day 727, 11:09

Svaka čast Grcima ali e-Grci su nam neprijatelji i to su dosada mnogo puta pokazali,za razliku od e-Turaka koji su nam uvek pomagali.

 
Anicet Ned
36
Anicet Ned Day 727, 11:11

vote

Sprema se velika Eden ofanziva
<a href="http://www.erepublik.com/en/article/sprema-se-velike-eden-ofanziva-1034720/1/20" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/spre[..]/1/20</a>

 
Vojvoda Chedo
29
Vojvoda Chedo Day 727, 11:11

Ja ne znam shto se toliko pricha o eGrcima, samo zbog jednog chlanka koji su nam bacili da nas kao hvale?

Shto nisu taj chlanak bacili kad nas je bilo 3000, i tad smo valjda bili u dobrim RL odnosima i bracja shta vecj... Shto se mene tiche, ako smo tolko dobri drugari, nek izadju oni iz EDENa i nek nam daju centralnu Grchku, ionako cjemo je mi bolje iskoristimo...

OD kad se to jachi savija kako slabiji hocje, ako hocje sa nama, nek se oni prilagode... Ako nekim sluchajem kod nas preovlada ta RL struja, zato shto eBebe ne znaju eIstoriju, ja odo u eMadjarsku pa se gledamo preko nishana...

 
Geokos
34
Geokos Day 727, 11:18

voted

+1 mediterranean enterprises

 
mikele_srb
39
mikele_srb Day 727, 11:20

Ja mislim da je vec sve receno,pa necu da se ponavljam.
Ave tebe cenim,pre svega,kao velikog Srbina,a zatim i kao velikog eSrbina i odličnog eNovinara,ali mislim da u ovom slučaju grešiš.
Ali znam da to nije zlonamerno,vec su te ponele RL emocije prema Grcima.
Ali kao sto neko već reče eGrčka nije isto što i Grčka.

Živela Srbija!!!
Živela eSrbija!!!

 
RevengerDE
24
RevengerDE Day 727, 11:27

my vote to aveserbia

hail Serbia-Greece

this is a game ..wake up fyromians..FYROM FYROM FYROM

 
cvetkov
24
cvetkov Day 727, 11:41

@hurin thalion a vi ste nasi potomci, tako da mu dodje na isto, znaci zajednicki su nam potomci...

 
cvetkov
24
cvetkov Day 727, 11:57

zajednicki su nam preci**

 
UltraSerbia
21
UltraSerbia Day 727, 11:58

Ne mogu da verujem da cu ovo reci,ali &quot;Sinisac&quot; je potpuno u pravu... Ne treba meshati neke stvari iz RL-a,a mi to uporno radimo. Ono shto najvishe bode ochi,i shto se neprestano ponavlja,su nashi kompleksi nize vrednosti,koji su pod uticajem prethodnih decenija u Srbiji uz pomoc raznoraznih Nevladinih Sektashkih Anti-Srpskih Organizacija preshle i na igru.
Alo,nismo u RL. Ovde mi krojimo svet!
Nece nas drkati za vize i uslovljavati za ulazak u neke u Unije ili saveze...
Mi smo sila! Trebalo bi tako da pochnemo da se ponashamo,ali i da razmishljamo!!!
Udavih...

 
Ray-Strashni
23
Ray-Strashni Day 727, 12:03

aveSERBIA FTW.

Nije u redu svetiti se sada grcima za ono shto su nam uradili (a nisu nam bash mnogo nashkodili), mislim da sa njima treba da gajimo prijateljske odnose iako nismo na istoj strani u ovom eSvetu.

Ne sme se zaboraviti njihova podrshka shto se tiche prikljuchenja Kosova eSrbiji, i treba im se zahvaliti na tome.
I ima vremena, bicemo mi i eGrci saveznici i u ovom eSvetu.

 
stefanvb
26
stefanvb Day 727, 12:10

Uzasno smorishe vishe ovi artikli o savezima...

&quot;Али ова игра неће престати да се игра сутра или за годину дана, стари играчи ће отићи, нови ће доћи, и промене су природан след ствари&quot; - ako gledash po ovome, i novi igrachi su osetili kako nas eGrci sprechavaju u osvajanju Slavonije, tako da, po tvojoj rechenici moglo bi da se kaze da u skoroj buducnosti(minimum 3-4 meseca) oni ne mogu da postanu nashi saveznici ...

Moram i ovo da dodam, ja ne mrzim eGrke, ali jednostavno za sada ne podrzavam alijansu sa njima, ipak su oni prvi izabrali da budu nashi neprijatelji u igri... I kada bi sada bilo rata izmedju eGrchke i eTurske udarao bih na strani eTurske...

 
Bajke sm
27
Bajke sm Day 727, 13:00

OK, super, idemo okrenuti ledja citavom PEACE zbog Grka koji su poceli da nam se uvlace kad su vidjeli da cemo uskoro biti najjaci [+1]
Centralna Grcka bit ce zemlja Srpska!

 
Alempije
32
Alempije Day 727, 13:03

Stvarno mislim da bi vlast morala reagovati i na vreme smiriti ovu podelu medju nama. Iskreno eGrci nam nisu pomogli u nijednoj bitci do sada. Ali zato iako su nasi protivnici u ovoj igri, bili zu prvi uz nas po pitanju Kosova i Metohije. eTurci su nam pomagali u svim bitkama (barem jeste BattelGazi), ali su nas takodje sputavali u svim naporima za uacivanje naseg Kosova i Metohije u igru. Cak mi je jadan od njih, koji nas je jednom prilikom podrzao, rekao kako je zbog toga treo ogromne kritike os sunarodnika. I vi biste sa njima u savez? Vi biste te Turke podrzavali?
Nego dajte da to vec jedno zavrsimo. eGrcima reci da pre bilo kakvog poziva na nase prijateljstvo potpisu mir sa nama, a eTurcima da ocekujemo njihovu pomoc i to javnu u borbi za Kosovo i Metohiju. Pa da i mi vidimo ko su nam prijatelji u igri i imamo li ih uopste.

 
Vogon Jelc
32
Vogon Jelc Day 727, 13:40

Ja volim grke i nemam ništa protiv eGrka, al su nam turci trenutno veći saveznici.
Tim je sve rečeno.

 
Toxic Hunter
27
Toxic Hunter Day 727, 13:42

kao sto sam rekao, ja sam za bilo koji savez ako ukljucuje sa nama Madjarsku

 
DukeBgd
31
DukeBgd Day 727, 14:41

veciti pravoslavac je lepo rekao... sve je to lepo i mi volimo grke... ali brate nek se dokazu prvo, pa cemo da pricamo...

 
Hyperborean
24
Hyperborean Day 727, 15:31

Било какав савез са Грцима је глупост. Сада, када смо моћни, они окрећу ћурак, а када су са Хрватима спречавали нас да ослобидмо Војводину - онда нисмо били браћа из СЖа??

Централна Грчка мора бити наша уколико хоћемо да се развијемо у супер силу. Ако Грцима то одговара да направимо царство Срба и Грка где ће Срби контролисати производњу гвожђа - онда ок. И ја ћу тада бити за такав савез

 
HajdukVeljko
26
HajdukVeljko Day 727, 15:48

Једине новине за које увек гласам и пре него што прочитам текст, и никад ме не изневере.

 
HajdukVeljko
26
HajdukVeljko Day 727, 15:53

Искрено читајући многе текстове и коментаре задњих неколико дана почињем да размишљам да ли је нормално да смо толико ненормални. Грци рокали у Славонији? ПА? Ми ниједном нисмо рокали против Грчке? Турци никад нису напали Грке на НАШУ молбу?? Јел ми имамо право да на тај начин да нападамо Грке који смо летос 2-3 месеца сваки дан имали разне анализе како доћи до централне Грчке???

АЛО БРЕ ЛИЦЕМЕРИ ЈЕДНИ СТИДИТЕ СЕ СВИ!

 
Lesalesach
36
Lesalesach Day 727, 16:07

AveSerbia, vidimo se u rovu, protiv eTurske i 'saveznika'...4real

 
Crazy_Eyes
22
Crazy_Eyes Day 728, 00:13

Čemu tolika sentimentalnost, ljudi? Kada kažem &quot;ljudi&quot; mislim &quot;AveSerbia&quot;. Ovo je strateška igra i mislim da u globalu ne treba previše prepuštati emocijama da nas vode. Bez obzira na to, mislim da svako treba da odluči šta će da radi kao pojedinac i na čiju će stranu da stane. Zato nikada nisam smatrao za &quot;izdajnika&quot; nikoga ko se borio na suprotnoj strani od naše. Kada se Hostilian borio za SAD nisam mu ništa rekao, pa neću reći ni tebi ako se budeš borio za Grke. Čak sam rekao sebi da ću se boriti na strani eAustralije ako eIndonezija odluči da ih okupira nakon njihovog pokušaja oslobađanja svojih matičnih regija.

Manite se tih priča na foru &quot;vidimo se preko nišana&quot;. Ovo je igra, 'alo. Niti je neko veći patriota što neće podržati AveSerbiu u svojoj želji, niti je on manji jer će se boriti protiv virtuelne Srbije. Grci nam jesu zadavali probleme i ja sam lično protiv takvog saveza u ovom trenutku, baš zbog tih tenkovanja u bitkama za oslobođenje naših prvih regija u eBugarskoj i kasnije uz pomoć eMađarske. To što se Che Greco i ti gotivite i što ste ortaci je super, ali mislim da ne sagledavaš sve aspekte problema, jer si vezan RL-om, koji je po tebi nemoguće izbaciti odavde. E, pa, očigledno je moguće, čim su nam eGrci napravili milione dmg i čim nisu hteli da nam dozvole da imamo svoju celovitu državu u ovoj igri.

U sukobu na relaciji eTurska-eGrčka uvek sam bio naklonjen grčkoj strani, iako su nam protivnici. Ne zbog RL, nego zato što su njima eTurci radili isto što su nama eHrvati. Ali to je to, priča se završava na saosećanju.

 
shule_srb
29
shule_srb Day 728, 02:23

JA neverujem ovde stvarno ima opterecenih ljudi ja volim grke u RL vise nego ijednu naciju nisu rusima ni do kolena ali ovo je igra
Sad bi vi okrenuli ledja PEACE da bi bili u savezu sa grcima
E sad sam se stvarno iznervirao tolikim glupostima pa grke treba zgaziti cim bude prilike napasti ih zajedno sa turcima i zgaziti oni nam nikako nisu pomogli u ovoj igri i treba im vratiti sve milo za drago a onda mozemo da budemo saveznici ako oni budu hteli tj. da vidimo dali ce oni onda hteti da budu sa nama u savezu

uostalom kao da bi oni hteli da izadju iz edena da bi bili sa nama u savezu
to su samo price da nas nekako zavadae sa madjarima
i evo obecavam kad bude bio prvi rat protiv grcke doniram 5 golda (toliko sad imam i to cuvam od sad za tu priliku) ili delim puce i toj vrednosti

 
shule_srb
29
shule_srb Day 728, 02:32

kao sto sam i prvi put reko Che Greco pacio srbiji kosku i sad 50% naivnih ljudi tu kosku glodje
toliko o srpskoj pameti kad nam stalno srce odlucuje a ne mozak tako nam i treba

 
Orthodoxia
Or
Orthodoxia Day 728, 03:37

@Crazy_Eyes Rekao sam enišana.
Realno, mogu da se složim sa svime što si napisao, sem ovog RL.
Kažeš da si u ovom trenutku protiv tog saveza. Potpuno te razumem, i u tome se prijatelj Che i ja slažemo kao što može videti onaj koji ČITA moj članak. A to je da je to nemoguće sad uraditi.
Samo me nervira kad neko napiše da su nam maltene Grci sa Hrvatima radili ono sve kad smo &quot;bili mali&quot;. A i ti i ja znamo da to nije tačno.
Što se tiče RL-a, i tu se ne slažemo, ja stojim na tome da ti, ili ja, kao pojedinac možemo izbaciti RL kada npr. branimo Mađarsku okupaciju Slovačke. Ali taj konflikt itekako ima veze sa RL, i bar pola (a siuran sam i više) eMađara i Slovaka imaju RL emocije oko toga. Seti se samo naše okupacije.
Znači, pojedinac, kao takav, može izbaciti RL, ali globalno to se ne može uraditi. Tako ja mislim.

AveSerbia

 
miodrag1
25
miodrag1 Day 728, 03:52

onda se preseli u egrcku,nemoj da siris lazi i trujes esrpski narod

 
Orthodoxia
Or
Orthodoxia Day 728, 06:06

Jel moram odmah da idem, ili smem da ostanem još malo?

 
Strahinjic Banovan
35
Strahinjic Banovan Day 728, 07:50

да имам могућност давао бих ти милион гласова за сваки овакав чланак